Masz już dość pracy na kogoś? Zostałeś oszukany przez sieci partnerskie? Nie wypłacono Ci prowizji? Zróbmy wspólny biznes.
Edytuję ten temat, bo może nie wyraziłem się jednoznacznie. Nie szukam pracownika tylko wspólnika/partnera do biznesu. Programy partnerskie z zakresu suplementów dają w porywach 30 -35 % prowizji a do tego dużą konkurencję. My oferujemy 60% i wyłączność na daną markę dla Partnera. Można zarobić 2 x tyle co w konkurencji a jednocześnie mieć wpływ na biznes i działanie firmy (bez "użerania" się z pracodawcą, jak napisał ktoś poniżej).
Reprezentuję producenta suplementów diety, działającego w branży od 2009 roku. Zajmujemy się opracowaniem receptur, produkcją i dystrybucją suplementów diety. Posiadamy wykwalifikowany personel zajmujący się pracami badawczymi nad rozwojem produktów oraz ich wdrożeniem do produkcji.
Możemy produkować szerokie spektrum suplementów diety na różnego rodzaju „dolegliwości”
odchudzanie
redukcję cellulitu
redukcję trądziku
poprawa erekcji
wzmocnienie cebulek włosowych
powiększenie biustu
poprawa męskiego nasienia (dla mężczyzn o obniżonej płodności)
wzmocnienie odporności organizmu
I wiele innych rodzajów (ogranicza nas tylko wyobraźnia….)
Szukamy osoby/firmy która zdecydowałaby się podjąć z nami współpracę w zakresie promocji/reklamy produktu w rozliczeniu CPS (prowizja od sprzedaży) przy zagwarantowaniu umową wyłączności obsługi reklamowej na daną markę produktu oraz pełną transparentność procesu sprzedaży (wgląd w panel/panele administracyjne sklepów). Zakres cen detalicznych produktów na poziomie 99 zł – 200 zł. Prowizja 60% !
Z naszej strony oferujemy:
opracowanie receptur produktów
produkcję suplementów
legislację (uzyskanie niezbędnych zezwoleń)
pełną obsługę Klienta sklepu/sklepów internetowych
obsługę logistyczną zamówień
utrzymanie stanów magazynowych gwarantujących ciągłość sprzedaży
Oczekiwane działania marketingowe:
przygotowanie i prowadzenie blogów związanych z tematyką działania danego typu suplementu
przygotowanie strony/stron rankingów produktów ( z przekierowaniem do sklepu). Ranking – porównanie kilku marek produktów i wskazanie najlepszego
przygotowanie landing page/strony www produktowej
pozycjonowanie ww. stron
marketing szeptany
prowadzenie profili w socjal mediach (FB, Instagram, itd.)
inne formy działania zmierzające do wsparcia sprzedaży