Skocz do zawartości
  • Jak zarabiać przez Internet?

    Dołącz do nas, a na pewno zaczniesz zarabiać! Uzyskaj dostęp do unikalnych materiałów i najlepszych metod zarabiania! Pokażemy Ci jak zarabiać na afiliacji, CPA/PPA, Instagram, SMS, programach partnerskich i wielu innych! Często aktualizowane materiały i pomocna społeczność. Zarejestruj się za darmo!

Wujek Ziemny

Poradnik Kompendium wiedzy o rozmiarach grafik dla portali społecznościowych

Rekomendowane odpowiedzi

pfOfecGnToenMNzlZ1XEBw.png

 

Pragnę zacząć od informacji, że rozmiary grafik dla każdego z serwisów zmieniały się niejednokrotnie, nawet z miesiąca na miesiąc.

Dlatego celem tego poradnika jest przybliżenie Wam aktualnych wymiarów, byście mogli swobodnie pracować ze zdjęciami w różnych społecznościówkach. Dostaniecie też garść podpowiedzi jak ulepszyć swoją strategię poprzez zdjęcia na Facebooku, Twitterze, YouTube, Instagramie, Google+ i kilku innych.

Konkurencja w mediach społecznościowych jest ogromna i żadna z szans przyciągnięcia oka nowych klientów nie powinna zostać zmarnowana. Użytkownicy wystawieni są na gigantyczne ilości informacji dosłownie na każdym kroku, dlatego co raz trudniej jest ich zszokować i zainteresować przy pierwszej lepszej okazji. Postaram się tu przedstawić sposoby jak uniknąć najczęściej popełnianych pomyłek przy promowaniu się w social media.

 

FACEBOOK

Wymiary: 

  • Zdjęcie profilowe: na komputerach wyświetlany jest w rozmiarze 160 x 160 px, a na urządzeniach mobilnych w 140 x 140 px. Minimalny rozmiar to 180 x 180 px.
  • Zdjęcie w tle: na komputerach wyświetlany jest w rozmiarze 851 x 315 px, a na urządzeniach mobilnych w 640 x 360 px. Minimalny rozmiar to 399 x 150 px.

KUoZHcEfRyqvRQ7zHvJpkw.png

Dodatkowo, na profilach FB jest teraz możliwość wrzucenia filmu jako zdjęcia profilowego. Jego maksymalna długość to 7 sekund.

Co się tyczy fanpage'y - pamiętaj, żeby używać sekcji Informacje w sposób inteligentny, dzięki czemu przyciągniesz nowych fanów. Sugeruję podanie adresu bloga/strony/sklepu w jednym z paragrafów. Podobnie możesz użyć innych zakładek, by zaoferować użytkownikom inne interesujące treści - możesz też użyć aplikacji, by wzmocnić swoją obecność na innych platformach.

xFwl5pxTQ-SlWtCme3XhKQ.png

WAŻNE: Jeśli planujesz używać zdjęć na Facebooku w celach komercyjnych pamiętaj, że ta platforma zezwala na użycie 20% tekstu w całej kompozycji (tekst stanowi 20% całości obrazu). By sprawdzić czy Twój obraz spełnia wymogi Facebooka, możesz użyć TEGO NARZĘDZIA - po prostu wrzuć zdjęcie w .jpg, a aplikacja sama powie Ci czy wszystko z nim OK.


WSKAZÓWKI:

  • Posty z mniej niż 250 znakami otrzymują 60% większe zainteresowanie
  • Posty zawierające zdjęcia otrzymują:
    - 104% więcej komentarzy
    - 53% więcej like'ów
    - 84% więcej kliknięć
  • Używając edytorów zdjęć zoptymalizujesz swoje posty i sprawisz, że będą wyglądały bardziej atrakcyjne. Polecamy PicMonkey dostępny w SeoTools!

 

YOUTUBE

  • Zdjęcie profilowe: YouTube automatycznie korzysta ze zdjęcia na profilu Google+ powiązanego z kontem YouTube
  • Zdjęcie w tle: 2560 x 1440 px:
    Urządzenia: 
    - Tablet: 1855 x 423 px
    - Urządzenie mobilne: 1546 x 423 px
    - Telewizor: 2560 x 1440 px
    - Desktop: 2560 x 423 px

dh1gNHUaR36dSQvNnM7-FA.png

 


INSTAGRAM

  • Zdjęcie profilowe: minimalny rozmiar to 150 x 150 px
  • Zdjęcie w tle: minimalny rozmiar to 399px szerokości oraz 150px wysokości. Dla większych zdjęć zawierających logo lub tekst lepsze wyniki uzyskasz korzystająz z formatu PNG
  • Rozmiar zdjęć: dla najlepszej rozdzielczości, polecany rozmiar zdjęć wrzucanych na IG to 1080 x 1080 px

UpQl0uzWQLKe9fG2_fu2mA.png

 

 

TWITTER

  • Zdjęcie profilowe: 400 x 400 px
  • Zdjęcie w tle: 1500 x 1500 px

mADInoy0TdqZqxGei4Sxvw.png

  • Zdjęcia wrzucane na profil: zdjęcie wrzucone na profil musi mieć wymiary 900 x 450 px, musi być wyśrodkowane w pionie w skali 2:1 i nie może przekraczać 3MB. Jeśli chcesz, by zdjęcie pokazywało się w podglądzie tak samo, jak w oryginale, wtedy wymiary nie mogą przekraczać 1024 x 512 px (skala 2:1)

jeQgDJffR6KoS7hkZXc0sA.png

 

WSKAZÓWKI: 

  • Wrzucając zdjęcia przez pic.twitter.com otrzymasz do 94% więcej retweetów. Ponadto, tylko w ten sposób może zadziałać "auto expand"

MqhN__MdTY6oONGQz5GDeg.png

  • Korzystaj z narzędzi takich jak Twitalyzer lub Bitly.com by sprawdzić jaki rodzaj tweetów dostaje najwięcej retweetów  
  • Użytkownicy reagują 40% częściej na treści ze zdjęciami. Dlatego zachęcamy Cię do korzystania z narzędzi np. do tworzenia infografik i dzielenia się nimi na Twitterze, dzięki czemu przyciągniesz więcej użytkowników. Piktochart to świetne narzędzie do tego typu projektów - jest ono dostępne w forumowym SeoTools!
  • Pamiętaj, żeby pisać krótko i na temat
  • Bądź aktywny na swoim profilu

PINTEREST

  • Zdjęcie profilowe: 160 x 160 px
  • Wygląd tablicy: 200 x 200 px
  • Rozmiar pinów: 236 px szerokości

IvEK7IWATPioNajTy29mEQ.png

 

 

GOOGLE+

  • Maksymalny rozmiar zdjęcia w tle: 2120 x 1192 px
  • Minimalny rozmiar zdjęcia w tle: 480 x 270 px
  • Rekomendowany rozmiar zdjęcia w tle: 1080 x 608 px
  • Zdjęcie profilowe: 250 x 250 px
  • Zdjęcia udostępniane na tablicy: 497 x 373 px
  • Zdjęcia z linków udostępnianych na tablicy: 150 x 150 px

sVSrkXyLSWOq1NWi24jcTA.png

Wygląd na urządzeniach: 

Choć G+ używa responsywnego wyglądu, by zdjęcia automatycznie dostosowywały się do różnych urządzeń, najlepsze rozmiary rekomendowane dla obrazów sugerowane przez ich suppor to nie mniej niż 502 x 250 px oraz nie większe niż 1080 x 608 px. Dzięki temu obrazy będą dobrze wyglądać na tabletach, dekstopach oraz urządzeniach mobilnych. Jeśli się do tych rozmiarów nie zastosujemy, niektóre informacje moga zostać ucięte.

U7At8XjBS9O7a_SukzuoFg.png

 

WSKAZÓWKI:

  • Pamiętaj, że Google+ to sieć społecznościowa pomagająca Ci uzyskać lepsze wyniki w Google. Dlatego ważne jest, byś utworzył profil G+ dla swojej firmy:
    - Nazwa firmy: Pełna nazwa, bez skrótów
    - Skorzystaj z opcji personalizacji linku Google Plus
    - Opis: to samo, co biografia na Twitterze. W obu przypadkach należy napisać atrakcyjny opis w mniej niż 160 znakach
    - Wrzucaj dużo postów, by zdobyć authority w sieci. Im więcej +1 zdobędziesz, tym więcej "punktów" dodasz swoim rankingom

VIMEO

  • Zdjęcie profilowe: 300 x 300 px
  • Banner dla filmu
    - Standard 4:3: 640 x 480 px
    - Standard 16:9: 640 x 360 px
    - 720p HD: 1280 x 720 px
    - 1080p HD (Plus/PRO): 1920 x 1080 px

o1S_aYUnTSaTJ3449Bsjkg.png

 

 

LINKEDIN

  • Zdjęcie profilowe: 130 x 130 px
  • Zdjęcie w tle: 1536 x 768 px

lik06Ue-QAas1IL0ij3bSw.png

Dla stron firmowych: 

  • Banner: minimum 1536 x 768 px, PNG/JPEG/GIF, 2 MB max, wygląd poziomy, zdjęcie powinno być o wiele szersze, niż wyższe
  • Logo: minimum 130 x 130 px, rekomendowany rozmiar to 400 x 400 px dla kwadratu, PNG/JPEG/GIF, 4MB max

SeoTools - najlepsze narzędzia SEO, SEM, CPA

Chcesz zacząć zarabiać w internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez moneyolek
      Witajcie, chciałbym poprosić was o wypełnienie króciutkiej ankiety, która jest skierowana do osób zajmujących się reklamą (Facebook, Google itp.). Ma ona dokładnie 6 pytań     Ankieta: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdi35bsZrPOVfO62PnwP0GIAYpY8S7It93KaXtzd6vN5JgxnA/viewform   Z góry dziękuję za poświęcony czas na wypełnienie!
    • Przez Dawid
      W związku z obecną sytuacją kurs z akademii Ahrefs jest dostępny całkowicie za darmo. Nie jest wymagane nawet zakładanie / logowanie się na konto Ahrefs. 
      https://ahrefs.com/academy/blogging-for-business
      Prawie 5 godzin wiedzy na temat zwiększania ruchu na blogu i przekładania tego ruchu na konwersje. Kurs jeszcze kilka dni temu był do kupienia na stronie za 799$ (albo 699$ dokładnie nie pamiętam). 
      Nie wiem ile jest naprawdę warty, ale spis treści wygląda interesująco.
      Podzielcie się waszą opinią na temat tego kursu  
       
    • Przez Angie123
      1.Nazwa przedmiotu: Konto na instagram 2. Opis przedmiotu: konto na instagramie, ok. 1300 follow, zbierane ręcznie, nie boty.  3. Źródło pozyskania: własne 4. Zdjęcia: -- 5. Kontakt: angie543@wp.pl  6. Cena: 70 zł 7. Sposób zapłaty: przelew 
    • Przez Angie123
      Sprzedam konto na instagramie. Liczba follow 1300, zbierane ręcznie. Konto prawie czyste, więc można zamiesczaczać od razu swoje treści. Kontakt do mnie angie543@wp.pl 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .