Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

80d6dae44dfa36df91c0151dbd3f860a.png

Istnieją 3 podejścia do promocji ofert CPA:

  • Początkujący - (zerowy budżet) - ten psosób nie wymaga wkładu finansowego, ale wymaga wiele ciężkiej pracy oraz skupienia. Jest to po prostu promocja ofert CPA na różnych popularnych stronach i nie wymaga kupna domeny i hostingu.
  • Zaawansowany - ($100 - $300 budżetu) - ten sposób wymaga nieco większych umiejętności jak np. umiejętność stworzenia strony, napisania artykułu, SEO wraz z inwestycjami w hosting i domenę oraz na wydatkami na promocję. 
  • Ekspert - ($1000+ budzetu) - podejście na bardzo zaawansowanych osób. Wymaga dużych inwestycji, wiąże się z większym ryzykiem, ale też z większym zyskiem. Najczęściej oferty CPA promowane są poprzez płatne kampanie.

 

 

1. Tworzenie darmowego landing page'a

Zacznijmy od Twojego darmowego landing page'a oraz darmowego bloga.

Ponieważ będziesz promować swoją ofertę CPA bez kupowania domeny i hostingu lub jakichkolwiek płatnych narzędzi, sugeruję Ci skorzystać z darmowego kreatora stron WWW. Takich kreatorów jest bardzo wiele, ale w tym artykule posłużę się przykładem WIX, by pokazać Ci jak stworzyć Twój pierwszy LP.

Po pierwsze, wejdź na https://pl.wix.com/ i stwórz darmowe konto. Po jego utworzeniu zobaczysz stronę taką jak poniżej - wybierz Other (Inne) jako swój typ strony:

252d8d01f1690a0f42f9c1b53dfefdd1.png

Po wykonaniu poprzednich kroków możesz albo zlecić wykonanie Twojej strony zespołowi WIX (opcja płatna), albo stworzyć ją sam. Wybierz metodę numer 2, czyli kliknij Choose a Template (Wybierz szablon). Zostaniesz przeniesiony na stronę z setkami darmowych szablonów. Kliknij na Landing Pages po lewej stronie ekranu i wybierz szablon, który Ci się podoba:

8431c294daa144d12a7f24b91804efe8.png

Po wybraniu szablonu zostaniesz przeniesiony do edytora strony, gdzie będziesz musiał poświęcić trochęczasu na naukę edycji witryny, by stworzyć dobrze wyglądający landing page.

61fd29d1f1547f361bc1125c45fe678e.png

Na oficjalnym kanale WIX znajdziesz wideoporadniki tłumaczące jak korzystać z każdego narzędzia w edytorze - polecam się z nimi zapoznać. Po ukończeniu edycji kliknij przycisk Publish (Publikuj) i wybierz darmową subdomenę - gotowe!

e2ee4cd68abe4bd03f00fac5df57fe7f.png

Pamiętaj, by w nazwie subdomeny wpisać coś mocno związanego z Twojąofertą zanim klikniesz Publish i udostępnisz stronę światu. 

Jeśli uważasz, że ten sposób tworzenia LP jest zbyt skomplikowany, po prostu stwórz darmowego bloga na Blogspot i napisz posta o swojej ofercie CPA. Link do Blogspota możesz wrzucać gdzie chcesz. 

 

 

2. Promocja ofert CPA na Facebooku

Facebook jest znanym źródłem niekończącego się ruchu - stronę codziennie odwiedza ponad miliard unikalnych użytkowników. Poniżej poznasz najbardziej efektywne sposoby promocji ofert CPA na Facebooku. Pamiętaj, że w przypadku FB musisz maskować link do swojej oferty CPA w przypadku drugiej metody.

Po pierwsze, wyszukaj kilka stron związanych z Twoją ofertą CPA. Napisz wiarygodny i unikalny komentarz zawierający CTA (Call to Action), by ludzie kliknęli w Twój link. By dodać swojemu komentarzowi jeszcze więcej wiarygodności, poproś znajomego, by polajkował Twój wpis.

eb5d5091fd845a583241a9425d59bca8.png

Zagłębiając się w temat nieco bardziej możesz uzyskać jeszcze lepiej stargetowany ruch - może to być np. wysyłanie prywatnych wiadomości. Pamiętaj jednak, że w tym przypadku musisz być nieco mniej nachalny i podejść do sprawy strategicznie. Odwiedzaj strony związane z Twoją ofertą i czytaj komentarze pod każdym postem. Znajdź kogoś, kto ma z czymś problem i prosi o pomoc (Twoja oferta CPA musi być rozwiązaniem tego problemu). Pamiętaj, by wspomnieć imię tej osoby w swojej wiadomości i napisz w jaki sposób ją znalazłeś. Możesz też zacząć rozmowę od zwykłego "cześć", a potem przejść do rzeczy, które Cię interesują. Poczekaj na odpowiedź od tej osoby, by zmniejszyć ryzyko bycia oznaczonym jako spammer przez Facebooka.

77dddf7f957902fa9d20cca86025c74a.png

bd239d92ddf49660104f338856568a46.png

W obu przypadkach zachowaj ostrożność. Nie pisz zbyt wielu komentarzy w zbyt krótkim czasie i nie wysyłaj zbyt wielu wiadomości prywatnych. Zachowaj odstęp minimum 30 minut pomiędzy komentarzami i wiadomościami. Najlepiej trzymaj się limitu 5 komentarzy i 5 wiadomości dziennie.

 

 

3. Promocja ofert CPA na Twitterze

Twitter nie jest aż tak restrykcyjny jak Facebook jeśli chodzi o linki. Możesz więc po prostu skrócić swój link do oferty używając bit.ly i promować go na Twitterze. Co ciekawe, krótkie linki zdobywają więcej kliknięć na Twitterze. Najlepiej zacząć swój marketing na Twitterze od zrobienia badania hashtagów. By to zrobić, wejdź na stronę analizującą hashtagi, np. http://hashtags.org i wpisz dowolne słowo kluczowe związane z Twoją ofertą CPA. Dla przykładu, wpisałem "amazon" w wyszukiwarkę hashtagów i po kliknięciu Search wyskoczyły mi najnowsze tweety zawierające #amazon oraz pozostałe poboczne hashtagi. Wybierz kilka hashtagów z listy.

637b0c88887afdd28dd531cdd1c51b48.png

Twoim zadaniem jest pisanie tweetów zawierających hashtagi, któe wybrałeś. Oto kilka trików, które sprawią, że Twoje tweety będą bardziej widoczne:

  • tweetuj 8-10 razy dziennie
  • używaj 2-3 hashtagów w każdym tweecie
  • staraj się zamieszczać zdjęcia powiązane z ofertą w każdym tweecie

Poza tweetowaniem możesz również wypróbować to samo podejście, co na FB. By to zrobić, wyszukaj na Twitterze swój keyword i sprawdź czy ktoś z wyników wyszukiwania prosi o pomoc i czy Twoja oferta CPA może być odpowiedzią na jej problem. Jeśli uważasz, że tak, napisz bezpośrednią wiadomość do tej osoby opisując rozwiązanie problemu.

 

 

3. Promocja ofert CPA na Pinterest

Marketing na Pinterest jest łatwy, ciekawy i całkiem przyjemny. Ciekawostką jest fakt, że konwersja na Pinterest jest wyższa, niż na Facebooku, co jasno daje nam do zrozumienia, że szukająć wysokiej konwersji warto uderzyć w ten właśnie serwis. W przypadku Pinteresta najlepiej jest napisać post odnoszący się do Twojej oferty CPA, a potem zebrać dla niego ruch z Pinteresta. Z drugiej strony masz też możliwość promocji przez skrócony link. Oto kilka łatwych kroków, które musisz wykonać, by promować swoją ofertę w tym serwisie:

  • Wybierz dobrą nazwę profilu oraz napisz dobre bio
  • Stwórz tablicę, która będzie nawiązywać do Twojej oferty CPA. Np. nazwij ją "Clash of Clans Guru" - jest wiele ofert związanych z Clash of Clans
  • Zrób badanie rynku na Pinterest za pomocą swojego słowa kluczowego
  • Przypnij kilka fajnych obrazów do sowjej tablicy i zacznij obserwować tablice z tej samej niszy (nie przekraczaj liczby 100 tablic dziennie) - w ten sposób zbierzesz obserwujących
  • Gdy zbierzesz już trochę followersów, możesz zacząć promocję swojej oferty poprzez wrzucanie i przypinanie zdjęć razem z linkiem CPA. Upewnij się, że zdjęcia są naprawdę dobre.

W celu dodania linku do pinów na swojej tablicy usisz otworzyć zdjęcie i kliknąć przycisk Edit. Potem wpisz swój link w polu u dołu i zapisz obraz. Pamiętaj, że linki dodać możesz jedynie do zdjeć wrzuconych przez siebie. 

4d9e48622c9b94e0bc2d25ce5e4feafa.png

43bcb83f3d55cf8e7688f292893f34e6.png

Dodawaj jak najwięcej zdjęć i pinów do swoich tablic. Znajdź popularne piny na innych tablicach szukając ich po ilości pinów oraz polubień.

 

 

4. Promocja ofert CPA na YouTube

Jeśli jesteś dobry w edycji i tworzeniu filmów, zapomnij o innych metodach i skup się na tworzeniu dobrej jakości video. Jest mnóstwo marketerów, którzy wyciągają grubo ponad 10 tysięcy dolarów miesięcznie z samego YouTube'a. Nie martw się, jeśli jesteś początkujący i nie wiesz jak tworzyć profesjonalne filmy. Możesz po prostu robić pokazy slajdów, nawet w PowerPoint i nagrywać je jako filmy np. przy użyciu Camtasia Studio. Nie rób filmów tylko po to, by były - rób filmy, by zachęcić ludzi do podjęcia działania. Poniżej znajdziesz kilka porad jak wybić filmy na YouTube, by zdobyć dobry ruch.

  • Przejdź do KeywordTool.io (Konto premium znajdziesz w naszym ---> SeoTools <--), wejdź w zakładkę YouTube i wyszukaj słowa kluczowe związane z Twoją ofertą
  • Wybierz najlepiej pasujące słowa kluczowe
  • Staraj się utrzymywać długość filmów poniżej 2 minut
  • Wpisz swoje słowo kluczowe w nazwie pliku, który będziesz wrzucał na YouTube, wpisz je również w tytule filmu, opisie oraz w tagach podczas wrzucania wideo 
  • By przyspieszyć wybicie filmu, udostępnij go we wszystkich social media
  • Możesz również wykonać trochę backlinków do swojego filmu

 

5. Promocja ofert CPA na Reddit

Jeśli nie jesteś całkiem zielony w temacie Reddita, najlepiej pomiń tę metodę na jakiś czas. Dobrą wiadomością do nieco bardziej zapoznanych z tym serwisem jest to, że możesz zdobyć ogromny ruch z Reddita w ciągu nawet kilku godzin od wrzucenia posta i osiągnięcia topowej pozycji. Zła wiadomość jest taka, że społeczność Reddita nienawidzi marketerów. Więc jeśli chcesz promować swoją ofertę CPA na Reddit musisz obrać dobrą strategię i być ostrożnym. Oto kilka porad:

  • Zdobądź konto Reddit i bierz udział w subredditach (indywidualne grupy pokrywające daną tematykę/niszę)
  • Zachowuj się jak naturalny członek społeczności i nie promuj nic przez przynajmniej miesiąc
  • Zbieraj link karma (postując pomocne lub zabawne linki) oraz coment karma (pisz wartościowe komentarze w innych postach)
  • Skorzystaj z Redditlist.com, by śledzić najbardziej aktywne i najszybciej rozrastające się subreddity
  • Gdy zdobędziesz już trochę karmy możesz napisać pomocny post na dowolny temat powiązany z Twoją ofertą CPA (nie zapomnij o dodaniu linku do swojej oferty CPA lub posta na blogspot) i opublikuj go
  • Napisz przyciągający uwagę tytuł, by zdobyć więcej wyświetleń i upvote'ów
  • Upvote'y to najważniejsza rzecz na Reddit, więc skup się na zdobywaniu ich jak największej ilości od innych użytkowników. Jeśli dodasz coś wartościowego, np. post lub link, zdobędziesz upvote'y

 

6. Promocja ofert CPA na forach

Wiele osób ma tendencję do podchodzenia do reklamowania na forach w nieprawidłowy sposób, a ich przygoda kończy się banem. Tworzenie nowego tematu na forum i wklejanie linków lub wklejanie linków w cudzych tematach to nie reklamowanie na forach. Po pierwsze musisz poznać odpowiedni sposób reklamowania. Fora tworzone są po to, by budować społeczność, która sobie pomaga, a nie w celach reklamowych. Na sam początek najlepszymi forami są te fora, które mają włączone sygnaturki. Nie mogę podać tu konkretnych for, ponieważ wszystko zależy od Twojej niszy. Znajdź fora związane z tematyką Twojej oferty. Oto kilka kroków potrzebnych do odpowiedniego reklamowania się na forach:

  • Stwórz konto na forum z uruchomionymi sygnaturkami i wypełnij swój profil
  • Upewnij się, że forum ma odpowiednio dużą liczbę aktywnych użytkowników. Po prostu popatrz na ilość tematów i odpowiedzi
  • Dodaj link do swojego posta na blogspocie w polu Strona WWW na swoim profilu
  • Napisz dobrze wyglądające zdanie i dołącz do niego link do oferty, a następnie wklej je do swojej sygnaturki. Niektóre linki nie zezwalają na bezpośrednie linki do ofert. W tym przypadku wklejaj tylko link do blogspota.
  • Po ustawieniu swojego profilu i sygnatury zacznij udzielać się na forum i pomagać innym
  • Poznawaj ludzi, odpowiadaj w tematach, zadawaj pytania, like'uj posty i ustaw się w pozycji wartościowego członka społeczności. Poniżej zobaczysz przykład dobrze prowadzonego konta wraz z wyjaśnieniem czemu jest ono dobrze prowadzone.

422aa3368109680fe1c7de92570fb6ad.png

Jest to temat na WarriorForum, gdzie użytkownik zadaje pytanie, które zainteresowało wielu użytkowników. Jeśli przyjrzysz się uważnie, użytkownik opisał swoje doświadczenie z CPA, a w sygnaturze zaprosił do zapoznania się z jego poradnikiem CPA marketingu. 

 

7. Promocja ofert CPA za pomocą Article Marketingu

Article Marketing jest bardzo podobny do promowania postów z blogspota. Załóż konta na dobrych stronach do publikowania artykułów, a potem zacznij publikować swoje teksty. Pisz artykuły dotyczące Twojej oferty CPA. Dla przykładu możesz napisać artykuł dotyczący gry Clash of Clans, i promować ofertę związaną z tą grą. Upewnij się, że tytuł artykułu jest wystarczająco chwytliwy, by zdobyć uwagę użytkowników. Ponadto dodaj mocne Call to Action w postaci zdania lub przycisku. Możesz np. w przypadku oferty Clash of Clans dodać tekst typu "Zdobądź darmowe Gemy w Clash of Clans". Oto kilka trików przydatnych w promowaniu nisz za pomocą artykułów:

  • Nie przesadzaj z promocją oferty w artykułach
  • Dodawaj wartościowe treści w swoich artykułach, by zostały one zaakceptowane przez serwisy
  • Pisz chwytliwe tytuły, by zdobyć uwagę ludzi oraz zdobyć wysoką konwersję
  • Wpisuj linki do oferty CPA dwukrotnie w każdym artykule
  • Pisz artykuły o długości minimum 300 słów
  • Po opublikowaniu artykułów możesz promować je za pomocą poprzednich 6-ciu punktów
  • Super 10
  • Dzięki! 2

Chcesz zacząć zarabiać w Internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .