Skocz do zawartości

kariolmax

Użytkownik
  • Postów

    151
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

9 Nowy

Ostatnie wizyty

6 067 wyświetleń profilu
  1. Cześć, czy też macie problemy z rejestracjami poleconych od poprzedniej środy? Żadna nie dała mi do dziś nagrody; od piątku nowe osoby przestały dostawać instant nagrody na swoje konta. Czyżby zmienili zasady podczas trwania akcji?
  2. Fajna promka, ale jakie są opłaty ponoszone przy całkowitym jej wykonaniu? Załóżmy najtańszą możliwą opcję i prowizje za: wpłatę, wymianę pln na usd i wypłatę całości w usd przelewem. Próbował ktoś?
  3. Czy jak robiłem kiedyś WU+ na Rumunię (nie Niemcy) to muszę usuwać to konto czy rejestrować się od razu jako nowy klient?
  4. Czy jak robiłem kiedyś WU+ na Rumunię (nie Niemcy) to muszę usuwać to konto czy rejestrować się od razu jako nowy klient?
  5. Czy odblokowali już możliwość wpisania kodu na Rumunię?
  6. Przycisk zrealizuj kod polecenia na Rumunię nie działa od wczoraj. Sprawdzane na kilku kontach znajomych.
  7. @Libron 3 strony wcześniej widzę że masz podobny problem, ale to jednostkowy przypadek; nie mogę zapytać szerszego grona? rozwiązania w Twoich wpisach brak
  8. @Libron Mój znajomy robił konto na Rumunię i już 2 tygodnie czeka na weryfikację zdjęć, support nie odpisuje. Stąd decyzja żeby założyć kolejne konto, na Rumunii przeszło mi w niecałe 12h, także tu coś jest nie tak.
  9. Od 3 dni wisi moja rejestracja na Niemcy robiąc ją przez selfie. Założyłem kolejne konto na nowe dane i wybierając weryfikację na żywo od wczoraj w różnych porach wyskakuje mi błąd "Nie można zainicjować połączenia wideo. Spróbuj ponownie." Telefon Huawei Mate 20 Pro z EMUI 12. Miał ktoś coś takiego?
  10. Przedwczoraj zarejestrowałem się również na Niemcy. Świeża instalacja apki, inny mail i telefon. Weryfikacja wisi do dzisiaj, jakieś pomysły?
  11. Jak robicie drugie konto na Niemcy mając już Rumuńskie to podajecie inny mail i nr tel czy nie ma to znaczenia?
  12. Dobrze rozumiem że nawet jak się skorzystało z rumuńskiej promocji to można założyć drugie konto na Niemcy i zgarnąć kolejne 25 euro?
  13. U mnie od 4 dni nie da się pobrać danych karty wirtualnej, sprawdzam kilka razy dziennie o losowych porach. Macie jakiś sposób?
  14. Wchodzą Wam kody? Od 30 minut żaden nie działa mi i moim znajomym tak jakby zablokowali promocję lub się zakończyła.
  15. Witam Was serdecznie, firma wspomniana w temacie, Nuri, podniosła aktualnie bonus za rejestrację w swojej aplikacji do 30 Euro. Łącząc to z banalnymi warunkami, jest to bardzo dobra okazja do zarobienia paru groszy i tak chciałem to wykorzystać. Niestety, na swoim koncie automatycznie pojawiło się 6 z 10 osób (i za nie otrzymałem pieniądze). Pozostałe 4 wymagały napisania do Nuri, gdzie początkowo wszystko wyglądało normalnie (prośba o potwierdzenie od poleconych, że świadomie rejestrowali się z mojego linku itd.), aż do ich decyzji, która nie tylko była negatywna, a co gorsze wykluczyła mnie z dalszego udziału w programie poleceń. Oficjalny powód to "zapraszanie znajomych z wyłączną intencją uzyskania bonusu", ale jak dla mnie jest to niedorzeczne - znaczna większość z poleconych planuje dalsze inwestycje w krypto na ich platformie bo mają stosunkowo niskie prowizje, na dodatek minął zaledwie tydzień od ich rejestracji więc można założyć, że nikt nie miał jeszcze czasu aby jakąkolwiek aktywność na tym koncie wykonać. Nie poddałem się (żal mi było tak łatwej metody zarobku) i zacząłem polecać nowych ludzi na konto mojego znajomego, tym razem co 1-2 dni dokonując transakcji zakupu i sprzedaży kryptowalut, aby nabić aktywność. Szło gładko bo aż 10 osób zaliczyło się automatycznie i na tym etapie podjąłem decyzję o przerzuceniu się na następnego "słupa" aby nie ryzykować blokadą i zgłosić 1 zgubioną rejestrację. Piszę do nich maila, otrzymuję prośbę o zrealizowanie tej samej procedury i po dniu sytuacja się powtarza - ban na dalsze polecanie. /beka Co ciekawe, poleciłem 2 osoby po otrzymaniu w/w wiadomości na swoim głównym koncie i oni dostali swoje bonusy, brakuje tylko moich... Napisałem również dłuższą wiadomość do Nuri, która mimo czterech ponagleń pozostaje bez odpowiedzi. Rozważam z tego powodu zwrócenie się do SolarisBank - ich nadzorcy, ponieważ pieniądze nie są małe. Czy mieliście podobne doświadczenia z tą firmą? Na forum widnieje mało informacji nt. Nuri, także stąd decyzja o utworzeniu tego tematu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .