Skocz do zawartości

euleowl

Użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Nowy

Ostatnie wizyty

697 wyświetleń profilu
  1. Rozmawiałem z Astrocash i chociaż prosili mnie o ponowne złożenie wniosku o płatność, do dziś nie mam już żadnej odpowiedzi ani mojej zapłaty, której spóźniłem się od listopada 2018 r.@AstroCash.org
  2. @AstroCash.org Czekałem na moją płatność przez kilka miesięcy i wysłałem wiadomość przez Facebooka i e-mail i nigdy nie odpowiedziałem na nic, nic! moim użytkownikiem jest: euleowl
  3. żadnych wiadomości, więcej niż dwóch czekania i nie płacę astrocash, co desepcion
  4. Nie polecam ich, próbowałem tej firmy, ponieważ zaprosili mnie z astrocash i około 2 lat temu przestałem z nimi pracować, ponieważ nie chcieli mi zapłacić i wymyślili, że moje kontakty zostały skradzione i nie było to prawdą, miałem lata w tym i nigdy nie popełniłem oszustwa , pomimo tego, co zrobiłem, nie odpowiadałem, nawet rozmawiałem z właścicielami na Skype i nigdy mi nie odpowiadali i wymawiali, w końcu umarli, nie płacąc mi, dlatego Astrocash zaskakuje mnie, że teraz trwa to tak długo, ponieważ zawsze było dla mnie lepiej, chociaż obecnie jestem z innymi firmami, a astrocash jest moją pasywną
  5. Wciąż czekam na moją zapłatę, mam nadzieję, że wkrótce to zrobisz, nie wiem, czy będę kontynuować z astrocash
  6. Jak niefortunne wszystko, zgadzam się z tobą
  7. Szukałem na wielu forach z komunikacją astrocash i nie mam odpowiedzi, wysłałem e-maile i nie mam odpowiedzi, czekałem na ostatnią płatność i czekam od jakiegoś czasu, co się dzieje? Czy ktoś wie coś? czy wracają oszustwo? Zawsze lubiłem astrocash Mój użytkownik to: euleowl
  8. is unpleasant now take out the supposed reason I imagined that with so much change in ownership, it is easier not responsible for any money already or you have but the reputation I have in forums and with the help of friends, will declare what are sc@m I would not want to offend, and less because I am about to receive the birth of my first child, but it is sad that one's money is stolen I hope that this money helps them to live shoplifters
  9. Hi administrator, thank you for answering it may not be possible, was not the only payment received from roaringcash and the balance was acoumlado since they were roaringcash, my mistake was not asking my payment immediately, because I now invent that is fraud, it is not fair I work more than 10 years with networks like @astrocash and @cpagrip I wanted to try with you and now you are called inniver me put that excuse? I ask your help and sincerity
  10. Nie jestem oszustem, który chce spróbować? nie chcesz zapłacić mi to? @inniver bo jesteś tak niesprawiedliwe? I osiągnąć tę kwotę od ryku pieniężnym, że teraz mają zmienił właściciela, a nie chce mi zapłacić?
  11. Nie rozumiem co masz na myśli Mówię po hiszpańsku i angielsku, teraz korzystać z Google Translator do zrozumienia Zdajesz sobie sprawę, że jestem wymyślone oszustwo i dlatego nie chce mi zapłacić? przejdź oszustwa ty, ja już od dawna współpracuje z dużymi sieciami jak @astrocash i cpagrip i jestem bardziej znany z czystej pracy jeden z twoich pracowników zaprosił mnie do roaringcash po inniver i nigdy nie były tak dobre Nawet więc czekać 1 rok poprosić o moim płatności, a teraz powiedz mi, że jestem oszustem? Pytam was, aby być uczciwym i płacą mi, nie kłamię, mam zamiar być ojcem i patrzę to pieniądz, który nie jest sprawiedliwe I również poprosić o pomoc administratora @Ciamciaj, nie chcę, aby rozpocząć podając moją sprawę na innych forach
  12. trwa zbyt długo, aby mój płatności a teraz chcę, aby przejść do panelu, nie mogę iść? dzieje! stałeś fałszywy @inniver ?
  13. I zwróciły moją płatność w sierpniu i nadal nie dostać a moje saldo nie przeszły do ogólnego Proszę, muszę mój płatności płatność została zapowiedziana: 07 września username: euleowl
  14. Musiałem przyjść do tego forum, ponieważ od ostatniego lata dały mi żadnego wsparcia dla Inniver

    Skontaktowałem stare i aktualne administratorem
    Wysłałem wiadomość e-mail i nic!
    Byłem prawie 1 roku i nie zostały mi wypłacone
    Mam wyjątkową i dostępne saldo i mieć te błędy
    Proszę @joker399 zareagować i zwrócić mi moje
    Szukałem w tym samym czacie Inniver i bez odpowiedzi
    użytkownik: euleowl Sposób płatności: neteller
     
    rqez454.png
    rqez454.png
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .