Skocz do zawartości

xeronik

Zbanowany
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Nowy

Informacje

  • Zarabiam na
    MarketGlory http://www.marketglory.com/strategygame/xeronik123
  1. Z GoalTycoon, podobnie jak z MarketGlory, na początku zyski są niewielkie. Obecnie po 2 tygodniach uzbierałem 1 euro. Z czasem, wraz z rozwojem swojej drużyny, awansowaniem do wyższej ligi oraz ulepszaniem budynków zarobki się zwiększają. Moim zdaniem opłaca się grać w tą grę, głównie dlatego, że nie potrzebujemy spędzać nad nią dużo czasu. Tak naprawdę naszym codziennym obowiązkiem jest tylko ustalenie taktyki i cen biletów na następny mecz i sprawdzenie finansów. Dopiero w miarę przypływu gotówki zaczynamy interesować się transferami naszych zawodników lub inwestycją środków finansowych, a wtedy gra zaczyna sprawiać prawdziwą przyjemność. Konto GoalTycoon i MarketGlory, mamy możliwość przesyłania pieniędzy bez dodatkowych opłat. Aktualnie nie wypłacałem pieniędzy z funduszu GoalTycoon, ale z MarketGlory owszem, więc mogę przedstawić dowody wypłat
  2. GoalTycoon jest nowo powstałą grą, twórców znanej MarketGlory. Podobnie jak poprzednia odsłona, GoalTycoon oferuje możliwość inwestycji gotówki oraz ich wypłata. Co więcej, konta pomiedzy MarketGlory oraz GoalTycoon są powiązane, można więc płynnie przesyłać naszą gotówkę. GoalTycoon to gra ekonomiczno-strategiczno-sportowa. Naszym zadaniem jest zarządzaniem klubem sportowym. W związku z tym juz na starcie otrzymujemy drużynę składającą się z 20 zawodników, 2 trenerów, oraż klubowy park widniejący na zdjęciu poniżej. Przejdźmy do omówienia wszystkich elementów: 1. Stadion. Miejsce, w którym codziennie o 19:30 czasu miejscowego rozgrywane są mecze (chyba, że gramy na wyjeździe). Jest to nasze największe źródło dochodów. Możemy rozwijać poszczególne elementy - miejsca do dla kibiców (w 3 klasach), nawierzchnię, naświetlenie, dach, bildordy reklamowe - lub ulepszyć stadion całkowicie. Im bogatszy stadion tym większe dochody. 2. Boisko treningowe. Odpowiada za warunki treningowe naszych podopiecznych. Im wyższy poziom, tym bardziej efektywny trening. W tej zakładce mamy również możliwość kupna młodzików oraz trenerów. 3. Widzowie. Nasi oddani kibice. W tej sekcji ustalamy ceny biletów, za poszczególne klasy miejsc siedzących. Oczywiście to nie jest budynek, więc nie możemy kupować ulepszeń 4. Administracja. Każdy kolejny poziom administracji zwiększa odnawianie się naszej popularności. Im wyższa popularność tym więcej kibiców przychodzi na mecz, co analogicznie odpowiada za dochód oraz zadowolenie naszych piłkarzy. 5. Restauracja. Tutaj nasi zawodnicy konsumują jedzenie oraz napoje energetyczne. Produkty te są do kupienia w markecie i służą zwiększaniu energii. Im wyższy poziom restauracji, tym więcej odnowionej energii. 6. Hotel. Tak jak każdy piłkarz musi jeść, tak samo musi regenerować siły w odpowiednich warunkach. Poziom hotelu określa ilość zregenerowanej energii po meczu. 7. Szpital. Wypadki się zdarzają, a zwłaszcza przy ostrej grze na boisku. Jeżeli nasz gracz dozna kontuzji wysyłamy go do szpitala i czekamy na powrót do zdrowia. Im wyższy poziom szpitala, tym szybciej nasi podobieczni zostaną poskładani do kupy. 8. Parking. To miejsce dodatkowo odpowiada za zwiekszenie naszej energii. Odbywa się to tylko podczas meczów organizowanych u siebie. Wyższy poziom = więcej odnowionej energii. Kolejnym ważnym aspektem dla początkującego gracza jest zakładka trening oraz taktyka. Można powiedzieć, że załorzenia treningowe graczy mają poźniejsze odzwierciedlenie w taktyce całego zespołu. Na samym początku warto jednak powiedzieć troche o statystykach piłkarzy. Jak widzicie podane są wszystkie dane, które są nam potrzebne. W lewym górnym rogu ilość gwiazdek oznacza poziom talentu danego zawodnika. Na samym dole jest umieszczona najważniejsza informacja, czyli pozycja, na której gra nasz zawodnik. W tym przypadku jest to bramkarz. Statystyki umiejszczone w pierwszej i drugiej kolumnie możemy rozwijać w menu treningu, natomiast te z trzeciej kolumny rozwijaja się samoczynnie przy rozgrywaniu meczy (wyjątek stanowi energia, którą rozwijamy dzięki jedzeniu/energetykom) Trening: Tak wygląda przykładowe ustawienie zawodników i trenerów. Należy zwrócić uwagę na wykorzystanie taktyczne zawodników w meczach piłkarskich. Przykładowo, nie ma sensu trenować u zawodnika strzałów głową, jeśli jest on bramkarzem. Radzę również trenować specjalistycznie. Niech dziedziną napastnika będą strzały, a obrońcy umiejętność odbiór piłki. Początkowo mamy również do dyspozycji 2 trenerów i to od was do jakiej grupy zostaną przydzieleni Taktyka: Taktyczne ustawienia są najważniejszą rzeczą w grze. Dobra taktyka jest prawdziwym kluczem do zwycięstwa naszego zespołu. Przede wszystkim wybieramy ustawienie, którym chcemy zagrać i przydzielamy do niej zawodników. Należy przy tym zwracać uwagę, na jakiej pozycji nasz zawodnik czuje się najlepiej. Im dalej ustawiony od tej pozycji tym jego statystyki zostają zmniejszone. Jak widzicie na obrazku, zawodnicy z notką 100 przy koszulce są umieszczeni na ulubionej pozycji i nie otrzymują punktów karnych za błędne ustawienie. Po wybraniu wszystkich zawodników komputer sumuje punkty i pokazuje ogólny wynik całej drużyny. Dzięki temu wskaźnikowi możemy ocenić siłę naszej drużyny w walce z przeciwnikiem. Dodatkowo możemy zwiększyć scoring naszego teamu poprzez podarowanie bonusu za mecz (potocznie nazywa się to metodą na marchewkę ) http://www.goaltycoon.com/ Czysty link. Podobnie jak w MarketGlory, korzystając z tej opcji zostaniecie referralami admina i będziecie płacić jemu podatki od swoich dochodów. http://www.goaltycoon.com/bestfootballgame/xeron123 Mój referral. Zachęcam do zostania poleconym. Wspomagacie dzięki temu zarówno mnie, jak i siebie, ponieważ im lepsza pozycja polskich graczy, tym lepsze otrzymujemy bonusy. No, to by było na tyle Jeżeli macie jakieś pytania, pytajcie w tym temacie bądź na PW. Mile widziane również komentarze, wskazówki do napisanego poradnika.
  3. MARKETGLORY jest przeglądarkową grą, społeczno, ekonomiczno, polityczno, wojskową, w której zarobioną wirtualną walutę możesz zamienić na prawdziwe pieniądze.Oczywiście nie uda Ci się to w tydzień czy dwa, ale w dłuższym okresie czasu można mieć z tego niezłe zyski.Jeżeli masz dryg do prowadzenia interesów, potrafisz logicznie myśleć, jesteś wytrwały i masz codziennie chwilę czasu to zapraszam do zapoznania się z opisywaną tutaj symulacją wirtualnego świata. Zarobione pieniądze możesz wypłacić na swoje konto bankowe lub PayPala, albo zainwestować w grze co właściwie przemyślane z pewnością zwiększy Wasze zyski. Każdy gracz w Marketglory może pracować, zakładać własne przedsiębiorstwa, zasiąść w rządzie państwa lub tez zająć się walką i zdobywać coraz to wyższe stopnie wojskowe za które będzie miał płacone zyski z areny. Drogą do sukcesu jest opracowanie własnej strategii rozwoju postaci. W grze nie ma limitu czasu – jedni osiągną swoje cele szybciej, inni później. Ważne jest, aby być w Marketglory obecnym i rozwijać to co daje satysfakcję w grze. Sukces jest tu wynikiem działania, myślenia i wytrwałości. W MarketGlory można: - założyć własną firmę, organizację itp., itd.; - atakować innych graczy (10 razy na dobę); - pracować (raz dziennie); - kupować akcje; - kupować/sprzedawać dobra materialne oraz naszych niewolników/poleconych; - wymieniać waluty na inne oraz wiele innych rzeczy. Nasze zarobki zależą od poziomu produktywności. Na stronie można znaleźć wzory do obliczenia ile zarobimy mając dany poziom tego współczynnika. W ofertach pracy podane są stawki godzinowe dla productivity równego 1000, zatem na początku będziemy zarabiać o wiele mniej gdyż współczynnik ten jest równy 1. Rośnie on po każdej wykonanej pracy, z tego względu, że zależy on od posiadanego przez nas doświadczenia, wiedzy oraz energii. Doświadczenie również wzrasta po każdej pracy. Wiedzę oraz energię możemy zwiększyć kupując różne rzeczy. Dodali nowe udoskonalenie które jest dla mnie bardzo fajne możesz dziennie zyskać nawet 3 punkty expa czyli miesięcznie 90 nie jak kiedyś 0,7 .Do tego potrzeba : mieć 5 aktywnych referrals żeby dostać 3 punkty ex-pa im miej referrals tym mniej punktów otrzymamy Od rządu możemy dostać różne premie: - za każdą wygraną walkę - do 8 PLN (zależne od poziomu naszej energii); - za przepracowane 3 dni pod rząd - do 500 PLN (zależne od naszej produktywności); - za każdego aktywnego poleconego - do 3gold (zależne od poziomu energii poleconego); - bonus za range w arenie(np jak ja mam Novice 4 dostaje codziennie 0.4Euro)na maxa można dostać 6 euro dziennie. Od każdego poleconego pobieramy do 10% jego zarobków Każdego poleconego możemy zablokować za odpowiednią cenę (nie może zostać on wtedy podbity przez innego racza). Po rejestracji z reflinka przez 100 dni jest automatycznie zablokowany. Twoja wirtualna postać może mieć kilka dróg ale ja opiszę tylko 3 Polityk: W tej sekcji można pracować nad zarządzaniem Krajem jesli nas wybiorą.Możesz kandydowac tylko w kraju ktorym jesteś obywatelem. Wszystko zależy od liczby głosów,pierwszy 8 osób którzy zdobyli najwięcej głosów, zajmie swoje miejsca w rządzie. Pierwszy/a będzie Prime-Minister a reszta ministrowie. Prime-Minister ma trzy głosy w rządzie, a pozostałi ministrowi maja tylko 1 głos ale tez moga decydowac o losach kraju.Będąc w rzadzie będzie mógł głosować i zmieniać poziomu składek i podatków. Członkowie rządu mają również możliwość wymiany walut dla krajowego budżetu na rynku finansowym,ale przede wszystkim najważniejsze jest to że, będąc w rzadzie dostajemy wynagrodzenie co tydzień. W Polsce Prime-Minister dostaje 5 Golda a reszta 1,5 golda dla porównania w Romani Prime-Minister dostaje 118 golda a reszta 39 golda co tydzień Jak ktos by chciał kandydować to trzeba miec 25 energi a jak glosować to tylko 5, na siebie tez można zagłosować Od kilku miesięcy okres składania wniosków zmniejszono od 7 dni do 4 dni, w związku z tym kampania zaczyna się 4 dni przed końcem miesiąca. Dzień wyborów jest ustawiony na 1 dnia każdego miesiąca. Wojskowy: masz możliwość,wyboru 2 rodzajów walk: -COMBAT IN 'ARENA: Wszyscy obywatele MarketGlory którzy mają co najmniej 5 Energy, broń ofensywną i broń defensywną moga walczyć na arenie. Walki odbędą się natychmiast, bez czasu oczekiwania, a wszyscy użytkownicy, którzy przeszli na stan "cywilny" może zostać zaatakowany. Każde wygrane walka zwiększa poziom mocy swojej postaci, w zależności od poziomu pokonanego gracza. W zależności od rozwoju w tej dziedzinie, otrzymasz premię w euro, który jest podawany raz dziennie od 0,1 € do 6€. -Zwykłe Walki: W poniższej liście znajdziesz zawodników gotowych do walki . Jeśli wygrasz bitwę otrzymasz bonus oferowane przez rząd w zależności od poziomu energii, tego którego przejąłeś.Jak z nim wygrasz masz szanse żeby było twoim reffem i będziesz dostawał 10% jego zarobków (Masz 24 godziny żeby go zablokować za 0,8 euro na 30 dni )Jak go nie zablokujesz to po jednym dniu będzie dostępny d nowa. Można to robić tylko od 24:00 naszego czasu w grze 1:00 Przedsiębiorca: Z menu My company można tworzyć i zarządzać naszymi firmami. Klikając Make new company mamy dostęp do listy dostępnych typów spółek. Nie podałem tutaj wszystkich bo by mi strony zabrakło Rejestracja nowej spółki kosztuje 10 € Są też 2 darmowe ale nie radze nikomu zakładać na początku gdyż potrzeba kasy na wypłatę min 3 golda gdy zarejestrujesz spółkę dostaniesz licencje na 90 dni i 1 miejsca pracy! Mozesz mieć nieograniczoną liczbę miejsc pracy, ale według mnie nie opłaca się więcej niż 10 dla jednej firmy lepiej założyć drugą będzie taniej niż w jednej zrobić 20 miejsc pracy Możesz wybrać wszystkie 3 jeśli masz czas i potrafisz to wszystko ogarnąć Podstawą w grze jest energia, może nie na początku ale wraz z rozwojem naszej postaci będzie ona niezbędna - Od poziomu energii zależy wielkość otrzymywanej premii za walkę i poleconych; - Energia jest istotnym czynnikiem przy obliczaniu wydajności (productivity); - W zależności od poziomu energii dostaniesz procent zarobków Twoich poleconych; Energia wzrasta, gdy zostają zużyte dobra dostępne w Marketglory. Na przykład, najniższa jakość żywności przyniesie wzrost energii o 1. Jedzenie najwyższej jakości powoduje wzrost energii o 5 – jakość spożywanych produktów jest bardzo ważna w MarketGlory. Energia wzrasta przy skorzystaniu z następujących dóbr: jedzenie, kawa, odzież, dom i wino. Każdy z tych produktów występuje w 3 poziomach jakości. Ile energii można dostać za poszczególne poziomy produktów? Gazety( można kupić tylko 10 gazet na 24 godzinny) • każda gazeta to 0,3% energii Kupujemy je klikając Buy można kupić max 10 gazet na 24 godzinny. Jedzenie (jedzenie konsumowane jest automatycznie co 6 godzin): • 1 punkt energii dla niższej jakości • 3 punkty energii dla normalnej jakości • 5 punktów energii dla wysokiej jakości Ubrania: • 1 na dzień dla niskiej jakości • 3 na dzień dla normalnej jakości • 5 dziennie dla wysokiej jakości. Należy pamiętać, że ubrania mają użyteczność przez 10 dni Kawa (kawa może być konsumowana kiedy chcecie i w ilościach jakich chcecie): • 1 dla niższej jakości kawy • 3 dla normalnej jakości kawy • 5 dla wysokiej jakości kawy Domy: Wystarczają mam na 30 dni • 10 Gold dom • 37 Golda Villa • 48 Golda Pałac http://www.marketglory.com/strategygame/xeronik123 Zapraszam do rejestracji z mojego linka. Dzięki temu pomożecie zarówno mi jak i sobie (im lepsza pozycja polskich graczy, tym lepsze bonusy). W razie problemów, pytań piszcie na pw lub pod postem, chętnie pomogę każdemu. Odradzam rejestracje z czystego linka, ponieważ zostaniecie automatycznie przydzieleni do admina, który w żaden sposób nie pomoże wam w grze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .