Skocz do zawartości

DIVER

Użytkownik
  • Postów

    294
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    15

Ostatnia wygrana DIVER w dniu 2 Lutego

Użytkownicy przyznają DIVER punkty reputacji!

Reputacja

42 Początkujący

5 obserwujących

Kontakt

  • Telegram
    @divdesign

Ostatnie wizyty

12 294 wyświetleń profilu
  1. Najprawdopodobniej mają jakiś dobry Traffic, tudzież kupione lepszej jakości follow. Lub bawią się w większe rozdania konkursowe bo to jest teraz modne.
  2. Ponadto dodam że rynek exchangerów jest ogromny i znajdą się legit osoby z 5%, ale ja nie zamierzam i nie zamierzałem nigdy do nich dołączać. Jak na razie ciebie widzę X raz jak o mnie piszesz i na forum jeszcze jedna taka osoba była. Reszta osób chwali moje usługi i jest z nich zadowolona i aż miło się patrzy jak właśnie takich ludzi jak ty szczypie że można mieć wysokie stawki, można mieć drożej od innych i mieć klientów Nie przyznaję się że nie jesteś odosobnionym przypadkiem, tylko informuję że raz na ruski rok, wyskoczy właśnie taki malkontent i próbuje coś udowodnić - mimo że nikt go nie pytał. A odpowiadam ci dlatego - że czemu nie. Kolega mi podesłał że się wypowiedziałeś na mój temat, ma na forum reputację i sam mi pisał że ty do każdego masz problem i do niego również się prułeś. Czy aż tak cię boli że komuś coś wychodzi a tobie nie? - zamiast antagonizować mnie, sam otwórz takie biznesy i pokaż że to ty wygrasz na rynku, a ja przegram. Bo jak na razie nie przegrałem tylko ciągle się rozkręcam. I wypowiedzi takich osób działają nam nie krzepiąco i pobudzają do działania, bo bez problemu mogę na rynku zrobić lowball z moimi zasięgami. Natomiast na ten moment mi nie odbiło, wolę więcej ucinać z mniejszego tortu, niż małe kawałeczki z dużego. Jak przestanę dostawać dostawy z piekarnii małych tortów, to zajmę się większymi tortami po kawałeczku. Pozdrawiam ❤️
  3. @Linart Mam stałych i powracających klientów, którzy stale wystawiają nowe opinie. Oczywiście co masz innego napisać niż że moje usługi ci się nie spodobały, natomiast innym się bardzo podobają dlatego do mnie wracają i wracali. To ty się wypowiadasz o mnie na różnych tematach, a nie ja o tobie - więc widzę tutaj "kompleks Divera". Spoko według ciebie tak nie jest, ale twoje zdanie tutaj najmniej się liczy. Nie mam konkurencyjnych stawek wymian - bo nie chcę, a mogę mieć. Ale skoro mam klientów na obecne stawki, to nie będę ich zmieniał - idę w jakość, a nie ilość. Ja nie celuję we wszystkich klientów na rynku, dlatego Ty i twoi znajomi nie jesteście mi potrzebni do rozwoju marki. Stale się rozwijam i otwieram nowe gałęzie biznesu - wystarczy śledzić moje media. Na forum sobie uświadamiaj nikt ci tego nie zabroni. W sprawie simek już się wypowiadałem, więc nie będę powielał znowu jałowej dyskusji. Dosłownie w każdej mojej usłudze mogę robić lowball, ale wolę mieć wyższe stawki i stawiać na jakość w każdym calu, a krytyka malkontentów odbija się ode mnie z szerokim echem. W sumie skoro wykonujesz wymiany u innych exchangerów i ich nie demonizujesz to po prostu jeszcze bardziej potwierza "kompleks Divera" u ciebie. Ponieważ codziennie mam kogoś na wymianę czy inną usługę i kurczę nie mają tego kompleksu
  4. No właśnie nie jest standardem, dlatego to napisałem. Ale oczywiście możesz uważać inaczej, a każdy kto korzystał z usług różnych exchangerów wyrobił własne zdanie. A ci którzy go nie mają, to życzę im żeby nie mieli przykrych sytuacji. No dobrze, nie wnikam dlaczego twoi znajomi tak ci napisali - Natomiast najważniejsze jest dla mnie dobro moich klientów, więc to na ich opinii się opieram. Ostatecznie masz swojego exchangera, więc wiadomo że będziesz antagonizował innych. Pozdrawiam. Jeszcze wspomnę że to nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz kiedy atakujesz moje usługi z niewiadomych mi powodów. Kierując się zdaniem "znajomych" którzy zapewne również nigdy nie zamienili ze mną słowa, a już nie mówiąc o kupieniu czegoś.
  5. @Linart lepsi bo maja lepsze stawki? są jeszcze jakieś inne powody? - np. moi klienci cenią mnie za ekspresową obsługę, dostają bliki po paru sekundach i to ja czuwam żeby im je dać. Natomiast jak sam korzystałem z takich usług to ci "lepsi" exchangerzy którzy mieli lepsze stawki potrafili wielokrotnie przedłużać przez brak aktywności wydanie blika. Moi klienci również czasem mi o tym pisali. Nie wymieniałeś u mnie, wymieniasz u sineaterx, więc nie wypowiadaj się na temat tego że są lepsi ode mnie, bo ja również posiadam setki vouchy zadowolonych klientów. Mogą jedynie mieć lepsze stawki @CedrikZ Dzięki za polecenie ❤️
  6. @Maxkipl YouTube to nie TikTok, tutaj nie ma pewności że film w ogóle się wybije, nawet na Polskim rynku. Być może twój materiał jest wyświetlany za granicą - ale tak nisko że nikt go nie widzi.
  7. DIVER

    btc jak wysłać

    @KubASS zależy czy są w nich słowa kluczowe dzięki którym Google to może wyżej pozycjonować. Natomiast temat jak wysłać btc, to pewnie jest w tysiącach innych miejsc i łatwo by nie było xD
  8. DIVER

    btc jak wysłać

    @KubASS jest git, imo najbardziej intuicyjny dashboard.
  9. DIVER

    btc jak wysłać

    To zależy czy masz już BTC, czy zamierzasz kupić. Jeśli masz to koszty wysłania są niewielkie. Natomiast jeśli zamierzasz kupić, to giełda KuCoin pozwala to zrobić bez KYC.
  10. DIVER

    refund service co to?

    @KubASS no oni bardzo zaostrzyli swoją politykę zwrotów, właśnie przez to zjawisko. Ich sklep był numerem jeden na tych serwisach.
  11. DIVER

    refund service co to?

    @Linart b4u to czysty kryminał, a same refundy nie xD? w obu przypadkach dochodzi do przestępstwa. W jednym wyłudzenie pieniędzy od sklepu, a w drugim dochodzi jeszcze fakt kradzionych kart/przejętych kont. @Linart co do wymogu dowodu tożsamości - chodzi mi tu o sklep odzieżowy z pomarańczowym logo. No właśnie do pewnej kwoty, faktycznie jak ktoś robi refund na niewielkie pieniądze to faktycznie może być duży success rate. Nie doprecyzowałem oczywiście że to zależy od sklepu, ponieważ istnieją pewnie sklepy, albo powstaną sklepy na których jeszcze nikt nie "położył łapy" - więc mogą nie mieć twardej polityki dotyczącej zwrotów lub działające na takich marżach że mimo wszystko ich to nie dotyka i mogą sobie na to do tej pory pozwalać, nie widząc sensu w zwalczaniu tego. Oczywiście wszystko zależy, czarny łabędź zawsze może się przydarzyć. Nie będę tutaj się rozwodził nad tym co jest "lepsze". Bo oczywiście nic nie jest lepsze. Odradzam takich praktyk. Oraz nie zamierzam tłumaczyć dlaczego dana metoda może być lepsza, z prostego względu: nie chcę aby to ktoś potem wykorzystał na własną rękę, zrobił to źle i potem żałował.
  12. DIVER

    refund service co to?

    @KubASS to że chcą minimum. 1000 euro jest bezpośrednio związane z tym że chcą uzyskać większą prowizję przy danym nakładzie pracy. Nie ma to nic wspólnego z tym, że nie daliby rady z mniejszym zamówieniem. @Linart ja bym powiedział że b4u jest bezpieczniejsze, bo nie masz żadnego kontaktu z "pracą" jaką wykonuje "refunder" - oczywiście o ile ktoś nie zamawia na swój adres. @Linart przyszłość może iść w tym kierunku, widziałem jak też z tego żartowali. Natomiast jak wspominałem wyżej, sklepy zwiększają zabezpieczenia, metody się wypalają i jest coraz ciężej. Przykładowo potrzeba dołączyć dowód tożsamości przy zwrocie. Albo że kurierzy są przeszkoleni w sprawdzaniu takich paczek. Owszem, jeśli to się upowszechni, to będzie działać. Natomiast jeśli sklepy to wykryją i przeszkolą pracowników + kurierów, no to będzie to kolejna metoda która upadła. "Puste" pudełko, albo "brak" kilku przedmiotów w pudełko, może działał dobrze kiedyś, ale jak nagle sklep miał do rozpatrzenia 1000 takich spraw dziennie, no to zaczął to badać.
  13. DIVER

    refund service co to?

    @KubASS polega na tym na co wskazuje nazwa - zwrot Tak jak kolega wyżej napisał, polega to na tym że finalnie masz kupiony przedmiot + kasę za ten przedmiot (pomniejszoną o prowizję serwisu) @Mariusz$2 metody jakie stosują serwisy są różne i zmieniają się w czasie w związku np. z tym że dana metoda pada, albo się dezaktualizuje. Jeżeli słowo "legit" brać dosłownie, no to legalne to nie jest. Ale jeśli brać po młodzieżowemu, no to istnieją serwisy które świadczą takie usługi legit. Sklepy nie są głupie i coraz bardziej zwracają na to uwagę i zwiększają zabezpieczenia + szkolą kurierów. Dlatego bariera wejścia się progresywnie zwiększa. Formalnie odradzam ponieważ oszukujesz sklep. @KubASS gdzie trafiłeś na to stwierdzenie?
  14. Pozostało ci czekać 180 dni aż odblokują + tak, możesz po 180 dniach wypłacić kasę jedynie poprzez przelew na rachunek bankowy.
  15. Wygląda tak, że jak rzadko przejeżdża patrol to możesz sprzedawać. Festyny raczej są z reguły obstawione bo żeby masowa impreza się odbyła to musi być zgłoszona. Więc no wtedy raczej już fajnie jakbyś to miał prawnie rozwiązane, a Google mówi jasno: "Aby handel uliczny na terenie miasta był legalny, sprzedawca potrzebuje zgody i podpisanej umowy."
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .