Skocz do zawartości

(Uwaga) Mintshost.pl - Czyli jak lecieć w kulki z konsumentem.


Exilion

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Być może problem dotyczył tylko mnie - oby bo ilość telefonów i mejli jaką wykonałem w ciągu ostatnich 5 dni do tak prostych czynności jest dość spora. Chciałbym opisać w tym temacie przestrzec przez Mintshost.pl, przyciągają dość tanimi domenami oraz serwerami ale jak to wygląda w praktyce? W środę (25.05.2016) postanowiłem zakupić 2 domeny wybór padł właśnie na ten serwis. Z racji wcześniejszych wspomnianych niskich cen. Zacznę od tego, że problemy pojawiły się już na samym początku. Od jednego z użytkowników na forum zakupiłem WPLNy, założyłem nowe konto w serwisie. Pierwszą komplikacją było to, że mimo mojego zarejestrowanego konta, nie można było mi przelać środków. Po prostu system nie wykrywał takiego użytkownika koniec kropka. (Nie nie jestem kretynem i nie pomyliłem się przy podawaniu już nawet na wszelkie sposoby próbowaliśmy z mejlem włącznie). Skontaktowałem się z infolinią odesłali żeby napisać ticketa, został napisany przez sprzedającego, ale z braku czasu gdzieś sobie przypomniałem o moim dawnym koncie. Środki na szczęście udało się przelać. Wszędzie można było napotkać informacje o tym, że na domeny, serwery można wykorzystać rabat, po którym ceny już były dość konkurencyjne, ale tak nie jest. Wprowadzili nowy system i rabaty zniknęły, no cóż bywa. Ale problemów nie koniec tak jak wspomniałem chciałem zarejestrować 2 domeny .com. Wszystko pięknie, zakupiłem skorzystałem ze środków już posiadanych. Po chwili widzę przy obu "Status: Zarejestrowane". Okej, zatem pora zmienić dnsy (tutaj jeszcze pojawił się dodatkowy problem). Hmmm... Myślę sobie, że pewnie tak raz dwa mogą się nie zmienić odczekam jakiś czas. Na następny dzień nadal coś nie grało DNSY nie zmienione. Coś mnie pokorciło aby sprawdzić czy domeny faktycznie są zarejestrowane najprościej spróbowałem w innym serwisie sprawdzić czy są one dostępne. Ku moim zdzwiieniu obie domeny można były zarejestrowane. Sprawdziłem jeszcze raz "Status: zarejestrowane". Zatem otwieram nowego ticketa:

a913058be2160b5747332d11c524b0ec.png

27.05.2016 Otrzymałem odpowiedź (przypominam w środę "rejestrowałem" domeny). Sukces myślę sobie. Sprawdzam jeszcze raz dnsy. Zmienione na inny serwis 24h minęły nadal nic. Może przez, to że domeny nie były zarejestrowane ktoś musi ręcznie je teraz ustawić. No to kolejny ticket:

067315329afd864b6c32a5710a2eb6c3.png

Odpowiedź sami widziecie, mało z niej wywnioskowałem. Skoro nic się nie zmieniło. Na domenie jak nie zostały zmienione dnsy tak nie są. Teoretycznie oczywiście wszystko gra, jednak praktyka... 

Nie wspominam już nawet o telefonach w międzyczasie wykonywanych, po kolejnym telefonie poinformowano mnie, że sprawdzi programista o co chodzi i dostanę odpowiedź na mejla:

1723bcb937abf115a32fc29a5b2faa3d.png

Hosting miałem już w środę... Sprawdzam o co chodzi dziś, na wszelki wypadek próbuję jeszcze z drugą domeną. I od razu dostaję komunikat że dnsy domeny nie wskazują na hosting i należy je zmienić. 

5b193df03c60fb3421a15b61e7afdf67.png

Dzisiaj jeszcze na wszelki wypadek poszukałem czegoś z zewnątrz co pozwoliłoby określić jakie domeny faktycznie posiadają dnsy:

cb01e13b609d86f0ae6bf6992c08fc77.png

Przypominam wiadomość od pracownika minthost.pl: "Dnsy są ustawione". Także szkoda gadać...

Temat napisałem tylko dlatego aby zwrócić uwagę na ten hosting i zastanowić się dwa razy. Oraz dowiedzieć się czy ktoś doświadczył takich samych problemów jak ja. 

Niestety nadal nic nie działa tak jak trzeba (oprócz zarejestrowanych domen, z których pożytku zero). Jutro nadal będę próbował walczyć o swoje. Domen już trochę zarejestrowałem i takich problemów to jeszcze nigdzie nie doświadczyłem.

  • Super 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Gość DobreHajsy

Ostatnio zakupiłem u nich hosting to czekałem prawie tydzień. Na emaile rzadko odpowiadają, a kiedy się do nich dzwoni można usłyszeć "Dzwonienie nic tu nie pomoże". Wydaje mi się, że ta nowa strona im trochę posypała system i ciągle z tym walczą. Chcieli dobrze, a wyszło jak zwykle...

Odnośnik do komentarza

Ja kiedyś rejestrowałem u nich bardzo dobrą domenę i było info, że niby zarejestrowana, ale też można było ją dalej wykupić w innym serwisie. Szybko machnąłem stronę, wrzuciłem na serwer i myślałem, że poczekam do wieczorka na aktualizację DNS i będzie ok. Wieczorem wpisuję adres a domena wykupiona przez kogoś innego.. Przypadek? Nie sądze..

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Exilion napisał:

DNSY nie zmienione

No niestety ale ja się już musiałem przyzwyczaić do tego że przy każdej zmianie DNS trzeba otwierać ticket.. Nowy panel a 10x gorszy niż poprzedni pewnie zrobiony celem przemycenia podwyżki cen domen (com/net/org z 49 na 59zł) oraz zdjęcia rabatu.. Dla porównania w OVH rejestracja i dns w max 5 minut..

  • Super 1
Odnośnik do komentarza

Ja zawsze korzystam z usługi mintshost, a to serwery dedykowane, vps, domeny i hostingi. Praktycznie wszystkie usługi jakie oferują i nigdy nie miałem podobnych sytuacji. Ostatnio zmienili stronę, więc może tutaj pojawiły się błędy no cóż zawsze są błędy, które nie zostały wcześniej wykryte. Po prostu miałeś pecha co do swoich domen i tyle. Rekordy DNS aktualizują się do 48h, a sprawdzanie stronami typu whois może być mylne, więc nie ma co się sugerować. Na hostingu podpiąłeś domeny?

Nawet przy nowej odsłonie strony nie miałem problemu z DNS, więc myślę, że to pojedyńcze przypadki gdzie automat nie zadziałał

Odnośnik do komentarza

No ja na szczęście wykupiłem tylko hosting, miałem małe problemy, ale jako świeżak podpinający zawsze domenę do blogspota - nie uzyskawszy od nich żadnej konkretnej rady... - poradziłem sobie sam w 2 dni.  Co do sytuacji autora, to nie fajna, szczególnie jeśli są problemy, kiedy potrzeba podpięcia domen na wczoraj.

Seohost

Odnośnik do komentarza

Dzisiaj ponownie zadzwoniłem na ich infolinię dialog wyglądał mniej więcej tak:

- (Ja) Dzień Dobry, dzwonię ponownie, ponieważ mimo wielokrotnych mejli adresy dnsy nie zostały zmienione na jakie powinny, natomiast teoretycznie w panelu są odpowiednie

-(Konsultant) Jak najbardziej są zmienione dnsy na takie jakie powinny

-(Ja) Sprawdziłem zewnętrznym narzędziem i niestety nie są nadal są ustawione dnsy biznes-hostu

(Konsultant) Tak są ustawione dsny biznes hostu właśnie takie Pan podawał

(Ja) Nie podawałem takich dnsów.

(K) Podawał Pan

(Ja) Nie podawałem, może zamiast się spierać nie potrzebnie podam Panu numer ticketa, w którym jasno pisałem jakie dnsy chcę mieć ustawione

(K) Naprawdę nie trzeba

(J) Ale dnsy nie są zmienione, niech Pan sprawdzi.

(K) Są takie na jakie Pan podawał, proszę jeszcze raz wysłać z głoszenie ale podać dnsy jakie Pan chce mieć ustawione.

(Nie podawałem numeru ticketu, bo tak jak wyżej konsultant nie widział takiej potrzeby, mimo że na upratego chciałem).

Support 10/10.... 

dcf3227bba0c96ae516ec7c9c799eab2.png

Temat stworzyłem aby nikt nie nadział się na ten świetny hosting. Bo jak jest każdy widzi. Lecz z tego co widzę opinie są różne. (To chyba zależy jak machina nowego systemu wylosuje, i decyduje czy będzie on współpracował z użytkownikiem czy też nie -.-)

Edytowane przez Exilion
Odnośnik do komentarza

Też ostrzegam :) Nie dość, ze support do kitu, to jeszcze ciągle problemy z usługami... Wiem wiem, że Wy nie widzicie problemów i ubóstwiacie ich za te niskie ceny, a pewnie nawet nie jesteście świadomi przerw w dostawie usług. No, ale to nie jest bardzo odczuwalne przy kilkuset lub kilku tys wizyt.

Osobiście uciekłem do mydevil gdzie nie limitują transferu, a zużywam go tyle, że w minthost podziękowaliby mi po kilku dniach xD do tego support, który zna się na rzeczy i potrafi konkretnie pomóc. No i uptime na wysokim poziomie i przez 1,5 roku nie miałem większych problemów, które wpłynęłyby na moje projekty.

Według mnie nie warto kombinować, bo za te dwadzieścia złoty mniej można tylko stracić nerwów i pieniędzy, które mogą wygenerować Wasze strony podczas problemów w minthost :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .