Skocz do zawartości

festo

Użytkownik
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

3 550 wyświetleń profilu
  1. Witam wszystkich, pozwolę odnieść się do wpisu autora tematu. Odnośnie początku To jest wyciągnięcie jednego zdania z całej godzonej rozmowy. Generalnie zdarzały się nasze rozmowy prywatne podczas metoringu uważam na plus uważałem Cię za osobę w porządku. Te słowa były bardziej kierowane do osoby prywatnej, a nie jako mentora. Na początku rozmowy rozmawialiśmy na temat współpracy i powiedziałem Ci o moich zastrzeżeniach na końcu padły te słowa plus pożyczyłem Ci wszystkiego dobrego i pożegnałem się. Miałeś świadomość tego, że nie jestem zadowolony z współpracy w Twoim mentoringu, a podczas rozmowy stałeś uparcie przy swoich argumentach. Odnośnie dodawania produktów. Wyjaśnię to może bardziej dokładnie przy edycji produktu przez aliexpress otwiera się okno i możesz edytować wszystkie elementy w jednym oknie. Biorąc pod uwagę, że masz np. produkt wielokolorowe z wieloma wariantami np. 10 kolorów i 20 wariantów to musisz otworzyć 200 kart jeśli chcesz go edytować w wordpressie. Dodatkowo dochodzi kwestia tego, unikalnych słów i trzeba zmieniać je na wyrazy bliskoznaczne (rozmawialiśmy raz na ten temat). Nie wspomnę o tym, że jak sam stwierdziłeś, że przy potencjalnym zakupie może być problem jeśli klient wybierz produkt z wyrazem bliskoznacznym (Ten problem nie został rozwiązany lecz tylko mnie o nim poinformowałeś, oczywiście po fakcie :)). Napisałem w tej sprawie do supportu (praktycznie przy ostatnich produktach), odpisali mi aby dodawać tym sposobem przez aliexpress który w momencie pokazywania przez Ciebie akurat nie działał, lecz kiedy oni napisali wszystko działało. Czy np. jak zamawiasz ekipę która ma Ci wnieść produkty na 10 piętro i wiesz, że jest problem z widną to mimo wszystko każesz im wnosić wszystko po schodach i płacisz im więcej pieniędzy z racji tego, że pracują więcej czy mimo wszystko próbujesz jakoś dogadać się z konserwatorem windy aby zredukować koszty ? Na moment stawania sklepu nie miałem świadomości tego, jaki jest średni czas eksportu produktu na stronę danym sposobem Ty jako osoba mająca doświadczenie tak. Dlatego tutaj mam pewne zastrzeżenia bo mogłeś mi powiedzieć np. napisz do supportu lub zdzwonimy się za kilka dni może będzie wtedy działać. Sam, też pisałeś, że wolno to idzie, lecz jakoś nie pofatygowałeś się z tym, że może by użyć szybszego sposobu Gdyby Twoi pracownicy dodali w taki sam sposób produkty jak mi pokazałeś i musiał byś im zapłacić 2, 3 lub 4 razy więcej to zrozumiał byś moją sytuację. Twój przykład z przewożeniem towarów ma się nijak do sytuacji którą ja opisałem. Pisałem Ci to już kilkukrotnie lecz Ty nadal uparcie stoisz przy swoim. To nie chodzi o to, że zostaje w prowadzone nowe prawo tylko o to, że Ty mając doświadczenie wiesz dokładnie mniej więcej ile trwa import jednym czy drugim sposobem. Mając na uwadze powyższy fakt, w przypadku odblokowania szybszego sposobu mogłeś poinformować mnie. Ja nie mam do Ciebie pretensji, że w dni dodawania produktów szybszy sposób nie działał, lecz o to, że mając świadomość tego, jak duża różnica jest pomiędzy jednym, a drugim sposobem mimo nie napisałeś do mnie, że szybszy sposób działa. Rozumiesz teraz w czym tkwi problem ? 1. Odnośnie ustawienia kampanii Nie wiem czy tutaj się dobrze rozumiemy, co do ustawienie kampanii nie miałem do Ciebie większych zastrzeżeń, lecz do innych rzeczy. Wydaje mi się, że szukasz po prostu zaczepki w każdym zdaniu które ja piszę na temat Twojej osoby. Gdzie jest "nieprawda" w zdaniu, że "pomagałem Ci ustawić kampanii" ? Dla mnie to jest kwestia nazewnictwa, a nie kłamstwa. 2. Odnośnie rzeczy które można wykonać wcześniej Jeśli dobrze pamiętam, to przed współpracą pytałem Ciebie czy można rozpocząć sprzedaż używając materiałów z aliexpress. Odpowiedziałeś mi twierdząco. Dodatkowo na w pierwszym poście nic nie masz na ten temat zawarte. Zwróć też uwagę na to, że prowadzisz mentoring od 2022 roku i nikt jeszcze nie dodał ani jednego zdjęcia, że coś dzięki Tobie zarobił, więc w początkowej fazie byłem dość sceptycznie nastawiony do dodatkowej inwestycji. Generalnie rozumiem Twój zamysł lecz zrozum mój punkt widzenia. Skoro dyskutowaliśmy i sam stwierdziłeś, że na początek to wystarczy to trzymałem się tych założeń. W planach miałem zakupić jakieś produkty aczkolwiek wolałbym wiedzieć które najlepiej schodzą aby nie marnować pieniędzy lub jeśli przedstawił byś jakieś realne argumenty przemawiające, że tym sposobem można zarobić więcej pieniędzy. Nie mówiąc już o tym, że nie przedstawiłeś żadnych konkretnych rozwiązań jak wykorzystać zakupiony produkt. 3. Odnośnie SEO Tutaj nie pokładałem w Tobie dużej nadziei z racji tego, że nie jest to Twój konik (biorąc pod uwagę recenzje z początku tematu). Po prostu tylko nadmieniłem ten temat. W momencie kiedy był problem z sprzedażą myślałem, że przedstawisz może jakieś konkretne działania jak wykorzystać SEO, niestety napisałeś o tym blogu lecz bez żadnych klarownych informacji np. jakiej długości powinien być tekst, skąd go brać itp. Po prostu bardzo pobieżna odpowiedź, dlatego nie zdecydowałem się iść w tym kierunku. 4. Odnośnie Google i TikToka: Wstępnie rozmawialiśmy, że zaczynamy od FB Ads, z tego co się orientuje to konto na TikToku założyłem w połowie miesiąca (mentoringu). Plan był taki, żeby rozpocząć sprzedaż FB ADS, a potem przejść na inne platformy, a jak się nic nie sprzedawało to pisałem wielokrotnie, że idzie kiepsko z Twojej strony nie padła propozycja żeby może spróbować gdzie indziej płatnych reklam. Nie jestem w stanie rozplanować wszystkiego jeśli nie mam dokładnych wytycznych. Dodatkowo masz świadomość tego, że to były wstępne założenia ponieważ nasze otoczenie było dość dynamiczne i ciężko w takiej sytuacji coś planować. Działania organiczne prowadziłem, nawet dopytałem jakie ilości akcji dokonywać aby nie otrzymać bana, jednak odpowiedzi nie mogłem się doprosić. 5. Odnośnie dat Każdy ma prawo do napisania recenzji. Nie jest to chyba określone kiedy mam ją napisać, prawda ? 6. Odnośnie kreacji Co do pierwszych reklam wysłałem Ci 25 stycznia o godzinie 11:33, 3 warianty reklam i zapytałem czy mogą być po czym taka była Twoja odpowiedź To jak jest prawda ? W momencie puszczania były ok, a w poście na forum są "słabe - nieodpowiednie" ? Tutaj jednak co do sytuacji którą opisujesz to mijasz się z prawdą. O godzinie 13:42 wysłałem Ci kreacje abyś ocenił czy jest dobra. Odpisałeś mi "IDEALNY*", nie zauważyłem, że chodzi Ci o błąd gramatyczny w kreacji. Generalnie mogłeś dopisać "popraw błąd" lub coś w ten deseń. O godzinie 22:20 wysłałeś screenshota, gdzie już jasno zakomunikowałeś, że jest błąd. Po czym ja odpisałem o 23:12, że błąd poprawiłem. Wszystko działo się tego samego dnia, więc nie wiem o jakich kilku dniach piszesz. Dokładnie jest to kampania na którą wydałem 3,75 PLN, a budżet dzienny był na poziomie 10 PLN. Odniosę się jeszcze do tych pierwszych kreacji, zwróć też uwagę, że te kreacje były robione pierwszy raz. Informowałem Cię o tym, że nigdy nie robiłem grafik co za tym idzie nie mam doświadczenia. Nie możesz mieć tutaj wyrzutów do mnie, że coś jest słabe. Dodatkowo pisałem informowałem Cię, że mógłbyś podesłać jakieś materiały to sam dokładnie wiesz jak to się kończyło ... Jeśli dobrze rozumiem, napisałeś o sytuacji w której stworzyłem jedną kreację w złym rozmiarze. Tutaj się z Tobą zgodzę lecz zwróć uwagę, że była to pierwsza kampania więc każdemu się taki błąd może przytrafić. Tym bardziej zauważ, że nie napisałeś konkretnie o jakie rozmiary chodzi tylko "(kwadrat, pion i poziom)". Dodatkowo, wysłałem Ci tez kreacje i nie napisałeś, że rozmiar jest do poprawy. Informacje o tym otrzymałem dopiero kiedy reklama pojawiła się u Ciebie po czym poprawiłem ten błąd. Mam świadomość tego, że kampanie trzeba testować i ciężko trafić na samym początku z reklamą która dobrze konwertuje, ale mając na uwadze w sposób jaki przebiegała nasza współpraca mam pewne zastrzeżenia. Zobacz nawet na ten film - https://www.youtube.com/watch?v=SLjNWmzi7q0 Gość przedstawia kilka rodzajów reklam, dzieli się swoim doświadczeniem, co działa w jego opinii lepiej, co mniej. Nie wymagam od Ciebie pokazywania Twoich kreacji, lecz w początkowej fazie osoba bez doświadczenie potrzebuje jakiś inspiracji aby wiedzieć na czym się wzorować, dobrze by było wiedzieć co dobrze konwertuje w obecnej sytuacji. U Ciebie były to raczej takie krótkie odpowiedzi bez dokładnych szczegółów. Z tego co sobie przypominam, to chyba w ostatnim miesiącu mieliśmy 3 rozmowy dłuższe i 2 krótsze. Te krótsze zawsze dotyczyły spraw technicznych. Jedna z tych dłuższych było ustawienie kampanii, druga to problem z wtyczką dotycząca FB, a trzecia to była to rozmowa gdzie była prezentowana agenda. Więc pamiętam jak omawialiśmy kreacje 5 dni przed zakończeniem mentoringu Jeśli chodzi o zakup grafiki lub zrobienie video. Zwróć uwagę, że grafik potrzebuje pewnych informacji odnośnie grafiki itp. Z Twojej strony niestety, ale na temat kreacji rozmawialiśmy bardzo niewiele. Owszem był temat poruszony 5 dni przed zakończeniem współpracy, ale bardzo wybiórczo. Moje zdanie na temat timingu niektórych działań w Twoim mentoringu znasz więc nie będę się powtarzał. Skoro zapłaciłem za mentoring to uważam, że pewne sprawy można wcześniej przegadać. Niż zapłacić za grafika a potem się okaże, że tekst zły, grafika zła itp. 7. Odnośnie zdjęć “tylko od Chińczyka" Wysłałeś mi te narzędzia 17.02 czyli 5 dni przed zakończeniem współpracy, a ile działaliśmy wcześniej ? Bądźmy poważni, a nie róbmy sobie żartów. Moim zdaniem pewne rzeczy powinny być podane na początku (pisałem o tym powyżej) oraz w wiadomości wcześniej odnośnie "łyżeczkowania wiedzy". 8. Odnośnie problemów wewnętrznych, tiktoki, facebooki Problem z Tik Tokiem był taki, że nie mogłem założyć konta. Napisałem do Ciebie bo skoro współpracujemy to może miałeś taki problem. Odpowiedziałeś mi, że nie więc sam działałem. Problemów z motywem było wiele, więc pisałem głównie do autora motyw. Twoja pomoc była niewielka w tym zakresie. Generalnie bardziej konsultowaliśmy wygląd strony, rozplanowanie itp. Co do portfolia firmowego tutaj pisałem już wielokrotnie, że pewne żeby można było zrobić wcześniej oraz brak ogólnego planu działania. Owszem zgodzę się z Tobą, że pomagałeś w tej sprawie lecz był to ostatni element do tego aby rozpocząć próbę promocji dlatego zdecydowałem się na przerwę na współprace. Tutaj nie będą prowadził dłuższego wywodu dla Ciebie może to być 15 minut ... Zasugerowałeś inny sposób aby obejść ten problem, generalnie spoko, ale tak naprawdę oddaje władzę innej osobie. Stwierdziłem, że warto poczekać te kilka dni tym bardziej przerwałem mentoring i nie musiałem już Ciebie opłacać. A jak wszystko się ułoży to można wrócić. To była moja decyzja, którą zaakceptowałeś, a Ty teraz widzę masz z tym problem. Tutaj jeszcze dodam, że w razie gdyby mój pomysł nie działał miałem osobę która była w stanie pomóc. Rozmawialiśmy na ten temat więc nie rozumiem Cię. 9. Odnośnie researchu produktów Tutaj po części mogę się z Tobą zgodzić gdyż te pierwsze reklamy zrobiłem sam i nie zwróciłem, że na to uwagę, że produkt ma być stricte walentynkowy, a ja po prostu stworzyłem reklamę pod walentynki. Aczkolwiek w kolejnej kreacji zawarłem już te elementy na które zwróciłeś uwagę. Kreacje które w większości posyłałeś nie pasowały w pewnym stopniu (sprzedawca mógł modyfikować produkt pod klienta) do niszy którą ja sprzedawałem informowałem Cię o tym, dokładnie jest to wszystko opisane na Discordzie. Mimo wszystko, nie odnosiłeś się do tego ... Jak sam też pisałeś na szybko coś znalazłeś i podrzuciłeś, ale generalnie te kreacje były stworzone na realnych zdjęciach więc ciężko tutaj było się na tym wzorować. Zwróć też uwagę na to, że tworzyłem swój pierwszy sklep dropshipingowy i mogłem tego po prostu nie wiedzieć, a Twój tekst jest na takim samym poziomie jak bym ja napisał coś w stylu "Ba ! Zapłaciłem za mentoring ... " 10. Odnośnie "nowego sklepu" Jest to pewnego rodzaju jakieś rozwiązanie aczkolwiek zrozum mój punkt widzenia, skoro spędza się sporo czasu nad jednym sklepem i ładuje się w niego sporo pieniędzy . Tym bardziej nie podałeś dokładnych szczegółów co i jak, tylko pewne ogólniki ... 11. Odnośnie "efektów" Nie wiem skąd masz takie informacje. Kilkukrotnie rozmawialiśmy prywatnie na temat moich planów i mówiłem Ci mniej więcej jakie mam oczekiwania, aczkolwiek jak zauważyłem po Twoim poście to sporo jest w nim nieprawdy oraz przedstawienia mnie w złym świetle. Rozmawialiśmy na ten temat wielokrotnie mówiłem Ci jak wygląda moja sytuacja osobista i jakie mam plany. Nie ja taka formę współpracy ustaliłem. Nie miałbym nic przeciwko temu gdybyś np. opisał dokładnie każdy z swoich punktów w PDF lub podał te informacje na początku współpracy (opcjonalnie mógłbym podać trochę informacji z własnego doświadczenia dotyczące kreacji), a potem moglibyśmy się zdzwonić aby ustalić plan działania i co jakiś czas pisać z sobą i wymieniać się informacji co można by było udoskonalić. Nie możesz się dziwić, że skoro dałeś szczątkowe informacje to klient po nie pisał. 12. Podsumowanie To, że odpowiedziałeś o niczym nie świadczy, a tym bardziej, że masz racje. Masz przykład punktu 6, wejdź sobie na Discorda i zobacz jak faktycznie wygląda prawda. Czy sprawa z dodawaniem produktów, gdzie według Ciebie to Ty masz rację, a nie widzisz uchybienia z swojej strony. Zauważyłem wielokrotnie w Twoim wpisie przeinaczanie faktów na swoją korzyść tak aby to mnie przedstawić w złym świetle. Część zastrzeżeń nie została wytłumaczona w moim mniemaniu. Odnosisz się do rzeczy do których jest Ci po prostu wygodnie. Rozumiem też fakt, że współpraca trwała dość długo i ciężko spamiętać wszystko o czym rozmawialiśmy, ale sporo wiadomości jest były między nami wymienione i można sprawdzić kto co i kiedy pisał. Nie kwestuje tego, że pomagałeś lecz na jakim poziomie była te poszczególne elementy. Opisywałem to wielokrotnie w tym i poprzednim poście więc nie będę tutaj rozwijał tego wątku. Ja również nie mam problemu z otwartą rozmową, lecz nie może ona polegać na tym, że obrażasz swojego byłego klienta, piszesz w sporej części nieprawdę albo przedstawiasz ją w taki sposób abyś Ty wypadł lepiej w świetle lub budujesz tutaj pewną retorykę jak bym wylewał hejt po Tobie. Nie przypominam sobie abyś mi jakoś pomagał po współpracy. Generalnie kilka dni przed zakończeniem mentoringu informowałem Ci, że kończę współpracę to na wiadomości które wysłałem przed tym dniem niestety nie otrzymałem odpowiedzi. Owszem jest jeden jakiś ogólnikowy post 24.02, ale bądźmy szczerzy tutaj nie ma co pisać o jakieś wielkiej pomocy z Twojej strony bądź też kreacjach które wysłałeś podczas naszego ostatniego calla. Tutaj skończyło się tylko na podesłaniu i pozostaliśmy "bez odbioru" Nie wiem czy akurat pijesz tutaj do mnie odnośnie tych osób które nie nadają się do dropshipingu, ale z tego co sobie przypominam to sam dokonywałeś wstępnej weryfikacji. Uważam, że czasami też trzeba popatrzyć trochę na swój czubek nosa i zerknąć może z innej perspektyw czy gdybym zaczynał od początku i miał do dyspozycji takie materiały to był bym w stanie coś osiągnąć. Można być mistrzem klawiatury pisać piękne posty na forum lecz jednak przychodzi rzeczywistość i nie wygląda to tak wspaniale. Rozumiem Twój zamysł i mam świadomość tego, że trzeba poświęcić trochę czasu i pieniędzy oraz zaangażować się w projekt. Jest to biznes i jest on obarczony pewnym ryzykiem, aczkolwiek przychodzi pewien czas gdzie zastanawiasz się czy dane przedsięwzięcie ma jakiś sens. Nie obwiniam Ciebie za brak sprzedaży na moim sklepie bo na to nie masz wpływu lecz za pewne rzeczy o których mowa wyżej powinny być szybciej zakomunikowane zmniejszyło by to straty w moim przypadku oraz to, że gdybyś pewne rzeczy wykonał dotyczące promocji bardziej należycie miałbym większe szanse na osiągnięcie sukcesu. Dodatkowo wiesz jaki poziom wejścia jest w przypadku dropshipingu. Dlatego moja recenzja jest taka nie inna i to nie ma nic wspólnego z hejtem czy nieprawdą. Jako były klient mam prawo ją napisać. Być może komuś ta opinia pomoże. Drugi raz mając na uwadze jak wygląda współpraca z Tobą nie zapłacił bym takich pieniędzy i gdyby ktoś napisał bardziej dokładną opinie po współpracy to pewnie zastanowił bym się czy wejść ten mentoring. Jeśli dobrze rozumiem to sugerujesz, że długie wiadomości pisał Chat GPT, a nie ja ? Sądzisz to na podstawie tego, że nigdy takich wiadomości wcześniej nie napisałem na forum lub discordzie ? Zwróć uwagę na swoje zachowanie patrz nawet na publiczne posty na forum obrażasz mnie nazywając mnie "niekomentowaną osobą". Zwalasz całą winę na mnie przy okazji szkalujesz mnie po czym masz wytłumaczone, że temat został zamknięty z powodu, że nie odniosłeś się do niego w termie 7 dni. Jest to bardzo nie ładne z Twojej strony. DO PS2 Sugerowałbym większe zaangażowanie w kreację reklamowe w mentoringu aby klienci pokazywali swoje screeny
  2. Pozwolę sobie napisać recenzję dotycząca współpracy z @Andrzej13. Zacznę może od początku. Wybrałem powyższą ofertę z racji tego, że chciałem rozpocząć sprzedaż w modelu dropshipingowym. Generalnie na pierwszy rzut oka wszystko wygląda niezłe, Andrzej13 ma staż na forum, dodatkowo w galerii można zobaczyć wiele zdjęć z zarobkami. Z racji tego, że w internecie jest masa wiedzy, aczkolwiek trzeba ją dokładnie przesiać, szukałem kogoś kto ma doświadczenie i był by się tym doświadczeniem podzielić. Puki co nikt nie napisał opinii po współpracy. Autor twierdzi, że ”Rynek dropshippingu jest ogromny” , „Rynek handlu internetowego już jest duży i wciąż rośnie …” oraz sporo ludzi odpuszcza, co jeszcze bardziej daje nam szanse na większy sukces. Początkowo współpraca z grubsza przebiega w porządku autor widać ma pewien obrany schemat. Dostajemy również PDF który ma 15 stron, nie ma w nich jakiś odkrywczych informacji, aczkolwiek jest to mentoring więc bierzemy również pod uwagę pracę z mentorem. Na początku zdzwoniliśmy się kilka razy aby obgadać niszę, sprawy strony (hostingu, domeny, itp). Andrzej13 pomógł mi przy postawieniu strony zrobił to samemu. Tutaj również nie mam zastrzeżeń. Pierwszy problem pojawił się przy dodawaniu produktu. Andrzej13 pokazał mi aby importować produkt do WP i tam go edytować, gdyż edycja z poziom Aliexpressu nie była na ten moment niemożliwa. W przypadku dużej ilości produktów oraz rozbudowanych sklepów ta strategia jest o wiele bardziej czasochłonna, a jak sami wiecie autor pobiera dodatkowo abonament za każdy miesiąc. Dopiero kilka ostaniach produktów dodałem przez stronę Aliexpress ponieważ były problemy z edycją informacji o produkcie w wariancie przez WP. Niestety, ale brak tej informacji przyczynił się do tego, że praca nad sklepem była dłuższa, co skutkowało późniejszym czasie większymi stratami. Ogólnie nie mam większych zastrzeżeń co do pomocy przy budowanie strony. Jedyne do czego mogę się przyczepić to plan ogólny działania aby móc sobie pewne kwestie zaplanować. Ponieważ część czynności można wykonać wcześniej aby nie tracić czasu bo wiadomo czas to pieniądz (koszty abonamentu) . Mam tutaj na myśli np. instalację wtyczek, ogarniecie fanpage lub pixela czasami pojawiają się pewne problemy ... Po wyborze nisz który sam dokonałem Andrzej13 napisał mi, że kiedyś działał w tej samej niszy więc miałem cichą nadzieję, że z jego pomocą uda zarobić się jakieś pieniądze. Przy promocji na FB ADS Andrzej13 pomógł mi ustawić kampanie. Po kilku dniach zapytałem jaki mam cel, otrzymałem odpowiedz, że „zbieramy dane” aczkolwiek nie otrzymałem dokładnych informacji, dopiero później (po kilku dniach) otrzymałem informacje, jaka ilość danych jest potrzebna. Podobnie z testowaniem chyba po 15 dniach od puszczenia kampanii otrzymałem informację co ile dni testować kampanie. Pierwsza kampania kosztowała mnie około 100 PLN, pomimo wysłania scrennów autor nie napisał, że po x-y dniach ustawić inną kampanie. Pięć dni przed zakończeniem mentoringu otrzymałem agendę gdzie omawialiśmy temat reklam (lepiej późno niż wcale … ). Pomimo stworzenie wielu kreacji oraz zmiany intrestów konsultowania ich z Andrzej13 nie udało się nic sprzedać. Andrzej13 stwierdził że „powinno się sprzedawać” i „nie wiem, dlaczego tak jest”. Podobnie było z stworzeniem niestandardowej grupy odbiorców które polecił Andrzej13 po wysłaniu screena z statystkami nie udało się stworzyć, spędziłem kilka dni na tym aby poszukać błędu. Po czym napisałem do niego, a on stwierdził, że jest za mało danych … Podobna sytuacja była z naliczaniem zdarzeń w pixelu. Andrzej13 twierdził, że pixel nie nalicza dodań do koszyka i sprzedaży. Poświęciłem kilka dni aby to wszystko dokładnie sprawdzić. Okazało się, że pixel nie nalicza akurat tych zdarzeń ponieważ ich nie było … Jedna z pozytywnych rzeczy o która mogę napisać to, pomoc przy wtyczce dotyczącej promocji. Spędziłem sporo czasu bezskutecznie. Tutaj pomoc Andrzej13 się przydała i chyba po godzinie udało zaczęła działać. Generalnie uważam, że pewne informacje powinny być powiedziane wcześniej, na pewno by to ułatwiło pracę oraz zaoszczędziło by pieniądze. Kilkukrotnie pisałem do Andrzej13 o to, że jeśli mogę wykonać coś wcześniej to niech napisze te zadania lub poda jakieś materiały, video, artykuły które według Twojej opinii mógłby pomóc przedsięwzięciu. Co do promocji przez SEO Andrzej13 przedstawia jedynie podstawy, nie miałem ani jednego wejścia na stronę. Jeśli chodzi o kampanie z Google i Tiktoka to nie wypowiem się bo nie stworzyliśmy ani jednej kampanii. Nie mogę wystawić pozytywnej opinii. Początek współpracy uważam w porządku Andrzej13 zdzwaniał się często opowiadał pewne rzeczy odnośnie nisz jak to wyglądało w jego przypadku i można było na tej podstawie podejmować decyzje, budować sklep tak aby błędów podejmować jak najmniej w dużym skrócie dzielił się doświadczeniem. Błędy przy budowaniu sklepu które pisałem powyżej byłbym w stanie wybaczyć gdyby był jakieś zyski lub też pokazanie kierunku w jakim należy iść. W przypadku promocji bardzo mało informacji z doświadczenia Andrzej13. Co kilka dni wymiana wiadomości oraz kilku zdań lub kilkunastu słów co zmienić. Odsyłanie aby sprawdzić co konkurencja robi lub wejść na stronę x i zapytać co robić gdy się ma taki problem. Uważam, że jeśli się płaci tyle za kurs dodatkowo dochodzi abonament to liczyłem na coś więcej. Kilkukrotnie pytałem np. jaki optymalny jest koszt dodania do koszyka. Andrzej13 zawsze odpowiadał wymijająco, nie pamiętam za którą próbą udało mi się otrzymać odpowiedź. Podobnie było z innymi elementami dotyczącymi FB Ads. Trzeba się było dość dosadnie dopominać. W kilku z ostatnich dni mentoringu Andrzej13 podał wskazówki co można tym razem zrobić w reklamach aby rozpocząć sprzedasz. Niestety nic to nie pomogło powiedziałem mu, że rezygnuje z współpracy ponieważ koszty reklam i abonamentu są zbyt duże, a zysków nie ma. Już wcześniej informowałem go, że współpraca nie idzie w dobrym kierunku. Nie podobało mi się to, że miał zastrzeżenia co do kilku rzeczy dopytałem go aby dokładnie opisał w czym tkwi problem i jak mogę go rozwiązać to zignorował te pytania, pomimo iż 1-2 dni monitoringu jeszcze trwało. Dodam jeszcze, że miałem przerwę pomiędzy budową, a promocją wynikając z problemami z pixelem, Andrzej13 napisał, że planuje aktualizację którą oczywiście nie otrzymałem. Podczas ostatniej rozmowy po mentoringu gdzie wyjaśnialiśmy sobie pewne kwestie współpracy Andrzej13 podesłał kilka swoich kreacji graficznych które używał do promocji lecz bez konkretów kiedy je używał nie byłem w stanie określić czy jest sens wzorować się na nich. Biorąc pod uwagę, że działa on w dropshipingu 7 lat. Dodam jeszcze iż, minusem takiej współpracy jest to, że stawiamy na jedną niszę w przypadku takim jak ja jestem gdzie nisza nie wypala. Tracimy praktycznie wszystko. Podczas ostatniej rozmowy Andrzej13 zasugerował, że mogę spróbować założyć nowy sklep Dołączając do współpracy miałem nadzieję, że uda się rozpocząć sprzedaż przy zakładanych wcześniej założeniach, a w późniejszym czasie inwestować w biznes aby osiągnąć lepsze zyski i otrzymam wskazówki gdzie mogę zainwestować pieniądze aby osiągać lepsze efekty. Nie liczyłem na zarobki takie jak ma Andrzej13, ale generalnie opłacenie abonamentu i kosztów promocji było by dla mnie całkiem w porządku jak na początek współpracy, a w późniejszym czasie można by było pomyśleć o czymś więcej. Już jak wcześniej wspomniałem brakowało tutaj planu działania. Andrzej13 dość często pisał „rób testy A/B”, aczkolwiek nigdy nie rozmawialiśmy jaka grafika ma potencjał czy dany intrest jest też w porządku i czy warto pozostać przy grafice x, a spróbować np. zmienić intrest. Podobnie było z średnim koszt dodania do koszyka oraz inne dane np. ilość sprzedanych produktów dziennie czy zainicjowane zakupy. Były by to bardzo przydatne dane aby mieć odniesienie do tego czy kampania idzie w dobrym kierunku. W przypadku którym kursant informuje o tym, że nigdy wcześniej nie miał styczności z reklama na Facebook aż prosi się o to aby pewne informacje zostały wprowadzone przed utworzeniem pierwszej reklamy. Podam tutaj dwa przykład z współpracy. Stworzyłem wariant reklamy, Andrzej13 napisał, że ok. Puściłem reklamę nie było efektów po kilka dniach. @Andrzej13 napisał, że produkt niczym się nie wyróżnia, kolejny przykład sprawa tekstów w reklamie na początku Andrzej13 powiedział aby korzystać z strony x, stworzyłem tekst po czym stwierdził że tekst nie pasuje. A następnie dał wskazówkę jak to ma potencjalnie wyglądać. Mając na uwadze powyższe uwagi wypadało by zdzwonić się i poruszyć kilka tematów: kreacji, tekstów, itp. Bo tak naprawdę jako kursancie tracimy tylko pieniądze i czas. Jeśli autor chce to może się podzielić swoim doświadczeniem bo w ofercie też jest taka wzmianka. Andrzej13 zarzucał mi że oczekuje prowadzenia „za rączkę” tutaj podam autora „warto mieć kogoś kto poradzi i poprawadzi za rękę bo zawsze pojawią się pytania z serii tych trudnych”. Nie ja taka formę wybrałem przedstawiania wiedzy wybrałem, w PDF masz tylko napisane informacje odnośnie CTR, więc nie dziwić, że kursanci piszą skoro zapłacili za wiedzę to mają prawo ją dostać. W moim przypadku stosowana była metoda „łyżeczkowania wiedzy” co kilka dni jest przedstawiany pewny wariant reklamy jeśli on nie działa to kolejny. Zamiast na dzień dobry przedstawić jakie warianty można zastosować. Dodam jeszcze, że pewne metody promocji powinny być w miarę przetestowane i powinny dawać jakoś formę zwrotu z inwestycji. Biorąc pod uwagę, że płacimy za wstępnie 1,5k, a później abonamenty nie była to inwestycja za 50 PLN czy 100 PLN tylko większe przedsięwzięcie.
  3. 1. Spór dotyczy użytkownika: @konzdzix 2. Link do ogłoszenia którego dotyczy spór: 3. Opis sporu: Sprzedawca nie sprzedaje konta które sam stworzył, a jest pośrednikiem. W moim przypadku problem był taki, że osoba która stworzyła to konto logowała się na nie i dodawała posty. Pomimo tego, że zakupiłem to konto jest to bardzo niepoważne zachowanie. Zgłosiłem powyższy fakt do sprzedawcy, obiecał zwrot pieniędzy który do dnia dzisiejszego nie otrzymałem 4. Zdjęcia lub screeny korespondencji w prywatnych wiadomościach na forum: Znajduje się w załączniku 5. (opcjonalnie) Inne dowody:
  4. Nie polecam zakupów od tej osoby, przypuszczam, że jest pośrednikiem w sprzedaży, a po zakupie osoba która utworzyła konto loguje się na nie, więc nie mamy dostępu na własność do konta. Zgłaszałem ten problem, dostałem informacje, że otrzymam zwrot którego do dziś nie mam. Po otrzymaniu tych informacji kontaktu na PW brak.
  5. Ostatnio miałem podobny problem. Z własnego doświadczenia wiem, że nie będzie łatwo. Tutaj masz link do jednego z artykuł - https://www.prawo.pl/prawnicy-sady/wyrok-w-sprawie-blokowania-kont-przez-facebooka,525949.html . Możesz skontaktować się z Europejskie Centrum Konsumenckim, mi puki co nic nie pomogli, możesz złożyć spór do niezależnych firm, mi również one nie pomogły. Wynajęcie prawnika to koszt około 1000 - 4000 PLN netto na dzień dobry, a proces może się toczyć przez dłuższy okres czasu. Meta ma siedzibę w Irlandii, więc mógł byś jeszcze napisać do Irladzkiego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Jeśli chodzi o proces to sprawy kierowany są pod sąd właśnie w Irlandii więc w razie czego nie będzie tak łatwo. Za wiele w tej sytuacji nie jesteś w stanie zrobić.
  6. Dzięki za pomoc @mysc ! Na początku nie było w ogóle tego przycisku "poproś o weryfikację". Pojawił się on z czasem i wysłałem wszystkie informacje. Dziś rano, otrzymałem informację, że ich automat się pomylił i nie było to prawdą, że korzystałem z automatyzacji. Aczkolwiek nadal występuje problem z stworzeniem pixela, bo po wpisaniu nazwy nadal kręci się to kółko i nie pojawia się nic. Pisałem o tym w wcześniejszym wątku. Nadal w jeśli kliknę w tej pierwszy link który wysłał @mysc pojawia się informacja, że "nałożono ograniczenie na konto". Otrzymałem od nich wiadomość w PW oraz powiadomienie, że wszystko jest ok z moim profilem firmowym, więc nie kumam gdzie jest problem, że nie mogę stworzyć tego zestawu danych. Odpisałem im na PW, czy mogę liczyć na jakoś odpowiedz od nich czy trzeba próbować w inny sposób, jeśli tak to macie jakieś pomysły ?
  7. Witam, FB nałożył na moje portfolio firmowe ograniczenie (niesłuszne). Chciałbym się dowiedzieć czy w dobrym miejscu wysyłam odwołanie. Jeśli nie, to czy ktoś może podać linka, gdzie takowe odwołanie należy wysłać ?
  8. festo

    Problem z pixelem FB

    @id-user Dzięki za odpowiedz. To już próbowałem, niestety nie działa. Zalogowałem się również na stary laptop i również nie działa. Nie mam już pojęcia gdzie leży problem. Chyba, że jakieś ograniczenia związku z tym założeniem konta na IG ...
  9. festo

    Problem z pixelem FB

    Witam, Próbuje stworzyć zestaw danych. Jestem w ustawieniach firmowych przy zakładce "źródło danych" klikam "zestaw danych". Klikam przycisk dodaj a następnie wybieram nazwę po czym klikam "utwórz". Niestety zestaw danych nie chce się stworzyć obraca się to kółko w niebieskim prostokącie. Czy jest ktoś z Was powiedzieć gdzie leży problem lub wskazać jak mogę ten problem rozwiązać ?
  10. Witam, Potrzebuje stworzyć konto na Instagramie. Kilka tygodni temu stworzyłem jedno konto, rozwijałem je metodą follow/unfollow lecz konto zostało zawieszone. Po kilku dniach próbowałem stworzyć kolejne konto, lecz zawieszenie konta na "dzień dobry". Dziś próbowałem założyć konto lecz również zostało zawieszone na "dzień dobry". Czy ktoś z Was jest w stanie dać jakoś poradę jak założyć konto aby nie zostało zawieszone. Dodam, że robiłem te konta na laptopie i telefonie.
  11. 1. Nazwa przedmiotu: Konto Instagram 7750 Obserwujących 2. Opis przedmiotu: Konto posiada około 7750 obserwujących. Promowałem na nim jedną niszę CPA. Obserwatorami są główne osoby z UK oraz z USA. Więcej informacji jest dostępnym na screenach poniżej. Konto rozwiałem metoda follow/unfollow ręcznie. 3. Źródło pozyskania: Własne 4. Zdjęcia: 5. Kontakt: PW 6. Cena: Do ustalenia 7. Sposób zapłaty: Przelew bankowy
  12. @Ciamciaj Dziękuje za odpowiedz ! U mnie nisza jest white hatowa, konta mają ponad 2 lata. Właśnie na początek chciałbym użyć tańszych proxy aby zobaczyć czy moja nisza ma potencjał. Korzystałem już z kilku proxy, ale niestety mają pewne wady. Raczej szukam czegoś tańszego niż $75 tym bardziej nie ma ono żadnej rekomendacji. Wołałbym użyć czegoś tańszego na początek. Btw. A korzystasz z proxy z Squidproxies do IG, jaki efekt osiągasz jeśli mogę spytać ?
  13. Aktualnie korzysta ktoś z tego proxy do rozwijania kont IG ? Jakie efekt mogę osiągnąć ? Mam tutaj na myśli ilość Follow/Unfollow dziennie ?
  14. @C4RTEL Tak, jeśli chcesz więcej to musisz dopłacić. Kontakty dodajesz poprzez excel-a. Możesz tak robić jak napisałeś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .