Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1.png

Marketing internetowy składa się z wielu typów ofert. Poniżej opisane są te najważniejsze i najbardziej popularne.

Submit

2.png

Submit polega na prostym wypełnieniu jednego lub dwóch pól wymaganych przez reklamodawcę. Często wymagany jest kod pocztowy lub e-mail, ale zdarzają się również oferty PIN submit, w których użytkownik podaje swój numer telefonu, na który przychodzi kod PIN. Kod następnie podawany jest w formularzu. Lead zaliczany jest, gdy formularz zostanie poprawnie wypełniony i przesłany.

 

Short Form

3.png

Short form wymaga od użytkownika wypełnienia więcej niż jednego pola. Najczęściej dodatkowe pola to adres, data urodzenia, numer telefonu lub inne dane osobiste.

 

Long Form

4.png

Long Form polega na tym samym co short form, jednakże wymaga więcej informacji od użytkownika. Często jest to opłata lub numer karty kredytowej, a formularz może składać się z kilku stron.

 

Free Trial

5.png

Oferty free trial są propozycją zapisania się po darmową próbkę w nadziei, że spodoba się ona użytkownikowi, który może następnie zakupić produkt w wersji pełnowartościowej. Reklamodawca płaci marketerowi kiedy użytkownik przejdzie z wersji trial na wersję pełną produktu.

 

Sale

6.png

Oferty sale opierają się na prostej zasadzie kupowania produktów przez użytkownika. Reklamodawca płaci marketerowi ustaloną stawkę lub marżę za każdą sprzedaż. Często reklamodawca oferuje marketerowi dodatkowe profity jeśli użytkownik powróci, by ponownie zakupić produkt.

 

Install

7.png

Oferty install polegają na tym, że użytkownik musi zainstalować wtyczkę lub aplikację. Gdy to nastąpi, pixel w ofercie zostanie "odpalony", a lead zostanie zaliczony.

 

Download

8.png

Oferty download są powszechnie znane głównie na urządzeniach mobilnych i dotyczą dzwonków oraz aplikacji. Zaliczenie lead'a następuje, gdy użytkownik pobierze konkretną aplikację lub inny produkt.

 

Pay Per Call

9.png

Oferta Pay Per Call bazuje na zasadzie, w której reklamodawca płaci marketerowi, gdy klient wykona telefon. Często gdy użytkownik klika w przycisk "zadzwoń", zostaje przeniesiony do formularza w call center, gdzie następują dalsze akcje.

 

Mobile

10.png

Oferty mobile są specjalnie targetowane i optymalizowane pod urządzenia mobilne, czyli telefony i tablety. Używane są specjalnie zaprojektowane, responsywne landing page'e, na których użytkownik musi wykonać konkretną akcję.

 

Pamiętaj, że dobry marketer nie działa na jednym typie ofert, ale stosuje ich kilka!

Czym jest ruch? Co to ruch incentive? - 

 

  • Super 3
  • Dzięki! 2

Chcesz zacząć zarabiać w Internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

  • Wujek Ziemny odpiął/ęła ten temat
  • 1 rok później...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .