Skocz do zawartości
  • Jak zarabiać przez Internet?

    Dołącz do nas, a na pewno zaczniesz zarabiać! Uzyskaj dostęp do unikalnych materiałów i najlepszych metod zarabiania! Pokażemy Ci jak zarabiać na afiliacji, CPA/PPA, Instagram, SMS, programach partnerskich i wielu innych! Często aktualizowane materiały i pomocna społeczność. Zarejestruj się za darmo!

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jestem Piotrek. Jestem z wami od niespełna tygodnia. Bardzo dużo nowych dla mnie informacji, ale z natłokiem informacji czas mi wystarczy.
Nie chcę jednak zaczynać nauki od wewnątrz czy na opak, w każdym bądź razie, wiem, jak to jest się uczyć sam (Mam ogromne doświadczenie w uczeniu się w pojedynkę). jest bardzo dużo pożytecznej treści i niby posty zachowują kolejność to ja błądzę jak dziecko we mgle stale czytając przeróżne tematy.
Zdaje sobie sprawę, że dla was to podstawy programowania, ale byłbym naprawdę wdzięczny, jakby ktoś mógł choć trochę poświęcić swojego czasu, posuwając mi znaki jak w Podchodach. Kto pamięta kiedy się bawił w Podchody? Na początku, zrobiłem krok do pionu z Konkursami i loteriami... " promowanie też po grudzie ;/ "
                                                ......wycieczka do wspomnień ? ...he:)
Życzę Wszystkim, żeby układało się pomyślnie! :) 

Dziękuję za Uwagę.

Edytowane przez Ciamciaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Wujek Ziemny
      Serwer VPS
      W internecie znajdziemy mnóstwo firm ofertujących serwery VPS. Problem polega jednak na tym, że nie zawsze cena idzie w parze z jakością. Może zdarzyć się tak, że zakupimy serwer za setki złotych, a ten nie będzie spełniał naszych oczekiwań. Dlatego w tym temacie zapoznasz się z ofertami hostingodawców, z usług sami korzystamy (lub korzystaliśmy), i które możemy z czystym sumieniem polecić.
       
       
      Tanie serwery VPS - gdzie kupić?
      Polecamy sprawdzonych usługodawców. Serwery VPS Windows możesz kupić w niskich cenach tutaj:
      1. Hyonix - Najtańszy VPS już za $6.5 miesięcznie, 7 dni na ewentualny zwrot pieniędzy, płatność PayPal, Bitcoin, PM, Visa/MasterCard, serwery w USA/EU, możliwość użytkowania botów, programów SEO, IPTS, Jingling, hostowania stron, faucetów kryptowalut itp.
      serwery wyposażone zarówno w dyski SSD, jak i HDD wirtualizacja Hyper-V dla najlepszych efektów bardzo dobry kontakt z supportem KUPON: MAKECASHPL -> kupon uprawnia do 10% zniżki na dowolne zamówienie i jest na stałe doliczony do odnowień tej samej usługi!
       
      2. SolidSEOVPS - najtańszy serwer VPS Windows już za $9.95 miesięcznie, serwery stworzone do działania z softami SEO (SENuke, GSA, XRumer, Scrapebox itd.), 65 różnych lokalizacji serwerów, bardzo duża przepustowość łącza, płatności PayPal, Visa, MasterCard, Stripe, Amex, 7 dni na ewentualny zwrot pieniędzy.
      serwery przystosowane do działania z programami SEO duża realna przepustowość łącza KUPON: BHW lub BHW10
       
      3. GreenCloudVPS - najtańszy windows VPS już za $8 miesięcznie, serwery zlokalizowane na 3 kontynentach, serwery zoptymalizowane specjalnie pod programy SEO oraz Jarvee, płatności PayPal, Bitcoin, PerfectMoney, WebMoney, 7 dni na ewentualny zwrot pieniędzy.
      support działa 24/7 serwery przystosowane do narzędzi SEO, Jarvee, Jingling, Hitleap itd.  duża realna przepustowość łącza KUPON: BHW
       
      4. ShapeHost - najtańszy VPS za $15 miesięcznie, możliwość zakupu serwera cloud (chmura), serwery z dyskami SSD lub HDD, lokalizacja serwerów to USA/EU, codzienne automatyczne backupy, płatności PayPal, Stripe, MasterCard, Visa oraz American Express, 7 dni na ewentualny zwrot pieniędzy.
      codzienne backupy możliwośc użytkowania softów SEO KUPON: D6SJATE4DYU6EF
       
      5. HostStage - najtańszy serwer VPS Windows za $8.95 miesięcznie, możliwość kupienia dedykowanego VPS Windows, wirtualizacja Hyper-V, możliwośc zmiany IP na żądanie, 30 dni na ewentualny zwrot pieniędzy, możliwość korzystania z programów SEO.
      możliwośc zmiany IP serwera 30 dni na zwrot pieniędzy wirtualizacja Hyper-V KUPON: 20WINBHWOFF
       
      6. AheadHostLLC - bardzo tanie serwery vps już od $5 miesięcznie, płatność PayPal, MasterCard, Visa, Bitcoin, Amex, Discover Network, możliwośc korzystania z softów SEO, serwery zlokalizowane w USA i Europie, 7 dni na ewentualny zwrot pieniędzy.
      najtańszy VPS w całym zestawieniu gwarancja, że downtime wyniesie 0% KUPON: 15%LIFETIMEOFF
       
      7. KVCHosting - najtańszy serwer vps już za $9.89 miesięcznie, zwrot pieniędzy w przypadku, gdy serwer różni się od tego przedstawionego w ofercie, ochrona DDoS w pakiecie, możliwość wykupienia SEO VPS z bazą wielu IP.
      serwery wyposażone w dyski SSD ochrona DDoS możliwość zakupu serwera SEO KUPON: BHW20
       
      8. AstroVM - polski dostawca usług hostingowych, najtańszy VPS Windows za 75zł brutto miesięcznie, gwarantowane zasoby takie jak CPU czy RAM, możliwość instalowania dowolnych aplikacji dostępnych dla Windows.
      krajowy dostawca gwarantowane zasoby  
      Zanim zastanowisz się czy warto wybrać darmowy VPS, spytaj samego siebie - czy coś, co jest darmowe będzie odpowiadało Twoim wymaganiom? Oczywiście istnieją darmowe VPS, np. od Amazon, ale nie masz tam możliwości rozbudowywania go w miarę swoich potrzeb - dostajesz jeden konkretny setup i tu kończą się Twoje możliwości. Tani VPS to dobre rozwiązanie nie tylko stawiających pierwsze kroki w SEO (lub innych dziedzinach), ale również dla tych, którzy korzystają programów niewymagających niebotycznych zasobów. Również vps hosting jest dobrym rozwiązaniem dla osób, które są już znużone hostowaniem swoich stron na współdzielonych serwerach. Wybieraj mądrze
    • Przez Wujek Ziemny
      YouTube to najpopularniejsza platforma streamingowa na świecie. Znajduje się on wśród trzech najczęściej używanych serwisów pod względem ilości użytkowników dziennych. Pozwala on na subskrybowanie kanałów, otrzymywanie powiadomień o nowych filmach. Jeśli jesteś twórcą, możesz utworzyć własny kanał. Możesz tam wrzucać swoje filmy, zbierać subskrybentów i zarabiać pieniądze monetyzując swoje dzieła. Jeśli jednak po jakimś czasie postanowisz usunąć swój kanał, to proces ten jest bardzo prosty i trwa zaledwie minutę.
       
      Jak usunąć kanał na YouTube
      Wejdź na YouTube i upewnij się, że jesteś zalogowany na odpowiednim koncie Kliknij ikonę profilu w prawym-górnym rogu ekranu i jeśli nie jesteś jeszcze zalogowany jako kanał, kliknij Przełącz konto, po czym wybierz konto kanału, który chcesz usunąć

        Teraz kliknij w ikonę profilu i wybierz Ustawienia Z lewej strony wybierz Ustawienia zaawansowane

        Na środku ekranu, na samym dole wybierz opcję Usuń kanał Ponownie zaloguj się na konto, aby potwierdzić swoją tożsamość Wybierz czy chcesz tylko ukryć swój kanał, czy też chcesz usunąć go trwale łącznie ze wszystkimi treściami

      Kliknij USUŃ MOJE TREŚCI i gotowe - Twój kanał został permanentnie usunięty. Pamiętaj, że tego procesu nie da się odwrócić - raz usunięty kanał nie zostanie już nigdy przywrócony. 
       
    • Przez Wujek Ziemny
      Aby zmienić nazwę na YouTube, będziesz musiał przejść przez ustawienia swojego konta Nazwę konta YouTube możesz zmieniać maksymalnie 3 razy w ciągu 90-ciu dni, więc upewnij się, że zmieniasz ją na taką, która Ci odpowiada Czy nadal używasz nazwy konta/kanału YouTube, którego używałeś w podstawówce? Jeśli tak, to pewnie nie jest to wyszukana nazwa, a wręcz można by zaryzykować stwierdzenie, że może być ona raczej obciachowa A może po prostu zmieniły się Twoje zainteresowania i ciekawi Cię inny rodzaj filmów, który nie pasuje do Twojego aktualnego nicku?
      Nie ma problemu - po prostu zmień nazwe swojego konta YouTube! Zmiana ta jest prosta, a cały proces zajmuje mniej niż minutę.
      Pamiętaj jednak, że nazwę możesz zmienić 3 razy w ciągu 90-ciu dni, więc upewnij się, że nowa nazwa jest odpowiednia.
       
      Jak zmienić nazwę na YouTube
      Wejdź na stronę YouTube i upewnij się, że jesteś zalogowany na odpowiednie konto Kliknij na ikonę swojego konta w prawym-górnym rogu ekranu (będzie to zdjęcie, które wcześniej wybrałeś lub kółko z literkami w środku) Kliknij Ustawienia


        Na następnej stronie zobaczysz swoją aktualną nazwę na YouTube - kliknij napis Edytuj w Google


        Zmień dane na takie, które Ci odpowiadają i kliknij Zapisz
      To wszystko - teraz możesz cieszyć się nową nazwą użytkownika na YouTube! Twoja nowa nazwa pojawi się na Twoim kanale, wszystkich filmach, które wrzuciłeś oraz przy wszystkich komentarzach, które napisałeś.
    • Przez Wujek Ziemny
      Spis treści:
      [Część 1] Czym jest linkbuilding - definicja, czemu linkbuilding jest ważny [Część 2] Typy linków - czyli linkbuilding robiony w odpowiedni sposób [Część 3] Kampania linkbuildingowa - z czym to się je [Część 4] Linkbuilding - taktyki budowania linków [Część 5] Jak ocenić czy backlink jest dobrej jakości [Część 6] Dobry, zły i brzydki linkbuildingu - czyli whitehat vs blackhat [Część 7] Linkbuildingowe triki, które każdy powinien znać  
      Ta ostatnia już część serii poradników przybliży Ci kilka trików linkbuildingowych przydatnych w codziennej pracy. Kilka z nich było pokrótce opisanych w poprzednich częściach poradnika, ale wszystkie z nich są dość konkretne i założę się, że przydadzą Ci się niezależnie od niszy, nad którą będziesz pracował.
       
      Przyspieszenie procesu poszukiwania miejscówek za pomocą list
      Powiedzmy, że pracujemy nad niszą związaną z kulinariami i chcielibyśmy znaleźć blogi, na których warto zostawić link - potrzebujemy ich, by skontaktować się z webmasterami i rozpocząć outreach. Naszym pierwszym odruchem będzie zapewne wyszukiwanie po słowach kluczowych typu "blog kulinarny" lub podobnych. Da to zapewne dobre rezultaty, ale będziemy musieli przekopać się najpierw przez wiele, wiele wyników zanim uzyskamy odpowiednią ilość blogów.
      Aby przyspieszyć ten proces możesz wpisać w Google hasło "lista blogów kulinarnych", która da następujący wynik:

      Jak widzisz, na pierwszej stronie wyników wyszukiwania znajduje się mnóstwo list z blogami kulinarnymi, które już ktoś wcześniej przygotował. Nie tylko pomoże Ci to znaleźć takie miejscówki szybciej, ale pomoże również w ocenie jakości tych miejscówek, ponieważ lista została przygotowana tak, by znalazły się tam tylko wartościowe strony.
       
       
      Wyszukiwanie bloggerów za pomocą Followerwonk
      Followerwonk to świetne narzędzie, które pozwala Ci na analizę kont Twitter. Jest to narzędzie od MOZ, jednakże dostępne oddzielnie za nieco mniejszą cenę.

      Jedną z funkcji serwisu jest możliwość wyszukiwania wpływowych bloggerów w sposób szybki i łatwy. W opcji Search bios możesz wpisywać hasła takie jak np. "fashion blogger". Znajdzie to oczywiście osoby z tym słowem kluczowych w bio. 
      Możesz następnie eksportowac wyniki do CSV lub XLS, co pozwoli Ci sprawdzić który z tych bloggerów posiada stronę internetową załączoną w opisie swojego profilu. Jeśli ją posiadają, możesz sprawdzić czy odpowiada Ci ona pod względem tematyki, a następnie rozpocząć outreach.
       
       
      Zdobywanie większej ilości linków ze swoich infografik
      Tak jak guestblogging, linkbuilding opierający się na infografikach stał się niezwykle popularny. W uproszczeniu, proces ten polegać będzie na zdobywaniu linków w taki sam sposób jak opisany wcześniej trik dot. linków z treści. Jest jednak jeden dodatkowy krok, który musimy wykonać, aby zdobyć jeszcze więcej linków.
      Technika ta opiera się na fakcie, że niektórzy ludzie będą embedować Twoje infografiki, ale nie będą dodawać w nich linka do Twojej strony. Jest to dość powszechne, więc szansa na zdobycie linka poprzez skontaktowanie się z webmasterem takiej strony jest dość duża.
      Aby to zrobić, musisz znaleźć nazwę pliku Twojej infografiki z miejsca, w którym ją hostujesz. Pamiętaj, że potrzebna jest nam nazwa właściwego pliku JPG lub PNG. Możesz to zrobić klikając infografikę prawym klawiszem myszy i wybierając "Kopiuj adres obrazu".

      Następnie musimy przejść do Google images i kliknąć wskazany strzałką symbol:

      Wklejamy adres naszej infografiki i klikamy Search by image:

      Wyświetli Ci się lista obrazów. Teraz jedyne co musisz zrobić, to wejście na strony z obrazami i upewnienie się, że posiadają one odnośniki do Twojej witryny. Jeśli ich nie posiadają, wyślij krótki e-mail do webmastera danej strony i poproś o dodanie linka do oryginalnego Twórcy infografiki.
       
       
      Podsumowanie
      To już koniec serii poradników o linkbuildingu dla początkujących. Mamy nadzieję, że podobała Wam się cała seria i że wyciągnęliście z niej jakieś cenne informacje  Pamiętajcie, że SEO zmienia się niemalże z dnia na dzień i zawsze warto być "na czasie" z nowymi informacjami. Jedna rzecz jednak nigdy się nie zmieni - skupcie się na jakości swoich linków i swoich stron. Jest to jedyny pewnik w całej branży.
    • Przez Wujek Ziemny
      Spis treści:
      [Część 1] Czym jest linkbuilding - definicja, czemu linkbuilding jest ważny [Część 2] Typy linków - czyli linkbuilding robiony w odpowiedni sposób [Część 3] Kampania linkbuildingowa - z czym to się je [Część 4] Linkbuilding - taktyki budowania linków [Część 5] Jak ocenić czy backlink jest dobrej jakości [Część 6] Dobry, zły i brzydki linkbuildingu - czyli whitehat vs blackhat [Część 7] Linkbuildingowe triki, które każdy powinien znać  
      Często można się spotkać z rozmowami na temat "whitehat" lub "blackhat" SEO (rzadziej można też trafić na dyskusje dot. greyhat, który dotyczy przestrzeni pomiędzy whitehatem a blackhatem). Zazwyczaj rozmowy te dotyczą linkbuildingu. Ta część serii poradników pomoże Ci zrozumieć różnice między tymi technikami oraz poznać zalety i wady obu z nich.
       
      Linkowanie Whitehat
      Strategia whitehat to taka, która niesie za sobą jak najniższe ryzyko i zazwyczaj współgra z wytycznymi Google/Bing dot. linkowania stron. Używanie technik whitehatowych oznacza więc, że masz bardzo małe szanse na jakiekolwiek nieprzyjemności ze strony wyszukiwarek internetowych w kwestii ruchu ograniczonego banem/filtrem.
      Oto kilka przykładów whitehatowego linkbuildingu:
      Tworzenie własnego, ciekawego i dobrego jakościowo contentu Tworzenie zaangażowanej społeczności, która wchodzi w interakcję z Twoją stroną Promocja strony wśród odpowiednio stargetowanej grupy osób w sposób szczery i etyczny, np. przez pisanie spersonalizowanych maili Zalety takiego podejścia to m.in. to, że nie musimy martwić się o auaomatyczne lub manualne działania ze strony wyszukiwarek (bany/filtry). Whitehat działa świetnie w przypadku prawdziwych użytkowników i pozwala na zbudowanie długotrwałych i silnych wyników, które nie znikną z dnia na dzień.
      Wady - musimy stale skupiać się na dość mocno oddalonym od nas celu zamiast na szybkich korzyściach. Strategia whitehat ma to do siebie, że wymaga czasu, by pokazać swoje zalety i zwiększyć Twój zasięg. 
       
      Linkowanie Blackhat
      Dawniej słowo bloackhat było używane do określenia hackerów komputerowych, choć aktualnie najczęściej korzystamy z niego do określenia technik, które mają na celu obejść wytyczne wyszukiwarek. Ich celem jest odnalezienie luk w algorytmach i wybicie stron na pozycje wyższe, niż te uznane wcześniej przez w/w algorytmy.
      Kilka przykładów:
      Cloacking - pokazywanie wyszukiwarce innych treści niż te, które widzą prawdziwy użytkownicy Umieszczanie ukrytych linków na stronach, do których nie posiadasz uprawnień Ukrywanie na stronie tekstów pokazywanych tylko wyszukiwarkom, najczęściej tekstów pełnych słów kluczowych, na które chcemy się wybić Taktyki te rzadko działają na dłuższą metę, ponieważ algorytmy są stale aktualizowane w celu pozbycia się osób korzystających z blackhatu. Oznacza to, że ruch oraz pozycje mogą spaść drastycznie nawet w ciągu jednego dnia. 
       

      Czemu whitehat jest tak ważny
      Powiedzmy, że budujesz biznes online i chcesz, by ten biznes utrzymywał się na rynku przez długie lata. Jeśli chcesz to zrobić, musisz ostrożnie dobierać taktyki oraz stale oceniać ryzyko, które za nimi idzie. Na przykład, firma offline'owa może spróbować jakiegoś "triku" PRowego, którego celem będzie zwiększenie rozpoznawalności marki. Nieodłącznym ryzykiem jest wtedy możliwość, że trik ten nie wyjdzie, co negatywnie wpłynie na markę oraz odstraszy potencjalnych klientów.
      Jako firma musisz znaleźć równowagę pomiędzy zyskami a potencjalnymi stratami każdej aktywności marketingowej.
      Dlatego właśnie techniki whitehat są tak ważne - niosą za sobą najmniejsze ryzyko i jest bardzo mało prawdopodobne, byś został ukarany przez Google. Skupiają się one na dodawaniu prawdziwych i wartościowych treści do internetu. Jeśli chcesz zbudować bazę lojalnych klientów, która nie tylko chętnie od Ciebie kupuje, ale również chętnie poleca Cię innym, musisz dostarczać im ciekawych i wartościowych informacji.
      To, co działa dziś może nie działać jutro - gdzie wtedy zostaniesz? Wielu blackhatowców zamieni jedną blackhatową technikę na drugą i koło się zamknie. Problem jednak jest taki, że dla większości firm jest to niedopuszczalna sytuacja. Jeśli więc porównamy to z technikami whitehatowymi, to pewnie zauważysz, że działasz w celu uzyskania długotrwałego efektu. I choć jedne działania mogą nieść za sobą lepsze rezultaty niż inne, to nie musisz stale oglądać się za siebie i obawiać się kolejnych aktualizacji algorytmu Google.
       

      Słów kilka o kupowaniu linków
      Linkbuilding to często ciężkie zajęcie. Szczególnie we wczesnym stadium naszej kariery, kiedy nadal staramy się zbudować sobie reputację, znaleźc odpowiednich ludzi do współpracy i tworzyć dobre jakościowo treści. Nie jest więc trudno zrozumieć, że pozycjonerzy szukają czasem drogi na skróty. W tym akapicie skupimy się na kupowaniu linków.
      Na wstępie warto zaznaczyć, że kupowanie linków jest wbrew zasadom Google!
      Wyszukiwarkom przeszkadzają kupowane linki, ponieważ zaburza to organiczne wyniki wyszukiwania. Oficjalnym celem jest stworzenie algorytmu, dzięki któremu strony będą wysoko w wynikach, ponieważ na to zasługują, a nie dlatego, że mają duż pieniędzy na kupowanie  backlinków. Zauważ również, że w wytycznych wspomniane są linki do manipulowania PageRank'iem - oto różnica pomiędzy kupionym backlinkiem a kupioną reklamą
      Kupowanie reklam, które linkują do Twojej strony jest w porządku i może być to świetny sposób na zbudowanie sobie renomy. Jednakże warto wtedy zadbać o to, by reklama nie przekazywała PR do Twojej strony. Jest na to kilka sposobów:
      Dodanie atrybutu nofollow Dodanie JavaScript w linku, by Google nie mogło przez niego przejść Stworzenie przekierowania w robots.txt Te techniki sprawią, że reklama nie wpłynie na Twój PageRank, czyli nie będzie to miało żadnego wpływu na Twoje pozycje.
      Ogólnie rzecz biorąc, kupowanie linków to ryzykowna sprawa i jest to rzecz nieopłacalna dla większości firm. Krótkoterminowe zyski są często przewyższane przez zyski długoterminowe i jeśli tworzysz prawdziwą markę oraz chcesz korzystac z organicznych wyników Google do zdobycia klientów, to kupowanie linków może być ryzykowne.
       

      Blackhat SEO, filtry i bany
      Jeśli zostaniesz przyłapany na łamaniu zasad Google, to prawdopodobnie zostaniesz za to ukarany. W zależności od przewinienia, karą może być utrata pozycji na kilka tygodni lub miesięcy. Może też być to kara, która zostanie zdjęta dopiero po tym, jak naprawisz istniejący problem. W internecie można znaleźć kilka przykładów dużych firm, które zostały ukarane przez Google za łamanie ich wytycznych.
      JC Penney - duża firma z USA została mocno ukarana w Lutym 2011 za kupowanie dużej ilości linków targetujących konkretne keywordy. Dopiero po kilku miesiącach strona zaczęła odbijać się od dna, a pracownicy musięli poświęcić mnóstwo czasu na usunięcie linków.
      Innym przykładem, który miał miejsce kilka tygodni później jest Overstock, który został ukarany za dawanie zniżek uniwersytetom w zamian za linki. W tym przypadku strona również została ukarana na kilka miesięcy.
      Znanym przypadkiem w UK jest sytuacja z 2013 roku, kiedy to kwiaciarnia Interflora została ukarana na 11 dni. Google nie skomentowało całej sytuacji, ale większość twierdzi, że sprawa dotyczyła linków.
      Wszystkie te przykłady trafiły na nagłówki, ponieważ ukarane firmy były duże i rozpoznawalne. W rzeczywistości jednak, Google rozdaje te kary praktycznie codziennie. Są różne rodzaje takich kar:
       
      Działania ręczne
      W tym przypadku pracownik zespołu Google nakłada na stronę karę osobiście po znalezieniu naruszeń regulaminu. Może być to cokolwiek, od kupowania linków, przez złe przekierowania aż do cloakingu. Aby pozbyć się tej kary należy wysłać prośbę o ponowne rozpatrzenie uwzględniając w niej:
      Co zrobiliśmy, by naprawić problem Jak planujemy uniknąć tych sytuacji w przyszłości Jasny dowód na oba powyższe Wtedy pracownik ponownie rozpatrzy Twoją prośbę i zadecyduje czy zdjąć karę. Czasem może być tak, że zgłosi się on do Ciebie ponownie z twierdzeniem, że zrobiłeś za mało i że nadal musisz popracować nad problemem. Dobrym przykładem jest sytuacja, gdy zostałeś ukarany za kiepskiej jakości linki i nie usunąłeś ich wystarczającej ilości.
      Ręczne działania są zawsze widoczne w Google Search Console.
       
      Filtr algorytmiczny
      Google potrafi automatycznie znaleźć problem z Twoją stroną i automatycznie zaaplikować odpowiednią karę. Jest to zazwyczaj spowodowane jakimś problemem na stronie, np. cloakingiem lub ukrytymi linkami. Musisz więc naprawić problem, by pozbyć się filtra. Nie musisz wysyłać zgłoszeń, ponieważ kara może zostać zdjęta przy następnym crawlowaniu strony przez robota Google. Niestety, czasem jednak filtr trzyma się jak rzep psiego ogona i mimo wszystko musimy wysłać prośbę o rozpatrzenie. 
       
      Jeśli nie wiesz jak pozbyć się bana lub filtra, to pomoże Ci w tym ten poradnik dot. Ahrefs:
       
       
      Czemu zwykła wymiana linków to zły pomysł
      W dawnych czasach wymiana linkami z innymi stronami WWW była świetnym sposobem na pozyskiwanie backlinków. Sposób ten był jednak mocno nadużywany - pozycjonerzy zamiast wymieniać się linkami z dobrymi jakościowo stronami, wymieniali się dosłownie z kim popadnie. Doprowadziło to do sytuacji, gdzie niektóre witryny miały specjalne podstrony do wymiany linków. Witryna taka miała więc na takiej podstronie linki do setek lub nawet tysięcy innych witryn niezwiązanych w żaden sposób z jej własną tematyką. 
      Z tego powodu Google walczy z praktyką wymiany linków.
      Gdy mowa o linkbuildingu, Google chce, by linki był zdobywane uczciwie. Mają one być wyznacznikiem jakości strony, a nie towarem. Dlatego wyszukiwarka ta nie ma problemu ze stronami linkującymi do siebie, ale muszą mieć one ku temu powód (czyt. dobrej jakości treści). Normalnym więc będzie, gdy np. news na BBC zostanie zacytowany w CNN, a kilka tygodni później CNN zacytuje BBC. Jest to technicznie wymiana linków, ale czy uważasz, że Google ukaże za to obie te strony? Nie, ponieważ mają one powody, by do siebie linkować i robią to w sposób naturalny dla dobra swoich użytkowników.
      A teraz postaw to sobie obok strony, która posiada na jednej z podstron tysiące nagich linków, wszysktich kierujących do tysięcy stron niezwiązanych ze sobą w żaden sposób. Wtedy łatwiej Ci będzie zauwazyć róznicę między dobrą a złą wymianą linków
       
      Pamiętaj, że wszelką optymalizację swoich backlinków najlepiej wykonywać z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi. Narzędzia te jednak często sporo kosztują. Dlatego polecamy Ci sprawdzenie naszej oferty SeoTools, gdzie znajdziesz mnóstwo serwisów dla profesjonalistów za zaledwie ułamek ceny!
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .