Skocz do zawartości

Nieuczciwy sprzedawca


Auu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, wysłałem osobie z Holandii za pewną rzecz $20, wysłałem jak rodzina/znajomi, po zapłacie kontakt się urwał, są jakieś możliwości odzyskania płatności wysłanej jak rodzina/znajomi w PayPalu?:D Wiem, że dałem się, ale mam nauczkę..

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Ciężko będzie. Jeśli nawet napiszesz w tej sprawie do supportu PP, to dostaniesz ostrzeżenie za tego typu transakcję w celu uniknięcia opłat. Jeśli nigdy wcześniej nie miałeś podobnej sytuacji, to możesz spróbować się z nimi skontaktować w tej sprawie.

iwi.pl - blog o inwestowaniu przez internet    |    zwi.pl - blog o zarabianiu przez internet 

 

Odnośnik do komentarza

Opłatę teoretycznie pokrywałby odbiorca + wysyłając jak rodzina/znajomi ze względu, że on jest zza granicy, musiałem zapłacić około 1% opłaty, która była doliczona dodatkowo do tych $20 :P

Też myślę, że nic nie da się zrobić, co innego gdybym płacił kartą, to chargeback :/

Edytowane przez Auu
Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, twardy napisał:

Ta oplata to za wysylanie kasy na konto niezweryfikowane (to chyba wiadomo dlaczego kontakt sie urwal ;))

Nie... To opłata ze względu na to, że to osoba zza granicy. Konto ma zweryfikowane.

---

Panowie jestem zaskoczony PayPalem! ;) Miałem już kiedyś sytuację, że płaciłem jak rodzina/znajomi, gość nie dał mi do końca tego co miał dać, próbowałem odzyskać kasę ale bezskutecznie, bo oni tylko pomagają w przypadku towar/usługa... Ale mimo wszystko napisałem wczoraj do PP.

---

Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą PayPal w sprawie płatności na kwotę 20,00USD.

Pani Hanno, z przykrością informuje, iż przy transakcjach prywatnych naszym pośrednictwem nie możemy otworzyć sporu i uzyskać dla Pani zwrotu środków na tej transakcji.

Natomiast biorąc pod uwagę wszystkie informacje i zaistniała sytuacje zawróciłam dla Pani te płatność. Na przyszłość uprzejmie proszę o przesyłanie płatności za towary bądz usługi jedynie za pomocą danej funkcji - w tym momencie będzie miała Pani pełną ochronę kupującego i zaistniała sytuacja nie powtórzy się.

Cieszę się, że mogłam pomóc w rozwiązaniu problemu. To dla nas wyróżnienie, że wybrała Pani system PayPal do dokonywania transakcji online.

19b192692027ea686977117010744dd1.png

Oszust został z niczym :D Czuję satysfakcje, poprawiło mi to humor. Nie jest to ogromna kwota, na pewno lepiej ją mieć niż nie mieć, ale głównie chodzi o utarcie nosa oszustowi, nie będzie balował za moje dolce^^

Edytowane przez Auu
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .