Skocz do zawartości
  • Jak zarabiać przez Internet?

    Dołącz do nas, a na pewno zaczniesz zarabiać! Uzyskaj dostęp do unikalnych materiałów i najlepszych metod zarabiania! Pokażemy Ci jak zarabiać na afiliacji, CPA/PPA, Instagram, SMS, programach partnerskich i wielu innych! Często aktualizowane materiały i pomocna społeczność. Zarejestruj się za darmo!

Wujek Ziemny

Poradnik Ahrefs.com - analizuj zaplecze, zdobywaj backlinki, wyprzedź konkurencję

Rekomendowane odpowiedzi

ahrefs.jpg

 

W dzisiejszych czasach największym wyzwaniem dla marketerów i pozycjonerów nie jest brak narzędzi. Jest nim zrozumienie jak używać narzędzi, które już mają.

Ahrefs jest jednym z najlepszych, jeśli nie najlepszym, narzędzi do social media oraz SEO. Większość pozycjonerów zna ten serwis tylko jako "sprawdzacz backlinków", który konkurować może z MajesticSEO oraz SEMrush. Jednak nazwanie Ahrefs "sprawdzaczem linków" jest bardzo krzywdzące dla tego kombajnu.

Ahrefs ma tak dużo funkcji, że możesz się w nich pogubić i po prostu gapić się na swoje linki, ewentualnie śledzić kilka słów kluczowych. Oto poradnik, który wyjaśni Ci jak korzystać w najlepszy sposób z tego serwisu wykorzystując jego potencjał w maksymalnym stopniu.

Słownik Ahrefs:

  • URL Rating - sposób, w jaki Ahrefs ocenia ilość oraz jakość backlinków dla danego URL. 
  • Domain Rating - sposób, w jaki Ahrefs ocenia ilość oraz jakość backlinków dla danej domeny.
  • Ahrefs Rank - ranking Ahrefs dla domen w porównaniu ze wszystkimi innymi domenami w Internecie.
  • Backlinks - ilość backlinków kierujących do Twojego URLa.
  • Referring Page - ilość stron z backlinkiem kierującym do Twojego URLa. Strona może zawierać więcej niż jeden backlink.
  • Referring Domains - ilość unikalnych domen z backlinkiem kierujacym do Twojego URLa. Domena może mieć więcej niż jedną podstronę oraz więcej niż jeden backlink.
  • Referring Content - sposób w jaki Ahrefs ocenia ruch płynący z unikalnego źródła treści do Twojego URLa na podstawie popularności tej treści.
  • Anchors - anchor texty (słowa kluczowe) użyte w backlinkach kierujących do Twojego URLa.
  • Sitewide/Not Sitewide - kategoryzacja linków wg tego czy link pokazuje się zawsze w tej samej lokalizacji na każdej stronie w domenie, czy nie.
  • Live Index - zawiera wszystkie linki, które były "żywe" podczas ostatni, gdy robot Ahrefs odwiedził domenę/URL.
  • Fresh Index - zawiera wszystkie linki, które Ahrefs widział jako "żywe" przez ostatnie 3 miesiące (wliczając te, które były "martwe" podczas ostatniej rewizyty)
  • Top Pages - najlepsze podstrony danego URLa bazując na kryteriach, które wskażesz.

 

Dashboard - czyli główny panel

Dashboard jest miejscem, gdzie widoczne są wszystkie dane, które śledzisz. Możesz dodać URL, by sprawdzać "zdrowie" domeny. Szybko sprawdzisz również wszelkie problemy z crawl'owaniem, nowe linki, nowe domeny oraz skrót rankingu domeny oraz URLa.

12627edf0f2b4883a450191aac73edf1.png

W Dashboardzie możesz również śledzić pozycje słów kluczowych, alerty treści oraz linki, których próbujesz się pozbyć.

 

Kluczowe funkcje

Uważam, że najważniejszymi funkcjami Ahrefs są śledzenie pozycji słów kluczowych oraz alerty treści. Tracking słów kluczowych w Ahrefs jest bardzo dokładny, dlatego warto wrzucić tam kilka ważniejszych keywordów.

Alerty treści są przydane przy planowaniu zasięgu oraz analizie konkurencji. Obierz na cel kilka fraz bezpośrednio związanych z Twoją witryną, byś dostawał alert kiedy tylko pojawi się nowa treść opublikowana na temat tej frazy.

1fde355ab88c4bfaac9c8f819213eecb.png

 

 

Ciekawe triki

Notyfikacje przez e-mail są nudne, ale ustawienie ich w odpowiedni sposób jest fajnym trikiem, by poprawić Twoje nawyki i dyscyplinę. 

O ile nie jesteś mega zdyscyplinowanym mnichem, bardzo łatwo jest pominąć jakiś alert lub monitoring danych. Dlatego bardzo lubię notyfikację mailowe Ahrefs. Ustaw je na konkretny interwał, a już nigdy nie ominie Cię ważna informacja.

afc9c41c678146d4977b06954c136cb9.png

 

 

Site Explorer (dane o backlinkach)

Site Explorer jest podstawową funkcją Ahrefs. Pozwala Ci na wpisanie URLa i sprawdzenie jego backlinków, a od 2016 roku pozwala również sprawdzić wszystko od organic keywords, przez dane social, aż do PPC. Ta sekcja skupi się na danych odnoszących się do linków.

Ahrefs zbiera dane dzięki robotowi "chodzącemu" po sieci, zupełnie jak Googlebot. Każdy backlinkchecker stara się sprawdzić w jaki sposób Googlebot sprawdza linki, a następnie zduplikować ten proces. Żaden z backlinkcheckerów nie jest Googlebotem! I żaden crawler nie przebrnie przez cały Internet. Wg. statystyk MOZ, Ahrefs plasuje się jednak w czołówce najbardziej precyzyjnych checkerów.

Czemu? Ponieważ Site Explorer nie tylko pozwala na sprawdzenie dużej ilości linków w indeksie duplikując sposób Googlebota, ale również poddaje je dokładnej analizie.

3213f7dc7a494615bb1e117ec2b16ed5.png

 

 

Sprawdź jakie taktyki działają u Twojej konkurencji

Możesz w łatwy sposób sprawdzić skąd Twoi konkurencji biorą backlinki. Dzięki temu, jeśli się postarasz, zdobędziesz tak samo wartościowe linki dla siebie! Możesz też, i to polecam, dowiedzieć się co działa, a co nie, jeśli chodzi o zaplecza, by stworzyć swoją własną, unikalną strategię.

e82f6d90ec1e40888ca6eeda9f9f4e82.png

 

 

Znajdź łatwe do zdobycia backlinki

W zakładce Tools znajduje się narzędzie o nazwie Link Intersect. Pozwala ono na wpisanie kilku URLi i odkrycie które linki prowadzą do konkurencji, ale nie do Twojej strony. Narzędzie pozwala wyeksportować gotową listę. 

79c17dac572b47fbadaa9f3dcd4d846d.png

0b51ea17539a47ff9b5f986296601fbb.png

 

 

Sprawdź jakie czynniki wpływają na pozycje stron

Dzięki Top Referring Content oraz Inbound Links możesz określić jakie wartościowe strony linkują już do konkurencji. Możesz też skorzystać z opcji sortowania i np. posortować wyniki wg. Domain Rating lub URL Rating, by sprawdzić która strona ma największe znaczenie lub np. po ilości G+ lub FB Share, by zobaczyć która z nich jest najbardziej widoczna w social media.

ef8d6729d80c4159966b4ef3ba73ad78.png

 

 

 

Site Explorer (dane o ilości wyszukań)

Search Data w Site Explorer to zaawansowane narzędzie, które pokaże Ci na jakie słowa kluczowe rankuje dana domena, a następnie poda Ci jaki ruch osiąga dzięki tym słowom. Moim zdaniem jest to bardzo niedocenione narzędzie. Albo po prostu ludzie, którzy je poznali nie chcą się dzielić wiedzą na jego temat ;)

da2866fc7de14833be5b7726291a8a06.png

Te dane możesz wykorzystać w różny sposób. Może np. masz już stronę, którą pozycjonujesz na jakieś słowo kluczowe, ale Ahrefs pomoże Ci znaleźć jeszcze jedno lub dwa poboczne słowa, na które jesteś już stosunkowo dobrze wypozycjonowany. Zdobycie dodatkowego ruchu nie zaszkodzi! Chcesz sprawdzić na jakie słowa się pozycjonować, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Sprawdź na jakie keywordy jest wypozycjonowana Twoja konkurencja!

 

 

Keywords Explorer

Keyword Explorer jest narzędziem, które pozwala wyciągnąć oraz przeanalizować słowa generowane przez autosugestię Google. Autosugestia następuje wtedy, gdy wpisujesz pierwsze słowo, wciskasz spację i wyskakują Ci różne propozycje.

a0d1a730a7184f2681ec85ac74179edc.png

Co więc możesz zrobić z Keyword Explorer? Znaleźć nowe słowa kluczowe, znaleźć long tail'e, sprawdzić konkurencję na wcześniej wspomnianych.

b9770004768e43158e3e2ab64f03f1a5.png

 

 

Jeśli poważnie interesujesz się pozycjonowaniem i chcesz podejść do sprawy jak profesjonalista - Ahrefs jest narzędziem, którego potrzebujesz. Normalnie kosztuje on fortunę, ale dzięki SeoTools masz go za grosze! Sprawdź ofertę i korzystaj z elitarnych narzędzi za śmiesznie niską kwotę!

X6iLzYo.png

  • Super 14

SeoTools - najlepsze narzędzia SEO, SEM, CPA

Chcesz zacząć zarabiać w internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narzędzie przydatne każdemu kto robi SEO w PL i zagranicą :) Ilość informacji o konkurencji i możliwość zdobycia linków tam gdzie oni to złoto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób szacowana jest wartość ruchu z wyszukiwarki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maja dane statystyczne dla setek kategorii i to ile osób klika w które pozycje. Następnie ich roboty skanują słowa kluczowe i zapisują pozycje wszystkich stron. Potem jest to zbierane razem i wychodzi ilość ruchu dla danej strony. Dane nie są w 100% poprawne ale są dla każdego zbliżone i łatwo porównać swoją stronę i swój ruch z konkurencja.


SeoTools - narzędzia SEO
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY! | Jarvee - najlepszy bot Insta, YT, FB
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To narzędzie to bajka jeśli chodzi o informacje o konkurencji. Dla mnie TOP1 tool. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Przepraszam za odkop, ale mam pytanko. Przy szukaniu linków zwracam uwagę na Domain Rating, czy to dobre posunięcie?Można stwierdzić, że to mocna strona z wysoką liczbą DR? Bo zaczynam się zastanawiać też nad URL..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ciniutek serwis jest dostępny w zamkniętym dziale, do którego masz dostęp, jeśli wykupiłeś SeoTools :) Nawet dziś informacje w temacie serwisu zostały zaktualizowane, o czym informowałem w ostatnim poście tam opublikowanym.


SeoTools - najlepsze narzędzia SEO, SEM, CPA

Chcesz zacząć zarabiać w internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Wujek Ziemny
      Ten krótki poradnik przyda się tym, którzy szukają pomysłu na szybki pieniądz, a nie mają jeszcze zbyt dużych umiejętności w promowaniu swoich nisz. Jedyne, czego potrzebujesz to chwila czasu, telefon lub tablet z systemem Android/iOS oraz konto w sieci reklamowej z dobrymi ofertami randkowymi (dating).
       
      Jeśli szukasz dobrej sieci z fajnymi ofertami dating, sprawdź tutaj:
      CrakRevenue - kampanie pod cały świat 
      Fireads
      Mylead
      Krok 1 Zarejestruj się w dowolnej sieci CPA z dobrymi ofertami dating
      Nie wiesz co zrobić, by zaakceptowali Ci konto w sieci reklamowej? Przeczytaj ten poradnik:
      Krok 2 Znajdź ofertę typu SOI (Single Opt-in), czyli taką, która wymaga od użytkownika jedynie podania adresu e-mail w formularzu
      Krok 3  Stwórz dobry landing page pod wybraną ofertę
      Tworzenie dobrze konwertujących LP opisane jest tutaj:
      Krok 4 Zainstaluj aplikację Primo na swoim telefonie/tablecie

      Krok 5 Wybierz jakiś zagraniczny numer. Jeśli po raz pierwszy korzystasz z aplikacji, to pierwszy numer dostaniesz za darmo. A jeśli nie masz już takiej możliwości - kup dodatkowy numer. Numery kosztuję poniżej $1 za sztukę
      Krok 6 Zainstaluj na smartfonie/tablecie aplikację WhatsApp i zarejestruj się korzystając z numeru telefonu z Primo
      Krok 7 Wrzuć na zdjęcie profilowe zdjęcie jakiejś ładnej dziewczyny
      Krok 8 Wejdź na poniższą stronę i zarejestruj konto
      https://www.twoo.com Krok 9 Wybierz lokalizację, której dotyczy Twoja oferta CPA
      Krok 10 Like'uj profile osób, którzy odpowiadają kryteriom Twojej oferty - czyli patrz na ich wiek, płeć oraz lokalizację

      Krok 11 Rozmawiaj z ludźmi i podawaj im swój numer WhatsApp mówiąc, że wolisz rozmawiać z nimi w tamtej aplikacji
      Krok 12 Kiedy ludzie zaczną wysyłać Ci wiadomości na WhatsApp, po prostu dodawaj ich do znajomych
      Krok 13 Rozmawiaj z nimi w zalotny sposób i powiedz, że Twoje zdjęcia i filmy są w innej sieci społecznościowej podając swój link do landing page'a na WhatsApp
      Krok 14 Kiedy napaleniec poda swój adres e-mail, lead zostanie zaliczony

      Nie musisz obawiać się bana ze względu na wysoką konwersję. Po prostu po wypłacie ta konkretna oferta może zostać dla Ciebie wyłączona - wtedy wybierasz inną ofertę lub inną sieć
      Poradnik ten można również zastosować na Snapchacie, Instagramie i Facebooku!

    • Przez Muraszczyk
      ROZWIJANY OD 2017 ROKU KOMPLEKSOWY MENTORING
      AUTOMAZATYZACJI POZYCJONOWANIA SEO/SEM - OPTYMALIZACJA - AUTOMATYZACJA - RANKERX
      ______________________________________________________________
      - Treść dostosowana do 2020 roku!
      - 20% zniżka na RankerX i inne kody zniżkowe do narzędzi SEO!
      - Aktualna i unikalna lista profili publicznych oraz blogów web 2.0!
      - Omówienie i ocena wykorzystywania wygasłych domen w pozycjonowaniu!
      - Ocena konkurencji i dobór słów kluczowych!
      - Przeprowadzanie poprawnego audytu SEO strony!
      - Linkowanie ręczne w pozycjonowaniu!
      - On-page SEO!
      - Pełne omówienie linkowania automatycznego RankerX (aż 23 strony A4!)
      - Porady dot. zarabiania w modelu CPA!
      - "Dożywotni" dostęp do wszelkich aktualizacji mentoringu oraz poradników "ogólnych" dotyczących też innych - niż pozycjonowanie - tematyk!
      - Zniżka na pozostałe mentoringi Get Paid 2.0!
      _______________________________________________________________________________________________
      Kompleksowy Mentoring Automatyzacji Pozycjonowania (SEO/SEM/RANKERX)
      PEŁNE OPRACOWANIE METOD POZYCJONOWANIA ZA POMOCĄ AUTOMATYZACJI LINKOWANIA

      Mentoring jest rozwijany od kwietnia 2017 roku!
      Całość jest zarobkowo dostosowana m.in. do możliwości serwisów:
        | MyLead | Ogads | Lead.Network | Eforsa | —> LINK DO OPISU PEŁNEJ OFERTY <—
      —> LINK DO KASY <—
      Jednorazowa opłata za dołączenie: 399zł
      Jako członek mentoringu, możesz aktywować stałe +5% do wszystkich stawek w mylead.pl oraz lead.network oraz eforsa.pl!
      _______________________________________________________________________________________________ ... Zadawanie pytań dotyczących mentoringu jest w pełni bezpłatne i do niczego nie zobowiązuje. Proszę śmiało wysyłać wiadomości - chętnie odpowiem : )   --> ZADAJ PYTANIE <--   _______________________________________________________________________________________________  
    • Przez ®Admitad®
      Wciąż piszemy i uzupełniamy nasz przewodnik po narzędziach Admitad. Powiedzieliśmy już o trzech narzędziach: Admitad Extension, Moneylink, Admitad bot w Telegram.
      Nadal mamy do opowiedzenia 4 narzędzia: 
       
      Deeplink Universal Search Kupony unikalne  Kanały XML z towarami  
      Deeplink 🤠
      Możesz generować linki do produktu nie tylko we wtyczce Admitad Lite i Admitad Bot, ale także poprzez generator linków. Aby to zrobić, musisz przejść do osobistego konta wydawcy w systemie, określić witrynę, na której udostępnić link, i wybrać program partnerski.
      Narzędzie jest przeznaczone dla: każdego, kto chce tworzyć linki partnerskie, jest zarejestrowany w programie, ale nie chce korzystać z Admitad Extension i Telegram bota, możesz dowiedzieć się o tych narzędziach w części #1 tego artykułu. 
      Wady: 
      Nie musisz niczego pobierać ani instalować. Można podać SubID. Deeplink można pobrać w formacie csv, co jest wygodne w przypadku dużych witryn z dużą ilością linków. Długie linki można skrócić za pomocą funkcji Shortlink. Główne cechy:
      Za każdym razem, aby utworzyć link, musisz wejść na swoje konto osobiste Twoja platforma musi być połączona z programem reklamodawcy.  Nie nadaje się, jeśli chcesz szybko wypróbować program i przeanalizować konwersję. Universal Search 🤑
      Narzędzie dla właścicieli własnych wyszukiwarek i wtyczek przeglądarek. Skrypt umożliwia wyróżnianie programów partnerskich w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, dodając ich logo, a tym samym podkreślając wynik dla użytkownika.
      Narzędzie jest przeznaczone dla: właścicieli własnych ciągów wyszukiwania w witrynie i rozszerzeniach przeglądarki.
      Wady: 
      Dodaje link partnerski w momencie kliknięcia – link w wynikach wyszukiwania nie jest modyfikowany dla użytkownika. Pozwala zarabiać nie tylko na reklamach kontekstowych, ale także na ruchu organicznym. Główne cechy:
      Odpowiednie dla niewielkiej liczby wydawców. Kupony unikalne 😎
      Łatwy do zapamiętania kod promocyjny to własna kampania wydawcy, która pozwala zarabiać na platformach, na których umieszczanie linków partnerskich jest niemożliwe lub niewygodne. Wydawca otrzyma wynagrodzenie za każde docelowe działanie wykonane przy użyciu unikalnego kuponu.
      Narzędzie jest przeznaczone dla: dużych blogerów na YouTube, Instagramie, TikTok i innych witrynach, na których nie są umieszczane linki partnerskie.
      Wady: 
      Nie wymaga generowania linków afiliacyjnych i ich umieszczania. Pliki cookie dla webmasterów nie są wymagane do rejestrowania działań w systemie: bez względu na to, jakie źródła są zaangażowane w łańcuch konwersji, zakup użytkownika nadal zostanie przypisany wydawcy, który jest właścicielem unikalnego kuponu. Możesz wypróbować narzędzie na innych stronach, jeśli proponowana opcja zainteresuje reklamodawcę. Zwiększa możliwości zarabiania na Instagramie: nie musisz mieć więcej niż 10 000 obserwujących, aby publikować linki do historii lub dodać link do opisu swojego profilu. Może być rozpowszechniany offline: w broszurach, katalogach, paragonach itp. Główne cechy:
      Nadaje się głównie dla dużych blogerów, którzy mogą zainteresować reklamodawcę. Aby go otrzymać, musisz wypełnić wniosek na swoim koncie osobistym, co może zająć dużo czasu. Możesz użyć kuponu unikalny tylko w uzgodnionej witrynie, w przeciwnym razie reklamodawca może odrzucić akcję. Kanały XML z towarami 🥳
      Gotowy katalog z danymi o towarze reklamodawcy, który pozwala zautomatyzować wypełnianie strony internetowej i nie twórz ręcznie opisu dla każdej pozycji.
      Narzędzie jest przeznaczone dla: dropshippers, witryn, porównywarki cen.
      Wady: 
      Nie musisz dodawać każdego produktu osobno. Umożliwia pobieranie danych w formatach xml lub csv. Możesz przesyłać informacje tylko o przecenionych produktach, co jest wygodne podczas sprzedaży. Umożliwia szybką zmianę danych produktu: wystarczy wprowadzić datę ostatniego importu. Główne cechy:
      Odpowiednie dla niewielkiej liczby wydawców. Nie wszystkie programy partnerskie mają kanały XML z towarami Musisz połączyć się z programami reklamodawców. Wybierz swoje narzędzie, zyskaj czas na tworzenie skutecznych kampanii reklamowych i zarabiaj więcej! 💸💸💸
      Nasz cel ułatwić pracę wydawców ❗
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .