Skocz do zawartości
  • Jak zarabiać przez Internet?

    Dołącz do nas, a na pewno zaczniesz zarabiać! Uzyskaj dostęp do unikalnych materiałów i najlepszych metod zarabiania! Pokażemy Ci jak zarabiać na afiliacji, CPA/PPA, Instagram, SMS, programach partnerskich i wielu innych! Często aktualizowane materiały i pomocna społeczność. Zarejestruj się za darmo!

Harry

HIT Środki zapobiegawcze przed zawarciem transakcji dla kupujących i sprzedających

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

to jest moja osobista inicjatywa dla wszystkich użytkowników forum. Ten post ma na celu przedstawienie środków zapobiegawczych przed zawarciem transakcji dla kupujących i sprzedających.

Środki zapobiegawcze na forum:

  1. Zweryfikuj użytkownika poprzez jego aktywność na forum
    • Ilość postów (nie śmieciowych z działu offtopic lub refback)
    • Jakość postów ma znaczenie - po to jest dostęp do profilu użytkownika aby sobie podpatrzeć ;)
    • Szukaj jego kontaktów w google - jeżeli oferuje jakieś usługi to zapewne jest mail lub inny kontakt. Użyj google do tego, np. mail w cudzysłowie -> "KONTAKT@MAIL.KLIENTA" lub inna forma kontaktu jak nr GG. Czy chociażby nawet sam nick z forum! Wielu ludzi korzysta z jednego nicku w internecie.
  2. Mało postów i reputacji - wiem, że brzydko jest wrzucać wszystkich do jednego worka także bez obrazy. Zakładaj że użytkownik ze stażem mniej niż 6 miesięcy i poniżej 100 postów / punktów reputacji jest potencjalnym oszustem.
  3. Sprzedajesz? Nowym użytkownikom wysyłaj zawsze drugi (patrz punkt wyżej).
  4. Kupujesz? Poproś o pośrednictwo kogoś z administracji - aktualna lista administratorów i moderatorów.
  5. Ustalaj transakcje na prywatnej wiadomości w celu późniejszej weryfikacji gdyby ktoś został oszukany. Jako środek zapobiegawczy przed edytowaniem wiadomości możesz robić screeny. Wiadomości na komunikatorach można podrobić.

Środki zapobiegawcze poza forum:

  1. Czy posiada zweryfikowane konta na portfelach internetowych typu PayPal - poproś klienta o mail i zapytaj BOK - https://www.paypal.com/pl/selfhelp/contact/call
  2. Klient zapewnia, że wysłał pieniądze na konto i ponagla to grzecznie odpisz "ok, poczekamy na zaksięgowanie" i ignoruj wszelkie wiadomości, że mu się spieszy. Jeżeli rzeczywiście by mu się spieszyło, mógł zrobić przelew natychmiastowy - lista banków i ich sesji express elixir.
  3. Klient nalega abyś wysłał pieniądze na PayPal jako "rodzina i znajomi"? Nigdy tego nie rób! w razie oszustwa ciężko odzyskać takie pieniądze. Gdy wyślesz jako "za towar" masz duże szanse odzyskać pieniądze dzięki programowi ochrona kupujących.
  4. Boisz się wysłać cała kwotę? Podziel ją na kilka sesji! Zamiast wysyłać 1000 zł podziel to na 5 części, 200 x 5 = 1000.
  5. Weryfikacja konta bankowego - poproś o przelanie na swoje konto 1 grosz, który później oddasz z dogodnym dla ciebie tytułem.

Mam nadzieję, że wskazówki okażą się pomocne i dzięki temu zmniejszymy na forum (i tak już małą )ilość oszustw w dziale giełda.

Jeżeli masz pomysł na kolejne dodatkowe punkty to pisz śmiało!

Pozdrawiam

  • Super 7

sygnaturka.png.9d91274723161e82a7d1fef3c498ec7a.png

Zabezpieczenie, optymalizacja, poprawa szybkości strony lub forum, naprawa błędów,spolszczenie motywu lub wtyczki, przenoszenie strony lub forum, zmiany kosmetyczne, tworzenie infografiki, dźwięków / muzyki, landing page oraz...
[CZYTAJ WIĘCEJ]

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Wujek Ziemny
      Kurs pozycjonowania Lexy - opinie
      Pozycjonowanie to jedna z tych umiejętności, które osoba zarabiająca w internecie powinna poznać choćby w stopniu podstawowym. Nie chodzi tu tylko o umiejętność optymalizacji strony lub kampanii, ale również o dobór odpowiednich fraz, a nawet tak banalną rzecz jak umiejętność oceny pracy wykonanej dla nas przez pozycjonera.
      W sieci znajdziemy mnóstwo poradników, mniejszych lub większych, które w partiach omówią nam daną dziedzinę, wytłumaczą poszczególne słówka, ale bardzo trudno jest całą tę wiedzę potem zebrać w jedną całość. Z pomocą przychodzi poradnik Marty Gryszko, znanej wśród pozycjonerskiej braci jako Lexy. I to jego dotyczyć będzie poniższa recenzja.
      Z poradnikiem Lexy miałem do czynienia już dawno, dawno temu – ukończyłem lekturę zarówno wersji dla początkujących, jak również dla średnio-zaawansowanych. W obu przypadkach byłem bardzo zadowolony z zawartej w poradnikach. Nawet, jeśli nie zawsze dowiedziałem się czegoś, o czym już wcześniej bym nie wiedział, to jednak taki kurs pozwala uporządkować swoją wiedzę i opracować pewien plan działania.
       
       
       
      Kurs pozycjonowania dla początkujących Lexy – recenzja
      Bez dalszych wstępów – kurs podzielony jest na 7 działów, czyli:
      Dobór słów kluczowych Optymalizacja strony Linkowanie wewnętrzne Metody pozyskiwania linków SEO PR Sytuacje alarmowe Narzędzia pozycjonera  
      Dobór słów kluczowych
      W przypadku pozycjonowania faktycznie jest to chyba pierwsza rzecz, od której należy zacząć – nie możemy pozycjonować strony, jeśli nie wiemy na jakie słowa kluczowe ma być ona pozycjonowana – logiczne.
      Z kursu dowiemy się jak znaleźć najlepsze słowa oraz jak dokładnie działa mechanizm wyszukiwania lokalnego. Choć osobiście uważam, że przykłady wykorzystania narzędzi w poradniku są nieco „przekombinowane”, to jednak praktyka z odfiltrowywaniem kiepskich słów kluczowych „na piechotę” przyda się każdemu, kto poważnie myśli o karierze w SEO. Po krótce – dowiadujemy się jak korzystać z darmowych narzędzi – Google AdWords, Google Ads, Google Trends itp.
       
      Optymalizacja strony
      Jak już od jakiegoś czasu wiadomo, im lepiej zoptymalizowana jest strona, tym lepsze pozycje zdobędzie. Czasy, gdy strona mogła mieć 2 zdania na krzyż i jeden obrazek bez alt-tag’a już dawno minęły i prawdopodobnie nigdy nie wrócą.
      Zaczynamy od podziału naszej strony na podstrony kategoryzowane wg. słów kluczowych. Dowiadujemy się kilku informacji na temat tytułów, ich długości, co powinny one zawierać i jaki powinien być szyk wyrazów. To samo tyczy się meta-opisów. Następną rzeczą, która jest nam serwowana jest poprawne natężenie słów kluczowych w tekście – jedna z najbardziej problematycznych kwestii dla początkujących. Z tekstu dowiesz się m.in. ilu słów kluczowych użyć podczas pisania swoich treści, czy używać takich opcji jak wytłuszczenie lub kursywa i wielu innych. Wszystko to okraszone dodatkowymi poradami dot. posługiwania się narzędziami Google PageSpeed Insights oraz Search Console.
      W dalszej części dowiemy się co nieco o copywritingu – jak opracowywać swoje treści pod względem nagłówków, altów, anchorów itd. Autorka tłumaczy nam również czemu unikalne treści są tak ważne w procesie pozycjonowania i utrzymania wyników. Dowiesz się też ciekawej rzeczy, a mianowicie jak radzić sobie z powielaniem treści na podstronach swojej witryny.
       
      Linkowanie wewnętrzne
      W sumie jest to po części również optymalizacja strony, ale jest to dział na tyle rozbudowany, że w kursie poświęcono na niego oddzielne miejsce w spisie treści. Dowiemy się tu praktycznie wszystkiego – każde „ustawienie” linków wewnętrznych jest omówione szczegółowo, w tym również optymalizacja niedziałających linków oraz modyfikacja pliku robots.txt.
       
      Metody pozyskiwania linków
      Czyli to, na co prawdopodobnie wiele osób czekało od momentu rozpoczęcia tej recenzji. Nie będę więc przeciągał wstępu do opisu tego działu i przejdę do rzeczy.
      Na samym początku dowiadujemy się czym jest zaplecze oraz jakie są cele jego istnienia (nie tylko pod SEO). Dalej płynnie przechodzimy do rozpoczęcia tworzenia naszego zaplecza – na start dostajemy kilka pomysłów na serwisy/portale, które posłużą nam za zapleczówki. Jeśli zdecydujemy się stawiać blogi oparte o Wordpress’a, dostajemy od razu gotową listę wtyczek. Jesteśmy prowadzeni przez cały proces od kupna hostingu i domeny wraz z wytycznymi gdzie aktualnie warto korzystać z usług internetowych, następnie zapoznajemy się z różnymi modelami linkowania. Dalsze linijki działu poświęcone są różnym aktualizacjom algorytmu wyszukiwarki Google wraz z danymi i pomocnymi informacjami jak poradzić sobie z nowymi zmianami.
      Budowanie zaplecza to jednak nie jedyny sposób zdobywania linków do naszej witryny. Autorka zadbała o poinformowanie nas o innych metodach, opisuje m.in. różnice między linkami nofollow i dofollow, tłumaczy znaczenie linków site-wide, a następnie przechodzi do podawania przykładowych źródeł linków wraz z instrukcjami jak najlepiej sobie z nimi poradzić. Całość zwieńczona jest poradą związaną z toksycznymi linkami.
       
      SEO PR
      Tutaj autorka porusza dość ciekawy aspekt pracy pozycjonera, czyli tzw. pozycjonowanie wizerunkowe. Polega to na kontrolowaniu wyników z TOP10, oczywiście w miarę możliwości. Zwraca uwagę na kanibalizację linków podczas próby „zawojowania” topki oraz podaje różne metody i triki przydatne we wprowadzaniu naszego planu w życie.
       
      Sytuacje alarmowe
      Dział poświęcony informacjom bliskim mojemu sercu – filtrom, spadkom, wahaniom pozycji. Dowiemy się m.in. co robić, jeśli nasza strona nagle zniknęła z wyników wyszukiwania, jak radzić sobie z całkowitą deindeksacją, a wszystko to z użyciem narzędzi takich jak np. Search Console czy SeoStation.
       
      Narzędzia pozycjonera
      Bardzo fajnie opisany zbiór narzędzi przydatnych w zarówno codziennej pracy, jak i we wcześniej wspomnianych sytuacjach alarmowych. Autorka opisuje nie tylko Search Console, ale również takie serwisy jak Ahrefs, Clusteric, SeoQuake i wiele innych. Mamy do czynienia zarówno z narzędziami płatnymi, jak również z ich darmowymi zamiennikami.
       
       
      Kurs pozycjonowania Lexy – recenzja końcowa
      Jak wspomniałem w pierwszych wierszach tej recenzji, trudno jest znaleźć źródło, z którego wyciągniemy dużą dawkę wiedzy bez potrzeby porządkowania wszystkiego w głowie. Z poradnika Lexy możemy wyciągnąć mnóstwo ciekawych informacji, które zdecydowanie przydadzą nam się w pozycjonowaniu naszej witryny, a z czasem nawet i w pozycjonowaniu stron klientów. Uważam, że merytorycznie poradnik ten jest na bardzo wysokim poziomie i choć nie zawsze zgadzam się z poszczególnymi instrukcjami, to całościowo polecam kurs wszystkim, którzy chcą rozpocząć przygodę z SEO. Fajnym dodatkiem do kursu zadania praktyczne pod koniec każdego działu, które pozwalają nam utrwalić zdobytą wiedzę i wprowadzać ją w życie na swojej witrynie.
      Ponadto, kupując poradnik dostajemy:
      Miesiąc dostępu do pakietu Pro w SeoStation.pl Miesiąc dostępu do pakietu Personal w Brandle.pl 3 miesiące okresu próbnego oraz 10% rabatu na Brand24.pl 50zł na publikację artykułu sponsorowanego w CentrumPR.pl 25% rabatu na SeoHost.pl 50zł rabatu na SeoLight 25% rabatu na dwa inne poradniki Lexy 100zł rabatu na szkolenie z audytów SEO od Lexy Dożywotnie aktualizacje kursu  
       
    • Przez Kazuo
      Witam, mam do zaoferowanie usługi skupu pinów PaySafeCard:
      Biorę 15% za każdą kwotę > > > Wymieniam na PayPal/Blik
    • Przez Kazuo
      Pomoc przy tworzeniu aplikacji mobilnych:
      Mogę stworzyć dla ciebie osobny kod jakiej kolwiek aplikacji chcesz dostaniesz dostęp do kodu źródłowego, pełne wsparcie itp. Lub gotowa aplikacja.
      Cena: Do ustalenia
      Mam aplikacje pod snapchat wysyłanie zdjęć/filmów z teraz:
      Cena- 70zł za 1 slot / Kod źródłowy + konfiguracja wszystkich potrzebnych SDK i aktualizacja gradle do najnowszej (Ogólna pomoc przy tworzeniu tej aplikacji pod siebie) Koszt 250zł

      Podgląd aplikacji: https://imgur.com/a/Azit6yY
      Podgląd kodu źródłowego: https://imgur.com/a/PzT8UjP
    • Przez Ciamciaj
      Dołącz już dziś i zarabiaj więcej, wydając mniej!
      Opinie:




      Wersja tekstowa:
      Dołącz już dziś i zarabiaj więcej, wydając mniej!

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .