Skocz do zawartości

2 471,74‬ dnówki

Podsumowując wczorajszy dzień...
łącznie 2 471,74‬zł


  • Super 3
  • Dzięki! 1


Rekomendowane komentarze

15 godzin temu, Plichciu napisał:

Gratulacje, na ero tyle hajsu?

ero ero tylko nie na PL :D

 

6 godzin temu, str80 napisał:

Nieźle, gruba dniówka 

dzięki ! :D

 

 

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Sprawdź też:

  • Podobna zawartość

    • Przez ®MyLead.pl®
      To właśnie w 2016 roku zrobiło się głośno o sztucznej inteligencji, a w tym o botach. To czas, w którym pierwszy raz zobaczyliśmy pełnoprawnego chatbota działającego w oparciu o Messengera, czyli popularnego komunikatora będącego częścią Facebooka. Co prawda w naszym kraju chatboty nie są jeszcze bardzo popularne, to trend ten na świecie szybko rośnie, tym samym w Polsce również będzie na niego “boom”, choć jest ono jeszcze przed nami. 
      Warto jednak już teraz zainteresować się nowoczesnymi technologiami, które będą wygodne dla klienta, jak i dla Ciebie, a także pozwolą Ci zarobić pieniądze.

      Czym jest chatbot? 
      Messenger to obecnie nie tylko komunikator do rozmów, a tak naprawdę cały ekosystem produktów. Należy do nich zaliczyć: gry, usługi, od całkiem niedawna również reklamy. Jedną ze składowych tego ekosystemu są wspomniane na początku chatboty. Boty same w sobie nie są niczym nowym. Niektórzy z Was mogą je kojarzyć jeszcze za czasów GG. Bot to system, który w sposób imitujący sztuczną inteligencję może prowadzić konwersacje i kontakt z fanami. Ważne jest tu słowo „konwersacja”, bowiem Messenger jest platformą wymiany wiadomości, w taki sam sposób musi więc działać system działający w jej obrębie. Chatbot pozwala więc na pewnego rodzaju rozmowę z automatycznym systemem. Bot generalnie musi przynieść odbiorcy jakąkolwiek korzyść. W naszym przypadku będzie to przedstawienie oferty, przy założeniu, że klient będzie nią zainteresowany, gdyż samodzielnie rozpoczął rozmowę z chatbotem. Chatboty dają pełen wachlarz możliwość - łącznie z możliwością składania zamówień i dokonywania płatności. My jednak ich nie potrzebujemy - wykorzystamy dość podstawowe funkcjonalności, które nie są skomplikowane, ale dla nas okazały się  w pełni wystarczające. Należy pamiętać, że Messenger jest pewnego rodzaju terenem dziewiczym - pojawiają się w nim pierwsze reklamy i rozwiązania, ale do marketingu i zarabiania wykorzystywany jest od bardzo niedawna i kryje w sobie ogromny potencjał. Obecnie potencjał ten wykorzystują głównie duże marki. Dodatkowo Polska jeszcze nie jest rynkiem, w którym narzędzie to jest wykorzystywane, choć wszystko wskazuje na to, że jego popularność wzrasta. Dobrze jest więc pomyśleć o własnym rozwiązaniu już teraz, wyprzedzając konkurencję. By skorzystać ze wszystkich rad i przykładów opisanych w e-booku, musisz posiadać bezpłatne konto na platformie MyLead.global. Jeśli jeszcze go nie posiadasz, zrób to już dziś.

      Jak to w ogóle działa?
      Całość ma bardzo proste zasady działania. Klient zainteresowany danym botem, odzywa się do niego. Sam więc rozpoczyna rozmowę, najczęściej za pomocą przycisku “Rozpocznij”. Sama rozmowa najczęściej do złudzenia przypomina normalną rozmowę prowadzoną na komunikatorze - zawiera określenia i teksty wcześniej napisane przez twórcę aplikacji, a platformy do budowania chatbotów oddają w Twoje ręce dodatkowe narzędzie budowania autentyczności tej rozmowy, chociażby możliwość dodania animacji pisania wiadomości, po której realnie następuje wysłanie tejże wiadomości.
      Rozmówca rozmawia z botem klikając w odpowiednie przyciski - system ma zaprogramowane flow, w trakcie którego odbiorca wybiera kolejne opcje poprzez klikanie w przyciski. To one posuwają go w rozmowie. Ciężko jednoznacznie ocenić cel - zakończenie takiej rozmowy, ponieważ boty mogą być wykorzystane do wszystkiego. W naszym przypadku zawsze będzie to propozycja skorzystania z oferty z wykorzystaniem linka afiliacyjnego.

      Boty i statystyki
      Po przeczytaniu wstępnego opisu możesz mieć wrażenie, że jest to świetne rozwiązanie do
      wykorzystania. I słusznie, tak właśnie jest. W dalszej części tego wpisu dokładniej opowiemy Ci o zaletach tych systemów, ale najpierw pokażemy Ci statystyki, które potwierdzają wszystkie twierdzenia zawarte w tym artykule.

      Trend zauważalny jest także w Polsce. W naszym kraju Messenger jest numerem jeden wśród najpopularniejszych komunikatorów, a Polacy mimo iż nie mają w większości pojęcia czym jest chatbot, to deklarują, że z chęcią sprawdziliby, jak działa to rozwiązanie. Tym bardziej masz możliwość wykorzystania wizerunku bota jako czegoś totalnie futurystycznego.

      Urządzenia mobilne rosną
      Ogromny potencjał drzemiący w botach to zasługa coraz większej dominacji urządzeń mobilnych. Urządzenia te są chętnie wybierane przez użytkowników, a aktualnie większość ruchu, która generowana jest na największych stronach typu Google lub Facebooka, generowana jest właśnie mobilnie.

      Dlaczego warto?

      To jest po prostu skuteczne... 
      Dzięki takim systemom obsługa klienta w 24 godziny na dobę jest możliwa i realna. Dodatkowo boty oferują szereg różnych rozwiązań. Rozmówca szuka telewizora? Bot poleca mu telewizor z wykorzystaniem Twojego linka afiliacyjnego. Klient chce dowiedzieć się więcej o możliwości wygrania bonu do znanego sklepu? Pisze on do bota i natychmiast otrzymuje instrukcję przejścia przez formularz z zamieszczonymi w rozmowie screenshotami, które pomogą mu przez formularz przejść. Na rynku pojawiło się już takie rozwiązanie - firma WebGains wraz z IBM stworzyła projekt wielkiego bota, który doradza klientowi biorąc pod uwagę jego preferencje zakupowe, a system uczy się maszynowo - bezpośrednio podczas rozmów. Warto jednak dodać, że własnego chatbota może posiadać każdy - istnieją wygodne platformy pozwalające je zbudować. …i wygodne Chatboty są więc wyjątkowo wygodne - zarówno dla klientów, jak i dla osób zajmujących się afiliacją. Rozmówcy po prostu wysyłają wiadomość do bota - nie potrzebują dodatkowej aplikacji, bo Messengera używa każdy z nas. Rozmówcy nie są zmuszeni też do podawania rozbudowanych danych. Cała komunikacja przebiega dużo szybciej niż w przypadku klasycznej komunikacji, ponieważ jest mocniej zautomatyzowana. 
       
      Blokady na Facebooku dla bota nie istnieją
      Jeśli już dziś zarabiasz na mediach społecznościowych, to jest to dla Ciebie niezwykle istotna informacja. Wykorzystując do swojej pracy bota nie musisz obawiać się o blokady linków, które promujesz. Nie są one w żaden sposób zagrożone blokadą przez system Facebooka, tym samym promowanie jest znacznie prostsze i mniej stresujące.
      Zarobek pasywny
      Raz zbudowany system działa nieprzerwanie 24 godziny na dobę. Nie potrzebuje on przerw ani nie wymaga też kontroli z Twojej strony. W miarę upływu czasu system można coraz mocniej automatyzować. Oczywiście to, jak to zrobisz, zależy tylko od Twojego pomysłu i kreatywności - jeśli na przykład chcesz promować bota z wykorzystaniem grup na Facebooku, to prawdopodobnie Twój czas poświęcony na promowanie się nie skróci, ale Twoja praca może przynieść wyższy zysk, ponieważ chatboty są niezwykle skutecznym rozwiązaniem.
      Dodatkowa baza marketingowa 
      Każda osoba, która nawiąże kontakt z Twoim botem staje się subskrybentem. Znaczy to tyle, że wystarczy jedna wiadomość, by otrzymać kontakt do osoby zainteresowaną określoną tematyką. Co więcej - platformy z botami mają wbudowane systemy wysyłki wiadomości, a więc mogą zawierać: tekst, zdjęcia, wideo oraz przyciski z linkami. Baza ta ma jedną zaletę, o której należy tu wspomnieć - jest bardzo efektywna. Nie dość, że mamy wyselekcjonowanych odbiorców, którzy sami się do nas zgłosili, to na dodatek wysyłamy im treść, którą trudno nie zauważyć. 
      Prostota tworzenia
      Żeby zbudować chatobta nie musisz posiadać specjalistycznej wiedzy ani z zakresu programowania, ani żadnej innej. Dodatkowo sam proces nie pochłania zbyt wiele czasu. Oczywiście są elementy, które mogą zabrać Ci więcej czasu, chociażby stworzenie szablonu automatycznego rozpoznawania najczęstszych pytań i wysyłanie napisanych wcześniej wiadomości, ale w zdecydowanej większości budowa chatbota jest stosunkowo szybkim zadaniem. 
      Uniwersalizm
      Chatboty cechuje uniwersalizm, który sprawia, że sprawdzą się one we wszystkich branżach. Niezależnie jakie programy partnerskie chcesz promować, czy o jakiej tematyce posiadasz stronę WWW - boty sprawdzą się za każdym razem.
      Jakie chatboty możemy stworzyć?
      To, co Cię ogranicza w trakcie tworzenia chatbota to tylko Twoja wyobraźnia.Tak naprawdę w procesie tworzenia bota da się zrobić praktycznie wszystko.
      Oto jedynie kilka z naszych pomysłów:
      ● „Znajdziemy Ci dziewczynę” - bot, który po preferencjach wychodzi z propozycjami portali randkowych, na których znajdziemy miłość życia (lub osobę na spotkania bez zobowiązań);
      ● „Odpowiedz i wygraj” - łatwy quiz; za poprawne odpowiedzi nagradza się użytkownika
      możliwością wzięcia udziału w konkursie z cennymi nagrodami;
      ● „W co zagrać?” - bot, który po odpowiedziach użytkownika doradzi mu, w jaką grę
      przeglądarkową może zagrać;
      ● „Doradca inwestycji” - system, który sprawdzi jaką ilość pieniędzy rozmówca ma do
      zainwestowania i na tej podstawie zaproponuje mu loterię, jeśli dysponuje małą ilością pieniędzy lub platformę inwestycji w kryptowaluty, jeśli ma większą ilością środków
      finansowych;
      ● „Jak się odchodzić?” – bot, który po sprawdzeniu oczekiwań i preferencji rozmówcy, dopasuje do niego odpowiedni suplement diety;
      ● „Gdzie obejrzeć film?” – bot, który jako jedyny ze wszystkich przykładów może
      pozwalać na wpisanie unikalnej odpowiedzi przez klienta – odpowiedź ta może
      zawierać nazwę filmu, który chce on oglądać, a bot może imitować przeszukiwanie
      sieci internetowej w poszukiwaniu miejsca, gdzie dana produkcja jest dostępna,
      następnie klient może być przekierowany na program partnerski oparty o VOD;
      ● „Jak zadowolić kobietę?” – system, który łączy w sobie różne programy partnerskie z wielu kategorii opartych o suplementy diety dla dorosłych, jak i ofertę sex shopów;
      ● „Jaki komputer kupić?” - bot, który bada technologiczne oczekiwania rozmówcy i
      doradzi jaki sprzęt należy wybrać, oczywiście robi to z wykorzystaniem linku
      afiliacyjnego do wybranego sklepu z elektroniką.
      Wybór jest ogromny. Do Ciebie należy decyzja,  na co się zdecydujesz. W tym artykule zrealizujemy w praktyce dwa pierwsze pomysły krok po kroku.
      Tworzymy własnego bota i pomagamy znaleźć dziewczynę
      Z usług jakiej platformy korzystać?
      W celu zbudowania własnego chatbota skorzystaliśmy z  platformy chatfuel.com, ale w sieci znajdziesz wiele różnych portali oferujących możliwość przygotowania własnego bota. Do najpopularniejszych zalicza się ManyChat i botpress.io. 
      Warto przy okazji wspomnieć, że jeśli przydałby Ci bot na inne rynki, to możesz stworzyć taki system pod inne platformy. Przykładowo portal manybot.io pozwala na realizację chatbotów na popularny komunikator Telegram.
      Jakie programy partnerskie wykorzystamy?
      W naszym projekcie wykorzystaliśmy 4 portale randkowe z oferty MyLead. Przypominam Ci, że jeśli jeszcze nie założyłeś konta na MyLead, to w tym momencie powinieneś to zrobić, by móc zarabiać na botach na Messengerze.


      Erodate
      Stawka: 2,25 - 2,75 PLN | Model: CPL, prowizja za założenie konta | Podgląd: KLIK
      Erodate to program skierowany do osób młodych (18-24 lata), które poszukują seksu

      SexPrzygody
      Stawka: 3,15 PLN | Model: CPL, prowizja za założenie konta | Podgląd: KLIK
      SexPrzygody to program dla osób szukających seksu  w wieku od 25-35 lat.

      Flirt
      Stawka: 3,78 PLN - 29,57 PLN | Model: CPL, prowizja za założenie konta | Podgląd: KLIK
      Flirt to program dla osób szukających seksu  w wieku od 35 lat w górę.

      eDarling
      Stawka: 2,77 PLN - 5,54 PLN | Model: CPL, prowizja za założenie konta | Podgląd: KLIK
      eDarling to program dla osób szukających prawdziwej miłości, niezależnie od wieku.

      Gotowy? No to… zaczynamy!
      Opis projektu
      Bot będzie pomagać rozmówcy w poszukiwaniu miłości albo, w zależności od oczekiwań, kobiety do seksu. System będzie działał w oparciu o zbiór następujących po sobie pytań, a na końcu rozmówcy użytkownik otrzyma propozycję skorzystania z programu, który spełnia jego oczekiwania. Ten projekt w odniesieniu do komunikatora Messenger ma jeszcze jedną cechę - prywatność. Jeśli ktoś szuka dziewczyny do spotkań bez zobowiązań, to raczej informację tą chcę zachować dla siebie. Rozmowa za pośrednictwem prywatnego konta na komunikatorze z całą jest prywatna - nikt inny nie zobaczy wyborów rozmówcy.
      Rozpisujemy plan działania
      Zanim przystąpisz do działania, przemyśl na spokojnie strategię działania. To powinno Ci  ułatwić pracę i sprawić, że podczas tworzenia bota nie zapomnisz o poszczególnych elementach. Teraz chcemy Ci pokazać, w jaki sposób my mamy zamiar wykorzystać chatbota. 

      Wiadomość, którą widzi użytkownik przy próbie rozpoczęcia rozmowy, wymagająca działania z jego strony. Wiadomość ta składa obietnice, zachęca do rozpoczęcia rozmowy.
      Skupmy się więc na oczekiwaniach rozmówcy - chce flirtu i seksu, czy prawdziwej miłości? musimy to ustalić, ponieważ bez tego nie będziemy mogli dalej kontynuować rozmowy - W zależności od tego, co wybierze, otrzyma on różne propozycje, oparte o odrębne programy partnerskie.

      Mamy więc dwie drogi - pierwszą jest chęć spotkań bez zobowiązań, czyli po prostu dla… zabawy. Czas przedstawić rozmówcy dodatkowe pytania.
      Warto mieć na względzie, że w naszym przypadku nie mają one żadnego wpływu na wynik - te pytania mają na celu jedynie utwierdzić rozmówcę w totalnej unikalności propozycji, którą otrzyma już niedługo. Ma on po prostu poczuć, że strona randkowa, którą za moment podpowie mu bot, jest dobrana specjalnie do niego. Jednocześnie pytania te w Twoim przypadku mogą mieć realne znaczenie. Istnieją, np. portale dla masochistów lubiących ostry seks, więc jeśli zdążyłeś ustalić, że Twój użytkownik to lubi, to nie musisz zadawać mu kolejnych pytań. Użytkownik na każdym etapie może wybrać opcję “Chcę seksu bez pytań” i od razu przejść do najważniejszego pytania, czyli pytania o wiek przyszłej partnerki/kochanki.

      Wiek przyszłej partnerki jest ważny, ponieważ w zależności od udzielonej odpowiedzi, rozmówca otrzyma propozycję innego portalu randkowego. Wybór ten ma wpływ na ostateczną propozycję - zaproponowanie jednego z trzech portali.

      Wybór 18-24 poskutkuje propozycją w postaci Erodate, wybór 25-35 to SexPrzygody, a 35+ skończy się zaproponowaniem oferty Flirt. Całość zaprezentowana jest w formie galerii z ze zdjęciami trzech dziewczyn - użytkownik może wybrać tą, którą lubi, a kliknięcie w przycisk „Zaliczam 👉👌” skutkuje przekierowaniem do portalu z wykorzystaniem linka afiliacyjnego. Jednocześnie na tym kończy się flow użytkownika. Należy pamiętać o jeszcze jednym, przecież klient może wcale nie szukać seksu. On może chcieć prawdziwej miłości!

      Dodatkowe pytania. W naszym przypadku nie mają one żadnego wpływu na wynik. O wyniku nie decyduje również pytanie o wiek. Użytkownik na każdym etapie może zdecydować się na opcję “Miłość bez pytań” i od razu przejść do propozycji portalu randkowego.

      Nie ma znaczenia, jakiego wyboru dokonał rozmówca. Zawsze otrzyma on propozycję rejestracji na platformie randkowej eDarling. Użytkownik może na zdjęcie jednej z trzech dziewczyn widocznych w galerii. Wystarczy, że kliknie w przycisk „Chcę ją poznać 🤝” skutkuje przekierowaniem na dany portal z wykorzystaniem linka afiliacyjnego.
      Zakładamy konto
      Założenie konta na Chatfuel jest niezwykle proste. Na stronie głównej znajdziesz przycisk, który wystarczy kliknąć, by przejść do tworzenia stworzenia konta.

      Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się do swojego konta na FB lub o zgodę na dostęp do naszego konta. Jest to jedynie rodzaj weryfikacji, więc nie musisz się o nic obawiać. Chatfuel nie publikuje nic w Twoim imieniu. Przejdź więc do logowania. Twoim oczom ukaże się dashboard. Jeszcze nieco pusty, ale wkrótce to się zmieni.

      Budujemy i tworzymy bota
      Zróbmy to wspólnie. Razem stworzymy nasz pierwszy projekt bota. Klikamy więc w powyższy kafelek, a następnie wybieramy opcję „Blank Bot”.

      W dashboardzie pojawi się nasz nowy chatbot. Musimy połączyć go teraz z naszą stroną na Facebooku, czyli stroną, w ramach której będzie działać. W tym celu klikamy więc na przycisk „Connect”.

      Wybieramy z listy stronę, którą chcemy połączyć z naszym nowym botem.

      Jesteśmy połączeni, ale nasz bot jest pusty.

      Oto dwa ważne elementy każdego bota:
      ● bloki
      ● przyciski
      Bloki są jednym z etapów, na które trafia rozmówca. Konwersacja i całe flow, które tworzysz, nie odbywa się w końcu na jednej planszy. Jest podzielona  na różne etapy i scenariusze,
      czyli krótko mówiąc bloki. W przypadku naszego bota zdecydowaliśmy się na następujące bloki:

      Przyciski natomiast to Twoja możliwość wchodzenia z potencjalnym rozmówcą w konwersację, kierowania go do dalszych części rozmowy i oddanie w jego ręce poczucia, że
      korzystanie z bota gwarantuje mu indywidualność - to on sam decyduje o przebiegu rozmowy. Bot powinien przewidywać wszystkie możliwe scenariusze, stąd należy opracować każdą ewentualność. Przyciski można dodać do każdego elementu - tekstu, filmu, a również do materiału audio. Zaraz przejdziemy do dodawania przycisków.
      Teraz musimy zająć się wiadomością powitalną. Można powiedzieć, że to najważniejszy element, ponieważ zależy nam na tym, by przekonać użytkownika do nowego rozwiązania.
      Edytujmy więc domyślną wiadomość powitalną. Możemy pozostawić parametr {{first name}} - wkleja on w to miejsce imię użytkownika, przez co ten czuje, że system jest jeszcze bardziej autentyczny i spersonalizowany. Przy okazji przycisków wspominaliśmy, że można dodać je do każdego elementu. W takim razie dodajmy go teraz do naszej powitalnej wiadomości.

      Teraz wymyślamy i wpisujemy tekst, który ma zawierać się w przycisku. Na chwilę obecną nie chcemy przekierowywać odbiorcy na żaden link, dlatego wybieramy sekcję „Blocks”, a dalej wybieramy blok, do którego ma on zostać przeniesiony po kliknięciu. W zaprezentowanym przez nas przykładzie będzie to „Default Answer” - wiadomość powitalna zachęca do konwersacji, a blok „Default Answer” zawiera pierwsze ważne pytanie. „Default Answer” to również domyślna wiadomość. Zedytujmy więc ją po raz kolejny, tym razem stawiając pytanie, gdzie wybór jednej z opcji ma wpływ na to, jak dalej potoczy się rozmowa. Na tym etapie koniecznie upewnij się, że stworzyłeś już wszystkie bloki, które widziałeś kilka grafik wcześniej. Będziemy przekierowywać klienta na te bloki, stąd są one nam niezbędne do dalszego projektowania. W dalszym ciągu wykorzystujemy parametr odpowiedzialny za dostosowanie imienia.
      Edytujemy więc wiadomość: dodajemy dwa pytania. Przyjrzyj się teraz blokom, na które kierujemy klienta.

      Musimy więc przeanalizować dwa możliwe scenariusze - jeden klient może chcieć miłości, a drugi szukać seksu. Przejdźmy na początek przez ten pierwszy scenariusz, dla którego wcześniej stworzyliśmy łącznie 6 bloków.

      Kolejność bloków nie jest przypadkowa - będą to trzy bloki, przez które będzie przechodził nasz rozmówca. Trzy ostatnie to wynik ostateczny - pytanie o wiek będzie pytaniem decydującym, stąd rozmówca będzie mógł trafić jedynie do jednego z tych bloków, w zależności od tego, jaką odpowiedź udzieli w bloku “Seks - wiek”, ale nie uprzedzajmy faktów. Pierwszy kafelek - “Seks - główny”. To pierwszy blok, który będzie całkowicie pusty. Musimy więc dodać do niego treść.

      Dzięki temu przybornikowi będziesz mógł dodawać kolejne elementy. Opiera się on klockach - po prostu dołączasz kolejne elementy, mogąc dowolnie zmieniać ich kolejność. My skorzystaliśmy z opcji widocznych poniżej:
      ● Text -  potrzebujemy wiadomości, którą będziemy wysyłać do rozmówcy,
      ● Typing - dodanie animacji pisania wiadomości, czyli trzech kropek,
      ● Quick reply - w naszym przypadku dodatkowy przycisk wykorzystywany poza tradycyjnymi odpowiedziami na pytania,
      ● Gallery - seria zdjęć; do tego jeszcze wrócimy, ponieważ opcję tą wykorzystamy wyłącznie na ostatnim etapie.
      Dodajemy więc pole tekstowe, a w dalszej kolejności animację pisania.

      Super! Przed chwilą dodałeś pierwsze elementy do swojego bota. Możesz dodać też kolejne - np. nowe pole tekstowe, kolejną animację pisania, a na sam koniec pole tekstowe z przyciskami. Jeśli chcesz przekazać klientowi trochę więcej szczegółów, to zawsze dobrze rozdzielić to na kilka różnych wiadomości. Pozwoli mu to szybko i sprawnie zapoznać się z wiadomościami, którego do niego wysyłasz. 
      Ostatnim razem stworzyliśmy dwa różne przyciski. Tym razem stworzymy trzy, jednak wprowadzimy jeszcze jedną zmianę. mowa tu o wyborze przycisku i tym, iż wybór nie będzie miał żadnego wpływu na dalszy rozwój konwersacji. Zarówno ten blok, jak i dwa kolejne, mają po prostu utwierdzić rozmówcę w przekonaniu, że traktujemy go indywidualnie, choć rzecz jasna moglibyśmy wykorzystać też informację o tym, że rozmówca lubi podglądać kobiety (takiego pytania w naszym przypadku nie zadaliśmy, choć jego dodanie byłoby oczywiście możliwe) i jeśli odpowiedź brzmiałaby “TAK”, to przekierować go na serwis z transmisjami dla dorosłych. Możliwości monetyzacji jest więc ogrom.

      Przekierowujemy klienta na kolejny blok. Jednak musimy teraz zrobić coś jeszcze - przewidzieć, że rozmówca może nie mieć ochoty  odpowiadać na Twoje pytania. Użytkownik może chcieć szybko poznać dziewczynę, nieważne jaką. My taki przypadek przewidzieliśmy, dlatego wykorzystamy quick reply, by dodać dodatkowy przycisk.

      Przycisk taki pojawia się na dole konwersacji podczas przechodzenia przez dany blok i przekierowuje na blok “Seks 18-24”. Znaczy to tyle, że w ten sposób omija wszystkie pytania i od razu przekierowuje klienta na propozycję skorzystania z linka afiliacyjnego. Taki sam schemat wykorzystujemy w następnym bloku - “Seks - podejście”. Zróbmy to.

      Dodajemy też inne przyciski, których naciśnięcia spowoduje przejście do następnego bloku.

      Nie zapominamy o ważnym przycisku “Chcę seksu bez pytań” i przechodzimy dalej. Blok “Seks - wiek”. Zakładka bardzo istotna, bowiem zawiera trzy przyciski, a każdy z nich odnosi się do innego programu partnerskiego.

      Musimy wziąć pod uwagę jeszcze jedno - reakcję na wybór rozmówcy. Przez dwa ostatnie bloki jego wybory nie miały dla nas znaczenia, mimo to zawsze otrzymywał on odpowiedź odnośnie swojego zdania. Wiadomość ta musi spełniać kryterium uniwersalności, jak ta powyżej. Spytajmy się rozmówcy, jaki jest upragniony wiek kobiety, której poszukuje. Pytanie to jest ważne, ponieważ oferta portali randkowych jest szeroka - są portale stworzone raczej dla młodszych odbiorców, jak i takie, które są kierowane bardzo jawnie to tych starszych, co nierzadko wiąże się z lepszym wynagrodzeniem.  

      W tym momencie każda odpowiedź to przekierowanie na inny blok. Budowa trzech następnych bloków jest bardzo podoba. W skład takiego bloku wchodzą takie same treści, różni się jedynie linki afiliacyjny, a także zdjęciami kobiet, o czym za chwilę.

      Klient dostaje wiadomość, że jego wybory miały wpływ na ostateczną propozycję. Tutaj warto dodać efekt pisania w postaci trzech kropek, o którym wspominaliśmy już wcześniej. W celu zbudowania jeszcze większej wiarygodności można nieco wydłużyć czas oczekiwania na pojawienie się wiadomości, by stworzyć wrażenie, że system nad czymś myśli - kalkuluje najlepsze rozwiązanie. W końcu pojawia się propozycja. Ta jednak musi zostać przestawiona atrakcyjnie - to ostatni krok. W tym momencie nie możemy sobie pozwolić na utratę rozmówcy.

      Przechodzimy więc do tworzenia galerii. Każdemu zdjęciu możesz nadać tytuł: my postawiliśmy na nazwę/login dziewczyny. Każda dziewczyna (a raczej jej zdjęcie) ma przycisk z identycznym linkiem afiliacyjnym.
      Istnieje również możliwość wstawienia opisu, my jednak pomijamy tę możliwość.
      Klient może więc wybrać dziewczynę, z którą chce spędzić niezapomniane chwile pełne namiętnych uniesień. Co jednak, jeśli rozmówca wcale nie poszukuje seksu? W tej sytuacji przechodzimy do bloku „Miłość - główny”.
      Tym samym w zapomnienie odchodzą wszystkie bloki związane z seksem, o których mowa była przed chwilą. Wracamy do chwili, w której to kierowaliśmy do klienta pytanie, czego tak naprawdę oczekuje. Załóżmy więc, że zdecydował on wtedy, że pragnie prawdziwego związku. Bot dostarczy mu więc tego, czego chce, by spełnić jego oczekiwania. Jest to podstawa działania bota - trafiania do klienta w bardzo mocno stargetowany sposób, jednocześnie bez kierowania ogromu pytań - klient poprzez jedną udzieloną odpowiedź samodzielnie zdradza swoje zamiary.

      Treści tworzymy identycznie jak przy blokach związanych z seksem - reakcja na poprzednią odpowiedź, animacja pisania, tekst z przyciskami.
      W przypadku kilku poprzednich bloków wykorzystywaliśmy osobny przycisk pomijający pytania – „Chcę seksu bez pytań”, tak tutaj zastąpiliśmy to przez „Miłość bez pytań”.

      Odpowiedź na pytanie powoduje przejście do następnego pytania - wybór jakiejkolwiek z opcji nie ma wpływu na dalszy przebieg konwersacji, a kliknięcie w dodatkowy przycisk od razu przekierowuje do bloku „Miłość - 18-35+”, a więc bezpośrednio do propozycji portalu randkowego.
      Tak samo wygląda sytuacja w przypadku następnego bloku – „Miłość - zarabianie”.

      Identycznie pytanie nie ma wpływu na przedstawioną wkrótce propozycje portalu randkowego. Niezależnie od udzielonej odpowiedzi, klient zawsze zostanie przekierowany do „Miłość - wiek”, oczywiście za wyjątkiem dodatkowego przycisku.

      Gdy zadawaliśmy pytanie o wiek przy blokach związanych z seksem, to pytanie to miało  decydujący wpływ na przedstawioną propozycję. Tutaj wcale tak nie jest- niezależnie od udzielonej odpowiedzi, rozmówcy zostanie zaproponowany zawsze taki sam portal randkowy, a przekierowanie następuje zawsze do tego samego bloku, czyli ostatniego.

      Przejdźmy więc do głównej propozycji. Rozmówca otrzyma propozycję założenia konta na platformie eDarling, ooczywiście z wykorzystaniem linka afiliacyjnego. Lekko zmieni się tylko treść ostatniej wiadomości i oczywiście wizerunek pań w galerii.

      Galeria stanie się bardziej stonowana i opowie też krótko o każdej z kandydatek.

      Nasz bot jest gotowy do testów. Najlepiej zrobić to klikając w opcję w prawym dolnym rogu ekranu.

      Podsumowanie i demo bota – sprawdź go w praktyce
      Bot działa dokładnie tak, jak to sobie zaplanowaliśmy. Ten chatbot został przez stworzony przez nas - możesz sprawdzić go klikając w poniższy banner.

      Pamiętaj, że system, który stworzyliśmy, jest jedynie przykładem. Ty możesz stworzyć swojego bota,który będzie różnić się od opisanego w tym e-booku.  Boty są elastycznym rozwiązaniem - zachęcamy Cię do edytowania i ulepszania rozwiązań proponowanych w tym e-booku.
      No dobrze, ale gdzie to promować?

      Własna strona WWW
      Jeśli posiadasz własny portal internetowy, to podstawą jest tzw. Customer Chat. Jest to plugin zaprojektowany przez Facebooka, który pozwala nawiązać z Tobą kontakt z poziomu strony WWW. Wystarczy tylko jedno kliknięcie, by móc szybko rozpocząć rozmowę z wirtualnym doradcą.

      Customer Chat najwygodniej tworzyć poprzez platformę, którą wykorzystasz do tworzenia bota. Otrzymasz krótki kod, który wystarczy wkleić w źródło strony.
      Landing page
      Niektóre z platform do budowania botów pozwalają na zbudowanie specjalistych landing page, dzięki którym można rozpocząć rozmowę. Landing może wyglądać na przykład TAK. Nie musisz więc wyrażać innych rozwiązań/ulepszeń i spędzać czas nad ich realizacją.

      Social media
      Boty są dedykowanym rozwiązaniem dla osób prowadzących własny fanpage. Są one także polecane osobom generalnie zarabiających na Facebooku, np. na grupach tematyczne lub wydarzeniach. Zamiast wysyłać linki afiliacyjne po grupach, męczyć się z blokadami lub zmuszać klienta na przejście na Twoje prelandery, możesz zbudować w nim poczucie bezpieczeństwa poprzez prywatną rozmowę, na koniec której następuje przekierowanie bez obaw o blokady.
      Płatne reklamy
      Sam Facebook udostępnił użytkownikom specjalny przycisk CTA – „Wyślij wiadomość”, który pozwala niemalże natychmiast nawiązać konwersację z botem. Płatne reklamy mają dużą zaletę w postaci profilowania. Możesz dopasować treść do odbiorcy, który ma ją otrzymać. Zdecydowanie warto je wypróbować. Zamiast przechodzić na zewnętrzną stronę, można zaproponować mu wręcz futurystyczne rozwiązanie, z którego może skorzystać za darmo.
      Specjalne materiały
      Refflinki
      W każdej chwili możesz przekierować klienta do określonego etapu dyskusji - to znaczy, że użytkownik nie musi rozpoczynać rozmowy od początku. Jest to przydatne, jeśli promujesz swojego bota w wielu miejscach w sieci. Przyjrzyjmy się takiemu przykładowi - promujesz swojego chatbota na grupach na Facebooku. Te mogą mieć dwa typy - dla samotnych lub dla poszukujących flirtu. Ci pierwsi z dużym prawdopodobieństwem są osobami samotnymi i potrzebującymi wsparcia i miłości.
      Możesz więc od razu przekierować odbiorcę do części o miłości - dzięki temu klient nie musi przechodzić przez całą dyskusję i o wiele szybciej osiągnie cel.
      Refflinki utworzysz klikając w „Link” w wybranym przez siebie bloku.

      „Send to Messenger” lub checkbox
      Powyższe rozwiązanie pozwala otworzyć okno konfiguracji, lecz nadal trzeba dokonać pewnego rodzaju interakcji i trzeba zrobić to w momencie korzystania z narzędzia. „Send to Messenger” to jeden button, który informuje naszego bota o chęci rozpoczęcia rozmowy. Po kliknięciu chatbot samodzielnie i z automatu wysyła powitalną wiadomość. Klient może odpowiedzieć na nią kiedy chce, a do tego rozmowa nie będzie prowadzona za pośrednictwem strony, a bezpośrednio poprzez Messengera. Rozwiązanie to można wykorzystywać również w formie checkboxa, gdzie należy zaznaczyć chęć kontaktu.

      Messenger Code
      Messenger Code to kod, który należy zeskanować, by rozpocząć rozmowę z daną stroną. Taki kod śmiało możesz wykorzystywać w materiałach promocyjnych lub w profilach na innych portalach społecznościowych. Messenger Code możesz stworzyć poprzez wygodne narzędzie online, które dostępne jest TUTAJ.
      Ważne pytania

      Czy to jest drogie?
      Zakres cenowy chatbotów jest duży, ale cena zależy przede wszystkim od ilości subskrybentów. Jeśli nie zależy Ci na subskrypcjach, a masz zamiar wykorzystywać tą funkcjonalność wyłącznie do nabijania nowych rozmówców, to nie musisz płacić za nic. Mówiąc krótko, w tej sytuacji chatbot jest w pełni darmowy. Oczywiście brak uiszczania opłat ma również pewne ograniczenia, np. pierwszej wiadomości do klienta, która jest informacją o braku opcji premium, a także niemożność skorzystania z mocno zaawansowanych opcji tworzenia bota, lecz do samej afiliacji te narzędzia nie są Ci potrzebne. Jeśli jednak chcesz zdecydować się na zbieranie bazy subskrybentów, to ceny zaczynają się od 15$/miesięcznie za 500 subskrybentów, a kończą na 300$/miesięcznie za nieograniczoną ilość subskrybentów.
      Jak zbieranie bazy marketingowej ma się do RODO?
      Jeśli chcesz korzystać z możliwości subskrypcji w celu tworzenia bazy marketingowej, to Twój bot będzie musiał zostać sprawdzony i zaakceptowany przez zespół Facebooka. To, o co musisz zadbać, to znacznik „Subscription”. Znacznik ten możesz zdobyć wypełniając formularz zgłoszeniowy udostępniony przez Facebooka. Jeśli jednak mowa o rozbudowanych zgodach, które muszą zawierać terminologię prawniczą, to nie - nie ma takiego wymogu. Może być ona napisana slangiem lub językiem przyjaznym użytkownikowi.
      Czy chatboty mają jakieś wady? Jakieś zagrożenia?
      Możesz być spokojny. Chatboty nie mają wad ani nie wiążą się z żadnym ryzykiem. Żeby chatbot mógł działać niezbędny jest dostęp do Internetu. Jednak to nie powinno nikogo dziwić. Każda aplikacja mobilna i strona WWW wymaga tego dostępu. Konieczne jest również posiadanie aplikacji Messenger (lub konta Facebook), co także nie jest żadną przeszkodą, ponieważ posiada je prawie każdy z nich. Boty są więc bardzo bezpiecznym rozwiązaniem, przeznaczonym dla absolutnej większości osób korzystających z Internetu.
      Mam problem z linkami afiliacyjnymi w botach – co mogę zrobić?
      Problem taki nie powinien występować – na dziś linki wykorzystywane w botach nadal nie podlegają sprawdzaniu przez system Facebooka, lecz zdarza się, że mają one mimo to  problemy z prawidłowym funkcjonałem. W takim przypadku dobrze jest skorzystać ze skracaczy linków – najlepiej będzie zrobić to poprzez popularny system bloga – Wordpress. Należy połączyć go z wtyczką o nazwie „URL Shortener by MyThemeShop”. To połączenie powinno Ci pomóc rozwiązać problem.
      Gdzie znajdę „materiały specjalne” omawiane w tym artykule?
      Wszelkie funkcjonalności, które możesz wykorzystać do promocji, dostępne są na platformie służącej budowaniu bota, z której korzystasz. W Chatfuel jest to zakładka „Grow”, wybierana z menu po lewej stronie w panelu tworzenia danego bota.
      Tworzymy quiz i sami zarabiamy
      Jakie programy partnerskie wykorzystamy?
      W tym projekcie wykorzystamy 3 konkursy z oferty sieci MyLead.
      Rossmann - Bon 200 zł
      Stawka: 3,08PLN | Model: CPL, wypełnienie formularza | Podgląd: KLIK
      Rossmann będzie programem z nagrodą kierowaną do kobiet.

      Biedronka Karta Podarunkowa PL
      Stawka: 2,31PLN | Model: CPL, wypełnienie formularza | Podgląd: KLIK
      Biedronka Karta Podarunkowa PL będzie programem z nagrodą kierowaną do obu płci, lecz głównie młodszych
      odbiorców.

      BP Darmowe paliwo
      Stawka: 3,15PLN | Model: CPL, wypełnienie formularza | Podgląd: KLIK
      BP będzie programem z nagrodą dla mężczyzn.

      Czas start!
      Opis projektu
      Ten bot będzie dla nas pewnego rodzaju wyzwaniem. Projekt będzie polegał na przeprowadzeniu prostego testu. W zamian za jego rozwiązanie klient będzie mógł otrzymać cenne nagrody, w tym bony do popularnych sieci sklepów. Ważne, by stworzony przez nas test był prosty. Chcemy dać rozmówcy możliwość zdobycia jak największej ilości punktów. Quiz będzie zestawem pytań, a na końcu klient otrzyma swój wynik poprawnych odpowiedzi. Każde pytanie będzie miało cztery warianty odpowiedzi.

      Rozpisujemy plan działania
      Tak wygląda wiadomość powitalna. Wiadomość, którą widzi użytkownik przy chęci podjęcia interakcji, wymagająca działania z jego strony. Od razu informuje o możliwości zgarnięcia cennych bonusów. Po kliknięciu przycisku rozpoczyna się test.


      System działa tak, że rozpoznaje poprawne i błędne odpowiedzi. Dzięki temu wynik jest całkowicie realny. Istnieje też możliwość tworzenia pytań multimedialnych, czyli takich, w których osadzony jest film lub wiadomość dźwiękowa. Dzięki temu test jest urozmaicony, a dodatkowo może wydawać się nieco trudniejszy. Jego rozwiązanie może też być nieco bardziej czasochłonne. Rzecz jasna test jest totalnie edytowalny - jeśli chcesz, by był jak najprostszy, to możesz wykorzystać we wszystkich pytaniach wyłącznie tekst.

      Jak widzisz, pytania mamy już za sobą. Pytań było pięć, dlatego użytkownik może maksymalnie zdobyć pięć punktów. Po odpowiedzi na nie, system automatycznie obliczy zdobyte punkty, a rozmówca otrzyma jedną z trzech odpowiedzi.

      Niezależnie od ilości punktów, które zdobył klient, może on odebrać nagrodę. Zdobycie chociażby jednego punktu spowoduje, że użytkownik otrzyma wiadomość z pochwałami, co buduje poczucie możliwości odebrania bonusu.

      Klient otrzymuje propozycję trzech programów partnerskich - bonu do sieci Rossmann, co zostanie w większości wybrane przez kobiety, sieci restauracji McDonald’s, co jest dość
      uniwersalnym programem partnerskim, lecz u nas targetowane jest to do młodszych odbiorców obu płci, a dla mężczyzn przeznaczona jest trzecia oferta - bony do sieci stacji
      benzynowych BP. Po kliknięciu na „ODBIERAM 🎊” następuje przekierowanie z wykorzystaniem linka afiliacyjnego.
      Budujemy i tworzymy
      Posiadasz już konto na Chatfuel, więc śmiało możemy przejść do samej realizacji. Poprzedniego bota budowaliśmy w zasadzie od podstaw. Tym razem posłużymy się szablonem, bowiem Chatfuel posiada cały zestaw gotowych botów, które wystarczy jedynie dostosować do swoich potrzeb. My wybieramy szablon, który nazywa się „Quiz Score”.

      Dalej kliknij w przycisk “Preview”, a następnie “Use template”. Twój bot jest gotowy.

      Teraz musisz połączyć swojego bota ze swoim fanpage. Aby to zrobić,  kliknij przycisk “Connect” i wybierz z listy stronę, pod którą ma działać Twój nowy bot.

      Poprzednio budowaliśmy bota od podstaw. Nasza praca polegała na stawianiu kolejnych bloków oraz  uzupełnianiu tekstu. Tym razem wygląda to nieco inaczej, gdyż szablon jest właściwie gotowy - ma uzupełnione pytanie, wszelkie treści, ma również gotowy algorytm realnie podliczający zdobyte punkty.
      Nas obecnie interesują tylko dwa elementy, bo to właśnie je będziemy edytować - treść pytań i treść przycisków - odpowiedzi. Pracę rozpocznijmy od podstawowej wiadomości, którą jest “Welcome Message”.

      Treść po edycji prezentuje się w następujący sposób. To, jak zedytujesz treść w swoim bocie zależy tylko od Ciebie. Pamiętaj też o tym, by edytować przycisk.
      Podsumowując: dokonaliśmy w zasadzie dwóch zmian i to będzie właściwie tyle. Nasza wiadomość powitalna jest gotowa. Przejdźmy więc do pytań.

      Do edycji mamy 5 pytań.

      W tym przykładzie w zdecydowanej większości wykorzystaliśmy to, co dają możliwości tego szablonu, pozostawiając przykładowo pytania z materiałami wideo (pytanie 2 i 5). Zdecydowanie bardziej zmieniliśmy pytanie 3, które należy do pytań muzycznych. Audio to bardzo fajny dodatek i urozmaicenie, ale nie chcieliśmy zbędnie przedłużać trwającego testu, a dodatkowo ludzie lubią słuchać różnych gatunków, jednocześnie rozmówca mógłby popełnić w takim pytaniu błąd, a tego nie chcemy. Przecież zależy nam na tym, , by zdobył on maksymalną ilość punktów.
      U nas stało się to więc pytaniem tekstowym.

      To, na co należy zwrócić uwagę, to przyciski z odpowiedziami. Prawdopodobnie zdecydujesz się na wykorzystanie własnych odpowiedzi i dostosowanie treści przycisków. Pamiętaj o oznaczeniach Right_answer i Wrong_answer. Dokonaj podmiany zawsze o tym pamiętając.

      Skończyłeś podmieniać treść pięciu pytań na swoje własne. Teraz warto zająć się kwestią wyników, a właściwie zaplanować, jak przekazać wyniki użytkownikowi. Do tego posłużą Ci 3 bloki.

      Domyślnie rozwiązanie testu to koniec drogi naszego użytkownika. U nas tak naprawdę najważniejszy jest ostatni element, czyli zachęcenie do skorzystania z linka afiliacyjnego. Z tego też powodu treść przekazywana odbiorcy zawsze będzie pozytywna, niezależnie od wyniku testu. Prócz tego należy też stworzyć przycisk, który pozwoli przejść dalej.

      Przycisk odnosi się do bloku „Nagroda”. To jedyny blok w tym bocie, który musi zostać stworzony przez nas. Tak więc zabieramy się do pracy. Dodajemy dwie wiadomości z animacją pisania, a na końcu umieszczamy galerię z 3 zdjęciami i 3 przyciskami, pamiętając o założeniu, że każdy przycisk to inny link afiliacyjny.

      Ważne, by każdy z 3 bloków wyświetlających informację o wyniku zawierał przekierowanie na blok nagrody. Teraz musimy tylko przetestować nasze rozwiązanie i sprawdzić, jak działa to w praktyce. Dobrze jest powtórzyć to kilka razy. Wówczas istnieje większe prawdopodobieństwo, że uda nam się zauważyć błędy, które ewentualnie występują w poszczególnych scenariuszach.
      Podsumowanie i demo bota – sprawdź go w praktyce
      Bot działa dokładnie tak, jak zaplanowaliśmy to w planie projektu. Ten chatbot został przez nas realnie zrealizowany - możesz sprawdzić go banner poniżej.

      Pamiętaj, że system, który stworzyliśmy, jest jedynie przykładem. Boty są bardzo elastyczne - zachęcamy Cię do edytowania i ulepszania rozwiązań proponowanych w tym e-booku.
      O czym jeszcze należy pamiętać?
      Teraz już jesteś bogatszy o tę wiedzę i wiesz, jak stworzyć własnego bota. Na koniec mamy dla Ciebie kilka wskazówek, które ułatwią Ci pracę:
      1. Pomysł - w zasadzie od tego powinieneś zacząć. Dobry pomysł to podstawa. Przemyśl dobrze, co chcesz zrobić i co chcesz osiągnąć. Swoje myśli możesz rozpisać na kartce papieru; kierowanie się nią w trakcie budowania bota bardzo Ci się przyda i pozwoli pamiętać o każdym elemencie Twojego systemu; zawsze kieruj się najważniejszym pytaniem – „Jaki problem rozwiążę za pomocą bota?”,
      2. Interaktywność - bot musi gwarantować komunikację dwustronną- klient zawsze musi mieć poczucie, że propozycja przedstawiona przez chatbota jest w pełni unikalna i udzielona na podstawie oczekiwań rozmówcy,
      3. Pośpiech jest zgubny - najprostszego bota możesz zrobić nawet w kilkanaście minut, ale postaraj się stworzyć projekt, który dostosowany jest do klienta i spełnia jego potrzeby; postaraj się przewidzieć wszystkie scenariusze i koniecznie przetestuj swojego bota przed publikacją,
      4. Pamiętaj o profesjonalizmie - to po części łączy się z poprzednim punktem - staraj się tworzyć profesjonalne treści, mowa zwłaszcza o tekstach i angażujących przyciskach, w które może kliknąć rozmówca podczas konwersacji,
      5. Analizuj i wyciągaj wnioski - to niezwykle ważny punkt - patrz co wybierają Twoi rozmówcy, jakie opcje są im najbliższe; nie bój się zmian i modyfikacji - nawet małe zmiany, np. dodanie nowego pytania do analizy może sprawić, że osiągniesz wyższą konwersję niż gdybyś nie wprowadził tej modyfikacji.
      Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź blog MyLead!

    • Przez id-user
      Kolejna fajna dniówka ;)
    • Przez id-user
      Dziś zrób coś, czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to, czego inni pragną.
    • Przez theblackhood
      Tygodniówka pod skrzydłami @Czaq Ten rok będzie walką o utrzymanie dniówek na tym poziomie
    • Przez Charlie120
      Święta, świętami i chwile czasu się nawet znalazło 😜
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .