Skocz do zawartości

[FB ADS] Model PPE - Analiza celów i punktów konwersji - Baza wiedzy #11


Rekomendowane odpowiedzi

CgHFBP4.jpg

Coraz więcej ludzi mówi o oszałamiających rezultatach, jakie są w stanie osiągnąć z konwersji w witrynie. ALE, nie powinieneś lekceważyć mocy dobrze zaplanowanej kampanii page post engagement (PPE). W tym artykule wytłumaczę do czego przeznaczone jest PPE, dlaczego powinieneś próbować PPE nawet, jeśli twoim celem jest konwersja, dlaczego powinieneś zawsze eksperymentować i jak ja używałem PPE, by uzyskać większe zyski, niż z konwersji.

Jaki jest cel w tym całym PPE?
Starzy wyjadacze pewnie wiedzą, o co chodzi. Dla nowicjuszy w świecie Facebooka pozwólcie, że przybliżę ten temat. Używając PPE mówisz Facebookowi, że chcesz, by twoje reklamy były pokazywane ludziom, którzy prawdopodobnie na nie zareagują. To oznacza lajki, komentarze, udostępnienia itd. Zebrana wiedza pozwoli ci zaplanować na co odbiorcy mogą zareagować w przyszłości.

Wiesz już czym jest PPE. Zagłębmy się w temat i wytłumaczmy dlaczego powinieneś testować PPE.
*Udostępniane wyniki nie są typowe, ale warto przetestować samemu*


Wiedząc tyle możesz zadawać sobie pytanie: dlaczego powinienem wybrać PPE jeśli zależy mi na konwersji? Cóż, jest kilka powodów, dla których powinieneś chcieć wprowadzić reklamę PPE. Po pierwsze są świetne do budowania grup zaangażowanych odbiorców napędzających konwersję. Po drugie, możesz używać PPE do testowania produktów w określonej grupie odbiorców, sprawdzić ich zainteresowanie i otrzymać cenne informacje zwrotne o produkcie lub usłudze. Kiedy połączysz te dwie taktyki zaczyna się magia. Wypróbowałem te metody kilkukrotnie i osiągnąłem całkiem imponujące rezultaty.

TEpQYjT.gif

 

Jak ja używam PPE. Ta metoda działa u mnie w około 40% przypadków.

  • Po pierwsze: Zacznij nową kampanię PPE celującą w najlepszą część odbiorców, które brałyby udział także w konwersji. Na przykładzie niżej, użyliśmy 4 zestawów reklamowych w kampanii PPE z budżetem $250/dzień każda. Ustawiona została na "automatyczną licytację".
  • Po drugie: Umieść najlepsze reklamy w tych zestawach i pozwól im pracować.
  • Po trzecie: W połowie dnia usuń nieopłacalne zestawy i podbij budżet na tych, które są opłacalne. PPE ogólnie skaluje się płynniej od zwykłej konwersji.


kyxyrVZ.jpg


Jak widzisz na powyższym screenie z kampanii, którą właśnie prowadzę, mam tutaj PPE, które zazwyczaj przewyższa konwersję. Tak działo się przeważnie każdego dnia przez wiele miesiący. Na obrazku są statystyki z jednego dnia. Rezultaty wahają się w zależności od biznesu, ale będziemy ciągle testować różne możliwości i to samo bardzo polecam również Tobie.

Wnioski:
Ludzie uwielbiają słuchać o tym co działa, a co nie. W świecie Facebooka jest jednak zbyt wiele zmiennych, by polegać tylko na jednej metodzie. Jeśli nie sprawdzasz ciągle różnych możliwości i nie urozmaicasz swoich ofert, jesteś na prostej drodze do porażki i frustracji. Pamiętaj, by ciągle testować przez podział wszystko, co możesz i nigdy nie przestawaj próbować nowych rzeczy.

  • Super 3

Chcesz zacząć zarabiać w Internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Odnośnik do komentarza

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!
  • Wujek Ziemny zmienił(a) tytuł na [FB ADS] Model PPE - Analiza celów i punktów konwersji - Baza wiedzy #11

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .