pelikan23

Niezbędnik typera

9 postów w tym temacie

Niezbędnik typera

 

 

 

niezbednik.jpg?1347587101?2013-6

 

 

 

 

W tym poradniku chciałbym Wam udostępnić linki stron, które są bardzo przydatne dla kogoś, kto zajmuje się obstawianiem. Znajdziecie tutaj wyniki live, strony z gotowymi typami, analizy, statystyki itp. itd. Myślę, że się przyda.

 

 

Fora bumacherskie

 

 


 

 

Porównywanie kursów

 

 


 


 

 

Gotowe typy oraz analizy

 

 

Darmowe:

 


 


 


 


 

 

Płatne:

 


 


 


 

 

Wyniki na żywo

 

 


 


 


 


 

 

Statystyki, tabele i aktualności

 

 

Różne:

 


 


 

 

Piłka nożna:

 


 


 


 


 


 


 

 

Tenis ziemny:

 


 


 


 


 

 

Koszykówka:

 


 


 


 


 

 

"Sporty amerykańskie":

 


 

 

Siatkówka:

 


 


 


 


 

 

Hokej:

 


 


 

 

Mam nadzieję, że się przyda.

 

Powodzenia w walce z bukiem!

 

Pozdrawiam :)

Edytowane przez pelikan23
4

Ciesz się małymi rzeczami, bo może któregoś dnia obejrzysz się za siebie i zdasz sobie sprawę, że były to rzeczy wielkie.” (Robert Brault)

„Nigdy nie patrz z góry na nikogo, chyba że właśnie pomagasz mu wstać.” (Jesse Jackson)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wyniki na żywo

 

http://www.livesports.pl/

 

 

No jest jeszcze dużo więcej stronek, ale nie chciałem tak zaśmiecać. Ale ta, którą podałeś fajna :)

0

Ciesz się małymi rzeczami, bo może któregoś dnia obejrzysz się za siebie i zdasz sobie sprawę, że były to rzeczy wielkie.” (Robert Brault)

„Nigdy nie patrz z góry na nikogo, chyba że właśnie pomagasz mu wstać.” (Jesse Jackson)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
http://tylkopilka.pl/

Poprosiłbym o dorzucenie tego do pierwszego posta. Mają teraz fajnie rozbudowana stronkę , gdzie znajdziemy bardzo wiele info dot. bukmacherki. Sporo poradników i systemów możemy tam znaleźć . Kiedyś kupowałem co tydzień ich gazetkę ( papierową ) i musze przyznać , że dzięki podpowiedzią i statom z tejże gazetki - spore zyski wpadały .

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
http://tylkopilka.pl/

Poprosiłbym o dorzucenie tego do pierwszego posta. Mają teraz fajnie rozbudowana stronkę , gdzie znajdziemy bardzo wiele info dot. bukmacherki. Sporo poradników i systemów możemy tam znaleźć . Kiedyś kupowałem co tydzień ich gazetkę ( papierową ) i musze przyznać , że dzięki podpowiedzią i statom z tejże gazetki - spore zyski wpadały .

 

 

Spoko zuzia, dodane :)

0

Ciesz się małymi rzeczami, bo może któregoś dnia obejrzysz się za siebie i zdasz sobie sprawę, że były to rzeczy wielkie.” (Robert Brault)

„Nigdy nie patrz z góry na nikogo, chyba że właśnie pomagasz mu wstać.” (Jesse Jackson)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na pewno się przyda. Dzięki

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Ciamciaj
      Zdobądź organiczny traffic z Google na swój Fanpage

      Nie ważne jakiego typu Fanpage prowadzisz, najlepszą drogą do osiągnięcia popularności jest zdobycie dużej ilości trafficu. Nie ważne czy chcecie zmonetyzować wasz FP czy tylko zwiększyć świadomość waszej marki, im więcej macie polubień tym bliżej jesteście osiągnięcia waszego celu.
      Duży ruch na waszym FanPage'u zapewni wam zarobek. Pozwala to biznesom na pozyskanie odbiorców jak również na zwiększenie autorytetu w oczach potencjalnych klientów.
      Wszyscy chcemy zdobyć polubienia, jak jednak zwiększyć nasz traffic?
      Rozmawialiśmy już wcześniej o tym, jak ważne są reklamy FB kupowane w celu zwiększenia liczby odbiorców naszego FP. To konieczność gdy macie nową stronę i chcecie napędzić jej popularność. Jeżeli chcecie jednak sprawić, aby ludzie znajdowali waszą stronę bez konieczności ciągłego płacenia za reklamy to czytajcie dalej.
      Zoptymalizujcie content na waszym FanPage'u
      Jak strony internetowe Facebookowe Fanpage mogą pojawiać się w wynikach wyszukiwania Google, Binga oraz Yahoo, przynajmniej gdy są dobrze zoptymalizowane. SEO to proces polegający na takiej optymalizacji treści twojej strony aby była ona łatwo znajdowana w internetowych wyszukiwarkach.
      Jeżeli twoja strona jest dobrze zoptymalizowana to ma zdecydowanie większą szansę na znalezienie się wysoko w wynikach wyszukiwania. Najwyższa pozycja sprawia, że otrzymujecie więcej trafficu niż wasi konkurenci i jesteście uznawani za największy autorytet pod danym słowem kluczowym. Pozycja nr 1 w Google daje 18.2 % trafficu, drugie miejsce otrzymuje 10.1%, trzecie 7.2%, czwarte 4.8% a wszystkie pozostałe po mniej niż 2%. Umiejscowienie się na szczycie jest więc kluczowe w procesie zdobycia dużej ilości organicznego trafficu na waszą stronę.
      Traffic organiczny jest unikalny, ponieważ ludzie wchodzący na waszą stronę szukają dokładnie tego, co macie do zaoferowania. Ten rodzaj odbiorców ma dużą szansę na bycie zainteresowanym twoim contentem i może pomóc w dalszym promowaniu i naturalnym wzroście twojej strony.
      Oto kilka zasad według których powinno się optymalizować Fanpage pod wyszukiwarki internetowe:

      Ustawcie swoją nazwę
      Kiedy tworzycie Facebookową stronę to platforma ta automatycznie generuje brzydki link do waszego FP. Gdy wasza strona osiągnie 25 lajków, możecie sami ustanowić jak ma on wyglądać. Postarajcie się aby link ten jak również wasza nazwa były tak bliskie nazwie FP jak to tylko możliwe.
      Zoptymalizujcie tytuł swojej strony
      Tytuł waszego FanPage'a powinien pasować do twojej marki. Jeżeli macie stronę powiązaną z waszym Fanpagem to tytuły powinny być sobie bliskie. Sprawcie, aby te tytu ly były chwytliwe i łatwe do zapamiętania. Pierwsze słowo nazwy waszej strony jest najważniejsze.
      Wypełnijcie treścią wasz FP
      Upewnijcie się, że w sekcji " O stronie" napisaliście wartościowy opis waszej strony. Oprócz tego, że pomoże to waszej pozycji w wyszukiwarkach to dodatkowe zyskacie uznanie i autorytet w oczach waszych fanów.
      Te proste sztuczki mogą w wymierny sposób przycznić się do waszej pozycji w wyszukiwarkach, pozwalając ludziom na łatwe odkrycie waszych FP. Liczba lajków na waszych stronach czy też zaangażowanie fanów nie mają co prawda wielkiego znaczenia w kontekście pozycji w wyszukiwarkach ale większa ilość polubień i większe zaangażowanie pomoże wam w organicznym wzroście strony na samym Facebooku.
      Zaangażujcie waszych fanów
      Kiedy ludzie odnajdą wasz Fanpage poprzez wyszukiwarkę zachęćcie ich do udostępniania waszych treści poprzez postowanie odpowiedniego contentu wysokiej jakości . Jeżeli wasi fani uwielbiają wasze posty to będą chętniej je komentować. Jeżeli udostępniają wasze posty na swoich osiach czasu i oznaczają w nich przyjaciół to nie będziecie mieli problemu ze zdobywaniem organicznego trafficu.
      Zawsze chcemy zdobyć jak najwięcej trafficu na nasz Fanpage jak to możliwe, przy okazji płacąc za niego jak najmniej. Zmodyfikuj swój Fanpage pod SEO aby zdobyć organiczny traffic z wyszukiwarek i postuj content wysokiej jakości w który zaangażują się twoi fani.
    • Przez Wujek Ziemny
      Poniżsi użytkownicy zostali dziś zbanowani za zrzucanie się na poradniki/programy sprzedawane na forum.
      @Jabolek
      @koneser000
      @arthas1989
      @PatrykSyska
      @radek0389
      @experimental
      @Bartolini24
      @Meverin
      @brozek123
      @demek1987
      @Amarenka
      @kniew
      @Ritoronto
      @Owner
      @Taxx
    • Przez Ciamciaj

      Internetowy krajobraz cały czas ewoluuje dlatego najlepsze źródła trafficu do promowania produktów afiliacyjnych cały czas się zmieniają. Postaram się przedstawić te, które warto wykorzystać w 2017 roku! 
      Poradnik przetłumaczony z zagranicznego bloga guru marketingu!
      Nie wiesz co to CPA, traffic, oferty? Sprawdź nasze poradniki na temat podstaw CPA! 
       
      Gdzie promujący mogą znaleźć dobry traffic w 2017 roku?
      Jest 5 konkretnych źródeł ruchu które polecam promującym w tym roku. Wszystkie te źródła wykorzystywałem w ciągu ostatnich paru miesięcy z dobrymi efektami.
      Opiszę jakie typy ofert na nich promowałem i jak bardzo przyjazne dla promujących są te sieci.
      Zacznę od Bing Ads.
      Reklamy Binga- Ulubionie źródło trafficu marketerów
      Bing Ads nie jest nowym źródłem trafficu. Bing od lat próbuje konkurować z Googlem. Myślę, że oczywistym jest która firma oferuję lepsze doświadczenie wyszukiwania dla swoich użytkowników ale wciąż miliony ludzi używa Binga.
      Jedną ważną rzeczą w kontekście tej wyszukiwarki jest to, że jej reklamy są o wiele bardziej przyjazne dla osób promujących programy i produkty affiliacyjne w porównaniu do konkurencji z Google, dlatego jest ulubioną i najczęściej używaną przez marketerów platformą.
      Jestem przekonany, że znam wasze pierwsze pytanie odnośnie tej platformy.
      Czy na reklamie w Bingu można bezpośrednio linkować do swojej oferty?
      Tak, możecie bezpośrednio linkować do promowanych przez was produktów lub ofert. Muszą one jednak spełniać warunki polityki Binga. Linki niektórych sieci są blokowane przez Binga. Do promowania tego typu ofert będziecie musieli założyć jakąś specjalną domenę bądź inny typ przekierowania, aby ominąć ten zakaz. Zakładając, że wasza oferta spełnia wymagania Binga nie powinniście mieć jednak z akceptacją ze strony tego usługodawcy.
       
       
       
       
       

       
      Większośc reklam Binga jakie testowałem w ostatnich paru miesiącach to reklamy moich produktów ale z sukcesem reklamowałem też produkty z PeerFly.
      Polecam wam rzucenie okiem na oferty na Peerfly z najwyższym EPC jeżeli jesteście zainteresowani tego typu ofert w wyszukiwarce Bing.
      Jeżeli prawidłowe ustawienie brzmi dla was jak zbyt duży wysiłek to spróbujcie TONICa.
      Domenowy traffic z TONICa
      TONIC to kolejne źródło trafficu, które nie jest nowe aczkolwiek pewnie wielu z was słyszy o nim dopiero pierwszy raz, lub też znacie je pod starą nazwą DNTX.
      TONIC powstało z DNTX rok temu i mają sporo nowych, świetnych opcji( poza świetną nazwą).
       

       
      Ich nowe opcje zarządzania sprawiają, że tworzenie i zarządzanie reklamami jest naprawdę dziecinnie proste.
      TONIC oferuje dwa typy trafficu jaki możemy od nich kupić:
      Bezklikowy(Domenowy) POP Traffic Domenowy jak mówi sama nazwa pochodzi z domen. Zwany jest też bezklikowym, gdyż aby przejść na waszą stronę lub Landing Page użytkownik nie musi nawet nic klikać lecz jest tam bezpośrednio zabierany.
      Traffic POP pochodzi z tzw. Pop-upów czyli wyskakujących użytkownikom okienek.
      Z użyciem TONICa przeważnie tworzę kampanie bezklikowe do promowania aplikacji mobilnych lub też ofert SMS.
      Traffic jest bardzo tani ale też wasza konwersja na tego typu trafficu jest bardzo niska, dlatego bardzo ważna jest optymalizacja którą musicie robić na podstawie efektów jakie otrzymujecie z danego źródła trafficu w serwisie TONIC.
      Upewnijcie się, że wkleicie [idźródła] w sekcji SubID w waszych linkach afiliacyjnych abyście mogli namierzać i analizować, jak radzą sobie konkretne źródła trafficu.
      Pełny poradnik jak zarabiać na Tonic Zero Traffic:
       
      Reklamowanie ofert afiliacyjnych w reklamach Facebook
      W zeszłym roku wydałem 25 tysięcy dolarów na reklamy na FB. Nie było to wystarczająco, aby uczynić mnie bogatym człowiek ale wystarczająco, aby dać mi rozeznanie na temat tego co działa, a co nie działa przy promowania ofert afiliacyjnych na Facebooku.
      Czy na Reklamach FB mogę bezpośrednio linkować do ofert?
      Tak. Podobnie jak w reklamach Binga możecie bezpośrednio linkować do swoich ofert lub produktów affilacyjnych na FB tak długo, jak spełniają one wytyczne Facebookowego regulaminu.
      Będziecie też musieli kupić własną domenę i robić przekierowanie w większości sieci affilacyjnych.
      Facebook jednak jest trochę mniej przyjazny od Binga, dlatego jeżeli wasza reklama zostanie odrzucona to nie starajcie się przepchnąć jej za wszelką cenę, ponieważ możecie narazić swoje konto na zbanowanie. Jezeli wasza reklama zostanie odrzucona to spróbujcie inną jej wersję lub stwórzcie odpowiedni Landing Page do swojej oferty.

      Miałem wiele zakończonych sukcesem kampanii na FB w których bezpośrednio linkowałem do ofert. Jak z każdym źródłem trafficu uzyskanie profitu z naszych kampanii wymaga sporo optymalizacji i testowania. Z ponad miliardem użytkowników na całym świecie Facebook ma olbrzymi potencjał i skalowalność twoich kampanii jest w zasadzie nieograniczona.
      Facebook zapewnia masę istotnych informacji w swoich statystykach kampanii, co zapewnia wam wszelkie potrzebne narzędzia do jakich potrzebujecie do udanej optymalizacji.
      Moje najbardziej udane i długoterminowe kompanie polegały na budowaniu targetowanej audiencji wokół danej niszy. Mówię sporo o Fanpage'ach jednak moim głównym celem jest ogólne budowanie skoncentrowanej wokół mojej niszy audiencji. Sprzedałem 1 produkt za ponad 100 000$ ścisle wytargetowanej grupie odbiorców którą zbudowałem za pośrednictwem Facebookowych reklam. Wy również możecie to zrobić, po prostu testujcie i optymalizujcie swoje Fanpage.
      Reklamy natywne przy użyciu Content.Ad
      Na początku zeszłego roku podjąłem pierwszą próbę promowania swoich ofert za pośrednictwem reklam natywnych.
      Content.Ad to przyjazna marketorom sieć reklamowa oferująca tzw. reklamy natywne. Ostatnio stały się one prawdziwym hitem i jest masa sieci które je oferuje natomiast ja polecam właśnie Content.Ad gdyż mają oni niski minimalny depozyt(250$), łatwo się z nimi pracuję i mają masę trafficu.
      Upewnijcie się, że zaznaczacie właściwy rodzaj contentu podczas ustawiania waszej kampanii. Cena jest zależna właśnie od tego czynnika. Najpewniej będziecie musieli zaznaczyć opcję Advertisement lub Advertorial.
      Jak przy każdym innym źródle trafficu upewnijcie się, że wkleiliście prawidłową wartość w miejscu waszego SubID, co pozwoli wam na śledzenie jak i skąd pochodzi wasz najwartościowszy traffic.
      Traffic typu PPV z RTX Platform
      RTX Platform to kolejne ze źródeł trafficu które może wydać się wam nowe jednak wielkrotnie już o nim wspominałem.

      Jeszcze rok temu platforma ta była znana pod nazwą 50onRed. RTX Platform ma 3 typy kanałów w których możecie promowac swoje oferty (InText, Pops i Display).
      Dosyć często tworzę swoje kampanie na platformie RTX. Przeważnie używam opcji Pops, cały czas jednak testuję teź InText jak i Display.
       
      Nie masz konta w żadnej sieci, aby promować oferty?
       
       
       
       
    • Przez Wujek Ziemny

      Portale społecznościowe takie jak Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest są w dzisiejszych czasach jednym z głównych źródeł ruchu dla nisz CPA, zarówno blackhat jak i whitehat. Jednak przy promocji w social media warto używać więcej niż jednego konta do każdej sieci. Program MassPlanner jest odpowiedzią na potrzeby marketerów zarabiających w ten sposób! Pozwala on zautomatyzować praktycznie wszystkie funkcje związane z Facebookiem, Twitterem, Google+, Instagramem, Pinterestem i LinkedIn!
      Jednak jak zapewne wiecie, jednymi z najważniejszych funkcji jest Follow/Unfollow, wysyłanie wiadomości do nowych obserwujących oraz wrzucanie kilku postów/zdjęć na dzień. Pozwoli to Wam zbudować rzeszę zainteresowanych Waszą niszą followersów, co przełoży się bezpośrednio na leady
      Poniżej znajdziecie zestaw ustawień, który naszym zdaniem sprawdzi się najlepiej.
      Wartości podane niżej są dla kont, które już chwilę działają - jeżeli dopiero zaczynasz, zacznij od mniejszej ilości follow, like itp!
       
      Follow
      Oto ustawienia oraz filtry funkcji Follow. Po prostu je ustaw, dodaj źródła i gotowe:


       
      Oczywiście musisz dodać źródła, których będziesz używać. Najlepsze rezultaty możesz uzyskać obserwując obserwujących dużych profili z Twojej niszy. Są na to dwa sposoby:
      - Obserwuj znajomych targetowanych kont i dodaj tam popularne profile ze swojej niszy używając tego formatu: followers/username
      - Obserwuj użytkowników, którzy weszli w interakcję z postem z targetowanego profilu i dodaj tam popularne profile ze swojej niszy, po prostu dodając nazwę profilu. W ten sposób MassPlanner będzie obserwował tylko tych, którzy polubili lub skomentowali post na popularnym profilu - czyli aktywnych użytkowników.
      Wskazówka: Dodaj wiele źródeł, by moduł Follow działał szybko i sprawnie.
       
      Ponieważ ustawiliśmy moduł, by like'ował 0-2 posty użytkownika, którego obserwuje, musimy również wprowadzić małą zmianę w module Like. Przejdź więc do modułu Like i ustaw Like Maximum na 800-1000, ale nie włączaj modułu. 

       
       
      Wysyłanie wiadomości do nowych obserwujących
      Kolejnym modułem, którym powinieneś się zainteresować jest Send message to new followers. Ustaw go zgodnie ze wzorem poniżej. Gdy dodasz wiadomość, którą chcesz wysłać do nowych obserwujących, upewnij się, że używasz spintaxu, by uniknąć wysyłania ciągle tej samej wiadomości, co mogłoby doprowadzić do blokady konta. Użyj złożonego spintaxu, by uzyskać jak najwięcej kombinacji tej samej wiadomości.
      Przejdź do Contact -> Send messages to new followers i ustaw go zgodnie z tym, co przedstawiłem poniżej,

       
      Następnie przejdź do zakładki Send messages i również ustaw ten moduł zgodnie z instrukcjami:

       
       
      Unfollow
      Jak już zapewne wiesz, Instagram pozwala Ci obserwować maksymalnie 7500 profili. Dlatego właśnie musisz czasem usuwać profile ze swojej listy obserwowanych. Ustaw moduł Unfollow i nie wciskaj Start. Jeśli ustawisz go zgodnie z poradnikiem, moduł rozpocznie pracę, gdy dotrzesz do 3500 obserwowanych. Potem "odobserwuje" on 2500 użytkowników, a następnie MassPlanner zacznie obserwować nowych.

       
       
      Jeśli jeszcze nie używasz MassPlanner'a, to czas zacząć! 
      Dzięki tej aplikacji zautomatyzujesz swoją pracę, co pozwoli Ci zarabiać na autopilocie
      Polecamy zakup MassPlanner'a z linku poniżej, jeśli spodobał Ci się ten poradnik:
      http://bit.ly/massplanner-pl
       
      Wolisz najpierw przetestować MassPlanner przed zakupem? Program posiada 5 dni darmowego triala! Kliknij w link poniżej i wybierz opcję GET STARTED NOW! (Free Trial):
      http://bit.ly/massplanner-pl
       
      Oczywiście sugerujemy zakup Premium Plan, ponieważ pozwoli Ci on na korzystanie z wielu kont na raz. W planie Standard ilość kont ograniczona jest do dwóch profili dla każdej sieci społecznościowej chyba, że dokupisz dodatkowy moduł Multi Account.
    • Przez Wujek Ziemny

       
      W związku z częstymi pytaniami o dobre źródła ruchu w 2017 roku, oto przedstawiam krótki poradnik oraz objaśnienie kampanii z ofertą PeerFly z użyciem ruchu Tonic zero click.
      Tonic jest giełdą ruchu (siecią reklamową), na której możemy kupić ruch typu zero click oraz pop.
      Osobiście preferuję ruch zero click domain, ponieważ moim zdaniem lepiej konwertuje. Nazywa się on zero click, ponieważ gdy ktoś kliknie w jedną z domen w sieci Tonic, jest on automatycznie przekierowywany do oferty, którą reklamujesz. Użytkownik nie musi klikać żadnej reklamy.
      Spójrzmy więc jak ustawić ofertę PeerFly, by linkowała bezpośrednio do Twojego linku afiliacyjnego, byś mógł zacząć zbierać ruch i konwersję z Tonic

       
      Pierwszym krokiem jest utworzenie konta na Tonic. Link do rejestracji znajdziesz tutaj: https://tonic.com/advertiser/register
      Gdy już się zarejestrujesz i złożysz swój pierwszy depozyt (minimum $100), jesteś gotów do stworzenia pierwszej kampanii zero click.
      Wybór oferty do użycia z Tonic
      PeerFly posiada ponad 700 ofert gotowych do wykorzystania z użyciem Tonic. 
      Ruch zero click z platformy Tonic jest uznawany za PPV wg. standardów sieci PeerFly, więc możesz wybrać sortowanie dostępnych ofert wpisując PPV w polu tekstowym odpowiedzialnym za wyszukiwanie. Znajduje się ono na górze każdej strony z ofertami na PeerFly. Możesz też po prostu przejść na podstronę Browse Offers i wybrać PPV jako metodę reklamy.
      Większość z kampanii, które robię na Tonic to kampanie mobilne, przy czym preferuję kampanie typu 1 lub 2 click flow typu international.
      Przejrzyj oferty PPV na PeerFly i wybierz kilka, które będziesz testował.
      Gdy już je wybierzesz, czas ustawić kampanię na Tonic.

       
      Tworzenie kampanii zero click na Tonic
      Jedną z moich ulubionych cech serwisu Tonic jest ich interfejs. Kreator kampanii jest bardzo intuicyjny, dzięki czemu utworzenie nowej kampanii zajmuje kilka minut.
      Oto podstawowe kryteria dla każdej kampanii:
      Państwo - możesz targetować jedno państwo z ruchem zero click na raz. Wybierz kraj, na który zezwala Twoja oferta. Jeśli zezwala ona na więcej niż 1 państwo, wybierz jeden kraj dla testu, a potem utwórz kampanię dla pozostałych państw. Typ kampanii - w większości przypadków tworzę kampanie typu RON, po czym je optymalizuję, ale możesz wybrać kampanię typu keyword lub category, jeśli masz ochotę. Kategoria ruchu - większość kampanii, które tworze na Tonic to kampanie non-adult, ale jeśli posiadasz dobrą ofertę typu adult, którą chcesz przetestować, możesz wybrać ruch dla dorosłych. Targetowanie urządzeń - moje kampanie przeważnie bazują na urządzeniach mobilnych, ale jeśli masz jakieś dobre oferty na desktopy - możesz dobrać do nich odpowiedni typ ruchu. Przeglądarki - możesz sprecyzować z jakich przeglądarek chcesz uzyskiwać ruch. Opcje dla tabletów - jeśli oferta nie uwzględnia tabletów, nie optymalizuję jej pod tym kątem. Targetowanie mobilnego OS - dla większości ofert akceptuję każdy system operacyjny urzadzeń mobilnych dopóki nie uzyskam ruchu, po czym optymalizuję kampanię bazując na statystykach wskazujących który OS daje mi największy ruch. Jeśli oferta zezwala jedynie na konkretny system (tylko Android lub tylko iOS), możesz wybrać ten OS i usunąć pozostałe. Operatorzy - kampanie typu 1 click flow, których używałem zezwalały tylko na konkretnych operatorów. Jeśli prowadzisz kampanię desktop, nie musisz się tym martwić. Ustawienia daty - zazwyczaj wybieram "Just Run It" Ustawienia harmonogramu - zazwyczaj wybieram "Just Run It" Budżet - zazwyczaj wybieram "Just Run It", po czym budżet ustawię wg. ruchu, jeśli zajdzie potrzeba. Nazwa kampanii - zazwyczaj po prostu wpisuję ID kampanii z PeerFly. Fajną opcją oferowaną przez Tonic jest to, że podczas dostosowywania ustawień kampanii, po prawej stronie zobaczysz dynamicznie zmieniające się przewidywane statystyki takie jak przewidywany ruch, który możesz otrzymać. Twoja stawka zadecyduje o aktualnej ilości ruchu, ale dobrze jest mieć ogólne pojęcie o tym jaki zakres trafficu Tonic oferuje dla danych ustawień, które wpisałeś dla swojej kampanii.
      Możesz też skorzystać z ich narzędzia Traffic Estimator, by uzyskać te same dane przed stworzeniem kampanii, jeśli sprawdzasz różne kampanie dla różnych państw.
      Kolejnym (i ostatnim) krokiem) w tworzeniu kampanii jest wpisanie stawki oraz adresu oferty.
      Ustawianie stawki dla ruchu na Tonic
      Krokiem nr 2 w procesie tworzenia kampanii na Tonic jest ustawienie stawki dla każdego przekierowania oraz ustawienie linku dla owego przekierowania. Zależnie od ustawień geolokalizacji, którą wybrałeś, średnie CPC będzie się wahać bazując na aktualnych stawkach innych użytkowników z sieci Tonic.

       
      Na początku zazwyczaj ustawiam moje stawki dość nisko. Jak na obrazku powyżej, zacząłem na $0.001. Oznacza to, że za każde kliknięcie (przekierowanie) w mój link do reklamy, muszę zapłacić jedynie $0.001.
      Z czasem będziesz mógł zobaczyć czy warto zwiększyć lub zmniejszyć stawkę w zależności od ruchu jaki otrzymasz.
      Kolejną fajną rzeczą, która podoba mi się w Tonic jest to, że jest to w miarę tani serwis i dość łatwy w optymalizacji. Jeśli miałbym kilka źródeł dających mi konwersje, mogę ustawić kampanię dokładnie dla tego źródła, zwiększyć stawkę i zebrać większość ruchu, po czym zeskalować wszystko, by zwiększyć ROI.
      Przy stawce $0.001 za przekierowanie, płacę jedynie $1 za 1000 kliknięć. Jest to bardzo niska cena dająca dużą ilość danych.
      Pod swoją stawką wpisujesz swój Redirect URL. Jest to nic innego jak Twój link do oferty na PeerFly.
      Tonic wspiera dużą ilość zmiennych (tokenów), których możesz użyć:
      [carrier] [country] [cpc] [match] [mob_pf] [sourceid] Więcej informacji na temat tokenów znajdziesz jednak w ich FAQ. Dwoma parametrami, których używam dla kampanii mobilnych są [sourceid] oraz [carrier].
      [sourceid] przekaże z jakiej domeny w Tonic dostaję ruch. Mają oni naprawdę dużą ilość źródeł i jest to ważne, byś mógł dodać source ID jako SubID do linku afiliacyjnego PeerFly, byś mógł później zoptymalizować ofertę wg. źródeł, z których otrzymujesz traffic.
      Używam również parametru [carrier] w swoim linku PeerFly, bym mógł zoptymalizować kampanię wg. operatora, jeśli oferta zezwala na wielu operatorów.

       
      By dodać parametry jako SubID w swom linku afiliacyjnym PeerFly, po prostu skopiuj i wklej je do pola SubID na stronie z ofertą (jak pokazałem na screenie powyżej).
      Potem skopiuj i wklej swój link afiliacyjny z PeerFly do pola Redirect URL w Tonic. Kliknij Save and Start Campaign i gotowe!
      Gdy zaczniesz już dostawać ruch, zobaczysz kliknięcia w raportach PeerFly. Możesz sprawdzić raport dla konkretnej oferty ustawionej w Tonic, a potem pogrupować je wg. konkretnych SubID, które ustawiłeś w linku afiliacyjnym.

       
      Jest to nowa kampania, więc nie ma jeszcze na niej zbyt dużego ruchu, ale zauważ, że już pojawia się ruch z kilku topowych źródeł, a kiedy pojawią się konwersje, będzie łatwo stwierdzić które źródła są najbardziej lukratywne, dzięki czemu będę mógł zoptymalizować kampanię pod ich kątem.
      Tworzenie i optymalizacja kampanii w Tonic z ofertami PeerFly jest proste. Raporty na PeerFly sprawią, że łatwo będzie zoptymalizować kampanię, a tani ruch z Tonic daje Ci idealny traffic, by testować oferty.
      Przetestujcie serwis Tonic i dajcie znać w temacie co o nim myślicie
      Poradnik przetłumaczony z języka angielskiego.