Skocz do zawartości

[2022] PUSH/POP czy dalej działa?


PatrolpxD

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko,

Myśle nad poważnym zgłębieniem tematu marketingu PUSH/POP w celu promowania ofert CPA

Jednak wszystkie materiały/poradniki/wrzutki na forum widziałem z lat 2017-2020 

 

Stad moje pytanie: Czy marketing polegający na media buyingu (głównie reklamy PUSH/POP/NATIVE) maja dalej racje bytu w 2022 roku? 
Czy są ludzie którzy kręcą dalej fajne liczby w tego typu działaniu? A może ktoś byłby chętny podpowiedzieć jak zacząć dzialac? 
 

Zapraszam do dyskusji :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Hej, tak, dalej metody działają, w Polsce mało osób na tym działa (ze względu na wymaganą inwestycję, kasę na testy,  dominację innych metod), ale za granicą jak najbardziej jest to popularne. 

Widać to po forach jak afflitft, stmforum itp (do nich dostęp możesz mieć poprzez seotools jeżeli chciałbyś przeczytać najnowsze poradniki). 

Jeżeli chodzi o to która z tych metod jest najłatwiejsza to chyba PUSH, potem POP a na końcu NATIVE (tak też bym je ułożył jeżeli chodzi o wielkość inwestycji). 

 

  • Dzięki! 1
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY!
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .