Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą oceną od 19.06.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. 158 points
    Witajcie wszyscy! Z powodu licznego spamu na priv, jak i na gadu-gadu postanowiłem zamieścić tutaj mój autorski poradnik z segmentu SEO. Jest to bardzo krótki, aczkolwiek mam nadzieję wystarczająco wyjaśniający kwestię jaką jest manualne linkowanie dzięki WEB 2.0 Na wstępie pragnę zaznaczyć, że jest to poradnik stricte dla początkujących, których nie stać na programy typu FCS czy MR. Zaczynamy. Potoczne określenie serwisów internetowych, powstałych po 2001, w których działaniu podstawową rolę odgrywa treść generowana przez użytkowników danego serwisu. (według wikipedia.org) Dla nas to nic innego jak słynne platformy, na których możemy tworzyć blogi, wpisy itp. Zamieszczam tutaj moim zdaniem najlepsze WEB 2.0, dzięki którym udało mi się bardzo ładnie wypozycjonować parę medium nisz. Nie jest to lista ułożona przeze mnie, aczkolwiek warta uwagi: KLIKNIJ. Lista ta, składa się aż z 38 platform na których tworzymy blogi/wpisy. W mojej opinii, godne uwagi z tej listy są jedynie strony od numeru 1 aż do 20. Teraz, zaczynamy naszą pracę, która jest straszliwie monotonna i męcząca - linkowanie manualne. Pokrótce: rejestrujemy się na web'ie np na wordpress.com, tworzymy bloga, dodajemy wpis z linkiem i voilà! Przedstawię tutaj najważniejsze moim zdaniem tipsy, by nie przesadzić, a zadowolić Googla i dodać sobie mocy. 1. W nazwie bloga/wpisu umieść nazwę niszę. 2. W subdomenie (np wordpress lub tumblr) umieść nazwę niszy lub jej najważniejszy człon np z niszy clash of clans h@ack download umieść clash of clans h@ack. 3. Tworząc post, używając znacznika H1 wpisz nazwę niszy (jako nagłówek). 4. Stwórz post. Gdzie szukać tekstów? W google bądź dzięki tej stronie (w drugim przypadku, nie znajdziecie tekstów do wszystkich nisz). 5. Spinnuj, spinnuj i jeszcze raz spinnuj! Czym? Jeśli masz dostęp do Wordai to świetnie! Jeśli nie, to pozostaje BestFreeSpinner. Polecam dodawać post, po uprzednim kilkukrotnym zespinnowaniu tekstu. 6. Do postu doklej parę razy (2-5 [zależy od ilości znaków w poście]) keyword niszy. 7. W dowolnym, losowym miejscu dodaj anchor. Anchor, czyli podlinkowany keyword niszy do Twojej strony. 8. W losowym miejscu, dodaj grafikę (jeśli to możliwe). Z moich testów wynika, że optymalnie 1-3 obrazki. 9. Zapisz wykonaną pracę (link do postu na web'ie) zapisz ładnie w notatniku. . . . . . 69. Zapisane linki do postów np clashofclanshack.wordpress.com/nazwa-postu wklejamy do indeksera. Polecam tutaj bestlinklist.pl (dostęp do dwóch indekserów i innego przydatnego stuffu np wordai.). Polecam również linkprocessor.com (jak dla mnie, aktualnie najlepszy indekser).Jeśli kogoś nie stać, może linki spingować na np pingbomb.com (efekt jest ale gorszy) Dla nadgorliwych, można dopalić T2 przy użyciu GSA, nie będę wyjaśniał jak bo poradniki do tego są już tutaj na forum. Teraz opiszę tutaj krótko pewny trick, który w jakimś sensie pozwoli oszukać google. Cały 'myk' polega na systematyczności oraz ilości wpisów na dzień. Pokażę to na przykładzie. Właśnie kupiłem sobie domenę clash-of-clans-h@ack.com. Jest to domena całkowicie świeża, nigdy nie była linkowana. Najbezpieczniej zacząć ją linkować właśnie WEB 2.0 i to one oddają jej część swojej mocy. Jak linkować napisałem wyżej. Teraz opiszę jak często. Moja rzekoma domena w oczach googla jest świeża, niewarta należytej uwagi. Jak to zmienić? Trzeba oszukać 'oko wielkiego brata'. Zaczynamy od 1-3 wpisów na WEB'ach 2.0 dziennie. Po tygodniu, możemy zmienić już ilość na 2-5 backlinków. Taką ilość wykonujemy przez kolejne 2 tygodnie. W 4-5 tygodniu tworzymy już 8-11 backlinków. Po kolejnych 2 tygodniach zwiększamy ilość na 15-20 ( z reguły wiem, że i tak nie będzie się Wam chciało robić więcej xD) i możemy tak jechać aż się gdzieś wybijemy. Dlaczego tak? Aby google pomyślało, że nasza strona rozchodzi się viralem po świecie i jest warta uwagi (przez to i przez wysokiej jakości linki będziemy wbijać się w górę w google). UWAGA! Osobiście nie polecam, aby na 1 blogu robić więcej niż 1 post! Słyszałem, iż dobrą strategią jest tworzenie najpierw 2 postów bez linka i dopiero potem z linkiem. Nie chcę się wypowiadać na ten temat bo nie chcę nikogo wprowadzać w błąd. Dlaczego uważam, że lepiej 1 blog = 1 post z linkiem? Ze względu na włożoną pracę. Lepiej gdy poświęcimy 5 minut na post niż 20 na kilka postów, a potem web zostanie usunięty. Ja moją metodę stosowałem kilkukrotnie i przyniosła ogromne efekty. Decyzja należy do Was. UWAGA 2! Wielu z Was, pyta mnie również jak to jest z np francuskimi niszami. Odpowiedź brzmi: PRAWIE TAK SAMO! W czym jest różnica? W tym, iż post powinien być w języku francuskim. Nieprawdą jest, że dzięki WEB 2.0 można wybijać tylko anglojęzyczne strony. Ja dla przykładu wybijałem tak nisze francuskie. Jeśli chodzi o treść postu, najlepiej znaleźć anglojęzyczny post, wrzucić do translate od google i wsio. Oczywiście można szukać francuskich treści i spinnować je np Wordai ale to bardziej pracochłonne, chociaż takie posty z wordai są bardziej wartościowe niż źle przetłumaczone, nietrzymające się kupy posty z translate. Ja wykorzystywałem oba dwa sposoby i nie widziałem różnicy. Jak wyżej, z tym też decyzja należy do Was. I na tym kończy się mój poradnik. Mam nadzieję, iż większości z Was się spodoba. Jeśli popełniłem jakieś błędy merytoryczne, ortograficzne lub gramatyczne to wybaczcie zważając na późną porę Ja i mój kolega Pan Świnka liczymy jedynie na reput za ten poradnik i ani złotówki! PS. Poradnik celowo umieszczam w sekcji White Hat, ze względu na to, iż jakby nie było, sposób przedstawiony wyżej jest w miarę 'naturalny'. No dobra... jest to grey hat ale Pan Świnka zdecydował ze mną byśmy to umieścili właśnie tutaj. PS#2. Poradniki, o podobnych treściach itp mogą występować w necie. Ja wszystko pisałem z głowy i ze swojego doświadczenia. Mam nadzieję, że się podoba. Czekam na komentarze. Pozdrawiam, rajza
  2. 75 points
    I Wstęp Pisząc ten poradnik chciałem zapoznać użytkowników naszego serwisu z nieco bardziej zaawansowaną analizą konkurencji, jak wiemy, jest to podstawa bycia na każdym rynku. Wiele osób pomija tę czynność i liczy, że bez problemu wejdą w TOP, 10 co jest jedynie złudnym przekonaniem. Swoją analizę oprę na wyszukiwarce Google, która jest dla przeważającej większości podstawowym źródłem trafficu. W tym poradniku, postanowiłem przedstawić użytkownikom, w jaki sposób można dokonać kompleksowej analizy konkurencyjnych stron pod dane słowa kluczowe. Składa się on z dziesięciu części, w których poznacie wiele technik, za których sprawą osiągnąć możecie niebywałe rezultaty, a także odkryjecie nowe, dotychczas niewykorzystywane słowa kluczowe. Podstawą analizy była konkurencja stron centrumfm.org oraz wizaz.pl. Swoje analizy będę opierał na wielu płatnych narzędziach, które mogą nam być udostępnione za sprawą SeoTools z forum. Mamy do dyspozycji narzędzia online jak i programy, których wartość zdecydowanie przekracza 10000$. Narzędzia, z których będę korzystać podczas pisania poradnika to m.in.: · Seo Moz, · Google Analytics, · Majestic SEO, · Ahrefs, · SEMrush, · Buzzsumo, · Market Samurai. Do wszystkich serwisów możemy mieć dostęp za sprawą subskrypcji, na „Bestach”. Poradnik będzie obfitował w dużą ilość screenshotów, zgodnie z regułą „zdjęcie wyraża więcej niż tysiąc słów”. Bez zbędnego owijania w bawełnę. II Identyfikacja klienta W każdej branży niezwykle ważnym elementem jest identyfikacja naszych potencjalnych klientów. Do tego kroku w zasadzie nie potrzebujemy wyszukanych narzędzi, wystarczy minimalne rozeznanie oraz trochę oleju w głowie. Zasadniczo powinniśmy sobie odpowiedzieć na trzy najważniejsze pytania: 1. Ile lat ma osoba, do której kierujemy stronę? 2. Jakiej jest płci? 3. Z jakiego jest kraju lub jakim włada językiem? Dlaczego to jest ważne, chyba mówić nie muszę? Odpowiedzenie na te pytania znacznie ułatwi nam dobór lub zmianę treści oraz wielu rozwiązań graficznych czy technicznych. Przykład - nisza dotycząca „zdrowia po 60-tce” Tutaj zasadniczo najważniejszym kryterium jest wiek, zakładamy, że będą to osoby od 59 roku życia. Płeć nie odgrywa tutaj roli. Natomiast, jeżeli chodzi o język to musimy mieć świadomość, że osoby w tym wieku raczej nie będą szukały informacji w innym języku niż ich ojczysty. Rozwiązania techniczne – Strona powinna być dla takich osób maksymalnie przejrzysta i prosta, czcionka i tło przyjazne oczom, a informacje podane prosto na tacy. Dlaczego? Wszyscy wiecie, że osoby starsze kojarzą fakty nieco gorzej i nie zawsze nadążają za technologią. Przykład 2 – nisza „zdrowe paznokcie” Głównym kryterium tutaj moim zdaniem jest płeć, ponieważ to głównie kobiety szukają tego typu informacji. Wiek? Zasadniczo każda kobieta od 14(?) roku życia? Natomiast, jeżeli chodzi o język to w tym wypadku także będą szukać kobiety w języku ojczystym, tym bardziej, że zapewne takich informacji jest multum. Rozwiązania graficzne – Strona powinna być przyjemna kolorystycznie oraz mieć „kobiecy” wydźwięk, wszyscy wiemy, że kobiety większą wagę przykładają do szaty graficznej niż mężczyźni (aczkolwiek jak widzę layout ZC to mam ochotę zamknąć tą stronę) Nie trzeba korzystać z Google Analytics, aby wiedzieć, kto będzie naszym „targetem”. Oczywiście GA jest niezwykle przydatnym narzędziem dla każdego serwisu, który już jest w Internecie, jednakże, jeżeli strona jest jedynie konceptem należy użyć swojego mózgu. Gdy już zdeterminujemy, kto będzie naszym, wtedy możemy postawić zastanowić się nad następną kwestią – Jakie pytania zada potencjalna osoba odwiedzająca naszą stronę? W ten sposób nie tylko możemy skorygować nasze słowa kluczowe, ale także poszerzyć ich gammę o nowe, mało oblegane keywordy. III Identyfikacja konkurencji Krok ten jest także kluczowy w każdym biznesie, bez względu na to czy jest on biznesem internetowym czy materialnym. Wszyscy to dobrze wiedzą, a mimo to często można spotkać opinie, że w Internecie „jakoś to będzie”. Identyfikacja konkurencji wygląda w zasadzie tak samo zarówno dla nisz Black Hatowych jak i White Hatowych. 1. sposób znalezienia konkurencji Sposób jest nader prosty i wszystkim doskonale znany (lub nie): Wpisanie frazy w wyszukiwarkę. Co widzimy na pierwszy rzut oka? Około 725 000 wyników – Droga wydaje się ciężka, jednak warto zwrócić uwagę, że strony nie mają dobrze dobranych meta tagów, które w odbiorze użytkownika będą niezwykle ważne. Dodatkowo warto sprawdzić za pomocą wtyczki „MozBar” parametry Page Authority i Domain Authority dla każdego SERP’a. Sama fraza zdrowe paznokcie nie jest może najlepszym przykładem, ponieważ na początku powinniśmy celować w słowa kluczowe z długim ogonem, jednakże nawet słowo główne wydaje się być do przebicia przez dobrze zoptymalizowaną i podlinkowaną stronę. Dodatkowo warto zaznajomić się z parametrami Trust Flow oraz Citation Flow, które są parametrami MajesticSEO (narzędzie dostępne na bestlinklist.pl) Czym są wyżej przytoczone parametry? Domain Authority – Jest to wskaźnik zaufania domeny, zależy od wielu czynników i jest jednym z najważniejszych czynników dotyczących SEO. Page Authority – Jest to wskaźnik zaufania konkretnej strony lub podstrony, reszta j.w. Citation Flow – Wyraża on liczbę zindeksowanych i znalezionych linków przez crawlera Majestic, prowadzących do strony. Trust Flow – Parametr ten wyraża, jakość linków prowadzących do strony. Jak patrzeć na te parametry? Zasadniczo im wyższe DA i PA tym bardziej poważana strona. Natomiast, jeżeli chodzi o CF i TF to standardowo wartość Citation Flow wynosi dwukrotność TF. Dlaczego tak? Dlatego, że nie zawsze linki są wartościowe, jednak wartość ta jest bezpieczna. Dodatkowo im bliższe są te wartości sobie tym lepiej. Pragnę jednak powiedzieć, że zasadniczo TF i CF może być nieco przekłamanym parametrem, ponieważ crawler od Majestic nie jest w stanie wydobyć z sieci wszystkich backlinków. 2. Sposób znalezienia konkurencji Drugim sposobem jest użycie wbudowanej funkcji w program Market Samurai, w ten sposób uzyskujemy wszystkie te wyniki, o których mówiłem wcześniej w zaledwie kilka sekund. Instalacji programu objaśniać nie będę. Po instalacji i włączeniu tworzymy nowy projekt w taki sposób: Oczywiście język i kraj zależy od słowa kluczowego. Klikamy Create. Następnie przechodzimy do zakładki SEO Competition I klikamy przycisk Generate Results, po chwili ukazuje nam się takie okno: Kolor czerwony oznacza rzeczy, które są w odniesieniu do nas, jako badających negatywne, np. strona posiada Domain Age 15. Zasadniczo każdy czynnik jest wyjaśniony w Market Samurai’u dlatego też nie będę wyjaśniał każdego po kolei. Osoby znające angielski powinny sobie poradzić, osoby nieznające – niech zaczną się uczyć, bo bez angielskiego Internetu nie podbiją. 3. Sposób znalezienia konkurencji Trzecim sposobem, który chcę opisać jest skorzystanie z serwisu SEMrush (tak, też dostępny na bestlinklist.pl !). Gdy już zalogujemy się, wpisujemy adres swojej strony lub konkurenta w wyszukiwarce, a następnie przechodzimy w zakładkę Competition: Poziom konkurencji mamy podany jak na „tacy”, jednakże odnosi się on do domeny, dodatkowo strona podaje nieco inne rzeczy niż wcześniejsze sposoby, niemniej są to niezwykle interesujące nas rzeczy, o których porozmawiamy w dalszej części poradnika. IV Wyszukiwanie nowych słów kluczowych W tej części poradnika postanowię się skupić na głównie na wynajdywaniu słów kluczowych za pomocą serwisu SEMrush oraz kilku innych narzędzi m.in. Market Samurai czy Scrapebox. 1. Wyszukiwanie za pomocą SEMrush Co możemy wyciągnąć z SEMrush? Wystarczy kliknąć na jakąś liczbę w rubryce SE Keywords, a naszym oczom ukażą się słowa kluczowe konkurencji, z których ma ona ruch! W rubryce Common Keywords znajdziemy wszystkie słowa kluczowe konkurencji, które plasują się w SERP’ach na pozycji 20 lub wyższej. W ten sposób możemy znaleźć nieużywane przez nas słowa kluczowe. Znaleźć je możemy nie tylko przeglądając profil konkurencji, ale również naszej strony, zdziwicie się niekiedy, jakie słowa kluczowe znajdziecie. Jednak, aby sprawdzić, które słowa kluczowe umykają nam, a które używa konkurencja bez potrzeby sprawdzania wszystkiego po kolei możemy sprawdzić w łatwy sposób. Przechodzimy do sekcji Domain vs. Domain, a następnie wpisujemy dane w taki sposób: W ten sposób okażą się tylko keywordy, które są rezultatem różnicy pomiędzy keywordami konkurenta, a naszymi. Poniżej przykład dla strony cmrev.com – centrumfm.org Teraz wystarczy kliknąć na dany keyword, a w prosty sposób ujrzymy propozycje powiązanych słów kluczowych: Proste, prawda? 2. Wyszukiwanie za pomocą Market Samurai’a Myślę, że ten sposób jest wszystkim doskonale znany, więc opiszę go jedynie po krótce. Tworzymy projekt, jak opisałem wcześniej, przechodzimy do Keyword Research, a następnie klikamy „Generate Results”, uprzednio dodajemy nasze konto Google Adwords! Zmieniamy Period: z daily na monthly i zaznaczamy poszczególne Parametry: · Local Total Searches · Local SEO Traffic · Title & Anchor Comp Zasadniczo te trzy parametry powinny nam wystarczyć, aby wybrać odpowiednie keywordy. W ten sposób możemy bezproblemowo znaleźć słowa kluczowe na długi ogon. 3. Wyszukanie słów kluczowych za pomocą Scrapeboxa Wyniki ze Scrapeboxa powinny przeważnie pokrywać się z wynikami z Market Samurai’a, jednakże nie wszystkim działa bezproblemowo Market Samurai. Sposób jest zapewne znany wszystkim osobom, które korzystają z poradników Wujka Ziemnego. Włączamy Scrapboxa > Scrape > Keyword Scraper, wpisujemy nasze słowo kluczowe po lewej I klikamy Scrape: Jak widzimy, wyniki nie są rewelacyjne, ale zawsze możemy coś z nich wyciągnąć. V Analiza trudności słów kluczowych Natomiast, jeżeli chodzi o analizę trudności słów kluczowych to można tutaj wyróżnić dwie szkoły. Pierwszą szkołą jest samodzielna analiza, jak przedstawiłem wcześniej, drugą jest analiza za pomocą programów takich Market Samurai (Przedstawione wcześniej) czy też użycie stron takich jak Keywordrevealer lub SEOMoz (Dostęp możemy otrzymać dzięki bestlinklist.pl). 1.Serwis keywordrevealer.com Serwisu chyba przedstawiać nie muszę, ponieważ większości użytkowników make-cash.pl jest on doskonale znany. Wystarczy kliknąć evaluate, a naszym oczom ukaże się takie o to okno: Co możemy z niego wywnioskować? Po pierwsze, konkurencja według programu nie jest zbyt silna, po drugie widzimy wszystkie parametry, jednakże dużym minusem KR jest to, że wartości „Keyword Difficulty” podaje niekiedy różne oraz wywindowane w jedną lub drugą stronę. Moim zdaniem strony o PA 21 i DA 53 to na pewno większa konkurencja niż „13/100”. 2. Serwis SEOMoz Wchodzimy i logujemy się na SEOMoz, a następnie przechodzimy do zakładki „Keyword Analysis” Następnie wpisujemy nasze słowo kluczowe i czekamy chwilę aż automat przemieli frazę. Trudność frazy wynosi 21%, a więc więcej niż pokazał nam KR, moim zdaniem wynik ten jest bliższy prawdzie, aby zobaczyć więcej informacji klikamy View: Widzimy w zasadzie te same dane, co wcześniej szukaliśmy ręcznie, więc nie wiem czy w dobie tak zaawansowanych narzędzi jest sens robienia tego ręcznie. Uważam, że wyszukiwanie słów kluczowych w taki sposób powinno zapewnić nam wiele dodatkowych wizyt, ponieważ celowanie w słabo oblegane keywordy lub też w keywordy, które nie są przez nas w ogóle wykorzystywane to dowód na nieskończoność rynku. Nikt nigdy nie powie, że ma już obsadzone wszystko, co jest możliwe na rynku, zawsze znajdzie się coś nowego. VI Analiza contentu konkurencji Chyba nie muszę znów pisać, że jest to bardzo ważny aspekt. Na pytanie, dlaczego, odpowiem, że musimy wiedzieć na temat rywala jak najwięcej, jednak moim zdaniem podstawowe pytania to: · Co oferuje? · Czy odpowiada na pytanie postawione przez użytkowników? · Czego brakuje u niego? · Jak zapełnić tę lukę? 1. Analiza treści w SEMrush Jak to sprawdzić? Wchodzimy znów na stronę SEMrush, wpisujemy adres konkurenta. Wchodzimy w zakładkę Organic Keywords, a następnie sprawdzamy słowa kluczowe i źródło trafficu (URL). Pomijając treść keywordów warto posprawdzać każdy URL i odpowiedzieć sobie na pytania zadane wyżej, czy treść odpowiada na postawione pytanie? Warto sprawdzić dla każdego z keywordów długi ogon, np. klikamy w pierwszy keyword i sprawdzamy: Dzięki temu możemy domniemywać, co ludzie tak naprawdę szukają wpisując dany keyword. Wywnioskować mogę, że pozycje… a nie historię księgi czy etymologię. Zatem czy nasz tekst może lepiej odpowiadać na to pytanie? Czy możemy dodać coś, co stworzy content jeszcze bardziej wartościowym? Generalnie robimy tak z każdym słowem konkurencji, na które chcemy się pozycjonować lub, które chcemy sprawdzić czy w ogóle warto. 2. Analiza treści w Ahrefs Tak, Ahrefs nie oferuje tylko i wyłącznie analizy linków. Narzędzie te jest znacznie bardziej rozbudowane niż większość użytkowników uważa, dlatego też nie powinniśmy się ograniczać do analizy linków. Klikamy Top Content, a następnie ukazuje się nam takie okno: Możemy sobie posegregować content na różne sposoby, a także zobaczyć, jakie strony linkują do niego, jakimi anchorami. W ten sposób możemy znaleźć interesujące treści, które możemy zamieścić na naszej stronie, oczywiście napisane przez nas i uzupełnione o brakujące naszym zdaniem odpowiedzi. 3. Analiza treści z pomocą Open Site Explorer Logujemy się do SEOMoz, następnie wchodzimy w zakładkę Research Tools > Open Site Explorer i wpisujemy link. Po chwili, gdy załadują się wyniki klikamy Top Pages w kolumnie po lewej. Naszym oczom ukaże się taka tabela: Jak widzimy, dane są niekompletne. Nie jest to regułą dla każdej strony, ale według mnie znacznie lepiej pod tym kontem sprawdza się Ahrefs. 4. Analiza w Buzzsumo Narzędzie te oferuje sprawdzenie domeny pod kątem najchętniej przesyłanego contentu viralem w pięciu najpopularniejszych serwisach Co możemy dzięki temu osiągnąć? Po pierwsze, dzięki przyciskowi View Sharers możemy znacznie powiększyć naszą klientelę poprzez zaproszenie ich do udziału w życiu NASZYCH mediów społecznościowych oraz podsyłanie im NASZEGO contentu. Dzięki tym narzędziom bez problemu możemy zlokalizować słabe i mocne strony naszych przeciwników. Możemy znaleźć lukę na rynku, w którą idealnie się wciśniemy lub brakujące zapytania lub pytania, które nie zostały wystarczająco wyczerpane. Tak naprawdę wiedząc, co jest na „topie” oraz co jest chętnie czytane znacznie przybliżamy się do TOP 10. W końcu wiedza to potęgi klucz. VII Analiza linków Wyobraźcie sobie, co by było gdybyście posiadali najsilniejsze linki Waszych rywali z TOP 10? Brzmi ciekawie, prawda? W tym rozdziale postaram się pokazać wam, w jaki sposób możemy wydobyć najsilniejsze linki naszych rywali. W jaki sposób możemy to zrobić? Jest to bardzo prosty zabieg. Wchodzimy na Ahrefs, wpisujemy adres konkurencji, a następnie przechodzimy do zakładki Links Zaznaczamy All Backlinks Segregujemy linki według Domain Rank Niektóre linki wyglądają mi trochę na black seo, ale nie o tym powinniśmy mówić, szukamy po prostu linków, które wydają nam się dobrze pasujące oraz dostępne dla nas. W zasadzie robimy tak z każdą stroną, która jest w „Top 10” naszych konkurentów i kolekcjonujemy w ten sposób linki. To samo robimy dla serwisu MajesticSEO Warto szukać linków, które zostały utracone i ocenić czy przypadkiem nasze linki nie mogłyby znaleźć się na tej stronie w miejsce rywala. Jeżeli to link do artykułu – zaproponujcie własny, działający, bądźcie elastyczni, nawiązujcie kontakty, nie błagajcie. Gdy już mamy listę linków, które nam pasują warto poddać je jeszcze małej analizie – Najpierw usuwamy duplikaty (można do tego użyć Inspyder Backlink Monitor, Scrapboxa lub Gscrapera), a później sprawdzamy dla każdego linku parametry Page Rank, Domain Authority, Page Authority, Citation Flow oraz Trust Flow. Dlaczego jeszcze raz? Aby zweryfikować te linki przed ostatecznym stworzeniem listy. Kopiujemy nasze linki z Excela, zapisujemy je w pliku.txt, a następnie otwieramy program, który to nam sprawdzi, ja użyję Inspyder Backlink Monitora. Po wpisaniu wszystkiego klikamy „Go”. Gdy program „przemieli” linki, klikamy na nie prawym przyciskiem myszy i wybieramy „Update Moz Ranks”. Należy pamiętać, aby w opcjach dodać API do SeoMoz, bo bez tego nie znajdzie wam tych czynników! Warto także dodać dobre PROXY. Rada: Jeżeli dokonujecie exportu danych z jakiegoś serwisu na dysk w formacie CSV to pamiętajcie aby w notatniku zmienić przecinki na średniki W taki sposób zbudujecie silną listę linków opartych o waszą konkurencję, do tego należy jeszcze dorzucić własne linki, a poważnie zagrozicie konkurentom. VIII Epilog Taktyka zaprezentowana przeze mnie z powinna przyczynić się do naprawdę dobrego rozeznania konkurencji. W dzisiejszych czasach, gdy na rynku nikt swojego miejsca dobrowolnie nie odda, analiza konkurencji odgrywa kluczową rolę, czy to white hat czy black hat, moje porady można zastosować w każdej branży i w każdej dziedzinie. Porady zamieszczone powyżej są efektem własnych doświadczeń, przeczytanych artykułów oraz wymiany zdań z wieloma osobami z branży. Pamiętajcie, że ja daję wam jedynie PORADY, nie musicie się do nich stosować, nie musicie powtarzać wszystkiego słowo w słowo, łamcie schematy, twórzcie własne, bo to co skutkuje dla mnie nie musi skutkować dla innych osób. Wszystko można osiągnąć jedynie kosztem kilkudziesięciu złotych oraz kosztem waszego czasu. Do dzieła! Zakaz kopiowania na inne strony, prawo do artykułu mam ja oraz strona make-cash.pl
  3. 21 points
    Witajcie, dziś kolejny poradnik...a ten wydaje się bardzo przydatny! Pewnie wielu z Was widziało takie grafiki dotyczące tego gdzie klikają użytkownicy w Google: Nie każdy za to wie, że może mieć takie statystyki za darmo (do miliona wyświetleń w miesiącu) u siebie na stronie! Sprawa do instalacji jest banalnie prosta, jest nawet plugin Wordpress (a na innych stronach to prosty kod). 1. Wchodzimy na https://heatmap.me/#plans-pricingi klikamy przy darmowym planie na "Test for free". 2. Wybieramy konto jakie połączymy z usługa, ja skorzystałem z Google, aplikacja nie postuje u nas na tablicach! 3. Wypełniamy odpowiednio dane naszą stroną, którą chcemy mierzyć, akceptujemy regulamin i klikamy na przycisk rejestracji: 4. Wybieramy typ naszej strony: a)Wordpress - wgrywamy plugin jak każdy inny i aktywujemy go: Jeżeli nasza strona jest na innym silniku (mój przypadek akurat) to wybieramy "Other sites" i wklejamy kod na naszą stronę: Potem przeciągamy zakładkę "heatmap" do naszych zakładek w przeglądarce. 5. Nie pokażę jak to wygląda na Wordpress akurat, na innej stronie jak jesteśmy zalogowani na heatmap.me to odwiedzamy naszą witrynę i klikamy w zakładkę. Po prawej stronie pojawia nam się okienko gdzie klikamy na "More" 6. Następnie na podstronie, którą chcemy monitorować (w darmowym planie może być ich 5) klikamy "RECORD". Na blogach np. PPA polecam, żeby była to strona z popularnym postem oraz strona główna, a na landing page wiadomo - strona naszego landingu Zbieramy dane i możemy je analizować na żywo. Dla przykładu kliknięcia w nagłówku forum wyglądają tak: Mogę więc spokojnie stwierdzić, że bardzo wiele osób korzysta z logo jako odświeżenia forum na stronie głównej 7. Jak chcecie, żeby dane już zniknęły Wam z widoku forum to po prostu wylogujcie się na heatmap.me i odświeżcie stronę! Myślę, że nie muszę wymieniać jakie korzyści przynosi taki plugin na np blogu PPA (ale zrobię to! ) Możemy analizować czy ludzie interesują się grafikami, czy klikają w scan antywirusowy, czy klikają częściej w gateway czy może w ostatni link download, czy interesują ich filmy w naszym poście, w co klikają na stronie głównej, a co ich zupełnie nie obchodzi. Danych jest mnóstwo, a wszystkie można wykorzystać! Mam nadzieję, że poradnik się Wam przyda, dajcie znać pod tematem, postaram się odpowiedzieć jak coś jest nie jasne! Nie analizujcie danych od razu! Dajcie temu parę dni na zebranie realnych danych!
  4. 14 points
    Witajcie! Nie znalazłem tutaj niczego takiego podobnego. Wiem, że większość z Was lata na grach, hackach i się możecie wkurzać jak dostaniecie zgłoszenie DMCA i pyk, nie ma Was we wszechwiedzącym Gógle. Co robić? Panika? Strach? Nie ma jak zapłacić za prąd? Już chcesz uciekać do Syrii, ale kiedy widzisz ten temat...zostajesz w Polsce. Pewnie ani ja tego nie odkryłem, ani ja tego pierwszy nie stestowałem, ale mam dla Was poradnik jak sobie pomóc kiedy dopadnie Was wyżej wymieniony przykład. Poradnik jest..krótki, po prostu. Start poradnika Skopiuj swój cały post gdzie dostałeś zgłoszenie DMCA. Ładnie cały, można też duplicować przy użyciu wtyczki. Usuń post gdzie dostałeś zgłoszenie DMCA. Całkowicie, a nie, że będziesz go odpubliczniać (rajza słowotwórca). Po usunięciu wrzuć link, który prowadził do niego do google submit. Stwórz nowy post (normalnie na tej samej domenie) wklejając treść jak leci, którą wcześniej skopiowałeś. Zmień title np coś do niego dopisując, to samo tyczy się URLa. Wrzuć potem link do google submit. Upublicznij post. Wejdź na direct admin swojego hostingu i ze starego postu zrób przekierowanie 301 na ten nowy post. Kup sobie gazetę, nawet kilka gazet. Czekaj. U mnie trwało to dokładnie 3 dni. Efekt końcowy Podsumowanie: Google jest głupsze niż niektórzy z Was myślą PS. U mnie wyszło, to był mój pierwszy DMCA od x czasu. Nie wiem czy u Was zadziała, ale może lepiej przetestować? Koniec poradnika #EDIT Wszystkie kw wróciły na swoje miejsce po DMCA, ten trzeci to huśtawka
  5. 12 points
    jak ja to zaraz za 5 stów wystawiam
  6. 9 points
    Cześć, mam kolejny poradnik, który może się przydać. Jedni twierdzą, że HTTPS nie ma wpływu na SEO, inni twierdzą, że wpływ ma. To pozostawiam do prywatnej oceny. Ja wiem jednak, że zielona kłódka pozytywnie wpływa na psychikę ludzi, którzy do stron z certyfikatami mają większe zaufanie. A jako że niemal na każdej stronie mamy teraz formularze, to warto wyjść z założenia, by certyfikat wgrywać na każdej domenie. I tyle. Poniżej instrukcja, dzięki której certyfikat dla strony postawionej na Wordpressie uzyskać można za darmo, bez konieczności ogarniania tego na hostingach, które nie obsługują z automatu lets encrypt. 1. Zakładamy konto na cloudflare.com, a później logujemy się na nie 2. Dodajemy do swojego konta domenę, a następnie u swojego usługodawcy zmieniamy adresy DNS na te, które wskazano nam na cloudflare 3. W ustawieniach domeny wchodzimy w zakładkę CRYPTO i sprawdzamy czy wszystkie ustawienia wyglądają tak: SSL: Flexible Authenticated Origin Pulls: OFF Opportunistic Encryption: ON TLS 1.3: ENABLED+0RTT Automatic HTTPS Rewrites: OFF (to sobie ustawimy gdzie indziej) 4. Wchodzimy do zakładki PAGE RULES i dodajemu regułę: if the url matches: http://*nazwadomeny.pl/* then the settings are: Always use HTTPS [na niektórych stronach już teraz wszystko może dobrze hulać] 5. Przechodzimy do panelu admina naszej strony, jeśli przeglądarka wypluje informację o tym, że strona nie ma poprawnie działającego certyfikatu, to zaznaczamy, że mamy tę świadomość i chcemy tam wbić mimo wszystko. 6. Instalujemy wtyczkę: CloudFlare Flexible SSL i uruchamiamy wtyczkę 7. Opcjonalnie (z mojego doświadczenia wynika, że nie jest to konieczne) wchodzimy w ustawienia ogólne Wordpress i zmieniamy adres Wordpressa i adres witryny z http://nazwa.pl na https://nazwa.pl 8. Jeśli przeglądarka nadal wyrzuca nam jakieś błędy związane z certyfikatem, to prawdopodobnie w kodzie strony zostały jakieś linki bez https (np. do grafik), tutaj potrzebna będzie instalacja wtyczki: SSL Insecure Content Fixer. Wtyczkę instalujemy i konfigurujemy sprawdzając kolejne rozwiązania i opcje od Simple do Capture All. Ja zwykle ustawiam Capture All i nie mam żadnych problemów. Sprawdzamy czy działa przekierowanie i cieszymy się darmową zieloną kłódką. Jeśli przekierowanie z http:// na https:// z jakiejś przyczyny nie działa, to możemy wymusić je w htaccess dodając regułę: RewriteCond %{HTTPS} =on RewriteCond %{HTTP_HOST} ^nazwadomeny.pl Mam nadzieję, że komuś się to przyda
  7. 8 points
    SB ( 10 prywatne proxy, 4 wyszukiwarki 60 s opóźnienia ) > site:.tumblr.com x random keywords > Alive check addon 404 > zapisz wygasłe > Page Authority Sprawdź PA MOZ > poczta o2, 4 adresy za jednym razem > zakładasz wygasłe > masz tumblra wysokie PA nie więcej niż 3 na jednym IP, najlepiej internet nielimitowany z telefonu np. play 19 zł
  8. 7 points
    Witajcie! Tak wiem, zaczynam nowy dziennik nie kończąc tego z tumblrami, ale na razie tamten zawiesiłem na rzecz innych projektów i tego.. ogromnej akcji logistycznej (dla mnie :D) O co chodzi znajdziecie info tutaj: Chodzi po prostu o to, by sie przebić jak najwyżej, a czy się uda? Zobaczymy. Z góry mówię, że dziennik będzie trwał i trwał Jak będę próbował przebić mega konkurencję korzystając z najtańszych softów typu RankerX? ;p Dzięki konsultacji z @Moriarty podjąłem decyzję i wydaje mi się na dzień dzisiejszy dobrą decyzję, a mianowicie: - kupiłem już dwie domeny z tych groszowych z EM kw który chcę wybić w ostateczności na MoneySite. Będę robił na nich zaplecze, przynajmniej ja to tak nazywam :-) W skrócie. 30-50 postów tematycznych z mieszarek pokroju SCM. Każdy post linkowany w Rankerze WEB2.0 i Profilami, tak po 100/150 + index instant. 1 post dziennie. I tutaj zaczyna się do mnie logistyka, by to ładnie rozplanować, ogólnie 60-100 projektów w rankerze do dziennego postowania + na bieżąco projekty. Będzie kupa roboty. Mam nadzieję, że praca i captcha nie pójdzie na marne Przy samym końcu dojdzie post z linkiem do MS na rankowany kw. Mam nadzieję, że może nie pozwoli mi to na wejście do TOPki ale jak najbliżej się zbliżę. Zobaczymy jak będzie :-) Zachęcam do śledzenia, pozdrawiam!
  9. 7 points
    Nie ty jeden zamykałeś dziennik z tą myślą i zapewne za 3 lata będziesz pracować na zmywaku. Zastanawiam się, jak własny dziennik pracy, służący w dużej mierze do obserwacji siebie (Co często pozwala dużo odkryć, a poza tym, masz też pomoc od innych użytkowników w postaci sugestii albo odpowiedzi na twoje pytania), do stawiania coraz to trudniejszych celów i trzymania się ich (Co wyrabia samodyscyplinę) może robić za przeszkodę na drodze do zarabiania dużych pieniędzy? Nie jeden porządny earner miał tutaj dziennik (Niektórzy nawet dwa), a nadal trzepią niezłe pieniądze. I pisali o wiele więcej od Ciebie, nie tylko o tym co robią, ale co dzieje się w ich życiu. Motywujące, inspirujące, a wpisy liczące po 300-500 słów. Jeśli im to nie przeszkadzało, to jak tobie ma przeszkadzać? Jeśli optymalizujesz swój czas i nie chcesz tych 30min co 3-4 dni poświęcać na zapis w dzienniku, a na coś "produktywnego" to otrzymasz efekt odwrotny do zamierzonego. Takie małe rzeczy pozwalają nam wyrobić nawyki w tym, w czym chcemy je wyrabiać, a próbując sobie zagospodarować więcej czasu, będziesz marnował go na głupoty. Wiem to po sobie. Nadmiar czasu sprawia, że jeśli przedtem miałeś przykładowo 5 godzin dziennie wolnego czasu i wykorzystywałeś go w 100%, to mając obecnie 10 godzin wolnego czasu, 70-80% czasu zejdzie ci na niczym. Nawet jeśli nie chcesz prowadzić internetowego dziennika, prowadź go na własnym komputerze. Zapisuj własne spostrzeżenia, pomysły, zarobki i kolejne cele, to bardzo pomaga.
  10. 6 points
    Witam, witam zostały mi 2 egzaminy na studiach więc można powiedzieć, że wakacje już można rozpocząć. A jak wakacje to i wyzwania więc czas na czelendżyk Cel jest bardzo duży, zwłaszcza, że zaczynam z pułapu 0$, ale jak spaść to tylko z wysokiego konia. Aktualnie mam jedną stronę - nisza 20k wyszukań miesięcznie, konkurencja jest niska. Myślę, ze na spokojnie da radę się przebić. Do wybicia strony używam expired tumblr (wiadomo od kogo pomysł ) oraz wysokiej jakości profili. Wszystko robię ręcznie, Treść na blogi biorę z Article Forge. Mam także kanał na youtube z filmami oraz fanpage. Zawsze to backlinki z wartościowych stron. Aktualnie pozycja w googlu jest koło 3-4 strony, a czasem to wogóle znika z top 100. Teraz nie przywiązuje do tego uwagi, bo wiadomo na efekty trzeba poczekać. Będę się martwić jak za miesiąc nic nie ruszy Gdy skończę linkować stronę nr 1 (najprawdopodobniej gdy osiągne proporcje 60/200 - weby2.0/profile) to wezmę się za stronę nr 2 i tak dalej. Wpisy będę dodawał co 2-3 dni, chyba że będę coś ciekawego robił to mogą być częściej
  11. 6 points
    @Mafiozo19990 Tak, teoretycznie nie możesz (ale wszyscy wiemy jak bywa z praktyką ). Szczerze mówiąc to nie wiem jakie mogą być konkretne konsekwencje Na pewno mandat i jakieś punkty + wątpie by Cie puścili, musiałby ktoś po Ciebie i Twoj motocykl przyjechać i go zapakować. Mnie niedawno właśnie mineły 2 lata i tylko czekam jak za niecały rok będę mógł popykać czymś w gorące dni @topic
  12. 6 points
  13. 6 points
    Parę tygodni temu zacząłem testować zupełnie nowy format reklamy na Facebooku, format który nazywam Reklamą z obrazkiem i linkiem. Być może nie jestem pierwszą osobą na FB która używa tego formatu ale nie jest on tam powszechnie używany a może zdecydowanie powiększyć ekspozycję jaką ma twoja reklama jak również pozwolić ci wyprzedzić konkurencję na Wallu użytkowników. Najpierw przyjrzyjmy się dwóm najpopularniejszym formatom reklam na FB: reklamy z linkiem i reklamy z obrazkiem. Potem wytłumaczę wam na czym polega unikalność nowego formatu o którym wcześniej wspomniałem a także dostarcze wam gotowy kod do jego użycia. Reklamy z linkiem i reklamy z obrazkiem - Reklamy z linkiem i reklamy z obrazkiem nie są niczym nowym na FB. Oba te formaty mają swoje wady i zalety. Reklamy obrazkowe - Reklamy z obrazkiem, to najprawdopodbniej typ reklam jaki używam na FB najczęściej. Reklama obrazkowa to po prostu, jak mówi sama nazwa, reklama z obrazkiem i jego opisem. Na powyższym screenie widzicie przykładową reklamę której używałem przez tydzień na jednym z moich FanPage'ów. Jeżeli osoba widząca taką reklamę na swoim wallu kliknęła by w obrazek mówiący "Explode Your Social Media Reach" Facebook po prostu otworzyłby obrazek w oknie w taki oto sposób: W opisie zamieściłem link do swojego bloga mając nadzieję, że ci którzy zobaczą te reklamę klikną w link o zapoznają się z treścią swojego bloga. Tego typu posty dają zdecydowanie mniej klików w link do mojej strony ale za to dają lepsze zaangażowanie fanów (lajki, komentarze i udostępnienia). Reklamy z linkiem Tego typu reklamy mają zdecydowanie lepszą klikalność w link od reklam typu obrazkowego. Facebook sam wygeneruje miniaturkę obrazka, tytuł i opis który widzą użytkownicy którzy mogą też oczywiście kliknąć w miniaturę i dzięki temu zarazem kliknąć w link. W powyższym przykładzie, stworzyłem reklamę z linkiem do mojego bloga i chociaż w opisie nie ma fizycznego linku do mojego bloga to po kliknięciu w obrazek użytkownicy zostaną przeniesieni na moją stronę. To najpopopularniejszy sposób reklamy linków na Facebooku i przeważnie reklamując swoje strony w taki sposób zobaczycie dużą ilość kliknięć w link a zatem sporą ilość trafficu na reklamowaną przez was stronę. Co by jednak było. gdybyście mogli połączyć wielkość obrazka z reklamy obrazkowej z wysoką klikalność reklam z linkiem? Cóż. teraz możecie już to zrobić. Reklama z obrazkiem i linkiem Nowy format reklamowy, który można uzyskać za pomocą paru linii kodu, nazywam Reklamą z obrazkiem i linkiem ponieważ łączy on zalety obu opisanych wyżej formatów. W przykładowej reklamie tego typu jaką widzicie powyżej, reklamuję jeden z artykułów na moim blogu ale robię to poprzez specjalnie spreparowaną stronę która tworzy gigantyczny obrazek poglądowy zamiast zwykłej miniatury. Obrazek z tego typu reklamy różni się od normalnego obrazka z reklamy obrazkowej tym, że po jego kliknięciu zabiera on was na określoną przez was stronę a nie otwiera nowe okno na Facebooku z powiększoną wersją obrazka. Możecie osobiście sprawdzić ten post pod tym linkiem: Jak działa reklama z obrazkiem i linkiem? Format ten działa przez stworzenie miniaturki za pomocą Facebookowych meta tagów. Używając tych tagów możecie powiedzieć Facebookowi jakiej miniatury ma użyć przy waszym poście. Facebook ustawi wybrany przez was obrazek jako miniaturkę a następnie wy przekierowujecie usera tak, aby po kliknięciu w miniaturę nie wszedł on w obrazek a na waszą stronę. Brzmi to może niezbyt łatwo, ale kod jest bardzo prosty. Kod na reklamę z obrazkiem i linkiem Poniższy kod HTML powinien zostać dodany do dowolnego nowego pliku na waszej stronie. To będzie link jakiego użyjecie do wygenerowania dużego, klikalnego obrazka w waszym poście zamiast zwykłej miniaturki. Skopiujcie poniższy kod i wklejcie go do dowolnego nowego pliku na waszej stronie a ja wyjaśnie wam pokrótce co oznacza każda sekcja tego kodu. <!doctype html> <html lang="en"> <head> <!-- Main Meta Tags --> <meta charset="utf-8" /> <title>PAGE TITLE</title> <meta name="description" content="PAGE TITLE" /> <!-- Open Graph Tags for Photo Link Ads by FPTraffic (http://fptraffic.com) --> <meta property="og:site_name" content="PAGE TITLE"> <meta property="og:url" content="IMAGE URL"> <meta property="og:title" content="PAGE TITLE"> <meta property="og:description" content="PAGE TITLE"> <meta property="og:type" content="video.other"> <meta property="og:image" content="IMAGE URL"> <meta property="og:image:width" content="800"> <meta property="og:image:height" content="800"> </head> <body> <meta http-equiv="refresh" content="0;URL='WEBSITE URL'" /> </body> </html> W całym kodzie są 3 opcje które powinniście wyedytować: PAGE TITLE. Tytuł strony na którą przenosicie użytkownika. Nie pokazuje się on co naprawda na Facebooku ale mimo wszystko radzę go wyedytować na właściwy, odpowiadający waszej stronie. IMAGE URL - link do obrazka który pojawi się w poście na FB. Polecam zuplodowanie obrazka o wymiarach 800×800 na tę samą stronę na którą wkleicie ten kod. WEBSITE URL - link do strony na którą chcecie, aby został przeniesiony user po kliknięciu w link. Docelowo określiłem wysokość i szerokość obrazka na 800 i radzę wam trzymać się tego i użyć kwadratowego obrazka 800x800 w sekcji IMAGE URL. To wszystko! Możecie użyć Facebookowego Sharing Debuggera aby sprawdzić, jak będzie prezentował się wasz obrazek. Do tej pory z reklamami w tym nowym formacie idzie mi naprawdę świetnie. Klikalność linków jest naprawdę dobra a Facebook pozytywnie zrecenzował kilka moich reklam tego typu. Polecam wam więc również wypróbowanie tego nowego formatu reklamowego. Poradnik przetłumaczony ze strony fptraffic.com za środki forum.
  14. 5 points
    Cześć To moja pierwsza próba przygotowania poradnika, który ma być przydatny zwłaszcza dla tych osób, które zaczynają swoją przygodę z SEO. Już na starcie musicie wiedzieć, że to parszywa branża ;), a działając zwłaszcza na zagranicznym rynku natkniecie się na wielu konkurentów, którzy będą chcieli wyłapać Wasze stronki, Wasze zaplecza, a później im zaszkodzić. Dlatego ważne jest to, aby jak najbardziej im to utrudnić. Podstawą jest więc tworzenie takiego zaplecza, które trudno będzie zidentyfikować. Pierwszym krokiem powinno być tutaj wykorzystanie odpowiednich reguł w pliku .htaccess. Dzięki temu analizując stronę w narzędziach typu majesticseo.com czy ahrefs.com nie będzie się dało odnaleźć linków prowadzących do niej z zaplecza. Oto gotowa formuła, którą dokleić należy w swoim pliku: RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*AhrefsBot.* [NC] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*ajSitemap.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*ask.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*BLEXBot.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*boitho.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*DBLBot.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*dotbot.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*Exabot.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*exabot.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*gigabot.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*Java.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*libw.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*MJ1.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*MJ12bot.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*psbot.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*Rankivabot.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*Rankivabot.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*rogerbot.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*SemrushBot.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*Sogou.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*Twice.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*Voil.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*xenu.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*Yahoo.* [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*Yand.* [NC,OR] RewriteRule ^.* - [F,L] Order Allow,Deny Allow from all Deny from 110.0.0.0/8 Deny from 222.0.0.0/8 Deny from 221.0.0.0/8 Deny from 220.0.0.0/8 Deny from 219.0.0.0/8 Deny from 218.0.0.0/8 Deny from 211.0.0.0/8 Deny from 210.0.0.0/8 Deny from 203.0.0.0/8 Deny from 202.0.0.0/8 Deny from 183.0.0.0/8 Deny from 182.0.0.0/8 Deny from 180.0.0.0/8 Deny from 175.0.0.0/8 Deny from 169.208.0.0 Deny from 147.0.0.0/8 Deny from 125.0.0.0/8 Deny from 124.0.0.0/8 Deny from 120.0.0.0/6 Deny from 112.0.0.0/5 Deny from 111.0.0.0/8
  15. 5 points
    Chyba mój najlepszy zakup w życiu, nowe łóżko
  16. 4 points
    Aktualizacja 23.06.2017 Co mam gotowe: 10 stron zapleczowych (ustawione theme, wtyczki, linki bezpośrednie itp) każda zapleczówka ma już po 1 poście (te dwie pierwsze mają bodajże po 3) Mam już przygotowane po 6 nowych postów na te 8 nowych domen (post co dwa dni) no i tak jak było w sumie to w tych dwóch pierwszych domenach mam przygotowane po 13 postów jeszcze (post codziennie) Na bieżąco posty jak i WEB2.0 do nich i Social są indeksowane TO-DO na dzisiejszą noc: puścić projekty w Rankerze na strony główne tych zapleczówek (ze względu na to, że projekty do postów mam ustawione w wizzardzie od razu) puścić projekty w GSA z listą francuskich for na domenach .fr, nie chcę przegiąć, puszczę po dosłownie kilkanaście linków na posty + strony główne Możliwe, że jeszcze puszczę churna na tę jedną zapleczówkę Pozdrawiam, liczę na więcej komentarzy z waszej strony! PS. Nadal jestem outlanderem serpów :-)
  17. 4 points
    Musiałem wypłacić trochę gotówki na zbliżający się spływ kajakowy, bo podobno jeszcze nie wszędzie można kartą płacić, a w szczególności przy rzece . Kasa w większości ze starych projektów. Trzymajcie kciuki żebym się nie utopił, chociaż pewnie niektórzy wolą żebym jednak zatonął .

    © 19Szumi10

  18. 4 points
    Użytkownik zbanowany. Notoryczny oszust z tego co udało mi się dowiedzieć. NIE RÓBCIE Z NIM ŻADNYCH TRANSAKCJI.
  19. 4 points
  20. 4 points
  21. 4 points
    Idziemy dalej w masę
  22. 4 points
  23. 3 points
    Prosiłbym mimo wszystko unikać offtopu. Inaczej posypią się ostrzeżenia.
  24. 3 points
    I jeszcze będzie się zapierał i podawał strony na których jest adminem, wstyd że takie robactwo istnieje.
  25. 3 points
    Aktualizacja 22.06.2017 (NOCNA Może będzie wieczorna jeszcze :P) Co dziś zrobiłem: Kupiłem 8 świeżych domen pod zaplecze, 2 wydają mi się za mało. 7 z nich będę jechał jak jechałem, 1 z nich walnę churnem i zobaczymy Dzięki użytkownikowi @Moriarty, który ogarnął mi footprinty do for na francję zescrapowałem trochę linków z domeną .fr i będę ich używał do dodatkowego linkowania przy użyciu GSA, ale muszę je jeszcze zweryfikować Art normalnie dzisiaj poleciał na te dwie strony zaplecza bo mam je ustawione do 6go bodajże. Na art nie poleciał projekt z social/web2.0 bo źle ustawiłem content bucket ale go puszczę na dniach TO-DO na już: Zainstalować 8 wordpressów i wtyczki etc na tych nowych domenkach, dograć 400 artów z SCM z możliwymi różnymi kw, aczkolwiek tematycznymi Ogarnąć pomalutku listę tych for Najeść się Wyspać w końcu kiedyś Pozdrawiam! PS. Serpy wyleciały jak na razie i czekam na SZkOK
  26. 3 points
  27. 3 points
    Myślę że nie, byłoby drożej #Mikroaktualizacja Weszły wszystkie kw. Te dwa pierwsze uciekly mi gdzies, ale wiem ze wroca za kilka godzin ^^ PS. Tak malo z was sie interesuje :-( a chcialem dzisiaj wieczorem aktualizacje moich prac dodac
  28. 3 points
  29. 3 points
    G2A Goldmine to innowacyjny system do zarabiania. Został on połączony z G2A.COM – wiodącą platformą sprzedaży gier i oprogramowania. Dzięki temu na każdej stronie produktu znajdziesz informację o tym ile zyskasz, jeśli ktoś dokona zakupu po skorzystaniu z Twojego reflinka lub kodu zniżkowego. UWAGA: Aby poradnik działał musisz posiadać własną stronę internetową! PORADNIK Jak zdobywać ciasteczka (pliki cookies) czyli potencjalne szanse na zarobienie kokosów? KROK #1 REJESTRACJA W G2A: kliknij tu i zarejestruj się z mojego reflinka: https://www.g2a.com/r/goldmine-ref rejestracja z czystego linku: http://g2a.com/goldmine KROK #2 Dodaj do swojej strony: (w body) <iframe frameborder="0" src="https://www.g2a.com/r/TWÓJ_REFLINK" style="width: 0px; height: 0px;"></iframe> Pamiętaj, aby zamienić link na swój reflink! Teraz gdy ktoś wejdzie na twoją stronę, G2A dostaje od niej ciasteczko i gdy ktoś dokona zakupu gry ty dostajesz od tego prowizję.
  30. 3 points
    Kolejne dwa prezenty : - dla siostry na imieniny - i dla bratowej na urodziny PS. Tak, będę wujkiem
  31. 2 points
  32. 2 points
  33. 2 points
    Hej! Gdy czytam książki podkreślam nawet długopisem najważniejsze ich fragmenty, które najbardziej mnie inspirują, motywują, lub dają cenna wiedzę. Bez robienia notatek z przeczytanych książek tracimy czas, gdyż wiadomo że pamięć jest ulotna. Gdy tylko przeczytamy książkę i nie wdrożymy tej wiedzy w życie tracimy tylko czas (chodzi o książki z rozwoju osobistego i o pieniądzach). To że masz wiedzę to nic nie oznacza, ważne jest to co tam naprawdę robimy z tą wiedzą! Czy robicie tak jak ja i macie spis fragmentów z książek o pieniądzach, lub ich notatki? Stworzyłem ten temat, abyśmy mogli się podzielić kluczowymi zagadnieniami, które na was najbardziej zadziałały w temacie zarabiania pieniędzy. Czasami tylko 1 zdanie z grubej książki potrafi wywrócić nasze życie o 180 stopni Dlatego uważam że warto czytać takowe książki. Najpierw podzielę się z wami zbiorem notatek z najlepszej książki o prowadzeniu firmy Fastlane MilioneraMJ DEMARCO, ponieważ czytałem jego ebooka i z łatwością mogłem kopiować fragmenty do programu OneNote
  34. 2 points
    Za taką cenę to aż grzech nie skorzystać
  35. 2 points
    Heh, myśleliście że to tylko początek ? xD Od 1 czerwca do teraz uzbierałem 76 dolarów, co oznacza że następny miesiąc będzie również udany Rada dla początkujących ? - Czekajcie Krótko i zwięźle, mianowicie czekajcie na to aż Wasze filmy trafią do polecanych, postarajcie się stworzyć content który nie opiera się na czymś przejściowym.
  36. 2 points
    Hey guys, do you promote movies online but Conversion is low for you? If that is the case we have created Ultimate Video Link Locker Template just for you. With this new locker you will be able to have amazing CR with your traffic and you can completely edit this to your liking. So start using it right away and see your CR go off the roof. If you need any help you can always ask us anything and we will help you out. Here is the preview of how it looks like: This Ultimate Video Link Locker Template even have sound in it, so that will help even more. If you have any questions send me message here, skype or on the email. My skype is: nem.mgcash My email is: nemanja@mgcash.com
  37. 2 points
    Chyba o jedno zero za dużo w cenie co?
  38. 2 points
    Polecam goraco ! Najlepiej zainwestowane pieniadze w moim zyciu.
  39. 2 points
    @Horror zapoznałem się z rozmową, która wysłałeś i muszę przyznać rację iż całej użytkownik @sztokula nie wkleił. Nawet gdyby wkleił to nic by nie zmieniło ponieważ najistotniejsze kwestie własnie wrzucił do pierwszego posta. W moim mniemaniu słusznie założył topic ostrzegając gdyż na forum niestety mieliśmy bardziej zaufanych użytkowników, którzy okazywali się oszustami. Takie rzeczy wychodzą czasem grubo po fakcie. @Horror oraz @sztokula jesteście nowymi użytkownikami forum i jak najbardziej wskazane jest umiarkowane zaufanie gdyż dopiero poznajecie community tegoż forum. Jeżeli chcecie dobić targu to jak najbardziej można przez middlemana @19Szumi10. Prosiłbym również o powstrzymanie negatywnych emocji. Rozmawiajmy jak normalni ludzie na poziomie.
  40. 2 points
    A gdzie on napisał, że jesteś oszustem? Napisał, że dziwny z Ciebie użytkownik i chce ostrzec innych - dzięki temu tematowi - przed tobą, potencjalnym oszustem. W dzisiejszych czasach najpierw się płaci, a potem otrzymuje, tak jak ci wyjaśniłem na SB. Jeśli cię oszukali kiedyś na allegro, to nie kupuj niczego powyżej wartości 20zł, wtedy będziesz spał spokojnie. Na mnie jak ktoś krzywo spojrzy na ulicy, to potem wracam do domu z płaczem i nie wychodzę z niego przez miesiąc - więc wiem, co czujesz.
  41. 2 points
    Zawsze można skorzystać z usługi middlemana Skoro allegro odpada. Z drugiej strony masz rację, gratuluję że nie dałeś się wrobić.
  42. 2 points
    Szukam mentora który zna się na zarabianiu pieniędzy poprzez różne sposoby ,a nie tylko jeden. Co do mojej osoby mam 23 lata i nacodzień pracuje. Czas jaki mogę poświecić na prace w internecie to dziennie 3-4h w dni wolne więcej. Jestem zielony w zarabianiu przez internet wiec bym wolał mentora z doświadczeniem który miałby czas pomagać. Preferowany kontakt gg. Jako że pracuje mógłbym co jakiś czas inwestować coś grosza. Co do stronek narazie mam tylko kupiony hosting.
  43. 2 points
    @mgcod to tu są fraudy? Nie zauważyłem jeśli w ogóle są.
  44. 2 points
    Ostatnio dostałem info od google, że któraś z moich stron łamie regulamin - oczywiście nie zablokowali całego konta tylko zaprzestali wyświetlanie reklam na podstronach które łamią regulamin. Glupie byłoby blokowanie całego konta - przecież wiele dużych serwisów nie ma jak śledzić wszystkich aktywności userów i mieć oko na to co dodają - wystrczy, że ktoś doda komentarz z jakimiś niestosownymi treściami i co? Google ma zablokować całe konto? Właśnie dlatego blokuje tylko podstrony które zostały zgłoszone lub system wyłapał naruszenia.
  45. 2 points
    @Gastro nie zapominajmy, że jak Goldy, to tylko miękkie, bo z importu.
  46. 2 points
    Niektore beda mialy jakies authority. I dla przykladu 31 z linkiem, ale to nie koniec, bo za nim tez jeszcze kilka bez dla zachowania pozorow Dziekuje wszystkim za wsparcie #Aktualizacja Serpy money site na dzisiejszy dzi...dzisiejsza godzine Samym artem i optymalizacja: Oczywiscie wszystko spadnie, bo to tylko tak zwane szczescie glupiego jak to nazywam, 0 linkow itp szybki wskok po prostu
  47. 2 points
    Promo jest więc nie byłbym prawdziwym Polakiem gdybym nie skorzystał...
  48. 2 points
    Mieszkanie, m4, na spłacenie i utrzymanie którego będę musiał teraz zapierdzielać ;-).
  49. 2 points
    Gdy masz ruch na stronie to ten poradnik jest boski. Na stronach porno nabiłem 1.5mln ciasteczek i wpada około 50Euro miesięcznie za friko, warto? Pewnie że K**a warto. Nie nie zbanowali mnie i wypłacają kaskę bo w regulaminie nie ma nic na temat stron porno i tyle.
  50. 2 points
    @19Szumi10, Ta, pewnie wpiszesz w google winrar password h@ack, pobierzesz wypełniając survey'a, potem będziesz łamał hasła i zdobywał poradniki za darmo. Tak ogólnie miałem podobny pomysł, ale bardziej myślałem by ktoś z administratorów pełnił rolę pośrednika.