Skocz do zawartości
Admitad

[Sekrety wyprzedaży 11/11 Dzień Singla]: jak zarobić trzy razy więcej?

Rekomendowane odpowiedzi

11 listopada, dzień największych wyprzedaży w roku na AliExpress zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji sieć afiliacyjna Admitad przeanalizowała, które produkty z Chin przynoszą jej partnerom największe zyski oraz którzy wydawcy najbardziej zwiększyli swoje dochody w skali roku. Czy Międzynarodowy Festiwal Zakupów przyniesie im tak duże zyski, jak w ubiegłym roku?

 

Każdy profesjonalista lub projekt posiadający własną grupę odbiorców (nawet jeśli to tylko kilkuset subskrybentów) oraz będący w stanie kierować ruch na strony produktów może zostać wydawcą i promować produkty AliExpress. Na towarach z Chin dobrze zarabiają projekty kontentowe, blogi internetowe, fora, kanały na YouTube i Telegramie, specjaliści zajmujący się reklamą targetowaną i kontekstową, autorzy mailowych newsletterów, serwisy cashback oraz wiele innych.

Wystarczy dołączyć do programu partnerskiego i zacząć udostępniać swoim odbiorcom linki partnerskie do produktów. Przykładowo, piszesz artykuł, tworzysz reklamę lub publikujesz w swojej witrynie baner i dodajesz do nich linki partnerskie. Użytkownicy je klikają i kupują reklamowany przez Ciebie produkt, w zamian za co otrzymujesz wynagrodzenie: średnio od 2,3% do 10,3% wartości zamówienia. Na przykład, za zakup słuchawek w cenie 150 zł dokonany przez nowego klienta za pośrednictwem Twojego linku zarobisz 15 złotych. Za produkty w kategorii Hot Products można zarobić nawet 69% wartości zamówienia.

 

11.11 to niezwykle ważny dzień dla AliExpress. To właśnie wtedy startuje główna faza wyprzedaży. Klienci widzą towary, które będą dostępne w promocyjnych cenach przed tą datą. Już od 28 października mogą zacząć planować swoje zakupy i wkładać wybrane produkty do swojego koszyka. Oczywiście pozyskane sprzedaże są zaliczane wydawcom dłużej niż zazwyczaj – aż do samego końca Międzynarodowego Festiwalu Zakupów. Ten czynnik, podobnie jak atrakcyjne rabaty zwiększające popyt, stwarza dla wydawców doskonałą okazję, aby zarobić jeszcze więcej.

 

Kto zarabia najwięcej z AliExpress?

Z tym programem partnerskim w Admitad najaktywniej współpracują serwisy cashback – odpowiadają one za ponad 54% zysków. Na drugim miejscu pod względem zarobków w tym roku są strony www z 17,5% dochodów z łącznej kwoty. Zaraz za nimi mamy sklepy partnerskie (6,3%), portale społecznościowe (4,1%), media buying (4,1%) oraz rozszerzenia do przeglądarki (3%).

Liczba samych partnerów wzrosła w 2020 roku o 36,5%. Ponadto wydawcy z niektórych branż w tym roku współpracowali z programem partnerskim AliExpress szczególnie aktywnie i w związku z tym znacznie zwiększyli swoje dochody:graphs_41-07.thumb.jpg.064e9fbaa68498a9c9e428a527344cd7.jpg

Zespół projektu kontentowego „Lifehacker”: 

Cytat

W tym programie lubimy przede wszystkim bogaty wybór materiałów reklamowych, sekcję Hot Products oraz niedawno wprowadzoną możliwość natychmiastowego wyliczenia wynagrodzenia. Ponadto ten program świetnie organizuje współpracę z wydawcami: regularnie otrzymujemy powiadomienia o nadchodzących promocjach, popularnych towarach, nowych sklepach oraz inne materiały pomocne w naszej pracy.

 

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .