Skocz do zawartości
  • Jak zarabiać przez Internet?

    Dołącz do nas, a na pewno zaczniesz zarabiać! Uzyskaj dostęp do unikalnych materiałów i najlepszych metod zarabiania! Pokażemy Ci jak zarabiać na afiliacji, CPA/PPA, Instagram, SMS, programach partnerskich i wielu innych! Często aktualizowane materiały i pomocna społeczność. Zarejestruj się za darmo!

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym Wam dziś pokazać pewien sposób na wyszukiwanie łatwych słów kluczowych, które mogą Wam przynieść jakościowy ruch przy pomocy narzędzia jakim jest Ahrefs (dostępne jest w SeoTools). Poradnik ten jest przetłumaczony za środki z reklam na forum, więc dzięki że nas odwiedzasz! 

Użyjemy frazy "gym bags" jako naszej niszy (będziemy używać tej niszy w całym poradniku).

Wyszukaj tą frazę w Ahrefs Keyword Explorer (główne menu) (Upewnij się, że masz zaznaczoną opcję USA jako target, możesz też dodać inne państwa)

Teraz kliknij "view all" które znajduje się pod "having same terms".

Po tym zobaczysz listę ok. 100 000 fraz (ahrefs w swojej bazie posiada bardzo dużo fraz)

My nie potrzebujemy tych wszystkich fraz, przefiltruj je tak jak ja na screenie poniżej:

image.png

 

KD: Minimum - 15

Ahrefs KD lub Keyword Difficulty (Trudność frazy) nie rozróżnia fraz kluczowych o niskiej konkurencji od tych z średnią konkurencją. Możesz spokojnie ustawić KD do 25.

Volume: Maksymalnie - 250 
Frazy z 250 wyszukań miesięcznie są świetne do targetowania.

Powody:

  1. Większość witryn na pierwszej stronie wyników wyszukiwania nie targetuje na te frazy.
  2. Nawet jeżeli jakaś witryna targetuje w ten keyword to zazwyczaj zawiera mało treści
  3. Możemy wybić się na tą frazę targetując ten keyword i dodając wartościowy content

CPS: Ilość kliknięć na wyszukanie = 1.1

To jest ważny czynnik, który jest zawsze pomijany przez marketerów którzy szukają dochodowych fraz.
W uproszczeniu - jeżeli fraza posiada CPS więcej niż 1 to oznacza, że osoba która szuka danej frazy klika więcej niż jeden wynik wyszukiwania.

Przykład: Jeżeli fraza to "What's the age of Donald Trump? to użytkownik otrzyma to:

image.png

Jak widzisz, każdy kto wyszuką tą frazę otrzyma odpowiedź na swoje pytanie bez klikania jakiegokolwiek wyniku wyszukiwania. W tym przypadku CPS może wynosić nawet 0.

Powiedzmy, że użytkownik wyszuka coś w rodzaju - "Why my dog is feeling sleepy?"
W tym przypadku kliknie w jakiś wynik wyszukiwania po to aby otrzymać odpowiedź na zadane pytanie. Często zdarza się, że szukając informacji ludzie klikają więcej niż jeden wynik wyszukiwania.

Mam nadzieję, że rozumiecie.

Teraz wracamy do głównego tematu.
Po tym jak ustawiłeś wszystkie filtry zostanie Ci mniej niż 100 fraz kluczowych (W zależności od Twojej niszy).

Oto co otrzymałem ja (Używając frazy "gym bags").

image.png

Oto co będziemy robić:

  1. Sprawdzamy wyniki wyszukiwania dla każdej frazy klikając przycisk "SERP".
  2. Sprawdzamy czy jakaś słaba strona (DA mniejsze niż 20) pojawia się w rankingu między pierwszą a piątą stronę google.
  3. Wyszukujemy wszystkie frazy kluczowe tej strony po to żebyśmy my też mogli się na nie wybić. Zrozumcie, że backlinki są jednym z najważniejszych czynnik w SEO dlatego należy je dokładnie sprawdzić podczas analizowania fraz.

Nasz ostateczny cel - Znaleźć słabe strony

Teraz kliknij w każdy przycisk "SERP" aby sprawdzić czy jakaś słaba witryna rankuje na konkretną frazę czy nie.

Dla pierwszej frazy "best gym bags" strona z DR równym 17 [domain raiting ahrefs'a 17, coś podobnego do DA] jest na 26 pozycji.

To jest URL - https://garagegympower.com/best-gym-bags-for-women/

Otwórz "Site Explorer" w innym oknie i wyszukaj domenę [w tym przypadku będzie to garagegympower.com]

Następnie kliknij w "Organic Keywords".

image.png

Otrzymasz ostateczną listę fraz tej strony.

Po kliknięciu zobaczysz ogromną listę fraz, teraz ustaw te filtry:

image.png

Position: Min 5
Oznacza to, że chcemy otrzymać tylko frazy na które strona rankuje między pierwszą a piątą pozycją w google.

Volume: Max - 100
KD: Min - 5
Word Count: Max - 4 [Skupiamy się na frazach "długiego ogona"]
Include: best, review, top [Zaznacz any]
Exclude: 2016,2017,2018 [śmiecowe longtaile, również zaznacz any]

Zastosuj także ten filtr:

image.png

Po zastosowaniu filtrów, kliknij przycisk export aby pobrać wszystkie frazy. Musimy jednak przeanalizować pobrane frazy aby zrozumieć cały proces.

Przed analizą fraz, chciałbym żebyście wiedzieli że chcemy się skupić głównie na takich frazach:

  1. Frazy How-to, czyli keywordy typu "how to read faster". Stworzymy artykuł na 2000 słów tematycznie powiązany z frazą, dopracujemy stronę aby wyglądała zachęcająco. Te działania mogą sprowadzić na naszą stronę dużą ilość ruchu.
  2. "Best of" czyli frazy typu "Best running shoes for women".
  3. Frazy z literówkami [Zignoruj je]

Więc, frazy które powinieneś wybrać zależą głównie od Twojej strony. Używając mixu fraz "how-to" i "best-of" sprawisz, że Twoja strona będzie bardziej różnorodna.

Teraz skupię się na frazach typu "best-of".

Weźmy tą frazę - "best running shoes for personeal tendonitis"

Oto strony które zajmują wyniki na pierwszej stronie google:

image.png

Zwróć uwagę, że:

  1. W top 10 jest 5 stron które mają DA mniejsze niż 19.
  2. Strony z pozycji 5# i 10# nie targetują tej frazy. Pojawiają się wysoko w wynikach tylko dzięki wysokiemu authority. [Te domeny ogólnie są bardzo mocne, dlatego google wrzuciło je w wyniki mimo tego, że nie targetują w ten konkretny keyword]

Bierzemy się za tą frazę!
Pewnie zapytasz o to, czy zabierze nam to dużo czasu?

Rozwiązanie - To jest jedno z najlepszych rozwiązan na rynku SEO, tylko brzmi tak jakby zajmowało dużo czasu ale tak nie jest. Jeżeli wciąż się zastanawiasz to zatrudnij kogoś i wyślij mu ten poradnik żeby wiedział co ma robić.

Podsumowanie:

  1. Dodaj swoją niszę do Ahrefs Keyword Explorer'a.
  2. Przefiltruj listę fraz i znajdź słabe strony które rankują na słowa kluczowe które zawierają w sobie zamiary użytkownika [aby mieć pewność, że użytkownik przeszuka wyniki wyszukiwania]
  3. Sprawdź dokładnie wszystkie frazy na które rankuje strona.
  4. Dodaj filtry o której pisałem wyżej a znajdziesz trochę dobrych fraz.
  5. Powtórz.

Pamiętajcie, że jest to poradnik skierowany do początkujących. Za wszelkie komentarze z góry dzięki! 

Dostęp do tego narzędzia (i dziesiątek innych przy okazji) możecie uzyskać dzięki forumowej usłudze SeoTools. Jeżeli nie wiesz co to lub jak mogłaby Ci się przydać, napisz do mnie! Link do opisu usługi zostawiam poniżej. 

 


 

  • Super 7
  • Dzięki! 3

SeoTools - narzędzia SEO
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY! | Jarvee - najlepszy bot Insta, YT, FB
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez bartolek
      Chciałbym Ci dziś przedstawić ofertę, dzięki której otrzymasz profesjonalną zawartość na Twojego bloga od 
      przyszłego tłumacza przysięgłego.

      Dlaczego warto skorzystać z moich usług?

      Jestem absolwentem studiów magisterskich filologii angielskiej ze specjalizacją translatorską. Gwarantuje to teksty zgodne z zasadami poprawnego pisania.
      Zajmuję się copywritingiem od ponad czterech lat i 99% osób, które się do mnie zwróciły, były zadowolone z otrzymanej treści. 

      Usługa realizowana w krótkim czasie (zazwyczaj nie przekraczającym 48h) od czasu POTWIERDZENIA otrzymania materiału, jednak przeważnie jest to krótszy okres.
       

      Cennik:
      Wycena tekstów indywidualnie po kontakcie ze mną. Nie każdy tekst czy też nie każde tłumaczenie będą w tej samej cenie. Wiadomo, recenzje gier, teksty o hackach czy inne tego typu treści są łatwe i będą tańsze, aniżeli tłumaczenie specjalistyczne, gdzie dodatkowo trzeba poświęcić czas na zaznajomienie się z tematem oraz ze słownictwem. 
      Prowadzę własną działalność gospodarczą, zatem mogę wystawić Fakturę VAT na każde zlecenie.
      Zniżki
      1. Zniżka dla stałych klientów wynosi 7% *
      2. Przy jednorazowym zamówieniu contentu bez Twojego wkładu powyżej 4000 słów zniżka wynosi 10%
      3. Zniżka dla stałych klientów * przy jednorazowym zamówieniu contentu bez Twojego wkładu powyżej 4000 słów wynosi 13%
      4. Zniżka referencyjna dla nowych osób z polecenia wynosi 10% **
       
      * Zniżka dotyczy osób, które nieprzerwanie przez minimum 3 miesiące zamówiły content na sumę 10 000 słów każdego miesiąca (przykładowo 20 tekstów po 500 słów w przeciągu miesiąca)
      ** Zniżkę otrzymują zarówno osoby polecające moje usługi oraz nowi klienci. Jednakże, zniżka jest ważna tylko w przypadku zamówienia o wartości powyżej 50 zł. Zniżka kumuluje się ze zniżkami 1-3,
      Zlecenie priorytetowe
      Jeżeli zależy Ci na czasie i chciałbyś otrzymać quality content na swoją stronę w przeciągu 12 godzin, złóż zlecenie priorytetowe! 
      Kosz takiej usługi to 140% ceny wyjściowej

      Twoje zadowolenie to mój cel! Jesteś gotowy na sukces?
      Nie zwlekaj i zostaw wiadomość na GG: 9847868, wiadomości prywatnej lub e-mail: bartolek107@gmail.com.
       
       
       
       
    • Przez Wujek Ziemny
      7 najlepszych serwisów służących do sprawdzenia pozycji słów kluczowych w Google
      Jednym z podstawowych elementów SEO jest wybór właściwych słów kluczowych robiąc uprzednio research, które następnie pozycjonujemy zyskując zadowalające pozycje w wynikach wyszukiwania. W tym celu możesz najpierw przeczytać poniższy poradnik:
      Jedną z najważniejszych rzeczy dla blogerów, czy osób zajmujących się SEO jest sprawdzenie pozycji słów kluczowych w Google dla konkretnych keywordów. Najczęstszym błędem popełnianym przez twórców i administratorów stron internetowych jest publikacja artykułów bez targetownia słów kluczowych. 
      Tylko 10-15 minut wystarczy, żeby za pomocą takich programów jak SEMRUSH lub KWfinder znaleźć słowa kluczowe, których powinniśmy użyć. Zawsze korzystaj z tych programów, żeby zrealizować ten najważniejszy krok dotyczący publikacji treści na stronach internetowych. 
      W momencie, gdy napiszesz post używając słów kluczowych, możesz zacząć skupiać się na kolejnym zadaniu, czyli śledzeniu informacji dotyczących rankingu wyszukiwań, a następnie kontynuacji budowania backlinków z odpowiednimi anchor textami. Chcesz znaleźć słowa kluczowe, które łatwo i szybko wybijesz w Google? Przeczytaj ten artykuł:

      Wybór odpowiednich słów kluczowych jest jednym z najważniejszych czynników, który pozwoli Ci na lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. 
      Celem każdego blogera powinno być używanie słów, które są najczęściej wyszukiwane przez użytkowników, a zwłaszcza tych, które spowodują, iż twoja strona będzie pojawiła się na pierwszych stronach wyszukiwania. 
      Jeśli zrobisz odpowiednie on-page SEO, istnieją duże szanse na to, że twoja strona pojawi się na którejś z pierwszych 50. pozycji. Nie wiesz jak zrobić on-page SEO? Przeczytaj ten poradnik:
      Żeby usprawnić funkcjonowanie twojego SEO, musisz odpowiednio posługiwać się słowami kluczowymi po to, aby dowiedzieć się, które słowa są istotne dla pozycjonowania twojej strony. Ta informacja pozwoli Ci na korzystanie z najlepszych keywordów, a w konsekwencji na zwiększenie szans na to, że twoja strona będzie na lepszej pozycji w Google’u, czy innych wyszukiwarkach. 
      W celu zrealizowania tego kroku, potrzebujesz programu, który wskaże Ci słowa kluczowe, bez konieczności ręcznego przeszukiwania setek różnych stron i wyłapywania z nich konkretnych słów. 
      Żeby pomóc Ci w tym całym procesie, ułożyliśmy listę serwisów, które pozwolą na sprawdzenie słów kluczowych wysoko uplasowanych w algorytmie Google.
       
      TOP 7 serwisów do sprawdzania pozycji słów kluczowych w Google 
      1. SEMRush - najlepszy serwis do śledzenia pozycji słów kluczowych
      SEMRush jest moim ulubionym serwisem w tym rankingu, służącym do sprawdzania słów kluczowych.
      Wystarczy, że wprowadzisz URL swojej strony lub link do konkretnego posta z twojego bloga i od razu otrzymasz słowa kluczowe, które rankują. Dodatkowo możesz nacisnąć na wyszukane słowo, żeby sprawdzić konkurencyjne słowa kluczowe i inne szczegóły.
      Program ten jest przystosowany pod Google’a (możesz nawet sprawdzić słowa kluczowe dla danej lokalizacji) oraz obsługuje wyszukiwarkę Bing.
      Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, które słowa kluczowe są odpowiednio rankowane, to SEMRush da Ci na to pytanie odpowiedź. Po prostu dodaj swoją domenę w pasku URL i zobaczysz wszystkie słowa kluczowe, które są rankowane.
      SEMRush jest profesjonalnym oprogramowaniem, które jest proste w użytkowaniu. Znajdziesz go również w naszej usłudze SeoTools za ułamek jego ceny rynkowej!
      W taki sposób możesz korzystać z narzędzia służącego do trackingu z SEMrush’a:
      Zaloguj się na swoje konto Zaznacz opcję “position tracking” w zakładce “rank tracking” 
      Kliknij na “new position tracking” w prawym górnym rogu i wpisz nazwę domeny oraz nadaj jej nazwę.

      Kliknij w “Create project” i skonfiguruj ustawienie pod swoje potrzeby.
      W SEMRush’u możesz dodać słowa kluczowe korzystając z jednej z czterech poniższych metod:
      1. Podłącz search console i weź z niej słowa kluczowe
      2. Manualnie wprowadź słowa kluczowe
      3. Znajdź najlepsze słowa kluczowe, które SEMRush wykrył dla twojej domeny
      4. Pobierz je z pliku (*.txt, *.csv)

      Możesz również ustawić cotygodniowe powiadomienia dotyczące zmian w rankingu słów kluczowych. Jeśli oferujesz usługi SEO swoim klientom, to taka opcja oszczędzi Ci sporo czasu.
      Po ostatnim kroku z powyższej listy, SEMRush zacznie sam sprawdzać rankowanie słów kluczowych.
      Podsumowując, SEMRush jest genialnym serwisem do sprawdzania najlepszych słów kluczowych.
      2. AccuRanker 
      Jeśli szukasz płatnego programu do sprawdzania pozycji, to AccuRanker jest idealnym wyborem.
      W AccuRanker uwielbiam bardzo intuicyjny interfejs, który pozwala łatwo rozpocząć korzystanie z serwisu. Możesz dzięki niemu śledzić ranking słów kluczowych dla Google’a, Yandex’a i Bing’a. Generalnie AccuRanker jest bardzo popularny wśród użytkowników operujących Yandex’em.
      Obejrzyj ten filmik, na którym pokazane są możliwości tego serwisu:
      Program ten działa z niesamowitą szybkością przy czym zachowuje dużą skuteczność. Jednym kliknięciem możesz sprawdzić dane wyników wyszukiwania, co stanowi świetną opcję dla agencji, które muszą przedstawiać je swoim klientom.
      Sprawdzaj ranking słów kluczowych w wybranych krajach
      Jednym z najlepszych dodatków tej usługi jest fakt, że można dzięki niej sprawdzić ranking słów kluczowych bazując na danym kraju, czy mieście.
      Dodając nowe słowo kluczowe możesz ustawić jedną lub więcej lokalizacji.

      Program ten ma szeroką ofertę uzależnioną od ilości słów kluczowych, które chcesz wyszukać, jednakże każda osoba ma prawo do skorzystania z 14-dniowego okresu próbnego.
      3. Ahrefs

      Praca z SEMrush’em jest dla mnie satysfakcjonująca, ale jeśli szukasz jakichś innych alternatyw, to dobrą opcją będzie Ahrefs.
      Serwis ten ma bardzo wiele ciekawych udogodnień. Automatycznie wykrywa, które słowa kluczowe będą rankowały twoją stronę, a dodatkowo możesz podzielić je na dane kraje.
      Ahrefs daje ci możliwość sprawdzania słów kluczowych dla twojej strony z równie dużą skutecznością, co z poprzednimi programami. 
      Ten serwis również znajduje się w ofercie SeoTools!

      4. SERPWatcher
      Jestem wielkim fanem SEO trackerów, które w swojej ofercie ma Mangools. Ten serwis oferuje doskonałe UI. SERPWatcher jest ostatnim dodatkiem do ich listy serwisów, i pozwoli Ci on na śledzenie najlepszych słów kluczowych dla twojej domeny.
      Możesz śledzić słowa kluczowe bazując na lokalizacji i typach urządzeń (komputer lub urządzenie mobilne)

      Istnieje również możliwość zakupu płatnej subskrypcji, która umożliwia sprawdzenie większej ilości słów kluczowych, a cena za dodatkowe usługi jest najbardziej adekwatna ze wszystkich tego typu usług.
      5. Google Rank Checker
      Google Rank Checker jest świetną stroną internetową, która za darmo pozwoli Ci na sprawdzenie rankingu słów kluczowych dla wyszukiwarki Google.
      Wystarczy, że wpiszesz słowo kluczowe, które chcesz znaleźć i dodasz do tego nazwę domeny, aby następnie otrzymać pozycję tego słowa kluczowego w Google. 

      To takie proste.
      6. Opcja dodatkowa: SERPs Keyword Rank Checker
      Program ten jest bardzo popularną alternatywą wśród wszystkich darmowych opcji, ponieważ jest w stanie pokazać więcej niż jedynie ranking słów kluczowych w wyszukiwarkach. Pokazuje on też CPC i dane volume dla każdego słowa kluczowego, czy wpisanej frazy.

      Sprawdzając pozycje słów kluczowych, możesz wybrać lokalizację oraz typ urządzenia (komputer lub urządzenie mobilne). Program ten nie sprawdzi się jednak do sprawdzania rankingu kilku słów kluczowych na raz.
      7. Opcja dodatkowa: SEOCentro Rank Checker
      SEOCentro jest jednym z najlepszych narzędzi do sprawdzania słów kluczowych, które do tej pory znalazłem.
      Z Rank Checkerem możesz sprawdzić wyniki konkretnego słowa kluczowego w kilku wyszukiwarkach na raz (np. Google, Yahoo, Bing itd.). Otrzymasz szczegółowe informacje na temat konkretnych słów kluczowych, takie jak ich rankowanie w wyszukiwarkach i historii użycia tych fraz.

      Ze wszystkich wymienionych wyżej serwisów do sprawdzania pozycji słów kluczowych najbardziej przemawia do mnie SEMrush, który działa zarówno dla wyszukiwarki Google, jak i Bing. Program ten oferuje również wiele ciekawych dodatków, takich jak backlink checker, audyt SEO całej witryny i kilka innych fajnych rzeczy.
      Jeśli używasz jakichś innych serwisów służących do sprawdzania pozycji słów kluczowych, podziel się nimi koniecznie w tym temacie!
       
    • Przez Muraszczyk
      Aktualizacja 12 Lipca 2020 roku. Informacje w linku poniżej.

      1. Nazwa poradnika/niszy: Pozycjonowanie i Optymalizacja stron. 2. Opis poradnika/niszy: Poradnik opisuje krok po kroku wszystkie czynności jakie należy wykonać aby osiągać wysokie wyniki w google (na przykładzie strony cpa). Pierwsze 16 stron dotyczy optymalizacji. Krok po kroku pokazuje jak znaleźć niszę (w tym nisze wh), jak ocenić wygasłą domenę na której postawimy swoją stronę, jak wybrać słowa kluczowe, jak wykonać analizę konkurencji oraz wskazuję wszystko co musi zawierać nasza strona (na przykładzie LP).
      Podaję programy których potrzebujemy (wszystkie są dostępne w Seo Tools), sposób ich użycia, a wszystko jest wykonywane na przykładach. Od 17 do 44 strony opisuje linkowanie. Główną część zajmuje RankerX (17 stron), jest tam najwięcej zaawansowanych informacji (szczególnie dwa ostatnie punkty). Całą wartość poradnika scalają 4 ostatnie strony, gdzie łączę wszystko w całość oraz przedstawiam przykładowy plan działania. Oferuje również miesiąc darmowego wsparcia! Do poradnika załączam listę 330 profili do linkowania ręcznego GRATIS!
      FAQ:

      Jakich inwestycji wymaga poradnik?
      Podstawowy zakup to domena + hosting. Jednak prawdę mówiąc do wykorzystania wiedzy zawartej w poradniku potrzebujemy Seo Tools (20$/mieś). Z samym seo tools będziemy w stanie wykonać wszystko co jest opisane w poradniku oprócz części o RankerX. 
      Do wykorzystania całej wiedzy zawartej w poradniku potrzebujemy RankerX (25% zniżki), Proxy, Captchy.

      Kiedy zaczyna się 30 dniowy okres wsparcia?
      Okres wsparcia zaczyna się wraz z pierwszym pytaniem odnośnie treści poradnika. Dzięki temu bez pośpiechu przyswoisz teorie, a support zaczniemy jak pojawią się niejasności w praktyce.

      Czy poradnik będzie aktualizowany? Tak. Aktualizacje pojawią się przy każdych większych zmianach w SEO.
      Wszelkie przyszłe aktualizacje są w cenie poradnika- płacisz tylko raz.

      Ile stron zawiera poradnik?
      48

      Gdzie mogę się czegoś dowiedzieć o tobie i twoich zarobkach?
      Dobrym miejscem będzie prowadzony przeze mnie dziennik: Dziennik Muraszyka

      Dlaczego zdecydowałeś się wydać poradnik?
      Przede wszystkim otrzymuję masę pytań odnośnie seo, więc wiem z czym ludzie mają problemy.
      Drugim równie ważnym powodem jest fakt, że cześć o RankerX była pisana dla grupy znajomych, więc mając już 17 stron postanowiłem to rozwinąć.
        [Bonus] Grupa wsparcia SEO
      Każda osoba która zakupiła poradnik w przeszłości lub kupi go w przyszłości otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do zamkniętej grupy na discord.
      W grupie znajdują się działy: Wrzutki, Pliki oraz kanały dyskusyjne o: rankerx, innych programach czy ogólnie o seo. Dosłownie każdy członek może podzielić się ciekawym artykułem o seo znalezionym w internecie, rozpocząć ciekawą dyskusje, zadać pytanie czy odpowiedzieć jeśli już coś wie.
      Dodatkiem jest dział z programami wraz z kuponami zniżkowymi. Otrzymywałem dużo pytań "jakie proxy wybrać/jakiego vpsa".
      Powstał więc dział z polecanymi, sprawdzonymi przeze mnie programami wraz z kuponami zniżkowymi sięgającymi nawet 20%!
      Na platformie discord jestem ostatnimi czasy bardzo aktywny. Łatwo mnie tam złapać, rozmowy są dynamiczne- z możliwością załączania plików, a więc to idealne miejsce do dynamicznego supportu z mojej strony.

      3. Źródło pozyskania: własne  4. Zdjęcia/ dowody:


        5. Kontakt: Wiadomość prywatna na forum 6. Cena: 350 zł 7. Sposób zapłaty: Przelew Bankowy, mam możliwość wystawienia faktury     8.Poradnik/nisze oddałem do recenzji: @Moriarty@sanderus


      Nie zgadzam się na zrzutki, a każda próba rozpowszechniania poradnika będzie zgłaszana do odpowiednich organów.
    • Przez Wujek Ziemny
      Jak dodać stronę do Google (poradnik krok po kroku)
      “Jak powinienem dodać stronę w Google?” - to pytanie, które często pojawia się na na forum. Z tego powodu stworzyliśmy poradnik, który pokaże wam krok po kroku w jaki sposób dodać stronę do Google.
      W tym przewodniku dowiesz się następujących rzeczy:
      ●    Jak dowiedzieć się, czy Twoja strona została już dodana do Google.
      ●    Dlaczego i jak zarejestrować swoją stronę w Google Search Console.
      ●    Jak stworzyć sitemapę z Yoast SEO.
      ●    Jak dodać sitemapę strony przez Google Search Console
      ●    Jak użyć URL Inspection tool, żeby dodać poszczególne URL
      Przedstawimy również trochę porad, dzięki którym dowiesz się co jeszcze możesz zrobić, żeby łatwiej pozycjonować stronę w wyszukiwarce Google.
      Zaczynajmy…
       
      Czy musisz dodać swoją stronę do Google?
      Zanim zaczniemy poradnik, chciałbym podkreślić, że dodanie strony nie jest rzeczą niezbędną.
      Google odnajduje zawartość stron i indeksów używając web crawlerów. Te boty przeszukują internet, regularnie sprawdzając zawartość stron i wynajdując nowe strony. Większość stron zostaje odnaleziona przez boty i nie zostaje manualnie umieszczona w Google.
      Jednakże, możesz chcieć dodać swoją stronę w Google, jeśli:
      ●    Otwierasz nową stronę.
      ●    Twoja strona nie została jeszcze zaindeksowana w Google (sposób w jaki da się to sprawdzić przedstawimy później)
      ●    Dodajesz nową treść na konkretną stronę i chcesz, żeby została ona od razu zaindeksowana.
      Dodając swoją stronę do Google, sprawiasz, że wyszukiwarka wie o tym, że Twoja strona istnieje, co może pozwolić na szybsze pozycjonowanie jej w wynikach wyszukiwania.
       
      Jak sprawdzić, czy Google już znalazło twoją stronę?
      Jeśli nie masz pewności, czy Twoja strona została wykryta i zaindeksowana przez Google, to masz możliwość sprawdzenia tego w prosty sposób.
      Wystarczy, że wpiszesz: site:mywebsite.com w wyszukiwarce Google. Dzięki temu dostaniesz listę stron, postów i innej zawartości, które są umieszczone w wynikach wyszukiwania.

      Jeśli Google nic nie znajdzie podczas wyszukiwania, to znaczy, że nie znalazło jeszcze Twojej strony i nie zdołało jej zaindeksować. W takiej sytuacji warto jest dodać stronę do Google ręcznie.
      Pierwszym krokiem w tym procesie jest rejestracja z Google Search Console. Dowiedzmy się jak to zrobić…
       
      Rejestracja strony z Google Search Console

      Rejestracja strony w Google Search Console jest niezbędna, jeśli chcesz kontrolować to jak Twoja witryna wchodzi w interakcję z wyszukiwarką. Poniżej przedstawię kilka korzyści, które zapewnia Google Search Console:
      ●    Indeksuje zawartość w Google - w momencie rejestracji z Google Search Console, możesz dodać sitemapy i poszczególne URL.
      ●    Kontrola URL - pozwala na zobaczenie szczegółowych crawli, indeksów i informacje o Twoich stronach
      ●    Analiza wyszukiwań - możesz dowiedzieć się, które słowa przyciągają użytkowników, a dodatkowo analizować pozycję strony w wyszukiwarce i wiele więcej.
      Rejestracja strony w Google Search Console jest darmowa, szybka i łatwa. Wystarczy, że odpalisz stronę Google Search Console i klikniesz Start Now. Następnie, pod Domain, wpiszesz swój adres URL.

      Google da Ci teraz listę opcji, dzięki którym będziesz mógł zweryfikować swoją stronę. Jeśli używałeś już Google Analitycs, możesz zweryfikować stronę używając istniejącego kodu śledzenia.
      W przeciwnym razie rekomendujemy użycie metody DNS record. W momencie wyboru metody, Google da Ci kod, który musisz wprowadzić do DNS’a dla swojej strony. Żeby to zrobić wystarczy skopiować i wkleić ten kod.

      Następnie będziesz musiał zalogować się na swoje konto hostingowe i w cPanel lub DirectAdmin wybrać Advanced DNS Zone Editor.

      Następnie dodaj kod konsoli wyszukiwarki jako TXT record.

      Jeśli nie jesteś pewny tego kroku, to po prostu skontaktuj się z działem pomocy firmy, która zapewnia Ci usługi hostingowe, która pokaże Ci jak tę czynność wykonać lub doda kod za Ciebie.

      Czas na weryfikację twojej strony wynosi od kilku godzin do jednego dnia.

       
      Stwórz sitemapę z Yoast SEO
      Sitemapa to plik, który dostarcza wyszukiwarce informacji o wszystkich Twoich podstronach. Gdy dodasz sitemapę, Google może z łatwością odnaleźć Twoje podstrony i zaindeksować je w wyszukiwarce.
      Yoast SEO jest darmowy pluginem do WordPressa, który automatycznie generuje XML sitemapy dla różnych sekcji Twojej strony. Sekcje są następnie łączone, żeby stworzyć indeks sitemapy, czyli link który dodajesz do Google.

      Żeby stworzyć sitemapę używając Yoast SEO zainstaluj plugin na swojej stronie internetowej (Więcej informacji o tym jak to zrobić znajdziesz w tym poradniku dla początkujących:
       
      W momencie aktywacji pluginu, automatycznie stworzy się sitemapa. W celu nadania dostępu twojej sitemapie wejdź na: twojastrona.com/sitemap_index.xml

      Zapisz ten URL, ponieważ będzie Ci potrzebny, żeby dodać go do Google’a w następnym kroku.
       
      Dodawanie strony do Google
      Wróć teraz do Google Search Console, żeby dodać stronę do Google. Dodatkowo upewnij się, że zaznaczyłeś swoją stronę używając Search Property menu w lewym rogu.

      Następnie kliknij w Sitemaps pod Index, które znajdują się na pasku bocznym, dzięki czemu wyświetli się opcja Add a New Sitemap. Wpisz URL sitemapy i naciśnij Submit.
      Google da Ci potwierdzenie, że sitemapa została prawidłowo dodana, a następnie zaindeksuje Twoją stronę po jakimś czasie:

       
      Użyj URL Inspection dla konkretnych URL
      Jeśli Twoja witryna składa się z kilku podstron lub dodałeś kilka nowych stron, które chcesz natychmiast zaindeksować, możesz użyć Google Search Console URL Inspection, żeby dodać konkretne podstrony z witryny do Google.
      Wybierz URL Inspection z menu po lewej stronie. Wpisz URL, który chcesz dodać do Google w opcji wyszukiwania.

      Google Search Console przeprowadzi test i prześledzi twoje URLe. Jeśli nie zostaną wykryte żadne błędy możesz poprosić o zaindeksowanie.

      Google doda teraz URL do kolejki, a następnie je zaindeksuje, co pomoże w pozycjonowaniu w wyszukiwarce.
       
      Jak sprawić, by Twoje treści były wyżej pozycjonowane w Google
      Dodanie strony do Google nie stanowi gwarancji, że Twoja witryna będzie lepiej wypozycjonowana. Jeśli Twoje posty i strony nie rankują odpowiednio, musisz upewnić się, że używasz najlepszych technik SEO. Mogą Ci w tym pomóc narzędzia specjalnie do tego przeznaczone:
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .