Optymalizacja kosztów w e-commerce – jak zaoszczędzić na logistyce z InPost Fulfillment
Rosnące koszty prowadzenia e-biznesu, takie jak czynsze magazynowe, koszty energii elektrycznej i gazu, czy obciążenia po stronie pracodawcy, sprawiają, że prowadzenie e-commerce z wykorzystaniem własnego magazynu staje się coraz bardziej problematyczne. W odpowiedzi na te wyzwania, firmy coraz częściej zwracają się ku rozwiązaniom pozwalającym na minimalizację kosztów stałych.
Outsourcing logistyki jako odpowiedź na rosnące koszty
Outsourcing logistyki pozwala na przekazanie odpowiedzialności za logistykę do operatora zewnętrznego, co może przynieść znaczne oszczędności. Właściciele e-commerce powinni rozważyć skorzystanie z usług InPost Fulfillment, kompleksowej usługi oferowanej przez InPost https://inpost.pl/fulfillment, która zapewnia całościową obsługę logistyczną i pozwala na zamianę kosztów stałych na zmienne.
Korzyści płynące z usług fulfillment
Usługi fulfillment oferowane przez InPost to nie tylko składowanie i kompletacja paczek do wysyłki, ale także szereg dodatkowych usług i produktów. Wśród nich znajdują się m.in. identyfikacja, polonizacja i etykietowanie produktów na przyjęciu do magazynu, dostarczanie opakowań, a także kompleksowa usługa ostatniej mili w ramach Kurier InPost i Paczkomat® InPost.
Model „pay as you go”
Model „pay as you go” pozwala na realną oszczędność, zamieniając koszty stałe na zmienne i przerzucając ryzyko związanego z niepewnością rynkową na doświadczonego operatora logistycznego. Właściciel sklepu internetowego otrzymuje czytelny cennik, precyzyjnie określający, za co będzie się rozliczał w ramach współpracy.
Dodatkowe usługi w InPost Fulfillment
InPost Fulfillment oferuje także szereg dodatkowych usług, takich jak pomoc w imporcie produktów, tworzenie zestawów produktowych, przepakowania produktów, dostarczanie opakowań dopasowanych do potrzeb i wymogów wysyłanych produktów, a także kompleksowa obsługa zwrotów.
Kompleksowość i elastyczny charakter oferty InPost Fulfillment to zdecydowane wyjście naprzeciw problemom, z jakimi borykają się właściciele biznesów e-commerce w dobie dużej inflacji, kryzysu energetycznego, rosnących kosztów operacyjnych i niepewności przy planowaniu sprzedaży. To także odpowiedź na pytanie, jak prowadzić biznes e-commerce, aby skutecznie optymalizować zarówno operacje, jak i wiążące się z nimi koszty.
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się