Arczi
Użytkownik-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana Arczi w dniu 17 Października
Użytkownicy przyznają Arczi punkty reputacji!
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam wszystkich, dziś króciutko - przeniosłem automatyzacje Sociali na osobne konta ze względu na troskę o kredyty w darmowym planie make.com. W tygodniu planuję: - utworzyć swoją grupę na FB - rozbujac blog - najważniejsze - zautomatyzować generowanie contentu do newslettera Dziś jakoś mega dużo się nie przykładałem. A tymczasem... kap... kap... i coś tam kapie Pozdrawiam!
-
Arczi zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Osobisty Test Efektu Kuli Śnieżnej - Etsy na początek
-
Osobisty Test Efektu Kuli Śnieżnej - Etsy na początek
Arczi odpowiedział(a) na SPHCC temat w Dzienniki pracy
@SPHCC Życzę powodzenia i trzymam kciuki Jeżeli mogę coś podpowiedzieć, na Twoim miejscu kroki w Twoim planowaniu rozbiłbym na mniejsze, takie do wykonania w 30-60 minut. W zależności jakim wolnym czasem dysponujesz, realizuj kolejne kroki w ilości 1-3 (lub więcej, jak wspominałem - nie wiem ile wolnego czasu posiadasz). Najlepiej spisz je sobie na żółtej karteczce i przyklej na klawiaturze komputera na jutro. W ten sposób cały czas będziesz mieć to przed nosem, wiec Ci "nie ucieknie". A jak jakieś zrealizujesz - odhaczaj. U mnie zdało to egzamin. -
Szaleniec03 zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Budowa kanału youtube - 1k subskrybcji do końca roku z organicznego ruchu
-
Budowa kanału youtube - 1k subskrybcji do końca roku z organicznego ruchu
Arczi odpowiedział(a) na Szaleniec03 temat w Dzienniki pracy
Lecisz, mordko 😁 Trzymam kciuki ✌️ -
Arczi zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Osobisty Test Efektu Kuli Śnieżnej - Etsy na początek
-
Cześć, Dziękuję Co do Twojego pytania, ciężko to jednoznacznie określić, bo nie wiadomo co wyskoczy po drodze. Zakładając, że marketing w tej niszy będę mieć obcykany, prawdopodobnie skupię się na tym, aby społeczność z tej niszy "trzymać" w swoim środowisku, najlepiej niezależnym od danej platformy. W tym przypadku na liście mailingowej. Równolegle prawdopodobnie założę grupę/grupy na facebooku gdzie będziemy się wymieniać informacjami. Jeżeli to wypali, wówczas uderzę za granicę - newsletter w formie angielskiej z promocją AliExpress/Amazon. Wtedy będę promować albo poprzez sieć afiliacyjną, albo poprzez bezpośredni program partnerski z tych firm. W pierwszym przypadku założę dodatkową, dedykowaną domenę, ponieważ ta z której korzystam ze swoim skracaczem linków, jest dla "etycznych" domen (w tym przypadku ceneo) a jak wiadomo, sieci afiliacyjne promują etyczne i nieetyczne programy, przez co są banowane w mediach społocznościowych. W dalszej perspektywie, jak podopinam wszystko, zajmę się równolegle czymś innym. Szczerze mówiąc to już mnie korci aby zająć się dropshipingiem czy pasywnym promowaniem Ero, ale wiem jak to się skończy - rozsmarowaniem swojego czasu, rozpoczęcie tysiąca projektów, w międzyczasie mój hype się wypali i skończy się na niczym. Już to przerabiałem i znając siebie, wiem że to pułapka. Myślę, że najważniejsze w moim przypadku (i wiem że duże ludzi ma tak samo jak ja) to (w tej kolejności): 1. Ułożyć plan dla danej metody zarobku, 2. Rozbić go na czynniki pierwsze oraz ustalić kolejność, 3. Realizować poszczególne podpunkty i... 4. Trzymać się planu! Oczywiście wraz z rozwojem sytuacji plan może się zmieniać, to jest normalne. Ale plan jest po to aby się go trzymać. A jak jest konieczność, wówczas trzeba go go modyfikować. Pozdrawiam! PS. Co do Ceneo, jest tutaj o tyle fajnie, że można zarabiać zarówno na CPA jak i CPS. Mój newsletter jest głównie ukierunkowany na CPS, ale CPA jest swojego rodzaju bonusem. Na czym polega CPA w tym przypadku? Jeżeli udostępnię link do produktu, dostaję leada z CPA gdy użytkownik kliknie w ten link i WEJDZIE na stronę sklepu. To tyle! Za samo przejście do sklepu dostaję 0,38 PLN/ I tak właśnie wpadł ten lead ze screena w moim poprzednim poście. Użytkownik nie musi nic tam kupić. Aha, jest jeszcze jedna fajna rzecz - pliki cookies są ważne przez 90 dni (3 miesiące). Oznacza to, że jak użytkownik kliknie na mój link, wówczas plik cookies zapisuje się w jego urządzeniu i jest ważny 3 miesiące. Wystarczy, że w tym czasie albo przejdzie na stronę sklepu (wówczas wpada mi lead CPA o którym pisałem wcześniej) lub coś kupi (otrzymuje z tego prowizję 3,5%). Moim zdaniem bardzo fajna opcja.
-
SPHCC zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Dziennik pracy - Arczi
-
itmaster zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Dziennik pracy - Arczi
-
Jan98 zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Dziennik pracy - Arczi
-
mysc zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Dziennik pracy - Arczi
-
Witam Panie i Panowie Przybywam z kolejnym updatem. Zgodnie z poleceniem DeepSeek, zacząłem powoli wdrażać się w marketing bardziej poważnie, niż robiłem to do tej pory. Czyli: Wczoraj na swoim VPSie postawiłem dedykowanego bloga. Nic tam jeszcze nie ma, większość czasu zjadły technikalia oraz próby automatyzacji spięcia bloga z Social Media. Na razie wygląda to obiecująco. Zapisałem też się do kilku grup facebookowych w tej niszy. Nie wiem jak to ubrać w słowa, ale... Kurtyna w górę... Wpadł pierwszy Lead Co prawda nie bezpośrednio z newslettera, bo liczba subskrybentów wciąż jest rowna 0, ale lead to lead Wpadł on z grupy facebookowej gdzie udzieliłem informacji dotyczącej problemu jednego z członków grupy. Miło popatrzyć, że praca zaczyna przynosić jakieś efekty, mimo że nie została jeszcze ukończona. W najbliższym czasie w planach są: - utworzenie i pospinanie dedykowanych kont w automatyzacji na moim planerze (na razie wszystko mam spięte w jednym koncie testowym w make.com i już kończą mi się kredyty darmowego planu), - dalsze udzielanie się na grupach facebookowych - rozbujanie bloga aby ludzie się zapisywali ze źródła SEO - przemyślenie i wdrożenie nowej metody marketingu na social mediach (nie tylko Video ale również grafiki, mam na to wstępny plan) I zobaczymy co będzie dalej. Na to wszystko potrzeba czaaaaasu, ale jak wspominałem na pierwszym wpisie tego dziennika - kwestia to zmiana mentalności. Nie szarżować tylko traktować to jako swojego rodzaju zabawę, czy nawet grę w zarabianie w sieci. Ja to traktuję jako grę strategiczną - najpierw musisz się namachać siekierą aby ściąć wystarczającą ilość drzew, dzięki czemu będziesz mógł coś zbudować. Inną analogią, którą lubię, to porównanie zarabiania w sieci do wykonania ogrodu - najpierw łopata, szpadel, pot. Wszystko po to aby później można było zbierać owoce swojej pracy To tyle na dziś. Nie wiem czy przez weekend coś porobię, planuję trochę odpocząć i pograć. Zostaje mi jeszcze przyszły trochę luźniejszy tydzień, później czasu raczej będzie mało. Pozdrawiam i powodzenia każdemu!
-
shark zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Dziennik pracy - Arczi
-
Arczi zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Dziennik pracy - Arczi
-
Cześć, rozumiem Twój punkt widzenia i powiem szczerze że też się nad tym na początku zastanawiałem. Jednak mając to na uwadze, w tym przypadku są dwie możliwości (z mojego subiektywnego punktu widzenia): 1. Albo poświęcić czas na jedną platformę a gdy ją "ogarnę" zająć się kolejną a następnie kolejną itd., 2. Rozbić ten czas na kilka platform (w moim przypadku 3, jak dotąd). Tutaj należy też wziąć pod uwagę kilka kwestii: - content na tych platformach jest taki sam, - jako że lubię automatyzować co tylko się da, poświęcając czas na jedną platformę mogę jednocześnie "ugryźć" kilka, - mam małe doświadczenie w prowadzeniu kont na YouTube oraz TikTok więc to też jest mój poligon doświadczalny pod kątem nauki. Podsumowując (znowu - to mój punkt widzenia, przynajmniej na tą chwilę), czasowo i "contentowo" bardziej opłaca mi się realizacja w takiej formie (3 platformy z contentem video) zrobić to w taki sposób w jaki to robię do tej pory. Cześć, tak - zapis odbywa się poprzez przygotowany przeze mnie landing page. Strona sama w sobie jest dopracowana, ładnie opisana, responsywna itp. Logika formularzy od momentu wciśnięcia przycisku "Zapisuję się" aż do potwierdzenia zapisu na e-mailu włącznie z pobraniem Lead Magnet'a działa bez zarzutu (włącznie z wypisaniem się z newslettera). I ręczę za jej poziom wykonania oraz treść (włącznie z treścią drip newslettera), ponieważ patrząc na to z boku, gdybym był początkującym w tematyce smarthome i znalazłbym zapis na taki newsletter, na pewno bym przynajmniej "spróbował". Tutaj problem jest inny, mianowicie obecny poziom ruchu nie sprawia że osoby wyświetlający filmiki chcą wejść na stronę zapisu. Innymi słowy content tych kont jest do wymiany. I przyznam się szczerze, że nie przyłożyłem się zbytnio do marketingu oraz contentu na tych kontach. Bardziej zależało mi na tym, aby rozbujać pewien ruch, aby coś na tych kontach zaczęło się dziać. Teraz widzę efekty i wiem że pora zająć się tym bardziej poważnie.
-
SPHCC zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Dziennik pracy - Arczi
-
Witam wszystkich! Po dwóch dniach przychodzę z małym updatem i pewną refleksją. Otóż na tą chwilę subskrybentów 0, co rzecz jasna skutkuje również zarobkiem na poziomie 0. Powiem szczerze że przez ostatnie 2 dni nie robiłem nic w kierunku tego projektu - po prostu musiałem trochę od tego odetchnąć po miesiącu wałkowania tematu i potrzebowałem małej przerwy. Z drugiej strony chciałem też zobaczyć jak ten skromny marketing, który wykonałem do tej pory, będzie sobie "żyć" bez mojego udziału przez te 2 dni. Mam natomiast pewne spostrzeżenia co do marketingu. Otóż główny wniosek jest taki, że trzeba się dużo bardziej przyłożyć do marketingu newslettera. Do tej pory (7 dni) wyglądało to tak, że zrobiłem po jednym koncie na platformach TikTok, Instagram oraz YouTube. Filmiki generowałem w Invideo AI o długościach 10-20 sekund w formatach 8:16 i 16:8. Na każdej z tych platform wrzucałem te same filmiki. Oto jak to w tym czasie u mnie wyglądało: 1. TikTok: - na początku filmiki o formacie rozdzielczości 8:16, zwłaszcza te pierwsze, generowały "sporą" liczbę wyświetleń, tj. pod 1k - później, gdy dla eksperymentu wrzuciłem filmiki w formacie 16:8, ilość ta spadła. I teraz mam zagwostkę, ponieważ w tym samym momencie zmieniłem typ konta z prywatnego na biznesowe (ponieważ na firmowym jest możliwość umieszczenia klikalnego linku w profilu oraz adresu e-mail) ilość wyświetleń spadła, do ok 300. Pytanie teraz czy to kwestia zmiany formatu filmiku czy może przejścia typu profilu z osobistego na biznesowy. Finalnie wróciłem do konta prywatnego, ponieważ konto biznesowe bez weryfikacji NIP można mieć ok 1 tydzień czasu aby zapoznać się z jego funkcjami. Jako że nie prowadzę działalności, trzymanie tego konta na ta chwilę jest dla mnie bez sensu - kolejne spostrzeżenie - pierwszy filmik wrzucałem "z telefonu" dzięki czemu miałem możliwość wybrania muzyki trendowej w aplikacji TikTok. Gdy wrzucałem kolejne filmiki poprzez Buffer, były one z nałożonym, wygenerowanym przez AI efektem muzycznym. Być może to również miało na to wpływ (AI podstawiło technologiczną muzykę jak ja to nazywam "dla snobów", czyli jak w reklamach Microsoftu z pianinem). Na pierwszy filmik TikTok zasugerował podkład gatunku HipHop. - jak na razie zaliczyłem 3 polubienia i 2 obserwujących (w tym 1 randomowy Hindus więc tego raczej bym nie liczył) 2. YouTube: - shortsy, czyli filmiki 8:16 mają zdecydowanie większą ilość wyświetleń niż filmiki standardowe 16:8 (200/114/62 wyświetlenia vs 0/1 wyświetleń) - dodatkowo z jednego z nich zgarnąłem 1 lajka i 1 subskrybcję 3. Instagram: - tutaj jest odwrotnie - filmiki wrzucone na reels 8:16 cieszą się mniejszą popularnością niż te 16:8. Wyświetlenia dla 8:16 to 3/2/0 a wyświetlenia dla 16:8 to 32/15/15/10 - 0 lajków i 0 obserwujących. Moje spostrzeżenia i wnioski: - przede wszystkim w moim odczuciu włożyłem za mało pracy w marketing newslettera. W moim wykonaniu owy "marketing" polegał na wygenerowaniu filmików i wrzucaniu ich na platformę pod opisem i hashtagami zaproponowanymi przez Gemini - sama platforma do generowania filmików również jest do zmiany. Jak wspominał @Feniksowy90 (i słusznie), generowanie Invideo polega na "sklejaniu" filmików stockowych otagowanych w danej tematyce. To nijak się ma do generowania filmików przez AI. Podejrzewam że po prostu Invideo korzysta z trendu AI ale z AI to nie ma nic wspólnego. Widze to po tym, że niektóre ujęcia się powtarzają w różnych filmikach - przeprowadziłem "rozmowę" z DeepSeek aby mnie pokierował jak lepiej wykonać marketing newslettera na tych platformach (jako że ten model AI jest Chiński, tak samo jak TikTok , więc założyłem że wie o czym mówi). Dostałem info że na TikTok najlepiej się sprawdzają filmiki dynamiczne przyciągające uwagę. I to w sumie się pokrywa, ponieważ wykres retencji widza na każdej z powyższych platform wygląda podobnie: Czyli jak rozumiem, retencja w moim przypadku wygląda jedynie na scrollowaniu. Max 1-2 sekundy uwagi i widz przegląda kolejny proponowany filmik nie zatrzymując się na moim. Wniosek - trzeba tworzyć filmiki przykuwające uwagę widza (zaskoczenie? Gra na emocjach?) - filmiki na TikTok utrzymują oglądalność przez do 24h - muszę zrobić ogólną zmianę podejścia do marketingu. DeepSeek jako streszczenie strategii na promowanie newslettera propouje mi: O ile punkty z zakresu "Tydzień 1-2" mam zrealizowane o tyle czeka mnie: - założenie bloga i pisanie artykułów - udzielanie się na grupach facebookowych To na razie na start. Nie ma co myśleć jak zarobić milion skoro nie zarobiłem jeszcze złotówki. To tyle na dziś ode mnie. Pozdrawiam!
-
Arczi zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Dziennik pracy - Arczi
-
Feniksowy90 zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Dziennik pracy - Arczi
-
@Feniksowy90 Cześć, dzieki za informację. Z tego co widzę, to chyba faktycznie dalej Invideo działa w taki sposób. Co do monetyzacji - ciężko nazwać to monetyzacją. Nie mam żadnych finansowych profitów z tych filmików i szczerze mówiąc nie zamierzam mieć. Poza tym na tych filmikach są watermarki stockowe. Te filmiki w socialach maja jedno zadanie - napędzac subskrybentów do newslettera. Co do tworzenia treści dripów które zrobiłem oraz sam leadmagnet - AI w tym przypadku użyłem wyłącznie do streszczenia informacji na podstawie artykułów odnośnie elementów, o których pisałem newsletter. Innymi słowy dałem AI bazę informacji na podstawie których przygotował mi opis danego elementu, wymienił zasadę działania, cechy charakterystyczne, kompatybilość itp. Później dodatkowo zweryfikowałem czy w niczym się nie pomylił i nie dodał czegoś od siebie. Kolejna rzecz do której wykorzystałem w dripie AI to budowa tekstu artykułu. Nie mam talentu pisarskiego, dlatego zdelegowałem to na AI. A finalnie i tak wykonałem kilka poprawek. Nie chciałbym aby AI generował mi treści do newslettera ale jak najbardziej oddeleguję mu utworzenie ciała artykułu oraz zlecę utworzenie chwytliwego tekstu. Pozdrawiam!
-
Jan98 zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Dziennik pracy - Arczi
-
SPHCC zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Dziennik pracy - Arczi
-
Cześć wszystkim! No, Panowie (i Panie?), dziś jest "ten dzień" - odpaliłem zapisy na newsletter. Ptaszki w social mediach wyleciały. Zobaczymy jaki będzie efekt. Patrząc na historię tego dziennika, całość zajęła mi miesiąc czasu (bez dwóch dni). Przygotowywałem to na spokojnie, bez spiny, ale też nie w olewatorski sposób. Jeżeli miałbym uśrednić czas spędzony na tym projekcie do tej pory, sądzę że poświęciłem na to wszystko 1,5 - 2h dziennie (czasami siedziałem po 3 - 4 godziny a czasami w ogóle). Dziś przed pójściem spać lub jutro z rana dodam jeszcze systematyczne posty na moich grupach ogłoszeniowych na facebooku. Trzymajcie kciuki. Pozdrawiam!
-
Arczi zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Dziennik pracy - Arczi
-
Arczi zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Dziennik pracy - Arczi
-
@shark Dziękuję🙂
-
Arczi zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Dziennik pracy - Arczi
-
@CryptoNovaZ całym szacunkiem ale mam inne zdanie. Wystarczy spojrzeć chociażby na Bartka Popiela (liczysiewynik dot pl). Newsletter nie jest dla każdego. Wydaje mi się że to medium, które wymaga największego nakładu pracy, szczególnie w kwestii przygotowania. Ale jak dobrze się go poprowadzi to potrafi miło zaskoczyć. Prowadziłem kiedyś newsletter ale szczerze mówiąc bardziej w formie eksperymentu, nie przykładałem się do niego.
-
@Stefcioo Cześć, zdaje sobie sprawę że tymi filmikami nie "rozwaliłem systemu" Obecnie staty wyświetleń to 272/269/797. Co do newslettera - jest sporo niechcianych newsletterów, to prawda. Sam jestem na kilku. Wiekszość z nich jest oklepana. I nie po to tworzę ten projekt od blisko miesiąca aby mój newsletter był taki sam
-
Cześć, przychodzę z kolejnym updatem. Ten tydzień to był głównie tydzień dopracowywania formularza zapisu do newslettera (poniedziałek-środa: logika, wygląd, treść) oraz kanałów social media jako "naganiaczy" do zapisów na newsletter (czwartek-piątek: TikTok, Instagram, YouTube - tylko materiały video). Wczoraj ukończyłem wersję MVP mojego planera w tych Social Mediach. Materiały do sociali generuje w Invideo AI (https://invideo.io/). Co do tego serwisu powiem szczerze, że mam mieszane uczucia. Dlaczeo? - Zalety: na darmowym planie generuje całkiem spoko filmiki na podstawie prompta. Filmiki generuję 10-15 sekundowe - Wady: zupełnie nie ogarniam ich darmowego planu - niby piszą że na darmowym planie mogę wygenerować 10 minut filmów tygodniowo (https://help.invideo.io/en/articles/9380226-can-i-use-invideo-ai-for-free) natomiast po wygenerowaniu filmu i chęci wygenerowania kolejnego, dostaję komunikat że skończyły mi się kredyty i muszę zakupić wersję premium. Chore. Albo ja coś robię źle (czego też nie wykluczam). Na szczęście jak kiedyś bawiłem się w Ero, mam do dyspozycji 6549432138813 kont na gmailu, więc będę się logować z każdego konta osobno w celu generowania nowego video Co do planera postów w socialach - działa całkiem spoko. Zrobiłem go za pomocą make.com (google drive + google sheets + buffer + Gemini) oraz Zapier, jednak wciąż jest tam trochę chaosu. Zdecydowałem jednak że czas na poprawki będzie później. Zasada działania w planerze jest następująca (w tej kolejności): - w danym katalogu na Google drive jest pobierana lista wszystkich plików video - generowane są linki publiczne do tych plików - linki zapisywane są do zmiennej w konfiguracji pozwalającej na pobranie plików - sprawdzane jest czy dany plik znajduje się już na liście w planerze - jeżeli nie, wówczas: - Gemini za pomoca wbudowanego prompta wybiera mi treść do posta w Social Mediach - Gemini, na podstawie wyżej wygenerowanego opisu, buduje mi tytuł pod filmik na YouTube - całość jest wpisywana do planera w Google Sheets Wygląd logiki w make.com dla tego planera: Wygląd planera: Następnie "odpala" się Zapier, który odpala się wtedy, gdy w Google Sheets znajduje się nowy wiersz. Wówczas dane z tego wiersza ładuje do Buffera (odpowiedzialny za planowanie postów w Socialach) i tam wrzuca posty do kolejki. Jako datę publikacji wybrałem od momentu pojawienia się pliku + 1 dzień. Niestety z datą jest pewien "rozpierdziel" gdyż jeżeli załóżmy wrzuciłem dziś filmik o godzinie 10:00 to potrafi mi go zaplanować kolejnego dnia o godzinie 04:00. Próbowałem dopisywać korekty strefy czasowej, manewrować godzinami ale nic to nie dało. Ale doszedłem do wniosku że teraz to jest mało ważne, kosmetyką zajmę się kiedy indziej. Także tak na razie wygląda mój planer postów. Fajne w nim jest to, że po prostu wrzucam filmik do katalogu na Google Drive i "nic więcej mnie nie interesuje, reszta dzieje się sama" ale jednak widzę też że będę musiał jeszcze przed publikacją postów dodać mechanizm weryfikacji zanim post "pójdzie w świat" bo Gemini lubi dorzucać coś od siebie i jest to "niebezpieczne" gdy wpadnie jakaś głupota i zostanie ona opublikowana. Moje spostrzeżenia odnośnie tych 3-ech social mediów (TikTok, Instagram, YouTube): 1. TikTok: - "szalona" liczba wyświetleń. Nie wiem jak działa ich algorytm, ale jak na posty które znalazły się dosłownie kilka godzin temu a konto jest stosunkowo nowe, ilość wyświetleń to 91/256/376 (3 filmiki) oraz 1 polubienie. - nie wiem jak to w przyszłości będzie się miało do konwersji (przez konwersję rozumiem zapis na newsletter) 2. Instagram: - wyświetlenia: 0/0/2 3. YouTube: - jako że są to filmiki z rozdzielczością 16x8, są one wrzucane jako YouTube Shorts. Wyświetlenia: 58/12/177 w tym 1 subskrypcja i 1 lajk - co ciekawe, filmik z największą ilością wyświetleń to filmik który zebrał lajka i prawdopodobnie z niego wpadła subskrypcja, w mojej ocenie jest najbardziej "beznadziejnym" filmikiem spośród tych 3-ech. Nie mam pojęcia dlaczego właśnie z niego wpadł taki "wynik" Moje odczucia - Instagram jest beznadziejny. Szansę widzę w TikToku oraz YouTube odnośnie klipów video. Odpalę jeszcze dodatkowo Twitter i może coś jeszcze. Jako że w temacie YouTube oraz TikTok jestem "zielony jak trawa", mam pytanie do bardziej wdrożonych w te platformy użytkowników tego forum a konkretnie odnośnie YouTube: - czy shortsy wpływają na ilość wyświetleń w warunkach przyjęcia kanału do monetyzacji czy tylko wpływ mają na to tradycyjne filmiki (16:8)? Na tą chwilę to tyle. Pozostaje mi dokończyć jeszcze w systemie wysyłki newslettera wygląd e-maili z podziękowaniami za zapis oraz automatyzację z treściami artykułów do newslettera wychodzącego raz w tygodniu i można odpalać newsletter. Chciałbym aby to już chulało od najbliższego poniedziałku, tj. od 20.10.2025 ale zobaczymy jak to będzie. Pozdrawiam!
-
Arczi zareagował(a) na wpis na blogu:
Answer Engine Optimization (AEO) i Generative Engine Optimization (GEO) to nowe SEO
-
@Feniksowy90 Cześć! Tak, w pierwszej kolejności zamierzam właśnie spróbować poprzez Ceneo, ponieważ: - są drugim po Allegro serwisem zakupowym w Polsce - oferują produkty dostarczane z terenu Polski więc odpada wydłużony czas dostawy - ich linki są "przyjazne" w social mediach czy dla google, czego nie można powiedzieć o sieciach afiliacyjnych. Oczywiście z sieciami afiliacyjnymi też się da, ale trzeba zakombinować Co do rezultatów oczywiście będę dawać znać na bieżąco jednak do tego czasu na pewno trochę wody w Wiśle upłynie, ponieważ: - jeszcze nie odpaliłem newslettera (obecnie drip mam przygotowany, ale zostały ostatnie szlify do rozpoczęcia newslettera. Myślę że do końca tego tygodnia powinienem się ze wszystkim wyrobić czyli zacznę od poniedziałku 20.10.2025) - najpierw musi zapisać się na ten newsletter parunastu/parudziesięciu subskrybentów aby był widoczny jakiś efekt - pytanie czy w ogóle ktoś będzie się zapisywać bo istnieje także scenariusz że chętnych będzie mało, co spowoduje zamknięcie projektu. Jestem jednak dobrej myśli tym bardziej że sporo pracy w to wyłożyłem, wciąż wkładam i wkładać będę 😁 Pozdrawiam!
-
Profil użytkownika Make-Cash.pl
Przeglądasz profil użytkownika Make-Cash.pl. Publikowane na Make-Cash.pl treści są weryfikowane przez moderatorów oraz użytkowników. Dołącz do nas - zaloguj się lub zarejestruj!
