Skocz do zawartości

faudel

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Nowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć Jeden z moich kanałów ma charakter newsowego. Filmy uzyskują szybki przyrost wyświetleń, a następnie przychodzi stabilizacja, wręcz spłaszczenie. W początkowej fazie są to tysiące wyświetleń dziennie, a następnie spada do 20-40 wyświetleń na dzień. Takich filmów mam mnóstwo, dominują na kanale. Pytanie czy z upływem czasu może to negatywnie wpływać na kanał? To znaczy, że jeżeli na kanale 80% filmów ma mały ruch to cały kanał jest postrzegany gorzej i nie jest promowany w proponowanych oraz rzadziej trafi do wyszukiwarki? Czy powinienem stosować działanie typu: kto miał zobaczyć zobaczył, co film miał zarobić zarobił, to po 3-4 miesiącach lepiej go ukryć albo usunąć jeżeli dochodzi do stagnacji? Albo dbać o to, by stosunek tych słabo oglądanych wideo z filmami dobrze prosperującymi stanowił 50 / 50? Czy kompletnie to co wyżej napisałem nie ma znaczenia nawet jak liczba wyświetleń zaczyna spadać to trudno. Gorzej jak by film od początku nie miał wyświetleń, a tu mamy sytuację gdzie po prostu temat przestał być popularny. Dzięki
  2. Podepnę się, co prawda nie potrzebuję, bo nie mam zamiaru sprzedawać. Ale jestem ciekaw metodologii stosowanych w wycenie. Czy to coś w stylu: Średnia przychodu z 3 ostatnich miesięcy x 24 miesiące. czyli jeżeli kanał tłucze co mc 5000zł to robimy 5000zł x 24 = 120.000zł i na tyle należy wycenić dobrze prosperujący kanał z perspektywami przychodu w przyszłości pod warunkiem, że zarabiający kontent na nim zostawiamy przyszłemu właścicielowi? No i oczywiście dane historyczne wskazują, że trend zarabiania utrzymuje się od dawna i nic nie wskazuje na to, by miało się to zmienić
  3. Cześć. Po prawie roku wyłączono mi monetyzację i jako powód podano: Ponowne wykorzystanie treści. Kanał wykorzystuje treści innej osoby bez wprowadzania istotnych zmian. Ogólnie nic z YT nie podbieram, wszelkie treści kupuję i montuję z nich nowe filmy. Kupuję na licencji niewyłącznej, więc możliwe że inny youtuber też jakiś fragment będzie podobny miał jeżeli nabędzie go w tym samym stocku. Na pewno nigdy cały materiał nie będzie identyczny, bo składam filmy pod swój scenariusz i dodaję ścieżkę dźwiękową. Podobieństwo jeżeli już, to może być rzędu kilkusekundowych fragmentów. Pytania 1. czy możliwe, że decyzję podjęto na podstawie 1, może 2 filmów z 200 dostępnych na kanale? 2 czy możliwe, że wcale nie chodzi o ponowne wykorzystanie w ramach różnych użytkowników Youtube, ale w ramach mojego konta. Mam dwa prawie identyczne filmy, różnią się minimalnie i były dedykowane pod dwa różne języki bez narracji. Minimalna różnica w długości filmu, tytuł i opisu w dwóch różnych językach. Był to eksperyment mający ocenić dotarcie do odbiorców z innego kraju. Próbowałem zagadać do YT, ale odpowiedzi dość ogólne, że mam spróbować za 30 dni ponownie. Pytam bo nie wiem czy przerabiać większość kanału, czy tylko skupić się na tych podobnych kilku filmach w ramach mojego kanału? Osobiście wydaje mi się, że powinienem małymi kroczkami próbować zmieniać, by nie tracić wypracowanego dotarcia i wyświetleń. Kanał jest rozpędzony i zarabiał średnie xxxx
  4. Cześć Mam na kanale sporo filmów o podobnej tematyce. Wiele z nich ma identyczne lub bardzo podobne tytuły. Miniatury są różne. Czy takie działanie doprowadzi do kanibalizacji przez jeden film pozostałych z listy? Może sam sobie już odpowiedziałem, bo jeden film dominuje, pozostałe ledwo nadążają za nim zasięgami. Ale czy to wynik podobnych/identycznch tytułów, czy przypadek?
  5. Mam kanał z wideo dot. lotnictwa. Ustawienia językowe i lokalizacyjne PL. 99% ruchu z Polski, 1% z Niemiec. Nagrania nie mają treści mówionej, sam przekaz wizualny i muzyka. Tytuły i opisy są tłumaczone na kilka języków za pomocą dedykowanej opcji YT, tagi są wprowadzone w kilku językach, a widzowie docierają tylko z Polski. Zastanawiam się jak rozbujać kanał albo poszczególne filmy w innych lokalizacjach świata? Promować wideo np. reklamami FB w danych lokalizacjach by łapać ruch, który może zaskoczy? dzięki i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .