Skocz do zawartości

IMG_20210331_183030.jpg


Taiii

Prawa autorskie

© Tai
  • Super 10

Informacje o zdjęciu

Zdjęcie zrobione przy użyciu HUAWEI VOG-L29

  • 5.6 mm
  • 20000000/1000000000
  • f f/1.6
  • ISO 250
Dane EXIF

Rekomendowane komentarze

Godzinę temu, Moneywizard napisał:

Wow, jak duże zaplecze posiadasz bądź ile z tego procentowo poszło na reklamy? 

Graty :)

Kilka tysięcy stron, ruch cały free

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

bajki opowiada ciekawe za co utrzymał by tyle domen

to nie realne, może mu chodziło o podstrony :D 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza

@Zi666 na jakiej podstawie twierdzisz, że to nie realne?
Koszt domeny 50 zł, na zdjęciu masz pracę z 2 tygodni. Kalkulację zostawiam tobie :)

  • Super 1
Odnośnik do komentarza

Wtf, kilka tysięcy? To ty połowę tego musisz płacić ludziom żeby ci to prowadzili bo samemu żeby to ogarnąć to jakieś nadprzyrodzone zdolności chyba musisz mieć xD

Odnośnik do komentarza

1domena kosztuje 1pln netto za rok 😂 a jaki problem utrzymać kilka tysięcy stron? Co niektórzy chyba dalej żyją tu spamem z fb 😂 

PS tysiąc domen po 50pln daje nam 50k, uważasz, że na tym zdjęciu jest mniej niż 50tys? 😖

58 minut temu, parusiak napisał:

Wtf, kilka tysięcy? To ty połowę tego musisz płacić ludziom żeby ci to prowadzili bo samemu żeby to ogarnąć to jakieś nadprzyrodzone zdolności chyba musisz mieć xD

Wcale nie, żaden problem :)

Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, Taiii napisał:

1domena kosztuje 1pln netto za rok

Mogę wiedzieć gdzie takie tanie domenki?

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Taiii napisał:

Cyberfolks online i site masz po 1pln

Dziękuję

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .