Skocz do zawartości

Kolejna dostawa programów z kategorii [18+]!


Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy Wydawcy!

Jak zapewne znaczna część z Was widzi w swoich statystykach, programy z kategorii [18+] generują dla Was sumarycznie największe zyski w naszej sieci. Z tej właśnie okazji, oddajemy do Waszej dyspozycji kolejne programy z tej kategorii!


MiJewa9v_5ab780e40dc35
Dostępne Kraje: Polska / Globalny
Stawka: 0.56 PLN
Link: tutaj

MiJewa9v_5ab7806d29256
Dostępne Kraje: Polska / Globalny
Stawka: 1.46 PLN
Link: tutaj

MiJewa9v_5ab7800d842fa
Dostępne Kraje: Globalny
Stawka: 0.01 PLN - 8.6 PLN
Link: tutaj

Zapraszamy do intensywnej promocji!

Pozdrawiamy! 
Ekipa Lead.Network

Edytowane przez akacpa
Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

22 godziny temu, Shemeck napisał:

Odpowiedź typowego pracownika supportu. Dlaczego oni zawsze odpowiadają tylko na jedno pytanie? Dwa przepalają styki?

Gdybyś miał tyle na głowie też byś tak odpowiadał, ponadto zacznijmy od tego, że zrozumiałem czy stawka zależna jest od desktop i mobile tak jak w programie Flirt u nas.

Nie musisz być nieuprzejmy. Nie tylko odpowiadanie na pytania jest w moich obowiązkach. A wysokość leada zależna jest od kraju z którego wpada lead i programy obsługują mobile i desktop. Wszystko jest w panelu przy każdym programie.

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, akacpa napisał:

Gdybyś miał tyle na głowie też byś tak odpowiadał

Czyli ogólnie masz wyebane na ludzi, którzy pytają? Podejrzewam, że w 90% firm za taki tekst byś był na wylocie.

8 godzin temu, akacpa napisał:

ponadto zacznijmy od tego, że zrozumiałem czy stawka zależna jest od desktop i mobile tak jak w programie Flirt u nas.

Skąd ten wniosek??

8 godzin temu, akacpa napisał:

Nie tylko odpowiadanie na pytania jest w moich obowiązkach

A kogo to interesuje? Jeśli nie potrafisz wywiązać się z obowiązków, to nie nadajesz się na to stanowisko.

8 godzin temu, akacpa napisał:

A wysokość leada zależna jest od kraju z którego wpada lead i programy obsługują mobile i desktop. Wszystko jest w panelu przy każdym programie.

Można odpowiedzieć? Można. Super, że wszystko jest w panelu. A wpadłeś na to, że ktoś może nie jest jeszcze Waszym klientem?

  • Super 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, NCMS napisał:

Czyli ogólnie masz wyebane na ludzi, którzy pytają? Podejrzewam, że w 90% firm za taki tekst byś był na wylocie.

Skąd ten wniosek??

A kogo to interesuje? Jeśli nie potrafisz wywiązać się z obowiązków, to nie nadajesz się na to stanowisko.

Można odpowiedzieć? Można. Super, że wszystko jest w panelu. A wpadłeś na to, że ktoś może nie jest jeszcze Waszym klientem?

Nie, nie mam gdzieś naszych wydawców, chwytasz mnie celowo za słówka aby zrobić ze mnie winnego i to widać gołym okiem. Każdy wie, że staram się jak najlepiej każdemu zawsze pomóc, szczególnie jeżeli czegoś nie wie lub jeżeli chodzi o metody promocji. Ale nie tylko supportem się zajmuję więc czasem chcę odpowiedzieć i zrobić to szybko bo mam jeszcze sporo innych rzeczy do zrobienia więc popełniłem błąd bo nie odpowiedziałem w pełni na zadane pytanie? Okej zgadzam się odpowiedziałem jak "robot" ale to tylko ze względu na to, że w tym samym czasie miałem na głowie wdrożenie nowych programów. Chciałbym też zwrócić uwagę na fakt iż była niedziela. Nie każdy support pracuje w weekendy, a ja jestem cały czas więc prosiłbym też o trochę zrozumienia. Inni na odpowiedź kazaliby czekać do poniedziałku a ja starałem się odpowiedzieć jak najszybciej tak aby można zacząć działać. Jeżeli uważasz, że nie nadaję się na to stanowisko porozmawiaj o tym z moim przełożonym to On będzie decydował czy się nadaję czy nie. W lead.network Ci co pracują wiedzą co i jak robię więc to, że się przyczepiłeś do mnie na forum jest nad wyraz na siłę i szukaniem dziury w całym. 

  • Super 2
Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, akacpa napisał:

 chwytasz mnie celowo za słówka aby zrobić ze mnie winnego i to widać gołym okiem.

No tak, bo przecież nie mam nic innego do roboty

8 godzin temu, akacpa napisał:

Każdy wie, że staram się jak najlepiej każdemu zawsze pomóc

Każdy wie, a ja nie.... podejrzewam, że takich osób jak ja, jednak jest masa ...

8 godzin temu, akacpa napisał:

Ale nie tylko supportem się zajmuję więc czasem chcę odpowiedzieć i zrobić to szybko bo mam jeszcze sporo innych rzeczy do zrobienia więc popełniłem błąd bo nie odpowiedziałem w pełni na zadane pytanie?

Jeśli uważasz, że to nie jest błędem to gratuluje. Dla mnie to by była kompromitacja - to co napisałeś.

10 godzin temu, akacpa napisał:

Chciałbym też zwrócić uwagę na fakt iż była niedziela. Nie każdy support pracuje w weekendy, a ja jestem cały czas więc prosiłbym też o trochę zrozumienia. Inni na odpowiedź kazaliby czekać do poniedziałku a ja starałem się odpowiedzieć jak najszybciej tak aby można zacząć działać

Szczerze mówiąc to bardziej interesowałby mnie konkretna odpowiedź w poniedziałek, niż byle jaka w niedziele. Jeżeli dla Ciebie byle jak byle szybko jest lepiej niż konkretnie, ale później - po raz kolejny gratuluję.

11 godzin temu, akacpa napisał:

Jeżeli uważasz, że nie nadaję się na to stanowisko porozmawiaj o tym z moim przełożonym to On będzie decydował czy się nadaję czy nie. W lead.network Ci co pracują wiedzą co i jak robię więc to, że się przyczepiłeś do mnie na forum jest nad wyraz na siłę i szukaniem dziury w całym.

Bez urazy, ale tu to ja mam wyebane na to kogo Twój szef przyjmuje i jak prowadzi firmę - to jest jego bajka.

Przyczepiłem się? Przepraszam, że śmiałem zadać pytania.

Ogólnie bym miał w 4 literach ten temat po Twojej pierwszej odpowiedzi, ale Twoja odpowiedź do postu @Shemeck totalnie mnie rozwaliła. Spodziewałem się, że napiszesz coś w stylu - "sorry miałem w h.. na głowie i coś przeoczyłem", ale nie, Ty dalej twierdzisz - jaki Ty zayebisty jesteś i jak ktoś śmie się Ciebie czepiać.

Ogólnie na naszym rynku support firm to jest padaka w uj (kilka tylko prezentuje wysoki poziom). Zadajesz 2 lub więcej pytań - dostajesz odpowiedź na 1 lub wcale! Ba, jeszcze fochy, ze ktoś ma czelność zwracania uwagi, że nie dostał odpowiedzi.

Dla mnie taka firma jest niepoważna i nieprofesjonalna -  jest już na dzień dobry spalona.

Tyle w temacie, gdzie wystarczyło odpowiedzieć na 2 proste pytania..... ehh

Odnośnik do komentarza
13 godzin temu, NCMS napisał:

No tak, bo przecież nie mam nic innego do roboty

Każdy wie, a ja nie.... podejrzewam, że takich osób jak ja, jednak jest masa ...

Jeśli uważasz, że to nie jest błędem to gratuluje. Dla mnie to by była kompromitacja - to co napisałeś.

Szczerze mówiąc to bardziej interesowałby mnie konkretna odpowiedź w poniedziałek, niż byle jaka w niedziele. Jeżeli dla Ciebie byle jak byle szybko jest lepiej niż konkretnie, ale później - po raz kolejny gratuluję.

Bez urazy, ale tu to ja mam wyebane na to kogo Twój szef przyjmuje i jak prowadzi firmę - to jest jego bajka.

Przyczepiłem się? Przepraszam, że śmiałem zadać pytania.

Ogólnie bym miał w 4 literach ten temat po Twojej pierwszej odpowiedzi, ale Twoja odpowiedź do postu @Shemeck totalnie mnie rozwaliła. Spodziewałem się, że napiszesz coś w stylu - "sorry miałem w h.. na głowie i coś przeoczyłem", ale nie, Ty dalej twierdzisz - jaki Ty zayebisty jesteś i jak ktoś śmie się Ciebie czepiać.

Ogólnie na naszym rynku support firm to jest padaka w uj (kilka tylko prezentuje wysoki poziom). Zadajesz 2 lub więcej pytań - dostajesz odpowiedź na 1 lub wcale! Ba, jeszcze fochy, ze ktoś ma czelność zwracania uwagi, że nie dostał odpowiedzi.

Dla mnie taka firma jest niepoważna i nieprofesjonalna -  jest już na dzień dobry spalona.

Tyle w temacie, gdzie wystarczyło odpowiedzieć na 2 proste pytania..... ehh

Nie uważam, że jestem nie wiadomo jaki "zayebisty" tylko uważam, że każdy popełnia błędy i w tym przypadku masz rację, że moja odpowiedź nie była odpowiedzią adekwatną na zadane pytanie. Nie usprawiedliwiam się tylko chcę zaznaczyć, że każdy popełnia błędy a najłatwiej jest kogoś oceniać pochopnie nie znając dobrze osoby bądź tego czym się na co dzień zajmuje. Jeżeli moja postawa i odpowiedzi Cię uraziły bądź źle wpłynęły na Twoją opinię na nasz temat przepraszam Cię bardzo. Uważam, że nie ma sensu ciągnąć dalej off topicu i można tą dyskusję przenieść na kanał prywatny jeżeli chcesz porozmawiać na temat tego co uważasz za złe w mojej pracy chętnie się dowiem co muszę poprawić i co jest uważane przez kogoś z zewnątrz za błędne. Staram się zawsze dokładać wszelkich starań aby każdy wytknięty błąd był początkiem wprowadzania zmian i poprawy moich działań na lepsze. Także, jeżeli masz jakieś sugestie chętnie ich wysłucham ale prosiłbym to zrobić na kanale prywatnym niżeli publicznie ponieważ nie jest to odpowiedni temat do tego typu dyskusji, a ja chętnie porozmawiam o błędach które według Ciebie popełniam i co uważasz, że wymaga poprawy z mojej strony.

#temat

Jeżeli ktoś ma jakieś pytania dotyczące tematu służę pomocą.

  • Super 2
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .