Skocz do zawartości

[SCAM] [NIE POLECAM] SunLead - negatywna opinia, moja rozmowa z "supportem" :D


Harry

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

zainteresowany serwisem SunLead.pl postanowiłem się zarejestrować, więc uzupełniam dane, regulamin przeczytałem (zawsze czytam) i się zarejestrowałem. Dostałem informację, że muszę potwierdzić e-mail, więc wchodzę i potwierdzam. Po czym dostaję kolejną informację, że MOJE KONTO ZOSTAŁO ZABLOKOWANE :blink: Żeby odblokować muszę się z nimi skontaktować. Zaciekawiony sytuacją wybieram jedną z możliwych dróg komunikacji jaki jest GG. Napisałem i w życiu bym nie powiedział, że będę miał taki ubaw :lol:

W skrócie:

  • już na wstępie zostałem pomówiony i od tego momentu wiedziałem, że będzie ciekawie :popcorn:  nie spodziewałem się, że aż tak!
  • w regulaminie jest zapis, że mogę żądać m.in usunięcia konta
    • konto moje nie zostanie usunięte bo oni nie usuwają kont... po czym muszę napisać zgodę na usunięcie konta (które wcześniej nie mogli usunąć bo tego nie robią), by później się okazało, że nie usuwają kont które nie są zweryfikowane.
    • Na pytanie gdzie jest taka informacja support nie potrafił mi jednoznacznie odpowiedzieć.
  • Support jest chamski, ordynarny, opryskliwy i zachowuje się jak najprawdziwsze dziecko z gimnazjum (nie ubliżając dzieciom z gimnazjum)
  • Podejrzewam, że support to tak naprawdę założyciel SunLead czyli Prezes Zarządu - Świdziński Piotr Krzysztof (lat 26) ale mogę się mylić gdyż na prośbę o przedstawienie się uzyskałem jedynie informację, że rozmawiam z "supportem sunlead" ;|

Ogólnie rzecz biorąc support trochę dostarczył mi rozrywki lecz nadal nie doszliśmy do konsensusu. Cała sprawa zostałaby załatwiona gdyby usunęli konto i wysłali e-mail na adres, który podałem podczas rejestracji, że taki zabieg miał miejsce. Abym miał dowód, że faktycznie konto jest usunięte. Niestety głową muru nie przebiję <_<

Czy tak powinien odpowiadać support reprezentujący firmę?

ja
 
nie zmienia faktu iż żądam usunięcia mojego konta 21:14
bo mam takie prawo
:) (51515922)
 
Nie zmienia to faktu zd masz blokadę 21:14
  • Mimo wielokrotnego wytknięcia błędów w rozumowaniu nie mam dowodu, że konto zostało usunięte
    1. poza archiwum GG
      oraz
    2. poza tym tematem gdzie kopia wiadomości jest poniżej

Także w pewnym sensie ta relacja jest dowodem oraz każdy kto przeczytał ten temat jest moim świadkiem - sorry :wub: że konto zostało usunięte. Jutro czyli 16 marzec 2018r mam dostać e-mail z potwierdzeniem usunięcia konta. Nie omieszkam się pochwalić gdy (nie)dostanę potwierdzenie także maksymalnie 17 marca 2018r (sobota) zaktualizuję temat by się pochwalić!

Przy okazji, żeby nikt mi nie zarzucił kłamstwa co do nr GG to screen z e-maila jakiego dostałem:

50ea21496ed9e834b3a2764d741db4ff.jpeg

Zapraszam do poczytania tej jakże śmiesznie żałosnej rozmowy z supportem :ok:

Życzę udanej zabawy!

Pozdrawiam serdecznie

ja

Witam, dostałem informację że pod tym numerem mogę uzyskać odblokowanie świeżo założonego konta na sunlead.pl 20:01

:) (51515922)
 
Aby odblokować konto należy wykonać przelew w celu weryfikacji 20:36
ja
 
rozumiem, w takim razie proszę o usuniecie konta z wysłaniem potwierdzenia usunięcia na email podany podczas rejestracji usmiech.gif 20:42
:) (51515922)
 
Podaj login 20:59
Weryfikacja 1zl jest wyłącznie dla bezpieczeństwa partnerów jak i nas
ja
 
[CENZURA] 21:00
:) (51515922)
 
Najwyraźniej szukasz nie legalnego zarobku 21:00
ja
 
Prosiłbym o nie rzucanie pomówień, btw. *nielegalnego 21:01
Taki mały tips: kupuję w darknecie konto na słupa za 250zł, i robię tą słabą weryfikację 21:02
oczko.gif
:) (51515922)
 
To próbuj 21:02
Jak ci się uda
Dostaniesz specjalna nagrodę
usmiech.gif
ja
 
nie chcę, tak jak napisałem wcześniej proszę o usuniecie konta z wysłaniem potwierdzenia usunięcia na email podany podczas rejestracji, login to [CENZURA] oczko.gif 21:02
:) (51515922)
 
Nie usuwamy kont 21:03
Pozdrawiam
ja
 
Co to ma znaczyć, ze nie usuwacie kont? 21:03
Wstyd i hańba aby nie znać własnego regulaminu 21:05
Mam takie prawo więc żądam usunięcia mojego konta, które i tak było zablokowane od razu po rejestracji. Tym bardziej, że nigdzie indziej nie było wspomniane o weryfikacjach i blokadach konta. 21:07
:) (51515922)
 
Złóż pisemna zgodę na usunięcie konta wraz z poświadczeniem iż e mail należy do ciebie, dodatkowo pragnę poinformować ze weryfikacja w systemie jest naszym wewnętrznym systemem bezpieczeństwa ktory chroni serwis przed osobami które praktykują nie uczciwe praktyki 21:09
Wstydem i hańba jest zalozyc konto i nie przeprowadzić weryfikacji
ja
 
Złożyłem wyżej pisemną zgodę na usunięcie konta, a poświadczyłem, że email jest mój weryfikując go od razu po rejestracji w ciągu jednej minuty. 21:09
:) (51515922)
 
Niestety napisanie wiadomości na gg nie jest potwierdzeniem 21:10
ja
 
Jest jak najbardziej pisemnym potwierdzeniem. Tak jak w postaci e-mail lub wiadomości na facebooku. 21:10
:) (51515922)
 
Z naszego punktu widzenia nie, konto może zalozyc każdy i podać e-mail innej osoby 21:11
ja
 
OK, więc wyślę mejla z identyczną treścią usmiech.gif 21:11
na jaki adres podesłać ?
:) (51515922)
 
Ale tak jak wspomniałem niema możliwości usunięcia Konta 21:12
ja
 
§ 9. pkt 4 21:13
:) (51515922)
 
Masz zablokowany dostęp z racji braku weryfikacji 21:13
Do czego mamy pełne prawo
ja
 
4. W przypadkach i na zasadach określonych przez przepisy prawa Partner ma prawo żądania

uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego

wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne,

nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu,

dla którego zostały zebrane, a także ma prawo wniesienia pisemnego żądania zaprzestania

przetwarzania jego danych osobowych.
21:13
"lub ich usunięcia,"
więc jak najbardziej mogę żądać usunięcia danych
:) (51515922)
 
A ty masz blokadę konta poprzez brak weryfikacji 21:13
ja
 
nie zmienia faktu iż żądam usunięcia mojego konta 21:14
bo mam takie prawo
:) (51515922)
 
Nie zmienia to faktu zd masz blokadę 21:14
ja
 
nie zgadzam się na przetrzymywanie mojego adresu w bazie sunlead.pl 21:14
więc jak najbardziej powołując się na § 9. pkt 4 żądam usunięcia konta usmiech.gif
:) (51515922)
 
Po zweryfikowaniu konta możesz zgłosić chęć jego 21:14
Usunięcia
ja
 
sobie jaja robisz? zeby.gif 21:15
:) (51515922)
 
Obecnie jest zablokowane 21:15
Jestem
Jak najbardziej poważny
usmiech.gif
ja
 
ja tak nie sądzę 21:15
ja
 
więc na jaki adres e-mail mam napisać PISEMNE OŚWIADCZENIE CHĘCI usunięcia konta? Jeszcze chwile temu się dało, a nagle nie można usmiech.gif 21:20
:) (51515922)
 
No nie można bo masz zablokowane 21:21
ja
 
nie zmienia to faktu, że zgodnie z § 9. pkt 4 mogę żądać usunięcia konta, co własnie staram się zrobić. 21:21
:) (51515922)
 
Niestety z braku weryfikacji nie ponieważ konto masz zablokowane 21:21
ja
 
ale nigdzie nie jest napisane, ze musze mieć zweryfikowane konto żeby je usunąć 21:22
za to ejst napisane, że mogę żądać usunięcia konta
więc bez znaczenia czy jest zweryfikowane czy nie jest
:) (51515922)
 
Po zweryfikowaniu konta jest 21:22
ja
 
ok, gdzie jest to napisane? 21:23
:) (51515922)
 
Zweryfikuj konto otrzymasz regulamin 21:23
ja
 
Regulamin powinienem dostać przed rejestracją konta 21:24
:) (51515922)
 
Dostałeś jest dostępny 21:24
ja
 
tak jak ten podczas rejestracji: http://www.sunlead.pl/resources/REGULAMIN.pdf 21:24
:) (51515922)
 
Drugi wewnętrzny po zweryfikowaniu 21:24
ja
 
a gdzie jest informacja że musze weryfikować konto ? 21:25
że moje konto będzie zablokowane
i ze po zweryfikowaniu dostanę drugi regulamin ?
:) (51515922)
 
Po założenie konta jest informacja o kontakcie 21:25
ja
 
tak, zgadza się ale gdzie jest informacja PRZED ZAŁOŻENIEM? Uważam, ze to nie jest w porządku w stosunku do potencjalnych użytkowników (w tym mnie). 21:26
:) (51515922)
 
To jestes jedyna osoba która narzeka 21:26
A nas to nie interesuje
To nasze wewnętrzne zasady
ja
 
dlatego pytam ponownie
gdzie jest informacja że musze weryfikować konto ?

że moje konto będzie zablokowane i ze po zweryfikowaniu dostanę drugi regulamin
21:27
:) (51515922)
 
U mnie na gg 21:27
Lub od innego konsultanta
ja
 
ale tak nie powinno być, czuje się oszukany 21:28
:) (51515922)
 
No to zgłoś to na policję 21:28
ja
 
Serio? TO jest odpowiedź administratora firmy lub supportu ? 21:28
Oficjalna odpowiedź ?
:) (51515922)
 
Czujesz się oszukany to co ci poradzę 21:29
ja
 
co? wystarczy usunać konto bo login podałem usmiech.gif 21:29
problem będzie załatwiony
:) (51515922)
 
Niestety nasze zasady są jasno określone 21:30
ja
 
i sprawę zakończymy na tym etapie 21:30
:) (51515922)
 
Pozdrawiam 21:30
ja
 
dlatego, że są jasno określone mogę żądać usunięcia konta 21:30
to robię ale admin / support za wszelką cenę próbuje mnie od tego pomysłu oddalić
z niewiadomych powodów
więc jak sprawę załatwimy? 21:33
:) (51515922)
 
Nasze stanowisko juz znasz 21:34
ja
 
Rozumiem usmiech.gif 21:35
w takim razie będzie dobra reklama
"dobra"
:) (51515922)
 
Grozisz nam? 21:35
ja
 
usmiech.gif 21:36
od razu zaznaczam, że jeżeli dostanę spam na mail to od razu sprawę zgłoszę do odpowiednich instytucji.
na szczęście nie będzie trudności zweryfikować gdyż na tym meilu mam zarejestrowanych tylko 3 konta. 21:37
3 na sunlead
:) (51515922)
 
Weryfikacji przeprowadzić nie chciałeś, my Nawiązujemy współpracę tylko z partnerami którzy chcą działać legalnie 21:38
Możesz zgłaszać
Akceptując regulamin wyraziłeś zgodę
Nie weryfikując konta dostałeś blokadę
Gg świeżo założone
ja
 
Zgadza się, wszystko się zgadza.
"Weryfikacji przeprowadzić nie chciałeś" - tak to prawda
"Akceptując regulamin wyraziłeś zgodę" - tak, lecz w regulaminie nie ma nic o weryfikacjach oraz blokadzie konta od razu po zarejestrowaniu się
21:39
nie GG nie jest świeżo założone usmiech.gif
:) (51515922)
 
Wszystko wskazuje na to ze próbowałeś uzyskać dostęp i albo jestes z konkurencji albo chciałeś zarabiać w sposób nie legalny 21:40
Po zarejestrowaniu konta jest informacja o kontakcie z supportem
ja
 
"Nie weryfikując konta dostałeś blokadę " - nie mogłem dostać blokady nieweryfikując konta, które już na etapie rejestracji było zablokowane. 21:40
Po reklamie w necie dowiesz się skąd jestem usmiech.gif 21:41
chyba, ze w końcu moje konto zostanie usunięte.
:) (51515922)
 
I w tym momencie nam grozisz 21:42
Wiec życzymy powodzenia
I udanej nocy
Wyjdź pobiegaj przewietrz się
Pozdrawiam
ja
 
btw byłem w TreePay ale takie cyrki nie były robione, to co się tutaj wyrabia to sa jakieś jaja zeby.gif 21:42
groźba? Ja nie grożę ja jedynie opisze całą sytuację w odpowiednich miejscach
:) (51515922)
 
To opisz, mamy jasne zasady 21:43
ja
 
więc można to traktować jako recenzję 21:43
:) (51515922)
 
Jak inne serwisy 21:43
Nie tylko my weryfikujemy dane
ja
 
Ja jedyne czego chcę to usunięcia z bazy mojego konta 21:43
i nic poza tym
:) (51515922)
 
Ok usunięte 21:43
Pozdrawiam
ja
 
to sunlead z uporem maniaka nie chce mi umożliwić tej opcji, któa jest ZAPISANA W REGULAMINIE PODCZAS REJESTRACJI! 21:44
super, dziękuję za usunięcie konta. Natomiast nalegam by informacja o usunieciu konta trtafiła na mój adres e-mail: [CENZURA] 21:45
jako oficjalne poświadczenie, że taki zabieg miał miejsce.
:) (51515922)
 
Wystarczy ci tutaj 21:45
Rozmowa zakończona
Pozdrawiam
ja
 
Ja chyba wiem lepiej od wszystkich gdzie mi wystarczy. 21:46
Także czekam na oficjalne poświadczenie, że moje konto zostało usunięte. Ponownie podaję mail: [CENZURA] oraz mój login na SunLead.pl - [CENZURA] 21:47
Czy dostanę taki mail ? 21:48
Oh, teraz ignorujemy usmiech.gif Cóż, tak jak napisałem odpowiednia recenzja + zapytanie do GIODO i UOKiK czy taka dyskusja powinna w ogóle mieć miejsce. 21:50
:) (51515922)
 
Nie dostaniesz żadnego meila nie mamy takiego obowiązku 21:51
Dostałeś tutaj i to ci wystarczy
ja
 
Racja nie macie ale giodo i uokik może żadąć udowodnienia 21:51
usuniecia konta
usmiech.gif
:) (51515922)
 
Nie podałeś żadnych danych 21:52
Nie zweryfikowałeś konta
ja
 
Chcę zaznaczyć iż regulamin ściągnąłem w trakcie rozmowy więc wszelkie próby zamieniania go, itp będą wypadały tylko na moją korzyść 21:52
:) (51515922)
 
Nie mam potrzeby dyskusji z toba 21:52
To sobie go pobieraj
Rob co chcesz
Nasze stanowisko znasz
Nie rozumiesz?
Nie rozmawiamy z botami które nie umieją się przedstawić zweryfikować konta
ja
 
To ty nie rozumiesz, że nie muszę weryfikować konta by żądąć jego usunięcia zgodnie z regulaminem 21:53
:) (51515922)
 
Musisz 21:53
Zablokowane konto
ja
 
napisał to gość który ma uśmieszek w miejscu imienia zeby.gif 21:54
:) (51515922)
 
Może zostać na zawsze 21:54
Nie spełniłeś wymogów serwisu
Support może miec nawet kropkę nie powinno cie to interesować
ja
 
Pytam ponownie
1. gdzie jest informacja przed rejestracją o wymogach weryfikacji?
2. gdzie jest informacja, że moje konto już na etapie rejestracji będzie zablokowane ?
21:54
:) (51515922)
 
Po zarejestrowaniu nowego konta dostajesz info z prośba o kontakt na gg support 21:55
ja
 
"Nie rozmawiamy z botami które nie umieją się przedstawić"
- napisał to gość który ma uśmieszek w miejscu imienia 
"Support może miec nawet kropkę nie powinno cie to interesować"

ale ciebie to interesuje z kim piszesz zeby.gif
21:55
:) (51515922)
 
Piszesz z supportem reprezentujący firme sunlead 21:56
Z kim mamy przyjemność rozmowy?
ja
 
ok, więc napiszę do właściciela serwisu z gratulacjami jaki sobie wybrał support zeby.gif 21:56
chamski, ordynarny, opryskliwy i nie próbujący dojść do konsensusu
:) (51515922)
 
Jasno określamy zasady 21:57
To ty nie umiesz się dostawać
Dostosować
ja
 
dlatego, że jasno zasady są określone WYMAGAM usunięcia mojego konta i potwierdzenia, ze zostało usunięte + dwie informacje
1. gdzie jest informacja przed rejestracją o wymogach weryfikacji?

2. gdzie jest informacja, że moje konto już na etapie rejestracji będzie zablokowane ?
21:58
:) (51515922)
 
Konto jest usunięte potwierdzenie to wlasnie ta wiadomość 21:58
Dziękujemy za rozmowę
ja
 
to tak jak pójsc do sklepu, wziać towar w ciemno i dowiedzieć się ile mam zapłacić 21:58
przy kasie, gdzie jest logika ja się pytam ?
nie, konto nie zostało usunięte
i obydwoje to wiemy doskonale. Proszę sobie ze mnie żartów nie robić
:) (51515922)
 
Nasza wiadomość jest potwierdzeń 21:59
Kończymy dyskusje z toba
Pozdrawiam
ja
 
albo rozmawiamy jak dorośli ludzie albo jak dorosły człowiek (ja) z dorosłym człowiekiem, który ma mentalność gimba (ty) 21:59
Ok, więc na koniec z kim miałem "przyjemność" rozmawiać? 22:00
dowiem się? 22:01
Nie mogę zrozumieć jak można być takim infantylnym prowadząc działalność gospodarczą. Przecież to są jakieś żarty zeby.gif 22:02
:) (51515922)
 
Potwierdzenie otrzymałeś 22:03
Dyskusje z toba zakończyliśmy
ja
 
ale nie na mejla, chcę potwierdzenie usunięcia konta na mejla - tylko (aż?) tyle usmiech.gif
btw. z kim mam przyjemnośc?
22:03
:) (51515922)
 
Jutro otrzymasz meila 22:04
ja
 
czyżbym pisał bezpośrednio z Świdziński Piotr Krzysztof 22:04
:) (51515922)
 
Pozdrawiam 22:04
ja
 
? 22:04
:) (51515922)
 
Napisaliśmy wyzej z kim rozmawiasz 22:04
ja
 
dużo pisaliśmy więc niestety nie jestem w stanie dokładnie sprawdzić, a zależy mi na tej informacji, więc? 22:05
:) (51515922)
 
Piszesz z supportem reprezentujący firme sunlead 22:06
ja
 
Ok, niech będzie usmiech.gif 22:06
:) (51515922)
 
A ty jestes zapewne botem 22:06
?
Czy Harry poter ?
ja
 
Nie, nie jestem botem. Jestem człowiekiem z krwi i kości, który ma rozum i potrafi uzasadnić swoje zdanie udowadniając przy tym wyższość swoich racji czego niestety nie mogę powiedzieć o swoim rozmówcy nad czym szczerze ubolewam. 22:07
Potwierdzenie usunięcia konta na SunLead mam dostać jutro na mejla. O której godzinie mogę się spodziewać? Niestety, gdy nie dostanę to znowu się odezwę, aż takie potwierdzenie dostanę, że tak napiszę "oficjalną" drogą gdyż numer GG można łatwo zmienić, dlatego mnie w ogóle nie usatysfakcjonowała wiadomość tutaj "twoje konto zostało usunięte". 22:09
:) (51515922)
 
Prosze się przedstawić 22:10
ja
 
To, o której spodziewać się potwierdzenia ?. 22:10
:) (51515922)
 
Prosze się przedstawić 22:10
ja
 
Skoro ja piszę z supportem, to support pisze z człowiekiem. Przedstawiłem się na twoim poziomie. 22:10
:) (51515922)
 
Numer gg blokujemy wlasnie w tej chwili 22:12
Pozdrawiam
ja
 
Super! 22:12
Napisze z kolejnego usmiech.gif
Po tym jak napiszę odpowiednią relację z rozmowy
  • Super 6
  • Haha 8
  • Zdziwiony 1
  • Smutek 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Cytat

4. W przypadkach i na zasadach określonych przez przepisy prawa Partner ma prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a także ma prawo wniesienia pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.

Z tego wynika że faktycznie konta nie muszą usuwać. Jedynie co to napisać o usunięcie danych osobowych, czyli w tym przypadku email i chyba nick.

A na ten moment czekamy na oficjalne stanowisko

Odnośnik do komentarza

@Mr.John niestety nie mogę się z tobą zgodzić. Przeczytaj to co pogrubiłem. Moim zamiarem pośrednim lub bezpośrednim było zarabianie (czyli cel) jednak tego nie było mi dane uczynić poprzez zablokowanie konta. W takim razie mogę żądać usunięcia bo są "niekompletne" oraz "już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane" wliczając w to "prawo do wniesienia pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania" danych.

Cytat

4. W przypadkach i na zasadach określonych przez przepisy prawa Partner ma prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a także ma prawo wniesienia pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.

Odnośnik do komentarza

Nie szkoda Ci było czasu na niego?XD

Za każdym razem gdy zakładam konto na polskim serwisie to wiem, że coś będzie nie tak XD

- Cashfile (nie wypłaciło siana/zamknęli biznes)

-Eforsa (6 razy cofnięta wypłata, 3 weryfikacje, siano po 1.5 miesiąca walki)

-Firecash (Dziwnym trafem, po dniach pojawiła się konkurencja na niszy z fc XDD)

- RoaringCash (Arif reprezentował smrut z dredów, potem olewanie całego biznes/zamknięcie biznesu)

Coś więcej by się znalazło pewnie XDD Na razie jakbym musiał to bym wybrał Mylead

A na takim cpagrip, zarabiam od 2 lat, John odpisuje mi zawszę w ciągu paru godzin, sianko jak chce to wypłaci wcześniej, oferty doda te co chce, bajaa

  • Super 1
  • Dzięki! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

@TheKing ponieważ nie będę weryfikował swojego konta w serwisie nie wiedząc nawet czy będę na nim zarabiał.

@Fineasz W połowie już mi nie było szkoda bo podejrzewałem, że to się tak zakończmy :)

  • Super 2
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Harry napisał:

@Mr.John niestety nie mogę się z tobą zgodzić. Przeczytaj to co pogrubiłem. Moim zamiarem pośrednim lub bezpośrednim było zarabianie (czyli cel) jednak tego nie było mi dane uczynić poprzez zablokowanie konta. W takim razie mogę żądać usunięcia bo są "niekompletne" oraz "już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane" wliczając w to "prawo do wniesienia pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania" danych.

Hmm może źle to rozumie, ale zobacz to tak. Mowa tutaj o danych, a nie o koncie. Konto jak dla mnie nie równa się z danymi osobowymi. Możesz napisać o usunięcie ich nick, email bo pewnie tylko to podałeś. Ale nie usuną samego konta czyli ID w ich bazie czy coś tam jeszcze

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

@Mr.John muszę przyznać, że w miarę logiczne wyjaśnienie. Jednak uważam iż jeżeli konto ma "niekompletne" dane (w tym przypadku login + e-mail bo niestety nie było mi dane uzupełnić nic więcej) to i tak mam prawo do wniesienia pisemnego żądania zgodnie z regulaminem, i właśnie o to walczyłem :)

@patttryk nie róbmy sobie żartów :) Ta rozmowa już była na takim luzie, że zacząłem olewać znaki gdyż jak możesz zauważyć poziom supportu był daleko przed znakami interpunkcyjnymi :kappa:

Mimo to lepszy brak znaków niż kilkukrotne pisanie "nie legalne" i braku jakiejkolwiek próby rozumnego przedstawienia argumentów.

Edycja: Faktycznie, teraz zwróciłem uwagę. Jakoś mi to umknęło :lol:

Edytowane przez Harry
odpowiedź na post niżej
  • Super 2
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Harry napisał:

@Mr.John muszę przyznać, że w miarę logiczne wyjaśnienie. Jednak uważam iż jeżeli konto ma "niekompletne" dane (w tym przypadku login + e-mail bo niestety nie było mi dane uzupełnić nic więcej) to i tak mam prawo do wniesienia pisemnego żądania zgodnie z regulaminem i właśnie o to walczyłem :)

Warto zaznaczyć że nie bronię tu serwisu, nie wliczam innych punktów, zewnętrznego prawa o danych osobowych itp. Na podstawie tego punktu tak to rozumie. 

Wygląda na nieporozumienie w tym punkcie. Ty jako konto masz na myśli także dane osobowe, a support że konto to dajmy te ID w bazie danych bez email, nick, hasła i reszty danych. I tak to leci Ty o jednym, a Oni o drugim :D

Swoją drogą może wyglądać to na zabawne, ale dane osobowe trzeba brać zawsze na poważnie 

Odnośnik do komentarza

Przed chwilą czytałem rozmowy z HARRY prowadził ją piotrek,  użytkownik od samego początku stawiał problemy z weryfikacją konta poprzez przelew na wskazany rachunek bankowy, są to nasze wewnętrze zasady i nie mamy obowiązku informowania ich w regulaminie, partnerzy którzy zarabiają w naszej sieci nie mieli z tym żadnych problemów jest to przelanie symbolicznej złotówki oraz jej zwrot po przeprowadzeniu całej weryfikacji, jako jedyny serwis posiadamy kilkanaście usług sub oraz mo, dbanie o bezpieczeństwo użytkowników jest dla nas bardzo ważne, przyznam szczerze, że rozmowa jest bardzo komiczna, ale harry sam do tego dążył. Konto zostało usunięte chociaż nie mieliśmy takiego obowiązku. Nasz support funkcjonuje 24/7 i duża wagę przywiązujemy do samych danych użytkowników dlatego weryfikujemy dane według ustalonych zasad. W meilu informujemy, że  konto jest poprawnie aktywowane, ale aby je "zweryfikować" należy napisać na gg/e-mail, wystarczyło wysłac link do konta na make-cash to już poświadcza w jakiś sposób twoją osobę, to wolałeś napisać, że możesz kupić lewe konto w darknecie... za 250zł  i wykonasz "tą słabą weryfikacje" wiec support uznał, że szukasz szybkiego nielegalnego zarobku na MO a takich osób na rynku nie brakuje...

Edytowane przez nicoo
  • Zdziwiony 1
  • Smutek 1
Odnośnik do komentarza

@nicoo z całym szacunkiem lecz piszesz bzdury.

1 godzinę temu, nicoo napisał:

użytkownik od samego początku stawiał problemy z weryfikacją konta poprzez przelew na wskazany rachunek bankowy

Nigdzie nie dostałem żadnego numeru bankowego na jaki powinienem wysłać przelew! Jedynie zostałem poinformowany, że aby odblokować konto należy wykonać przelew w celu weryfikacji - tyle, nic więcej. O jakim rachunku mowa? Nie wygłupiaj się.

1 godzinę temu, nicoo napisał:

są to nasze wewnętrze zasady i nie mamy obowiązku informowania ich w regulaminie

Lecz dobrą praktyką jest informować zawczasu dzięki temu zaoszczędzilibyśmy sobie czasu i nie byłoby niedomówień, a ten temat zapewne by nie powstał.

1 godzinę temu, nicoo napisał:

partnerzy którzy zarabiają w naszej sieci nie mieli z tym żadnych problemów

Słowo klucz "którzy zarabiają" - ja chciałem z ciekawości sprawdzić (niekoniecznie zarabiać) jakie SunLead ma programy lecz bardzo skutecznie zostało mi to uniemożliwione.

1 godzinę temu, nicoo napisał:

wystarczyło wysłac link do konta na make-cash to już poświadcza w jakiś sposób twoją osobę

Niestety obawiam się, że zostałbym posądzony o podszywanie się. Skoro support na GG miał wątpliwości co do mojego e-maila lub pisał specjalnie by mnie poirytować ale potrafię zapanować nad emocjami ;)

Kiedyś przeczytałem bodajże na niebezpieczniku, że Policja złapała kogoś kto handlował właśnie kontami w darknecie za 250zł to pokazałem jak łatwo obejść "weryfikację na 1 zł" - zwykła dygresja i nic poza tym. Nie bawią mnie takie machlojki bo wolę spać spokojnie. Rozumiem, że sytuacja na rynku premium jest bardzo napięta i trzeba dbać o bezpieczeństwo, z tym nie mam żadnego problemu i jak najbardziej szanuję takie podejście lecz zwrócić należy uwagę na brak poziomu jaki support przedstawił. Dodatkowo support nie potrafił podać konkretnych argumentów, nie potrafił uzasadnić swoich decyzji, ani bronić swojego stanowiska.

Gdybym ja był na miejscu supporta i miał do czynienia z ludźmi, już w pierwszej wiadomości zawarłbym wszystkie niezbędne informacje. Zapewne coś w tym stylu (tak, twój support może użyć tego szablonu, który wymyśliłem na biegu).

Cytat

Cześć,

Dzięki za kontakt. W celu uniknięcia problemów z oszustami, w firmie mamy weryfikację. Musisz przelać 1 zł na numer rachunku naszej firmy: CC AAAA AAAA BBBB BBBB BBBB BBBB. Obiecuję, że po pozytywnym przejściu weryfikacji oddamy tą złotówkę i odblokujemy konto. Przepraszamy za niedogodności lecz musisz zrozumieć, że dbamy o bezpieczeństwo naszych użytkowników jak i dobre imię firmy.

SUPPORT Harry

Pozdrawiam serdecznie

Dzięki nicoo za odezwanie się w temacie!

~ no offence

Spokojnej nocy :)

Pozdrawiam

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, nicoo napisał:

stawiał problemy z weryfikacją konta poprzez przelew na wskazany rachunek bankowy, są to nasze wewnętrze zasady

Ale ja mam gdzieś wasze "wewnętrzne" zasady jeśli dowiaduje się o nich dopiero po założeniu konta, o wszystkim należałoby poinformować przed rejestracją, a nie już po fakcie. Po drugie co to za odzywki ze strony supportu, osoba na stanowisku obsługi klienta ma pozostać profesjonalna ponad wszystko, a tu koleś jak gdyby z kolegą rozmawiał. Będę wiedział żeby nie korzystać z ich serwisu, dzięki.

  • Super 3

'If the Spartans livedthen they would pay their tribute to youPoles'
"Atak nie musi być pomysłowy, ale musi być niezwykle szybki"

They say the good die young .

Odnośnik do komentarza

@Harry

Współpracuje z serwisem jeszcze od czasów Treepay.pl. Faktycznie na konkurencyjnym forum są oni w SCAMie lecz przyczyny ich SCAMu jak i tego, że masz zablokowane konto nie są aż tak głupie na jakie się mogłyby wydawać.

Zasady są takie i oni nie potrzebują nowych użytkowników do swojego serwisu. Wiem co mówie gdyż spora część osób którzy tam działają przedstawiło sposoby promocji dla admina co wiąże się z zezwoleniem.

Podczas akcji przez które Treepay stracił usługi mieli otwarta rejestracje co przyczyniło się do właśnie do tego, dlatego nie tyle, że bronie ale staram się ich zrozumieć.

Pozdrawiam

track-sygnatura-makecash
Dołącz do społeczności zarabiających użytkowników i zarabiaj z nami.  Sprawdź temat mentoringu i opinie przed dołączeniem.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .