Skocz do zawartości

Wujek Ziemny

Administrator
  • Liczba zawartości

    12627
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    251

Ostatnia wygrana Wujek Ziemny w dniu 15 Marzec

Użytkownicy przyznają Wujek Ziemny punkty reputacji!

Reputacja

7036 Bóg zarabiania

O Wujek Ziemny

  • Tytuł
    Kapitan Zlotów MC
  • Urodziny 08.04.1992

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Warszawa
  • Zarabiam na
    PPD, Affiliate Marketing

Ostatnie wizyty

33715 wyświetleń profilu
  1. Twój Temat został zaakceptowany. Jeśli przestanie być aktualny, prosimy o kontakt z administracją w celu zamknięcia tematu. Przypominamy, że administracja make-cash.pl nie ponosi odpowiedzialności za sprzedawane przedmioty, kupujesz na własną odpowiedzialność. Środki zapobiegawcze przed zawarciem transakcji dla kupujących i sprzedających
  2. @Bakonfs Article Forge działa @Meat SemRush działa 80% czasu - kwestie techniczne. Ahrefs i Spamzilla działają. @ALEX_43 KWFinder działa. @Karolas myślimy nad tym.
  3. Twój Temat został zaakceptowany. Jeśli przestanie być aktualny, prosimy o kontakt z administracją w celu zamknięcia tematu. Przypominamy, że administracja make-cash.pl nie ponosi odpowiedzialności za sprzedawane przedmioty, kupujesz na własną odpowiedzialność. Środki zapobiegawcze przed zawarciem transakcji dla kupujących i sprzedających
  4. Twój temat został uznany za przedawniony, wyczerpany lub nieodpowiedni (łamiący regulamin forum) i trafił do działu "Archiwum - Kosz" oraz został zamknięty. Tematy w giełdzie wymagają odpowiedniego szablonu (zobacz przypięty temat w odpowiednim dziale giełdy). Jeśli uważasz decyzję za niesłuszną zapoznaj się z regulaminem forum, a następnie skontaktuj się z Administracja forum.
  5. Wyszukiwarki pozwalają nam filtrować tony informacji dostępnych w internecie i uzyskiwać najbardziej dopasowane do nas wyniki. I choć większość osób niezbyt interesuje się wyszukiwarkami, to te silniki wyszukujące treści mają ogromny wpływ na nasze doświadczenia związane z przeglądaniem sieci. Może się komuś wydawać, że Google to jedyna taka wyszukiwarka, ponieważ dominuje ona na rynku, ale moglibyście się zdziwić słysząc jak wiele takich wyszukiwarek istnieje. Ten temat ma na celu ich opisanie i ocenę. 1. Google Poza faktem, że Google dominuje rynek wyszukiwarek w niemalże 90-ciu procentach, to firma ta oferuje również mnóstwo dodatkowych funkcji, które sprawiają, że jest to lider wśród wyszukiwarek. Google korzysta z dopracowanych algorytmów, łatwego w użytkowaniu interfejsu oraz personalizacji. Platforma ta jest znana z ciągłych aktualizacji wyników. Zalety: Dobrej jakości wyniki i łatwy w użyciu interfejs Stałe aktualizacje Największy katalog stron API Wady: Platforma zbiera dane o zachowaniach użytkownika i przekazuje je reklamodawcom Bardzo duża ilość wyników Stałe aktualizacje 2. Bing Bing od Microsoft to druga najlepiej znana wyszukiwarka na świecie. Choć od Google dzieli je przepaść jeśli chodzi o udział w rynku, Bing posiada kilka ciekawych funkcji, które mogą zainteresować użytkowników. Dla przykładu, wyszukiwarka ta grupuje wyniki w tabelach, m.in. reklamy, zdjęcia, mapy, filmy, newsy. Pozwala również na zbieranie punktów, które następnie mogą zostać wykorzystane w sklepie Microsoft lub Windows. Działa świetnie na wszystkich przeglądarkach. Zalety: Crawluje zarówno ukryty, jak i jawny content Wyszukiwarka rankuje strony główne, a nie blogi Świetnie indeksuje filmy Wady: Wyniki wyszukiwania wolniejsze od Google Fora internetowe często są bardzo nisko w wynikach wyszukiwania 3. Yahoo Niegdyś popularny na tyle, że szedł łeb w łeb z Google, Yahoo spadł na trzecią pozycję jeśli chodzi o udział w rynku wyszukiwarek. Portal nadal jest popularny i wg. serwisu Alexa jest to 11-ty najczęściej odwiedzany zakątek internetu, jednakże ich wyszukiwarka pozostaje w tyle. Yahoo pochwalić się może ładnym interfejsem, schludnymi wynikami wyszukiwania oraz dużym katalogiem stron. Zalety: Oferuje obszerne wyniki organiczne Ich wyszukiwarka zakupowa oferuje więcej funkcji i opcji niż jakakolwiek inna wyszukiwarka na rynku Posiada inne serwisy, takie jak Yahoo Finance, Yahoo mail, Yahoo answers oraz kilka aplikacji mobilnych Wady: Trudno rozróżnić reklamy od organicznych wyników wyszukiwania Wyniki wyszukiwania nie posiadają dat 4. Baidu Stworzony w 2000 roku, Baidu to wyszukiwarka, która dominuje na rynku chińskim. Platforma ta zalicza stałe wzrosty w liczbie użytkowników od wielu lat. I choć wyszukiwarka ta używana jest głównie w Chinach, jej intuicyjny interfejs, ogrom opcji wyszukiwania i wyniki premium to coś, co zdecydowanie można pochwalić. Zalety: Mnóstwo funkcji oraz wysokiej jakości wyniki wyszukiwania Za wyszukiwarką stoi jedna z największych sztucznych inteligencji na świecie Ogrom funkcji dla reklamodawców Wady: Ocenzurowana przez rząd Wielokrotnie uczciwość platformy była kwestionowana przez internautów 5. Yandex Yandex został stworzony w 1997 roku i jest najczęściej używaną wyszukiwarką w Rosji. Firma odpowiedzialna za platformę uznawana jest za specjalizującą się w tworzeniu usług opierających się na machine-learning'u. Wyszukiwarka dominuje rynek Rosyjski na poziomie 65%. Wyszukać tam można wszystko: zdjęcia, mapy, filmy i inne. Zalety: Dobrej jakości wyniki dopasowane do lokalizacji Świetnie rozbudowana funkcja wyszukiwania obrazów Może być dostosowywana pod różne kraje Udostępnia m.in. geocoder, translator, Yandex Places oraz Static Map jako swoje usługi Wady: Zbiera dane o użytkownikach jak większość wyszukiwarek 6. Duckduckgo W odróżnieniu od innych wyszukiwarek, Duckduckgo ceni prywatnośc użytkowników i nie śledzi ich wyszukań. Pozwala na wyszukiwanie wszystkiego, w tym również zdjęć, map, filmów. Ciekawą funkcją jest "zero-click information", która wszystkie odpowiedzi umieszcza na pierwszej stronie. Zalety: Nie śledzi i nie kataloguje użytkowników Dostarcza wyniki bardzo szybko Łatwy w użyciu interfejs Wady: Wyniki wyszukiwania nie są personalizowane Dostarcza ograniczone wyniki dla wyszukiwanych obrazów 7. Contextual Web Search Jest to rozbudowane API pozwalające na dostęp do miliardów stron, newsów oraz zdjęć za pomocą jednego wywołania. Zostajesz wtedy połączony do wyszukiwarki, która naśladuje sposób, w jaki ludzki mózg indeksuje wspomnienia dla uzyskania najlepszych wyników. Api to korzysta z połączenia informacji od użytkowników oraz ich zachowania, by stworzyć kontekst dla spersonalizowanych wyników wyszukiwania. Zalety: Szybkie dostarczanie wyników Korzystanie z kontekstowej technologii oraz semantyki dla uzyskania spersonalizowanych wyników Dostęp do miliardów stron Wady: API korzysta z zaawansowanej technologii, która może być skomplikowana dla osób niezwiązanych z technologiami 8. Yippy Search Yippy Sarch to doskonała wyszukiwarka deepwebowa, która pozwala wyszukać rzeczy, których nie znajdą inne wyszukiwarki. Ponieważ strony deep web są trudniejsze do wyszukiania od typowych witryn, Yippy Search służy do ich odkrycia. Dzięki tej wyszukiwarce odnajdziesz informacje związane z rządami, blogi hobbystyczne, prace naukowe oraz niezależne newsy. Zalety: Blokuje niechciane strony Wyrzuca tony wyników związanych z danym tematem Pozwala na podgląd stron na ekranie wyszukiwania Wady: Ciężko jest wyłączyć proces filtrowania Dużo reklam
  6. W czasach, gdy Instagram był stosunkowo nową platformą nie istniały poradniki jak na nim zarabiać. Musieliśmy sami metodą prób i błędów dochodzić do tego co można, a czego nie należy robić, by zarobić pieniądze na Insta. W tym temacie postaram się przedstawić podstawowe porady jak zacząć. Poradnik przyda się w szczególności tym, którzy chcieliby "odpalić" niszę na Instagramie, ale nie wiedzą jak. Krok 1: Kup Jarvee. Powód jest oczywisty - aby zarobić, trzeba zainwestować. Ich support jest bardzo dobry, a sam program posiada masę użytecznych funkcji. Poza tym możesz go testować przez 7 dni za darmo Krok 2: Kup 10 proxy dedykowanych. Możesz też kupić proxy mobilne 4G. Przetestuj różne opcje i znajdź najlepszą dla siebie: https://make-cash.pl/katalog-serwisow/proxy-i-vpn/ Krok 3: Stwórz 10 kont na instagramie pamiętając o usuwaniu cookies oraz zmianie IP. Krok 4: Kup VPS: https://make-cash.pl/katalog-serwisow/hosting-i-vps/ Krok 5: Twoje główne konto może dotyczyć np. cytatów lub powiedzonek. Takie cytaty możesz znaleźć w Google lub pisać je samemu - wszystko zależy od Ciebie. W kroku #5 musisz również utworzyć konto do rzeczy związanych z rozwojem i motywacją. Ustaw na nim dobre bio i zdjęcie profilowe: Krok 6: "Rozgrzej" swoje konta. Nie możesz korzystać z nich od razu, ponieważ ryzykujesz banem. W poradniku poniżej znajdziesz informacje dotyczące repostowania, follow, unfollow itd. Wykorzystaj je i dostosuj pod siebie: Krok 7: 9 kont musi być przygotowana metodą mother/slave - polega ona na tym, że konto "matka" wspomagane jest ruchem napływającym z pozostałych kont (slave). Mamy więc 9 kont "podwładnych" i jedno główne Przygotuj kilka wiadomości, które konta slave mogą wysyłać jako rekomendację konta matka. Polecam korzystać ze spinowanego tekstu. Krok 8: Przygotowałeś już konta slave, czas więc przygotować główne konto. Twoje konto główne będzie wykonywać follow/unfollow, like'owanie, komentowanie i będzie wspomagane kontami slave. Co teraz? Potrzebujesz treści na swoje konto. Jeśli nie jesteś zapalonym fotografem, wystarczy, że pobierzesz Pablo i zainstalujesz go w Chrome: https://pablo.buffer.com/app?utm_campaign=pablo_extension_browser_bar Krok 9: Wejdź w Google i wyszukaj cytatów, po czym zapisz je gdzieś. Krok 10: Wejdź w Pablo, wklej swoje cytaty i zapisz je w jakimś folderze na VPS. Ponieważ zapewne nie będzie Ci się chciało pisać opisów do postów lub jesteś zwyczajnie leniwy (jak ja), gdy będziesz zapisywał zdjęcia do folderu, będziesz również ponownie wklejał swoje cytaty. Krok 11: Czas utworzyć kampanię w Jarvee, która będzie wydobywała zdjęcia z folderu i postowała je na Twoim koncie. Przejdź do Jarvee -> Destination List -> Wybierz konto, na którym będziesz postował. Kiedy skończysz, przejdź do Campaigns i utwórz nową kampanię. Tutaj będziesz musiał ustawić swoją kampanię pod siebie. Ponieważ utworzyliśmy do tego celu specjalny folder, wskażemy go programowi. Przejdź do What to Publish -> Monitor Folders -> Wybierz swój folder -> Przejdź do Post Template i wpisz [FILENAME]. Masz więc już ustawione postowanie, wybrany folder i konta gotowe do postowania! Jest to najłatwiejszy sposób na rozpoczęcie pracy z Instagramem. Jeśli natomiast chodzi o monetyzację, polecam wspierać się tymi poradnikami:
  7. Porozmawiajmy o wszystkim związanym z marketingiem FB, o metodach, jak zarabiać pieniądze na Facebooku, mieć więcej lajków, jak postować bez ryzykowania banem... Wiadomo, że istnieją konta Facebook Ads z opcją targetowania grup na FB, ale nie każdy ma do nich dostęp. Musimy więc wykonywać nieco więcej pracy. Ale bez obaw - warto Dziś przedstawię Wam dwie metody zbierania pixelowych danych z Facebookowych grup i pokazywania dzięki nim targetowanych produktów. Z testów wynika, że jest to dużo łatwiejsza metoda do zmonetyzowania niż harvestowanie e-maili lub importowanie ID i blastowanie. Spada również dość mocno ryzyko bana. Zdobędziemy klientów pokazując im coś wartościowego! Metoda #1: Znajdź content, który spodoba się Twoim odbiorcom. Musi on pochodzić z jakiejś dużej, zaufanej strony. Jest to bardzo ważne, ponieważ dzięki temu nie będzie on wyglądać jak spam i unikniesz dzięki temu zbanowania. Najlepszymi treściami są poradniki typu "Jak zrobić XYZ". Skróć link w jakimś popularnym skracaczu, którego wszyscy używają. Będziesz potrzebował skracacza linków lub narzędzia do retargetowania typu PixelMe, RocketLink lub Sniply, by wyłapać i przekierować każdego, kto kliknie w link. Narzędzia te kosztują około $20 miesięcznie, ale są warte swojej ceny. Facebook Pixel -> Skracacz linków -> OnClick przenoszący na popularną stronę + pixelowanie Możesz ustawić reklamy i retargetować użytkowników od razu = Profit Porada bonusowa: Zdecydowanie pomaga wypisanie strony, którą udostępniasz w wiadomości na grupie, np. "Cześc, jestem tu nowy. Znalazłem ten poradnik na "tutaj nazwa strony, np. Onet, WP) w temacie "jak zrobić XYZ", który wydał mi się pomocny". Oczywiście teksty dostosowujecie pod siebie i swoje nisze. Metoda #2: Ta metoda wymaga nieco więcej pracy, ponieważ może wyglądać na spam. Twój film musi być pomocny, interesujący itp. Stwórz post z filmem na swoim fanpage'u. Ukryj post przed grupą (chcemy zbierać użytkowników z grup, które już obejrzały Twój film). Udostępnij film na grupie (odpowiadaj na komentarze, żeby zwiększyć zaangażowanie) Utwórz customowych odbiorców na FB z ludzi, którzy już widzieli Twój film Retargetuj osoby oglądające film na swoją ofertę = Profit Możesz również znaleźć jakiś popularny film związany z Twoją niszą, wrzucić go na swój fanpage/profil, ukryć go i zacząć udostępniać post na grupach. Nie zachęcam do tego, ale w końcu to blackhat Facebook Ads: Testuj statystyki dla: zasięgu i/lub wyświetleń filmu konwersję na stronie, ale zoptymalizuj to pod Impressions Koszt reklam będzie niewielki, ponieważ to Twoi customowi odbiorcy zebrani zgodni z regulaminem Jeśli chciałbyś zautomatyzować swoją pracę z Facebookiem, zdecydowanie polecamy Jarvee!
  8. Jeśli próbujesz założyć nowe konto na Instagramie na swoim urządzeniu mobilnym (iPhone'ie albo Androidzie), możliwe że wyskoczy Ci błąd podczas rejestracji, który uniemożliwi tę czynność. Porady typu “Spróbuj ponownie” tutaj nie pomogą, jako że zazwyczaj błąd ten sam z siebie nie znika. Jest to spowodowane tym, że założyłeś za dużo kont używając tego samego urządzenia albo dodałeś za dużo kont do swojej aplikacji Instagrama. Także, jeśli w swojej branży potrzebujesz wielu kont – mamy dla Ciebie metody, aby uporać się z tym problemem. Błąd podczas rejestracji na Instagramie – jak sobie z tym poradzić? Zakładanie wielu kont to nie jedyna możliwa przyczyna wyskoczenia tego błędu. Używanie VPN również może mieć na to wpływ. Instagram blokuje konta, które wydają się być zakładane przez automatyczne boty do spamowania. Jeśli próbujesz zarejestrować nowe konto z zablokowanego IP – wyskoczy Ci powyższy błąd. W tym przypadku rozwiązanie jest bardzo proste: Metoda 1: Zmień przeglądarkę Najprostszym sposobem jest zmiana przeglądarki. Np. jeśli rejestrując się używasz Google Chrome – spróbuj użyć Firefoxa albo Opery, aby założyć nowe konta. Omawiany błąd nie powinien wyskoczyć. Metoda 2: Użyj VPN Jeśli pomimo użycia innej przeglądarki dalej zmagasz się z tym samym błędem – użyj VPN, nie będzie tutaj ważne jaki VPN użyjesz, a darmowych opcji jest multum. Załóż konto będąc połączonym z serwerem VPN, po rejestracji będziesz mógł wyłączyć VPN, a konto będzie działało już na Twoim urządzeniu bezpośrednio. Metoda 3: Zmień urządzenie Czasami Instagram bierze się za sprawy multikont na poważnie i blokuje numer IMEI urządzenia oraz adres IP. W tym przypadku będziesz musiał albo zmienić urządzenie mobilne albo użyć komputera, aby zarejestrować nowe konta. Po założeniu nowych kont – będą one działały na wszystkich urządzeniach – nawet tych zablokowanych. Metoda 4: Tryb incognito Czasami używanie trybu prywatnego w Google Chrome jest w stanie obejść ów błąd. Ten sposób zazwyczaj się sprawdza, jeśli wcześniej używałeś aplikacji, po czym zdecydowałeś się użyć przeglądarki. W tym wypadku to aplikacja jest zablokowana, a nie przeglądarka – więc błąd się nie pojawi. Jeśli znasz lepszy sposób, aby uporać się z tym błędem – bardzo prosimy o podzielenie się nim, zostawiając post w temacie Problemy z Instagramem? Sprawdź te poradniki:
  9. Wielu z was z pewnością może się zgodzić, że 2019 rok był ciężki dla wszystkich osób, które prowadziły kampanie BH na FB, ale można powiedzieć, że widać światełko w tunelu. Jeśli uzyskanie dochodu jest jednym z twoich biznesowych planów na 2020 rok, to dobrze trafiłeś, ponieważ zamierzam podzielić się radami, które znacznie usprawnią Twoją kampanię WH nutra. Reklamodawcy: Współpraca z odpowiednimi reklamodawcami ma ogromne znaczenie. FB chce współpracować jedynie z firmami, które interesują się ich firmą Linki bez przekierowań: Warto zaopatrzyć się w narzędzie, które usunie wszelkie przekierowania z linków. Taki zabieg może zmniejszyć CPC o nawet 20-30% Odpowiedni wygląd stron: Strony shopify są dobre, ale nie będą dobrze konwertowały bez odpowiedniego ich przerobienia. Polecałbym raczej znalezienie złotego środka pomiędzy czytelnością a dobrym wyglądem. Hostowane presell'e: Facebook ogranicza zasięg fanpage'y za używanie przekierowywań do własnych stron, dlatego wszystkie nasze preselle powinny być hostowane przez reklamodawców. Dostęp do danych: Promocja suplementacji w formie whitehat nie jest prosta, ale dostęp do odbiorców LAL jest jednym z wymogów, który muszą spełnić wszystkie firmy, z którymi współpracujemy. Wpływ Celebrytów/influencerów: Jeśli prowadzisz promocję BH, to z pewnością wiesz, że sławne osoby mają duży wpływ na sukces kampanii. Nie pracujemy więc z reklamodawcami, którzy nie korzystają z usług celebrytów/influencerów. Art Tracking: Znajdź platformę, która jest w stanie wyśledzić dużą ilość eventów, łącznie z tzw. funnelami. Zapewni Ci ona dane, dzięki którym będziesz wiedział co masz kupować. Funnel na wyłączność: W sieci jest wiele funneli sprzedażowych, które są unikalne i dostępne na wyłączność dla firm, z którymi współpracuje dany serwis. Jaki jest sens w pracy, jeśli ktoś może po prostu odnaleźć i okraść Cię z pomysłów? Jest jeszcze wiele rzeczy, które mógłbym opowiedzieć o tym verticalu, ale głównym celem tego tekstu jest potwierdzenie faktu, że wiele osób prowadzi opłacalną kampanię WH nutra na Facebooku. Jeśli sam(a) promujesz swoje kampanie na FB korzystając tylko z whitehatu - podziel się tutaj swoim doświadczeniem
  10. Obecnie wiele osób korzysta z Push-traffic reklamując oferty randkowe, Nutra, Sweeps, kryptowaluty i hazard. Jednocześnie bardzo małym zainteresowaniem cieszą się antywirusy. Jak zapewne wiecie, w Push Traffic (na przykład POP) nie znamy użytkowników, do których chcemy dotrzeć. Potencjalny odbiorca może być kimkolwiek (osoba młoda, starsza, mężczyzna, kobieta, osoba bogata, czy biedna). Naszym celem powinno być zatem zaoferowanie jakiejś usługi, która zachęci każdą osobę! Tym są właśnie antywirusy! Każdy użytkownik chce mieć stałą ochronę przed wirusami i mieć odpowiednio zabezpieczone dane. Z tego powodu antywirusy według mnie są obecnie najlepszym typem verticali w Push. Mając dobre oferty i creativy jesteśmy w stanie uzyskać naprawdę wysokie ROI. Sieci, z których możesz korzystać: MegaPush Propellerads RichPush Adsterra DatsPush Admaven Oferty Do tego typu ruchu potrzebujemy ofert związanych z urządzeniami mobilnymi (PINy). Użytkownik będzie musiał wpisać swój numer telefonu na stronie, następnie otrzyma kod SMSem, który wpisze na stronę i naciśnie przycisk, dzięki czemu my zarobimy pieniądze. Jakie lokalizacje wybrać? Przede wszystkim polecam najpopularniejsze lokalizacje, zwłaszcza te “darmowe”, w których można kupić tani traffic, porównywalny cenowo do POP. Wypróbowałem bardzo wiele państw, ale nie udało mi się ustalić metody na wybór lokalizacji. Im więcej wypróbujesz, tym więcej zarobisz. Bazując na moim doświadczeniu, zazwyczaj na 10 kampanii 5-7 z nich kończy się zielonym ROI. Pozostałe starałem się optymalizować, a niektóre po prostu usunąłem. Nie wszystkie lokalizacje dobrze działają z PUSH, zwłaszcza tanie kraje typu Indie, Indonezja, czy Brazylia. Polecam wybierać kraje z Europy i najpopularniejsze kraje azjatyckie. Landery Tak samo, jak w POP traffic, potrzebne są nam LP, żeby zmotywować potencjalnych odbiorców. Możesz powiedzieć, że masz już creativy - oczywiście, możesz je mieć, natomiast w moim przypadku bezpośrednie linki był mało efektywne. Niektóre źródła Push traffic nie pozwalają Ci też na wprowadzenie agresywnych landingów. Dlatego możemy zdecydować się na te mniej agresywne, ponieważ nasz ruch działa lepiej, niż w przypadku POP, a dodatkowo nie musimy za dużo pokazywać naszym odbiorcom. Creativy W przypadku creativów, wystarczy, że zrobisz wszystko zgodnie z poniższymi krokami: Zdjęcie (zazwyczaj w formacie 492x328). Po prostu wyszukaj w google frazy typu “Android virus”, “Android phone”, “Virus alert”, “Android Update”, a następnie wybierz 1-2 zdjęcia dla jednej kampanii. Wszystkie moje testy robiłem z jednym zdjęciem. Polecam też napisać na zdjęciu tekst w stylu: “Virus alert!”. Ikona (zazwyczaj 192x192). Wyszukaj w google frazy “Attention”, “Warning”, “Biohazard” i wybierz zdjęcie, które przyciągnie twoją uwagę. Tekst (zazwyczaj 35 znaków). Tutaj musimy napisać tekst, który przyciągnie uwagę użytkowników i zachęci ich do kliknięcia. Tekst powinien być krótki i zrozumiały. Możesz użyć tekstów w stylu: Masz wirusa! (13) wykrytych wirusów Wykryto wirusa! Twój system jest przestarzały! Zablokowano dostęp do internetu! Twój Android jest zaśmiecony! Chroń swój telefon Niektóre z powyższych tekstów sieć może odrzucać, ale wystarczy zmienić delikatnie tekst i poczekać 2-4 godziny z następną próbą. Sieci zazwyczaj podają wytyczne do tego typu kampanii. Opis (zazwyczaj 45 znaków). W tym miejscu musimy poinformować ludzi, co mają zrobić. Wiele osób widząc komunikat typu “Masz wirusa”, będzie się zastanawiało, co ma zrobić, żeby się go pozbyć. Tutaj możemy użyć tekstu typu: Kliknij teraz, żeby oczyścić system! Kliknij, żeby usunąć wirusy! Kliknij, aby uzyskać dostęp! Kliknij teraz, aby uzyskać ochronę! Kampania Wszystkie moje testy robiłem ze średnimi stawkami +0.01. System: Android Urządzenia: Mobile Phones ISP: Wszystkie Typ połączenia: Każde Język: Język twojego LP Dzięki tym ustawieniom Twój vertical może uzyskać naprawdę dobre wyniki: Porady Ustaw budżet testowy - 20$ na całą kampanię. Sumę tę możemy optymalizować Zmieniaj oferty. Ustawiaj minimalne i maksymalne stawki. Niektóre kampanie działają ze zwykłymi stawkami, niektóre z maksymalnymi lub minimalnymi. Nie ma idealnej kwoty! Jeśli widzisz, że wczorajsze ROI było 2-3 większe od dzisiejszego, zwiększ swoją stawkę. Często to pomaga, ponieważ niektórzy ludzie zaczynają działać na Twojej lokalizacji z większym CPC. Używam CPC. Nie lubię CPM, ponieważ muszę ręcznie zmieniać stawki. Jeśli twój creative nie daje ci dobrego ROI lub daje małą ilość ruch, to stwórz nowy, żeby odświeżyć swoją kampanię. Ja robię to od 5 do 7 razy dziennie! Jeśli twoja kampania została odrzucona z powodu agresywnej promocji, spróbuj ją edytować lub chwilę poczekać i spróbuj ponownie. Zazwyczaj 3-5 prób wystarczy do zaakceptowania. Sprawdzaj codziennie jakie stawki proponuje Ci system! Rób to co 4-6 godzin. Miałem sytuacje, gdy zaczynałem od 0.05$ (była duża konkurencja), ale po dwóch dniach zostałem sam w tej lokalizacji, więc mogłem zmienić stawki na najmniejsze. Nie wydawaj więcej pieniędzy, niż jest to potrzebne! Tekst na zdjęciach ma duże znaczenie! Zawsze staraj się go pisać. Sposób ten jest skuteczny dla wszystkich verticali, nie tylko dla antywirusów. Używaj emotikonek. Wpływa to pozytywnie na CTR, ale nie dawaj ich za dużo! Zawsze staraj się szukać “darmowych lokalizacji”, ponieważ istnieje wiele geo, w których ludzie nie kupują trafficu lub jest tylko 1-2 reklamodawców. Nie obawiaj się drogich lokalizacji. W tych lokalizacjach ludzie zazwyczaj korzystają z nutra/reklam finansowych, czy hazardu, ale nie reklamują antywirusów. Wiele osób ujrzy reklamę antywirusa pierwszy raz w życiu! Jeśli zainteresował Cię ten temat, sprawdź również te:
  11. Followowanie użytkowników, tak samo jak lajkowanie i komentowanie zdjęć, jest ważną częścią aktywności na Instagramie. Czasami jednak zdarza się, że naciskasz przycisk ‘follow’ i okazuje się, że nie jesteś w stanie kogoś followować. Niepodważalnie jest to dużą przeszkodą w używaniu tej platformy. Jeśli masz problemy właśnie z tą opcją – czyli followowaniem lub unfollowowaniem, albo nie jesteś w stanie lajkować czy wstawiać komentarzy – jest to spowodowane nowym algorytmem Instagrama. Po osiągnięciu limitu wykonywania danej aktywności cała platforma jest blokowana. W tym wpisie wyjaśnię przyczyny oraz sposób jak sobie poradzić z tym problemem. Czym jest błąd ‘Instagram action blocked error’? Błąd ukazujący się gdy blokowana jest aktywność na Instagramie pojawia się, gdy algorytm wychwyci u nas czynności, które przypominają spamowanie. Blokowana jest wtedy możliwość wykonywania jakiejkolwiek aktywności na naszym koncie na Instagramie - followowanie, lajkowanie, komentowanie czy nawet wysyłanie prywatnych wiadomości staje się niemożliwe. Algorytm ten rozpoznaje każdą podejrzaną aktywność – wlicza się też w to korzystanie z konta z wielu urządzeń, bądź różnych adresów IP, jak i również followowanie wielu osób, komentowanie czy wstawianie wielu postów w krótkim okresie czasu. Błąd ‘Action Blocked’ (pl. czynność zablokowana) pojawia się, gdy użytkownik przekroczy limit followowań, lajków czy komentarzy na kontach innych użytkowników. Jeśli natomiast nie możesz uporać się z problemem "Sorry, there was a problem with your request" - zajrzyj tutaj: Jak rozprawić się z tym błędem? Jeśli Twoje konto jest już zablokowane – powinieneś wykazać się cierpliwością i poczekać (może to wymagać od Ciebie od kilku godzin do kilku dni czekania). Najlepszym sposobem, aby zapobiec zablokowaniu w przyszłości jest kontrolowanie swojej aktywności, aby nie wydała się ona podejrzana. Zalecane jest nie followowanie więcej niż 200 kont dziennie, a owe 200 followowań powinno być rozłożone w czasie. Np. 10 followań albo komentarzy na godzinę. Poniżej jest lista porad, które okażą się pomocne w przypadku zablokowanej możliwości wykonywania czynności na Instagramie: • Gdy jesteś zablokowany – nie próbuj wykonywać żadnych czynności dopóki Twoje konto jest zablokowane; • Spróbuj zmienić adres IP; • Spróbuj użyć Internetu mobilnego zamiast Wifi; • Podłączenie swoich kont Instagrama pod konta na innych mediach społecznościowych również może zadziałać; • Użyj opcji ‘Pomoc’ na Instagramie; 19 listopada 2018 Instagram ogłosił na swoim blogu zmiany mające na celu zredukowanie sztucznej aktywności na Instagramie. Była to odpowiedź na rosnący poziom spamowych aktywności. Te zmiany nie tylko ograniczają aktywność użytkowników Instagrama, ale również firm i influencerów, którzy używają IG w celach biznesowych. Pozostaje wiele pytań – jak wiemy, na Instagramie figuruje już wiele firm, które obserwowane są przez tysiące użytkowników. Jak te zmiany wpłyną na nowe firmy na Instragramie? Co zyskał sam Instagram, wprowadzając te zmiany? Dlaczego nie mogę obserować ludzi na Instagramie? Poprzez zmiany w algorytmie na Instagramie wprowadzone zostały nowe cele – m.in. ograniczenie aktywności małych biznesów oraz ich kont. Te właśnie konta mają nałożone limity na to ile osób mogą obserwować danego dnia. Przekraczając ten limit, istnieje możliwość że zostaniesz zbanowany. Popularność Instagrama ucierpi przez te zmiany, a ludzie zaczną używać innych aplikacji działających na podobnej zasadzie jak IG. Google Trends, jak widać poniżej, zanotował wzrost wyszukiwań w temacie alternatyw dla Instagrama. Także Google również spodziewa się, że na dniach internauci przeniosą się na inne platformy. To samo można było zanotować w temacie Facebooka, a niedługo po tym Facebook stracił na popularności. Małe biznesy oraz osoby, którym nie podobało się, że nie mogą zapraszać wielu znajomych oraz obserwować wielu osób dziennie przeniosły się wtedy na Instagrama. Teraz ta właśnie platforma również będzie operowała na podobnych zasadach co Facebook dzięki nowemu algorytmowi. Nie mogę obserwować ludzi na Instagramie, jak się z tym uporać? Pomimo tego, że już wiemy że dzienny limit followowań na instagramie to 200 użytkowników, ważne jest również, aby Twoja aktywność wyglądała na naturalną. Tylko wtedy Instagram Cię nie zbanuje. Tutaj znajdziesz fajną metodę pozyskiwania obserwujących na Insta: Na co również musisz zwracać uwagę to podzielność swojej aktywności na Instagramie między nowymi i starymi followersami. Jeśli używasz botów to możesz je spauzować, poczekać 2 godziny i samemu wykazać aktywność w stosunku do starszych kont – będzie to się wiązało z zostawianiem komentarzy oraz lajków. Mieszanka interakcji z aktualnymi i nowymi followersami stworzy obraz naturalnej aktywności. Potrzebujesz bota do Instagrama, który potrafi tworzyć naturalnie wyglądające profile i wykonywać naturalnie wyglądające akcje? Zajrzyj tutaj: Dyskusja w sprawie blokad aktywności nałożonych przez Instagram 19 listopada 2018 roku Instagram ogłosił na swoim blogu, że wprowadza ograniczenia nieautentycznej aktywności na Instagramie. Miało się to wiązać z ograniczaniem aktywności osób trzecich na naszych profilach. Spowodowało to wzrost wyszukiwań w tematyce alternatyw dla platformy Instagrama. Zmiany te uderzają nie tylko w użytkowników IG, ale także w małe biznesy oraz influencerów, którzy używają insta w celach służbowych. Pozostają pytania – istniejące firmy już zbudowały sobie grupy odbiorców, ale co z nowymi firmami, które dopiero zaczynają swoją przygodę z Instagramem? Czy Instagram coś na tym zyskał? Czy nowy algorytm nie wpłynie na popularność mediów społecznościowych? Czy powinien zostać on ponownie zmieniony? Jeśli chciałbyś podzielić się swoją opinią na temat nowego algorytmu, możesz zrobić to na stronie https://downdetector.com/status/instagram
  12. W poniższym tekście postaramy się znaleźć odpowiedź na pytanie dlaczego dana osoba nie jest w stanie uzyskać satysfakcjonującej konwersji w swoich kampaniach. Wymyśliliśmy, że dobrym pomysłem jest stworzenie listy, na której umieszczone są rozwiązania typowych problemów. Lista ta może okazać się pomocna dla wszystkich laików i nie tylko. 1. Sprawdź Offer Links. Sprawdzaj statystyki sieci, żeby mieć pewność, że traffic, który wysyłasz jest przekierowywany na zamierzoną ofertę. Porównaj te dane ze swoim trackerem, żeby zobaczyć, czy liczby zbytnio się nie różnią - dopuszczalna jest różnica na poziomie 20-30%. Możesz również samodzielnie sprawdzić, czy twoja oferta działa - spróbuj sam przejść proces rejestracji (możesz uprzednio powiadomić swojego AM, żeby uniknąć nieporozumień), bądź poproś swojego AM, żeby wywołał konwersję. 2. Sprawdź Postback Links. Upewnij się, że dodałeś clickID token do url swojej oferty, gdy umieszczałeś ją w trackerze. Następnie sprawdź swoją sieć, żeby mieć pewność, że dodałeś global postback url dla całego konta lub dodałeś postback url dla każdej swojej oferty z osobna. Na sam koniec, zweryfikuj, czy zmienne, których używasz do dołączenia clickID do oferty, są takie same co te, których używasz w postback url, których używasz do wysyłania konwersji z powrotem do trackera. 3. Sprawdzaj Tracker Click URLs na Landing Page’u. Sprawdź swój kod landera, żeby upewnić się, iż wymieniłeś swoje linki z trackerem click url. 4. Upewnij się, że twoje landery są odpowiednio ustawione i działają poprawnie. Wyszukaj każdy z landing page’y i sprawdź, czy działają one poprawnie. Wyświetl i kliknij w każdy z landerów na swoim komputerze i/lub telefonie w zależności od tego, na jakie urządzenie/a jest skierowana Twoja kampania. Spróbuj zrobić tak, żeby najważniejsze rzeczy były od razu widoczne (to znaczy: umieść takie elementy jak przyciski, kręcące się kółka, linki itd., żeby użytkownik nie musiał przewijać strony – w terminologii webmasterskiej nazywamy to określeniem „above the fold”). W celu upewnienia się, jak lander wygląda na poszczególnych urządzeniach i przeglądarkach, użyj tego narzędzia: https://www.browserstack.com/screenshots 5. Sprawdź linki swojej kampanii. Wyszukaj linki swojej kampanii, żeby upewnić się, że przekierowują one na landery które wcześniej ustawiłeś, przeklikaj też kilka landerów, żeby sprawdzić, czy przenoszą Cię do ustalonych wcześniej ofert. 6. Sprawdź prędkość, jeśli twoja kampania skierowana jest do urządzeń mobilnych. Sprawdź prędkość trackera. Jeśli używasz takiego trackera, jak Voluum, wtedy nie musisz przejmować się prędkością. Natomiast, jeśli używasz własnego trackera, warto jest sprawdzić prędkość przekierowywania: http://www.serp-perception.com/redir...eed-tester.php. Sprawdź również ładowanie serwera (server load), żeby upewnić się, czy nie wytraca on prędkości przy wysokiej ilości odwiedzin. Jeśli tak, to rozważ upgrade serwera. Sprawdź prędkość ładowania landera: Możesz do tego użyć tego serwisu: https://www.webpagetest.org. Tymczasowo wyłącz wyskakiwanie reklam pop, ponieważ może to znacznie spowolnić prędkość ładowania na niektórych urządzeniach. Sprawdź całkowitą prędkość ładowania. Oczywiście możesz po prostu dodać do siebie wyniki, które uzyskasz w dwóch pierwszych krokach, ale zawsze warto jest się upewnić. Skopiuj url kampanii i wypróbuj ją na webpagetest.org (ponownie upewnij się, czy landery mają chwilowo wyłączone reklamy typu pop). Całkowity czas ładowania nie powinien przekraczać 2 sekund, w innym przypadku możesz stracić dużą liczbę potencjalnych użytkowników. Na urządzeniach mobilnych najlepiej jest dążyć do niecałej sekundy ładowania. Istnieje wiele rzeczy, które możesz zrobić, żeby zoptymalizować prędkość landera - nie będę jednak się nad nimi wszystkimi teraz rozwodzić. Podstawowymi czynnościami, które możesz wykonać są: użycie CDN, np. Amazon Cloudfront. Zmiana rozmiaru zdjęć poprzez witrynę kraken.io. Jeśli lander nie ma ikony, dodaj pustą: http://transparent-favicon.info/ Możesz również używać takich stron jak webpagetest.org, czy Google PageSpeed Insights, na których znajdują się porady dotyczące optymalizacji prędkości strony. Nie zapomnij również, żeby ponownie włączyć reklamy pop, gdy wszystko już sprawdzisz! 7) Upewnij się, że jakość twojego trafficu jest dobra. Testując niesprawdzone oferty i landery (np. takie, których nigdy wcześniej nie używałeś) postępuj zgodnie z tymi krokami: Użyj swojego sprawdzonego źródła ruchu. Niech będzie to źródło trafficu, które zapewniało Ci najlepsze wyniki w przeszłości. Dzięki użyciu takiego trafficu twoja kampania będzie najskuteczniejsza, a dodatkowo będziesz mógł ją tanio przetestować Ustawiaj odpowiednie stawki i bądź świadomym istnienia botów. W najgorszym przypadku ustawiaj przeciętne stawki - musisz być pewny, że masz przyzwoity ruch. 😎 Ustaw odpowiednią liczbę ofert i/lub creativów, które zamierasz przetestować. Na początku użyj czyichś landing page’y. Sprawdzając niepewne oferty, używaj najpopularniejszych pobranych od kogoś landerów (przynajmniej na początku), nie zapominaj też o optymalizacji czasu ładowania. Musisz przetestować sporą liczbę landing page’y w kilku lokalizacjach dla konkretnych verticali, dodatkowo powinieneś wiedzieć, które landery działają dobrze na wielu lokalizacjach. Przetestuj przynajmniej 5 landerów (najlepiej jest spróbować zrobić tak z 10-cioma landerami). Dzięki temu, będziesz mieć pewność, że masz przynajmniej jeden przyzwoity LP. Gdy będziesz mieć dobrze działającą ofertę, wtedy dopiero powinieneś skupić się na kształtowaniu jej pod względem creative’ów. Na początku korzystaj z rekomendowanych przez swojego managera ofert. Używając 2-3 ofert z podobnymi wypłatami w celu przetestowania landerów, sprawdź z twoim AM, czy oferty te działają dobrze u chociaż kilku innych użytkowników danej sieci. Początkowo testuj ruch na reklamach pop. Jeśli twoje reklamy mają banery, rozważ użycie reklam typu pop, żeby wybrać najlepsze oferty i LP. Dopiero później zacznij korzystać z banerów. 9) Działaj na odpowiedniej ilości ruchu. Upewnij się, że pracujesz na odpowiednio dużej ilości ruchu, żeby twoja kampania miała jakiekolwiek szanse. Jednym z najczęstszych pytań początkujących jest: “Ile pieniędzy powinienem zainwestować w kampanię?”. Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie bez sprawdzenia szczegółowych statystyk konkretnych kampanii. W każdym razie, jako minimalną stawkę bazując jedynie na zdrowym rozsądku, powinieneś przeznaczyć na traffic minimum: (suma wypłat ze wszystkich ofert) x (liczba landerów). Czasami ta suma będzie wymagała zwiększenia w zależności od konkretnych sytuacji. Jeśli pracujesz na 3 ofertach ze średnimi wypłatami rzędu 2$ z 10 niesprawdzonymi landerami i wydałeś już 10 dolarów, a dalej nie otrzymałeś konwersji, to powinieneś odpalić większą ilość ruchu przed podjęciem decyzji o porzuceniu tej kampanii. 10) Nie poddawaj się. Porażka jest jedynie wynikiem poddania się przed znalezieniem drogi do sukcesu. Nikt nigdy nie powiedział, że kampanie reklamowe są proste w obsłudze. Ciągle staraj się rozwiązywać problemy z twoim ruchem w celu weryfikacji, czy wszystko jest dobrze ustawione, a do tego ciągle staraj się przeprowadzać testy, żeby zarobić pierwsze pieniądze. Po zdobyciu pierwszych pieniędzy, będziesz bardziej zmotywowany do dalszej pracy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .