Skocz do zawartości

Arczi

Użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie wiem czy artykuł jest sponsorowany czy nie, ale ani w make ani w Zapier nie ma modułu Suno Chyba że ja czegoś nie ogarniam...
  2. Cześć, przybywam z małym updatem. Mianowicie od czasu mojego ostatniego wpisu pracowałem nad Lead Megnetem dla osób zapisujących się na mój newsletter. W piątek go ukończyłem - PDF ma 20 stron (po zapisie, subskrybent otrzymuje do pobrania plik PDF z 10 najczęstrzymi błędami jakie popełniają osoby wchodzące w Smart Home oraz jak ich uniknąć). Średnio na jeden błąd przypada więc 2 strony tekstu (nie, nie ma obrazków i innych "wypełniaczy tekstu", starałem się wrzucać "samo mięso") więc chyba nie jest źle. Dodatkowo wykonałem design strony do zapisów (ale formularz zapisu jeszcze nie działa) i rozesłałem link wśród znajomych z prośbą aby ocenili czy coś wymaga poprawy, czy jakas treść się nie klei, czy widzieliby to onaczej itp. Od kilku osób otrzymałem feedback. Miałem wrażenie że część osób napisała coś "byle coś napisać", czyli raczej nic nie wnoszące uwagi. Tak czy inaczej każdą uwagę przyjąłem a te które uważałem za słuszne, poprawiłem. Dziś w zasadzie ukończyłem 1 z 5 emaili Drip Campaign, które otrzyma subskrybent po rejestracji (tak jak wspominałem, każdy e-mail przyjdzie po kazdym dniu od rejestracji z tym że e-mail 1/5 przyjdzie natychmiast po potwierdzeniu) w celu utrzymania kontaktu zaraz po zapisie. Pochwalę się, że gdy skończyłem pisać tego pierwszego e-maila, wysłałem go na mail-tester.com aby zobaczyć jak generalnie wypada i szczerze miło się zaskoczyłem Tak czy inaczej, na dziś kończę (obecnie jest 22:41). Niestety w tygodniu będę miał trochę latania ze swoimi sprawami więc pracować nad tym będę główni tylko z rana przed pracą (ok 1h przy porannej kawie), więc zobaczymy jak to będzie. Na tą chwilę pozostaje mi: - dokończenie 4 z 5 e-maili z drip campaign, - podpięcie formularza zapisu tak aby działał (w tym strony z podziękowaniem za zapis, potwierdzenie zapisu, rezygnacja z newslettera itd.), - skomponowanie postów reklamowych/automatycznych na moich grupach facebookowych (nie chwaliłem się? Jakiś czas temu można powiedzieć że z nudów założyłem 4 grupy facebookowe z ogłoszeniami - każdy może wkleić swoje ogłoszenie; grupy głównie ze śląska i dolnego śląska; ostatnio zrobiłem podsumowanie i teraz po jakiś 2-3 latach od założenia grup, w sumie na wszystkich grupach dysponuje ok 45k ludzi; ruch co prawda "śmieciowy" ale zawsze jakiś punkt zaczepienia), - założenie kont w social media w celu kierowania potencjalnych subskrybentów do newslettera, - skomponowanie pierwszego newslettera poza dripem, ale to chyba zrobie dopiero jak będę miec co najmniej 1 subskrybenta, bo inaczej nie widzę sensu. Dobranoc!
  3. @SPHCC Przygotowany Drip puszczę 1/dzień zaraz po zapisie na newsletter, aby po pierwsze subskrybent nie poczuł się "olany", a po drugie - najczęściej gdy ktoś zapisuje się na newsletter, to na pewno w niedługim czasie chce otrzymać jakaś treść. Po tygodniu hype subskrybenta może się wypalić, dlatego chcę zrobić Drip co 1 dzień. Po 5 dniach z kolei może nastąpić przesycenie wiadomościami. Ja chce utrzymać pewien balans. Eksperentalnie puszczę Dripa składającego się z 5 e-maili (drobnych, na zasadzie 5 najczęstszych błędów popełnianych przez osoby startujące w Smart Home, może do tego jakiś słowniczek pojęć). Po minięciu okresu Dripa będę wysyłać raz w tygodniu. To też da mi czad nas przygotowanie kolejnych treści. Zobaczymy jak to się przyjmie.
  4. Witam po krótkiej przerwie, minęło jakiś półtora tygodnia od rozpoczęcia tego dziennika. Na razie zarobków brak, ponieważ przez ten okres pochłonęły mnie technikalia - miałem problemy z serwerem VPS oraz adresem e-mail do wysyłki newsletterów (przerzucanie domen, rekordy MX its). Ostatnie elementy techniczne udało mi się załatwić dziś z rana, także wszystko śmiga. W międzyczasie dostałem również potwierdzenie z Ceneo, że otrzymali ode mnie przykładowy e-mail z newsletterem i dali mi zielone światło aby promować w ten właśnie sposób. Także póki co - same dobre wieści. Także najbliższe dni to będzie stworzenie formularzy do zapisów oraz konta w Social Mediach reklamujące newsletter. Dodatkowo, jako że zdecydowałem się na marketing z budową zaufania u subskrybentów i serwowanie im samego "mięsa" w moich e-mailach a promocji do zakupu z linkiem afiliacyjnym jako rzecz drugorzędną, pozostaje mi zbudowanie Drip Campaign, proste automatyzacje do tworzenia treści z linkami i można działać. Do usłyszenia!
  5. @SPHCC Cześć, jeżeli chodzi o porównanie cen to zerknij sobie tutaj na porównanie cen standardowych softów do wysyłki e-maili (teoretycznie stan na dzień 18.09.2025): https://mailgrow.pl/najlepsze-programy-do-mailingu/ Ja zaś korzystam z systemu Sendy (https://sendy.co). Zalety i wady Sendy: 1. Zalety: - TANI. Jednorazowo płacisz 69$ i masz system za free. Ale to sam system - Sendy korzysta z serwerów wysyłkowych Amazon AWS (SES), a to oznacza że są to e-maile wysyłane z "wartościowego źródła" czyli rzadziej wpadają odbiorcom do SPAMu. Oczywiście jak w e-mailu wpiszesz tylko sam link lub krótkie "siema" to tam wpadnie tak czy siak. Poza tym Amazon też sprawdza czy nie korzystasz z ich serwerów do spamowania. Warto przed wysyłką newslettera wysłać e-mail testowy np. poprzez serwis https://www.mail-tester.com/ aby sprawdzić ocenę i szansę czy e-mail nie wpadnie do SPAMu. - koszt wysyłki 10 000 e-maili poprzez serwery AmazonAWS z Sendy to, o ile google nie kłamie, koszt 1$. W porównaniu z serwisami z miesięczną//roczną subskrypcją dla mnie wybór był oczywisty. Do tej pory Amazon nie wystawił mi jeszcze żadnej faktury. 2. Wady: - musisz posiadać swój serwer VPS z serwerem Apache oraz baza MySQL (niestety na standardowym hostingu to nie przejdzie bo tam bazy danych są współdzielone a Sendy do pracy potrzebuje troche innej konfiguracji - wiem bo już to przerabiałem) - musisz pospinać serwer AmazonAWS z Sendy. Ogólnie najgorsza jest początkowa konfiguracja. Ale wiem że gdzieś na YouTube jest filmik (ok 1h) pokazujący jak to zrobić krok po kroku, dosłownie "debilo-odporny") - później jak już masz to ogarnięte to wysyłasz poprzez Sendy prośbę aby Amazon Cię zatwierdził i możesz działać. Amazon domyślnie dał mi DZIENNY limit wysyłki do 50 000 e-maili. Nie jestem w stanie (i nie wiem czy będę, choć tego bym sobie życzył) tego "przejeść". Poniżej wysyłam zrzut z mojego Sendy. Czyli jak nie ogarniasz VPS, Linuxa, baz danych lub po prostu nie lubisz/nie chcesz się w to bawić - nie polecam Sendy. Natomiast na temat innych systemów się nie wypowiem bo nie miałem z nimi styczności.
  6. Witam Panowie, Mały update dla potomnych chcących zarabiać w Ceneo - można umieszczać ich linki w newsletterze. Wymagają tylko podesłania im przykładowego newslettera do sprawdzenia. W załączniku podrzucam screen z e-maila😉 Pozdrawiam!
  7. Nie mam pojecia, słyszałem to wlasnie od Kuby Mrugalskiego. Wysłałem pytanie do ich supportu o odniesienie się do tego czy faktycznie tak jest jakiś tydzień temu i mi nie odpisali.
  8. Hej, dzięki za słowa uznania 😊 Na ceneo jestem zarejestrowany ale z tego co slyszalem to banuja jak puszczasz refy w emailach wiec to nie pod moj newsletter 😒
  9. Cześć, przychodzę z małym updatem - właśnie skończyłem prace nad podstawową wersją mojego skracacza linków. Trwało to ze 3 dni bo jeszcze po drodze miałem problemy natury techiczej z moim VPSem ale właśnie przeprowadziłem testy i wszystko śmiga. API spięte z gogole sheets, skrypty porobione i sprawdzone więc automatyzacja linków działa Dziś zostałem przyjęty w MyLead do kampanii Temu także jest dobrze. Dodałem skracacz w MyLead jako źródło ruchu. Jak mnie przyjmą to można zacząć działać Pozdrawiam!
  10. Nie do końca - po pierwsze obserwuje tych ludzi i to co robią od paru ładnych lat. Poza tym kupiłem ich kilka innych kursów głównie dotyczących automatyzacji oraz administracji serwerami czy technologii webowych. Stąd moja opinia. Ale tak - tego kursu akurat nie przerobiłem 👍
  11. Dzięki, ale wciąz nie wiem jak to działa. Czyli jak mój film wyświetli sobie polaczek to zarobię powiedzmy 10 pln a jak amerykaniec to 20 pln? Oczywiście nie chodzi mi o kwotę tylko o zasadę działania.
  12. Cześć, odnośnie Twojego pytania oraz powyższych odpowiedzi kolegów, dodam od siebie tylko że jeżeli jednak interesuje Cię kurs tworzenia agentów AI, od siebie polecam AI DEVS (aidevs.pl). Sam nie zrobiłem tego kursu bo raz że nie odczuwam takiej potrzeby na tą chwilę a dwa - jest on dość drogi jak dla mnie, natomiast z czystym sumieniem ręczę za osoby, które ten kurs prowadzą, czyli Jakub Mrugalski oraz Adam Gospodarczyk. Pozdrawiam!
  13. @mysc dziękuję Ci zacna duszo 👍
  14. @mysc dziękuję za informację. A czy na PIT rocznym również nie muszę tego wykazywać?
  15. Cześć, mam pytanie - jakoś od 2017 roku odkładałem sobie drobne sumy pieniędzy "na czarną godzinę". Faktycznie były drobne, ponieważ miesięcznie było to pomiędzy 150 PLN a 300. Średnio raz do roku szedłem z uzbieraną sumką do lokalnej mennicy i kupowałem za to monety srebrne próby 999 oraz sztabki złota (1, 2, 5 gram) również próby 999. W lipcu tego roku miałem sytuację że potrzebowałem większą ilość gotówki więc sprzedałem te sztabki oraz monety w skupie. Dodatkowo jakiś czas temu dostałem w prezencie kilka monet, które rownież sprzedałem. W internecie trafiłem na informacje, że co do złota, to jak trzyma się je dłużej niż pół roku od zakupu, wówczas sprzedaż nie podlega opodatkowaniu. Większy mętlik mam natomiast ze srebrem, ponieważ w skupie powiedziano mi, że zasada jest podobna jak ze złotem - jak trzymasz dłużej niż pół roku, wówczas nie trzeba tego nigdzie wykazywać, jednak w internecie znalazłem informacje że tak czy inaczej trzeba od tego zapłacić 23%, w innym miejscu że nic nie muszę zapłacić. Czy ktoś wie jak faktycznie to wygląda i jak to rozliczyć? I jak wyglądałoby rozliczenie monet które dostałem w prezencie? Czy muszę (a jeżeli tak to jak) to jakoś wykazać? Część pieniędzy za sprzedaż otrzymałem na konto a część chciałem w gotówce. Jest jeszcze jedna rzecz - jako że pierwsze zakupy zrobiłem w roku 2017, paragony i toner na nich już zwietrzały/wytarły się. Jak to się ma do ewentualnego udowodnienia US kiedy był zakup? Kupowałem za gotówkę, ponieważ przy tego typu transakcjach chcę być jak najbardziej anonimowy. Ale nie zmienia to faktu że nie chcę narobić sobie problemów z US. Dziękuję z góry za informacje.
  • Profil użytkownika Make-Cash.pl

    Przeglądasz profil użytkownika Make-Cash.pl. Publikowane na Make-Cash.pl treści są weryfikowane przez moderatorów oraz użytkowników. Dołącz do nas - zaloguj się lub zarejestruj!

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .