Skocz do zawartości

UniwersytetSocialMedia

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Nowy

Informacje

  • Zarabiam na
    Afiliacja, copywriting, ecommerce

Ostatnie wizyty

173 wyświetleń profilu
  1. Na pewno nie jest to tak proste, jak było kiedyś. Instagram stara się walczyć z takimi praktykami i ich algorytmy są coraz lepsze. Jeżeli chodzi o korzystanie z botów, to jeśli chcesz budować swoje konto w sposób jakościowy (profil firmowy czy profil influencera), to najlepiej unikać takiej automatyzacji bezpośrednio na promowanym koncie. Możesz zastosować metodę matki i dzieci. Konto matka to Twoje główne konto, które chcesz promować. Konta dzieci to natomiast konta, na których stosujesz automatyzację przy pomocy bota. Konta dzieci przekierowują ruch na konto matkę. Ten sposób powinien pozwolić Ci uniknąć nieprzyjemności na głównym koncie (ban, obcięte zasięgi). Musisz jednak pamiętać o maskowaniu tożsamości. Instagram może polecieć po IP, a wtedy wszystkie konta będą miały obcięty zasięg. Co do prowadzenia takich usług „za opłatą” to uważaj. Jeśli chcesz jakościowo budować Twój profil, to nie ma tak, że ktoś Ci magicznie ściągnie kilka tysięcy osób na profil, które na pewno zainteresują się Twoimi treściami. Jeżeli chcesz tworzyć profil w sposób jakościowy, to podstawą jest dobry content. Jeśli jesteś pewny swojego contentu, a masz spory budżet, to puść po prostu reklamę na Instagramie. Prowadzenie takich usług „za opłatą” to z reguły pozyskiwanie śmieciowych obserwujących. Takie firmy z reguły idą na ilość, a nie jakość. Chyba że zależy Ci tylko na liczbie. Jeśli tak, to kup sobie obserwujących przez jakiś panel i tyle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .