Skocz do zawartości

$747 zysku na ofertach iMonetizeIt IVR Dating i Sweepstakes z ruchu Push


Rekomendowane odpowiedzi

Sieć: iMonetizeIt
Źródło ruchu: Push
Oferta: IVR Dating and Sweepstakes
Geo: Kenia, Kamerun, Nigeria
Czas: 01/02/2021 - 04/13/2021
Koszt: $ 2585
Zarobki: $ 3333
Zysk: $ 747
ROI: 28% 


W tym temacie chciałem się podzielić wynikami swojej pracy z ofertami IVR. Są one dość nowe w verticalach typu Dating oraz Sweepstake, więc uznaję rezultaty za dobre. Jako geo wybrałem kraje z Tier 3-4 i wysłałem ruch z tych krajów bezpośrednio do ofert IVR dating, dla kampanii wybrałem 3 oferty. Wybrałem również główne opcje: EPM oraz dostępne ilości ruchu w tych państwach.
Następnie puściłem test A/B pomiędzy ofertami IVR dating oraz sweepstakes. Tabelka poniżej mówi nam, że choć ilości ruchu nie są oszałamiające, to pozwalają nam na wyciągnięcie pewnych wniosków. 

1624804422_pastedimage0.png.e38d4b746dbec487533914451b452390.png
Tabela 1. Split test dwóch verticali.

Ponieważ IVR sweepstakes działało lepiej, reszta kampanii została zużyta na tym verticalu.
Na początku testów miałem 9 ofert. Podczas dni pracujących podzieliłem po równo ruch na wszystkie produkty. Pod koniec tygodnia zostawiłem tylko dwie oferty z najlepszymi wynikami i jeszcze jedną ofertę w przypadku nieprzewidzianych okoliczności.
Poniżej znajdują się screeny tego, co pokazywało się użytkownikom.

2113037553_pastedimage0(1).png.153a2c84cdbf6c53128435bc07e671e3.png
Zdjęcie 1. Przebieg oferty.

Wybrałem produkty, które będę promował przez powiadomienia push. Następnym krokiem była analiza tego, jak prelander wpływa na ostateczne EPM kampanii. Użyłem 3 przeskoków i ku mojemu zdziwieniu zredukowało to ostateczny wynik o 20%.

unnamed.png.ae16ca0a52fc9f19290adc992aa9b057.png
Zdjęcie 2. Przykład prelandera.

Doszedłem do wniosku, że kierowanie ruchu bezpośrednio do ofert jest bardziej opłacalne. Kenia miała najlepsze rezultaty.


Kilka słów na temat push oraz creative'ów
Robiłem 24 powiadomienia push w ciągu dnia, które użytkownik otrzymywał co godzinę. Na początku 24 creative'y zostały ustawione w przypadkowej rotacji. Platforma wysyłała pushe niezależnie, jednak ilość interakcji dla każdego powiadomienia był taki sam.
Wszystkie creative'y miały wspólny trend - podobieństwo do znanych portali społecznościowych oraz tekst "Świetnie, wygrałeś! Kliknij i odbierz".
Optymalizacja creative'ów opierała się o CTRL. Po tygodniu zostało tylko 12 creative'ów. Dodałem więc 12 kolejnych z kompletnie innym CTA. Tym razem wykorzystałem zdjęcia kobiet, pieniędzy i różnych wartościowych przedmiotów. Okazało się jednak, że nowe CTA nie były wcale tak często klikane. Poniżej screen.

945430286_unnamed(1).png.cb907a22e814537411e83c016cf48dcf.png

1234039881_pastedimage0(3).png.c3fa3a1b139fe77fa051e5580e20eb2a.png

Najprostsze CTA zdobyło najwięcej kliknięć. Po analizie creative'ów i tekstów zmiksowałem je ze sobą i jako rezultat 10 creative'ów działało aż do końca testu. Ogólne CTR było całkiem niezłe i nie było żadnych outsider'ów wśród pushy, a więc dalsza praca polegała jedynie na śledzeniu statystyk.

892928154_pastedimage0(4).png.193acc04b547cf2ef5dfffa891f727b2.png
Zdjęcie 5. TOP Creative 1

1972611586_pastedimage0(5).png.452c7ba3037a31b83e65e033f40bb1c1.png
Zdjęcie 6. Top Creative 2

Statystyki z trackera 16.02 - 13.04
180553193_pastedimage0(6).png.f8793f0538bbfbad47c29e5e46e9b80a.png

CPC było liczone przez minimalny bid na Exoclick 14.04

1860771297_pastedimage0(8).png.9f23d6574c30a81e86101135a0e5c107.png

187220441_pastedimage0(10).png.b87b2af6a8c76ba05854607076a2ec21.png


Wnioski
1. IVR jako vertical daje nwe możliwości monetyzacji taniego ruchu CPA z krajów tier 3-4 - jest to świetny sposób dla początkujących w marketingu afiliacyjnym/media buyingu.
2. Jest to dość komfortowe geo do testowania języków i funneli.
3. Mały budżet ze względu na niewielką konkurencję i niskie ceny pushy.
4. Dobry zakres ofert.
5. Pochodząc bardziej szczegółowo można osiągnąć wyższe ROI.


Najważniejsze:
1. Wszystkie creative'y były po angielsku. Spora ilość ruchu pochodziła od użytkowników posługujących się językiem hiszpańskim, jednakże nie robiłem splist testu dla tego geo. Uważam więc, że używając bardziej dopasowanych języków CTR wzrośnie o minimum 20%.
2. Najważniejszą cechą ofert IVR jest to, że po kliknięciu powiadomienia push zostajesz od razu przeniesiony do aplikacji SMS lub wybierania numeryu z już wpisanym SMSem lub numerem telefonu (podczas testów sam niemal dwa razy wziąłem udział w wygrywaniu telefonu :D). Oznacza to, że jeśli użytkownik nie jest skupiony lub źle kliknie, konwersja może zostać zaliczona, więc możesz korzystać z bardziej agresywnych zdjęć lub tekstów.
3. Dalej działam z tymi ofertami i geo, ale również aktywnie mieszam ruch push w ofertach PPS.
4. Jeśli masz możliwość śledzenia EPM każdego creative'a, lepiej jest skoncentrować się na tym, niż na CTR.


Czego potrzebujesz, by zarabiać?
1. Zarejestruj się na imonetizeit.com
2. Wybierz oferty IVR (CPA/Smartlink)
3. Znajdź dowolną sieć reklamową gotową do sprzedaży pushy do Twojego geo (np. traffichunt.com)
4. Ustaw kampanię
5. Wystartuj kampanię
Po wykonaniu tych kroków musisz policzyć ROI. Jeśli ROI ma wartość negatywną, wprowadź optymalizację. W przypadku pozytywnego ROI, powtórz punkt 5.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .