Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

ero

Ktokolwiek mówi, że nigdy nie widział reklamy dla dorosłych, kłamie. Mężczyźni, kobiety, młodzi i starzy - ludzie z całego świata zawsze wchodzili na… pewne strony i ten trend raczej nie zaniknie. Nazwij to instynktem lub biologią, ale możesz też nazwać to świetną opcją zarobku - bo każdy, kto pracuje z programami partnerskimi powinien tak o tym myśleć.

Z poniższego artykułu dowiesz się czemu ta nisza zasługuje na Twoją uwagę!

Czym są reklamy adult/ero

Nazwa adult to nic innego jak “bezpieczne” słowo na wszystko związane z pewnymi rozrywkami dla dorosłych - produktami, usługami online (kamerki, streamy, czaty), jak również dla wszystkich innych rzeczy z tym związanych. Nazwa ero przecież nie wzięła się znikąd ;) Najważniejsze jest jednak, że jest to bardzo dochodowy biznes, który z roku na rok coraz bardziej się rozrasta, bez względu na przeciwieństwa losu takie jak np. Pandemia.

Bądźmy szczerzy - zawsze istniało duże zapotrzebowanie na treści ero. I choć wprowadzono wiele regulacji i restrykcji w ciągu ostatnich lat, nisza adult nadal jest na samym szczycie drabinki programów partnerskich.

Warto też dodać, że osoby promujące oferty inne niż ero targetują też ewentualnie i adult. Oznacza to jednak, że choć ich reklamy nie są bezpośrednio powiązane z tą niszą, to istnieje potencjał w promowaniu ich na obu typach ruchu - mainstreamowym i dla dorosłych.

oferty randkowe

Oferty ero w programach partnerskich - gdzie ich szukać

Kiedy pojawia się jakaś popularna i dochodowa nisza w marketingu internetowym, istnieje już mnóstwo informacji na jej temat. Często informacje te są niestety bezużyteczne. A jeśli cała tematyka jest uznawana za tabu, jest jeszcze gorzej.

Dlatego, aby znaleźć prawdziwe i użyteczne informacje, osoby pracujące z programami partnerskimi muszą wiedzieć gdzie ich szukać. Stąd nasza lista kilku sieci/programów partnerskich i ich oferty ero.

 

CrakRevenue

promowanie ero

CrakRevenue to sieć CPA stworzona przez jednych z najlepszych marketerów na rynku. Serwis wyróżniają małe, ale za to wysoko konwertujące zasoby, testowane przez ich własny zespół. Do Twojej dyspozycji jest ponad 700 ofert adult/ero/dating gwarantujących stały zarobek.

  • Dostępne GEO: globalne
  • Target: mobile i desktop
  • Rodzaje ofert: SOI, DOI
  • Modele ofert: CPA, CPL, CPS, RevShare
  • Prelandery: Dostępne

 

FireAds

promowanie ofert ero

FireAds to Polska sieć istniejąca na rynku od lat. Niech jednak nie zmyli Was ich pochodzenie - mają oferty nie tylko dla naszego kraju, ale również dla praktycznie całego świata, nie tylko z działu ero. Na dzień pisania tego tekstu znajdziemy tam ponad 35 ofert w sekcji Dla dorosłych z różnymi stawkami!

  • Dostępne GEO: globalne
  • Target: mobile i desktop
  • Rodzaje ofert: SOI, DOI
  • Modele ofert: CPA, CPL, CPS
  • Prelandery: Dostępne

 

MyLead

jak promować oferty ero

MyLead to nasza rodzima sieć programów partnerskich, ale nie ograniczają się tylko do rynku PL. ML prężnie rozwija się i działa na rynku globalnym. Na dzień pisania tego poradnika znajdziemy tam aż 485 ofert dla dorosłych, w tym ERO, dating oraz kamerki. Są one dostępne zarówno pod Polskę, jak i resztę świata.

  • Dostępne GEO: globalne
  • Target: mobile i desktop
  • Rodzaje ofert: SOI, DOI
  • Modele ofert: CPA, CPL, CPS, COD, PPI
  • Prelandery: Niedostępne

 

Najlepszy format reklam pod ruch ERO

Dane z Zeropark udowadniają, że reklamy adult mogą przynieść naprawdę spore zyski. Oto kilka wskazówek co działa najlepiej w przypadku promowania takich reklam.

Pop Traffic - ruch Pop

Reklamy Pop są tanie, łatwe, jest mnóstwo ruchu do testowania i skalowania. Dlatego właśnie są tak często rekomendowane mniej zaawansowanym marketerom. Nie oznacza to jednak, że Ci bardziej zaawansowani z niego nich nie korzystają. Wręcz przeciwnie - wielu zaawansowanych earnerów wybiera właśnie ten rodzaj ruchu dla ofert Ero. Oto dlaczego:

  • Nie potrzeba creative’ów (grafik, bannerów itp.)
  • Możesz korzystać z własnych prelanderów, ale nie jest to wymagane
  • Zazwyczaj oferta ma własny landing
  • Jest mnóstwo ruchu do wykonywania testów
  • Ruch jest tani
  • Możesz wydać więcej na testowanie i optymalizację
  • Jest mnóstwo poradników i wskazówek na ten temat

 

Domain redirect traffic - przekierowania domen

Jeśli szukasz świetnej opcji promowania ofert dla dorosłych, to przekierowania domen są właśnie tym, czego szukasz. Jednak wraz z doświadczeniem może przyjść moment refleksji.
Domain redirect lub zero-click bazuje na dopasowywaniu słów kluczowych, a więc wykorzystywanie ruchu domeny z ofertami dating lub ero. Pozwala to na bardzo precyzyjne targetowanie. Inne charakterystyczne cechy to:

  • Nieco wyższe koszta niż w przypadku Pop
  • Szerokie lub wąskie dopasowanie słów kluczowych pozwala na targetowanie użytkowników, którzy już wykazali zainteresowanie danym produktem
  • Użytkownicy są przekierowywani na Twoją reklamę w momencie, gdy klikną w domenę
  • Jeśli użytkownik szuka portalu randkowego i wylądują na stronie oferującą dokładnie to, bardzo prawdopodobne jest, że na niej zostaną
  • Nie jest potrzebny landing page ani creative
  • Mnóstwo ruchu do testowania i skalowania

Wskazówka: ruch pop oraz domain redirect przynoszą o wiele lepsze efekty, jeśli korzystamy z targetowania słów kluczowych. Czasem nawet lepsze niż w przypadku push traffic.

 

Reklamy push lub in-page push

Ponieważ push oraz in-page push są praktycznie rodzajem reklam typu native, stają się one świetnym wyborem do promowania ofert ero. Twoja wiadomość jest dostarczana prosto do urządzeń użytkowników w niezbyt natrętny i całkiem przyjazny sposób, co przekłada się na konwersję. Czyż najlepszym sposobem zachęty użytkownika nie jest powiadomienie ich o tym, że w sąsiedztwie są napalone kobiety czekające na ich wiadomość? ;)

  • Ruch najwyższej jakości
  • Nieco wyższe koszta, ale zarobki są tego warte
  • Creative’y są wymagane i są one ważne dla osiągnięcia sukcesu z ruchem push
  • Reklamy przychodzą na urządzenie użytkownika (desktop i mobile)
  • Wysokie zaangażowanie użytkowników przekładające się na wysoką konwersję
  • Dzięki opcji in-page jesteśmy w stanie targetować użytkowników iOS

 

Ruch mobilny vs desktopowy

W odpowiedzi na rosnące wymagania rynku mobilnego, usługi dawniej dostępne jedynie na komputerze zostały odpowiednio zmienione. Pozwoliło to ruchowi mobilnemu na przewagę nad ruchem desktopowym. Czemu? Ponieważ teraz użytkownicy mają dostęp do ofert adult gdziekolwiek są i kiedykolwiek chcą.
Ważnym jest, by pamiętać o tym, że jest to ogólny trend, a sytuacja zmienia się bardzo dynamicznie. Podział urządzeń może być różny w zależności od oferty, ustawień, geolokalizacji lub innych opcji targetowania. 
 

Wytyczne dla osób promujących Ero/Adult w Zeropark

Osoby zajmujące się promocją ofert dla dorosłych muszą pamiętać nie tylko o źródle ruchu, ofercie, a nawet regulacjach dotyczących promocji tego typu treści w danym państwie, ale również o wytycznych serwisu dostarczającego ruch. Poniżej przedstawiamy instrukcje serwisu Zeropark, który zajmuje się dostarczaniem trafficu m.in. dla ofert adult (ale nie tylko).

Zeropark a Pop i Domain Redirect dla ofert ero

  • Landing Page’e i oferty dla dorosłych możesz promować tylko ruchem adult
  • Wyświetlenia lub linkowanie do porno związanego z przemocą lub wykorzystywaniem nieletnich jest surowo zabronione
  • Uruchomienie kampanii adult na ruchu mainstreamowym jest zabronione

Więcej informacji na temat wytycznych dla tego ruchu znajdziesz tutaj.

 

Zeropark a ruch Push dla ofert adult

  • Oferty adult/ero dozwolone są tylko z creative’ami bez erotyki (nagość itp.) i tylko na ruchu adult
  • Wyświetlenia lub linkowanie do porno związanego z przemocą lub wykorzystywaniem nieletnich jest surowo zabronione
  • Creative’y (w tym tekst i zdjęcia) z wyraźnymi treściami erotycznymi są ściśle zabronione
  • Jednakże creative’y wskazujące na podteksty tego typu, bez nagości itp., są dozwolone. Pełna lub częściowa nagośc (sutki, genitalia) jest zabroniona
  • Creative’y z bikini i dziewczynami w niepornograficznych pozach są dozwolone
  • Prelandery z ostrzeżeniem o treściach dla dorosłych nie są wymagane, ale brak takiego ostrzeżenia może zmniejszyć ilość ruchu

Więcej informacji na temat wytycznych dla tego ruchu znajdziesz tutaj.

 

Kogo interesują oferty ero - poznaj swoich odbiorców

Jednym z najważniejszych czynników mających wpływ na Twój sukces w reklamowaniu ofert adult jest wiedza na temat Twoich odbiorców. Dlatego poniżej znajdziesz nieco cech charakteryzujących ludzi, którzy najchętniej wejdą w interakcję z Twoimi reklamami. Przeczytaj, przemyśl i stwórz kampanie, które będą dobrze konwertować!

Kobiety czy mężczyźni - kto chętniej kliknie w oferty ero?

Mężczyźni statystycznie chętniej wchodzą w interakcję z reklamami dla dorosłych. Mimo to, kobieca część odbiorców rośnie. Dlatego, choć mężczyźni powinni być Twoim priorytetowym targetem, dodanie kilku reklam dla kobiet może zwiększyć dochód.

W jakim wieku są osoby, które wchodzą w oferty dla dorosłych?

Wiek może się różnić w zależności od kraju, w którym chcesz się reklamować. Ogólnie rzecz biorąc, reklamy adult powinny być targetowane na osoby w wieku 25 - 45 lat. Męska sekcja grupy odbiorców ma nieco większy zakres wiekowy, niż kobiecy. W większości przypadków kobiety klikające w tego typu reklamy są w okolicach 30 lat.

Status finansowy

Nie można jednoznacznie stwierdzić czy najlepszym targetem dla reklam ero będą osoby z nieco niższymi dochodami. Jedna rzecz jest jednak jasna - ludzie w każdym wieku i w dowolnej sytuacji finansowej klikają w te oferty. Mimo to jest spora szansa, że mężczyźni z bardziej zamożnych krajów chętniej skorzystają z ofert dotyczących płatnych usług, jak np. Kamerki, streaming lub adult gaming. 

Jednorazowa akcja czy wieloletni związek?

Reklamy ero dotyczą obu grup odbiorców. Tych nowych, którzy dopiero odkryli online dating lub gry ero oraz tych, którzy regularnie korzystają z tych usług. Prawda jest taka, że oferta ero powinna przykuć uwagę odbiorcy już na samym początku. Dlatego tak ważne jest, by dostosować reklamę do obu typów odbiorców na raz. 
 

Najlepszy sposób promocji ofert ero

Zrozumienie Twoich odbiorców to pierwszy krok do stworzenia dobrze konwertującej reklamy. Przeszliśmy już przez ich cechy charakterystyczne, więc ostatnim pytaniem, które powinniśmy zadać jest:

Cytat

Czemu ludzie w ogóle wchodzą w oferty ero?

Bądźmy szczerzy - ten typ treści nie jest czymś, co chciałbyś mieć na ekranie, gdy Twój szef przechodzi akurat obok Twojego biurka. Albo w domu, gdy mogą Cię przyłapać rodzina lub znajomi. Jest to coś intymnego, sekretnego, jak smak zakazanego owocu i daje to pewien dreszczyk emocji. A reklamy, które dają sygnał, że użytkownik może dostać ten dreszczyk emocji od razu przykuwają jego uwagę. Reszta to tylko podstawowe ludzkie instynkty.

Dlatego w większości przypadków reklamowanie oferty adult nie może być nazwane arcydziełem marketingu. Są dość specyficzne, czasem agresywne pod względem wizualnym, a “klasa i profesjonalizm” są ostatnimi słowami, którymi można je opisać. Więc czemu ludzie nadal w nie klikają, skoro widzą od razu, że jest to jakiś dziwny interes? Cóż, to właśnie najlepiej przekazuje nam wiadomość…

Oto kilka uniwersalnych wskazówek, które pomogą Ci zwiększyć CTR zarówno creative’ów, jak i landing page’y stworzonych do Twoich ofert ero.

  • Pamiętasz, że normalnie creative’y powinny wyglądać wiarygodnie i ładnie w oczach odbiorców? Cóż, jest to prawda dla ofert adult promowanych za pomocą Push. W przypadku reszty formatów możesz dodać trochę więcej klimatu ero
  • Nie podchodź do tego zbyt luźno lub ze zbyt dużymi aspiracjami. Ludzie bez problemu rozpoznają podejrzane landing page’e lub obrazki i jeśli sprawy zajdą za daleko - po prostu nie będą więcej klikać w takie reklamy
  • Korzystaj z landerów i prelanderów pasujących do siebie - dzięki temu użytkownik nie odczuje przekierowań tak bardzo i będzie klikał dalej
  • Zawsze pisz w języku używanym w kraju, w którym się reklamujesz. Chcesz, by odbiorca zrozumiał ofertę. Nawet, gdy zdjęcie by do tego wystarczyło
  • Szybkość ładowania jest najważniejsza. A czasem mniej znaczy więcej
  • Tworzenie wrażenia, że trzeba działać już teraz pozwala nakłonić użytkowników do szybszego podjęcia decyzji. Dodaj coś w stylu “NIE POZWÓL JEJ/JEMU CZEKAĆ! ZNAJDŹ MIŁOŚĆ JUŻ DZIŚ, NA CO CZEKASZ?”
  • Ikony imitujące nieodczytane wiadomości to świetne elementy zachęcające do działania
  • Testuj swoje creative’y i znajdź te najlepsze
  • Zmieniaj creative’y co jakiś czas, by uniknąć tzw. ślepoty banerowej (po kilku razach użytkownik podświadomie nawet nie patrzy już na reklamę)
  • Obrazy prawdziwych osób działają lepiej od tych kreskówkowych
  • Testuj swoje creative’y pod względem lepszej konwersji, np. mężczyzna vs kobieta na zdjęciu
  • Dostosuj tematykę swoich reklam do aktualnej sytuacji, np. Święta, walentynki
  • Korzystaj z narzędzi dla marketerów, by podejrzeć co sprawdza się u Twojej konkurencji (ale nie kopiuj ich kropka w kropkę)
  • Pamiętaj o wytycznych reklamodawcy i dostawcy ruchu

 

Nie wiesz jakich narzędzi użyć do śledzenia Twoich konkurentów? A może ceny narzędzi są po prostu zbyt wysokie? Skorzystaj z SeoTools i zapłać ułamek ceny!

 

Najlepsze lokalizacje dla ofert ero

Kiedy przychodzi czas na wybór lokalizacji, pamiętaj, by polegać tylko na najświeższych informacjach. Sytuacja zmienia się bardzo często i lokalizacja, która dziś sprawuje się najlepiej, jutro może sprawować się najgorzej.

Mimo to jesteśmy w stanie wyszczególnić stabilne pozycje:

  • Anglojęzyczni odbiorcy: USA, Kanada, Wielka Brytania, Australia
  • Kraje latynoamerykańskie: Meksyk, Brazylia, Argentyna, Kolumbia, ale również np. Portugalia
  • Kraje europejskie: Niemcy, Francja, Włochy, Szwecja, Portugalia, Dania, Holandia
  • Kraje azjatyckie: Indie, Tajwan, Tajlandia, Indonezja, Filipiny

Pamiętaj jednak, że najlepiej jest po prostu zapytać Twojego account managera lub skontaktować się z supportem Twojego serwisu dostarczającego oferty lub ruch.

 

Ogólne porady jak promować oferty ero

Przeczytaj poniższe porady, by Twój start w promowaniu programów partnerskich opartych na treściach dla dorosłych było o wiele łatwiejszy i by promowane oferty szybko zaczęły przynosić zyski.

  • Wybierz odpowiednią ofertę na start - oferty randkowe są dobrym wyborem, jeśli nie jesteś jeszcze zaawansowany w promowaniu ofert adult
  • Nie wybieraj na samym początku niszy z wąskim gronem odbiorców - może to ograniczyć sukces Twoich reklam
  • Nie zaczynaj promować ofert, o których nie masz jeszcze pojęcia. Najpierw poczytaj o nich i dowiedz się jak najwięcej
  • Pamiętaj, że w sieci jest mnóstwo bezwartościowych informacji na temat ofert ero. Ucz się jak najwięcej, ale z wiarygodnych źródeł
  • Nie wybieraj oferty z najwyższą stawką, jeśli nie jesteś jeszcze zaprawiony w promowaniu adult contentu
  • Zacznij od pop traffic
  • Zacznij od szerokiego targetowania - puść kampanie RON, by przetestować ustawienia swoich reklam
  • Przygotuj creative’y i prelandery
  • Zapytaj swojego dostawcę ruchu o sugestie dotyczące targetu
  • Stwórz whitelistę
  • Przeznacz część swojego budżetu na testy
  • Optymalizuj - dostosuj stawki, pauzuj i kasuj źródła, stawiaj na najlepiej działające miejscówki
  • Poproś o pomoc na forum, jeśli czegoś nie wiesz. Możesz też prosić o pomoc swojego managera z sieci reklamowej
  • Zidentyfikuj najlepiej sprawdzające się ustawienia i przechodź “od ogółu do szczegółu”
  • Nie poddawaj się, jeśli Twoja pierwsza kampania nie była sukcesem!
     

Poradniki, które mogą Cię zainteresować:

 

  • Super 4

Chcesz zacząć zarabiać w Internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

  • Ciamciaj zmienił(a) tytuł na Wszystko co musisz wiedzieć o promowaniu ofert ero w Programach Partnerskich
  • 3 miesiące temu...

Zmieniłbym: "Nie poddawaj się, jeśli Twoja pierwsza kampania nie była sukcesem!"

na

"nie przejmuj się, jeśli coś ci nie wychodzi - rzadko kiedy coś udaje się od od razu za pierwszym razem".

Mam pytanko: co miałeś na myśli pisząc o kampaniach RON?

@birdy zawsze na testy im więcej wydasz, tym bardziej satysfakcjonujące one będę; z tego co wiem są osoby/firmy które zajmują się testowaniem za kasę na konkretne zlecenia ale to już raczej większe budżety

Edytowane przez multipasko
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .