Skocz do zawartości
  • Jak zarabiać przez Internet?

    Dołącz do nas, a na pewno zaczniesz zarabiać! Uzyskaj dostęp do unikalnych materiałów i najlepszych metod zarabiania! Pokażemy Ci jak zarabiać na afiliacji, CPA/PPA, Instagram, SMS, programach partnerskich i wielu innych! Często aktualizowane materiały i pomocna społeczność. Zarejestruj się za darmo!

Gregorian

Twoja własna armia nabijająca prowizje? Demaskuje nisze!

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich,
Od niedawna zajmuje się poszukiwaniem i kolekcjonowaniem pomysłów zwanych przez was potocznie "niszami". Szukam tego jednego, cennego sposobu który obsypie mnie złotem, dlatego całą resztę która nie spełnia moich oczekiwań, lub gdy zwyczajnie ktoś już na to wpadł zamierzam rozdawać. 

Dziś mam dla was coś czego nawet nie testowałem, ale w moim przekonaniu wygląda obiecująco! (Jeżeli był już poradnik na ten temat to wybaczcie. Ja nic o tym nie znalazłem). Sposób polega na pozyskiwaniu ludzi którzy są zainteresowani nabijaniem wam całkowicie za darmo prowizji w waszych programach partnerskich. 

KROK 1. 

Utwórz prosty LP i połącz go z mailingiem. Tak to powinno mniej więcej wyglądać: 

https://finansoweswiry.pl/ lub https://olx.platinumprestige.pl/ itp.

Jeżeli jesteś zbyt leniwy żeby robić coś samemu nie mając gwarancji że Ci się to opłaci (Pamiętaj że ja Ci jej nie daje), lub zwyczajnie zbyt biedny żeby komuś to zlecić, to pobierz sobie wordpressa, kup hosting z domeną na az.pl za drobne i wrzuć jakiś styl z nulledów typu http://www.themelock.com/ za darmo.

KROK 2. 

Kolejnym krokiem jest publikowanie ogłoszeń typu "praca przez internet", "praca w domu", "praca zdalna" itp. przekierowując ludzi na swoje LP gdzie będą zapisywać się na subskrypcje. Od tego momentu, każdy kto się zapisał jest Twoimi oficjalnym i darmowym "pomocnikiem" 👍

Przykłady:

olx.png.5067baf366e5b2514629c9a8129e109f.png

 

KROK 3.

Wysyłaj wiadomości swoim nowym "pomocnikom" z instrukcjami co mają robić żeby zarobić, a się nie narobić. Tutaj z tego co zauważyłem jest sporo różnych możliwości. Możesz też ułożyć własny tekst. Dla leniwych zamieszczam przykłady waszej "nowej konkurencji" 😅 poniżej:

Przykład 1:

 

Dzień dobry!

Dziękujemy za zainteresowanie projektem i zapisanie się do naszej grupy :)
Przedstawię się - nazywam się Dawid, zarabiam w Internecie od wielu lat i prowadzę szkolenia dla ludzi w tym kierunku.
Prowadzę grupę pod nazwą "Finansowe Świry" - zajmujemy się w niej wyszukiwaniem okazji w Internecie i zarabianiu na nich.

Słowem wstępu o formalnościach o których muszę poinformować - podając maila zgodzili się Państwo na otrzymywanie od nas wskazówek, porad, poradników na temat zarabiania przez Internet i tym podobnych tematów. Dołączyli Państwo poprzez formularz do naszej grupy mailowej na temat zarabiania w Internecie. 
Co to oznacza? Można powiedzieć, że są Państwo teraz naszymi 'obserwatorami'. Dzięki temu macie szansę na uzyskanie dodatkowego (jednorazowego lub stałego) dochodu siedząc w domu!
Dzięki temu, raz na jakiś czas (zazwyczaj nie częściej niż kilka maili w miesiącu) otrzymacie Państwo wiadomość na maila, gdy pojawi się jakaś warta uwagi możliwość zarobku w Internecie.

Zaznaczę, że nigdy nie rozsyłamy złośliwego spamu, nękających, uporczywych wiadomości-reklam itd. tak jak inni, tylko rzetelne, sprawdzone i cenne informacje. 
Można obserwować, co podsuwamy, co proponujemy i korzystać z możliwości dodatkowego zarobku bądź nie. Można też np. skorzystać jednorazowo i się wypisać. To elastyczna, bezpieczna, luźna forma dorabiania. Mamy sporą grupę podopiecznych, którzy zarobili z nami od kilkuset do kilku tysięcy złotych.
Jeżeli chcą Państwo się dokształcić w tym kierunku zupełnie za darmo i z czasem również osiągać takie wyniki - zachęcamy, aby zostać w naszej bazie. Będziemy podsyłali od czasu do czasu darmowe szkolenia, motywacje, sposoby na zarobek itd. 

Przykładowo, jeśli nie zainteresuje Was dzisiejsza propozycja - po prostu zignorujcie tego maila i poczekajcie na następną - być może kolejna Was zainteresuje. Nic nie tracicie na tym, że jesteście zapisani u nas, a możecie tylko zyskać. Może być tak, że np. firma będzie miała przerwę i przez miesiąc nie odezwiemy się w ogóle bo nie będzie żadnych opłacalnych okazji, a nadrobimy informacje w kolejnym.

Prosimy również dodać naszego maila do kontaktów-białej listy w swojej poczcie e-mail, gdyż nie zawsze wszystkie nasze maile w pełni trafiają do odbiorców. Warto również zaglądać do zakładki "Oferty" gdyż tam też czasem lądują. To tak pokrótce o tym czym się zajmujemy. Poniżej podeślę linka co należy zrobić, aby odebrać 150 zł :)


Jest to jedna z propozycji, idealna na początek naszej współpracy. Skorzystało już z niej sporo osób, więc cieszy się sporym zainteresowaniem.
Można skorzystać jednorazowo - odebrać bonus w wys. 50-150 zł w kilkanaście minut, ale można też dołączyć do programu i zarobić więcej. Owa aplikacja jest podstawą, jeśli chcemy zarabiać online i takim wprowadzeniem, więc na pewno się Państwu przyda. Można jednak też ją przetestować i zlikwidować.
Gdy jednak Państwu dzisiejsza propozycja się nie spodoba - nikt do niczego nie zmusza, po prostu można się wypisać klikając link rezygnacyjny na dole.
Zaznaczam jednak, że będziemy rozsyłać Państwu różne propozycje - więc jeśli dzisiejsza propozycja się Państwu nie spodoba, nie szkodzi, dajcie nam szansę, nie uciekajcie, za jakiś czas wymyślimy co innego i może akurat inna propozycja się spodoba i przypadnie Wam do gustu :)
 

Tutaj link do instrukcji jak można zarobić 50 zł - https://drive.google.com/open?id=19IK2yIQqW_ostruqe5YSimSAG14--iZa - to link do dokumentu Google z pierwszym poradnikiem. 
Jeśli link się nie otwiera po kliknięciu - bardzo proszę go skopiować i wkleić do przeglądarki.
 
Na chwilę obecną jest to najbardziej gorąca i opłacalna okazja, w której w tak prosty sposób można odebrać 50 zł. Na rynku nie ma lepszej okazji.
Po odebraniu owego bonusu otrzymacie od nas za 2-3 dni kolejną wiadomość z drugą częścią poradnika, dzięki któremu odbierzecie kolejne 100 zł! Razem to będzie aż 150 zł za przetestowanie prostych aplikacji mobilnych.

Także proszę na początek zajrzeć do w/w poradnika i śledzić skrzynkę mailową w celu uzyskania kolejnych informacji :)

Życzę miłego dnia!

Przykład 2: 

 

Jeżeli zrobisz to inaczej, etap uważam za niewykonany i nie
będziemy mogli kontynuować współpracy.

Przy zakładaniu nie wybieraj dodatkowych produktów, typu dodatkowe konta,
zgody ustawiaj na minimum, aby tylko konto było aktywne.

Ta uwaga tyczy się każdego następnego etapu.

Jako pierwsze rób podpisanie przelewem, a gdy nie ma tej opcji
wtedy wybierz kuriera.

Za kuriera nic nie płacisz.

Banki oczywiście zwracają przelewy autoryzacyjne na Twoje konto.

Podpisanie umowy w oddziale nie liczy się! 
Liczy się aktywowanie umowy przelewem lub podpisanie przy kurierze.

Gdy nie można założyć konta bez karty, to weż ją, a gdy przyjdzie
nie będziesz jej aktywować.
Zwróć uwagę na to, że zakładanie kont musisz przeprowadzić od początku
do konca, aż do aktywacji.

Na końcu zaloguj się na każde konto aby sprawdzić czy wszystko działa.
Jest to ważne, ponieważ są nam potrzebne w 100% aktywne konta.

Nie zamykaj kont po kilku dniach jeśli one nie będą Tobie potrzebne,
tylko po 2-3 miesiącach.

W niektóre bankach, aby konta były w 100% aktywne, trzeba spełnić
dodatkowe warunki niż tylko się zalogować.

Są to:

1) Bank PKO, mBank - jedną
transakcje kartą kupić coś np batonika za 1zł.

Jak to zrobisz, zaloguj się na każde z kont – zrób screen (czyli zdjęcie) i
wyślij mi go jako potwierdzenie wykonania etapu (możesz zamazać
wszystkie swoje dane zostawiając tylko imię i nazwisko), wtedy dam Ci
dostęp do kolejnego etapu.

Pozdrawiam 

Pamiętaj że to jak nimi pokierujesz zależy wyłącznie od Ciebie. Możesz być "legit" mentorem który powie im jak na Twisto dostać za darmo 50 zł (i samemu zgarnąć przy tym prowizję), ale równie dobrze możesz im polecić NIEZBĘDNE konto w banku do pracy

PODSUMOWANIE.

Tak naprawdę to ile można na tym zarobić musicie sprawdzić sami. Ja kiedy na to wpadłem jakiś czas temu to widziałem że niektóre firmy potrafiły wydawać na setki takich ogłoszeń nawet po 20+ tysięcy. Także na pewno im się to zwracało z zyskiem. Co więcej jeżeli nie chcecie się przepychać miedzy sobą w Polsce to możecie uderzyć na rynki zagraniczne.

Nikogo do niczego nie namawiam, ani nie daje gwarancji skuteczności. Publikuje to dlatego bo sam wykorzystuję przydatne informację zawarte na tych forum, więc fajnie byłoby się jakoś odwdzięczyć. Sam artykuł zajął mi około 20 minut dlatego może nie zawierać wszystkich niezbędnych informacji. Na ewentualne pytania odpowiem w temacie.

 

Edytowane przez Gregorian
  • Super 10
  • Dzięki! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie testowane, dzięki!

  • Super 1

ffb52a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawy pomysł, jednak w dobie newsletterow z każdej strony konwesrja raczej nieciekawa. 

osoby działające na tych ogloszeniach maja troche inny model działania z tego co mi wiadomo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@zarobaz przecież on pokazuje potencjał a nie mówi o tym jak dokładnie działa mechanizm

90% zrobił za ciebie reszta to już twoja kreatywność

ps. generalnie zarabiając tą metodą radzę podkreślać zgody i kto jest administratorem danych z formularzy bo można nieźle wlecieć w maliny, bo zawsze znajdzie się jakiś heros na olx co nie będzie demaskował a będzie chciał udupić

Edytowane przez kotpe
  • Super 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@kotpe ja nie zarzucam autorowi...hm jakby to okresli wgl xD - slabej propozycji. Nie zamierzam tez jej testowac, jedynie oceniam jak to wyglada z mojej perspektywy. 

I dokladnie, bialorycerzyki utrudniajacy zarabianie w interncie to najbardziej trigerrujaca zmora xD pamietam jak przy airdropie XLM skupowałem je po 50 pln to Ci właśnie latali za mną, niektorzy nawet robili platne rekalmy jak to odebrac za darmo, wyplacajac przez bitbay a nie wysylajac mi, zebym tylko nie zarobil XDDD

Edytowane przez zarobaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Gdyby się ktoś zastanawiał czy ciągle warto:

Przez ostatnie 10 dni tylko 1 osoba wystawiła około 530 ogłoszeń za łączną kwotę ‭‭‭19684‬‬‬ PLN

https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/bdeDN/

Edytowane przez Gregorian
  • Super 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, maxjarocky napisał:

@kotpe o jakie zgody chodzi 

Z grubsza to regulamin i RODO.

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
*Akceptuję regulamin

Jakieś tam ciasteczka itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Wujek Ziemny
      Typy linków - czyli linkbuilding robiony w odpowiedni sposób
      Jak wspomniałem już w poprzednim artykule o linkbuildingu, jakość jest teraz dużo ważniejsza od ilości, ponieważ Google penalizuje strony, do których kierują słabej jakości linki. Dawniej można było sobie pozwolić na robienie blastów z setek tysięcy kiepskich miejscówek. Techniki takie jak katalogi czy artykuły były wręcz rekomendowane przez firmy SEO, ponieważ działały i nie były zbyt ryzykowne, jeśli wykonywano je odpowiednio. Czasy się jednak zmieniły wraz z pojawieniem się Pingwina, który okrutnie pokarał strony ze słabymi linkami. W tym rozdziale poznasz typy linków, które powinieneś robić, a których powinieneś unikać.
       
      “Naturalne” linki redakcyjne (editorial link)

      Jest to swego rodzaju święty graal dla każdego pozycjonera. W praktyce są to linki, o które nawet nie musisz prosić, ponieważ są one wrzucane przez właścicieli stron. Jest to dużo bardziej skuteczne od kontaktowania się z kimś i proszenia o linkowanie do Twojej strony. Musisz jednak dać temu komuś powód do wrzucenia takiego odnośnika dając tym samym do zrozumienia dużej ilości bloggerów, że warto to zrobić. 
      Przykładem takiego powodu może być dobrej jakości artykuł, którym podzieliłeś się z kilkoma kluczowymi influencerami, dzięki czemu większa ilość blogerów naturalnie się z nim zapoznała. Jest to dość trudne do osiągnięcia i właśnie dlatego ten rodzaj linków jest ceniony. Również Google potwierdza, że są to linki, które można dawać jako przykład oraz że przetrwają one próbe czasu.
       
      Ręczne proszenie o linki

       
      Jest to chyba najczęściej spotykana technika linkbuildingu w przypadku raczkujących biznesów, które są jeszcze mało znane. Wiąże się ona z kontaktowaniem się z właścicielami stron i blogerami z prośbą o umieszczenie linku do Twojej strony. Ponownie, musisz dać im ku temu powód, a by osiągnąć swój cel musisz kontaktować się z osobami, które już coś znaczą na rynku. Jeśli skontaktujesz się z osobą, która w Twojej niszy nic nie znaczy, to pewnie i tak Ci odmówi.
      Własnoręczne nieredakcyjne linki (non-editorial)

       
      Ten typ linków jest aktualnie postrzegany jako kiepski w dzisiejszych czasach i stawiany na równi z praktykami blackhatowymi, których celem jest sprawienie, że dana treść jest ważna i ciekawa, choć tak naprawdę taka nie jest (więcej o blackhacie przeczytasz w szóstej części tego cyklu). Wraz z wprowadzeniem Pingwina w 2012 roku (oraz jego kolejnymi aktualizacjami), Google zaczęło walkę z tym rodzajem linków.
      Ponieważ linki tego typu nie są wrzucane przez właścicieli stron, przenoszą mniej mocy od linków redakcyjnych. Niegdyś były szeroko wykorzystywane w praktykach SEO, ale aktualnie powinieneś mocno uważać podczas ich tworzenia. Poniżej kilka przykładów takich linków:
      Komentarze na blogach, które nie są moderowane
      Press release ze zoptymalizowanymi ancho-textami
      Katalogi artykułów
      Sygnatury w księgach gości
      Advertoriale
      Embedowane widgety
      Embedowane infografiki
      Profile
      Księgi gości
      Sygnatury na forach
      Katalogi niemoderowane
      Typ linków, który wybierzesz do swojej strategii powinien opierać się o już istniejący profil linków Twojej strony, ale zazwyczaj powinieneś unikać linków nieredakcyjnych. Zamiast tego, skup się na taktykach uzyskiwania linków redakcyjnych, które dadzą Twojej stronie oraz Twojej firmie jakąś wartość.
    • Przez Gregorian
      Zgarnij 200 PLN (50$) w podziękowaniu za wystawienie PIĘCIU OPINII
      W 2019 roku usłyszałem o pewnej promocji. Sprawdziłem ją wtedy i możecie być zaskoczeni ale do tej pory działała. Za napisanie 5 opinii otrzymałem Gift Card do Amazona na 50$. Aktualnie natomiast słyszałem od osób z którymi dzieliłem się tą wiedzą że nawet rozdają przedpłacone karty VISA (Pewnie im od tego spamu zabrakło Amazona 😂)
      Instrukcja:
      Wbijasz pod ten adres: https://www.g2.com/wizard/amazon-review-plus/used-products/outreach-fb?last_completed_step=0  (Dla mniej bystrych zaznaczam że nie ma tu żadnego reflinka... Macie to ode mnie w gratisie 🥴) Wybierasz do 5 produktów. Jeżeli nie ma tam niczego ciekawego to możesz wyszukać. Jakieś google drive czy co tam wolisz. Przechodzisz dalej i wybierasz metodę logowania, tworząc sobie konto przez email np. admin@twojadomena.pl Wypełniasz opinie każdego produktu i dostajesz za nie po 10$. Czekasz aż zweryfikują i wyślą ci 5x 10$.   
      Przypuszczalne pytania i odpowiedzi:
      - Czy muszę mieć firmę żeby brać w tym udział?
      Nie wiem, nie pracuje w ich dziale weryfikacji. Ja miałem.

      - Czy mogę założyć więcej niż jedno konto?
      Raczej chyba nie wypada tak robić 😆
      - Czy coś musi być pod domeną mojego maila na które rejestruje konto?
      Jak na firmę przystało zakładam że coś tam powinno się znajdować. Ja akurat miałem tam stronę.
      - Czy samodzielnie mam wypełniać te ankiety?
      Wydaje mi się, że nie na miejscu byłoby kopiowanie ich żywcem z innych stron. Edytując jedynie treść aby nie zauważyli plagiatu 🤪
      - Ile trwa weryfikacja i skąd wiem że się skończyła?
      Zakładam że ok. 24-48 godziny. Ciężko powiedzieć w czasach korona wirusa ile osób pracuje tam. Aktualny status wyświetla się na koncie poprzez ten link:
      https://www.g2.com/users/~ - Jaką mam pewność że to działa?
      Wejdź sobie do nich na stronę, zobacz jaka potężna liczba opinii wystawionych z pewnością przez rzetelne i prawdziwe firmy została nagrodzona giftem: https://www.g2.com/products/google-drive/reviews

    • Przez Wujek Ziemny
      1. Co to jest linkbuilding i czemu jest on ważny
      Poradnik ten powinien okazać się przydatny zarówno dla starych wyjadaczy, jak i dla osób dopiero rozpoczynających przygodę z link buildingiem. Świat SEO ciągle się zmienia, a aktualnie dobrej jakości linki są ważniejsze niż kiedykolwiek. Zrozumienie i implementowanie wiedzy dotyczącej wysokiej jakości kampanii jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu online i prawdopodobnie nic się w tej kwestii nie zmieni, przynajmniej w najbliższym czasie. Tekst ten ma na celu wskazanie Ci odpowiedniego kierunku, byś mógł zacząć działać jak najszybciej. Wiedzy jest dużo, ale wszystko zostało podzielone na łatwe do "przetrawienia" rozdziały okraszone wieloma przykładami. 
      Link building - definicja
      Linkbuilding to proces pozyskiwania hiperłączy do Twojej strony z innych stron internetowych. Hiperłącze (zwane też najczęściej po prostu linkiem lub URLem) jest sposobem do nawigowania pomiędzy stronami w sieci. Wyszukiwarki internetowe korzystają z linków, by "crawlować" internet - przegrzebują one linki linkujące wewnętrznie na Twojej witrynie oraz linkujące na zewnątrz. Technik budowania linków jest wiele i choć różnią się one stopniem trudności, pozycjonerzy zgadzają się najczęściej, że linki są najcięższą częścią ich pracy. Większość z tych pozycjonerów spędza sporą część swojego czasu starając się tworzyć URLe dobrej jakości. Jeśli uda Ci się zdobyć wiedzę na temat budowania takich linków, będziesz miał spore szanse na wyprzedzenie konkurencji.
      Czemu linkbuilding jest tak ważny
      Anatomia hiperłącza
      Aby zrozumieć jak ważny jest linkbuilding musimy najpierw zrozumieć proces jego tworzenia, w jaki sposób link widzą wyszukiwarki i w jaki sposób go interpretują.

      Rozpoczęcie link tag'u - nazywane anchor tag'iem (stąd literka "a") otwiera link tag i mówi wyszukiwarce, że będzie to link z odnośnikiem do jakiejś strony
      Odnośnik do strony - href oznacza "hyperlink referral", a tekst pomiędzy jednym a drugim cudzysłowem oznacza URL, do którego użytkownik zostanie przeniesiony. Nie zawsze musi być to adres strony - może być to adres obrazka lub pliku do pobrania. Czasem zdarzy Ci się również użyć znacznika "#", który oznacza link lokalny, przenoszący do różnych sekcji danej strony (tak jak ma to miejsce w naszym spisie treści dla tego tematu)
      Widoczny odnośnik tekstowy (anchor text) - jest to tekst widoczny na stronie dla użytkowników, który musza kliknąć, aby otworzyć dany link. Tekst ten jest najczęściej sformatowany tak, by odstawał od reszty kontentu. Często jego kolor to niebieski, zdarza się, że jest on podkreślony lub pogrubiony. Wszystko to jest sygnałem, że tekst ten jest klikalny. 
      Zamknięcie link tag'u - Daje sygnał wyszukiwarkom, że link tag zostaje zamknięty.
       
      Jakie znaczenie dla wyszukiwarek mają linki
      Są dwa sposoby, w jakie wyszukiwarka korzysta z linków:
      Odkrywanie nowych stron
      Ocenianie jak wysoko dana strona powinna być wyświetlana w wynikach wyszukiwania
      Gdy wyszukiwarka “przerobi” już daną stronę crawlując ją, może zebrać wszystkie jej treści i dodać je do swojego indeksu. W ten sposób wyszukiwarka internetowa może ocenić czy dana strona jest wystarczająco dobrej jakości, by rankować wysoko na dane słowa kluczowe (Google stworzyło krótki film opisujący ten proces). W trakcie podejmowania takiej decyzji wyszukiwarka nie patrzy jedynie na jakość treści, ale również na ilość linków kierujących do danej witryny oraz ich jakość. Innymi słowy, im lepszej jakości linki kierują na Twoją stronę WWW, tym większe masz szanse na ukazanie się wysoko w wynikach wyszukiwania.
      Linki jako czynnik pozycjonujący pozwoliły Google’owi zdominować rynek wyszukiwarek jeszcze w latach dziewięćdziesiątych. Jeden z twórców Google, Larry Page, utworzył PageRank, z którego wyszukiwarka korzystała w celu oceny jakości strony bazując po części na ilości linków do niej kierujących. Następnie czynnik ten był wykorzystywany jako składnik całego algorytmu i stał się silnym wyznacznikiem, ponieważ była to bardzo dobra metoda oceny jakości strony.
      PageRank był tak efektywny, ponieważ bazował na idei, która zakładała, że link może być postrzegany jako znak zaufania dla strony, czyli strona nie miałaby żadnych linków, gdyby na to nie zasługiwała. W teorii, jeśli strona posiada backlinki, to jest to wyraźny sygnał, że jest to dobre źródło jakichś informacji. 
      Jednakże pozycjonerzy szybko odkryli w jaki sposób manipulować PageRankiem oraz wynikami wyszukiwania dla danych słów kluczowych. Google zaczęło więc aktywnie działać w kierunku szukania stron manipulujących w ten sposób SERPami, co przekształciło się w regularne aktualizacje algorytmów, które na celownik obrały witryny niezasługujące na pojawienie się w wynikach.
      Doprowadziło to również do sytuacji, w której Google ograniczyło wiele metod tworzenia linków, które niegdyś uznawane były za odpowiednie, np. Dodawanie stron do katalogów i otrzymywanie w zamian linku zwrotnego. Był czas, gdy Google samo polecało ten sposób pozyckiwania odnośników, ale w momencie, gdy pozycjonerzy zaczęli nadużywać tej metody, Google przestało przekazywać “moc” z tych linków do stron docelowych.
      W ostatnich czasach Google zaczęło aktywnie karać strony, które próbowały wybić się w wynikach z wykorzystaniem takich technik - często nazywanych over-optimisation (nadmierna optymalizacja). Regularne aktualizacje Penguin’a są tego najlepszym przykładem. Wiedza na temat odpowiednich technik linkowania wg. zasad Google’a jest bardzo ważna i porozmawiamy o niej za chwilę. 
      Nikt nie zna całego algorytmu wyszukiwarki Google wykorzystywanego do tworzenia wyników wyszukiwania, ponieważ jest to sekret firmy. Mimo to, ogólnym założeniem pozycjonerów jest, że linki nadal mają ogromne znaczenie. Stanowią one jeden z dwóch największych fragmentów wykresu kołowego przedstawionego poniżej.
       
      Znaczenie tematycznych czynników rankujących w Google
       

      (Wykres ze strony moz.com)
       
      Domain-Level Link Features - np. Ilość linków kierujących do domeny, trust/jakość linków, Page-Rank całej domeny itp.
      Page-Level Link Features - np. PageRank, TrustRank, ilość linków, dystrybucja anchor-textów, jakość źródeł linków itp.
      Page-Level KW & Content Features - TF*IDF, topic-modeling, ilość treści, czy treść odnosi się do danego tematu itp.
      Page-Level Keyword-Agnostic Features - długość treści, czytelność, unikalność, szybkość ładowania itp.
      Domain-Level Brand Features - użycie nazwy domeny/firmy offline, czy nazwa firmy/domeny pojawia się w mediach, prasie itp.
      User, Usage & Traffic Query Data - sygnały użytkowania/ruchu z przeglądarek/toolbarów, ilość, dywersyfikacja, CTR wyszukiwanych fraz itp.
      Social Metrics - ilośc i jakość tweetowanych linków, udostępnienia na FB, Google +1 (do niedawna) itp.
      Domain-Level Keyword Usage - czy keyword pojawia się w nazwie domeny, czy jego część pojawia się w nazwie domeny itp.
      Domain-Level Keyword-Agnostic Features - np. długość domeny, końcówka domeny (np. .com, .pl, .eu), czas odpowiedzi HTTP domeny itp.
       
      Ogólne twierdzenie jest takie, że jeśli reszta czynników jest równa, to ilość i jakość linków kierujących do strony robi sporą różnicę podczas porównania kilku stron z tej samej niszy. Mając to na uwadze oraz to, że Google wprowadza coraz więcej aktualizacji algorytmu, można spekulować na temat redukowania ważności linków na rzecz sygnałów z social media.
      Aktualnie jednak nie ma wątpliwości co do tego, że zdobywanie wysokiej jakości linków do strony pomoże Ci szybciej i lepiej zdobyć wysokie pozycje, a co za tym idzie - większy ruch na stronie (na temat tworzenia dobrej jakości linków porozmawiamy w rozdziale drugim). Kilkukrotnie w tekście pojawiało się określenie “dobrej jakości link” i to nie bez powodu - Google staje się lepsze i lepsze w wykrywaniu słabej jakości linków, więc jakość, a nie ilość ma teraz ogromne znaczenie. Dlatego właśnie pozycjoner powinien wiedzieć jakie techniki wybrać podczas linkbuildingu.
       
      Co musisz wiedzieć o linkach nofollow
       

       
      Istnieje pewien atrybut, który może czasem zostać dopisany do linku - nazywa się “nofollow”. Jeśli dodamy go do naszego linku, użytkownik nie zauważy żadnej różnicy. Jednakże kod wygląda nieco inaczej:
      <a href=”https://make-cash.pl” rel=”nofollow”>Forum o zarabianiu w sieci</a> Zauważ pojawienie się rel=”nofollow”. Daje to wyszukiwarce informację, aby nie przekazywać PageRanku do strony docelowej. Innymi słowy przekazujesz info, aby nie “ufać” temu linkowi i wyrzucić go z listy podczas decydowania o jakości linków Twojej strony. Nie pomoże on więc stronie w uzyskaniu wyższej pozycji.
      Głównym powodem, dla którego stron mogą używać nofollow wiąże się ze scenariuszem, w którym dana witryna nie ma wpływu na to jakie linki są na niej wrzucane. Admin takiej strony nie chce, by Google uznało, że popiera on daną stronę dodając do niej odnościk, ponieważ tak naprawdę nie wie co to za strona, do której pokazał się link w jego witrynie. Jest to częściej spotykane, niż może się wydawać. Oto kilka przykładów:
      Komentarze na blogach
      Posty na forach
      Komentarze w księgach gości
      Edytowalne strony Wiki (np. Wikipedia)
      Yahoo! Answers
      Sygnatury w księgach gości
       
      Użytkownik może swobodnie wklejać swoje linki w tych miejscach i ze względu na rozmiar tych witryn nie ma możliwości moderacji tych linków. Więc aby powstrzymać spamerów od wykorzystywania mocy danej strony, administratorzy specjalnie dopisują do wszystkich odnośników wrzucanych przez userów atrybut nofollow. 
      Kolejnym uzasadnieniem użycia nofollow jest zastosowanie ich przez osoby korzystające z reklam przy linkach, za które zapłacili. Jeśli więc zakupisz banner reklamowy na stronie, który linkuje do Twojej witryny, Google podpowiada, że powinien się tam pojawić atrybut nofollow, aby PageRank nie został przekazany dalej. Idea jest taka, że nie powinieneś otrzymywać dodatkowych korzyści poprzez kupowanie reklamy zawierającej link do Ciebie.
      Jakiś czas temu Google rozszerzyło tę koncepcję na Press Release, Article Directories oraz Advertorials (artykuł reklamujący dany produkt). Jest więc kilka przypadków, w których korzystanie z nofollow jest jak najbardziej uzasadnione. 
      Jeśli chodzi o Twoją pracę, powinieneś wiedzieć, że linki posiadające atrybut nofollow nie pomogą Twojej stronie równie bezpośrednio co linki bez tego atrybutu. Jednakże nie oznacza to, że nie warto ich pozyskiwać. Koniec końców typowi użytkownicy nie zauważą różnicy pomiędzy nofollow a dofollow (przeciwieństwo nofollow, czyli link, który nie posiada atrybutu nofollow) i klikną w link, dzięki czemu zostaną przeniesieni na Twoją witrynę. Jest to przecież kluczowy element kupowania reklam. Summa summarum, większość Twoich linków powinna być dofollow, jednakże nie rezygnuj z nofollow. 
       
      W jaki sposób linkbuilding może pomóc mojemu biznesowi?
      Jak już wspomniałem, linki są bardzo wyraźnym sygnałem dla wyszukiwarki. Wiemy więc, że zwiększanie ilości linków (tych dobrej jakości!) może znacznie podnieść Twoje szanse na wysoką pozycję w wynikach. Są jednak inne profity płynące z linkbuildingu. Mogą one być mniej oczywiste, ale nadal warto nad nimi przysiąść.
      Link building może często wiązać się z komunikacją pomiędzy różnymi stronami i blogami w tej samej niszy. Taka komunikacja nierzadko kończy się promocją stworzonej przez Ciebie treści - np. artykułu lub infografiki. Wspólnym celem jest uzyskanie linku, jednakże uzyskać można dużo więcej - możesz zbudować długotrwałą współpracę z influencerami, a to może utwierdzić Twoją pozycję na rynku jako zaufanej firmy. Influencerzy są w dzisiejszych czasach poważani i uznawani za “ewangelistów internetu” - współpracuj z nimi, a nie będziesz musiał polegać jedynie na budowaniu linków. 
       
      Pośredni ruch
      Wspomniałem już o wpływie linków na wyniki wyszukiwania, ale co z wpływem naszego linkbuildingu na ruch pośredni? Dobrej jakości link na często odwiedzanej stronie może prowadzić do zwiększenia ilości wizyt na Twojej witrynie. Jeśli strona, na której zostawiłeś swój odnośnik jest dodatkowo związana z Twoją niszą, możesz również liczyć na większą ilość leadów. Ponownie - wartość linku wzrasta i wychodzi poza samo SEO, ponieważ celuje on również bezpośrednio w klientów. Doskonałym przykładem tego typu sytuacji jest guest post napisany przez Michael’a Ellsberg’a na blogi Tim’a Ferriss’a. Napisał on również case study w Forbes tłumacząc jak wartościowy był dla niego ten guest post. 
      Innymi słowy, zainteresowana tematem grupa odbiorców na pojedynczym blogu była bardziej skłonna do posłuchania rad blogera niż (na przykład) widzowie byliby chętni do czytania paska na Polsacie nawet, jeśli ta druga grupa była znacznie większa od tej pierwszej.
       
      Budowanie marki
      Dobry link building może pomóc zbudować i ustabilizować pozycję Twojej firmy na rynku. So pewne techniki linkbuildingowe polegające np. Na tworzeniu treści, które mogą ukazać odbiorcom Twoją wiedzę w danej dziedzinie, a to może się znacznie przysłużyć Twojej marce. Na przykład, jeśli stworzysz treść bazującą na danych rynkowych i opublikujesz ją, masz szansę stać się rozpoznawalny na rynku. Kontaktując się z influencerami i próbując zyskać linki do swojej treści pokazujesz swój profesjonalizm w temacie i chęć dzielenia się informacjami z innymi ludźmi w tej dziedzinie. 
       
      Różnica między tworzeniem a uzyskiwaniem linków
      Lub też posiadanie strony, do której warto linkować…
      Zanim rozpoczniesz budowanie linków, najpierw musisz mieć treść, do której te linki będziesz tworzył. Najczęściej jest to strona główna. Często zdarza się również, że linki budowane są do konkretnych wpisów na blogu, artykułów czy grafik. Może być tak, że te rzeczy istnieją na długo przed rozpoczęciem przez Ciebie kampanii linkbuildingowej. Może jednak być również tak, że tworzysz je specjalnie pod budowanie linków. 
      Tak mniej więcej można opisać koncepcję uzyskiwania linków. Każda kampania linkbuildingu zaczyna się od czegoś, do czego warto linkować. Ciężko jest zbudować dobrej jakości linki do słabej jakości treści. Jeśli jednak rozpoczniesz od czegoś naprawdę wartościowego, co ludzie uznają za pomocne i warte udostępniania, linkbuilding okaże się dużo łatwiejszy.
       
      Zapraszamy do przeczytania części drugiej oraz do przejrzenia oferty narzędzi przydatnych w linkbuildingu, które kupisz za ułamek ceny rynkowej!
       
    • Przez WudoKa
      Cześć,
      Nie chcę odkopywać tematów a na uploadingu zjadłem już nie jednego kartofla więc wrzucam tutaj listę moich warezów z których korzystam i które będę na bieżąco aktualizował - będę to robił jak któryś padnie albo zostanie dodany nowy. Jeżeli na każdym forum będziecie mieli dwa konta (co bardzo polecam) to można szybką kase zgarnąć.
      files4you.org cs-puchatek.pl darksiders.pl darkarea.pl vipersat.pl super-warez.eu legalsite.eu fileland.pl vorek.pl prezone.pl bluewarez.pl pobieramy24.pl zajefajna.com darkw.pl darkmachine.pl exsite.pl dx-team.org warez-ts.org sdcv.pl warezik.eu Jeżeli masz do polecenia jakiś warez to dawaj znać - zaktualizuję listę!
    • Przez Dawid
      W związku z obecną sytuacją kurs z akademii Ahrefs jest dostępny całkowicie za darmo. Nie jest wymagane nawet zakładanie / logowanie się na konto Ahrefs. 
      https://ahrefs.com/academy/blogging-for-business
      Prawie 5 godzin wiedzy na temat zwiększania ruchu na blogu i przekładania tego ruchu na konwersje. Kurs jeszcze kilka dni temu był do kupienia na stronie za 799$ (albo 699$ dokładnie nie pamiętam). 
      Nie wiem ile jest naprawdę warty, ale spis treści wygląda interesująco.
      Podzielcie się waszą opinią na temat tego kursu  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .