Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio dostałem ciekawego maila od Payza:

 

We are contacting you regarding your Payza account. Please read carefully.

Your Payza account has been flagged by an automated security feature. In keeping with our security policy, please submit a ticket to the Account Security department through the Payza website so that we may further assist you.

Thank you for your cooperation.

Najwyraźniej ktoś się  zalogował na moje konto z innej lokalizacji lub innego operatora. Najlepsze jest to, że mój mail Payza podawałem tylko w jednym z trzech serwisów PPA - no i tak się trafiło, że akurat w tym jednym serwisie mam takie samo hasło jak do Payza. Narazie nie będę podawał żadnych nazw, żeby nikogo nie oczernić. W chwili obecnej trwa procedura odzyskiwania mojego konta, później postaram się wyciągnąć od supportu raport ostatnich logowań żeby znaleźć sprawcę całego zamieszania.

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Ostatnio dostałem ciekawego maila od Payza:

Najwyraźniej ktoś się  zalogował na moje konto z innej lokalizacji lub innego operatora. Najlepsze jest to, że mój mail Payza podawałem tylko w jednym z trzech serwisów PPA - no i tak się trafiło, że akurat w tym jednym serwisie mam takie samo hasło jak do Payza. Narazie nie będę podawał żadnych nazw, żeby nikogo nie oczernić. W chwili obecnej trwa procedura odzyskiwania mojego konta, później postaram się wyciągnąć od supportu raport ostatnich logowań żeby znaleźć sprawcę całego zamieszania.

Ta wiadomosc mowi, ze twoje konto zostalo oflagowane. Pisza takze, zebys sie skontaktowal z ich dzialem bezpieczenstwa. Moze sie myle, ale chodzi tutaj o krotkie haslo, krotki pin. Ja nie dostawalem wiadomosci gdy ktos sie probowal wbic na konto z innego komputera. Tylko wtedy to sie jakos inaczej chyba nazywalo AlertPay. Pozatym raz nadalem przelew na 30$ i do tej pory nie dotarl do banku :D

Edytowane przez PłaceZa

 

 

Odnośnik do komentarza

@gregry9789: niekoniecznie od razu włamał, ale ja sam widzisz proszą Cię o kontakt w supportem działu bezpieczeństwa w celu dalszej pomocy.

Użytkując kilka kont Payza (i na innych prockach) od kilku lat systematycznie mam do czynienia z róznymi dziwnymi historiami. Przerabiałem już blokady kont, zawieszone transkacje, odwrócone transakcje, itp. Ale włamu na konto nigdy (i oby ak zostało) jeszcze nie miałem.

Jak tam się mają sprawy w tej chwili?

---

No i kluczowa kwestia: każdy bank/procek/program = inne hasło. To podstawa bezpieczeństwa. Ja mam bardzo prosty i efektywny system zmiany hasł. i do tego banalnie prosty do zapamiętania. :)

Od tego radzę zacząć jak sytuacja Ci się unormuje. ;)

Edytowane przez ScamKiller

Pomogłem/Napisałem z sensem? Nie bądź menda wciśnij zieloną strzałkę :) Bieżace portfolio: Prawdopodobnie najlepszy projekt 2015' : LucreLab * TafficMonsoonGwarantuję pełne wsparcie w pracy z każdym z w/w. programów. Bezpośredni kontakt GG: 43325284  ;)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .