Skocz do zawartości

eqqiz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Nowy

O eqqiz

  • Tytuł
    Poziom 1

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. no wlasnie myslalem o karcie bo mimo wszystko gifty jednak mi sie nie opłacają, moge te gry kupić w niższej cenie gdzie indziej bez problemu. Myślałem po prostu że jest jakaś prostsza droga do kupowania bezpośrednio przeliczając peso na złotówki
  2. 1. Nazwa przedmiotu: Domena sex-video.pl 2. Opis przedmiotu: Domena posiadana od roku, był prosty nie zbyt udany landing page dla nauki afiliacji, projekt porzucony parę miesięcy temu. Screeny jaki generowała ruch przy żadnym wkładzie. Wygasa 18 kwietnia tego roku. 3. Źródło pozyskania: własne, kupiona na aukcji. 4. Zdjęcia: ruch 5. Kontakt: forum 6. Cena: do negocjacji 7. Sposób zapłaty: przez aftermarket, lub jakiś inny wygodny sposób, dostosuję się Link do aukcji: https://www.aftermarket.pl/aukcja/2515156/?_track=d9e9ff07e18527810ac0b28181d64828
  3. Dobra w takim razie dziękuje za pomoc zorientuję się bardziej czy gdzieś zdobędę to taniej żeby się to opłacało dla mnie, bo jak widzę i czytam to nikt innego sposobu na to nie ma na ten moment 😕
  4. No właśnie to oglądałem już tylko, że jak dobrze rozumiem to jest 500 peso argentyńskich tak? Bo jak tak to średnio się to opłaca z tego co widzę
  5. Nie steam a Microsoft Store argentyński 😕 potrzbuje tam kupować gry jako prezent fajne ceny tylko nie chce przyjąć żadnej karty, nie wiem gdzie bym musiał tą kartę ogarnąć żeby to poszło.
  6. Dobra konkretnie Potrzebuje kupić na Argentyńskiej wersji sklepu cos, jedyna opcja to karta, Revolut i polskie karty nie przechodzą bo jest blokada jakaś regionalna. Więc zostaje cos stamtąd pytanie co?
  7. Cześć, potrzebuję pomocy z płatnością dość nietypową Ameryka Południowa, nie chce tutaj mówić o co chodzi dokładnie więc chetnie pogadam na priv. Chodzi o płatność przez jakiegoś zagranicznego operatora płatności lub innym sposobem + użycie VPN ale to wiem itd. Jestem w stanie zapłacić za konkretny poradnik czy coś w ten deseń, ale podkreślam że musi być to konkret bo jako tako w internecie nie ma lub nie wiem całkiem gdzie znaleźć bo niektórzy na tym zarabiają. Dziękii
  8. Przez pierwsze 6 miesięcy jest ulga i placi się i tak ZUS ale jakos 360 zł
  9. Dzieki za pomoc, jak na razie udalo sie przejsc platnosci dzieki revolutowi. Póki co działa
  10. Wtrącę się troszkę ale żeby nie zakładać nowego tematu. Potrzebuje posiadać karte do wykonywania płatności koniecznie z Rosji. Czy Revolut lub coś podobnego takie coś umożliwia. Operatora płatności na jednej ze stron nie przyjmuje nic poza kartami z Rosji
  11. Owszem Allegro liczy sobie dość duże prowizję, przy kodach np za 10 zł 20% prowizji to dużo, ale da się na tym wyjść na swoje. Jest duża konkurencja w tej kategorii, dużo problemów klientów itd Ale dorobienie tych 2 tyś miesięcznie jest jak najbardziej wykonalne. Trzeba orientować się jak zmieniają się ceny żeby nie zostać w tyle i sprzedawać wiele różnych kodów. Są aukcje co przez tydzien nie maja wyswietleń a sa takie co po 10 min od wystawienia już zarabiają.
  12. Cześć, poszukuję kogoś kto używa płatności przez WebMoney. Jak można przelać tam pieniądze, z polskiego banku albo czegokolwiek paypal, revolut. Troche mi to nie chciało działać a bardzo potrzebuję użyć. Dzięki za pomoc pozdrawiam
  13. Właśnie myślałem o tym, ale komentarz totalnie nie jest w stylu konkurencji typu że sprzedaje jakaś lipe, jestem złym sprzedawca tylko koleś miał problem z aktywacją produktu i w opinii napisał że chce zwrot kasy. Nie jest to jakiś szkodzący mi komentarz ale procent polecenia mojego konta spadł
  14. Mam jeszcze pytanie odnośnie tego nieszczęśliwego mojego komentarza. Kontakt z kupującym zerowy, allegro odpisało że nie mogą usunąć i żebym się kontaktował - jak widać nie pomaga. Czy po jakimś czasie np kidy kupujący już nie będzie miał możliwości usunąć nie wiem ile dokładnie to jest dni, Allegro może coś z tym zrobić samemu? Czy już wtedy nie ma odwrotu? @maverick1981 @Paweł @hubson16
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .