Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

propellerads

Propellerads

Myślę, że każda osoba, która używała POP-Traffic zna Propellerads, które jest jednym z najlepszych źródeł jakościowego POP traffic. 
Dlaczego bardzo lubię to źródło i uważam, że aktualnie jest ono najlepsze?
•    Traffic jest bardzo dobry jakościowo. Wiele świetnych miejsc, w których możesz kupić traffic z 1000% ROI
•    Szybka moderacja (około 5 minut)
•    Możesz kupić ruch bardzo tanio
•    Możliwość posiadania dużych rev/cost na dzień
•    Dobra opcja targetowania
•    Model CPA
•    Dobry support

Wszystkie wymienione powyżej punkty świadczą o tym, że jest to najlepsze POP-traffic w tym momencie. Jednakże jakiś czas temu dodano nowy typ ruchu, czyli PUSH, który sprawdziłem i muszę przyznać, że jest naprawdę dobry!

Opis

Największą różnicą między POP i PUSH traffic jest:
POP - nie jest ukierunkowany. Użytkownicy nie muszą klikać w naszą reklamę
PUSH - odbiorcy widzą naszą reklamę (obraz + tytuł + opis), więc od razu wiedzą, co im oferujemy. W tym typie ruchu CR będzie od 20 do 100 razy większe

Ze strony PropellerAds:
Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie powiadomień push i musi zasubskrybować powiadomienia strony, dzięki czemu korzystają z tego tylko prawdziwi użytkownicy, co eliminuje możliwość trafienia na bota.

Nasza reklama będzie wyglądała w taki sposób:

Verticale:

Najlepszy typ verticali w tym rodzaju traffic to:
•    Sweepstakes (Wygraj Iphone X itd.)
•    Programy na telefony (Antywirusy, filmy, gry itd.)
•    Programy do zainstalowania (CPI)
•    Hazard
•    Randkowanie/dating (bez nagich zdjęć!)
•    Nutra (strać na wadze itd.)
•    Programy na komputer (np. MACKeeper)
•    E-Commerce 
Pracując z POP traffic w Propellerze wiemy, że najlepszymi vericalami są Sweepsy i PINy, dlatego wiadomo od czego powinniśmy zacząć.
Polecam zacząć od ofert Sweepstakes (Iphone X, Samsung S9, vouchery do popularnych sklepów, karty podarunkowe VISA). Wszystkie te oferty świetnie działają z tym typem ruchu.

Creativy

W przypadku POP traffic będziemy musieli używać creativów jako dodatku do naszego LP. Użytkownicy będą widzieli nasze zdjęcie i tekst. Dodatkowo istnieje też parametr nazywany CTR, który przedstawia jaki % ludzi widziało twoją reklamę i ile osób w nią kliknęło. Im większe CTR, tym tańszy traffic dostaniemy. Nie musimy jednak starać się, by nasze CTR było bardzo wysokie, ponieważ musimy utrzymać równowagę pomiędzy CTR i CR. Na przykład możemy mieć 20% CTR, ale tylko 30% ROI. Z drugiej strony niektóre kampanie mają 1% CTR z 500% ROI. Próbuj i szukaj równowagi.

Ikony
Tutaj mamy taką sytuację, jak w zwykłym ruchu. Zdjęcie jest rzeczą, która przyciąga uwagę do twoich reklam. Musi być ono bardzo przejrzyste.
Musisz użyć formatu zdjęć JPG lub PNG, maksymalnie 200KB, wymiar 192x192. To będzie ikona naszej reklamy. Możesz również dodać duże zdjęcie w rozmiarze 360x240. To którego użyjesz jest uzależnione od verticali, których używasz. Poniżej kilka tipów ode mnie.

 

Sweepstakes:
Możesz dodać zdjęcia Iphone’ów, Samsungów lub innych sprzętów elektronicznych. Jeśli reklamujemy voucher, to możemy użyć logo sklepu lub ikon prezentu.

push ads

Antywirusy:
Możemy użyć symboli i ikon, które mogą naprawdę pokazać, co jest nie tak z telefonem.

kampania push

Nutra:
Tak samo jako w klasycznym rodzaju ruchu. Możesz skopiować jakieś popularne zdjęcia z Adplexity.

poradnik push ads

 


Tytuł
Również tak samo jak w zwykłym trafficu. Ikona stanowi nasze CTR, a tekst CR. Musimy umieścić do 30 liter, dzięki którym namówimy użytkownika do wejścia w naszą reklamę. Bądź konkretny i bezpośredni.

Opis
Tutaj w 40 znakach musimy dokończyć nasz tekst. Na przykład w tytule możemy napisać co użytkownik może uzyskać, a w opisie możemy opisać jak może to uzyskać lub możemy napisać problem w tytule i zaoferować rozwiązanie w opisie. 
Dobre przykłady:

Tytuł: Możesz wygrać iPhone X!
Opis: Kliknij i odbierz swoją nagrodę!

Tytuł: Karta podarunkowa do H&M
Opis: Wejdź szybko i wypróbuj swoje szczęście

Tytuł: 5 wirusów zostało wykrytych!
Opis: Sprawdź swój system!

Tytuł: $1000 do wygrania w jackpot czeka na ciebie!
Opis: Zarejestruj się i odbierz te pieniądze!

Tytuł: Jak stracić 5 kg w tydzień?
Opis: Przeczytaj tą sekretną metodą!

 

Lokalizacje

Tego typu trafficu możesz używać w każdym kraju, ponieważ jest on bardzo dobrej jakości. Polecam wybierać pomiędzy poniższymi państwami:

  • Brazylia
  • Indie
  • Tajlandia
  • Włochy
  • Meksyk
  • Malezja
  • Hiszpania
  • Niemcy
  • Dania
  • Chile
  • Argentyna
  • Rosja
  • Kolumbia
  • Filipiny
  • Turcja

Stawki

Przedstawię Ci rekomendowane stawki, których możesz użyć w swojej kampanii. Naprawdę polecam poniższe stawki. CPM, którego używałem:
Europa: 1-2.50$ dla MOB i 0.50-1$ dla WEB
Azja: 0.5-1.30$ dla MOB i 0.50-0.70$ dla WEB
Ameryka Łacińska: 0.3$ dla MOB i 0.30-1$ dla WEB

W krajach z dużą konkurencją możesz ustawić nawet do 10$ CPM. 

Tworzenie kampanii

  • Nazwa kampanii - polecam użyć zrozumiałych nazw dla swoich kampanii, ponieważ mając ponad 1000 kampanii łatwiej będzie Ci zapamiętać słowa. Moja konstrukcja wygląda następująco: [Lokalizacja] Vertical - Oferta - Flow - Targetowanie
  • Model stawkowy - używamy CPM
  • Format reklamy - powiadomienia PUSH
  • Target URL - link z twojego trackera (ja używam Thrive)
  • Frekwencja - 1/24. Użytkownik może zobaczyć twoją reklamę tylko raz. Jeśli chcesz pokazać ją więcej razy, musisz stworzyć nową kampanię

push traffic

  • Ikona - wstaw ikonę do swojej reklamy (192x192)
  • Zdjęcie - wstaw duże zdjęcie, które spowoduje, że twoja reklama będzie bardziej widoczna (360x240)
  • Wpisz tytuł i opis

push notifications

  • Kraj - wybierz lokalizację, na której chcesz działać. Nie mieszaj państw. Polecam stworzyć kampanię dla każdego kraju.
  • Zazwyczaj nie używam targetingu dla miast, ale możesz spróbować. Zwłaszcza jeśli napiszesz tytuł tego typu: “ Specjalna oferta dla mieszkańców Berlina”
  • Wybierz stawki. Polecam stawki, które są tobie oferowane + 1-2 centy

poradnik push

  • Nie istnieją żadne odpowiednie opcje targetowania, które możemy mieć w POP traffic, ale będąc szczerym nie widziałem dużej rozbieżności w parametrach. Wszystkie rzeczy są połączone, dlatego możesz użyć “All Android” lub “Android Phone” za pierwszym razem. Jeśli twoje rezultaty będą dobre, możesz stworzyć kampanię na przeglądarkę..

zarabianie na push

Budżet na testy

Sugeruję ustawić: (Wypłata x 20) dla swojego budżetu testowego. Na przykład jeśli masz 1.50$ wypłaty z jednego lead’a, twój budżet powinien wynosić 30$. Bądź ostrożny ustawiając swój budżet. Polecam ustawić całkowity budżet, ponieważ w niektórych lokalizacjach możesz wydać kilkaset $ w 10 minut. Zawsze ustawiaj całkowity budżet. Jeśli masz dobre ROI, to możesz go edytować lub usunąć.

Podsumowanie 

Ten rodzaj ruchu jest teraz naprawdę dobry. Najlepiej, żebyś zaczął go testować najszybciej jak to możliwe. Nutra działa naprawdę świetnie przy tym rodzaju trafficu. Próbowałem również trochę ofert z Adcombo i otrzymałem zielone ROI. Próbuj różnych verticali, ludzie nie widzieli jeszcze wystarczająco dużo reklam, dlatego powinieneś być pierwszym, który im je pokaże!

  • Super 1
  • Dzięki! 5

Chcesz zacząć zarabiać w Internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Jaki budżet polecasz przeznaczyć minimum dla osoby, która po raz pierwszy chce przetestować ten model zarobkowy, ale jednocześnie ma pojęcie o tworzeniu LP i "zachęcie" użytkownika? Wiem, że to pytanie na które nie ma odpowiedzi, ale biorąc pod uwagę średnią liczbę configów do przetestowania - ile minimum dla progu wejścia aby móc racjonalnie obadać różne rozwiązania?

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...
12 minut temu, multipasko napisał:

Zapodasz przykładem, które kampanie, masz na myśli?

Jeśli chodzi o Polskę:

Desmoxan [SOI] - NOWOŚĆ
Karta multisport [SOI]  - NOWOŚĆ
Pampers [SOI]
Zalando&Answear [SOI]
eobuwie .pl [SOI]
Lego [SOI]
Oglądaj za darmo [SOI]
Wygraj Dietę [SOI]
SkokPoSzmal [SOI]
Żabka [SOI]
iPhone XS [SOI]
Tesco [SOI]
Rossmann [SOI]

Odnośnik do komentarza
  • 10 miesięcy temu...

@Mik3 Według mnie dalej warto, jest bardzo dużo sieci które dają możliwość kupowania dobrego trafficu push. Są narzędzia jak Anstrex lub Adplexity w których możemy podejrzeć kampanie push konkurencji i bez wielu testów znaleźć dobre oferty, LP, sieci itp. 

Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY!
Odnośnik do komentarza
  • 9 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .