Skocz do zawartości
Admitad

Ile zarabiają blogerzy i influencerzy: [#2 Zarabianie na Instagramie]

Rekomendowane odpowiedzi

#1 Zarabianie na Instagramie

Monetyzacja na Instagramie kręci się głównie wokół postów sponsorowanych. Tutaj blogerzy zarabiają od 75 do 3 000 dolarów za publikację. Mniejszy twórca z tysiącem obserwatorów opublikuje materiał promocyjny za 80 $, natomiast większy influencer (do 50 000 obserwatorów) będzie kosztował 271 $. 

Ankieta przeprowadzona pośród blogerów wykazała, że mikroinfluencerzy (6 000 do 10 000 obserwatorów) są gotowi zareklamować markę średnio za 88 dolarów. Blogerzy, których grupa odbiorców liczy od 250 000 do 500 000 osób, pobierają 670 dolarów za posta.

Oto kilka liczb z Financial Times. Jeśli masz 100 000 wysokiej jakości obserwatorów, bez problemu zarobisz 2 700 dolarów za każdy wpis sponsorowany. W tym artykule eksperci oszacowali, że blogerka i modelka Stefanie Giesinger z ponad trzema milionami obserwatorów zarabia 6 000 dolarów za każdą reklamę natywną. Zanim jednak reklamodawcy zaoferują twórcy taką kwotę, dokładnie sprawdzają jego reputację, zaangażowanie i lojalność odbiorców.  

Na Instagramie najwięcej zarabiają blogerzy, których profile poświęcone są podróżom, wypoczynkowi, stylowi życia, zdrowym (i mniej zdrowym) lifehackom, opiece zdrowotnej, sportowi, modzie, jedzeniu i napojom, urodzie oraz dbaniu o siebie.

Najlepiej opłacany twórca na Instagramie to Kylie Jenner, która pobiera 1,3 miliona dolarów za jeden post. Ariana Grande zarabia około miliona za jedną reklamę, Kim Kardashian około 910 000 dolarów, Dwayne Johnson inkasuje 882 000 dolarów za wpis, natomiast Justin Bieber skromne 722 000 dolarów.  

2.png

To jednak słynni celebryci, dobrze znani również poza Instagramem. Jeśli mowa wyłącznie o instagramowych influencerach, Daniel Bernstein, twórca i prowadzący bloga o modzie, We Wore (aktualnie liczącego 2,5 miliona obserwatorów) zarabia od 15 000 do 25 000 dolarów za wpis. Chelsea Yamase, prowadząca bloga podróżniczego z okrągłym milionem obserwatorów, pobiera nieco mniejsze wynagrodzenie – jedyne 10 000 dolarów za publikację. 

Oto przykład lokalnej instagramerki z mniejszą publicznością. An Nguyen (61 000 obserwatorów), amerykańska influencerka urodowa zarabia około 1200 dolarów miesięcznie na postach sponsorowanych. Dla An jest to tylko hobby i nie stanowi jej podstawowego dochodu.

Nawiasem mówiąc, Instagram pozwala również zarabiać na linkach partnerskich, ale to temat na osobny artykuł.

Jeśli chcesz dowiedzieć się kolejny [Krok #6], kliknij  link do naszej platformy szkoleniowej Admitad Academy: 👇https://admitad.academy/pl/ile-zarabiaja-blogerzy-i-influencerzy/ 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .