Skocz do zawartości

DigAd24

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Nowy
  1. @paulinka1998 dzięki za podzielenie się spostrzeżeniami, to dla mnie naprawdę istotne. Pozwól, ze dopytam: z jakich powodów te dokładne statystyki (godzina, źródło ruchu) są dla Ciebie istotne? Chodzi o dokładniejsze targetowanie samych reklam, innych akcji marketingowych? Jak to wygląda w Twoim przypadku? Co do stawki: co w przypadku takich sieci jak nasza, gdzie 100% kampanii jest obsługiwane w modelu programmatic i ciężko jest określić z góry przychody wydawcy? Rozważasz możliwość przetestowania tego typu rozwiązań? Ciekaw jestem opinii innych użytkowników forum, jak Wy się na to zapatrujecie? pozdrawiam, Bartek
  2. Cześć, słowem wstępu: reprezentuję sieć reklamową DigAd24, działamy w 100% w modelu programmatic (więcej info możecie znaleźć na digad24.com). Część z Was już wie, że chcemy być jak najbardziej przyjaźni wydawcom, tzn. osobom które zarabiają pieniądze w Internecie - stąd post tutaj i na kilku innych forach co pewnie zdążyliście zauważyć. Ponieważ macie największą wiedzę i doświadczenie we współpracy z takimi sieciami jak nasza, stąd dwa pytania do Was: 1) co jest dla Was najważniejsze we współpracy? 2) co Wam najbardziej w takiej współpracy przeszkadza i powoduje, że rezygnujecie z niej lub w ogóle jej nie podejmujecie? Są to bardzo cenne informacje - dzięki głosom od Was zlikwidowaliśmy całkowicie limity wypłat, czy zrezygnowaliśmy z jakichkolwiek kar za zerwanie umowy, czy z "okresów wypowiedzenia". Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki, które pomogą nam jak najlepiej dopasować się do Waszych potrzeb. pozdrawiam Bartek Zespół DigAd24
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .