Wujek Ziemny

Administrator
  • Zawartość

    7070
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    150

Wujek Ziemny wygrał w dniu 23 Marzec

Wujek Ziemny zdobył/a tego dnia najwięcej reputacji na forum

Reputacja

5429 Bóg zarabiania

4 obserwujących

O Wujek Ziemny

  • Tytuł
    Kapitan Zlotów MC
  • Urodziny 08.04.1992

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Warszawa
  • Zarabiam na
    PPD, Affiliate Marketing

Ostatnie wizyty

18170 wyświetleń profilu
  1. RankerX.
  2. Portale społecznościowe takie jak Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest są w dzisiejszych czasach jednym z głównych źródeł ruchu dla nisz CPA, zarówno blackhat jak i whitehat. Jednak przy promocji w social media warto używać więcej niż jednego konta do każdej sieci. Program MassPlanner jest odpowiedzią na potrzeby marketerów zarabiających w ten sposób! Pozwala on zautomatyzować praktycznie wszystkie funkcje związane z Facebookiem, Twitterem, Google+, Instagramem, Pinterestem i LinkedIn! Jednak jak zapewne wiecie, jednymi z najważniejszych funkcji jest Follow/Unfollow, wysyłanie wiadomości do nowych obserwujących oraz wrzucanie kilku postów/zdjęć na dzień. Pozwoli to Wam zbudować rzeszę zainteresowanych Waszą niszą followersów, co przełoży się bezpośrednio na leady Poniżej znajdziecie zestaw ustawień, który naszym zdaniem sprawdzi się najlepiej. Follow Oto ustawienia oraz filtry funkcji Follow. Po prostu je ustaw, dodaj źródła i gotowe: Oczywiście musisz dodać źródła, których będziesz używać. Najlepsze rezultaty możesz uzyskać obserwując obserwujących dużych profili z Twojej niszy. Są na to dwa sposoby: - Obserwuj znajomych targetowanych kont i dodaj tam popularne profile ze swojej niszy używając tego formatu: followers/username - Obserwuj użytkowników, którzy weszli w interakcję z postem z targetowanego profilu i dodaj tam popularne profile ze swojej niszy, po prostu dodając nazwę profilu. W ten sposób MassPlanner będzie obserwował tylko tych, którzy polubili lub skomentowali post na popularnym profilu - czyli aktywnych użytkowników. Wskazówka: Dodaj wiele źródeł, by moduł Follow działał szybko i sprawnie. Ponieważ ustawiliśmy moduł, by like'ował 0-2 posty użytkownika, którego obserwuje, musimy również wprowadzić małą zmianę w module Like. Przejdź więc do modułu Like i ustaw Like Maximum na 800-1000, ale nie włączaj modułu. Wysyłanie wiadomości do nowych obserwujących Kolejnym modułem, którym powinieneś się zainteresować jest Send message to new followers. Ustaw go zgodnie ze wzorem poniżej. Gdy dodasz wiadomość, którą chcesz wysłać do nowych obserwujących, upewnij się, że używasz spintaxu, by uniknąć wysyłania ciągle tej samej wiadomości, co mogłoby doprowadzić do blokady konta. Użyj złożonego spintaxu, by uzyskać jak najwięcej kombinacji tej samej wiadomości. Przejdź do Contact -> Send messages to new followers i ustaw go zgodnie z tym, co przedstawiłem poniżej, Następnie przejdź do zakładki Send messages i również ustaw ten moduł zgodnie z instrukcjami: Unfollow Jak już zapewne wiesz, Instagram pozwala Ci obserwować maksymalnie 7500 profili. Dlatego właśnie musisz czasem usuwać profile ze swojej listy obserwowanych. Ustaw moduł Unfollow i nie wciskaj Start. Jeśli ustawisz go zgodnie z poradnikiem, moduł rozpocznie pracę, gdy dotrzesz do 3500 obserwowanych. Potem "odobserwuje" on 2500 użytkowników, a następnie MassPlanner zacznie obserwować nowych. Jeśli jeszcze nie używasz MassPlanner'a, to czas zacząć! Dzięki tej aplikacji zautomatyzujesz swoją pracę, co pozwoli Ci zarabiać na autopilocie Polecamy zakup MassPlanner'a z linku poniżej, jeśli spodobał Ci się ten poradnik: http://bit.ly/massplanner-pl Wolisz najpierw przetestować MassPlanner przed zakupem? Program posiada 5 dni darmowego triala! Kliknij w link poniżej i wybierz opcję GET STARTED NOW! (Free Trial): http://bit.ly/massplanner-pl Oczywiście sugerujemy zakup Premium Plan, ponieważ pozwoli Ci on na korzystanie z wielu kont na raz. W planie Standard ilość kont ograniczona jest do dwóch profili dla każdej sieci społecznościowej chyba, że dokupisz dodatkowy moduł Multi Account.
  3. HIT

    Nowy serwis dołączył do SeoTools Mobile Immersion to profesjonalny kurs CPA oraz FB Ads. Znajdziecie tam kursy i porady dot. szeroko pojętego mobilnego CPA, PPC, FB Ads, HTMLa, Landing Page'y i wielu innych tematów związanych z marketingiem afiliacyjnym
  4. HIT

    Nowe i zaktualizowane wtyczki do Wordpressa, szablony oraz skrypty PHP: Nowe: - ARMember 1.7 - Facebook Live Chat 2.6 - Flow-Flow 2.10.15 - Post Type Builder 1.2.7 - Profile Builder Pro 2.5.6 Zaktualizowane: - ADS PRO 3.3.24 - AffiliateWP 2.0.1.1 - ARForms 2.7.8 - BackupBuddy 7.2.2.6 - Duplicator Pro 3.3.3 - eForm 3.5.0 - Genesis Framework 2.4.2 - Gravity Forms 2.1.3.5 - iBilling 4.6.0 - iThemes Security Pro 3.6.2 - Layered Popups 6.03 - LayerSlider 6.1.6 - MailWizz 1.3.8.6 - Modal Survey 1.9.7.9 - MyMail (Mailster) 2.2 - NEX Forms 6.0.6 - Premium URL Shortener 4.2.5 - SeedProd 5.5.0 - Slider Revolution 5.4 - Super Forms 2.5.6 - Superfly 4.1.10 - Themify Builder 2.0.1 - UberMenu 3.2.6 - Ultimate Membership Pro 5.5 - UserPro 4.9.5 - WooCommerce Amazon Affiliates 9.0.3.2 - WordPress Automatic Plugin 3.27.0 - WP eStore 7.4.3 - WP PRO Advertising System 5.0.3 - WP SMS Pro 2.2.2 - WP Touch Pro 4.3.8 - WP Video Robot 1.8.9 - Yoast Local SEO 4.3 - Yoast News SEO 4.3 - Yoast SEO Premium 4.3 - Yoast Video SEO 4.3 - Yoast WooCommerce SEO 4.3
  5. Podróże, moda, kosmetyki, wszelkie hobby (gry, samochody, filmy, seriale, gra w karty), nie trzeba mieć lustrzanki, by zacząć Wystarczą chęci i dobrze ustawiony aparat w smartfonie Wysłane z mojego E6853 przy użyciu Tapatalka
  6. Kolejna z tej serii do kolekcji
  7. Dyskusja

    Tak Wysłane z mojego E6853 przy użyciu Tapatalka
  8. W ciągu ostatniego roku Instagram stał się ogromnym graczem na światowym rynku marketingu. Ma ogromną rzeszę aktywnych użytkowników, duże zasięgi postów, duże zaangażowanie użytkowników. Jest to oszałamiający wynik, więc nie jest niespodzianką, że firmy postanowiły poświęcić duży procent swojego budżetu na tę właśnie platformę opierającą się na obrazach. Co to jednak oznacza dla Ciebie? Pieniądze! Teraz jest czas, by wykorzystać rosnącą popularność tego serwisu i zacząć zarabianie na Instagram! Jeśli jesteś przygotowany, by poświęcić czas oraz swoje siły na pracę, masz duże szanse na zarobienie poważnych pieniędzy dzięki swojemu profilowi na Instagramie. Nadal nie wiesz od czego zacząć? Bez obaw! Poprowadzę Cię przez główne sposoby zarabiania na Instagramie oraz na utworzenie swojej marki i reklamowanie jej we właściwych miejscach. Co musisz zrobić najpierw: ZDOBĄDŹ OBSERWUJĄCYCH! Zacznijmy od początku: ilu masz obserwujących? Musisz wiedzieć, że większość firm będzie oczekiwała dobrego profilu silnych i lojalnych obserwujących w celu zbudowania lukratywnej współpracy. Jeśli masz braki w tej dziedzinie, jest kilka prostych sposobów, by zwiększyć liczbę Twoich obserwujących podczas budowania profesjonalnie wyglądającej marki. Wypełnij swoje bio odpowiednimi informacjami: powinno ono zawierać kontakt do Ciebie, o czym postujesz oraz skąd jesteś. Dodaj kilka słów kluczowych, a nawet kilka hashtagów, by upewnić się, że łatwo Cię znaleźć odpowiedniej widowni. Coś w stylu: Szafiarka z Warszawy z zamiłowaniem do podróży. Kontakt biznesowy: business@szafiarkowo.pl Regularnie wstawiaj posty: by zwiększyć ilość obserwujących, musisz postować kilka zdjęć dziennie... ale pamiętaj, żeby nie wrzucać wszystkich w tym samym czasie, bo może to się odbić negatywnie na Twojej reputacji! Jeśli nie możesz poświęcić czasu na tak dużą ilość postów, po prostu upewnij się, że że wrzucasz minimum jeden dobry obraz dziennie Rób dobre zdjęcia: poprzedni punkt sprowadza się do obecnego: upewnij się, że zdjęcia są najwyższej jakości. Nie ma sensu wrzucać kiepskich fotek, więc poświęć trochę czasu na obróbkę zdjęć. Dobrym pomysłem będzie kupno lustrzanki (jeśli planujesz inwestować w robienie zdjęć) Używaj odpowiednich hashtagów: wątpliwe jest, by Twoje zdjęcia stały się szeroko dostępne bez odpowiednich hashtagów. Zapoznaj się z najlepszymi hashtagami dla Twojej niszy oraz upewnij się, że umieszczasz je w kazdym poście. Polecam aplikację TagForLikes, która pomoże Ci znaleźć odpowiednie tagi. Wchodź w interakcję ze swoimi obserwującymi: nie możesz oczekiwać, że wszystkie interakcje będą skierowane bezpośrednio w Twoją stronę. Zdobądź codziennie chwilę, by wyjść do swoich obserwujących lub kogokolwiek związanego z niszą komentując oraz like'ując ich zdjęcia. Jeśli komunikujesz się z autentycznymi treściami, użytkownicy będą ciekawi Twojego profilu i bardzo podobne, że również zaczną Cię obserwować. OK! Zwiększyłeś swoją liczbę obserwujących, a teraz weźmy się za zarabianie pieniędzy na Instagramie! Jak zarobić na Instagramie: 1. Afiliacja Marketing afiliacyjny polega na promowaniu produktu i dostawania prowizji od każdej sprzedaży. Często możesz trafić na blogerów promujących swoich partnerów w sidebarach lub nawet poprzez posty inspirowane danym produktem. Nie różni się to prawie w ogóle od promowania produktów na Instagramie! Do tej metody nie musisz mieć profesjonalnego konta Intagram, za to ważne jest abyś potrafił odpowiednio dobrać hashtagi. Do rozwijania kont tą metodą możesz użyć takich narzędzi jak Instagress oraz Mass Planner. Na Instagramie wrzucasz atrakcyjne zdjęcia promujące produkt i dzięki temu napędzasz sprzedaż poprzez linki afiliacyjne (dostaniesz je od swojego partnera biznesowego). Jest kilka firm, z którymi możesz współpracować: Program partnerski Aliexpress - Promujemy naszym linkiem rzeczy możliwe do kupienia na Aliexpress i zarabiamy prowizję, dobre prowizje, dużo promocji, bardzo popularne w Polsce i łatwe do przebicia się na Instagram! Bardzo dużo opcji promowania się m.in. przez grupy na FB! Promowanie ubrań, butów np. Zalando - Jest mnóstwo programów partnerskich firm z ubraniami, butami, rzeczami sportowymi, odżywkami - promujemy okreslone produkty lub firmy i zarabiamy na każdym zakupie dokonanym przez poleconą osobę! Sharesale - Znajdź firmy, z którymi chcesz współpracować, zapisz się do ich programu partnerskiego, zdobądź akceptację, zacznij promować. W niektórych programach łatwiej zostać zaakceptowanym, jeśli posiadasz stronę WWW lub bloga. Ebates - reklamuj wśród ludzi lubiących zniżki i kupony, dostawaj prowizję. Stylinity - świetne dla blogerów modowych. Dostajesz prowizję, gdy użytkownik skorzysta z Twojego linku. Oto przykładowe posty reklamujące aliexpress oraz wysokie buty: Możesz wstawić swój link afiliacyjny lub korzystać z podpisów lub bio. Możesz też skrócić swoje linki za pomocą bit.ly oraz spersonalizować swój URL lub możesz połączyć swojego bloga i profil na Instagram, by dostawać prowizję, gdy ludzie kupują z Twoich linków. Jest to naprawdę łatwe. Ten rodzaj marketingu jest szczególnie popularny wśród profili zajmujących się modą, gdy postują swoje "OOTD" (outfit of the day) z linkiem prowadzącym do pełnej listy poszczególnych ciuchów z danej stylizacji. Dla profili zajmujących się podróżami (lub tymi, którzy lubią podróżować), ciekawym rozwiązaniem są linki partnerskie wstawiane przy recenzjach hoteli oraz restauracji. Po prostu pozwól rezerwować miejscówki swoim obserwującym poprzez swój link! Dla blogerów skupiających się na make-upie proponuję metodę "shop the look". Metoda ta jest nieco bardziej subtelna. 2. Twórz posty sponsorowane (znajdź sponsorów) - mój faworyt! Kolejnym pomysłem jak zarobić na Instagramie jest tworzenie treści sponsorowanych dla firm lub marek. W pigułce oznacza to tworzenie zdjęć lub obrazków promujących dany produkt lub markę. Posty te okraszone są podpisami zawierającymi nazwę marki lub linki - bardzo proste i dochodowe! Marki przeważnie nie wymagają oficjalnego ogłaszania swojego patronatu dla danej treści, ale jest to jeden z najczęściej spotykanych sposobów na pozyskiwanie przez nie nowych klientów. Ważne jest jednak, by promowane przez Ciebie produkty odpowiadały Twojemu stylowi i zainteresowaniom. Ideą jest promowanie marek, za którymi faktycznie możesz się wstawić oraz które możesz śmiało polecić swoim obserwującym. Serwisy (zaczynając od tych pod PL kocząc na światowych): IndaHash - serwis założony przez polkę, działa w nim ponad 215 941 influencerów. Bardzo dużo kampanii profesjonalnych marek! Proces promowania wygląda tak, że firma wybiera Instagramerów do swojej kampanii, tworzy opis (ustala #hashtagi oraz @tagi pod kampanie), Instagramerzy dostają powiadomienie o nowej kampanii i zaczynają ją promować, moderatorzy akceptują wpisy, a Ty zarabiasz na insta i to nie mało! Influ.pl - polski serwis zrzeszający influencerów. Możliwe jest promowanie marek poprzez wiele serwisów social media, nie tylko Instagram. Whitepress.pl - polski serwis do działań content marketingowych, który w swojej ofercie posiada marketing influencerów. Możliwe jest dodanie tam swojego profilu i promowanie marek, które się do nas zgłoszą. Wspierają nie tylko instagram ale również umożliwiają zarabianie na snapchat, linkedin, blogu, youtube! TapInfluence jest świetnym narzędziem dla międzynarodowych twórców z Instagrama, którzy szukają okazji na sponsorowane treści. Możesz utworzyć profil, który opisuje Ciebie oraz rodzaj Twoich treści, a firmy zainteresowane współpracą zaproszą Cię do swoich programów partnerskich. ifluenz to kolejne proste w obsłudze narzędzie (międzynarodowe!), dzięki któremu możesz szukać ciekawych kampanii tworzonych przez różne marki oraz promować te, które Ci się spodobają. 3. Sprzedawaj swoje zdjęcia Czemu by nie użyć Instagrama do sprzedaży swoich fotografii? Jeśli jesteś profesjonalnym (lub amatorskim, ale bardzo dobrym!) fotografem, Instagram jest świetnym miejscem na reklamowanie oraz sprzedaż swoich fotek firmom lub poszczególnym osobom. Jak zawsze, upewnij się, że jesteś wystarczająco aktywny, by zainteresować swoim profilem odpowiednich użytkowników. Używaj odpowiednich hashtagów, by sprowadzić na swój profil konkretną widownię oraz zamieść w opisie dane do sprzedaży. Pamiętaj też o dodaniu znaków wodnych do swoich zdjęć! Jest też kilka stron, na których możesz wrzucić swoje Instagramowe zdjęcia na sprzedaż: Twenty20 Community Foap 4. Promuj swój biznes, produkty lub usługi Jeśli prowadzisz własną firmę, Instagram powinien na stałe znaleźć się w Twoim arsenale narzędzi promocyjnych. Jeśli sprzedajesz produkty, użyj atrakcyjnych zdjęć, które nie znajdują się na Twojej stronie. Oto kilka kreatywnych sposobów promocji produktów i usług: Behind the scenes: jest to bardzo popularny rodzaj zdjęć - wyobraź sobie piękne, ręcznie robione mydła pakowane w ozdobne paczki, składaną biżuterię oraz świeże ciasta dopiero co wyjęte z pieca. Jest to interesujące i dodaje autentyczności temu co robisz - ludzie to kochają. Zdjęcia Twoich klientów: użycie treści tworzonych przez Twoich klientów. Poproś klientów o podzielenie się swoimi zdjęciami Twoich produktów i repostuj je (pobierz "Repost for Instagram", by repostować zdjęcia Twoich klientów). Jest to doskonała metoda sprzedaży, która doda autentyczności Twojej firmie. Może też posłużyć jako sposób na utworzenie Twojego własnego hashtaga, który będziesz mógł promować wśród Twoich klientów i obserwujących. Np. White Castle prosi swoich klientów o użycie tagu #MyCrave przy swoich zdjęciach. Teraz dzięki temu hashtagowi mogą repostować ich fotki na swój rofil Instagram. Oto przykład: Infografiki + oferty limitowane: możesz również zacząć promowanie produktu na Instagram ciekawymi infografikami i ofertami limitowanymi. Pomoże Ci to również zdobyć większą liczbę obserwusyjących, ponieważ nigdzie indziej nie znajdą tego bonusu. Świetną rzeczą podczas korzystania z Instagrama do promocji swojego biznesu jest to, że możesz wykorzystać wszelkie pokłady własnej kreatywności. Myśl poza schematami. 5. Sprzedaj swoje konto Instagram Masz już dość Instagrama? Chcesz przejść do innej metody promocji? Będziesz więc zadowolony, że Twoja praca nie pójdzie na marne. Możesz po prostu sprzedać swoje konto zainteresowanym firmom lub użytkownikom. Jest kilka stron, na których możesz tego dokonać: Fame swap Viral accounts Nasze forum Allegro Przejdź do działania! Masz już 5 kreatywnych sposobów, dzięki którym możesz rozpocząć zarabianie na profilu Instagram. Jakiego sposobu byś się nie podjął pamiętaj, by zawsze na pierwszym miejscu trzymać swoją markę i traktować cały proces jako swój biznes. Im bardziej jesteś świadom tego, co możesz zaoferować innym, tym silniejszy przekaz wysyłasz potencjalnym współpracownikom!
  9. Randka z Szumim
  10. W Idea Bank zakładałem konto firmowe i wystarczyło potwierdzenie przelewem.
  11. W związku z częstymi pytaniami o dobre źródła ruchu w 2017 roku, oto przedstawiam krótki poradnik oraz objaśnienie kampanii z ofertą PeerFly z użyciem ruchu Tonic zero click. Tonic jest giełdą ruchu (siecią reklamową), na której możemy kupić ruch typu zero click oraz pop. Osobiście preferuję ruch zero click domain, ponieważ moim zdaniem lepiej konwertuje. Nazywa się on zero click, ponieważ gdy ktoś kliknie w jedną z domen w sieci Tonic, jest on automatycznie przekierowywany do oferty, którą reklamujesz. Użytkownik nie musi klikać żadnej reklamy. Spójrzmy więc jak ustawić ofertę PeerFly, by linkowała bezpośrednio do Twojego linku afiliacyjnego, byś mógł zacząć zbierać ruch i konwersję z Tonic Pierwszym krokiem jest utworzenie konta na Tonic. Link do rejestracji znajdziesz tutaj: https://tonic.com/advertiser/register Gdy już się zarejestrujesz i złożysz swój pierwszy depozyt (minimum $100), jesteś gotów do stworzenia pierwszej kampanii zero click. Wybór oferty do użycia z Tonic PeerFly posiada ponad 700 ofert gotowych do wykorzystania z użyciem Tonic. Ruch zero click z platformy Tonic jest uznawany za PPV wg. standardów sieci PeerFly, więc możesz wybrać sortowanie dostępnych ofert wpisując PPV w polu tekstowym odpowiedzialnym za wyszukiwanie. Znajduje się ono na górze każdej strony z ofertami na PeerFly. Możesz też po prostu przejść na podstronę Browse Offers i wybrać PPV jako metodę reklamy. Większość z kampanii, które robię na Tonic to kampanie mobilne, przy czym preferuję kampanie typu 1 lub 2 click flow typu international. Przejrzyj oferty PPV na PeerFly i wybierz kilka, które będziesz testował. Gdy już je wybierzesz, czas ustawić kampanię na Tonic. Tworzenie kampanii zero click na Tonic Jedną z moich ulubionych cech serwisu Tonic jest ich interfejs. Kreator kampanii jest bardzo intuicyjny, dzięki czemu utworzenie nowej kampanii zajmuje kilka minut. Oto podstawowe kryteria dla każdej kampanii: Państwo - możesz targetować jedno państwo z ruchem zero click na raz. Wybierz kraj, na który zezwala Twoja oferta. Jeśli zezwala ona na więcej niż 1 państwo, wybierz jeden kraj dla testu, a potem utwórz kampanię dla pozostałych państw. Typ kampanii - w większości przypadków tworzę kampanie typu RON, po czym je optymalizuję, ale możesz wybrać kampanię typu keyword lub category, jeśli masz ochotę. Kategoria ruchu - większość kampanii, które tworze na Tonic to kampanie non-adult, ale jeśli posiadasz dobrą ofertę typu adult, którą chcesz przetestować, możesz wybrać ruch dla dorosłych. Targetowanie urządzeń - moje kampanie przeważnie bazują na urządzeniach mobilnych, ale jeśli masz jakieś dobre oferty na desktopy - możesz dobrać do nich odpowiedni typ ruchu. Przeglądarki - możesz sprecyzować z jakich przeglądarek chcesz uzyskiwać ruch. Opcje dla tabletów - jeśli oferta nie uwzględnia tabletów, nie optymalizuję jej pod tym kątem. Targetowanie mobilnego OS - dla większości ofert akceptuję każdy system operacyjny urzadzeń mobilnych dopóki nie uzyskam ruchu, po czym optymalizuję kampanię bazując na statystykach wskazujących który OS daje mi największy ruch. Jeśli oferta zezwala jedynie na konkretny system (tylko Android lub tylko iOS), możesz wybrać ten OS i usunąć pozostałe. Operatorzy - kampanie typu 1 click flow, których używałem zezwalały tylko na konkretnych operatorów. Jeśli prowadzisz kampanię desktop, nie musisz się tym martwić. Ustawienia daty - zazwyczaj wybieram "Just Run It" Ustawienia harmonogramu - zazwyczaj wybieram "Just Run It" Budżet - zazwyczaj wybieram "Just Run It", po czym budżet ustawię wg. ruchu, jeśli zajdzie potrzeba. Nazwa kampanii - zazwyczaj po prostu wpisuję ID kampanii z PeerFly. Fajną opcją oferowaną przez Tonic jest to, że podczas dostosowywania ustawień kampanii, po prawej stronie zobaczysz dynamicznie zmieniające się przewidywane statystyki takie jak przewidywany ruch, który możesz otrzymać. Twoja stawka zadecyduje o aktualnej ilości ruchu, ale dobrze jest mieć ogólne pojęcie o tym jaki zakres trafficu Tonic oferuje dla danych ustawień, które wpisałeś dla swojej kampanii. Możesz też skorzystać z ich narzędzia Traffic Estimator, by uzyskać te same dane przed stworzeniem kampanii, jeśli sprawdzasz różne kampanie dla różnych państw. Kolejnym (i ostatnim) krokiem) w tworzeniu kampanii jest wpisanie stawki oraz adresu oferty. Ustawianie stawki dla ruchu na Tonic Krokiem nr 2 w procesie tworzenia kampanii na Tonic jest ustawienie stawki dla każdego przekierowania oraz ustawienie linku dla owego przekierowania. Zależnie od ustawień geolokalizacji, którą wybrałeś, średnie CPC będzie się wahać bazując na aktualnych stawkach innych użytkowników z sieci Tonic. Na początku zazwyczaj ustawiam moje stawki dość nisko. Jak na obrazku powyżej, zacząłem na $0.001. Oznacza to, że za każde kliknięcie (przekierowanie) w mój link do reklamy, muszę zapłacić jedynie $0.001. Z czasem będziesz mógł zobaczyć czy warto zwiększyć lub zmniejszyć stawkę w zależności od ruchu jaki otrzymasz. Kolejną fajną rzeczą, która podoba mi się w Tonic jest to, że jest to w miarę tani serwis i dość łatwy w optymalizacji. Jeśli miałbym kilka źródeł dających mi konwersje, mogę ustawić kampanię dokładnie dla tego źródła, zwiększyć stawkę i zebrać większość ruchu, po czym zeskalować wszystko, by zwiększyć ROI. Przy stawce $0.001 za przekierowanie, płacę jedynie $1 za 1000 kliknięć. Jest to bardzo niska cena dająca dużą ilość danych. Pod swoją stawką wpisujesz swój Redirect URL. Jest to nic innego jak Twój link do oferty na PeerFly. Tonic wspiera dużą ilość zmiennych (tokenów), których możesz użyć: [carrier] [country] [cpc] [match] [mob_pf] [sourceid] Więcej informacji na temat tokenów znajdziesz jednak w ich FAQ. Dwoma parametrami, których używam dla kampanii mobilnych są [sourceid] oraz [carrier]. [sourceid] przekaże z jakiej domeny w Tonic dostaję ruch. Mają oni naprawdę dużą ilość źródeł i jest to ważne, byś mógł dodać source ID jako SubID do linku afiliacyjnego PeerFly, byś mógł później zoptymalizować ofertę wg. źródeł, z których otrzymujesz traffic. Używam również parametru [carrier] w swoim linku PeerFly, bym mógł zoptymalizować kampanię wg. operatora, jeśli oferta zezwala na wielu operatorów. By dodać parametry jako SubID w swom linku afiliacyjnym PeerFly, po prostu skopiuj i wklej je do pola SubID na stronie z ofertą (jak pokazałem na screenie powyżej). Potem skopiuj i wklej swój link afiliacyjny z PeerFly do pola Redirect URL w Tonic. Kliknij Save and Start Campaign i gotowe! Gdy zaczniesz już dostawać ruch, zobaczysz kliknięcia w raportach PeerFly. Możesz sprawdzić raport dla konkretnej oferty ustawionej w Tonic, a potem pogrupować je wg. konkretnych SubID, które ustawiłeś w linku afiliacyjnym. Jest to nowa kampania, więc nie ma jeszcze na niej zbyt dużego ruchu, ale zauważ, że już pojawia się ruch z kilku topowych źródeł, a kiedy pojawią się konwersje, będzie łatwo stwierdzić które źródła są najbardziej lukratywne, dzięki czemu będę mógł zoptymalizować kampanię pod ich kątem. Tworzenie i optymalizacja kampanii w Tonic z ofertami PeerFly jest proste. Raporty na PeerFly sprawią, że łatwo będzie zoptymalizować kampanię, a tani ruch z Tonic daje Ci idealny traffic, by testować oferty. Przetestujcie serwis Tonic i dajcie znać w temacie co o nim myślicie Poradnik przetłumaczony z języka angielskiego.
  12. Tyle lat takie programy padają na tej samej zasadzie, a ludzie nigdy się nie nauczą, żeby uciekać z tonącego statku... Wysłane z mojego E6853 przy użyciu Tapatalka
  13. Archiwum

    Twój temat został uznany za przedawniony, wyczerpany lub nieodpowiedni (łamiący regulamin forum) i trafił do działu "Archiwum - Kosz" oraz został zamknięty. Tematy w giełdzie wymagają odpowiedniego szablonu (zobacz przypięty temat w odpowiednim dziale giełdy). Jeśli uważasz decyzję za niesłuszną zapoznaj się z regulaminem forum, a następnie skontaktuj się z Administracja forum.
  14. Mija 7 miesiąc pozycjonowania stron według Twojego poradnika i brak efektów, zamiast pomocy, oczywiście brak kontaktu :)

    1. Pokaż poprzednie komentarze  %s więcej
    2. Muraszczyk

      Muraszczyk

      @Adrian1132 Zrobiłeś bite 800 bl przez 7 miesięcy i nazywasz to ciężką pracą lub pracą w ogóle XD? 

      Twoim problemem jest na 100% zła analiza konkurencji. Szarpnąłeś się na jakąś większą nisze lub oceniałeś ją na podstawie ilości wyszukiwań miesięcznie i uznałeś za łatwą - to tak w ciemno celuje :D  

    3. Adrian1132

      Adrian1132

      Mam ogólnie 5 stron ( było 6), i każdą tak pozycjonowałem, w przypadku jednej strony pozycjonowałem również kilka podstron. Nawet na frazach gdzie jest 0-100 wyszukiwań miesięcznie nie mam wysokich pozycji.

    4. Muraszczyk

      Muraszczyk

      @Adrian1132 Moim zdaniem lamentujesz zamiast szukać przyczyny.

      - Jeśli nie masz żadnej frazy w top10 po takim czasie to sprawdź czy nie dostałeś filtra, a brak pozycji typu top20 może oznaczać po prostu filtr algorytmiczny z którym nie wygrasz.
      - Sprawdź programami (nie podam Ci na tacy) content na Twoich stronach, jeśli nie jest on unikalny, to nie szukaj przyczyny w linkowaniu, bo po prostu traciłeś czas.
      - Sprawdź PROFIL LINKÓW... Być może po prostu przesadziłeś z anchorami licząc na cuda. Chyba nie warto wspominać o współczynnikach domeny gdzie mogłeś zrobić absolutny spam na szybko.
      - Jeśli Twoją tematyką są h@cki/generatory i inne tego typu gówna to rozmowa nie ma sensu.

      Już nawet nie będę wspominał o jakości contentu na którym opierałeś backlinki, bo to również należałby sprawdzić.
      Najgorsze jest to, że te wszystkie przyczyny masz na naszym forum bezpośrednio lub w różnych wątkach, no ale po co szukać. Kupno nawet najlepszego poradnika nie zrobi z Ciebie mistrza. To nie działa tak, że kupisz poradnik za kilka stówek i nagle wejdziesz w dziedzinę dającą nieograniczony potencjał...Inwestuj, szukaj i przypadkiem nie pisz do mnie na pw, bo nie mam czasu :D