Skocz do zawartości
  • Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

    • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
    • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
    • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
    • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

Reklama internetowa z InPost – co znajdziesz w ofercie dla firm?


Ciamciaj

960 wyświetleń

InPost to marka, która znana jest m.in. ze swojego kreatywnego marketingu. Aktualnie wychodzi naprzeciw innym firmom, które chciałyby zaistnieć w oczach odbiorców. Oferuje przedsiębiorstwom możliwość reklam zarówno w sieci, jak i poza nią. Jakie są sposoby promocji z InPost, dlaczego warto z nich korzystać i jak to zrobić?

Formy reklamy dostępne w InPost

Pierwszą formą marketingu, jaką InPost oferuje firmom, jest reklama internetowa. Przedsiębiorcy mają do wyboru banery reklamowe na stronie, w aplikacji InPost Mobile, w usłudze Manager Paczek czy newsletterze wysyłanym do zapisanych użytkowników. Tak docierają do tych, którzy chcą nadać swoje przesyłki lub sprawdzić status zamówień, a przy okazji mogą zainteresować się ofertą rabatową innych firm.

Banery reklamowe mogą wyglądać różnie, a ich design leży po stronie InPost we współpracy z daną firmą. InPost deklaruje, że za pomocą takich reklam da się docierać nawet do 3 milionów użytkowników miesięcznie. Banery graficzne trafiają w te miejsca na stronie, na które zwracają uwagę klienci.

Druga część oferty dotyczy reklam outdoorowych. InPost może okleić maszyny Paczkomat® materiałami dotyczącymi danego przedsiębiorstwa. W wyniku tego każdego dnia widzą ją nie tylko osoby odbierające czy wysyłające paczkę, ale i mnóstwo przechodniów.

Reklamę da się wyświetlać także na ekranach urządzeń. To rozwiązanie poleca się przede wszystkim firmom e-commerce. Każdego dnia z automatów korzysta mnóstwo użytkowników, a InPost zakłada, że tak da się dotrzeć do 4 milionów ludzi miesięcznie.

Kolejna ciekawa opcja to sampling. W skrytkach maszyn Paczkomat® można umieścić próbki produktów czy ulotki. W ten sposób kosmetyki czy inne towary docierają do wielu różnorodnych odbiorców. Darmowe podarunki zwracają uwagę i wpływają na wizerunek firmy. Gdy klientowi sprawdzi się dana rzecz, istnieje duże prawdopodobieństwo, że kupi ją później.

Można zdecydować się zarówno na wszystkie formy promocji jednocześnie, jak i na wybrane rodzaje marketingu. Sporo zależy od budżetu, grup docelowych i tego, w jaki sposób chce się zaprezentować i gdzie.

Zalety reklamowania swojej firmy z InPost

Podjęcie współpracy z InPost to pewność partnerstwa ze sprawdzoną, zaufaną marką o ugruntowanej pozycji na rynku. Przedsiębiorstwo niejednokrotnie zaistniało w przestrzeni medialnej z powodu swoich własnych działań marketingowych, co zwiększa chęć firm do współpracy.

Ze względu na popularność marki reklamy na jej stronach internetowych czy urządzeniach Paczkomat® z pewnością dotrą do dużego grona odbiorców. Nie trzeba martwić się tym, że promocja zostanie pominięta, ponieważ zarówno z maszyn, jak i witryn korzystają miliony ludzi miesięcznie.

Marketing to idealna branża dla oryginalnych rozwiązań, a takie stanowi np. dołączanie próbek swoich produktów do skrytek z paczkami. Z tego rozwiązania nie korzysta jeszcze wiele firm, więc to idealny czas, aby zdecydować się na takie działania i zaskoczyć odbiorców.

Gdy podejmuje się współpracę z InPost, można liczyć na profesjonalną pomoc pracowników. Doradcy z chęcią pomagają dopasowywać formy reklam do konkretnych marek, odpowiadają na wszelkie pytania i rozwiewają wątpliwości. Dzięki nim wdrożenie reklam przebiega bardzo sprawnie.

Jak podjąć współpracę marketingową z InPost?

Aby rozpocząć współpracę marketingową z InPost, należy skontaktować się z firmą poprzez formularz. Znajduje się on na stronie internetowej poświęconej formom reklamy przedsiębiorstwa. Uzupełnia się w nim takie pola jak:

  • e-mail,

  • telefon,

  • preferowana opcja reklamy lub cała oferta.

W kwestionariuszu można zaznaczyć zarówno całą ofertę, jak i konkretne opcje. Po wysłaniu danych doradca zapozna się z pytaniami i skontaktuje się z przedstawicielem przedsiębiorstwa. Po ustaleniu szczegółów rozpoczyna się współpracę i ustalanie indywidualnych kwestii tak, aby reklama przyniosła firmie jak najwięcej korzyści i dotarła do preferowanych grup odbiorców.

Załatwienie formalności marketingowych z InPost jest bardzo proste i szybkie. Warto korzystać z oferty marki, która sama niejednokrotnie udowodniła, że zna się na marketingu i potrafi skutecznie promować swoje działania. Niezależnie od tego, czy wybierze się baner internetowy, czy reklamę outdoor, powinno spodziewać się pozytywnego odbioru konsumentów.

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .