Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą oceną od 27.02.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. 20 points
    MacBook Pro 13" zakupiony za środki zarobione w Astrocash.org . Do grania mam PC, ten jest do pracy i korzystania z komputera mobilnie, na wyjazdach. Wybrałem starszy model ze względu na brak upośledzenia z dostępnymi portami. Wersja 13" gdyż będę go podpinał pod monitor 24". Procesor: Intel Core i5-5257U (2 rdzenie, od 2.7 GHz do 3.1 GHz, 3 MB cache) Pamięć: 8 GB (SO-DIMM DDR3, 1866 MHz) Dysk: 128 GB SSD M.2 PCIe Grafika: Intel Iris Graphics 6100 Typ ekranu: Błyszczący, LED, IPS, Retina OS X Yosemite

    © Ciamciaj

  2. 16 points
    W tym poście pokaże Ci jak zdobyć natychmiastowy ruch z Twittera na całkowitym autopilocie. Ruch ten nie będzie typowym ruchem klientów, ale będzie bardzo dobrze konwertował na content lockerach. Jest to więc świetny sposób na traffic do Twoich nisz. Przy tej metodzie spędzimy jedynie 10-15 minut dziennie ustawiając ją, a potem przez cały dzień wszystko będzie działało na autopilocie. Nie jest to metoda polegająca na zdobyciu tysięcy obserwujących. Najlepsze jest to, że sposób działa bardzo dobrze z nowymi kontami Twitter. Nie potrzebujemy nawet jednego obserwującego, by metoda zadziałała. Będziemy używać hashtagów do pozyskania ruchu dla naszych nisz. Jeśli kiedykolwiek używałeś stron social media, powinieneś być z nimi zaznajomiony. Jest to po prostu słowo lub kilka słów poprzedzonych znakiem "#". Na Twitterze kiedy wpiszesz #MakeMoney w swoim tweecie, tysiące ludzi obserwujących ten hashtag zobaczy go na liście nowości. Jeśli masz kilka słów w swoim hashtagu, upewnij się, że nie ma między nimi spacji, np. musisz wpisać #MakeMoneyOnline, a nie #Make Money Online. Wielkość liter nie ma tutaj znaczenia, ale pierwsze litery każdego ze słów warto pisać z Shiftem, by inni mogli je łatwiej rozczytać. A więc co będziemy musieli zrobić najpierw, to znaleźć około 20 hashtagów związanych z naszą niszą. Możemy użyć do tego strony http://ritetag.com/. Jest to witryna, która pozwala nie tylko odnaleźć powiązane hashtagi, ale rónież pokazuje przeróżne dane z nimi związane, m.in. ile tweetów zostało już utworzonych z każdym z tych hashtagów w ciągu godziny, jakiej widowni możesz oczekiwać dla swojego tweeta itd. Dzięki temu unikniesz korzystania z mniej popularnych hashtagów, których nikt nie używa. Kiedy wpiszesz hashtag w Ritetag, zobaczysz kolory zielony, niebieski, czerwony i szary. Sugeruję korzystać tylko z zielonych i niebieskich tagów, ponieważ tylko te hashtagi dadzą Ci ruch. Poniżej znajdziesz przykłady: Na pierwszym obrazku wyszukałem hashtag "followers" i jak widać na obrazku, jest on zielony, co oznacza, że tysiące ludzi od razu zobaczy mojego tweeta jak tylko wrzucę go z tym hashtagiem. Niektóre są pokolorowane na niebiesko, co oznacza, że mogę oczekiwać innych, by zobaczyli mojego tweeta w ciągu kilku minut. Nie używaj czerwonych i szarych hashtagów! Na liście widać również sugerowane i podobne tagi, z których korzystają użytkownicy Twittera. Teraz zrób listę 20-tu hashtagów w kolorze zielonym lub niebieskim i zapisz ją w notatniku. Będziesz potrzebował kont na Twitterze. Łatwo jest stworzyć, a zajmuje to raptem pół minuty. Nie ma już obowiązkowej weryfikacji telefonicznej. Polecam korzystać z minimum 5 kont Twitter. Jeśli chcesz korzystać z większej ilości - polecam, jak najbardziej. Na każdym z kont wrzuć dobre zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle. Napisz dobre bio i obserwuj kilka popularnych kont. Będziesz chciał stworzyć konto wyglądające jak prawdziwa osoba. Teraz znajdź 10-15 zdjęć związanych z Twoją niszą (będziemy ich używać w tweetach). Możesz znaleźć je w Google Grafika. Zapisz też około 10 tweetów, które będziesz wrzucał. Pamiętaj, że możesz wykorzystać tylko 140 znaków, w których musisz zamieścić dobry tekst, adres swojej strony (skrócony, np. bit.ly), zdjęcie oraz duuużo hashtagów. Kliknij więc na przycisk tweet na swoim Twitterze i zacznij tworzyć tweety korzystając z wymienionych powyżej wskazówek. Potem po prostu skopiuj je i wklej do notatnika (nie wrzucaj ich jeszcze). W ten sposób Twitter pokaże Ci ile znaków Ci pozostało. W tej chwili mamy już gotowe następujące rzeczy: 5 realnie wyglądających kont Twitter Około 20 hasthtagów związanych z naszą niszą 10-15 zdjęć związanych z naszą niszą 10 tweetów zawierających zachęcający tekst, adres strony oraz hashtagi Teraz skorzystamy z darmowej strony, dzięki której możemy tweetować z nielimitowanej liczby kont Twitter w tym samym momencie bez potrzeby logowania na każde z kont oddzielnie. Strona to: http://circular.io/. Zaloguj się na tej stronie korzystając jednego z kont Twitter, a potem podłącz pozostałe konta. Po podłączeniu wszystkich kont przejdź do Settings i ustaw strefę czasową odpowiednią dla targetowanego kraju. Następnie w Posting Schedule ustaw postowanie co 15 minut. Co oznacza, że jeśli masz 5 kont, to na każdym z nich będzie pojawiał się nowy tweet co 15 minut, co oznacza 25 tweetów na godzinę. Możesz również ustawić tweetowanie co 10 minut lub inny dowolny interwał. Pamiętaj, by ustawić schemat na całe 24 godziny. Jest to ustawienie jednorazowe. Następnie przejdź do panelu głównego i rozpocznij postowanie w interwałach (pamiętaj o dołączeniu obrazka do każdego tweeta), zaznaczając wszystkie swoje konta. Ponieważ aktualnie masz tylko 10 tweetów, możesz powtarzać (kopiuj-wklej) tego samego tweeta co kilka godzin lub możesz utworzyć więcej tweetów. Pamiętaj też, by po ustawieniu tweetów na pełne 24 godziny, przejść do każdego z kont Twitter na dole strony circular.io i przemieszać tweety przenosząc jew górę lub w dół, by nie było sytuacji, że wszystkie konta postują tego samego tweeta w tym samym czasie. Wskazówki: używaj jak największej ilości hashtagów dobieraj zachęcająco wyglądające obrazy w tweetach pisz tekst zachęcający do kliknięcia w link, np. coś szokującego, w co trudno uwierzyć To wszystko! Teraz musisz jedynie spędzać 10-15 minut ustawiając circular.io codziennie rano, a potem obserwować jak Twoje zarobki np. na Ogads lub Cpagrip rosną na autopilocie Artykuł przetłumaczony z języka angielskiego.
  3. 14 points
    Kubuś uwielbia robić prezenty.. szczególnie sobie. xD Nie no żarcik. xD W tle macbook pro, co już wiecie, a na pierwszym planie nowiutki sprzęt - jeszcze ciepły: 1. Lustrzanka Pentax K-50 + dwa obiektywy: 1.1 DAL 18-55 mm WR, 1.2 DAL 50-200 mm WR, + w drodze: Pentax DA 18-135mm f3.5-5.6 WR (1,499 zł), 2. EMPORIO ARMANI Zegarek chronograficzny - black ..pozostałym prezentom zrobię zdjęcia już lustrzanką. Maybe soon 5.0 on four wheels.. who knows : D Łokieto Mordeczki!
  4. 10 points
    Screena wstawiałem wczoraj w dzienniku, a dziś dopiero zauważyłem nowy temat eforsy tutaj, więc pomyślałem ze jako pierwszy się pochwalę Ubiegłotygodniowe próby "delikatnej" promocji na FB. Konwersja
  5. 10 points
    Witam, podzielę się z Wami stroną z 863 szablonami w HTML do pobrania za darmo - może komuś się przyda. https://templated.co/ Jeśli się przydało to pamiętaj o +REP Dzięki
  6. 9 points
    Kluczem do odniesienia sukcesu na Facebooku jest zdobycie dużej ilości fanów na naszym Fanpage'u. Im więcej im zdobędziesz, tym łatwiej będzie zdobyć spory traffic na swoją stronę i w konsekwencji ją zmonetyzować. To chyba wie każdy, niżej prezentujemy Wam poradnik jak zdobyć polubienia na fanpage! Bardzo ważnym jest, aby byli to fani ZAINTERESOWANI waszym fanpage, a nie boty czy nieaktywne konta! Gdy wasze posty są lajkowane i udostępniane, zasięg strony rośnie i równocześnie powiększa się jej organiczny wzrost. Jak jednak sprawić, by ludzie lajkowali akurat waszą stronę gdy dziennie na Facebooku pojawia się 4.75 miliarda postów? Mamy dla was dwadzieścia (głównie darmowych) sposobów na powiększenie liczby waszych fanów. Jak zwiększyć ilość polubień (like) na Fanpage? Pilnujcie, aby wasze posty były krótkie. Badania pokazują, że najwięcej reakcji otrzymują posty o długości 100-119 znaków(jeśli zawierają w sobie pytanie to angażują fanów nawet lepiej!) Pokaż się na innych Fanpage'ach i blogach w twojej niszy. Komentuj jako twój Fanpage na tych stronach w informatywny i ciekawy sposób który zwiększy twój autorytet i widoczność. Zrób rozdanie jakichś gadżetów. Serwis FPTraffic posiada funkcje GiveAway - zachęca użytkowników do postowania na temat tego konkursu, co zwiększa ilośc lajków na stronie. Zoptymalizujcie swój FP pod SEO. Dodajcie pasujące słowa kluczowe do tytułu strony jak również sekcji O stronie. Postujcie pasujący, pomocny content. Wypatrujcie co jest na fali pośród waszych fanów i szukajcie niszy jaką moglibyście wypełnić dobrym contentem jakim będą oni chcieli podzielić się ze swoimi znajomymi. Zapraszaj za darmo do polubienia fanpage osoby, które polubiły Twoje posty: Oznaczajcie w postach inne strony. Dzięki temu wasze posty pojawią się na osi czasu tych stron co sprawi, że ich fani zobaczą waszą stronę. Wybierz Nazwę użytkownika która będzie chwytliwa i łatwa do zapamiętania. Na waszych stronach internetowych zamieśćcie filmiki z waszego FP. Pomoże to trochę go wypromować. Używajcie popularnych hashtagów pisząc o trendujących wydarzeniach lub głośnych wiadomościach. Posty reklamowe ograniczcie do minimum. Postujcie głównie wartościowe, informujące o czymś ciekawym posty. Stosujcie zasadę 80/20: 80% postów informacyjnych i 20% postów reklamowych. Dodawajcie posty regularnie. Stwórzcie plan dodawania postów aby pojawiały się one regularnie i angażowały odbiorców. Proście fanów o udostępnienie postów. Gdy to zrobią to wasze posty pojawią się na osiach czasu ich przyjaciół. Dodajcie wasz FP do katalogu Fanpage'y np. http://fanpagelist.com/ Użyjcie pluginu do pokazania waszego FP na waszej stronie. To zachęca ludzi do udostępniania waszego contentu i zwiększa ilość lajków na stronie. Używajcie angażujących i odpowiednich do tematyki strony obrazków.65 do 85% ludzi określa się jako wzrokowcy, czyli łatwiej przyswajają informację za pomocą obrazków anizeli tekstu. Dodatek FPTraffic do Chrome'a pozwala wam znajdować i postować doskonałej jakości obrazki. Stwórzcie Facebookową grupę w waszej niszy. To świetny sposób na dotarcie do osób, które jeszcze nie polajkowały waszej strony. Dostarczycie im ciekawe treści, zdobędziecie zaufanie sprowadzając więcej lajków na waszą stronę. Połącz siły z adminami grup w twojej niszy. Będą cię widzieć jako dobre źródło informacji i chętnie udostępnią twoje posty na stronie. Promuj strony innych w zamian za to samo. Zobacz statystyki Facebooka aby określić, jakie posty zdobyły największą popularność. Daj fanom dokładnie to, czego chcą postując podobny content. Stwórzcie płatną reklamę na Facebooku. Facebook pokaże twoją stroną większej ilości ludzi zainteresowanych twoją niszą Zdobycie lajków na Facebooku nie musi być skomplikowane ani kosztujące cię dużo pieniędzy. Jest kilkanaście sposobów na powiększenie trafficu na stronie. Pamiętaj, aby zawsze postować content, który dostarcza fanom wartościowe informacje, zwiększać widoczność strony poprzez współpracę z innymi Fanpage'ami w twojej niszy i prosić fanów o większe zaangażowanie niż dotychczas. Zachęcamy również do przeczytania: Które z metod były już stosowane na Twoim Fanpage?
  7. 8 points
    Witam użytkowników make cash proszę was o ocenę mojej starej strony jackpot dotyczącej hazardu skorkami Dobrze każdemu znanej gry counter strike global offensive. Nadmienie iż wygląd został w 100% zdobiony przeze mnie. Screen:
  8. 8 points
    Internetowy krajobraz cały czas ewoluuje dlatego najlepsze źródła trafficu do promowania produktów afiliacyjnych cały czas się zmieniają. Postaram się przedstawić te, które warto wykorzystać w 2017 roku! Poradnik przetłumaczony z zagranicznego bloga guru marketingu! Nie wiesz co to CPA, traffic, oferty? Sprawdź nasze poradniki na temat podstaw CPA! Gdzie promujący mogą znaleźć dobry traffic w 2017 roku? Jest 5 konkretnych źródeł ruchu które polecam promującym w tym roku. Wszystkie te źródła wykorzystywałem w ciągu ostatnich paru miesięcy z dobrymi efektami. Opiszę jakie typy ofert na nich promowałem i jak bardzo przyjazne dla promujących są te sieci. Zacznę od Bing Ads. Reklamy Binga- Ulubionie źródło trafficu marketerów Bing Ads nie jest nowym źródłem trafficu. Bing od lat próbuje konkurować z Googlem. Myślę, że oczywistym jest która firma oferuję lepsze doświadczenie wyszukiwania dla swoich użytkowników ale wciąż miliony ludzi używa Binga. Jedną ważną rzeczą w kontekście tej wyszukiwarki jest to, że jej reklamy są o wiele bardziej przyjazne dla osób promujących programy i produkty affiliacyjne w porównaniu do konkurencji z Google, dlatego jest ulubioną i najczęściej używaną przez marketerów platformą. Jestem przekonany, że znam wasze pierwsze pytanie odnośnie tej platformy. Czy na reklamie w Bingu można bezpośrednio linkować do swojej oferty? Tak, możecie bezpośrednio linkować do promowanych przez was produktów lub ofert. Muszą one jednak spełniać warunki polityki Binga. Linki niektórych sieci są blokowane przez Binga. Do promowania tego typu ofert będziecie musieli założyć jakąś specjalną domenę bądź inny typ przekierowania, aby ominąć ten zakaz. Zakładając, że wasza oferta spełnia wymagania Binga nie powinniście mieć jednak z akceptacją ze strony tego usługodawcy. Większośc reklam Binga jakie testowałem w ostatnich paru miesiącach to reklamy moich produktów ale z sukcesem reklamowałem też produkty z PeerFly. Polecam wam rzucenie okiem na oferty na Peerfly z najwyższym EPC jeżeli jesteście zainteresowani tego typu ofert w wyszukiwarce Bing. Jeżeli prawidłowe ustawienie brzmi dla was jak zbyt duży wysiłek to spróbujcie TONICa. Domenowy traffic z TONICa TONIC to kolejne źródło trafficu, które nie jest nowe aczkolwiek pewnie wielu z was słyszy o nim dopiero pierwszy raz, lub też znacie je pod starą nazwą DNTX. TONIC powstało z DNTX rok temu i mają sporo nowych, świetnych opcji( poza świetną nazwą). Ich nowe opcje zarządzania sprawiają, że tworzenie i zarządzanie reklamami jest naprawdę dziecinnie proste. TONIC oferuje dwa typy trafficu jaki możemy od nich kupić: Bezklikowy(Domenowy) POP Traffic Domenowy jak mówi sama nazwa pochodzi z domen. Zwany jest też bezklikowym, gdyż aby przejść na waszą stronę lub Landing Page użytkownik nie musi nawet nic klikać lecz jest tam bezpośrednio zabierany. Traffic POP pochodzi z tzw. Pop-upów czyli wyskakujących użytkownikom okienek. Z użyciem TONICa przeważnie tworzę kampanie bezklikowe do promowania aplikacji mobilnych lub też ofert SMS. Traffic jest bardzo tani ale też wasza konwersja na tego typu trafficu jest bardzo niska, dlatego bardzo ważna jest optymalizacja którą musicie robić na podstawie efektów jakie otrzymujecie z danego źródła trafficu w serwisie TONIC. Upewnijcie się, że wkleicie [idźródła] w sekcji SubID w waszych linkach afiliacyjnych abyście mogli namierzać i analizować, jak radzą sobie konkretne źródła trafficu. Pełny poradnik jak zarabiać na Tonic Zero Traffic: Reklamowanie ofert afiliacyjnych w reklamach Facebook W zeszłym roku wydałem 25 tysięcy dolarów na reklamy na FB. Nie było to wystarczająco, aby uczynić mnie bogatym człowiek ale wystarczająco, aby dać mi rozeznanie na temat tego co działa, a co nie działa przy promowania ofert afiliacyjnych na Facebooku. Czy na Reklamach FB mogę bezpośrednio linkować do ofert? Tak. Podobnie jak w reklamach Binga możecie bezpośrednio linkować do swoich ofert lub produktów affilacyjnych na FB tak długo, jak spełniają one wytyczne Facebookowego regulaminu. Będziecie też musieli kupić własną domenę i robić przekierowanie w większości sieci affilacyjnych. Facebook jednak jest trochę mniej przyjazny od Binga, dlatego jeżeli wasza reklama zostanie odrzucona to nie starajcie się przepchnąć jej za wszelką cenę, ponieważ możecie narazić swoje konto na zbanowanie. Jezeli wasza reklama zostanie odrzucona to spróbujcie inną jej wersję lub stwórzcie odpowiedni Landing Page do swojej oferty. Miałem wiele zakończonych sukcesem kampanii na FB w których bezpośrednio linkowałem do ofert. Jak z każdym źródłem trafficu uzyskanie profitu z naszych kampanii wymaga sporo optymalizacji i testowania. Z ponad miliardem użytkowników na całym świecie Facebook ma olbrzymi potencjał i skalowalność twoich kampanii jest w zasadzie nieograniczona. Facebook zapewnia masę istotnych informacji w swoich statystykach kampanii, co zapewnia wam wszelkie potrzebne narzędzia do jakich potrzebujecie do udanej optymalizacji. Moje najbardziej udane i długoterminowe kompanie polegały na budowaniu targetowanej audiencji wokół danej niszy. Mówię sporo o Fanpage'ach jednak moim głównym celem jest ogólne budowanie skoncentrowanej wokół mojej niszy audiencji. Sprzedałem 1 produkt za ponad 100 000$ ścisle wytargetowanej grupie odbiorców którą zbudowałem za pośrednictwem Facebookowych reklam. Wy również możecie to zrobić, po prostu testujcie i optymalizujcie swoje Fanpage. Reklamy natywne przy użyciu Content.Ad Na początku zeszłego roku podjąłem pierwszą próbę promowania swoich ofert za pośrednictwem reklam natywnych. Content.Ad to przyjazna marketorom sieć reklamowa oferująca tzw. reklamy natywne. Ostatnio stały się one prawdziwym hitem i jest masa sieci które je oferuje natomiast ja polecam właśnie Content.Ad gdyż mają oni niski minimalny depozyt(250$), łatwo się z nimi pracuję i mają masę trafficu. Upewnijcie się, że zaznaczacie właściwy rodzaj contentu podczas ustawiania waszej kampanii. Cena jest zależna właśnie od tego czynnika. Najpewniej będziecie musieli zaznaczyć opcję Advertisement lub Advertorial. Jak przy każdym innym źródle trafficu upewnijcie się, że wkleiliście prawidłową wartość w miejscu waszego SubID, co pozwoli wam na śledzenie jak i skąd pochodzi wasz najwartościowszy traffic. Traffic typu PPV z RTX Platform RTX Platform to kolejne ze źródeł trafficu które może wydać się wam nowe jednak wielkrotnie już o nim wspominałem. Jeszcze rok temu platforma ta była znana pod nazwą 50onRed. RTX Platform ma 3 typy kanałów w których możecie promowac swoje oferty (InText, Pops i Display). Dosyć często tworzę swoje kampanie na platformie RTX. Przeważnie używam opcji Pops, cały czas jednak testuję teź InText jak i Display. Nie masz konta w żadnej sieci, aby promować oferty?
  9. 8 points
    Czy nie kusiło was nigdy wciśnięcie przycisku "Promuj Post"? Widzicie go w prawym dolnym rogu każdego posta opublikowanego przez was na Fanpage'u. Być może wahaliście się czy wcisnąć ten przycisk, gdyż nie widzieliście, co się wtedy stanie i czy w ogóle warto to robić. Promowanie jest bardzo łatwe i może dać świetne rezultaty dla waszych stron Facebookowych. Czytajcie dalej aby dowiedzieć się, dlaczego warto promować swoje posty, które posty są tego warte i jak robić to możliwie najefektywniej. Dlaczego powinniście promować posty? Gdy wciskacie przycisk "Promuj Post" płacicie aby zwiększyć zasięg waszego posta. Jako, że osiągnięcie 100% organicznego trafficu na Facebooku jest bardzo trudne, koniecznym jest wydanie pieniędzy na zareklamowanie waszego Fanpage'a i zamieszczonych na nim postów.To najlepszy sposób aby upewnić się, że wasz post znajdzie miejsce na zatłoczonych Wallach twoich fanów. Możecie ustalić swój własny budżet. Ile zapłacicie zależy od tego, jak wielu ludzi ma zobaczyć wasz post a konkretna cena zależy od tego, ile wyświetleń będzie miał wasz post w czasie wybranego przez was zakresu czasowego. Radzimy zacząć od małego budżetu aby sprawdzić, jakie typy postów osiągają najlepsze rezultaty. Wyniki jakie osiągacie dzięki promocji są często warte drobnych środków jaką musicie za nie zapłacić. Jest masa powodów, dlaczego ten typ promowania jest tak opłacalny: Gwarantowana widoczność: Gdy korzystacie z opcji płatnego promowania posty są pokazywane wysoko na Facebookowym wallu użytkowników dzięki czemu z pewnością ujrzą wasz post. Zwiększone zaangażowanie fanów: Gdy ktoś, kto już lubi waszą stronę zobaczy jej post na swoim wallu z większą chęcią angażuje się w jego treść. Ekspozycja na większą ilość osób: Facebook daje nam opcje, aby oprócz naszych fanów również ich znajomi widzieli nasze posty, dzięki czemu możecie zdobyć nowe polubienia waszej strony. Pewność, że wasz content widzi właściwa audiencja: Kolejną opcją jaką oferuję nam Facebook jest możliwość targetowania również ze względu na płeć, wiek, lokację czy też zainteresowania, co daje ci ekspozycję na jeszcze większą ilość potencjalnych fanów. Jeżeli masz do przekazania ważną wiadomość lub promocję dla konkretnej grupy osób, promowania posta daje ci idealną okazję na pokazanie jej twojej grupie docelowej. Jak więc widzicie, wydawanie pieniędzy na promocję postów ma masę zalet, jednak tylko wtedy, gdy promujemy właściwe posty. Które posty powinniście płatnie promować? Nie musicie płacić za każdy post. Zacznijcie od sprawdzenia waszych najbardziej popularnych postów, które naturalnie radziły sobie najlepiej. Posty, które mają nalepsze ROI będą oczywiście najbardziej opłacalne do promowania. Oto kilka przykładów postów, które warto płatnie promować: Pomocne treści: Użytkownicy prędzej zaangażują się w content który w jakiś sposób im pomaga. Link ( z obrazkiem) do twojej głównej strony zarobkowej. Jeżeli masz na stronie jakąś świetną promocję to płatna promocja postów to doskonały sposób na pozyskanie do niej facebookowego trafficu. Wskazówka: nie promujcie postów, które mają w sobie linki do stron, które do was nie należą. Nie chcecie płacić za traffic, który odciąga ludzi od waszej strony. Content, który zapisuje twoich fanów na listę mailingową: Jeśli rozdajesz np. jakiś ebook i zapisujesz fanów na swoją listę mailingową aby go otrzymali to jest to zdecydowanie dobry i opłacalny na dłuższą metę pomysł. Zawsze aktualny content: Content który nie jest czasowy, jest autentyczny i wysokiej jakości zwiększy świadomość twojej marki. Co do postów których nie powinniście promować, na przykład Amazon zabrania promowania postów z ich produktami. Jeżeli pracujecie z innymi programami afiliacyjnymi lepiej dwa razy sprawdzić ich politykę pod tym względem. Pamiętajcie też o Facebookowej zasadzie 20%, mówiącej o tym, że Facebook najczęściej pokazuje posty w których tekst stanowi 20% a reszta to obrazek. TIP: Czy grafika może być reklamowana możecie sprawdzić tutaj - https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay Teraz najprzyjemniejsza część: efektywne promowanie waszego posta! Promowanie postów to łatwy i przyjemny proces. Facebook wykłada wam go po kolei całkiem łopatologicznie, warto jednak dać wam parę wskazówek i w tej kwestii. Po znalezieniu odpowiedniego posta, wypełnij poniższe kroki: 1.W prawym dolnym rogu kliknijcie "Promuj Post". 2. Następnie będziecie mieli kilka decyzji do podjęcia: Możecie wybrać przycisk do swojego posta-linku z określonym przez was call-to-action( tekst i obrazki nie mają takiej opcji). Wybieracie swoich odbiorców. Rekomendujemy wam wybranie opcji: "Ludzie którzy lubią waszą stronę i ich znajomi". To sprawi, że twoi fani na pewno zobaczą twój post, gdyż ukaże się on na szczycie ich walla. Jeżeli to pójdzie dobrze, zacznijcie targetować konkretne zainteresowania odbiorców. Ustawcie swój budżet. Zacznijcie od małego i testujcie swoje wyniki. Możecie wybrać, czy chcecie żeby promocja była rozłożona na parę dni czy też nie. Możecie podejrzeć jak wasz post będzie wyglądał na ekranach desktopów jak również urządzeń mobilnych waszych odbiorców. 3. Kliknijcie "Promuj". Facebook następnie, czy wasza reklama nadaje się do zamieszczenia na portalu a po pozytywnej weryfikacji ukaże się ona waszej grupie docelowej. 4. Sprawdzajcie rezultaty waszych reklam w Facebookowym Menedżerze Reklam. Patrzcie ile płacicie za jaką reklamę i jakie wynika osiąga ona na przestrzeni czasu. Promowanie postów to doskonały pomysł na zwiększenie waszego zasięgu jak również zaangażowania fanów. Upewnijcie się, że promujecie posty które już radzą sobie świetnie i które dadzą wam najlepszy zwrot inwestycji. Jako, że możecie ustalić swój własny budżet reklamowy jest to naprawdę tani sposób na zwiększenie popularności waszego FanPage'a. Dodatek A: Kiedy nie warto używać Boost Post? Nie warto używać promowania poprzez Boost Post ("Promuj post") kiedy potrzebujemy większych możliwości targetowania, dotarcia do bardziej konkretnej grupy odbiorców. Wtedy lepiej skorzystać z mengera kampanii facebook, power editor. Według mnie promowanie postów poprzez przycisk boost post powinno być dodatkiem do Waszej głównej kampanii, możliwością szybkiego promowania postów, które dobrze się spisują. Dodatek B: Dodatkowe tematy Nie zapomnij zaprosić ludzi, którzy polubią Twoje posty! Dobierz odpowiednie zainteresowania przy promowania fanpage! Artykuł przetłumaczony za środki z reklam na forum (dzięki za wyłączenie Adblocka!)!
  10. 7 points
    Portale społecznościowe takie jak Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest są w dzisiejszych czasach jednym z głównych źródeł ruchu dla nisz CPA, zarówno blackhat jak i whitehat. Jednak przy promocji w social media warto używać więcej niż jednego konta do każdej sieci. Program MassPlanner jest odpowiedzią na potrzeby marketerów zarabiających w ten sposób! Pozwala on zautomatyzować praktycznie wszystkie funkcje związane z Facebookiem, Twitterem, Google+, Instagramem, Pinterestem i LinkedIn! Jednak jak zapewne wiecie, jednymi z najważniejszych funkcji jest Follow/Unfollow, wysyłanie wiadomości do nowych obserwujących oraz wrzucanie kilku postów/zdjęć na dzień. Pozwoli to Wam zbudować rzeszę zainteresowanych Waszą niszą followersów, co przełoży się bezpośrednio na leady Poniżej znajdziecie zestaw ustawień, który naszym zdaniem sprawdzi się najlepiej. Wartości podane niżej są dla kont, które już chwilę działają - jeżeli dopiero zaczynasz, zacznij od mniejszej ilości follow, like itp! Follow Oto ustawienia oraz filtry funkcji Follow. Po prostu je ustaw, dodaj źródła i gotowe: Oczywiście musisz dodać źródła, których będziesz używać. Najlepsze rezultaty możesz uzyskać obserwując obserwujących dużych profili z Twojej niszy. Są na to dwa sposoby: - Obserwuj znajomych targetowanych kont i dodaj tam popularne profile ze swojej niszy używając tego formatu: followers/username - Obserwuj użytkowników, którzy weszli w interakcję z postem z targetowanego profilu i dodaj tam popularne profile ze swojej niszy, po prostu dodając nazwę profilu. W ten sposób MassPlanner będzie obserwował tylko tych, którzy polubili lub skomentowali post na popularnym profilu - czyli aktywnych użytkowników. Wskazówka: Dodaj wiele źródeł, by moduł Follow działał szybko i sprawnie. Ponieważ ustawiliśmy moduł, by like'ował 0-2 posty użytkownika, którego obserwuje, musimy również wprowadzić małą zmianę w module Like. Przejdź więc do modułu Like i ustaw Like Maximum na 800-1000, ale nie włączaj modułu. Wysyłanie wiadomości do nowych obserwujących Kolejnym modułem, którym powinieneś się zainteresować jest Send message to new followers. Ustaw go zgodnie ze wzorem poniżej. Gdy dodasz wiadomość, którą chcesz wysłać do nowych obserwujących, upewnij się, że używasz spintaxu, by uniknąć wysyłania ciągle tej samej wiadomości, co mogłoby doprowadzić do blokady konta. Użyj złożonego spintaxu, by uzyskać jak najwięcej kombinacji tej samej wiadomości. Przejdź do Contact -> Send messages to new followers i ustaw go zgodnie z tym, co przedstawiłem poniżej, Następnie przejdź do zakładki Send messages i również ustaw ten moduł zgodnie z instrukcjami: Unfollow Jak już zapewne wiesz, Instagram pozwala Ci obserwować maksymalnie 7500 profili. Dlatego właśnie musisz czasem usuwać profile ze swojej listy obserwowanych. Ustaw moduł Unfollow i nie wciskaj Start. Jeśli ustawisz go zgodnie z poradnikiem, moduł rozpocznie pracę, gdy dotrzesz do 3500 obserwowanych. Potem "odobserwuje" on 2500 użytkowników, a następnie MassPlanner zacznie obserwować nowych. Jeśli jeszcze nie używasz MassPlanner'a, to czas zacząć! Dzięki tej aplikacji zautomatyzujesz swoją pracę, co pozwoli Ci zarabiać na autopilocie Polecamy zakup MassPlanner'a z linku poniżej, jeśli spodobał Ci się ten poradnik: http://bit.ly/massplanner-pl Wolisz najpierw przetestować MassPlanner przed zakupem? Program posiada 5 dni darmowego triala! Kliknij w link poniżej i wybierz opcję GET STARTED NOW! (Free Trial): http://bit.ly/massplanner-pl Oczywiście sugerujemy zakup Premium Plan, ponieważ pozwoli Ci on na korzystanie z wielu kont na raz. W planie Standard ilość kont ograniczona jest do dwóch profili dla każdej sieci społecznościowej chyba, że dokupisz dodatkowy moduł Multi Account.
  11. 7 points
    pochwale się i ja , utarg z 2 tyg Allegro , własna produkcja , parę miesięcy i się sprzęt zwróci
  12. 7 points
    W ciągu ostatniego roku Instagram stał się ogromnym graczem na światowym rynku marketingu. Ma ogromną rzeszę aktywnych użytkowników, duże zasięgi postów, duże zaangażowanie użytkowników. Jest to oszałamiający wynik, więc nie jest niespodzianką, że firmy postanowiły poświęcić duży procent swojego budżetu na tę właśnie platformę opierającą się na obrazach. Co to jednak oznacza dla Ciebie? Pieniądze! Teraz jest czas, by wykorzystać rosnącą popularność tego serwisu i zacząć zarabianie na Instagram! Jeśli jesteś przygotowany, by poświęcić czas oraz swoje siły na pracę, masz duże szanse na zarobienie poważnych pieniędzy dzięki swojemu profilowi na Instagramie. Nadal nie wiesz od czego zacząć? Bez obaw! Poprowadzę Cię przez główne sposoby zarabiania na Instagramie oraz na utworzenie swojej marki i reklamowanie jej we właściwych miejscach. Co musisz zrobić najpierw: ZDOBĄDŹ OBSERWUJĄCYCH! Zacznijmy od początku: ilu masz obserwujących? Musisz wiedzieć, że większość firm będzie oczekiwała dobrego profilu silnych i lojalnych obserwujących w celu zbudowania lukratywnej współpracy. Jeśli masz braki w tej dziedzinie, jest kilka prostych sposobów, by zwiększyć liczbę Twoich obserwujących podczas budowania profesjonalnie wyglądającej marki. Wypełnij swoje bio odpowiednimi informacjami: powinno ono zawierać kontakt do Ciebie, o czym postujesz oraz skąd jesteś. Dodaj kilka słów kluczowych, a nawet kilka hashtagów, by upewnić się, że łatwo Cię znaleźć odpowiedniej widowni. Coś w stylu: Szafiarka z Warszawy z zamiłowaniem do podróży. Kontakt biznesowy: business@szafiarkowo.pl Regularnie wstawiaj posty: by zwiększyć ilość obserwujących, musisz postować kilka zdjęć dziennie... ale pamiętaj, żeby nie wrzucać wszystkich w tym samym czasie, bo może to się odbić negatywnie na Twojej reputacji! Jeśli nie możesz poświęcić czasu na tak dużą ilość postów, po prostu upewnij się, że że wrzucasz minimum jeden dobry obraz dziennie Rób dobre zdjęcia: poprzedni punkt sprowadza się do obecnego: upewnij się, że zdjęcia są najwyższej jakości. Nie ma sensu wrzucać kiepskich fotek, więc poświęć trochę czasu na obróbkę zdjęć. Dobrym pomysłem będzie kupno lustrzanki (jeśli planujesz inwestować w robienie zdjęć) Używaj odpowiednich hashtagów: wątpliwe jest, by Twoje zdjęcia stały się szeroko dostępne bez odpowiednich hashtagów. Zapoznaj się z najlepszymi hashtagami dla Twojej niszy oraz upewnij się, że umieszczasz je w kazdym poście. Polecam aplikację TagForLikes, która pomoże Ci znaleźć odpowiednie tagi. Wchodź w interakcję ze swoimi obserwującymi: nie możesz oczekiwać, że wszystkie interakcje będą skierowane bezpośrednio w Twoją stronę. Zdobądź codziennie chwilę, by wyjść do swoich obserwujących lub kogokolwiek związanego z niszą komentując oraz like'ując ich zdjęcia. Jeśli komunikujesz się z autentycznymi treściami, użytkownicy będą ciekawi Twojego profilu i bardzo podobne, że również zaczną Cię obserwować. OK! Zwiększyłeś swoją liczbę obserwujących, a teraz weźmy się za zarabianie pieniędzy na Instagramie! Jak zarobić na Instagramie: 1. Afiliacja Marketing afiliacyjny polega na promowaniu produktu i dostawania prowizji od każdej sprzedaży. Często możesz trafić na blogerów promujących swoich partnerów w sidebarach lub nawet poprzez posty inspirowane danym produktem. Nie różni się to prawie w ogóle od promowania produktów na Instagramie! Do tej metody nie musisz mieć profesjonalnego konta Intagram, za to ważne jest abyś potrafił odpowiednio dobrać hashtagi. Do rozwijania kont tą metodą możesz użyć takich narzędzi jak Instagress oraz Mass Planner. Na Instagramie wrzucasz atrakcyjne zdjęcia promujące produkt i dzięki temu napędzasz sprzedaż poprzez linki afiliacyjne (dostaniesz je od swojego partnera biznesowego). Jest kilka firm, z którymi możesz współpracować: Program partnerski Aliexpress - Promujemy naszym linkiem rzeczy możliwe do kupienia na Aliexpress i zarabiamy prowizję, dobre prowizje, dużo promocji, bardzo popularne w Polsce i łatwe do przebicia się na Instagram! Bardzo dużo opcji promowania się m.in. przez grupy na FB! Promowanie ubrań, butów np. Zalando - Jest mnóstwo programów partnerskich firm z ubraniami, butami, rzeczami sportowymi, odżywkami - promujemy okreslone produkty lub firmy i zarabiamy na każdym zakupie dokonanym przez poleconą osobę! Sharesale - Znajdź firmy, z którymi chcesz współpracować, zapisz się do ich programu partnerskiego, zdobądź akceptację, zacznij promować. W niektórych programach łatwiej zostać zaakceptowanym, jeśli posiadasz stronę WWW lub bloga. Ebates - reklamuj wśród ludzi lubiących zniżki i kupony, dostawaj prowizję. Stylinity - świetne dla blogerów modowych. Dostajesz prowizję, gdy użytkownik skorzysta z Twojego linku. Oto przykładowe posty reklamujące aliexpress oraz wysokie buty: Możesz wstawić swój link afiliacyjny lub korzystać z podpisów lub bio. Możesz też skrócić swoje linki za pomocą bit.ly oraz spersonalizować swój URL lub możesz połączyć swojego bloga i profil na Instagram, by dostawać prowizję, gdy ludzie kupują z Twoich linków. Jest to naprawdę łatwe. Ten rodzaj marketingu jest szczególnie popularny wśród profili zajmujących się modą, gdy postują swoje "OOTD" (outfit of the day) z linkiem prowadzącym do pełnej listy poszczególnych ciuchów z danej stylizacji. Dla profili zajmujących się podróżami (lub tymi, którzy lubią podróżować), ciekawym rozwiązaniem są linki partnerskie wstawiane przy recenzjach hoteli oraz restauracji. Po prostu pozwól rezerwować miejscówki swoim obserwującym poprzez swój link! Dla blogerów skupiających się na make-upie proponuję metodę "shop the look". Metoda ta jest nieco bardziej subtelna. 2. Twórz posty sponsorowane (znajdź sponsorów) - mój faworyt! Kolejnym pomysłem jak zarobić na Instagramie jest tworzenie treści sponsorowanych dla firm lub marek. W pigułce oznacza to tworzenie zdjęć lub obrazków promujących dany produkt lub markę. Posty te okraszone są podpisami zawierającymi nazwę marki lub linki - bardzo proste i dochodowe! Marki przeważnie nie wymagają oficjalnego ogłaszania swojego patronatu dla danej treści, ale jest to jeden z najczęściej spotykanych sposobów na pozyskiwanie przez nie nowych klientów. Ważne jest jednak, by promowane przez Ciebie produkty odpowiadały Twojemu stylowi i zainteresowaniom. Ideą jest promowanie marek, za którymi faktycznie możesz się wstawić oraz które możesz śmiało polecić swoim obserwującym. Serwisy (zaczynając od tych pod PL kocząc na światowych): IndaHash - serwis założony przez polkę, działa w nim ponad 215 941 influencerów. Bardzo dużo kampanii profesjonalnych marek! Proces promowania wygląda tak, że firma wybiera Instagramerów do swojej kampanii, tworzy opis (ustala #hashtagi oraz @tagi pod kampanie), Instagramerzy dostają powiadomienie o nowej kampanii i zaczynają ją promować, moderatorzy akceptują wpisy, a Ty zarabiasz na insta i to nie mało! Influ.pl - polski serwis zrzeszający influencerów. Możliwe jest promowanie marek poprzez wiele serwisów social media, nie tylko Instagram. Whitepress.pl - polski serwis do działań content marketingowych, który w swojej ofercie posiada marketing influencerów. Możliwe jest dodanie tam swojego profilu i promowanie marek, które się do nas zgłoszą. Wspierają nie tylko instagram ale również umożliwiają zarabianie na snapchat, linkedin, blogu, youtube! TapInfluence jest świetnym narzędziem dla międzynarodowych twórców z Instagrama, którzy szukają okazji na sponsorowane treści. Możesz utworzyć profil, który opisuje Ciebie oraz rodzaj Twoich treści, a firmy zainteresowane współpracą zaproszą Cię do swoich programów partnerskich. ifluenz to kolejne proste w obsłudze narzędzie (międzynarodowe!), dzięki któremu możesz szukać ciekawych kampanii tworzonych przez różne marki oraz promować te, które Ci się spodobają. 3. Sprzedawaj swoje zdjęcia Czemu by nie użyć Instagrama do sprzedaży swoich fotografii? Jeśli jesteś profesjonalnym (lub amatorskim, ale bardzo dobrym!) fotografem, Instagram jest świetnym miejscem na reklamowanie oraz sprzedaż swoich fotek firmom lub poszczególnym osobom. Jak zawsze, upewnij się, że jesteś wystarczająco aktywny, by zainteresować swoim profilem odpowiednich użytkowników. Używaj odpowiednich hashtagów, by sprowadzić na swój profil konkretną widownię oraz zamieść w opisie dane do sprzedaży. Pamiętaj też o dodaniu znaków wodnych do swoich zdjęć! Jest też kilka stron, na których możesz wrzucić swoje Instagramowe zdjęcia na sprzedaż: Twenty20 Community Foap 4. Promuj swój biznes, produkty lub usługi Jeśli prowadzisz własną firmę, Instagram powinien na stałe znaleźć się w Twoim arsenale narzędzi promocyjnych. Jeśli sprzedajesz produkty, użyj atrakcyjnych zdjęć, które nie znajdują się na Twojej stronie. Oto kilka kreatywnych sposobów promocji produktów i usług: Behind the scenes: jest to bardzo popularny rodzaj zdjęć - wyobraź sobie piękne, ręcznie robione mydła pakowane w ozdobne paczki, składaną biżuterię oraz świeże ciasta dopiero co wyjęte z pieca. Jest to interesujące i dodaje autentyczności temu co robisz - ludzie to kochają. Zdjęcia Twoich klientów: użycie treści tworzonych przez Twoich klientów. Poproś klientów o podzielenie się swoimi zdjęciami Twoich produktów i repostuj je (pobierz "Repost for Instagram", by repostować zdjęcia Twoich klientów). Jest to doskonała metoda sprzedaży, która doda autentyczności Twojej firmie. Może też posłużyć jako sposób na utworzenie Twojego własnego hashtaga, który będziesz mógł promować wśród Twoich klientów i obserwujących. Np. White Castle prosi swoich klientów o użycie tagu #MyCrave przy swoich zdjęciach. Teraz dzięki temu hashtagowi mogą repostować ich fotki na swój rofil Instagram. Oto przykład: Infografiki + oferty limitowane: możesz również zacząć promowanie produktu na Instagram ciekawymi infografikami i ofertami limitowanymi. Pomoże Ci to również zdobyć większą liczbę obserwusyjących, ponieważ nigdzie indziej nie znajdą tego bonusu. Świetną rzeczą podczas korzystania z Instagrama do promocji swojego biznesu jest to, że możesz wykorzystać wszelkie pokłady własnej kreatywności. Myśl poza schematami. 5. Sprzedaj swoje konto Instagram Masz już dość Instagrama? Chcesz przejść do innej metody promocji? Będziesz więc zadowolony, że Twoja praca nie pójdzie na marne. Możesz po prostu sprzedać swoje konto zainteresowanym firmom lub użytkownikom. Jest kilka stron, na których możesz tego dokonać: Fame swap Viral accounts Nasze forum Allegro Przejdź do działania! Masz już 5 kreatywnych sposobów, dzięki którym możesz rozpocząć zarabianie na profilu Instagram. Jakiego sposobu byś się nie podjął pamiętaj, by zawsze na pierwszym miejscu trzymać swoją markę i traktować cały proces jako swój biznes. Im bardziej jesteś świadom tego, co możesz zaoferować innym, tym silniejszy przekaz wysyłasz potencjalnym współpracownikom!
  13. 7 points
    Samsung galaxy s7 edge. Z tyłu moja krótka historia telefonów głównych marki apple
  14. 6 points
    W związku z częstymi pytaniami o dobre źródła ruchu w 2017 roku, oto przedstawiam krótki poradnik oraz objaśnienie kampanii z ofertą PeerFly z użyciem ruchu Tonic zero click. Tonic jest giełdą ruchu (siecią reklamową), na której możemy kupić ruch typu zero click oraz pop. Osobiście preferuję ruch zero click domain, ponieważ moim zdaniem lepiej konwertuje. Nazywa się on zero click, ponieważ gdy ktoś kliknie w jedną z domen w sieci Tonic, jest on automatycznie przekierowywany do oferty, którą reklamujesz. Użytkownik nie musi klikać żadnej reklamy. Spójrzmy więc jak ustawić ofertę PeerFly, by linkowała bezpośrednio do Twojego linku afiliacyjnego, byś mógł zacząć zbierać ruch i konwersję z Tonic Pierwszym krokiem jest utworzenie konta na Tonic. Link do rejestracji znajdziesz tutaj: https://tonic.com/advertiser/register Gdy już się zarejestrujesz i złożysz swój pierwszy depozyt (minimum $100), jesteś gotów do stworzenia pierwszej kampanii zero click. Wybór oferty do użycia z Tonic PeerFly posiada ponad 700 ofert gotowych do wykorzystania z użyciem Tonic. Ruch zero click z platformy Tonic jest uznawany za PPV wg. standardów sieci PeerFly, więc możesz wybrać sortowanie dostępnych ofert wpisując PPV w polu tekstowym odpowiedzialnym za wyszukiwanie. Znajduje się ono na górze każdej strony z ofertami na PeerFly. Możesz też po prostu przejść na podstronę Browse Offers i wybrać PPV jako metodę reklamy. Większość z kampanii, które robię na Tonic to kampanie mobilne, przy czym preferuję kampanie typu 1 lub 2 click flow typu international. Przejrzyj oferty PPV na PeerFly i wybierz kilka, które będziesz testował. Gdy już je wybierzesz, czas ustawić kampanię na Tonic. Tworzenie kampanii zero click na Tonic Jedną z moich ulubionych cech serwisu Tonic jest ich interfejs. Kreator kampanii jest bardzo intuicyjny, dzięki czemu utworzenie nowej kampanii zajmuje kilka minut. Oto podstawowe kryteria dla każdej kampanii: Państwo - możesz targetować jedno państwo z ruchem zero click na raz. Wybierz kraj, na który zezwala Twoja oferta. Jeśli zezwala ona na więcej niż 1 państwo, wybierz jeden kraj dla testu, a potem utwórz kampanię dla pozostałych państw. Typ kampanii - w większości przypadków tworzę kampanie typu RON, po czym je optymalizuję, ale możesz wybrać kampanię typu keyword lub category, jeśli masz ochotę. Kategoria ruchu - większość kampanii, które tworze na Tonic to kampanie non-adult, ale jeśli posiadasz dobrą ofertę typu adult, którą chcesz przetestować, możesz wybrać ruch dla dorosłych. Targetowanie urządzeń - moje kampanie przeważnie bazują na urządzeniach mobilnych, ale jeśli masz jakieś dobre oferty na desktopy - możesz dobrać do nich odpowiedni typ ruchu. Przeglądarki - możesz sprecyzować z jakich przeglądarek chcesz uzyskiwać ruch. Opcje dla tabletów - jeśli oferta nie uwzględnia tabletów, nie optymalizuję jej pod tym kątem. Targetowanie mobilnego OS - dla większości ofert akceptuję każdy system operacyjny urzadzeń mobilnych dopóki nie uzyskam ruchu, po czym optymalizuję kampanię bazując na statystykach wskazujących który OS daje mi największy ruch. Jeśli oferta zezwala jedynie na konkretny system (tylko Android lub tylko iOS), możesz wybrać ten OS i usunąć pozostałe. Operatorzy - kampanie typu 1 click flow, których używałem zezwalały tylko na konkretnych operatorów. Jeśli prowadzisz kampanię desktop, nie musisz się tym martwić. Ustawienia daty - zazwyczaj wybieram "Just Run It" Ustawienia harmonogramu - zazwyczaj wybieram "Just Run It" Budżet - zazwyczaj wybieram "Just Run It", po czym budżet ustawię wg. ruchu, jeśli zajdzie potrzeba. Nazwa kampanii - zazwyczaj po prostu wpisuję ID kampanii z PeerFly. Fajną opcją oferowaną przez Tonic jest to, że podczas dostosowywania ustawień kampanii, po prawej stronie zobaczysz dynamicznie zmieniające się przewidywane statystyki takie jak przewidywany ruch, który możesz otrzymać. Twoja stawka zadecyduje o aktualnej ilości ruchu, ale dobrze jest mieć ogólne pojęcie o tym jaki zakres trafficu Tonic oferuje dla danych ustawień, które wpisałeś dla swojej kampanii. Możesz też skorzystać z ich narzędzia Traffic Estimator, by uzyskać te same dane przed stworzeniem kampanii, jeśli sprawdzasz różne kampanie dla różnych państw. Kolejnym (i ostatnim) krokiem) w tworzeniu kampanii jest wpisanie stawki oraz adresu oferty. Ustawianie stawki dla ruchu na Tonic Krokiem nr 2 w procesie tworzenia kampanii na Tonic jest ustawienie stawki dla każdego przekierowania oraz ustawienie linku dla owego przekierowania. Zależnie od ustawień geolokalizacji, którą wybrałeś, średnie CPC będzie się wahać bazując na aktualnych stawkach innych użytkowników z sieci Tonic. Na początku zazwyczaj ustawiam moje stawki dość nisko. Jak na obrazku powyżej, zacząłem na $0.001. Oznacza to, że za każde kliknięcie (przekierowanie) w mój link do reklamy, muszę zapłacić jedynie $0.001. Z czasem będziesz mógł zobaczyć czy warto zwiększyć lub zmniejszyć stawkę w zależności od ruchu jaki otrzymasz. Kolejną fajną rzeczą, która podoba mi się w Tonic jest to, że jest to w miarę tani serwis i dość łatwy w optymalizacji. Jeśli miałbym kilka źródeł dających mi konwersje, mogę ustawić kampanię dokładnie dla tego źródła, zwiększyć stawkę i zebrać większość ruchu, po czym zeskalować wszystko, by zwiększyć ROI. Przy stawce $0.001 za przekierowanie, płacę jedynie $1 za 1000 kliknięć. Jest to bardzo niska cena dająca dużą ilość danych. Pod swoją stawką wpisujesz swój Redirect URL. Jest to nic innego jak Twój link do oferty na PeerFly. Tonic wspiera dużą ilość zmiennych (tokenów), których możesz użyć: [carrier] [country] [cpc] [match] [mob_pf] [sourceid] Więcej informacji na temat tokenów znajdziesz jednak w ich FAQ. Dwoma parametrami, których używam dla kampanii mobilnych są [sourceid] oraz [carrier]. [sourceid] przekaże z jakiej domeny w Tonic dostaję ruch. Mają oni naprawdę dużą ilość źródeł i jest to ważne, byś mógł dodać source ID jako SubID do linku afiliacyjnego PeerFly, byś mógł później zoptymalizować ofertę wg. źródeł, z których otrzymujesz traffic. Używam również parametru [carrier] w swoim linku PeerFly, bym mógł zoptymalizować kampanię wg. operatora, jeśli oferta zezwala na wielu operatorów. By dodać parametry jako SubID w swom linku afiliacyjnym PeerFly, po prostu skopiuj i wklej je do pola SubID na stronie z ofertą (jak pokazałem na screenie powyżej). Potem skopiuj i wklej swój link afiliacyjny z PeerFly do pola Redirect URL w Tonic. Kliknij Save and Start Campaign i gotowe! Gdy zaczniesz już dostawać ruch, zobaczysz kliknięcia w raportach PeerFly. Możesz sprawdzić raport dla konkretnej oferty ustawionej w Tonic, a potem pogrupować je wg. konkretnych SubID, które ustawiłeś w linku afiliacyjnym. Jest to nowa kampania, więc nie ma jeszcze na niej zbyt dużego ruchu, ale zauważ, że już pojawia się ruch z kilku topowych źródeł, a kiedy pojawią się konwersje, będzie łatwo stwierdzić które źródła są najbardziej lukratywne, dzięki czemu będę mógł zoptymalizować kampanię pod ich kątem. Tworzenie i optymalizacja kampanii w Tonic z ofertami PeerFly jest proste. Raporty na PeerFly sprawią, że łatwo będzie zoptymalizować kampanię, a tani ruch z Tonic daje Ci idealny traffic, by testować oferty. Przetestujcie serwis Tonic i dajcie znać w temacie co o nim myślicie Poradnik przetłumaczony z języka angielskiego.
  15. 6 points
    Nowy serwis dołączył do SeoTools Mobile Immersion to profesjonalny kurs CPA oraz FB Ads. Znajdziecie tam kursy i porady dot. szeroko pojętego mobilnego CPA, PPC, FB Ads, HTMLa, Landing Page'y i wielu innych tematów związanych z marketingiem afiliacyjnym
  16. 6 points
    Witam, mam dla was do zaprezentowania fajne źródło nisz Będzie nim strona trendhunter.com Strona, ta specjalizuję się zebraniem najnowszych trendów, w każdej dziedzinie. Umożliwia łatwy reasearch, oraz czy dana nisza ma branie.
  17. 6 points
    Nie przyjęliśmy zgłoszenia. Powód: Niewystarczająca treść - jeżeli zobaczyłeś ten komunikat lub boisz się, że go zobaczysz, kiedy będziesz chciał zarabiać w Adsense te wskazówki są dla Ciebie! Poradnik przetłumaczony z oficjalnego bloga Google AdSense! Dzisiaj omówimy jeden z najczęstszych powodów dlaczego Google odrzuca wasze strony przy aplikacji do Google Adsense: strona ma niewystarczającą treść. Co to dokładnie oznacza i jak możemy naprawić tę przypadłość na waszej stronie? Jeżeli strona została odrzucona za niewystarczającą treść to może to oznaczać, że nie ma na niej wystarczająco tekstu i/lub Google uważa, że strona jest dopiero " w budowie". Po to aby wasza strona była przez Google zaaprobowana i by mogły być na niej wyświetlone reklamy o pasującej do jej tematyki treści Twoja strona musi mieć wystarczająco dużo tekstu aby nasi specjaliści mogli ją ocenić i aby nasze roboty mogły zdecydować, o czym ona w ogóle jest. Z tego względu strony zawierające głównie obrazki, filmy lub też animacje Flash mogą nie zostać zaakceptowane. Dodatkowo, strony zawierające tylko szablon strony i bardzo mało treści również mogą zostać odrzucone. Dlaczego to tak ważne dla twojej strony, aby miała dużo treści? Zasady programu Adsense powstały aby promować zdrowy ekosystem chroniący wydawców, reklamodawców i użytkowników. Nasze zasady zabraniają umieszczania reklam na stronach pozbawionych treści jak również stronach których jedynym celem jest reklama. Używamy wskaźników takich jak analiza słów kluczowych, częstotliwość występowania słów czy też rozmiar czcionki aby określić o czym jest strona a także dokładnie i precyzyjnie umiejscowić reklamy na odpowiedniej stronie. Z tego względu koniecznym jest, aby strona posiadała dużo treści i zapewniła nie tylko dobre doświadczenie dla użytkowników ale także ułatwiła nam odpowiadające treściom i użytkownikom pokazywanie reklam. Jeżeli twoja strona została odrzucona z powodu niewystarczającej treści( lub innego powodu) macie oczywiście prawo do poprawienia swojej aplikacji/strony i ponowne aplikowanie do korzystania z Adsense. Zanim to jednak zrobicie przeczytajcie uważnie naszą politykę prywatności i zasady jakimi kierujemy się przy aprobowaniu i odrzucaniu stron. Jeżeli zastanawiacie się, co powinniście poprawić na waszych stronach to przypomnijcie sobie fakt, że jest już wiele opublikowanych stron i skupcie się na tym, co sprawia, że wasza jest unikalna. Powinniście celować w tworzenie unikalnego i odpowiadającego waszym użytkownikom contentu tak, aby ci wracali ponownie na waszą witrynę. Jeżeli dalej masz problem z aplikacją, sprawdź narzędzie do wyszukiwania problemów Adsense. Zachęcam do pytania na temat dołączenia i zarabiania z AdSense tutaj w temacie, postaram się pomóc!
  18. 6 points
    Odnośnie ostatnich zawirowań w serpach
  19. 6 points
    Jak mogą być offtopem jak ludzie domagają się swoich umów (i chcą na bieżąco wiedzieć na jakim etapie to stoi - tak stoi to dobre słowo)? To co, wychodzi na to, że nie mogą pisać w ogóle?
  20. 5 points
  21. 5 points
    @kamil312 Z Polski to najlepiej technos. Jako, że siedzę w temacie oraz tej marce i cała rodzinka posiada smartfony z tej serii, które sam im wybierałem oraz zamawiałem (są bardzo zadowoleni) to pozwolę sobie się wypowiedzieć. ● Do 600 zł jest duży wybór wśród chińczyków. Począwszy od Xiaomi aż do meizu. Jedyny mankament meizu polega na fatalnym oprogramowaniu imitującym iOS jednak z wieloma brakami oraz źle skonfigurowany mediatek. Przez to Meizu traci w oczach pomimo świetnego desingu i dobrych podzespołów. Ich flagowce wydajnością dorównują budżetowcom Xiaomi, a to nie świadczy o nich dobrze. Niemniej jak nie grasz w gry na telefonie to śmiało polecam Meizu. ● Natomiast Xiaomi, marka posiada wiele plusów, ale i również minusy. ►Zaczynając od plusów: świetny stosunek jakości do ceny, nie przepłacasz za markę, świetna pojemność baterii w większości modelach oraz fast charge, dobry desing (w serii Mi jest fantastyczny), wykonanie bardzo dobre, podzespoły, które bardzo często przebijają każdy smartfon w ich cenie, przyjemny w użytkowaniu, brak wrażenia taniości (zazwyczaj obudowa z aluminium z wstawkami z plastiku, rzadziej plastik, ale bardzo dobrej jakości lub szkło/ceramika), genialny soft, który w wersji chińskiej i globalnej jest dla nas beznadziejny za to w wersji Miui Polska/xiaomi.eu to cudo - Miui jest jak osobny system, cyferki androidów praktycznie nic nie znaczą dla Miui, jest to najlepsza na świecie nakładka na smartfona, informacja zweryfikowana i potwierdzona. ►Czas przejść do minusów: w wielu modelach brak b20, a jak są to zazwyczaj model jest kilka mm większy przez co dostępność akcesoriów jest znikoma oraz części na wymianę praktycznie brak, zdarzają się problemy z softem, u jednych działa dobrze, a u innych coś się pieprzy, to niestety powszechne, jednak są wersję, które nazywamy stabilnymi i na nich nic nikomu nie wywala, kolejna rzecz to dostępność w Polsce - jedyne sklepy sprzedające w Polsce to technos oraz x-kom tudzież abcdata, na allegro nie ma co patrzeć (chyba, że oryginalny profil abcdata), ponieważ kupując od januszy na 99% dostaniesz modyfikowany soft oraz będziesz miał ich warsztatową gwarancje (czyli podłubią Ci w warsztacie jak coś się zepsuje, ale nie licz, że naprawią - były takie przypadki i to nie rzadko, dlatego januszy Xiaomi z allegro odradzamy), kolejna sprawa to gwarancja, kupując w Polsce w wymienionych wcześniej sklepach lub na Ibuygo obejmuje Cię gwarancja w MiCenter, które niestety znajduje się tylko w jednym mieście w Polsce - we Wrocławiu (moim mieście) byłem tam kilka razy, prowadzi je Admin forum Miui Polska, który jest jednocześnie jednym z głównych programistów Miui Polska/Xiaomi.eu, bez gwarancji również można do niego się zgłosić jednak będzie to kosztowało (posiada oryginalne części do Xiaomi lub odsyła je do Chin by naprawiono je z gwarancją, że wrócą), kolejnym minusem jest wgrywanie samemu Miui lub za opłatą w MiCenter - można męczyć się na wersji globalnej jednak nie polecam, żeby samemu wgrać soft potrzebna odrobina samozaparcia i cierpliwość oraz postępowanie według poradnika, który nie jest skomplikowany, a jedynie złożony oraz przymus usunięcia bootloadera, na szczęście jeżeli posiadamy aplikacje wymagające blokady na bootloaderze to korzystamy z xposed i modułu na bootloader, wytrzymałość jest wadą Xiaomi, niestety nie są to mocne telefony i łatwo zrobić wgniecenie lub je lekko wygiąć (nie wliczając flagowców), natomiast zarysować ciężej, dlatego od siebie polecam dobre etui, najlepiej sztywne typu iPaky oraz szkło ochronne, ostatni mankament to aparat, sam w sobie jest bardzo dobry, jednak soft Miui jest w tym aspekcie niedopracowany i w ten sposób bardzo dobry aparat jest tylko przeciętnym aparatem, nic nie jest idealne niestety. ● W razie jakichś pytań pisać śmiało. Jeżeli zaś chodzi o modele do 600 zł to polecam Redmi note 3 Pro bądź wyżej wspomnianą Redmi 4 oraz 4A, jednak Redmi 4 i 4A będzie mniej wydajne niż Remi note, gdyż Redmi jest wersją gorszą od budżetowców. Z słabszą baterią natomiast z flagowców jest jeszcze Mi4, jednak jest to już dość stary telefon z ledwo 3k mAh.
  22. 5 points
    Zakupy za $ z neta. Statyw hama i etui. W planach jeszcze oświetlenie i tło. No i do przodu. Nauka i praca. Pozdrawiam. :)
  23. 5 points
    Udało mi się wrócić.. 4563,00 przez 30 dni. Mój aktualny cel 6000 zł na miesiąc ^^. Zobaczymy jak pójdzie.
  24. 5 points
  25. 5 points
    Nie pierwszy raz są jakieś grubsze "akcje" związane z subami. Są one już ładne pare lat na rynku i patrząc na czołowe serwisy (LeadNetwork, eforsa, Firesub itp) raczej nie sądze żeby tą branżę rychło mógł czekać definitywny koniec. Jedynym zagrożeniem jest zapowiadana jakiś czas temu ustawa blokująca smsy premium, jednak i ona nie ma dużego prawdopodobieństwa wejścia w życie - zbyt wiele róznych podmiotów z tego korzysta. Jeśli chodzi bezpośrednio o MoneyKing to większość widziała jak ich użytkownicy lecą po bandzie, korzystając z phishingu (jeszcze pod koniec ubiegłego tygodnia jeden z moich znajomych na fb dodał mnie do grupy typu wygraj bon gdzie reklamowany był link z MoneyKing), podszywając się pod znane marki i rozsyłając wspomniane w podlinkowanym tekście smsy o rzekomym zapisaniu się do subskrypcji, a administracja serwisu nic z tym nie robiła. Nie mówię oczywiście, ze userzy innych serwisów tego także nie robili, jednak zdecydowana większość przypadków, które w akcji sam widziałem prowadziły do MoneyKinga. Osobiście sam miałem kiedyś przypadek gdzie moja strona delikatnie mówiąc naginała regulamin serwisu i praktycznie natychmiast po wykryciu przez serwis tych nieprawidłowości dostałem wszelkimi możliwymi kanałami (sms, mail i gg) informację o tym co jest nie tak i co muszę zrobić aby nie narazić siebie oraz serwis na nieprzyjemności. Według mnie jeśli serwis chce działać jak najdłużej na rynku przynosząc korzyści zarówno sobie, jak i użytkownikom to dba o to, aby wszystko działało zgodnie z regulaminem, a przede wszystkim zgodnie z prawem. A jeśli nie do końca kompetentna administracja chce wszelkimi sposobami zarobić jak najwięcej pieniędzy to dzieje się jak się dzieje, co niestety potem odbija sie na całej branży subsms
  26. 5 points
    Metoda może być dobra żeby zacząć. $100 dziennie prawdopodobnie na tym nie zarobicie ale zawsze jakiś grosz można uciułać. Co do blokad to na świeżych kontach trzeba niestety przeboleć około 3-5 sms lock i 3-5 email lock. Potem twitter odpuszcza i jest o wiele większe pole do działania. Dodatkowo warto zastosować metodę follow/like żeby zdobyć trochę followersów. Ogólnie to dziwie się, że tak mało osób korzysta z twittera w Polsce Dniówki na poziomie $500 - $2k są jak najbardziej osiągalne. Ruch z twittera całkiem nieźle konwertuje na niektórych ofertach CPA. E: Nie piszcie do mnie na priv żebym się dzielił tipami dot. twittera. Wszystko czym mogę się podzielić mogę napisać tutaj
  27. 5 points
    Nowa zawartość w SeoTools! Na prośbę użytkowników Ponad milion słów kluczowych i footprintów do screpowania własnych list! Podzielone na kategorie!
  28. 5 points
    Dobiłem do setki! Sto postów na liczniku zobowiązuje. Dużo wyciągnąłem z tego forum. Dlatego postanowiłem dać coś od siebie. To będzie mój pierwszy poradnik, proszę o wyrozumiałość Wszelkie konstruktywne uwagi są mile widziane. Do dzieła. Zaplecze podlinkowane ze stron rządowych, albo popularnych portali? Pokażę Ci jak to zrobić nie płacąc przy tym ani grosza. Krótka teoria. Tutaj nie chodzi o to, aby spamować strony, umieszczając link do zaplecza. Chodzi o to, aby np. na stronie rządowej/portalu znaleźć linki do nieistniejącej domeny i następnie ją kupić. Metoda jest stara jak świat. Pewnie wielu ją stosuje. Umówmy się zatem, że poradnik kieruję do pozostałych Praktyka Znajdź wartościowe strony o tematyce podobnej do tej, którą pozycjonujesz. Przykładowo, jeśli pozycjonuję stronę związaną z grami: https://www.dmoz.org/World/Polski/Gry/ http://www.gry-planszowe.pl/forum/ http://www.komputerswiat.pl/gry.aspx Strony mogą być różne – blogi, katalogi, portale. Ważne, żeby były wartościowe. Tip: Najłatwiej znaleźć linki na katalogach. Kilka razy udało mi się znaleźć linki na stronach państwowych. Tutaj ograniczeniem jest tylko Twoja kreatywność Pobierz i zainstaluj program Xenu (link do programu). Xenu to program pomocny podczas audytu naszych stron. Jedna z funkcji tego narzędzia służy do szukania niedziałających linków stronie. Dlaczego, by nie skanować cudzych stron w poszukiwaniu niedziałających domen? Ustawienia programu. Odpal Xenu. W meny File wybierz Check URL Wpisz adres domeny (tak jak na zdjęciu nr.1). Kliknij w przycisk More opions… Ustaw tam wszystko tak jak jest na zdjęciu nr. 2. Następnie zatwierdź zmiany i kliknij ok. Rozpocznie się wtedy skanowanie – w przypadku dużych stron może ono potrwać kilkanaście minut. O dokładnym przebiegu dowiesz się w prawym dolnym rogu. Lista domen Skanowanie zostało zakończone. Czas zebrać domeny. Kliknij w kolumnę Status. Interesują Cię domeny no such host – to potencjalnie wolne domeny. Tips: a) W kolumnie Level możesz sprawdzić z jak głęboko ukryty znajduje się link do danej domeny (im niższa cyfra tym lepiej). Kolumna In links pokazuje na ilu podstronach znajduje się link do danej domeny. c) Chcesz znaleźć gdzie na stronie jest link do konkretnej domeny ? (np. by go podlinkować) Wystarczy, że lewym przyciskiem myszy klikniesz i wybierzesz URL properties Eksport Gdy skanowanie zostanie zakończone. Wyeksportuj domeny wybierając w menu File - Export to tab separated file (tak jak zdjęcie nr. 4) Następnie wrzucić je np. do programu market samurai, majesticseo albo innego, gdzie sprawdzisz ile dana domena ma backlinków. Możesz też sprawdzić historię danej domeny na archive.org – tak aby nie stawiać zaplecza na byłych, spamerskich stronach. Zakup wolnej domeny Jeśli zajedziesz domenę perełkę – rejestruj bez zastanowienia. Gdy znajdziesz średniej jakości domenę możesz kupić ją za darmo (na 1 rok) np. na az.pl
  29. 5 points
    Tyle lat takie programy padają na tej samej zasadzie, a ludzie nigdy się nie nauczą, żeby uciekać z tonącego statku... Wysłane z mojego E6853 przy użyciu Tapatalka
  30. 5 points
    Niech zgadnę... Może dlatego, że spamowanie twittera jakimiś bajerami pod ppa to marnowanie czasu oraz $ (które można zarobić spamując MĄDRZE) Co za płytkie myślenie. Istnieją serwisy, który mają setki tys. uu miesięcznie, zarabiają takie pieniądze, że hacków by ci nie wystarczyło a popatrz- nie mają żadnych pozycji w google. Jeżeli chcesz dodać hacka pod #clashofclans i spamować 24h to lepiej od razu odpuść sposób. Tutaj potrzeba bardziej przemyślanej metody. Czy jeżeli stworzę nie wiem może jakiś serwis, na którym będę dodawał codziennie nowinki o branży informatycznej (nawet na wykopie jest tego świetny przykład), czy muszę każdy artykuł pozycjonować? A może po prostu wystarczy korzystać z social mediów i tysięcy tagów, które oferują? Jak myślisz jeżeli mój blog będzie dobry ilu stałych czytelników przez pół roku zbiorę? Ile zarobię na reklamach tudzież płatnych artykułach? Wystarczy poszerzyć horyzonty a nie ciągle żyć lidami z ppa które przy cpa/reklamach wyglądają baaaaardzo mizernie.
  31. 5 points
    Zaczynając tworzyć swój personal brand w mediach społecznościowych, potrzebne jest narzędzie, w którym sprawnie sprawdzisz, czy wybrana przeze Ciebie nazwa jest wolna na najpopularniejszych portalach social media. Natknąłem się na serwis Namecheckr, które zdecydowanie ułatwi Wam poszukiwanie wolnego nicku. Całość działa banalnie – wpisujecie nazwę i czekacie na wyniki. Narzędzie bardzo przyspiesza proces tworzenia swojego brandu! Narzędzie jest w pełni darmowe! Namecheckr.com
  32. 4 points
    Właśnie przyszedł zestaw oświetleniowy - bawię się dalej, jupi! : D Sorry, że okna brudne, ale ona są takie wielkie, że nie mam sił ich umyć XD @19Szumi10 Dawaj, bierz lustrzankę i lecimy na jakąś kilkudniową wyprawę, pocykać trochę : D
  33. 4 points
    SeoTools ponownie zakupione na 3 miesiące ze zniżką 10%. Soczyście polecam Na co dzień korzystam z kilku ważnych dla mnie narzędzi. Normalnie musiałbym wydać na nie kilkaset $$ miesięcznie a tak wydaje niecałe 20$ na miesiąc
  34. 4 points
    Całkowicie na marginesie Sprawy nie znam, nie siedzę na polskim rynku. Ale ten artykuł... O kurwa! Gałki oczne z ziemii podnosiłem... "Autor", tytułujący się dziennikarzem śledczym, puszcza takiego gniota, że aż zęby bolą od czytania i wiele części ciała opada równocześnie. Napisał by to średnio ogarnięty licealista i byłoby 10x lepiej. Czy poziom dziennikarstwa tak spada, czy tylko pan Pełka próbuje wypłynąć na gorącym temacie, ale nie ma bladego pojęcia o czym pisze i nie wie jak pisać? pzdr. Mr.G
  35. 4 points
    Warszawa trochę uszczupliła portfel . Jakieś ~200zł zostawione w stolicy na pizzę, piwa, drugą pizzę, kolejne piwa, wizytę na tarasie widokowym w PKiN i jakieś drobne zakupy (i na bilet powrotny ofc) . BTW. Dzięki @Wujek Ziemny za gościnę .
  36. 4 points
  37. 4 points
    Taka mała sumka. Dziś poszło zlecenie na 1500 zł jak dojdzie to wkleję.
  38. 4 points
    Witam. Jeśli szukasz mentora zwróć się do woja na mylead. Bardzo pomocny i miły administrator mylead. Napewno ci pomoże i udzieli wiele wskazówek jak zacząć łap link: http://mylead.pl/panel/profile/support-wojo
  39. 4 points
    Zarządzanie dużym Fanpagem na Facebooku jest dużym wyzwaniem dla jednej osoby. Być może sprawia ci przyjemność samodzielne znajdowanie i planowanie contentu na twoją stronę, może jednak samodzielne analizowanie tego, jaki content działa dobrze a jaki nie jest ponad twoje siły. Poradnik przetłumaczony z zagranicznego bloga Fptraffic. Dlaczego nie podjąć współpracy z ludźmi utalentowanymi w kwestiach w których brakuje ci doświadczenie bądź umiejętności? Facebook pozwala na grupowe zarządzanie Fanpagem, więc możesz pozwolić innym na kierowanie tymi aspektami prowadzenia strony na Facebooku które ich interesują. Zapoznaj się z 6 typami ról prowadzenia Fanpage'a aby współtworzyć swój wraz z innymi. Wytłumaczenie 6 typów ról prowadzących Fanpage Tworząc Fanpage na Facebooku uzyskujesz możliwość powierzenie nielimitowanej liczbie osób jedną z 6 ról na twoim Fanpage'u. Oto krótkie objaśnienie wszystkich 6 typów ról: Admin Osoba tworząca stronę na FB automatycznie staje się jej Adminem. Możesz nadać uprawnienia admina również innym. Tylko Admini mogą zmieniać sposób, w jaki wygląda strona i publikować treści w jej imieniu. Dodatkowo, tylko admini mogą nadawać ludziom role i zmieniać rolę innych. Administratorzy stron mają też władze aby: Edytować stronę i dodawać do niej aplikacje, Tworzyć i usuwać posty jako strona Nadawać na żywo jako strona z urządzenia mobilnego Wysyłać wiadomości jakos strona Odpowiadać na komentarze i usuwać je Usuwać i banować ludzi ze strony Tworzyć reklamy Widzieć statystyki strony Rekomendujemy nadanie choćby jednej osobie jakiej naprawdę ufacie( jak członek rodziny bądź bliski przyjaciel) uprawnień Administratora. Jeżeli z jakiegoś powodu stracicie dostęp do swojego konta na Facebooku to taka osoba może po raz kolejny nadać wam uprawnienia admina na nowym koncie lub usunąć to stare konto. Editor Ci którym nadasz takie uprawnienia mogą robić to samo co Admini za wyjątkiem nadawania ról jak również zmieniania ustawień strony. Moderator Moderator może po prostu nadzorować to, co dzieje się na stronie po opublikowaniu postów, promować posty jak również analizować statystyki. Nie może jednak tworzyć postów, edytować strony ani nadawać na żywo. Reklamodawca Reklamodawca ma możliwość tworzenia reklam, oglądania statystyk jak również podglądania kto publikował tresci jako strona. Analityk Nadaj komuś uprawnienia analityka aby określił, jakie posty są najpopularniejsze na twojej stronie i kiedy najczęściej twoi fani są online. Jedynymi uprawnieniami analityka jest przeglądanie statystyk strony jak również możliwość zobaczenia, kto publikował treści jako strona. Live contributor Jedyną możliwością tej roli jest nadawanie na żywo jako twoja strona na FB. Jako Admin masz możliwość przypisywania, zmieniania i usuwania ról w każdej chwili z menu Facebookowych ustawień. Jak przypisywać rolę na twoim Fanpage'u Facebook pozwala wam przypisać jedną z 6 ról nielimitowanej liczbie osób. Jedynym wymaganiem jest to, że każda z nich musi mieć oddzielne konto na Facebooku. Aby przypisać komuś rolę, wykonaj następujące kroki: Na twojej stronie na Facebooku, kliknij Settings w prawym górnym rogu. W lewej kolumnie kliknij zakładkę Page Roles. Aby przypisać nową rolę wpisz w okienku imię i nazwisko wybranej osoby lub jej adres e-mail. Jeżeli ta osoba jest twoim znajomym na FB, jej imię i nazwisko powinno się pojawić w rozwijanej liście. Obok zaznaczasz, w jakiej roli ma ona być na twoim Fanpage'u. Poniżej możesz również edytować istniejące już role. Kliknijcie Save. Potem, w celach bezpieczeństwa, zostaniecie poproszeni o ponowne wpisanie waszego hasła do Facebooka.
  40. 3 points
    Nie zgodzę się z tym, myślę, że nie tylko ja. Dzięki interesowaniu się youtubem i youtuberami można nieźle zarobić. Co do tematu to ROJO wydał sprostowanie: Jego widzowie potwierdzają niejako tą wersję i piszą, że przed opublikowaniem materiału strona wyglądała trochę inaczej i nie było żadnego "download".
  41. 3 points
    DNI 26, 27, 28, 29, 30, 31 Spory czas nie było wpisu, bo i na początku tygodnia nie było co opisywać - nie miałem czasu zająć się pracą. Dopiero w środę przysiadłem, więc i dopiero dziś jest wpis. Jako że wczoraj też nie wyroiłem się żeby wstawić screen zarobków na 30 dzień, stąd wstawiam go dziś: Zaznaczę że zarobki są liczone od 14 lutego, więc już nieco ponad miesiąc. 1650zł na miesiąc nie jest rewelacyjną sumą, ale powoli idę do przodu. W tym tygodniu osiągnąłem stan, jaki był takim moim planem minimum. Pomijając to, ze leady wpadają tylko w te dni, w które promuję jakąś nisze, to chciałem aby wpadał minimum jeden w każde z pozostałych dni - i w tym tygodniu tak było. Tokeny do apek zaczynają wpadać w coraz większych ilościach, więc też to jest pozytywne. Problem tylko w tym że znów mam małe problemy z uzyskaniem kolejnych apek, ale myślę że jakoś to w tym tygodniu ogarnę. Jeśli chodzi z kolei o fanpage, tu jest coś nie halo. Mam 3 fanpage (ero), które łącznie mają około 4,5k polubień (tak wiem, mało), pod każdym postem 100-200 polubień, zasięgi po 1500-3000 soób, a polubień strony dziennie wpada całe 0 najwidoczniej takie strony dość "słabo" się lajkują. W sumie podobny problem mam z fp rozrywkowym, ale tu już na sposób na polubienia wpadłem, tylko muszę go wprowadzić w życie. A jeśli chodzi o YT to dziennie mam około 1-2k wyświetleń na kanale, z czego tylko około 15% to wyświetlenia bezpośrednio na YT - czyli problem ten co zawsze. Ale i tak jak zawsze, nie przejmuję tym się zbytnio z wiadomych przyczyn Mam mega ambitne plany na ten tydzień - chciałbym skończyć stronę pod +18 która leży ciągle rozgrzebana i stworzyć stronę pod nisze na którą wpadłem ostatnio w Internecie, która będzie wykorzystywać prawie ten sam mechanizm co moja obecna złota nisza, więc mam nadzieję że przyniesie całkiem przyjemny zysk. Do tego co najmniej dwa nowe filmy na kanał na YT, dalsze zbieranie tokenów i walka o fanów na fp ero, a jeśli uda mi się też znaleźć czas na to - zebrać co najmniej kilkuset nowych fanów na fp rozrywkowym
  42. 3 points
    Kolejna z tej serii do kolekcji
  43. 3 points
    DNI 21, 22, 23, 24, 25 Dosyć długo nic tu nie pisałem, bo i wziąłem się "porządnie" za robotę, czego efekty pojawiły się w ostatnich dniach. Myślę, że jak na środek tygodnia (screeny są z środy i czwartku) to całkiem niezły wynik, szczególnie patrząc na konwersję (w szczytowym momencie było nawet ponad 40%), ale cóż - w końcu real content Muszę tylko postarać się o większą ilość wejść, a jeśli do tego konwersję utrzymam na tym poziomie będzie mega spoko. No i najwazniejsze - muszę poczekać jeszcze kilka dni żeby sprawdzić, czy FB jednak nie obudzi się i nie wypłaci mi bana, ale jestem dobrej myśli i nawet jeśli spełni się najgorszy scenariusz to jakoś dam radę Jeśli chodzi o rozwój fp ero - na chwilę obecną mam łącznie około 4200 polubień zdobytych głównie za sprawą reklamy na innym, większym fp, za którą zapłaciłem 10zł (10zł za 1000 nowych, a przede wszystkim aktywnych polubień jest niezłym wynikiem). Mam w planach jeszcze kiedyś skorzystać z tego typu reklamy, jednak muszę najpierw uporać się z automatem do postowania na fb, który ostatnio zawiesił się i w żaden sposób nie chce postować na stronach, ale wszystko już jest zgłoszone gdzie trzeba i czekam na rozwiązanie problemu Przetestowałem także zainteresowanie stroną ze "śmiesznymi filmikami". Ma to ogromny potencjał, jednak chwilowo czekam na ustabilizowanie się sytuacji z pozostałymi fp. Jeśli wszystko tam ładnie będzie grało, zaczynam reguralnie wrzucac filmy na fp i ruszam z jego promocją. Wspomnieć muszę także o kanale na YT - ostatnio coraz więcej pojawia się na nim wyświetleń, więc wygląda na to, ze powoli ludzie zaczynają się nim interesować. Ale to bardzo powoli Na dziś to tyle. Czeka mnie teraz mega pracowity tydzień, ale jest też mega motywacja bo wszystko zaczyna w miarę dobrze się kręcić, no może jedynie jest problem z otrzymywaniem nowych apek (mój nowy super skrypt ostatnio nie zadziałał i wpadły dwa odrzucenia, ale niestety to była chyba tylko i wyłącznie moja wina), ale jakoś sobie pewnie z tym poradzę PS: nowa eforsa pokazuje ze zarobiłem u nich dotychczas tyle co na screenie, natomiast faktyczna kwota zarobiona u nich (która pojawiała się we wcześniejszych wpisach) jest o jakieś 6,5tys zł większa - w nowych statystykach nie uwzględnili części odnowień uzyskanych na starej eforsie
  44. 3 points
    Ja bym się nie wychylał z tym, że taki "geniusz" mnie promuje. On jest "specem" od radzenia sobie z hejtem w internecie, a sam nie potrafi sobie z tym poradzić...
  45. 3 points
    Wypłata z PINNACLE Wpłaciłem 10zł, obstawiłem ''pewniaka'' i nie wsiadło...na necie wyczytałem że w kasynie na Pinnacle dają 5 darmowych spinów (nie nie gram w kasynie i nie zamierzam ) więc czemu by nie spróbować? 1 spin nie wsiadł, 2 spin 24zł, 3 spin nic, 4 spin 40zł, 5 spin nic 2 dni czekałem.
  46. 3 points
    Im więcej słów tym lepiej. 300 to absolutne minimum, 500 jest optymalne, a 1000+ to już quality
  47. 3 points
  48. 3 points
    myśleliście nad wprowadzeniem 4 rodzajów seo tools? np. Seo Tools index - tylko indexery Seo Tools lists - tylko listy i tak dalej. Oczywiście wszystko dopasowane cenowo.
  49. 3 points
  50. 3 points
    Dostałem również do testów 10 blogów. Żadne nie padło. Stoją jak fiut po nocy. Polecam