Sobie też tego życzymy. Niestety ta branża jak i wiele innych jest przesycona to fakt. W naszym wypadku zdecydowaliśmy się na jednak małe odstępstwo. Używamy materiału o wyższej gramaturze - to tak zwane premium - nie my to wymyślaliśmy tak to się nazywa. Przykładowo koszulki są u nas na gramaturze 190. Wysyp to też kwestia drukowania na tanich maszynach do drukowania w wyniku czego druk i jakość koszulki jak i jakość całości jest taka sam jak byś zrobił sobie koszulkę w dowolnie wybranym punkcie ksero. Dzięki temu taka koszulka kosztuje 40 zł. Każdy sam wybiera.
Co do rozmiarów. W naszym wypadku wszystko jest robione od podstaw na indywidualne zamówienie. Sam rozmiar jest kwestią trzymania się najbardziej uniwersalnych ram. To raczej nie może nikogo dziwić.
przez pierwsze 3-4 miesiące dawaliśmy metkę jak i logo na karku ale na podstawie rozmów z niektórymi naszymi klientami jak i na podstawie osobistych naszych przemyśleń zrezygnowaliśmy z tego. Doszliśmy do wniosku, że ktoś kupuje dany wzór dla tego właśnie wzoru a nie dla naszego loga.
Tu Ciebie zaskoczę ale najwięcej naszych klientów to osoby 20+ . Wkraczamy tutaj na grząski grunt z cyklu - gust. To zawsze ciężki temat. Operowanie swoim logiem od początku wydało nam się trochę dziwne. Supreme to jakiś fenomen bo oni zrobią cokolwiek a pieniądz będzie się zgadzać. Wiec marketingowo odnieśli sukces duży. Dzięki za wszelakie sugestie. Podejmiemy znowu rozmowy aby może dodać coś bazującego na logu lub nazwie.
Dziękujemy za życzenia