Skocz do zawartości

Jak zarobić na ofertach PeerFly z ruchem z Tonic zero click


Rekomendowane odpowiedzi

1.png

 

W związku z częstymi pytaniami o dobre źródła ruchu w 2017 roku, oto przedstawiam krótki poradnik oraz objaśnienie kampanii z ofertą PeerFly z użyciem ruchu Tonic zero click.

Tonic jest giełdą ruchu (siecią reklamową), na której możemy kupić ruch typu zero click oraz pop.

Osobiście preferuję ruch zero click domain, ponieważ moim zdaniem lepiej konwertuje. Nazywa się on zero click, ponieważ gdy ktoś kliknie w jedną z domen w sieci Tonic, jest on automatycznie przekierowywany do oferty, którą reklamujesz. Użytkownik nie musi klikać żadnej reklamy.

Spójrzmy więc jak ustawić ofertę PeerFly, by linkowała bezpośrednio do Twojego linku afiliacyjnego, byś mógł zacząć zbierać ruch i konwersję z Tonic :)

2.png

 

Pierwszym krokiem jest utworzenie konta na Tonic. Link do rejestracji znajdziesz tutaj: https://tonic.com/advertiser/register

Gdy już się zarejestrujesz i złożysz swój pierwszy depozyt (minimum $100), jesteś gotów do stworzenia pierwszej kampanii zero click.

Wybór oferty do użycia z Tonic

PeerFly posiada ponad 700 ofert gotowych do wykorzystania z użyciem Tonic. 

Ruch zero click z platformy Tonic jest uznawany za PPV wg. standardów sieci PeerFly, więc możesz wybrać sortowanie dostępnych ofert wpisując PPV w polu tekstowym odpowiedzialnym za wyszukiwanie. Znajduje się ono na górze każdej strony z ofertami na PeerFly. Możesz też po prostu przejść na podstronę Browse Offers i wybrać PPV jako metodę reklamy.

Większość z kampanii, które robię na Tonic to kampanie mobilne, przy czym preferuję kampanie typu 1 lub 2 click flow typu international.

Przejrzyj oferty PPV na PeerFly i wybierz kilka, które będziesz testował.

Gdy już je wybierzesz, czas ustawić kampanię na Tonic.

3.png

 

Tworzenie kampanii zero click na Tonic

Jedną z moich ulubionych cech serwisu Tonic jest ich interfejs. Kreator kampanii jest bardzo intuicyjny, dzięki czemu utworzenie nowej kampanii zajmuje kilka minut.

Oto podstawowe kryteria dla każdej kampanii:

  • Państwo - możesz targetować jedno państwo z ruchem zero click na raz. Wybierz kraj, na który zezwala Twoja oferta. Jeśli zezwala ona na więcej niż 1 państwo, wybierz jeden kraj dla testu, a potem utwórz kampanię dla pozostałych państw.
  • Typ kampanii - w większości przypadków tworzę kampanie typu RON, po czym je optymalizuję, ale możesz wybrać kampanię typu keyword lub category, jeśli masz ochotę.
  • Kategoria ruchu - większość kampanii, które tworze na Tonic to kampanie non-adult, ale jeśli posiadasz dobrą ofertę typu adult, którą chcesz przetestować, możesz wybrać ruch dla dorosłych.
  • Targetowanie urządzeń - moje kampanie przeważnie bazują na urządzeniach mobilnych, ale jeśli masz jakieś dobre oferty na desktopy - możesz dobrać do nich odpowiedni typ ruchu.
  • Przeglądarki - możesz sprecyzować z jakich przeglądarek chcesz uzyskiwać ruch.
  • Opcje dla tabletów - jeśli oferta nie uwzględnia tabletów, nie optymalizuję jej pod tym kątem.
  • Targetowanie mobilnego OS - dla większości ofert akceptuję każdy system operacyjny urzadzeń mobilnych dopóki nie uzyskam ruchu, po czym optymalizuję kampanię bazując na statystykach wskazujących który OS daje mi największy ruch. Jeśli oferta zezwala jedynie na konkretny system (tylko Android lub tylko iOS), możesz wybrać ten OS i usunąć pozostałe.
  • Operatorzy - kampanie typu 1 click flow, których używałem zezwalały tylko na konkretnych operatorów. Jeśli prowadzisz kampanię desktop, nie musisz się tym martwić.
  • Ustawienia daty - zazwyczaj wybieram "Just Run It"
  • Ustawienia harmonogramu - zazwyczaj wybieram "Just Run It"
  • Budżet - zazwyczaj wybieram "Just Run It", po czym budżet ustawię wg. ruchu, jeśli zajdzie potrzeba.
  • Nazwa kampanii - zazwyczaj po prostu wpisuję ID kampanii z PeerFly.

Fajną opcją oferowaną przez Tonic jest to, że podczas dostosowywania ustawień kampanii, po prawej stronie zobaczysz dynamicznie zmieniające się przewidywane statystyki takie jak przewidywany ruch, który możesz otrzymać. Twoja stawka zadecyduje o aktualnej ilości ruchu, ale dobrze jest mieć ogólne pojęcie o tym jaki zakres trafficu Tonic oferuje dla danych ustawień, które wpisałeś dla swojej kampanii.

Możesz też skorzystać z ich narzędzia Traffic Estimator, by uzyskać te same dane przed stworzeniem kampanii, jeśli sprawdzasz różne kampanie dla różnych państw.

Kolejnym (i ostatnim) krokiem) w tworzeniu kampanii jest wpisanie stawki oraz adresu oferty.

Ustawianie stawki dla ruchu na Tonic

Krokiem nr 2 w procesie tworzenia kampanii na Tonic jest ustawienie stawki dla każdego przekierowania oraz ustawienie linku dla owego przekierowania. Zależnie od ustawień geolokalizacji, którą wybrałeś, średnie CPC będzie się wahać bazując na aktualnych stawkach innych użytkowników z sieci Tonic.

4.png

 

Na początku zazwyczaj ustawiam moje stawki dość nisko. Jak na obrazku powyżej, zacząłem na $0.001. Oznacza to, że za każde kliknięcie (przekierowanie) w mój link do reklamy, muszę zapłacić jedynie $0.001.

Z czasem będziesz mógł zobaczyć czy warto zwiększyć lub zmniejszyć stawkę w zależności od ruchu jaki otrzymasz.

Kolejną fajną rzeczą, która podoba mi się w Tonic jest to, że jest to w miarę tani serwis i dość łatwy w optymalizacji. Jeśli miałbym kilka źródeł dających mi konwersje, mogę ustawić kampanię dokładnie dla tego źródła, zwiększyć stawkę i zebrać większość ruchu, po czym zeskalować wszystko, by zwiększyć ROI.

Przy stawce $0.001 za przekierowanie, płacę jedynie $1 za 1000 kliknięć. Jest to bardzo niska cena dająca dużą ilość danych.

Pod swoją stawką wpisujesz swój Redirect URL. Jest to nic innego jak Twój link do oferty na PeerFly.

Tonic wspiera dużą ilość zmiennych (tokenów), których możesz użyć:

  • [carrier]
  • [country]
  • [cpc]
  • [match]
  • [mob_pf]
  • [sourceid]

Więcej informacji na temat tokenów znajdziesz jednak w ich FAQ. Dwoma parametrami, których używam dla kampanii mobilnych są [sourceid] oraz [carrier].

[sourceid] przekaże z jakiej domeny w Tonic dostaję ruch. Mają oni naprawdę dużą ilość źródeł i jest to ważne, byś mógł dodać source ID jako SubID do linku afiliacyjnego PeerFly, byś mógł później zoptymalizować ofertę wg. źródeł, z których otrzymujesz traffic.

Używam również parametru [carrier] w swoim linku PeerFly, bym mógł zoptymalizować kampanię wg. operatora, jeśli oferta zezwala na wielu operatorów.

5.png

 

By dodać parametry jako SubID w swom linku afiliacyjnym PeerFly, po prostu skopiuj i wklej je do pola SubID na stronie z ofertą (jak pokazałem na screenie powyżej).

Potem skopiuj i wklej swój link afiliacyjny z PeerFly do pola Redirect URL w Tonic. Kliknij Save and Start Campaign i gotowe!

Gdy zaczniesz już dostawać ruch, zobaczysz kliknięcia w raportach PeerFly. Możesz sprawdzić raport dla konkretnej oferty ustawionej w Tonic, a potem pogrupować je wg. konkretnych SubID, które ustawiłeś w linku afiliacyjnym.

6.png

 

Jest to nowa kampania, więc nie ma jeszcze na niej zbyt dużego ruchu, ale zauważ, że już pojawia się ruch z kilku topowych źródeł, a kiedy pojawią się konwersje, będzie łatwo stwierdzić które źródła są najbardziej lukratywne, dzięki czemu będę mógł zoptymalizować kampanię pod ich kątem.

Tworzenie i optymalizacja kampanii w Tonic z ofertami PeerFly jest proste. Raporty na PeerFly sprawią, że łatwo będzie zoptymalizować kampanię, a tani ruch z Tonic daje Ci idealny traffic, by testować oferty.

Przetestujcie serwis Tonic i dajcie znać w temacie co o nim myślicie :)

Poradnik przetłumaczony z języka angielskiego.

  • Super 6

Chcesz zacząć zarabiać w Internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

15 godzin temu, Wujek Ziemny napisał:

81b0d376ce0a49a8a8c1207e6651710e.png

 

W związku z częstymi pytaniami o dobre źródła ruchu w 2017 roku, oto przedstawiam krótki poradnik oraz objaśnienie kampanii z ofertą PeerFly z użyciem ruchu Tonic zero click.

Tonic jest giełdą ruchu (siecią reklamową), na której możemy kupić ruch typu zero click oraz pop.

Osobiście preferuję ruch zero click domain, ponieważ moim zdaniem lepiej konwertuje. Nazywa się on zero click, ponieważ gdy ktoś kliknie w jedną z domen w sieci Tonic, jest on automatycznie przekierowywany do oferty, którą reklamujesz. Użytkownik nie musi klikać żadnej reklamy.

Poradnik przetłumaczony z języka angielskiego.

Ile wynosi minimalny depozyt?

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, nechuoner napisał:

i jak to zmonetyzować? :P

Głupa palisz czy jak ? PeerFly PeerFly PeerFly PeerFly PeerFly, żebyś zauważył .

'If the Spartans livedthen they would pay their tribute to youPoles'
"Atak nie musi być pomysłowy, ale musi być niezwykle szybki"

They say the good die young .

Odnośnik do komentarza
  • 8 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

@Rosso01 Ciamek napisał, zeropark ma chyba 200$. Też się zgadzam że 3k$ to za dużo. Kolegę ostatnio wyśmiali jak powiedziałem, że możę przelać na próbne testy 1k$. Dobrze, że mam tam od dawna konto.

  • Super 1

Nie wiesz jak dokonać optymalizacji strony? Masz problem z doborem słów kluczowych czy z analizą linków? Skorzystaj z moich usług!

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .