Skocz do zawartości
AmXuLiC

Drużyna Mistrzów z MC

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę pusto w tej kategorii jest więc przydało by się ją ożywić :). Opisujcie w tym temacie wszystko co trenujecie, ile, jakie suple braliście/bierzecie, diety itp :).

 

 

Ja trenuję na siłowni. Od dzisiaj zmieniłem plan na siło-masówka. Mój cel do marca wbić około 10kg nie zalewając się przy tym strasznie. Za kasę zarobioną na showup :D w piątek doszły mi nowe odżywki:

- Amino Energy [2 puchy]

- Biało [3kg]

- Mass mutant

- S.A.W

 

Od poniedziałku następnego zmieniam dietę :).

 

Użytkownik oskarżony o oszustwo.

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Trochę pusto w tej kategorii jest więc przydało by się ją ożywić :). Opisujcie w tym temacie wszystko co trenujecie, ile, jakie suple braliście/bierzecie, diety itp :).

 

 

Ja trenuję na siłowni. Od dzisiaj zmieniłem plan na siło-masówka. Mój cel do marca wbić około 10kg nie zalewając się przy tym strasznie. Za kasę zarobioną na showup :D w piątek doszły mi nowe odżywki:

- Amino Energy [2 puchy]

- Biało [3kg]

- Mass mutant

- S.A.W

 

Od poniedziałku następnego zmieniam dietę :).

 

 

Może podałbyś swoje wymiary, no może bez szczegółów? Wzrost, wagę... fajnie by było. 

 

Edit: Też podnoszę masę, ale nie jest tak łatwo. :D

Edytowane przez jakuba
Odnośnik do komentarza

Ja mam plan z Kifa na mase. Powiem Wam, że jest ciekawy i działa.

Obecnie przerwa w cyklu. Ale 1,5cm poszło w łapa po cyklu :)

A trenuje 4 razy w tyg.

Pon: Plecy/Bajceps

Wt: Klata/Tric

Czw: Bary

Pią: Nogi

 

Serie 4x8.

A co sobote basenik :)

A co do treningu to najważniejsze w nim jest trzymanie tępa w każdym ćwiczeniu, a nie machanie "pach, pach, pach" :D

Odnośnik do komentarza

Ponad rok trenowałem boks, aktualnie regularnie biegam, trenuję na worku, a do tego jeszcze ćwiczenia siłowe na własnej masie. No i poza tym myślę nad powrotem na sekcję, póki jeszcze czas.. 

Diety żadnej szczególnej nigdy nie prowadziłem, po prostu ciągle staram się zdrowo odżywiać ;)

Odnośnik do komentarza

Lekka siłownia, basen, amatorsko siatkówka, bardzo amatorsko piłka nożna, w zimie to i nartami nie pogardzę :D

 

@UP znasz się na boksie więc myślisz, że rozpoczęcie treningów w wieku 18 lat ma sens i da się osiągnąć w miare fajne wyniki?

 

Ma na pewno większy sens niż zamulanie w domu i opierdzielanie się na kanapie ;) . Co do wyników to jest to kwestia bardzo sporna. O ile ktoś załóżmy 5 lat młodszy od ciebie nie posiada jakichś specjalnych predyspozycji, ale bardzo się przykłada to ma szanse na jakąś tam zawodową karierę, bądź sukcesy w amatorskiej, tak ty musisz liczyć, że posiadasz talent i musisz go "tylko oszlifować". Taka moja opinia ;)

  • Super 4
Odnośnik do komentarza

Ma na pewno większy sens niż zamulanie w domu i opierdzielanie się na kanapie ;) . Co do wyników to jest to kwestia bardzo sporna. O ile ktoś załóżmy 5 lat młodszy od ciebie nie posiada jakichś specjalnych predyspozycji, ale bardzo się przykłada to ma szanse na jakąś tam zawodową karierę, bądź sukcesy w amatorskiej, tak ty musisz liczyć, że posiadasz talent i musisz go "tylko oszlifować". Taka moja opinia ;)

Dobrym przykładem jest Juras :)

 

Może podałbyś swoje wymiary, no może bez szczegółów? Wzrost, wagę... fajnie by było. 

 

Edit: Też podnoszę masę, ale nie jest tak łatwo. :D

Wzrost: ~185-186 mały jestem :(

Waga: Na końcowym etapie redukcji 74kg Aktualnie: 75,8kg z dzisiaj

Po redukcji [mocnej] rekordowo na bicku 40,8 zaokrąglijmy do 41 :D jeszcze mało było by spokojnie 42 ale zawaliłem dietę przez dłuższy czas dopiero 7-8 miesięcy trzymam się w 99%. Co do masy to idzie dobrze jak masz dobrą dietę, trening + suple :).

 

 

Kończę redukcję. 

 

FBW, aeroby, standard. Dieta low-carb.

Jechałem na podobnym do low-carb czyli VLCD + IF na redukcji kozak dieta :X co 2 tygodnie musiałem cheat day robić bo z braku węgli ruszać się nie mogłem xD

 

Użytkownik oskarżony o oszustwo.

 

Odnośnik do komentarza

Piłka nożna i siatka amatorsko oczywiście, chce zacząć ćwiczyć na siłce, tyle, że najpierw muszę masy nabrać (mam 1,83 m wzrostu i ważę 72 kg tylko). Macie jakieś fajne plany i diety w tym celu dla zupełnie początkujących? :)

ćwiczyłem z 3-4miechy, brzuch sobie zrobiłęm ale teraz zaprzepaśiłem to niestety, a już nie mam tak czasu jak wyskrobać, za dużo zajęć do maturki teraz mam, ale co do postury, to ja mam 1,81m i 68kg ;) poczytaj na sfd i kfd diety na mase + rozpiska ogólnorozwojowa na pierwsze 2-3miechy, średnie ciężary, dużo powtórzeń + dużo potraw z białkiem i węglowodanami, ew kup sobię białko albo jakiegoś gainera, podstawą jest kurczak z ryżem w różnych postaciach :D

zygBwel.png

Odnośnik do komentarza

ćwiczyłem z 3-4miechy, brzuch sobie zrobiłęm ale teraz zaprzepaśiłem to niestety, a już nie mam tak czasu jak wyskrobać, za dużo zajęć do maturki teraz mam, ale co do postury, to ja mam 1,81m i 68kg ;) poczytaj na sfd i kfd diety na mase + rozpiska ogólnorozwojowa na pierwsze 2-3miechy, średnie ciężary, dużo powtórzeń + dużo potraw z białkiem i węglowodanami, ew kup sobię białko albo jakiegoś gainera, podstawą jest kurczak z ryżem w różnych postaciach :D

 

No to, co napisałeś to wszystko wiem akurat hehe, chyba faktycznie poradzę się chłopaków bardziej doświadczonych z kfs lub sfd :)

"Twoja ignorancja to ich siła"

Odnośnik do komentarza

Do 21 lat siatkówka klubowo III i IV liga, potem zaczęła się praca na etacie więc koniec ze sportem na poziomie. Teraz wszystkiego po trochu żeby się nie zapuścić. Siłka (trening z naciskiem na wyskok), siatkówka plażowa(w lato amatorskie turnieje w całym kraju), basen i od ponad roku jazda na kolarce. Kupiłem szosę za hajs z PPA, najlepiej wydane 2tys w życiu, nigdy nie spodziewałem się że rower może dać tyle frajdy. Jazda po mieście w korku i miny kierowców jak się ich mija przy 35km/h :D

****** chęć działania

Odnośnik do komentarza

Ja trenuję kolarstwo górskie - trening 5x w tygodniu, wyścigi od czasu do czasu i fajnie się to kręci, taki sposób na życie :-)

 

W sezonie też czasami siłownia, ale niewiele - raczej na podtrzymanie, bo ciężko to pogodzić z dobrą regeneracją. 

 

Poza sezonem siłownia, bieganie, w tym roku próbowałem też biegówek - zajebisty sport, męczy jak cholera ;)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .