bazings
Użytkownik-
Postów
5 -
Dołączył
Reputacja
0 NowyOstatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Te z lutego czy marca?
-
Nie wierzę w sytuacje, gdzie na większości ofert zdarza się 0-2% chargebacków w miesiącu, a nagle jedna ma 30, 50 czy nawet więcej procent. To ewidentne cięcie przez reklamodawcę, który przeszacował stawkę lub zwrot z kampanii i próbuje ograniczać koszty. W takiej sytuacji traci ten co promuje, bo z 10 leadów po $20 zostaje cofniętych 8, a z $200 pozostaje $40. Można było tego uniknąć i zmonetyzować ten ruch w inny sposób i wepchnąć 50 leadów na łatwiejszej ofercie za $3 i nawet przy 10% chargebacków byłoby się prawie stówkę do przodu. A Wy nie mielibyście 80% fraudulent leads, lecz tylko 10%. Profit dla obydwóch stron, dlatego nie wiem dlaczego tak strzeżecie tych informacji na temat zwrotek. Nie macie takiej funkcjonalności w systemie? Rozumiem, bo całe statystyki są tak proste, że nie nadają się praktycznie do jakiejkolwiek analizy. Ale nie rozumiem dlaczego olewacie maile w tej sprawie.
-
Dokładnie o tym mówię, przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem moją wypowiedź.
-
Od mojej poprzedniej wiadomości do Was minął miesiąc - możecie chociaż odpowiedzieć na te zapytanie i wysłać informacje za styczeń? Nie rozumiem dlaczego trzeba się tak prosić o podstawowe informacje, przecież lepsza optymalizacja ruchu który ma duży procent zwrotów to profit dla obydwóch stron - ja nie tracę pieniędzy, a Wy nie dostajecie po uszach za rzekomo fraudowe leady.
-
Miesiąc temu napisałem via kontakt w celu uzyskania informacji na temat ofert i chargebacków tak, aby spróbować zminimalizować straty związane z cofnięciami. Informacji żadnej nie otrzymałem. W zeszłym miesiącu ponad $300 w plecy, aktualnie $201 i rośnie. Ile musi zostać cofnięte, żeby dostać jakąkolwiek wiadomość zwrotną?