pelikan23

Analiza bukmacherska - co brać pod uwagę

2 posty w tym temacie

Analiza bukmacherska

 

head-middle.jpg

 

 

Na co powinniśmy zwracać uwagę dokonując analizy bukmacherskiej? Czy analiza jest w ogóle potrzebna czy to tylko strata czasu? 
 
Każdy szanujący się gracz robi analizę zdarzenia, które ma zamiar obstawić. Nie jest to absolutnie strata czasu. Wręcz przeciwnie, dzięki analizie zwiększamy prawdopodobieństwo wygranej i przechytrzenia bukmachera.
 
Jak powinna taka analiza przebiegać?
 
1. Zaczynamy oczywiście od kursów jakie buk wystawił na dane zdarzenie. Tylko w tym przypadku analiza nie powinna wyglądać w ten sposób, że widzimy drużynę, na zwycięstwo której jest mniejszy kurs to ładujemy kasę w ciemno, że ta drużyna wygra. Oczywiście jest całkiem spore prawdopodobieństwo, że tak się stanie, zwłaszcza, gdy kursy bardzo się od siebie różnią, ale nawet w takiej sytuacji nie możemy być niczego pewni. Nie powinniśmy się ograniczać do obserwacji danego zdarzenia u tylko jednego buka, powinniśmy je porównać z ofertami innych. Możemy skorzystać również z porównywarek kursów dostępnych w Internecie. Jedne z najpopularniejszych znajdują się tutaj http://www.oddsportal.com/ czy http://www.bmbets.com/. Jeśli uznamy, że dany kurs nas satysfakcjonuje i ewentualnie jesteśmy chętni, żeby postawić zakład, powinniśmy przejść do kolejnego etapu analizy, a mianowicie sprawdzenia wahań kursu. Jeśli widzimy, że bukmacherzy obniżają kurs na wynik zdarzenia, które chcemy postawić, a podwyższają go na wynik przeciwny, oznacza to, że wielu graczy chce obstawić nasz typ, a co za tym idzie jest duże prawdopodobieństwo jego trafienia.
 
2. Bardzo ważnym czynnikiem analizy jest sytuacja w tabeli drużyn biorących udział w zdarzeniu, na które zamierzamy postawić swoje pieniądze. Oczywiście, znowu, nie ograniczamy się tylko do tego, że jeśli dana drużyna jest wyżej w tabeli (lub, np. tenisista w rankingu) to od razu na nią stawiamy. Jest jeszcze kilka czynników, które powinniśmy wziąć pod uwagę. 
 
Powinniśmy tutaj dokonać podziału sezonu na 3 części:
 
Część pierwsza - początek sezonu - przez pierwsze kilka kolejek ligi powinniśmy raczej wstrzymać się z obstawianiem. Nigdy nie wiemy jak dana drużyna wejdzie w sezon, czy trafi z formą już na samym początku itp. Poza tym beniaminek, który właśnie awansował do wyższej ligi daje z siebie 200% i często takie drużyny po pierwszych kolejkach są wysoko w tabeli (potem zazwyczaj wszystko wraca do normy). Dlatego na początku sezonu często jesteśmy świadkami niespodzianek, które nam nie zawsze sprzyjają.
 
Część druga - zasadnicza część sezonu - najdłuższa część sezonu (myślę, że zaczyna się gdzieś od 6-7 kolejki spotkań. Tutaj zaczynamy nasze obstawianie. Ale co powinniśmy brać pod uwagę? Jeśli obstawiamy klasowe zespoły typu, np. Manchester United, musimy pamiętać, że liga to nie jest jedyny front, na którym walczą. Takie zespoły występują również w europejskich pucharach (Liga Mistrzów, Liga Europy). Jeśli dany zespół jest na pierwszym miejscu w tabeli swojej ligi (w tym przypadku jeśli Manchester jest liderem ligi angielskiej) i ma do rozegrania ważne, mające decydować o awansie do następnej rundy, spotkanie, np. w Lidze Mistrzów to taka drużyna może odpuścić sobie występ ligowy, wystawiając zmienników i dając odpocząć podstawowym graczom. No i wtedy może być niespodzianka, niespodziewany remis itp. Warto również pamiętać, że rozgrywki o Puchar danego kraju mają z reguły mniejszą rangę niż te o mistrzostwo. Dlatego powinniśmy być ostrożni, gdy, np. dosyć silna drużyna pierwszoligowa w Pucharze Ligi spotyka się z drużyną drugoligową. Tutaj również może być wystawiony rezerwowy skład i niechciana (czasem chciana) niespodzianka gotowa.
 
Część trzecia - koniec sezonu - 4-5 kolejki przed końcem rozgrywek. Tutaj również mamy pole do popisu. W tej części sezonu chodzi o to, aby obstawiać zdarzenia, w których biorą udział drużyny jeszcze o coś walczące. Nie mogą to być mecze o przysłowiową pietruszkę. Obstawiajmy zatem zespoły, które walczą o mistrza i te, które walczą o utrzymanie (one na pewno będą się starać z całych sił, wykluczając oczywiście ustawianie meczów). Unikamy obstawiania spotkań, w których grają zespoły ze środka tabeli, bo często ich zawodnicy myślami są już na wakacjach, a że o nic już nie grają, nawet podświadomie mogą mecz odpuścić.
 
3. Przy wykonywaniu analizy bukmacherskiej bardzo ważnym aspektem jest również zwrócenie szczególnej uwagi na sytuację kadrową zespołów, które bierzemy pod uwagę. Czasem brak tylko jednego kluczowego zawodnika może mieć wpływ na jakość i efektywność gry drużyny. Legia bez Radovicia, Barca bez Messiego czy Real bez Ronaldo z pewnością tracą dużo. Faktem jest, że te drużyny na swoje ligi są silne i mają kim zastąpić największe gwiazdy, ale często jednak ma to negatywny wpływ na zespół. Pomijam już sytuację, gdzie, np. 4 zawodników z podstawowego składu jest kontuzjowanych. Wtedy najlepiej odpuścić sobie obstawianie takiego meczu. Aktualne dane na temat kontuzji można znaleźć, np. tutaj http://kontuzje.pl/. Warto jednak pamiętać, że kontuzje nie są jedynym czynnikiem powodującym absencję danego zawodnika. Kolejnymi są, np. kartki lub zawieszenie zawodnika z jakiegoś powodu, dlatego powinniśmy brać to pod uwagę.
 
4. Powiniśmy zwracać również uwagę na statystyki dotyczące zespołów, które wchodzą w skład danego zdarzenia. Pomocne są tu statystyki H2H (head-to-head), które są dostępne na serwisach bukmacherskich. Jest tam, np. uwzględnionych 5 ostatnich meczów każdej z drużyn, a także ostatnie potyczki bezpośrednio między drużynami wchodzącymi w skład zdarzenia. Myślę, że powinniśmy wykorzystywać najbardziej tę pierwszą statystykę, gdyż powinniśmy bazować na aktualnej formie zespołów (5 ostatnich meczów). Statystyka bezpośrednich meczów między nimi (a więc najczęściej obejmująca kilka lat wstecz), moim zdaniem nie jest zbyt przydatna z uwagi na fakt przemeblowań zespołu, zmiany trenera, a co za tym idzie taktyki i sposobu gry jaki dana drużyna prezentuje. Ale to oczywiście tylko moje zdanie i są osoby, które, podczas analizy, zwracają uwagę na tę statystykę.
Bardzo ważną statystyką jest również procent wygranych u siebie i na wyjeździe przez każdą z drużyn. Czasem jest tak, że jednemu zespołowi gra się lepiej u siebie, a drugiemu na wyjeździe i myślę, że to też powinniśmy uwzględnić. Jeśli mamy zamiar obstawiać czy dana drużyna strzeli bramkę w spotkaniu lub czy strzeli ich mniej bądź więcej niż dana wartość, niezwykle ważne są statystyki z tym właśnie związane. Mamy tam zazwyczaj uwzględnione wszystkie bramki strzelone przez daną drużynę, średnia liczba bramek na mecz (bardzo pomocna według mnie statystyka), gole w meczach u siebie, a także gole w meczach wyjazdowych. 
 
5. Inne metody analizy: są osoby, które śledzą przedmeczowe wywiady z piłkarzami czy trenerami. Osobiście nie sądzę żeby to było jakoś mega pomocne, gdyż zazwyczaj takie wywiady cechuje dyplomacja i lekka tajemnica w wypowiedziach. Aczkolwiek myślę, że takie coś nie zaszkodzi. Warto natomiast skorzystać z informacji "z pierwszej ręki" (jeśli ktoś ma jakiś przeciek). Chociaż, patrząc po jednej sytuacji z tego forum, oczywiście jak niczego w bukmacherce, tego też nie możemy być pewni. Możemy również obserwować typy użytkowników for bukmacherskich, np. "http://www.forum.bukmacherskie.com/
 
Reasumując, przeprowadzania analizy bukmacherskiej to dosyć czasochłonny proces, którego jednak nie powinniśmy, dla własnego dobra, lekceważyć.
 
Powodzenia w walce z bukiem!
 
Pozdrawiam ;)
Edytowane przez pelikan23
6

Ciesz się małymi rzeczami, bo może któregoś dnia obejrzysz się za siebie i zdasz sobie sprawę, że były to rzeczy wielkie.” (Robert Brault)

„Nigdy nie patrz z góry na nikogo, chyba że właśnie pomagasz mu wstać.” (Jesse Jackson)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Oto przykład jak ważna jest analiza, a nie tylko obstawianie na podstawie kursów wystawionych przez buka. Wielu patrzy, że kurs na drużynę "A" wynosi 1,10, a na drużynę "B" 7,40, więc ładują na "A", bo faworyt zdecydowany. Ale czy na pewno zdecydowany?

 

Przykład z dziś:

 

Koszykówka EuroCup                                                            

 

                                                                                                1                          2

 

Valencia Basket Club - Union Olimpija Ljubljana              1,06                    11,00

 

Valencia murowany faworyt, prawda? Otóż nie! Na ostatnie 6 meczów (analiza aktualnej formy) procent zwycięstw obu drużyn jest taki sam (67%), oczywiście ważni są jeszcze przeciwnicy, aczkolwiek przy takiej dysproporcji kursów już nam się powinno zapalać czerwone światło (i to Valencia przegrała swój ostatni mecz, a Ljubljana wygrała swoje 3 ostatnie mecze, a więc mogą być "w gazie" lekkim). Co więcej, w grupie to Ljubljana zajmuje wyższą lokatę (2 miejsce przy 5 zwycięstwach i 2 porażkach), Valencia jest trzecia (4 zwycięstwa  3 porażki). Widząc coś takiego, już wiemy, że dysproporcja kursów jest zbyt duża. Pamiętajcie, zadaniem buka nie jest wystawianie kursów, które Wam pomogą typować skutecznie, jest dokładnie odwrotnie! W takiej sytuacji warto postawić na drużynę, która przez buka jest niżej ceniona, bo jak widzimy w praktyce jest inaczej. 

 

Tak więc, szanujcie swoje pieniądze poprzez przeprowadzenie przynajmniej podstawowej analizy.

 

Pozdrawiam ;)

2

Ciesz się małymi rzeczami, bo może któregoś dnia obejrzysz się za siebie i zdasz sobie sprawę, że były to rzeczy wielkie.” (Robert Brault)

„Nigdy nie patrz z góry na nikogo, chyba że właśnie pomagasz mu wstać.” (Jesse Jackson)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez WiMeX
      GT02A Car Vehicle Tracker GPS Locator
      Jest to lokalizator znany w sumie z allegro Możemy go spotkać pod taką nazwą jak GPS X2 za 299zł (98 sztuk sprzedanych!! Marketing...) Tutaj mamy za 37zł Obniżka z 64zł Także jak ktoś potrzebuje niech bierze !

      Link REF: http://goo.gl/pzk7cw
      KOD OBNIŻAJĄCY: wykopGT02A

      Link (nie)normalny: http://www.gearbest.com/car-gps-tracker/pp_384313.html

    • Przez WiMeX
      Chain Puzzle EDC Focus Toy for Killing Time
      Taki jakiś mały zabijacz czasu Zniżka z 6.67zł na 0.37zł Za niecałe 40gr. to można brać śmiało Wysyłka za darmo !
      Link ref: http://goo.gl/8uSgEA ( Dzięki za klik )
      Kod do obniżki: GearCHPuzz
      Link (nie)normalny: http://www.gearbest.com/novelty-toys/pp_613549.html

    • Przez WiMeX
      Witam,
      Dzisiaj mega promocja dla tych co są chorzy i dla tych co są mniej chorzy ! FIDGET SPINNER !
      Zniżka z 12.81zł na 1.82zł !
      Link (nie) normalny: http://www.gearbest.com/fidget-spinners/pp_631922.html :(
      Link REF: http://goo.gl/6tKmSu ( Dzięki za klik )
      KOD DO OBNIŻKI: SDSTARSKY
      Nie przegap tej mega promocji i zaczerpnij ukojenia swych nerwów dzięki Fidget Spinnerowi ! Niepokojące spadki leadów ?! BRAK ODNOWIEŃ?! Fidget Spinner zawsze przy tobie !
      Link REF: http://goo.gl/6tKmSu ( Dzięki za klik )
      KOD DO OBNIŻKI: SDSTARSKY
       

    • Przez Mroczeks

      Dane firmy:
      al. Aleja "Solidarności" 75/26 00-090 Warszawa
      NIP: 5252703979
      REGON: 366830666
      KRS: 0000669361

      Reflink: https://beatcoin.pl/ref/cjrkod 
      Non-reflink: https://beatcoin.pl (brak bonusów i mojej pomocy)  
      Beatcoin oferuje handel pomiędzy BTC, PLN, EUR i USD, a aż 9-cioma kryptowalutami! Błyskawiczne wpłaty i wypłaty, support 24h, program partnerski 25%, spółka zarejestrowana w Polsce. Jesteście gotowi?
      Wypłaty na Skrilla Paypala Krypto Konto Bankowe
      Beatcoin.pl to polska giełda na której możesz  handlować bez zbędnych weryfikacji w aż 9 kryptowalutach takich jak: 
      Bitcoin
      Ethereum
      Ethereum Classic
      Monero
      Dash
      Litecoin
      DogeCoin 
      Zcash
      Bytecoin
      +3 waluty fiat
      Tabela opłat i prowizji  (Progresywne prowizje ) :
      https://beatcoin.pl/strona/oplaty-prowizje  

      Dostępne wersje językowe na stronie:
      Język Polski
      Język Angielski
       
    • Przez akacpa
      ZASADY PROMOCJI KAMPANII W LEAD.NETWORK

      Jako, że w związku z rozwojem sieci Lead.Network i pojawieniem się całkowicie nowych kampanii w gamie systemu, sporo osób dostarcza ruch niezgodny z oczekiwaniami Reklamodawców, postanowiliśmy zebrać prawidła panujące w świecie afiliacji. Jest to zbiór informacji, które powinien mieć na uwadze każdy Wydawca występujący o przydzielenie dostępu do danej oferty. Dostęp do ofert jest ograniczany ze względu na bardzo duży odsetek nadużyć podczas promocji danych kampanii. W naszej opinii jest to wynik niedoinformowania Wydawców, którzy dotychczas szeroko promowali kampanie związane z SMS Premium czy te w modelu CPS, dlatego niniejsze zalecenia pozwolą na odpowiednie podejście do nowych ofert. Tekst ten skierowany jest, jak już zostało nadmienione, przede wszystkim do osób, które mogą nie wiedzieć w jaki sposób podejść do nowych ofert, ale i do tych, które fraudują z premedytacją, lecz nie zdają sobie sprawy z konsekwencji własnych działań, które prędzej czy później uderzą również w nich.


      I. KAMPANIE SMS vs. KAMPANIE TRADYCYJNE
      Do niedawna prym wiodły kampanie promujące usługi SMS Premium, których model rozliczeń pozwalał na promocję w praktycznie każdych warunkach (o czym można było się przekonać czytając niektóre artykuły na stronach takich jak Niebiezpiecznik czy Bezprawnik). Grono Wydawców, które podejmowało się promocji nie było w żaden sposób ograniczane od strony jakości ruchu, gdyż właściciele sieci obsługiwali reklamodawców, którzy płacili wyłącznie za sprzedaż (wysłanie SMSa lub zapisanie się na subskrypcję było równoznaczne z dokonaniem płatności, a więc jeśli Reklamodawca nie zarabiał - nie zarabiał również Wydawca, niezależnie od tego ile i jaki ruch dostarczył).

      Kampanie tradycyjne, główne w modelach Cost per Lead, Cost per Click oraz Cost per Action, które nie wiążą się z dokonaniem płatności stanowią pewnego rodzaju ryzyko dla Reklamodawcy, gdyż uruchamiając kampanię tego typu wie, że ruch musi być na tyle dobry, aby koszty poniesione na realizację kampanii (czyli opłacenie Wydawców) się zwróciły. Właśnie tutaj pojawia się i zaczyna mieć znaczenie pojęcie jakość ruchu, która to jakość miała marginalne znaczenie w przypadku programów promujących programy SMS Premium będące tak na prawdę CPS-ami. W następnych rozdziałach opiszemy specyfikę większości kampanii realizowanych przy użyciu modelów innych niż CPS.


      II. OCZEKIWANIA REKLAMODAWCÓW
      Reklamodawcą może być każdy, nawet Ty! Jeśli tylko masz własny produkt lub usługę, którą chciałbyś promować - możesz się śmiało do nas zgłosić, a my wdrożymy Twoją ofertę do gamy kampanii Lead.Network. Biorąc to pod uwagę zastanów się czego oczekiwałbyś od sieci i Wydawców, którym powierzyłeś promocję swojego dobra. Dokładnie w takiej roli występują Reklamodawcy - najczęściej są to podmioty, które robią biznes - nic więc dziwnego, że nie zapłacą za coś bezużytecznego czy sztucznego (czyt. fraudy, sztuczny ruch), zwłaszcza, że podejmując decyzję dotyczącą uruchomienia kampanii efektywnościowej, która nie bazuje wyłącznie na sprzedaży, Reklamodawca ryzykuje swoje środki i stawia pod znakiem zapytania rentowność promocji. Nietrudno bowiem, wyobrazić sobie sytuację kiedy mimo, iż Wydawcy dostarczają ruch zgodny z wytycznymi, kampania i tak nie jest opłacalna.

      Właśnie dlatego tak ważne jest zrozumienie przez Wydawców, że nie powinni rzucać kłód pod nogi Reklamodawcom, gdyż działają na niekorzyść całego rynku i długofalowo takie działanie jest mocno nieopłacalne. Rynek jest ograniczony, liczba Reklamodawców gotowych włączać przyjemne kampanie, konwertujące lepiej niż CPSy również, jednakowoż musi to funkcjonować na zasadzie symbiozy dwóch grup mających zbieżne interesy - maksymalizację zysków. Tylko i wyłącznie taki rodzaj współpracy pozwoli na rozwój rynku, na którym nam wszystkim zależy.


      IV. NIEDOZWOLONE PRAKTYKI
      Zasady kwalifikacji praktyk jako niedozwolone są płynne. To Reklamodawca w przypadku każdej kampanii określa jakie są warunki promocji i nie da się tego ominąć, gdyż nawet ruch, który skonwertuje pozyskany niezgodnie z wytycznymi będzie ruchem problematycznym lub odliczonym. Różnica pomiędzy kampaniami opartymi na SMS Premium polega na tym, że w przypadku kampanii SMS Reklamodawcą był z reguły jeden podmiot, który ustalał zasady zbiorczo dla wszystkich programów. Panowała wówczas swego rodzaju przejrzystość, gdyż to jeden podmiot decydował o losach większości kampanii. Pomijając jednak ten przypadek, z reguły, za każdą kampanię odpowiada inne ogniwo i każde z nich ma rozbieżne oczekiwania, wymagania i zastrzeżenia co do promocji. Sieć afiliacyjna nie może bez ograniczeń forsować swoich rozwiązań, gdyż wówczas straci ofertę lub w przypadku czarniejszego scenariusza - Reklamodawcę. Poniżej opisujemy przykłady praktyk, które najczęściej zakazywane są przez Reklamodawców. Niestety, lista ta pokrywa się z listą pod tytułem: najpopularniejsze metody działania nowych Wydawców.

      RUCH MOTYWOWANY
      "Jak wejdziesz w ten link do kupię Ci dżinsy..." - tylko, że link jest linkiem Reklamodawcy oferującego usługę regeneracji silników, któremu Twój motywowany ruch nie da zupełnie nic. Oczywiście są kampanie, które można promować za pośrednictwem ruchu motywowanego (np. SMS Premium, CPSy), natomiast zdecydowana większość kampanii spoza tych wymienionych w nawiasie będzie walczyła z Wydawcami dostarczającymi ruch motywowany. Problem jest potęgowany brakiem rozsądku Wydawców, gdyż ruch motywowany, który jest odpowiednio stargetowany jest wybaczalny (np. gdy zachęcamy i motywujemy środowisko, które ma samochody i kiedyś może potrzebować usługi regeneracji silnika), jednak praktyka pokazuje, że grupa docelowa, do której trafia przekaz skłaniający do podjęcia danej akcji nie ma nic wspólnego z promowanym obiektem.

      SPAM
      Masa początkujących z braku alternatywy czy koncepcji na promocję próbuje podążać po linii najmniejszego oporu czyli zamieszcza komunikaty (często zawierające przekaz motywacyjny) bez względu na to czy miejsce i odbiorcy są odpowiedni. Jest to działanie desperackie ("A może wpadnie choć jeden lead / klik..."), zwłaszcza, że dostępność miejsc gdzie można uskutecznić "masowe rażenie" jest duża, a tendencja jest rosnąca. Technika ta jest wysoce nieskuteczna, ale to nie jest powód, dla którego Reklamodawcy nie lubią SPAMu. Ze względu na dużą inwazyjność i monotonność przekazu odbiorcy / konsumenci nie lubią SPAMu, a jeśli jakiś Wydawca usilnie promuje produkt firmy A za pomocą masowej emisji jednego komunikatu to niechęć odbiorców / konsumentów w pierwszej kolejności uderza właśnie w firmę A i w jej produkt (grupy te nie wiedzą jak działa świat afiliacji i kto odpowiada za dane działania).

      SAMODZIELNE GENEROWANIE LEADÓW
      Niektórzy Wydawcy w 100% sprawdziliby się na stanowisku testera oprogramowania. Właściciele sieci afiliacyjnych znają słowa "Chciałem tylko przetestować (i nie zliczyło)..." lepiej niż imię własnych matek. Niestety, niektórzy nie rozumieją, że nie po to sieci wdrażają systemy antyfraudowe, aby zliczało własne leady / kliki. Niestety, specyfika niektórych kampanii nie pozwala na wydajną walidację dostarczanego ruchu w czasie rzeczywistym, natomiast to później zawsze wychodzi. Sieci nie lubią testerów (świadomych lub nie) gdyż naturalnym jest, iż za ten ruch przyjdą odliczenia od Reklamodawcy, a nie zawsze jest z czego odliczać Wydawcy, który naprodukował leadów samodzielnie.

      PROMOCJA NIEZGODNA Z PRAWEM
      Twarde prawo lecz prawo, jak mawiali w przeszłości. Niestety, przepisów jest wiele i nawet podczas promocji niektóre z nich złamać ("Nieznajomość prawa szkodzi."). Takich akcji nie tolerują zarówno sieci jak i Reklamodawcy, dlatego, jeśli nie masz pewności, że Twój sposób jest legalny - skonsultuj go z ekipą danej sieci - zawsze, dla swojego własnego dobra. 


      V. KONSEKWENCJE DZIAŁANIA WBREW ZASADOM
      Oszukiwanie nie popłaca. Nie popłaca zarówno Reklamodawcy, który musi angażować zasoby do czynnej analizy ruchu, ale także Wydawcy, który najprawdopodobniej nie otrzyma środków i skończy w środowisku z łatką oszusta / scamera / fraudera. W końcu nie opłaca się sieci, która agreguje kampanie, gdyż jej dobre imię zostaje nadszarpnięte poprzez działania nieodpowiednich Wydawców. Bardzo często dochodzi również do sytuacji, w której dana sieć traci ofertę i wówczas cierpią wszyscy, którzy daną ofertę promują zgodnie ze sztuką.

      Ustawiczne dostarczanie ruchu słabej jakości oznacza pogorszenie relacji na linii sieć-Reklamodawca co wpływa na stawki oferowane przez drugie ogniwo, a co za tym idzie na zyskowność samych Wydawców. Walka z oszustami, którzy celowo nabijają sobie leady nieprzydatne dla Reklamodawcy to nie jest wymysł sieci czy próba zabicia czasu. To przeciwdziałanie procederowi, który wpływa destrukcyjnie na wszystko co napotka na swojej drodze.

      Niekiedy skutki są opłakane również dla Wydawcy, jeśli np. promuje kampanie niezgodnie z prawem. Wówczas, w zależności od przewinienia, może się spodziewać konsekwencji nie tylko ze strony sieci i Reklamodawcy, ale również odpowiedzialności karnej lub cywilnej (jeśli podmiot, którego prawa naruszono zdecyduje się wejść na tę drogę).


      VI. PODSUMOWANIE
      Niniejszy tekst powstał z myślą o początkujących Wydawcach, którzy mogą działać na niekorzyść afiliacyjnego ekosystemu nawet o tym nie wiedząc zwiedzeni przez własną intuicję lub doświadczenia z poprzednich sieci. Frauderzy, którzy na swoim rzemiośle zjedli zęby i tak się do niego nie zastosują, natomiast mamy nadzieję, że mimo to ten tekst pozwoli im na poznanie stanowiska drugiej strony, która traci na nierzetelnej promocji najwięcej. Chodzi po prostu o to, aby nie sr*ć w swoje gniazdo i nie desynchronizować rynku, który może być bardzo zyskowny po wyeliminowaniu wszystkich zabiegów sztucznie podbijających wyniki. W naszym mniemaniu lepiej zarabiać 5 PLN codziennie przez 100 dni niż 100 PLN w jeden dzień bez możliwości kontynuacji (a w większości przypadków nawet wypłaty).

      Mamy nadzieję, że ten tekst pomoże początkującym z poradzeniem sobie w świecie afiliacji. Pamiętajcie, że zawsze możecie (a nawet powinniście) kontaktować się z nami, jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości lub pytania. Pozwoli to uniknąć potencjalnie niepożądanych sytuacji.

      Życzymy wysokich wyników!