Skocz do zawartości

Wujek Ziemny

Administrator
  • Postów

    14 794
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    314

Ostatnia wygrana Wujek Ziemny w dniu 29 Grudnia 2021

Użytkownicy przyznają Wujek Ziemny punkty reputacji!

Reputacja

7 802 Bóg zarabiania

O Wujek Ziemny

Informacje

  • Miejscowość:
    Warszawa
  • Zarabiam na
    PPD, Affiliate Marketing

Ostatnie wizyty

55 904 wyświetleń profilu
  1. @weink w Scrapebox możesz wrzucić listę linków i z prawej strony wybrać "Check indexed". EDIT: Sorry, nie doczytałem, że ma być darmowe
  2. Twój temat został uznany za przedawniony, wyczerpany lub nieodpowiedni (łamiący regulamin forum). Trafił do działu "Archiwum - Kosz" oraz został zamknięty. Tematy w giełdzie wymagają odpowiedniego szablonu (zobacz przypięty temat w odpowiednim dziale giełdy). Nie zezwalamy na duplikaty tematów o serwisach na forum. Jeśli uważasz decyzję za niesłuszną zapoznaj się z regulaminem forum, a następnie skontaktuj się z Administracja forum.
  3. W dobie coraz większej automatyzacji zadań serwisy automatycznie piszące teksty zaliczają bardzo duży wzrost zainteresowania ze strony osób zarabiających w internecie. Pomagają one nie tylko przyspieszyć pracę, ale również zoptymalizować ją pod kątem konwersji. Im lepszy tekst, tym lepsze zarobki. Rytr to jeden z najpopularniejszych serwisów AI oferujących generowanie treści na potrzeby marketingowe. Za jego pomocą stworzysz wysokiej jakości tekst w ciągu zaledwie kilku sekund. Jedyne co musisz zrobić, to napisanie kilku zdań na temat swojej niszy. Jak zacząć pisanie z Rytr Zarejestruj konto i skorzystaj z darmowego triala Wybierz odpowiedni język i ton wypowiedzi Wybierz odpowiedni szablon i napisz kilka słów na wybrany temat Kliknij przycisk i gotowe! Szablony Rytr Serwis oferuje całkiem pokaźną bazę gotowych szablonów, które dodatkowo przyspieszą Twoją pracę z tekstem. Blog Idea & Outline Blog Section Writing Business Idea Pitch Copywriting Framework: AIDA (Attention, Interest, Desire, Action) Copywriting Frame: PAS (Problem, Agitate & Solution) Facebook, Google & Linkedin Ads Interview Questions Job Description Landing Page & Website Copies Magic Command Post & Caption Ideas Product Description Product Description(Bullet Points) Profile Bio SEO Meta Description SEO Meta Title Song Lyrics Story Plot Tagline & Headlines Testimonial & Review Text Editing: Append Content Text Editng: Expand Content Text Editng: Improve Content Text Editng: Paragraphy Content Text Editng: Reward Content Text Editng: Shorten Content Video Channel Description Video Description Video Idea Czemu warto wybrać Rytr Łatwy w użyciu Interfejs Rytr jest prosty, wręcz minimalistyczny. Sprawia to, że każdy, kto ma jakiekolwiek obycie z korzystaniem ze stron internetowych będzie w stanie z łatwością korzystać z serwisu. Możliwość wyboru różnych opcji Podczas generowania tekstu możesz określić ilość wyników, które chcesz otrzymać. Poniesiesz przy tym nieco większy koszt w postaci kredytów (w przypadku darmowego konta), ale nie musisz się martwić nietrafionym tekstem. Wiele języków i tonów wypowiedzi Rytr obsługuje ponad 30 języków, w tym również Polski. Czemu warto korzystać z Rytr? To proste - Rytr pozwala Ci zaoszczędzić sporo czasu, który możesz poświęcić na inne czynności związane z rozwojem Twojego biznesu. Teksty, które sam napisałbyś, przykładowo, w godzinę, serwis jest w stanie stworzyć w ciągu kilku minut. Rytr jest zaskakująco tanim narzędziem, więc musisz zadać sobie pytanie - jak bardzo cenię sobie swój czas i wygodę. Jeśli stwierdzisz, że $29 miesięcznie to odpowiednia cena za te dwie rzeczy - powinieneś skorzystać z Rytr! Wysoka jakość tekstu i brak plagiatów Teksty pisane z pomocą Rytr bez problemu przechodzą testy Grammarly czy Copyscape. Rytr - cena Z Rytr można korzystać za darmo. Oznacza to, że każdy możesz go używać, jednakże istnieje tzw. system kredytów. To z kolei oznacza, że użytkownicy bez subskrypcji mają określone dzienne limity znaków. W przypadku użytkowników Premium te limity nie obowiązują, a w dodatku użytkownicy ci mogą korzystać z ponad dwudziestu różnych szablonów, pomocy dedykowanego managera oraz wyższego priorytetu w przypadku pomocy e-mail lub poprzez support chat. Plan Premium kosztuje $29 miesięcznie, natomiast roczny - $290. Istnieje również możliwość wykupienia licencji dożywotniej za $39. W pakiecie lifetime na Rytr otrzymujemy limit 50 tysięcy znaków na miesiąc. Jest to bardzo dobra oferta dla osób, które nie posiadają bardzo wielu stron - 39$ za wieczyste użytkowanie vs $29 za miesiąc - matematykę zostawiam Wam W przeliczeniu, 50k znaków to między 8 a 20 dobrze napisanych tekstów marketingowych na bloga. W przypadku reklam jest to analogicznie dużo więcej. Link do deal’a lifetime na Rytr na AppSumo
  4. Twój temat został uznany za przedawniony, wyczerpany lub nieodpowiedni (łamiący regulamin forum). Trafił do działu "Archiwum - Kosz" oraz został zamknięty. Tematy w giełdzie wymagają odpowiedniego szablonu (zobacz przypięty temat w odpowiednim dziale giełdy). Nie zezwalamy na duplikaty tematów o serwisach na forum. Jeśli uważasz decyzję za niesłuszną zapoznaj się z regulaminem forum, a następnie skontaktuj się z Administracja forum.
  5. @kukiz87 chodzi zapewne o to, by nie było spadków przy ładowaniu. W instrukcji pewnie jest napisane jaka ma być moc ładowarki, ale podejrzewam, że nic się nie stanie, jak użyjesz ładowarki od telefonu @mamatotata tytoń zawarty we wkładach do podgrzewaczy jest nasączony, bodajże gliceryną (składnik liquidów do e-papierosów). Urządzenie podgrzewa nasączony tytoń, co prowadzi do wytworzenia pary zawierającej nikotynę. Unika się w ten sposób procesu spalania.
  6. Tutaj warto podkreślić, że jeżeli samochód jest wrzucony w środki trwałe firmy, to zarówno koszt jego napraw, jak i paliwo odliczasz, ale nie całe. Odliczyć można 75% kwoty na fakturze. Tak jak powiedzieli przedmówcy - prowadzenie DG w Polsce nie jest łatwe i szybko można się w czymś pomylić, źle odliczyć, źle policzyć, dlatego bez biura księgowego bym do tego nie podchodził. Pomijam już fakt, że od stycznia wchodzą te bandy... znaczy nowe zasady podatkowe.
  7. Twój temat został uznany za przedawniony, wyczerpany lub nieodpowiedni (łamiący regulamin forum). Trafił do działu "Archiwum - Kosz" oraz został zamknięty. Tematy w giełdzie wymagają odpowiedniego szablonu (zobacz przypięty temat w odpowiednim dziale giełdy). Nie zezwalamy na duplikaty tematów o serwisach na forum. Jeśli uważasz decyzję za niesłuszną zapoznaj się z regulaminem forum, a następnie skontaktuj się z Administracja forum.
  8. Twój temat został uznany za przedawniony, wyczerpany lub nieodpowiedni (łamiący regulamin forum). Trafił do działu "Archiwum - Kosz" oraz został zamknięty. Tematy w giełdzie wymagają odpowiedniego szablonu (zobacz przypięty temat w odpowiednim dziale giełdy). Nie zezwalamy na duplikaty tematów o serwisach na forum. Jeśli uważasz decyzję za niesłuszną zapoznaj się z regulaminem forum, a następnie skontaktuj się z Administracja forum.
  9. Twój temat został uznany za przedawniony, wyczerpany lub nieodpowiedni (łamiący regulamin forum). Trafił do działu "Archiwum - Kosz" oraz został zamknięty. Tematy w giełdzie wymagają odpowiedniego szablonu (zobacz przypięty temat w odpowiednim dziale giełdy). Nie zezwalamy na duplikaty tematów o serwisach na forum. Jeśli uważasz decyzję za niesłuszną zapoznaj się z regulaminem forum, a następnie skontaktuj się z Administracja forum.
  10. Nie wiesz czy strona jest legitna i dajesz do niej reflink?
  11. @kacp8 możesz, z tego co mi wiadomo, skorzystać z umowy cywilno-prawnej w postaci umowy o dzieło. W miarę ogarnięty księgowy jest w stanie coś takiego ogarnąć bez większych problemów.
  12. Nie od dziś mówi się, że “content is king”. Wraz z coraz to nowymi zmianami w algorytmie Google, jakość i ilość treści zamieszczanej na stronie staje się kluczowym czynnikiem mającym wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania. Jeśli prowadzisz własną stronę, wiesz, że pisanie artykułów nie zawsze jest przyjemne, a praktycznie zawsze zajmuje mnóstwo czasu. W tym artykule znajdziesz listę narzędzi, które pozwolą Ci ograniczyć czas pisania artykułów do minimum. Niektóre z nich dosłownie napiszą te artykuły za Ciebie! Serwisy do generowania treści Serwisy te generują artykuły, które mogą być punktem wyjścia do napisania artykułu docelowego. Ich jakość nie jest zła, ale nie jest też powalająca. W niektórych przypadkach mogą zdarzyć się plagiaty. Ideą takich narzędzi jest składanie dużej ilości artykułów znalezionych w sieci w jedną całość. Serwisy te są stosunkowo tanie i łatwe w użyciu. SEO Content Machine Wśród funkcji programu SEO Content Machine znajdziemy między innymi: Tłumaczenie tekstów na inne języki Kreator treści na Tier 1 Harvest zdjęć i filmów do artykułów Możliwość dodawania własnych zdjęć i filmów Tworzenie Bio Integrację Copyscape Integrację z całą masą spinnerów Postowanie bezpośrednio na Wordpress Program harvestuje teksty znalezione w wyszukiwarce pod wpisanym przez nas słowem kluczowym, następnie łączy je w całość i daje nam gotowy artykuł. Artykuł ten możemy wyeksportować w formie czystego txt, HTML oraz do formatów konkretnych programów, jak np. RankerX lub GSA SER. Źródłem artykułów mogą być wyszukiwarki, pliki lokalne lub Article Builder i Big Content Search (opcje płatne). W tekście możemy zamieszczać nasze linki z poziomu kreatora artykułów. Wystarczy wpisać nasze URLe, wybrać słowa kluczowe, ustawić częstotliwość oraz format i gotowe. Autorzy SCM oferują darmowy TRIAL na 5 dni Sprawdź SeoContentMachine Article Builder Article Builder od SCM różni się sposobem zdobywania tekstów bazowych. Ma on gotową bazę artykułów na różne tematy, np. refluks, starzenie się, cukrzyca, ubezpieczenia itp. Sprawdza się on przy popularnych niszach, które nie wymagają dokładnego researchu przy tworzeniu treści. Dodatkowo, artykuły generowane przez Article Builder są mocno zespinowane, więc ich czytelność oraz unikalność mogą pozostawiać wiele do życzenia. Niektóre z funkcji Article Builder: Postowanie bezpośrednio na stronę internetową przez API Bardzo obszerna baza artykułów źródłowych Teksty są od razu zespinowane Serwis jest bardzo prosty w użyciu Jeśli chcesz wypróbować Article Builder, możesz zrobić to w SeoTools! Article Forge Article Forge powstał w 2015 roku, a za jego sukcesem stoi ta sama firma, która stworzyła WordAI. Jest serwisem, który zna chyba każdy, kto kiedykolwiek zapoznał się z tematem automatyzacji pisania treści. Niektóre z zalet Article Forge: Integracja z niektórymi aplikacjiami, np. SEO Autopilot, WordAI, GSA SER, RankerX Serwis używa AI do tworzenia tekstów Możliwość dodawania zdjęć i filmów Możliwość masowego tworzenia artykułów Article Forge 3.0 pozwala na tworzenie tekstów w następujących językach: angielski, holenderski, hiszpański, włoski, francuski, portugalski, niemiecki. Autorzy serwisu twierdzą, że artykuł napisane przez Article Forge doskonale imituje tekst napisany przez człowieka. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że jest to prawda w przypadku popularnych nisz, jednakże przy nieco mniej popularnych tematach serwis może napisać nam tekst o czymś zupełnie innym. Article Forge oferuje 5 dni DARMOWEGO triala Sprawdź Article Forge - darmowy trial Programy AI - sztuczna inteligencja Od jakiegoś czasu bardzo popularne stały się serwisy korzystające z modelu GPT-3 do pisania artykułów. Wydają się one dużo lepszą alternatywą dla dawnych generatorów treści, ponieważ dużo trafniej opisują to, co chcemy, by opisały. Wygląda na to, że AI jest kolejnym krokiem do rewolucji technologicznej. Pozwala to nam zaoszczędzić mnóstwo czasu. Poświęcając kilka minut uzyskamy bardzo wysokiej jakości. Jarvis.AI Na temat Jarvis.AI pisałem już tutaj, dlatego pozwolę sobie skrócić jego opis do przystępnego minimum. Jarvis to serwis oferujący pisanie tekstów za pomocą sztucznej inteligencji. Pozwala on pisać nie tylko wpisy na blogi, ale również, między innymi: nagłówki Google Ads i Facebook Ads e-maile sprzedażowe treści SEO teksty marketingowe Serwis posiada ponad 50 różnych szablonów, więc jest w czym wybierać. Wystarczy wpisać kilka podstawowych informacji, jak słowo kluczowe, krótki opis, określić ton, w jakim tekst ma być napisany i gotowe. Ponadto, Jarvis potrafi pisać w ponad 25 językach, w tym po polsku. Istnieje też możliwość podawania danych w jednym języku i tworzenia artykułu w innym języku. Możesz skorzystać z darmowego TRIALA tutaj Darmowy trial Jarvis Rytr Rytr to konkurencja dla Jarvis.ai. Zasada jego działania jest praktycznie ta sama, co poprzednika. Rytr korzysta z AI do pisania artykułów, nagłówków, treści reklamowych i innych tekstów. Wystarczy wybrać jeden z ponad 30-tu szablonów, jeden z ponad 30-tu języków i jeden z ponad 20-tu tonów, by stworzyć doskonały tekst. Niektóre z funkcji Rytr: Analiza tekstu pod kątem SEO dla znalezienia optymalnych słów kluczowych Aplikacja działa na urządzeniach mobilnych Rytr posiada wtyczki do Wordpress, Shopify i innych platform Możliwość integracji poprzez API Zarówno Rytr, jak i Jarvis mają swoich zwolenników, dlatego ciężko jest określić który z nich jest lepszy. Sprawdź Rytr Spinnery - synonimizatory tekstu Spinnery pozwalają na zwiększenie unikalności artykułów. Służą one do synonimizacji tekstu - zamieniają konkretne słowa na ich odpowiedniki przy zachowaniu sensu zdania. Wraz z rozwojem technologii, spinnery zaczęły wykorzystywać nowe metody synonimizacji. W chwili obecnej najlepsze synonimizatory potrafią nie tylko zamieniać słowa, ale też przepisywać na nowo całe zdania, zmieniając ich szyk oraz przepisywać całe paragrafy lub dodawać nowe treści. Wszystko to po to, by uniknąć plagiatu. The Best Spinner Jest to chyba najstarszy spinner z listy. Karierę rozpoczynał jako aplikacja desktopowa, ale wraz z kolejnymi wersjami autorzy przeszli na aplikację webową. TBS potrafi spinować słowa, zdania, a nawet całe paragrafy. Obsługuje 14 języków. Wśród konkurencji wyróżnia się funkcją eksportu zespinowanego artykuły do MP3, dzięki technologii Text-To-Speech. WordAI Mocno rozpoznawalny gracz na rynku spinnerów. Za jego powstanie odpowiadają twórcy Article Forge. Posiada te same opcje, co The Best Spinner (poza eksportem do MP3), a od konkurentów odróżniają go następujące funkcje: rozumienie znaczenia słów w zależności od kontekstu rozumienie w jaki sposób poszczególne słowa wchodzą w interakcję z innymi słowami pisanie tytułów wzbogacanie tekstu WordAI - darmowy 3 dniowy trial SpinRewriter SpinRewriter to konkurencja dla WordAI. Również rozumie znaczenie słów oraz interakcje pomiędzy wyrazami. Potrafi zmieniać tryb zdań z pasywnego na aktywny i z aktywnego na pasywny. Nie różni się zbytnio od swojej konkurencji, jednak posiada on funkcję integracji z Copyscape, której nie posiada WordAI. Jego minusem, względem WordAI, jest brak możliwości spinowania tytułów oraz brak obsługi języków innych, niż angielski. Wszystkie trzy serwisy możesz wypróbować za ułamek ich ceny dzięki SeoTools! Serwisy do zamawiania treści Jeśli preferujesz całkowicie oddelegować wszystkie czynności związane z pisaniem artykułów, najlepszym wyjściem będzie skorzystanie z serwisów oferujących usługi copywritingowe. Poniżej znajdziesz 3 wybrane przez nas serwisy, zarówno rodzime, jak i zagraniczne. TextBookers Serwis powstał w Polsce w 2013 roku i działa do dziś. Dzięki niemu możesz zlecić napisanie wszelkiego rodzaju treści, od tekstów preclowych i zapleczowych, aż po specjalistyczne artykuły. Ceny różnią się w zależności od rodzaju tekstu, który chcesz zlecić. Przykładowo: Tekst zapleczowy kosztuje 6.27zł brutto za 1000 znaków Tekst specjalistyczny kosztuje 21.92zł brutto za 1000 znaków Za każde doładowanie konta w serwisie otrzymujemy darmowe punkty do wykorzystania na kolejne zlecenia. Sprawdź TextBookers GoodContent GoodContent to drugi rodzimy serwis oferujący usługi copywritingowe. Portal chwali się najszybszą realizacją zleceń na rynku dzięki współpracy z ponad 20 000 copywriterów. Ciekawą opcją jest możliwość określenia własnej stawki w zależności od swoich wymagań. Serwis określa jedynie minimalny próg. Sprawdź GoodContent Fiverr Fiverr to globalna platforma dla freelancerów. Każdy może wystawić tam swój “gig”, czyli ofertę, dlatego nie powinien dziwić nas fakt, że znajdą się tam też copywriterzy. Niegdyś serwis słynął z tego, że kwota, za którą wykonywany był gig wynosiła $5. Aktualnie platforma zrezygnowała z tego trendu i możemy tam spotkać ogłoszenia w każdej cenie. Ważne jest, by podczas wyszukiwania copywritera dokładnie zapoznać się z opiniami na jego temat oraz szczegółami oferty. Choć jesteśmy chronieni przez Fiverr przed wyłudzaczami, to jednak szkoda czasu na zlecanie pracy komuś niesprawdzonemu. Sprawdź Fiverr
  13. Po co skupiać się na konkurencji? Ponieważ Twoja konkurencja wykonała już całą ciężką pracę za Ciebie. A czym jest analiza słów kluczowych konkurencji (competitive keyword research analysis) i jak może Ci pomóc? CKRA to proces badania najbardziej wartościowych słów kluczowych na poziomie strony Twojego konkurenta, w celu określenia, na które keywordy powinieneś zwrócić uwagę. Skupiając się na swojej konkurencji, możesz uzbroić się w ogrom słów kluczowych i pomysłów na treści, które gwarantują wygenerowanie ruchu na stronie. Oto krótki przegląd tego procesu: Zrób listę swoich głównych i drugorzędnych konkurentów Wprowadź ich adresy URL do Site Explorer w Ahrefs Zidentyfikuj najlepsze słowo kluczowe, w które celuje każda strona Stwórz dokument dla głównej listy słów kluczowych Uporządkuj słowa kluczowe według hub, spoke i section (wytłumaczone w dalszej części artykułu) Celuj w najmniej trudne keywordy i powoli przechodź na cięższe A oto serwisy, których będziesz potrzebował, aby to osiągnąć: Ahrefs Google Sheets Zaczynajmy! Jak wykonać analizę słów kluczowych konkurencji w 30 minut lub krócej Zrób listę głównych konkurentów To, kogo wybierzesz jako swojego konkurenta, zadecyduje o sukcesie Twojej strategii badania słów kluczowych. Jeśli wybierzesz zbyt słabą konkurencję, możesz nie zobaczyć żadnych wartościowych treści. Z drugiej strony, wybierając konkurenta, który obsługuje ogromną część rynku, na którym nie prowadzisz swoje działania, znacznie trudniej będzie znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, które wygenerują targetowany ruch. W tym poradniku będziemy używać zestawu narzędzi SEO Ahrefs. Inne narzędzia SEO typu "wszystko w jednym", takie jak SEMRush również powinny się sprawdzić. Jeśli poszukujesz serwisów, które pomogą Ci w realizacji założeń z tego poradnika, sprawdź SeoTools! Wprowadź adres strony konkurenta do Site Explorer w Ahrefs Wprowadź jeden z URLi do Site Explorer: Przejdź do raportu z zakładki Top Pages (lewa strona Site Explorer’a) W tym miejscu zostanie Ci przedstawiona lista najlepiej działających stron w witrynie Twojego konkurenta. Są to, w skrócie, strony, które generują najwięcej ruchu. Oto kilka ważnych rzeczy, na które warto zwrócić uwagę: Ruch całkowity: Jest to szacowany całkowity ruch, jaki ta witryna uzyskuje miesięcznie z ruchu organicznego. Jest on obliczany poprzez sprawdzenie pozycji każdej podstrony w rankingu wyszukiwarki na wszystkie słowa kluczowe. Najczęściej jest on niedoszacowany, a rzeczywista liczba jest 3-4 razy większa, Ruch na stronie: Podobnie jak powyżej, jest to szacowany ruch generowany przez daną stronę z wyszukiwarek w każdym miesiącu, Top Keyword: Jest to słowo kluczowe, które generuje największy ruch na stronie lub podstronie. Uwaga: najlepsze słowo kluczowe NIE jest koniecznie najlepszym słowem kluczowym, w które powinieneś celować. To po prostu słowo kluczowe, które generuje największy ruch na danej stronie. Na sam koniec kliknij w menu rozwijane i otwórz raport Organic Keywords dla każdej podstrony w nowej karcie. Otrzymasz listę wszystkich słów kluczowych, na których dana podstrona zbiera ruch: Zidentyfikuj najlepsze słowa kluczowe, na których chciałbyś się wybić Twoim celem jest wybranie najlepszego słowa kluczowego, na które chciałbyś się wypozycjonować. To, co decyduje o tym, czy dane słowo kluczowe jest "najlepsze" dla Twojego biznesu, zależy od Ciebie. Ja jednak zadaję sobie następujące pytania: Czy mój rynek docelowy jest zainteresowany dowiedzeniem się więcej na ten temat? Czy to słowo kluczowe ma wartość komercyjną? Czy moi konkurenci aktywnie starają się na nie pozycjonować? Czy możemy dopasować się do intencji użytkownika stojących za tym wyszukiwaniem? Jeśli możesz odpowiedzieć "tak" na co najmniej 3 z tych pytań, to prawdopodobnie jest to dobre słowo kluczowe, które warto targetować. Oto przykład: Jednym z naszych celów w tym roku jest zbudowanie programu partnerskiego, który łączy firmy z dostawcami usług marketingowych. Podczas badania Ahrefs.com i Quicksprout.com odkryliśmy, że słowa kluczowe takie jak "jak zdobyć klientów seo" i "pytania do firmy SEO" kierują pokaźne ilości ruchu na te strony każdego miesiąca. Czy mój rynek docelowy jest zainteresowany dowiedzeniem się więcej na ten temat? Tak! Dostawcy usług SEO zawsze szukają sprytnych sposobów na zdobycie większej liczby klientów. Firmy muszą mieć również przygotowaną listę pytań do SEOwców, aby zrozumieć pełen zakres tego, w co się angażują. Czy te słowa kluczowe mają wartość komercyjną? Tak. Pisząc na te tematy, moglibyśmy kwalifikować potencjalnych klientów, którzy przychodzą z wyszukiwarek i zbierać o nich informacje. Następnie, moglibyśmy dopasować je na podstawie zainteresowania i pobierać opłatę. Czy moi konkurenci aktywnie starają się pozycjonować na ten keyword? Tak. Zarówno Ahrefs jak i Quicksprout plasują się bardzo dobrze na tych słowach kluczowych. Czy możemy dopasować się do intencji użytkownika stojących za tym wyszukiwaniem? Tak. Jako dostawca usług marketingowych, mamy bezpośrednie doświadczenie w pozyskiwaniu klientów SEO dla siebie. Jak widzisz, te dwa słowa kluczowe przeszły nasz test bezbłędnie, więc dodaliśmy je do naszej listy i zaczęliśmy się na nie pozycjonować. Powtórz te kroki dla pozostałych topowych stron Twojego konkurenta Gdy Twoje słowa kluczowe przejdą test, dodaj je do dokumentu z główną listą słów kluczowych. Następnie powtórz ten proces. Kontynuuj przechodzenie przez strony konkurentów jedna po drugiej, aż będziesz miał co najmniej 50 słów kluczowych, które warto wziąć na celownik. Utwórz podstrony dla tych słów kluczowych, a następnie znajdź 50 więcej słów kluczowych. Rób tak w kółko. Następnie należy posortować keywordy. Uporządkuj swoje pomysły na słowa kluczowe Sukces Twojej strategii SEO zależy od wielu czynników. Ale są dwa obszary, z którymi firmy zmagają się cały czas. Brak możliwości znalezienia dobrych słów kluczowych Utrzymywanie uporządkowanej listy słów kluczowych Posiadanie nieuporządkowanej listy słów kluczowych wprowadza nieład i przyczynia się do występowania błędów. Przez to nie masz jasno określonej strategii, która powie Ci od czego zacząć i na czym się skupić. Rozwiążmy to, sortując słowa kluczowe w hub (piastę) i spokes (szprychy). Wyobraź sobie koło od roweru, w którego centrum jest piasta, a od niej odchodzą szprychy. Jeśli jesteś zaznajomiony z tym, jak działają wyszukiwarki i jak wyglądają ich preferencje dotyczące rankowania stron w oparciu o tematyczność, to będzie to dla Ciebie dosyć proste. Pomyśl o hubach jak o stronach filarowych. Są to strony, które działają jako główny filar dla wszystkich treści z nim związanych. Spokes, to pojedyncze strony, które są ściśle związane z szerszym tematem. Organizując swoje słowa kluczowe w ten sposób, będziesz miał wgląd w to, nad czym musisz popracować. Będziesz mógł dokładnie opisać temat, a nie tylko posiadać zestaw pojedynczych słów kluczowych. Celem SEO jest pokazanie wyszukiwarkom, jak istotne dla danego tematu są wszystkie twoje podstrony. Poprzez wewnętrzne powiązanie Twoich stron z Twoimi stronami filarowymi, Twój "wynik relewantności" wzrasta, co skutkuje wyższymi pozycjami w rankingu. Oto przykład tego, jak posortowaliśmy naszą listę słów kluczowych. Jak widać, próbujemy wypozycjonować się na słowo kluczowe: wózek 3 w 1. Ma ono 14,000 wyszukiwań miesięcznie, a jego trudność wynosi 5. Jest to nasz główny temat. Wszystkie okoliczne słowa kluczowe to różne treści związane z wózkami 3 w 1. Te artykuły lub landing page’e będą następnie wewnętrznie linkowane do naszej strony głównej “wózki 3 w 1”, tworząc silną relację między sobą. Zorganizowanie słów kluczowych w tematy i wewnętrzne powiązanie ich ze sobą prowadzi do wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania i większego ruchu na stronie. Masz również rozpisane czarno na białym na czym powinieneś się skupić, więc możesz przejść do tworzenia treści. Targetuj najpierw proste słowa kluczowe Pamiętaj, że nie wszystkie słowa kluczowe są sobie równie. W przypadku niektórych z nich uzyskanie topowej pozycji w wynikach wyszukiwania jest kwestią kilku tygodni. W przypadku innych, bardziej skomplikowanych fraz, może Ci to zająć miesiące lub lata. Jednak nie cała nadzieja stracona. Aby przyspieszyć proces, możesz zrobić jedną z dwóch rzeczy: Zainwestować w jakiś super program do budowania linków (najczęściej jest to drogie i niezbyt bezpieczne) Skupić się najpierw na najłatwiejszych słowach kluczowych Pamiętasz wskaźnik trudności słowa kluczowego, który widziałeś podczas badania keywordów? Jest to ważne dla określenia, jak ciężko jest znaleźć się w pierwszej dziesiątce dla danego zapytania. Aby szybko się wybić, powinieneś wybierać te frazy, które mają najniższy wskaźnik keyword difficulty, a następnie przechodzić do coraz trudniejszych słów kluczowych. Artykuł przetłumaczony z GrowHackScale za przychody z reklam.
  14. Regularne dodawanie treści na bloga jest kluczowe dla efektywnego content marketingu. Dzięki temu poradnikowi nauczysz się tworzyć posty na bloga, które dobrze konwertuja. Blogowanie to jedna z najpopularniejszych strategii content marketingowych - nie bez powodu. Wiele osób i firm polega na newsach i dłuższych artykułach w celu uzyskania informacji branżowych. Ułatwia to promowanie produktów i usług, podczas jednoczesnego edukowania grupy docelowej. Jak jednak sprawić, by Twój nowy blog wyróżniał się spośród tak dużej ilości blogów istniejących w sieci? Poprzez tworzenie dobrej strategii contentowej i wykorzystanie podstawowych umiejętności SEO. Polecamy również poradnik - jak pozycjonować bloga Pokażemy Ci, co wyróżnia dobrego bloga, jak napisać dobry post na blogu, a także udostępnimy przydatną listę kontrolną, dzięki której będziesz wiedział co robić. Spis treści Co wyróżnia dobrego bloga? Treści wysokiej jakości Konsekwentność Atrakcyjny interfejs 5 niezbędnych elementów dobrego wpisu na blogu Dobry nagłówek Chwytliwe pierwsze zdanie Dobrze opracowane i potoczne treści Dobre formatowanie Podsumowujące wezwanie do działania Jak napisać dobry post, który wygeneruje ruch na blogu Badanie tematu Szkic Rzeczowe pisanie Redagowanie Promocja i SEO Checklista dla artykułów SEO Ulepsz swój content marketing pisząc świetne posty na blogu Co wyróżnia dobrego bloga? Istnieją trzy podstawowe elementy tworzenia solidnego bloga: Treści wysokiej jakości Nie mówi się “content is king” bez powodu. Niezależnie od tego, w jaki sposób czytelnicy znajdują Twojego bloga, treści są powodem, dla którego zostają na Twojej stronie. Przy dzisiejszym przeciążeniu informacjami ludzie chcą treści, które rzeczywiście pomagają — bez owijania w bawełnę. Czytelnicy potrzebują artykułów zweryfikowanych pod kątem informacji, a nie fałszywych lub przesadzonych raportów. Chcą tak bardzo cieszyć się czytaniem bloga, że wyszukują wcześniejsze artykuły i chętnie korzystają z wewnętrznych i zewnętrznych linków. Chcą wskazówek, które są łatwe do zrozumienia i wdrożenia w życie. TL;DR: Treści wysokiej jakości docierają do szerszego grona odbiorców i zwiększają konwersjęi. Twoje treści powinny być przyjemne w odbiorze, rzeczowe, zwięzłe i praktyczne. Konsekwentność Wyobraź sobie, że znalazłeś świetny blog z praktycznym artykułem, a potem zorientowałeś się, że poprzedni post został opublikowany 2 miesiące temu. Aha, a jeszcze poprzedni został opublikowany 3 miesiące wcześniej. Tak, bardzo rozczarowujące. Najlepsze blogi publikują konsekwentnie i często. Publikowanie raz w miesiącu jest konsekwentne, ale nie na tyle częste, aby blog odniósł sukces. W przypadku regularnego ruchu musisz często publikować posty, zwłaszcza na początku. Celuj w co najmniej jeden post na tydzień. Aby to zrobić, musisz zaplanować co najmniej jeden miesiąc treści na blogu i znaleźć czas w swoim harmonogramie na tworzenie tych treści. Jeśli potrzebujesz pomocy w wymyślaniu pomysłów na posty na blogu, spróbuj użyć generatora pomysłów na treści w Jarvis.ai. TL;DR: Konsekwentne postowanie jest kluczowe, ale nie dzieje się ono automatycznie. Stwórz kalendarz treści, aby mieć o czym pisać przez cały miesiąc. Atrakcyjny interfejs Niektóre blogi publikują doskonałe treści co tydzień, ale czytanie ich jest tak uciążliwe, że odwiedzający po prostu nie czerpią z tego przyjemności. Nie bądź jednym z tych twórców. Upewnij się przynajmniej, że Twój blog jest łatwy w nawigacji i czytaniu. Używaj czytelnych czcionek i unikaj grafik, zasłaniających tekst. Możesz znaleźć minimalistyczne motywy na WordPress, Wix, Squarespace lub dowolnie wybranym przez siebie CMS. Porządkowanie treści w nagłówki i wypunktowania może również pomóc w nadawaniu artykułowi struktury i poprawie czytelności. Ponadto użycie słów kluczowych w nagłówkach może poprawić pozycje w wyszukiwarkach. Wreszcie, obrazy i infografiki dodają dodatkowej aparycji i sprawiają, że czytanie bloga jest przyjemnym doświadczeniem. TL;DR: Odczucia użytkownika mają znaczenie. Używaj dopełniających się kolorów, minimalizuj niepotrzebne wyskakujące okienka i paski boczne oraz używaj motywów, które sprawią, że Twoje treści będą czytelne i przyjemne w odbiorze. 5 niezbędnych elementów dobrego wpisu na blogu Jeśli jesteś nowy w blogowaniu, miejmy nadzieję, że zakończyłeś już proces zakładania własnego bloga i możesz teraz napisać swój pierwszy post. Gratulacje! Ale jeśli jesteś doświadczonym blogerem, który chce coś zmienić, również jesteś na właściwej ścieżce. Zanim przejdziemy do szczegółów na temat tego, jak napisać dobry post na blogu i podzielimy się przykładami, wyszczególnijmy kluczowe elementy wpisu na blogu, które zwiększają konwersję. Dobry nagłówek Nagłówki się sprzedają. Dzięki nim wchodzisz w posty na tematy, o których nawet nie wiedziałeś, że Cię zaciekawią. Stwórz mocny nagłówek, używając liczb, silnych i emocjonalnych oraz wzbudzających ciekawość słów (bez clickbaitów). Jeśli nie wiesz, od czego zacząć, spróbuj użyć generatora nagłówków w Jarvis.ai. Chwytliwe pierwsze zdanie Zwabiłeś ich swoim nagłówkiem, ale czy reszta artykuły sprosta oczekiwaniom czytelnika? Otwórz tekst empatycznym stwierdzeniem, intrygującym faktem lub po prostu przejdź od razu do sedna swojego artykułu w mniej niż trzech zdaniach. Tak czy inaczej, unikaj lania wody, które znudzi czytelnika. Dobrze opracowane i potoczne treści Jeśli jeszcze tego nie wiesz, Twój wpis na blogu nie powinien być napisany stylem akademickim. Bez względu na tematykę, pisanie językiem potocznym (ale nie zbyt potocznym) sprzedaje się. Ludzie chcą czuć się zrozumiani, a przykładowo, według badań, większość Amerykanów i tak najlepiej rozumie pojęcia, gdy są one prezentowane na poziomie 7-8 klasy. Dobre formatowanie Zróżnicowanie formatowania tekstu sprawia, że jest on przyjemniejszy dla oczu, a także łatwiejszy do przetrawienia. Długi blok tekstu bez odpowiednich odstępów byłby onieśmielający nawet dla zagorzałych czytelników. Co więcej, ponieważ ludzie są zapracowani i często wolą przeglądać artykuły niż zagłębiać się w nie, Twój artykuł powinien być zaprojektowany tak, aby główne punkty odstawały od reszty. Używaj wypunktowań, pogrubionych fraz itp. Podsumowujące wezwanie do działania Jaki jest sens tworzenia bloga lub posta na blogu, jeśli nie wykorzystujesz go do osiągania celów content marketingowych? Twoje wezwanie do działania (call to action) powinno być powiązane z Twoimi celami marketingowymi. Chcesz sprzedać swojego ebooka? Dodaj CTA z zachętą do sprawdzenia go. Chcesz zwiększyć ruch? Poproś w swoim wezwaniu do działania, aby inne osoby udostępniły Twój post za pomocą łatwych w użyciu linków do udostępniania. Chcesz więcej subskrybentów swojej listy e-mailowej? Wiesz co robić! Jak napisać dobry post, który wygeneruje ruch na blogu Badanie tematu Nie chcemy nikomu burzyć jego przekonań, ale nie możesz napisać świetnego posta na blogu bez odpowiedniego researchu. Wszystko zaczyna się od badania słów kluczowych. Korzystając z wielkości/popularności słów kluczowych, możesz dowiedzieć się, jak trafny dla wyszukiwarek będzie Twój planowany artykuł. Następnie poszukaj sposobów na uzyskanie przewagi nad artykułami konkurencji, które już są w rankingu. Te badania pomogą ci również w następnym kroku: tworzeniu szkicu. Dobrym narzędziem, które pozwoli Ci znaleźć i przenalizować słowa kluczowe dla Twojego wpisu. KeywordTool znajdziesz w SeoTools! Szkic Gdy masz już słowo kluczowe i temat bloga, nadszedł czas na stworzenie konspektu. Szkic ma kluczowe znaczenie dla ułatwienia procesu pisania. Zalecamy korzystanie z generatora szkiców w Jarvis.ai, aby przyspieszyć działanie. Jarvis to nasz najlepszy wybór. Zobacz, co robi z tym słowem kluczowym: Możesz teraz dopracować szkic, dodając krótkie uwagi na temat tego, co masz zamiar omówić w każdym podtytule. Rzeczowe pisanie Jako zapracowany copywriter lub content marketer nie masz czasu na marudzenie. Skupiona praca jest bardziej wydajna, więc warto mieć wszystkie swoje badania, a także szkic, otwarte na tej samej stronie podczas pracy. Bądź tak informatywny, jak to tylko możliwe, pozostając tak zwięzłym, jak to tylko możliwe. Jeśli potrzebujesz pomocy w pisaniu długich artykułów, Jarvis.AI może również pomóc. Redagowanie Redagowanie tekstu to idealny czas na jego edycję. Ogranicz powtarzające się informacje i przepisuj słabe zdania pasywne na silniejsze zdania aktywne. Rozsądnie jest również edytować za pomocą modułu sprawdzania gramatyki, aby wyłapać literówki, które w przeciwnym razie możesz przegapić, ponieważ jesteś zarówno pisarzem, jak i redaktorem. Szybkim sposobem redagowania tekstów jest korzystanie z Grammarly - serwis ten znajdziesz w forumowym SeoTools https://make-cash.pl/uploads/emoticons/default_smile.png Promocja i SEO Tuż przed opublikowaniem artykułu zrób kilka ważnych rzeczy, aby zoptymalizować go pod kątem wyszukiwarek. Dodaj odpowiednie linki wewnętrzne (linki do pokrewnych treści hostowanych w Twojej witrynie), opis meta dla swojego posta i teksty alternatywne dla wszelkich użytych obrazów. Następnie naciśnij publikuj! Gdy już to zrobisz, nie zapomnij udostępnić treści w mediach społecznościowych, aby przyciągnąć uwagę czytelników. Jeśli zależy Ci na dopracowaniu tekstu od A do Z pod kątem SEO, koniecznie sprawdź ofertę SurferSEO! Jest to, naszym zdaniem, najlepsze narzędzie do optymalizacji tekstów pod kątem wyszukiwarek! Checklista dla artykułów SEO Dużo informacji przekazaliśmy w tym artykule i wiemy, że może to być dość trudne w szybkim przetrawieniu. Mamy jednak ciekawą checklistę, która pomoże Ci przejść cały proces krok po kroku. Przeprowadź badanie słów kluczowych (poznaj swoich odbiorców, liczbę wyszukiwań, zobacz, co robią konkurenci itp.) Wybierz słowo kluczowe i dodatkowe słowa kluczowe Stwórz szkic pierwszego nagłówka (ze słowem kluczowym) Stwórz szkic artykułu (użyj szablonu Blog Post Outline w Jarvis.AI) Użyj słowa kluczowego w co najmniej dwóch nagłówkach Zbadaj swój temat Napisz mocne wprowadzenie do artykułu Napisz co najmniej 300 słów dla SEO (najlepiej więcej) Zadbaj o przyjemną, rzeczową, zwięzłą i praktyczną treść Używaj prostego, potocznego języka Zadbaj o odpowiednie formatowanie tekstu W miarę możliwości używaj przykładów, statystyk i obrazów Kilka razy dodaj główne słowo kluczowe w tekście (w sposób naturalny, nie na siłę) Ponadto użyj dodatkowych słów kluczowych co najmniej raz na każdy keyword Rozpocznij redagowanie tekstu Usuń niepotrzebne powtórzenia Wytnij lanie wody (zdania, które dodają objętości, ale nie dodają wartości) Przepisz zdania z trybu pasywnego na aktywny Użyj narzędzia do sprawdzania gramatyki w przypadku literówek i błędów (np. Grammarly) Dodaj linki wewnętrzne Jeśli to możliwe, dołącz linki wychodzące do witryn z wysokim autorytetem Dodaj tekst alternatywny do obrazów (dodaj słowa kluczowe!) Napisz swój opis meta Dodaj wezwanie do działania na końcu posta Przygotuj więcej nagłówków reprezentujących cały artykuł Wybierz swój końcowy nagłówek Opublikuj post Udostępnij na Twitterze, LinkedIn i pozostałych portalach społecznościowych Ulepsz swój content marketing pisząc świetne posty na blogu Posty na blogu mają kluczowe znaczenie w content marketingu. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz pisać posty na blogu, czy jesteś weteranem, zawsze jest miejsce na rozwój. Jarvis wspiera content marketerów na każdym etapie procesu za pomocą ponad 52 szablonów na każdą okazję. Tutaj znajdziesz nasz poradnik jak zacząć pisać bloga. Potrzebujesz pomocy w generowaniu pomysłów, burzy mózgów lub tworzeniu chwytliwych nagłówków — na dużą skalę? Jarvis.AI Ci w tym pomoże. Istnieją plany na każdy poziom użytkowania, w tym tryb bossa, który pozwala na bezpośrednie wydawanie instrukcji narzędziu AI. Możesz także uzyskać dostęp do zasobów szkoleniowych, aby jak najlepiej wykorzystać Jarvis. Sprawdź również nasze inne artykuły na temat blogowania: Jak założyć bloga Pomysły na bloga Jak zarabiać na blogu Jak wypromować bloga
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .