Skocz do zawartości
  • Jak zarabiać przez Internet?

    Dołącz do nas, a na pewno zaczniesz zarabiać! Uzyskaj dostęp do unikalnych materiałów i najlepszych metod zarabiania! Pokażemy Ci jak zarabiać na afiliacji, CPA/PPA, Instagram, SMS, programach partnerskich i wielu innych! Często aktualizowane materiały i pomocna społeczność. Zarejestruj się za darmo!

Rekomendowane odpowiedzi

jarvee

Według ostatnich raportów, 50% użytkowników Instagrama posiada przynajmniej jedno konto biznesowe. Dodatkowo, 60% użytkowników przyznało, że dowiedzieli się o nowym produkcie lub usłudze poprzez Instagrama.

W skrócie: Jeśli nie masz Instagrama, powinieneś go założyć.

Prześledźmy w jaki sposób rozpocząć marketing na Instagramie bez spędzania całej nocy, każdego dnia na budowaniu swojego profilu.

Ten poradnik pomoże Ci rozpocząć pracę z automatyzacją Instagrama. Nauczysz się jak otrzymywać lepsze wyniki w krótszym czasie. Dodając te strategie i narzędzia do Twojego marketingu, zaczniesz ze znaczącą przewagą nad swoimi konkurentami.

 

Zanim zaczniesz, zapoznaj się z tym tematem, by dowiedzieć się czym jest Jarvee i ile kosztuje:

 

Twórz treści, które klienci pokochają

Nawet jeśli Twój biznes nie obraca się wokół podstępnych obrazków, wciąż możesz być kreatywny i tworzyć treści, które będą przyciągały potencjalnych klientów. Dla przykładu, możesz dodawać mieszankę porad biznesowych i motywujących cytatów, które przyciągają nowych followersów. Twoim zadaniem jest dowiedzieć się co Twoi klienci chcieliby zobaczyć, a wtedy możesz użyć JARVEE do wykonania pozostałej pracy dotyczącej planowania i postowania w idealnym momencie do uzyskania potencjalnych klientów.

Jednym ze sposobów na sprawdzenie co spodoba się Twoim klientom jest wykonanie badania konkurencji i podejrzenie, co inne firmy postują w Twojej niszy.

Kiedy już wiesz jaką treść tworzyć, czas na... tworzenie jej. To może brzmieć jak sporo roboty (i bólu głowy), ale właściwie może być dość łatwe w dzisiejszych czasach obfitości w narzędzia online do tworzenia treści wizualnych. Polecamy używać Canva do swoich projektów, ponieważ oferuje on dostęp do ponad miliona wysokiej jakości obrazów i setek łatwych w użyciu wzorów do wyboru. Nie ma potrzeby wydawania fortuny na projektantów.

W naszym forumowym SeoTools znajdziesz konto premium Canva za ułamek ceny!

 

Użyj JARVEE do automatyzacji marketingu na Instagramie

Na Instagramie możesz zacząć od postowania dwa razy dziennie, ale może to być więcej postów, jeśli jesteś w stanie nadążyć z tworzeniem treści. Dobrą wiadomością jest to, że po ustawieniu JARVEE, jak zaraz zobaczysz, Twoim jedynym zmartwieniem będzie stworzenie treści dodawanej do Twojej kampanii.

Trikiem oszczędzającym najwięcej czasu wynikającym z użycia JARVEE, który możesz wykorzystać przy marketingu na Instagramie (i w innych sieciach społecznościowych, w których chcesz zamieszczać obrazki) jest to, że możesz dodać folder, gdzie trzymasz swoje obrazki, a JARVEE automatycznie pobierze je i wstawi zgodnie z ustawionymi interwałami. Każde nowo dodane do tego folderu zdjęcie będzie automatycznie pobierane i dodawane do zaplanowanej kampanii. Całkiem przyjemne, prawda?

Wszystko, co musisz zrobić to stworzenie kampanii, ustawienie ścieżki do folderu obrazów i dodawanie do niego swoich twórczości. Dużym plusem jest to, że możesz używać folderu na Dropboxie, który zsynchronizuje obrazy na wielu urządzeniach. Możesz dodawać zdjęcia z telefonu, laptopa, tabletu, wszystko do tego samego folderu. Możesz nawet współdzielić go z pozostałymi członkami Twojej grupy i w ten sposób współpracować.

 

Zaplanuj postowanie z JARVEE

Przed stworzeniem zaplanowanej kampanii dla Instagrama musimy stworzyć listę miejsc docelowych, do których dodamy wszystkie Twoje konta, na których chcesz dodawać swoje treści. To bardzo pomocne, gdy chcesz dzielić się tymi samymi obrazkami na innych kontach, zarówno Instagrama, Pinterest, Twittera, nawet Facebooka.

Do stworzenia listy miejsc docelowych musisz:

  • Przejść do zakładki Destination List
  • Kliknąć Add New Destination List
  • Nadać nazwę opisującą listę
  • Dodać konto Instagrama

jarvee instagram


Jak wspomniałem, możesz dodać swoje inne konta (Twitter, Pinterest, ...) jeśli tego chcesz. W tym tutorialu skupimy się jednak na Instagramie.

Przyjrzyjmy się teraz, jak krok po kroku stworzyć pierwszą kampanię do zaplanowanego postowania.

  • Krok 1 – Stwórz standardową kampanię

Standardowa kampania jest najlepszą opcją dla Twojego marketingu, ponieważ możesz wybierać w niej ile postów dziennie chcesz wstawiać i JARVEE ustawi zoptymalizowane czasy do ich wrzucania. Nie musisz martwić się konkretną godziną wstawiania Twoich postów, wystarczy ustawić interwał i dzienną liczbę wstawek.

instagram bot

  • Krok 2 – Dodaj treści wizualne 

Tu zaczyna się zabawa. Jak wspomniałem wcześniej, możesz dodać ścieżkę Monitorowanego folderu, gdzie będziesz dodawał swoje obrazki, a JARVEE pobierze je i doda do Twojej kampanii, by zaserwować je w odpowiednim czasie Twojej publiczności.

Przejdź do What To Publish i kliknij na MONITOR FOLDERS.
Kliknij na przycisk Browse, by dodać folder z obrazkami.

insta bot

Zdefiniuj szablon dla Twoich przyszłych postów. To ważne, gdyż chcesz uczynić swoje posty zautomatyzowanymi, co czyni ten proces tak wydajnym, jak to tylko możliwe.

jak zdobyć followersów na instagramie

Przy definiowaniu szablonu możesz użyć tokenów, np. [FILENAME] – co oznacza, że JARVEE zamieni ten token nazwą pliku obrazu, co z kolei uczyni dostosowywanie Twoich postów łatwiejszym. Upewnij się, że zapisujesz swoje pliki wedle nazwy, którą chcesz dodać do swoich postów.

Kolejny interesujący token, którego możesz użyć, to [COMMENT] – wszystko za tym tokenem będzie zamieszczone jako pierwszy komentarz do Twojego zdjęcia. To bardzo pomocne jeśli chcesz używać hasztagów do pomocy ludziom w odkrywaniu Twoich postów. Instagram pozwala dodać do 30 hashtagów do Twoich zdjęć, ale jeśli dodasz je wszystkie jako treść, cały post będzie wyglądał nie tylko spamersko, ale odwróci uwagę ludzi od treści, którą chcesz przekazać. Jeśli dodasz wszystkie hasztagi w pierwszym komentarzu, wtedy Twoje posty będą wyglądały schludnie, a zdjęcia wciąż będą znajdowalne przez użytkowników.

Najlepszą strategią jest wyszukanie hasztagów. Znajdź te najbardziej odpowiadające Twojej treści i najbardziej popularne w Twojej niszy, a później dodaj je do swojego szablonu.

 

Tutaj możesz przeczytać o tym w jaki sposób dobierać najlepsze hashtagi do swoich postów:

 

Na końcu, Twój szablon powinien wyglądać mniej więcej tak:

0aa69ac289efbedcfe99570e4fe533d8.png

Pamiętaj, by zapisać swoje zdjęcia z podpisem, jaki chcesz używać jako nazwę pliku.

Po zakończeniu tworzenia szablonu kliknij ADD FOLDER.

Oczywiście możesz dodać tyle folderów, ile chcesz, z różnymi szablonami. Możesz mieć folder “cytaty”, “porady biznesowe”, “za kulisami” itd. Każdy z innymi hashtagami.

By rozpocząć pobieranie zdjęć z folderów, których chcesz użyć, musisz kliknąć na START znajdujący się obok nich. JARVEE pobierze istniejące w tym momencie obrazki o doda je do listy postów (Posts list). Za każdym razem, kiedy dodasz nowy obrazek do folderu, JARVEE doda go do listy postów.

 

Możesz także wybrać, by wysłać wszystkie zdjęcia do szkiców (Drafts), jeśli będziesz chciał przejrzeć je przed dodaniem do listy postów. W tym przypadku będziesz musiał przeglądać zakładkę szkiców co ok. tydzień (albo po prostu raz na jakiś czas), by upewnić się, że Twoja kampania ma wystarczająco dużo postów na liście.

  • Krok 3 – Wybierz listę przeznaczenia

like instagram

Przejdź do Where To Publish i wybierz listę przeznaczenia, którą stworzyłeś przed chwilą dla Twoich kont Instagrama.

  • Krok 4 – Skonfiguruj timer do postów

Przejdź do When To Publish i wybierz liczbę postów do wstawiania każdego dnia. Możesz zacząć od 2-3, a później zwiększać tę liczbę z upływem czasu.

Osobiście polecam opcję losową dla timerów (“Randomize publishing timers each day”), liczby postów (“Randomize the number of posts each day”) i zmianę dni publikacji (“Rotate days”), by uczynić wszystko wyglądającym na bardziej naturalne.

lajki na instagramie

  • Krok 5 – Przejrzyj posty i rozpocznij kampanię

By przejrzeć posty i upewnić się, że szablon działa poprawnie przejdź do karty Posts List.

Jeśli wszystko gra, możesz kliknąć na kartę Overview i rozpocząć kampanię. Upewnij się, ze nadałeś jej dobrą nazwę opisową przed rozpoczęciem, by w przyszłości w razie potrzeby łatwo ją rozpoznać.

prowadzenie konta instagram

To wszystko – masz teraz w pełni zautomatyzowany system, który pobierze Twoje obrazy z folderów i wstawi je na Twojego Instagrama z dostosowanymi podpisami i hashtagami.

 

Dodaj więcej treści do swojego profilu z narzędziem Repost

Oto świetna metoda, która pozwoli Ci upiec dwie pieczenie na jednym ogniu: poszukaj dobrej treści na innych Instagramach w Twojej niszy z podobną lub nieco wyższą liczbą followersów, a później repostuj ich treści u siebie.

Po pierwsze, będziesz mieć świetny content, by utrzymać przy sobie zaangażowaną publikę. Po drugie, jest to uważane przez społeczność za “wykrzyczenie” (“shout-out”), a to oznacza dobry układ, w którym źródłowy profil powinien zrewanżować się i repostować trochę Twoich treści u siebie. To pozwoli Ci sięgnąć po nową publiczność i przyspieszyć wzrost zainteresowania.

Z narzędziem Repost JARVEE możesz robić to automatycznie:

#1 Ustaw narzędzie

  • Przejdź do sekcji Tools w JARVEE i wybierz konto Instagrama, które chcesz wspomóc tą metodą
  • Kliknij kartę Repost
  • Wybierz ustawienia do repostowania treści:
  • Liczbę minut do odczekania między repostami, ile repostów ma zostać wykonanych
  • Sugeruję rozpoczęcie z maksimum 2 do 5 repostów na dzień i powolne podnoszenie tej liczby
  • Po wybraniu godzin, w jakich automat będzie działał możesz wybrać typ postów: obrazki lub wideo, a także możesz wybrać, czy usunąć repost po określonym czasie. To wersja limitowanego czasowo “wykrzyknięcia”, która sprawdziła się przynosząc niezłe rezultaty. By osiągnąć jeszcze lepsze wyniki powinieneś powiadomić właścicieli repostów o swoim działaniu i przedziale czasu, w jakim go robisz, żeby wiedzieli, że powinni zwrócić przysługę
  • Następnie upewnij się, że post do podzielenia się jest w miarę świeży (np. z ostatnich 15 dni)
  • Możesz także określić, czy dzielić się tylko postami posiadającymi już jakieś lajki lub komentarze
  • Możesz ustalić listę słów kluczowych wyłączających z mechanizmu posty zawierające je
  • Na końcu dodaj swój szablon do treści posta. Możesz użyć mieszanej składni i tokenów, jak np.: [USERNAME], [POSTURL] lub [ORIGINALPOST CAPTION], które zostaną zastąpione odpowiadającymi informacjami w czasie postowania. Możesz też użyć tokena [COMMENT] tak, jak poprzednio dla własnych postów i dodać hashtagi w pierwszym komentarzu. Jako szablonu możesz użyć czegoś na ten kształt: {Reposted from [POSTURL]|Posted by @[USERNAME]}, choć lepszym rozwiązaniem będzie, jeśli stworzysz bardziej złożoną składnię.

zarabianie na instagram

#2 Wybierz źródła
Po skonfigurowaniu wszystkiego musisz przejść do podkarty Source, by wybrać metodę poszukiwania postów.

Oto metody, których możesz użyć:

  • Dodaj listę słów kluczowych i repostuj na ich podstawie
  • Dodaj listę kont (wystarczą poprawne nazwy użytkowników, jedna na linię). To bardzo pomocne jeśli znasz influencerów, do których chcesz dotrzeć
  • Repostuj od swoich followersów lub tych spod określonych kont na Instagramie. To pomocne, jeśli chcesz targetować odbiorców konkurencyjnych kont w Twojej niszy.
  • Możesz wybrać proste repostowanie popularnych postów
  • Repostować według określonej lokalizacji
  • Lub możesz także targetować określone posty, jeśli dodasz ich linki pojedynczo

 

Zdobądź więcej followersów przy użyciu narzędzi JARVEE

Według zasady wzajemności ludzie zwracają wyświadczoną im przysługę.  Stosując ją w social media oznacza to, że jeśli śledzisz określonych ludzi, są szanse, że oni także zaczną śledzić Ciebie (przynajmniej większość z nich). To samo tyczy się lajków i komentarzy.

Dobrą strategią na szybki rozrost Twojego konta jest wyszukiwanie ludzi będących w Twojej niszy i obserwowanie ich. Duża część z nich zacznie obserwować Ciebie. Po kilku dniach możesz cofnąć obserwowanie tych, którzy nie odwzajemnili się, a następnie wyszukać kolejnych. Możesz robić to ręcznie, ale zajmie to sporo czasu. Najlepszym rozwiązaniem jest użycie JARVEE i narzędzia Follow oraz Unfollow.

Na Instargamie szanse na odwzajemnienie obserwowania wzrastają jeśli po Twoim rozpoczęciu śledzenia polubisz ostatnie zdjęcia danej osoby. Poprzez testy doszliśmy do wniosków, że można podnieść swoje szanse jeśli polubi się ostatnie 3-5 zdjęć, a jeszcze lepiej, jeśli zostawi się komentarz pod ostatnimi 3-5 obrazkami.

Jak używać narzędzia Follow w JARVEE:

  • Przejdź do sekcji Tools w JARVEE i kliknij kartę Follow
  • Kliknij subkartę Settings gdzie określasz swoje poszukiwania
  • Zacznij od ustalenia ile czasu powinno upłynąć między kolejnymi follow’ami i jak wielu ludzi ma być obserwowanych podczas jednej akcji. Jeśli dopiero rozpoczynasz, powinieneś zacząć powoli, obserwowanie 8-20 osób na każdą akcję jest nawet bardziej, niż wystarczające
  • Upewnij się, ze obserwujesz ludzi ze zdjęciem profilowym, z jakąkolwiek liczbą postów większą od zera i biografią. Inaczej ryzykujesz obserwacją nieaktywnego lub spamowego konta
  • Możesz też zdefiniować listę słów kluczowych, by ignorować ludzi, którzy używają ich w swoim bio lub nazwie użytkownika
  • Następnie polecam ustawienie narzędzia do poszukiwania ludzi, którzy postowali w ostatnich 30 dniach (by uniknąć obserwowania nieaktywnych użytkowników), a także unikania śledzenia prywatnych kont.

jak zarabiać na instagramie

  • Jak wspomniałem wyżej, możesz ustawić obserwację do polubienia ostatnich postów i zostawić komentarz przy ostatnim poście. To podwyższy szanse, że użytkownik zacznie śledzić Ciebie. Upewnij się, że używasz kreatywnych komentarzy i dobrej składni, żeby nie wyglądały one spamersko
  • Po zapoznaniu się z ustawieniami przejdź do karty Follow Sources
  • Możesz tu wybrać metodę szukania ludzi do obserwowania.
  • Możesz szukać ludzi za pomocą słów kluczowych lub targetować śledzących określone konta w Twojej niszy. Możesz również celować w ludzi obserwujących Twoich obserwujących lub po prostu dodać konta jedno po drugim.
  • Inną metodą szukania jest targetowanie osób podejmujących interakcję z postami konkretnych kont (dla przykładu chcesz uzyskać ludzi lubiących lub komentujących Twoje posty lub posty konkurencji) i w końcu, możesz obserwować ludzi wedle ich położenia.
  • Nie musisz używać tych wszystkich metod razem (choć możesz). Zacznij z tą, która daje Ci największe poczucie wygody, a pozostałe możesz przetestować później.
  • Po ustawieniu wszystkiego i dodaniu źródeł możesz uruchomić to narzędzie.

Narzędzie Unfollow pracuje w parze z Follow. Możesz więc uruchomić obydwa na raz. Musisz ustawić liczbę dni, po której przestaniesz śledzić ludzi, którzy nie zaczęli śledzić Ciebie. Ja zazwyczaj czekam około 5 dni.

bot do instagram

Podobnie, jak w Follow, istnieją jeszcze dwa narzędzia, które możesz użyć: Like i Comment. Możesz szukać postów w Twojej niszy i polubić je lub zostawić komentarz. Ludzie zauważą Twoje konto i z ciekawości sprawdzą co się pod nim kryje. To narzędzia bardzo podobne do Follow.

 

Przypomnij o sobie swoim klientom za pomocą narzędzia Contact

Nawet z idealnie zaplanowaną strategią merketingową, większość Twoich followersów przegapi większą część Twojego contentu. Jednakże obserwują Cię, by dowiedzieć się jako pierwsi kiedy wypuścisz coś nowego, masz coś do oddania, organizujesz konkurs lub masz ofertę promocyjną. Możesz upewnić się, że będą dostawać informacje o tych ofertach nawet, jeśli nie siedzą 24/7 na Instagramie, przy użyciu narzędzia Contact wysyłającego im prywatne wiadomości. W ten sposób dostaną powiadomienia o materiale promocyjnym wprost do ich skrzynki odbiorczej.

Do użycia narzędzia Contact musisz przejść w odpowiadające miejsce w sekcji Tools, kliknąć na koncie Instagrama, którego chcesz używać do kontaktu i kliknąć na karcie Contact.

Zauważysz inne subkarty: Extract Users, Auto-Extract, Use Extracted Users, Send Message To New Followers, Auto-Reply To New Messages i Send Messages.

W pierwszej subkarcie musisz tylko kliknąć przycisk EXTRACT USERS, a JARVEE wyszuka obserwujących z kont, które wpisałeś w tym polu. Jeśli chcesz zautomatyzować ten proces, musisz użyć drugiej subkarty: Auto-Extract. Tu dodajesz targetowane konta w polu tekstowym (jak w pierwszej subkarcie), a później klikasz przycisk “Start”. Możesz dostosować częstotliwość włączania tego narzędzia i jak wielu użytkowników ma ono uzyskać za każdym razem.

Po zakończeniu pierwszej części procesu – wyszukaniu śledzących – przejdź do karty Use Extracted Users. Tu ujrzysz listę wszystkich obserwujących Cię kont. Musisz wybrać te, z którymi chcesz się kontaktować.

Następnie, w tej samej karcie, w części ADD MESSAGES TO SELECTED USERS dodaj wiadomość, którą chcesz wysłać. Jeśli chcesz, możesz użyć mieszanej składni, by nieco urozmaicić treść. Możesz używać tokenów: [FULLNAME], [FIRSTNAME] lub [LASTNAME] jeśli chcesz dostosować swoją wiadomość. Tokeny zostaną zamienione w odpowiednie informacje.

bot do instagrama

Po napisaniu wiadomości kliknij ADD TO SEND MESSAGES LIST, by przekazać ją do listy wiadomości widocznej w następnym kroku. Uwaga: to nie wyśle żadnej wiadomości do Twoich followersów. Zrobimy to w następnym kroku.

Krok końcowy: kliknij kartę Send Messages tab. Znajdują się tutaj wiadomości zaplanowane do wysłania i opóźnienia dla nich. Opóźnienia mają przeciwdziałać wysyłaniu zbyt wielu wiadomości w zbyt krótkim czasie. Ustawienia standardowe są bardzo dobrym punktem zaczepienia.

Kiedy już wszystko skończysz i jesteś gotowy kliknij przycisk Start.

 

Wszystkie te informacje pomogą Ci w łatwy sposób zbudować dobrze prosperujący profil Instagram, dzięki któremu inwestycja w Jarvee zwróci się w bardzo krótkim czasie. Jeśli spodobał Ci się ten poradnik, możesz odwzajemnić się kupując Jarvee z tego linku: https://m-cash.pl/jarvee-pl

  • Super 9
  • Dzięki! 4

SeoTools - najlepsze narzędzia SEO, SEM, CPA

Chcesz zacząć zarabiać w internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetny poradnik! Prosimy więcej takich :)

  • Super 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@explrl wrzuciłem właśnie poradnik, który może przydać się rozpoczynającym swoją przygodę z promocją m.in. na Instagramie :) 

  • Dzięki! 2

SeoTools - najlepsze narzędzia SEO, SEM, CPA

Chcesz zacząć zarabiać w internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

super !:) Będzie więcej tego typu ? np: jak dodać lajkowanie i komentowanie bez follow ?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wiem, ale nie potrafię dodać paru komentarzy ...przez co wychodzi że komentuje je wszystkimi... 

i mój komentarz pod czyimś zdjęciem wygląda taK: komentarz1,komnetarz2, komentarz3 

Nie potrafię ich rozdzielić :Pi też ciężko znaleźć opcję żeby ,, scrappować''  od innych

Edytowane przez Intexik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Wujek Ziemny  a orientujesz się może czy:

1. Jarvee przy funkcji follow daje możliowść ustawienia, w przypadku gdy dana osoba nie odda follow back i wrzuci się tą osobę na unfollow, aby przez najbliższy czas nie dać też osobie kolejnego follow?? Bo wtedy opcja follow staje się trochę zdradzająca, jak dana osoba która ma nas w nosie i nie oddaje follow, a mimo wszystko co chwila dostaje kolejne follow od nas. Padło niestety followers assistance, a ta jakże prosta w obsłudze apka miała właśnie taką funkcję. Aby nie dawać kolejny raz tej samej osobie follow. Tu nie mogę tego nigdzie znaleźć.

2. Czy da sie jakoś szybko i wygodnie stworzyć white list? Tutaj też Followers Assistance stało na wysokości zadania. Lista osób które obserwuję, leciało się tylko w dół i wrzucało osobie na biała listę gwiazdkę. I po sprawie. Tu póki co "odkryłem", że mozna wpisywać osoby na white list. Ale trochę robota durnia. Mam 600 osób ręcznie wpisywać?? Jak na płatne narzędzie, Jarvee powinno mieć takie coś. Może źle szukam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Wujek Ziemny fajny poradnik , reput. Przeleciałem na szybko może coś przeoczyłem ale zapytam:

- czy to postowanie z folderów oraz repostowanie działa analogicznie na innych kontach jak fanpage na facebooku i inne (jeśli tak to jakie portale-  linkedin , pinterest , twitter itp ?)

- czy te tokeny działają na facebooku. ? i w zasadzie to jak jeszcze można je użyć prócz do hasztagów ? nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym [COMMENTS] , rozjaśnisz trochę ?

Edytowane przez heado

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyskakuje mi takie coś przy komentach, jak rozwiązać ten problem? doda kilka a potem takie info jest:
 

Screenshot_4.jpg


kryzys kryzysem, żyć trzeba

:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To kurcze,powinno byc ok.
no wlasnie. mam trzy komenty dodane na testa. kazdy na takie same keywordy tylko trescia sie różnią. no nic pokombinuje

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  • Dzięki! 1

kryzys kryzysem, żyć trzeba

:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej wszystkim. Czy jeżeli mam ustawione zaciąganie postów (zdjęcia + nazwa jako treść) to powinno zaciągnąć post od razu po wrzuceniu zdjęcia do foldera docelowego? Bo u mnie nie zaciąga samo tylko muszę kliknąć "force update" czyli wymusić ręcznie. Czy może to jest jakoś ustawione że zaciąga zdjęcia/posty z folderu tylko w wyznaczonym czasie itd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Hiszpan16 napisał:

jest możliwość aby program działał przy wyłączonym komputerze ?

Tak jesli go zainstalujesz na VPS inaczej nie ma takiej mozliwosci.


ve.jpg.354c4f47f65a76079ac801aa50da3f3a.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, jayd1 napisał:

Tak jesli go zainstalujesz na VPS inaczej nie ma takiej mozliwosci.

A jak to zrobić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Hiszpan16 kupujesz VPS (virtual private server) z Windowsem i instalujesz tam Jarvee:

https://make-cash.pl/katalog-serwisow/hosting-i-vps/


SeoTools - najlepsze narzędzia SEO, SEM, CPA

Chcesz zacząć zarabiać w internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Kasunio
      Cześć W tym poradniku opiszę Wam krok po kroku jak zarabiać na Bitcoinie bez ryzyka oraz niezależnie od jego aktualnego kursu! Wymagana jest oczywiście inwestycja, im większa tym więcej zarobimy, ale i dłużej może zająć sprzedaż naszych Bitcoinów. Osobiście zarabiam tym sposobem od początku 2019 roku i wszystko działa bez problemów.
      Na czym polega ten zarobek?
      Będziemy kupować BTC po cenie rynkowej (bądź około 3-5% niższej), a sprzedawać po cenie od 10% do nawet 20% wyższej. Jeśli jesteś zainteresowany to zapraszam do przeczytania dalszej części poradnika
      Co będziemy potrzebować?
      Po pierwsze potrzebne nam będzie konto na giełdzie kryptowalut, gdzie z łatwością możemy kupić BTC. Osobiście polecam giełdę BitBay.
      Tutaj mój reflink do rejestracji: REFLINK oraz CZYSTY LINK. Z góry dziękuję za rejestrację z reflinków, każdemu poleconemu oferuję dodatkową pomoc w razie jakichkolwiek problemów w prywatnej wiadomości  
      Po rejestracji musimy zweryfikować swoje konto, aby móc z niego korzystać.
      Następnie będziemy potrzebować konta na stronie, na której będziemy sprzedawać z zyskiem nasze Bitcoiny, a później (gdy uzyskamy już trochę pozytywnych opinii na stronie) również skupować je po niższej cenie.
      Tutaj link do rejestracji: REFLINK oraz CZYSTY LINK. Również polecam przejść na stronie weryfikację KYC (więcej chętnych na kupno BTC akurat od nas). Jeśli przeczytasz cały poradnik i zarejestrowałeś się na Paxful z reflinka, to w razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu poprzez wiadomość prywatną, oferuję również kilka darmowych dodatkowych wskazówek
      Ostatnią rzeczą jaka jest nam potrzebna to konto, na które będziemy otrzymywać płatności od kupujących. Może być to PayPal, Skrill, Revolut itp. na stronie znajdziemy bardzo dużo metod płatności. Osobiście najbardziej polecam PayPala oraz Revoluta.
      Gdy mamy już wszystkie konta założone i zweryfikowane, możemy przejść do zarabiania.
      Poradnik KROK po KROKU jak zarabiać tym sposobem:
      Po pierwsze, logujemy się na giełdę kryptowalut, kupujemy kryptowalutę i wysyłamy ją na portfel Paxful. Na BitBay robimy to w ten sposób:
      - po zalogowaniu przechodzimy do zakładki Portfele, wybieramy interesującą nas walutę fiat (aktualnie dostępne do wpłaty jest tylko PLN i EUR), a następnie wykonujemy przelew, przelane środki są księgowane w dni robocze o godzinie 11:00, 14:00 i 17:00,
      - gdy mamy już dostępne środki, przechodzimy do zakładki Giełda i zakupujemy kryptowalutę Bitcoin za kwotę jaką wpłaciliśmy,
      - po pomyślnym zakupie przechodzimy do zakładki Portfele -> BTC -> Wypłata i wpisujemy ilość BTC oraz nasz adres portfela Paxful (dostępny pod adresem https://paxful.com/wallet),
      - klikamy wypłać i czekamy aż Bitcoiny dotrą na nasze konto Paxful, zazwyczaj trwa to nie dłużej niż 15 minut.
      Kolejnym krokiem jest utworzenie ofert sprzedaży naszych Bitcoinów na Paxful, zależnie od naszych metod płatności, osobiście używam do tego PayPala i Revoluta więc na ich przykładzie pokażę jak utworzyć oferty.
      Aby zacząć tworzenie oferty klikamy u góry strony "Create an Offer" bądź przechodzimy pod ten link: LINK a następnie wybieramy "Sell bitcoin" oraz wybraną metodę płatności, na początek utwórzmy ofertę sprzedaży na PayPala, powinno to wyglądać następująco:

      Klikamy Next step i uzupełniamy kolejne opcje oferty. Jeśli sprzedajemy na PayPal pierwszy raz to polecam ustawić od 11-14%, offer limits na minimum 10 USD (nie da się mniej) oraz maximum na 9000 USD (automatycznie maximum będzie tyle ile będziemy mieć w portfelu), a offer time limit na 30 minut.

      Klikamy Next step i kończymy tworzyć naszą ofertę. Ustawiamy Offer tags, czyli np. online payments, no verification needed albo photo id required. Wpisujemy zasady kupna np. "only friends and family transfers accepted" oraz instrukcję dla kupującego, czyli np. "Please wait for my PayPal email address and send money. Once I receive your payment, bitcoins will be released." Następnie poniżej zaznaczamy, że kupujący musi mieć zweryfikowane konto, aby mógł od nas kupować. Poniżej przykład jak to może wyglądać:

      Ostatnim krokiem jest kliknięcie "Create offer" i gotowe. Nasza oferta jest już widoczna dla innych na stronie, teraz pozostaje nam poczekać na zainteresowanego naszą ofertą. Nie powinno to trwać dłużej niż kilkanaście minut ponieważ ze strony codziennie korzysta bardzo dużo ludzi z całego świata.
      Możemy w tym samym czasie mieć kilka utworzonych ofert do różnych metod płatności. Przy tworzeniu ofert z metodą płatności Revolut, polecam utworzyć ich kilka w różnych walutach (PLN, GBP, EUR, USD), ponieważ Revolut ma bardzo niskie kursy przewalutowania, a w ten sposób pozyskujemy kupujących praktycznie z całego świata. Przy Revolucie polecam jednak cenę BTC ustawić na około 7-8% zamiast 11-14% jak na PayPalu.
      Gdy otrzymamy już pieniądze na konto, możemy je ponownie przelać na BitBay i powtarzać proces sprzedaży. Natomiast uzyskamy już trochę pozytywnych opinii na stronie, możemy również utworzyć swoją ofertę kupna za cenę o 2-5% niższą od aktualnej ceny Bitcoina, pozwoli nam to zniwelować czas oczekiwania na przelew z PayPala/Revoluta na konto bankowe, a potem z konta na giełdę, jednak osób chętnych na sprzedanie nam Bitcoina po niższej cenie jest na stronie dużo mniej, więc możemy trochę dłużej poczekać na chętnego
      To by było na tyle, jeśli chodzi o poradnik, chyba wszystkie najważniejsze informacje zostały w nim opisane Jeśli masz jakieś pytania to chętnie odpowiem, a jeżeli zarejestrowałeś się na Paxful z mojego reflinka i chciałbyś jakieś dodatkowe wsparcie lub szczegółowe ustawienia ofert jakie sam stosuję to napisz do mnie prywatną wiadomość, a chętnie pomogę
       

    • Przez WDK
      Cześć,
      Nie chcę odkopywać tematów a na uploadingu zjadłem już nie jednego kartofla więc wrzucam tutaj listę moich warezów z których korzystam i które będę na bieżąco aktualizował - będę to robił jak któryś padnie albo zostanie dodany nowy. Jeżeli na każdym forum będziecie mieli dwa konta (co bardzo polecam) to można szybką kase zgarnąć.
      files4you.org cs-puchatek.pl darksiders.pl darkarea.pl vipersat.pl super-warez.eu legalsite.eu fileland.pl vorek.pl prezone.pl bluewarez.pl pobieramy24.pl zajefajna.com darkw.pl darkmachine.pl exsite.pl dx-team.org warez-ts.org sdcv.pl warezik.eu Jeżeli masz do polecenia jakiś warez to dawaj znać - zaktualizuję listę!
    • Przez miodku
      Jestem Piotrek. Jestem z wami od niespełna tygodnia. Bardzo dużo nowych dla mnie informacji, ale z natłokiem informacji czas mi wystarczy.
      Nie chcę jednak zaczynać nauki od wewnątrz czy na opak, w każdym bądź razie, wiem, jak to jest się uczyć sam (Mam ogromne doświadczenie w uczeniu się w pojedynkę). jest bardzo dużo pożytecznej treści i niby posty zachowują kolejność to ja błądzę jak dziecko we mgle stale czytając przeróżne tematy.
      Zdaje sobie sprawę, że dla was to podstawy programowania, ale byłbym naprawdę wdzięczny, jakby ktoś mógł choć trochę poświęcić swojego czasu, posuwając mi znaki jak w Podchodach. Kto pamięta kiedy się bawił w Podchody? Na początku, zrobiłem krok do pionu z Konkursami i loteriami... " promowanie też po grudzie ;/ "
                                                      ......wycieczka do wspomnień ? ...he:)
      Życzę Wszystkim, żeby układało się pomyślnie!  

      Dziękuję za Uwagę.
    • Przez camellb
      Socialcon --> Panel SMM umożliwiający zakup usług takich jak:
       
      Instagram: Lajki, Komentarze, Followersi, Wyświetlenia pod filmikiem, Reakcje, Wizyty profilu, Oglądanie Story, Wyświetlenia IGTV
      Facebook: Lajki pod zdjęciami/postami/fanpagem, wyświetlenia pod filmikami, komentarze, Odtworzenia live streamów
      YouTube: Wyświetlenia, Udostępnienia, Łapki w góre, Łapki w dół, Komentarze, Suby, Czas oglądalności, Boost w rankingu
      Tik Tok: Wyświetlenia, Lajki, Followersi
      Twitter: Wyświetlenia pod filmikiem, Reakcje, Kliknięcia profilu, Kliknięcia hashtagów, Wyświetlenia, Kliknięcia linków
      Twitch: Wyświetlenia kanału, Wyświetlenia pod streamem, Followersi
      LinkedIn: Followersi Firmy, Followersi profilu, Lajki postów
      Pinterest: Followersi, Lajki, Repiny, Followersi tablicy
      SoundCloud: Odtworzenia, Reposty, Lajki, Komentarze
      Spotify: Odtworzenia utworu, Odtworzenia playlisty, odtworzenia albumu, Followersi
      Telegram: Członkowie grupy, Członkowie kanału, Wyświetlenia postów, Głosy
      Vimeo: Wyświetlenia, Lajki, Followersi,
      VK: Wyświetlenia, Lajki, Followersi, Followersi grupy
      Shazam: Odtworzenia, Followersi
      WEBSITE TRAFFIC: Zwiększenie ruchu na stronie internetowej (pomaga w pozycjonowaniu strony)
       
      Oraz wiele, wiele więcej! Codziennie dodajemy nowe usługi!
      Istnieje możliwość zakupienia usługi z konkretnego kraju, W TYM Z POLSKI!
      Co oferujemy?
      - Monitorowanie postępu zamówień w czasie rzeczywistym
      - Wsparcie 7 dni w tygodniu
      - Usługi wysokiej jakości
      - Codzienne aktualizowanie usług w celu ulepszania  i zapewniania najlepszej jakości
      - NISKIE CENY
      - Bezpieczne płatności za pomocą PayPal
       
      Strona jest w pełni responsywna i daje możliwość łatwego korzystania na urządzeniach mobilnych
       
      ---> https://socialcon.eu <---

    • Przez Wujek Ziemny
      Z linkami wiąże się wiele czynników, które powinieneś znać. Są to wyznaczniki, które pozwolą Ci ocenić jakość potencjalnego backlinka i pomogą podjąć decyzję odnośnie linkowania właśnie z tej konkretnej strony. Znajomość tych czynników jest niezwykle przydatna podczas robienie analizy profilu linków (holistyczny raport z numerami oraz typami linków kierujących do strony), czy to własnej witryny, czy też witryny konkurencyjnej.
       
      Moc domeny
      Moc domeny składa się na wartości całej domeny. Zamiast patrzeć na wartości dla podstron, skupiamy się na domenie jako całości, by ustalić jej jakość.
      Przeważnie wartości te przedstawiane są jako Domain Authority (DA) lub w przypadku strony głównej - Page Authority (dla tej strony). 
      PageRank (PR) jest kalkulowany przez Google i bazuje na liczbie oraz jakości backlinków kierujących do witryny. Jest to skala od 0 do 10, gdzie 10 jest najwyższym wynikiem. Możemy używać PageRank’u strony głównej, aby sprawdzić jak silna ona jest. Choć technicznie PageRank dotyczy tylko pojedynczej strony, to jest to nadal dobry wyznacznik siły całej domeny, ponieważ większość linków do niej prowadzących będzie kierować właśnie na stronę główną, a PageRank i tak płynie dalej do wewnętrznych podstron. I choć oficjalnie PageRank “zakończył karierę”, to nadal warto zwracać na niego uwagę.
      Warto też zauważyć, że jest różnica pomiędzy PageRank’iem wyświetlanym przez chociażby MozBar i PageRank’iem używanym przez google. Toolbarowy PageRank jest widoczny w przeglądarce po zainstalowaniu wtyczki. Aktualizowany jest on co kilka miesięcy, a więc różni się od tego, z którego aktualnie korzysta gigant wśród wyszukiwarek. Wynika to z tego, że aktualizacje wysyłane przez Google są rzadkie, gdy Google swoje własne dane aktualizuje dużo, dużo częściej. 
      Domain Authority jest czynnikiem obliczanym przez serwis MOZ, a jego skala wynosi od 0 do 100, gdzie 100 jest najwyższym wynikiem. Jest on liczony na podstawie wielu różnych sygnałów pobieranych z crawlera MOZ i stara się on przewidzieć jak dobrze strona będzie wypadać w wynikach wyszukiwania. Jest to ważny wyznacznik do brania pod uwagę podczas oceny linku. 
      W kwestii link buildingu, siła strony jest istotna, ponieważ nie chcesz budować linków do słabych witryn. Jeśli linki do Twojej strony będą kierowały z dobrych jakościowo serwisów, będzie to jasny sygnał dla Google, że Twoja strona również jest dobrej jakości i zasługuje ona na lepsze pozycje.
      Dla przykładu, CNN posiada PageRank 8 oraz Domain Authority 99. Wiele innych stron linkuje do CNN, ponieważ jest to strona posiadająca duży autorytet oraz dobrej jakości treści. Jeśli więc zdobędziesz link z CNN, możesz liczyć na to, że Google to zauważy.
       
      Jeśli chcesz sprawdzić DA, PA i inne wskaźniki, wypróbuj SeoTools!
       
      Moc podstrony
      Na pewno spotkają Cię okazje zdobycia linków z podstron, które już od dawna istnieją w danej witrynie, w odróżnieniu od podstron tworzonych na potrzeby postów na blogu czy newsów. Przykładem może być istniejąca pewnego rodzaju lista, do której Twoja strona zostanie dodana. Może być to na przykład lista kawiarni, na której pojawi się… Twoja kawiarnia wraz z adresem jej strony WWW.
      W takich przypadkach powinieneś ocenić jak silna jest taka podstrona, zanim włożysz swój czas i wysiłek w pozyskanie z niej linku zwrotnego. Są dwa wyznaczniki, które Ci w tym pomogą i są one niemal identyczne do tych używanych do oceny mocy domeny. Są to PageRank oraz Page Authority (PA).
      Mówiliśmy już o PageRank’u, więc skupmy się na Page Authority. PA jest kolejnym czynnikiem od MOZ i jest on bardzo podobny do DA poza faktem, że ma on zastosowanie do konkretnej podstrony, a nie do całej domeny.
      Im wyższe Page Authority/PageRank, tym bardziej warto postarać się zdobyć tam backlink.
       
      Anchor text
      O anchorach mówiliśmy już w rozdziale drugim [TUTAJ LINK DO ROZDZIAŁU DRUGIEGO], a teraz porozmawiajmy o tym jakie mają one znaczenie dla jakości strony.
      Anchor text jest sygnałem dla Google dotyczącym tematyki strony, do której kieruje link. Gdybym więc linkował do strony korzystając z anchor’a “trening w domu”, Google uznałoby, że strona dotyczy treningów w domu. Wyszukiwarka korzysta z anchor textów w swoim algorytmie. W tym przypadku może zdecydować czy strona, do której  kieruje link powinna wyświetlać się wyżej w wynikach dla słowa “trening w domu” i podobnych słów.
      Przez wiele lat posiadanie dużej ilości backlinków zawierających anchor texty było świetnym sposobem na wybicie się w wynikach wyszukiwania. Choć nadal jest to po części aktualne, to w dzisiejszych czasach okazuje się, że siła anchorów zmalała. Jest to prawdopodobnie związane z faktem, że wielu pozycjonerów nadużywało tego sposobu pozycjonowania i Google wprowadziło pewne poprawki do algorytmu podczas wypuszczania Pingwina.
      Ponieważ sytuacja z anchorami stale się zmienia, najlepiej zachować zdrowy rozsądek w kwestii ich używania podczas tworzenia backlinków. Staraj się nie tworzyć zbyt dużo odnośników z tym samym anochorem szczególnie, gdy linki nie są najlepszej jakości. Twój profil linków powinien wyglądać jak najbardziej naturalnie, a więc zawierać anchory z tzw. długim ogonem (np. “jaki trening w domu dla matki dwójki dzieci”), anchory generic (czyli np. “Kliknij tutaj”, “sprawdź ten link”) oraz po prostu zwykłe linki bez anchorów i linki brandingowe, czyli z nazwą Twojej firmy lub marki.
       
      Ilość linków
      Podczas tworzenia linków powinieneś mieć na uwadze ile tak naprawdę już ich zrobiłeś. Chcesz również sprawdzać co jakiś czas jak Twoja strona wypada na tle konkurencji.
      Zgodnie z tym co omawialiśmy wcześniej, ilość linków kierujących do Twojej strony jest dobrym odnośnikiem. Musisz mieć jednak na uwadze, że nie ilość, a jakość ma tutaj największe znaczenie. 
      Jako wskaźnik, ilość linków może mieć dwa zastosowania:
      Sprawdzanie progresu kampanii link buildingowej
      Sprawdzanie różnic pomiędzy Twoją stroną a konkurencyjnymi witrynami
      Oba sposoby powinny brać oczywiście pod uwagę jakość linków, by okazać się najbardziej pomocne. Jeśli porównamy ilość linków kierujących do strony konkurenta, może to wyjaśnić różnice między pozycjami jego i naszej witryny. Jeśli chcesz wybić się na słowie “stoły drewniane”, a strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania mają ponad 1000 domen odnoszących się do nich, da Ci to jako takie pojęcie o wymaganej pracy. 
       
      Linkujące domeny
      Nie mylcie ich z ilością linkujących URLi. Dla Google ilość linkujących domen jest jeszcze mocniejszym sygnałem. Mówiąc o linkujących domenach mamy na myśli ilość różnych domen kierujących do naszej strony, a nie ilość linków - z jednej domeny możesz przecież pozyskać więcej niż jeden link.
      Dla przykładu, gdyby CNN zalinkowało do Ciebie z pięciu różnych newsów, liczylibyśmy to jako 5 URLi linkujących, ale z tylko jednej domeny, ponieważ wszystkie linki kierują do Ciebie z cnn.com.
      Gdyby BBC zalinkowało do Ciebie z jednego newsa, analogicznie byłby to jeden linkujący URL oraz jedna linkująca domena.
      Ilość linkujących domen jest lepszym wykładnikiem od ilości URLi, ponieważ wyraźniej wskazuje na poziom popularności witryny. Gdybyśmy cofnęli się do tego jak Google postrzega linki jako głosy “za”, wtedy każda strona może dać Ci tylko jeden głos. Nie ma znaczenia ile linków z tej domeny do Ciebie kieruje, nadal liczą się jako jeden głos.
      Więcej niż jeden link z danej domeny może być efektem wielu rzeczy. Linkowanie z wielu stron z treściami to jedno, ale najbardziej popularnym sposobem jest linkowanie tzw. “Sitewide”. Link sitewide jest linkiem umieszczonym w jakimś elemencie strony, np. headerze, stopce, sidebarze. Dzięki temu linkuje on do danej witryny z każdej swojej podstrony. Dobrym przykładem jest link typu “blogroll”, ponieważ blogroll pojawia się praktycznie na każdej podstronie witryny.
      Ogólnie tego typu backlinki nie są tak wartościowe jak linki wplecione w treść artykułu. Linki sitewide mogą czasem wydawać się spamowe, płatne lub nie-edytorskie w oczach Google. We wszystkim należy zachować umiar, dlatego podchodź do takich linków z pewną rezerwą i pozyskuj je jedynie z wartościowych stron. Nie warto również przesadzać z anchorami.
       
      Backlink a jego zgodność z tematyką strony 
      Od bardzo dawna toczą się debaty o to czy zgodność z tematyką strony jest silnym sygnałem dla wyszukiwarki, wg. którego liczy ona moc danego backlinka. Logika podpowiada nam, że powinno tak być, ponieważ jest to całkowicie naturalne dla witryny, by linkowała do innej strony związanej z tą samą tematyką. Jednakże co jeśli pozyskasz link z głównej strony BBC do swojego bloga na temat rodzajów kawy? Raczej być takim linkiem nie pogardził, choć BBC nie jest przecież stroną na temat czarnego naparu mocy
      Jeśli spojrzymy poza linkbuilding, nadal chcielibyśmy sprowadzać ruch na swoją stronę, więc warto konwertować odwiedzających w klientów. Z tego tylko powodu nadal warto próbować umieszczać linki na stronach, które mogą odwiedzić potencjalni klienci. Oznacza to, że wartość linków nie skupia się tylko na samym SEO.
      Google może skupiać się na analizie całej strony, by ocenić jej zgodność z tematyką witryny, do której ta strona linkuje. Nie musi się skupiać na samych anchor textach. Jeśli faktycznie tak jest, to posiadanie linków z portali zgodnych tematycznie z naszą stroną może dać nam mocnego kopa w SERPach. 
      Na chwilę obecną najlepiej jest się jednak skupić na jakości linków, by otrzymywać jak najwięcej mocy. Warto też zwracać uwagę na tematykę strony, ale jedynie dlatego, że dobrze jest sprowadzać do siebie już stargetowany ruch.
       
      Umiejscowienie linków na stronie
      Wyobraź sobie, że mieszkasz w Sopocie i prowadzisz bloga o kawie. Chcesz podzielić się ze swoimi czytelnikami linkiem do strony lokalnej kawiarni serwującej najlepszą świeżą kawę w okolicy. Gdzie umieścisz link?
      Jeśli naprawdę chcesz, by czytelnicy go zauważyli, musisz umieścić go w jakimś widocznym miejscu na stronie. Najlepiej w głównej sekcji, blisko nagłówka i najlepiej w treści opisującej jak świetna jest to kawiarnia. 
      Zakładam, że nie umieściłbyś takiego backlinka w stopce. Wielu użytkowników może nie zjechać aż tak nisko, a nawet jeśli, to nie spodziewają się tam użytecznych odnośników. 
      Google potrafi rozpoznać pozycję linków w tekście i tym sposobem ocenić jego wartość. Jeśli link znajduje się w stopce, wyszukiwarka może zmniejszyć jego wartość uznając go za mało ważny dla użytkownika (gdyby był ważny i/lub użyteczny, nie byłby w stopce).
      Google używa również pozycji linków na stronie do oceny holistycznej. Oznacza to, że jeśli np. 50% linków kierujących do Twojej strony znajduje się w stopce, Google to wychwyci. Może to wtedy oznaczać słabej jakości linkbuilding, co może prowadzić do bliższego przyjrzenia się całej witrynie przez pracownika wyszukiwarki. 
      Innym przykładem jest gdy np. połowa linków znajduje się w sidebarze. Z jednej strony może to wyglądać naturalnie, ale z drugiej może oznaczać kupowanie linków. Wielu sprzedawców linków umieszcza linki w sidebarach zamiast w treściach.
      Ze względu na tę umiejętność algorytmu Google powinieneś się upewnić, że linki do Twojej witryny ukazują się na stronach, które faktycznie chcą do Ciebie linkować. Linki powinny znajdować się w artykułach, jeśli to tylko możliwe. Nie ma nic złego w linkach sidebarowych, ale zbyt duża ilość takich linków może odbić się na Twoich pozycjach. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .