Skocz do zawartości

FootballTeam

Użytkownik
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Początkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzień dobry Znaleźliśmy problem, przez który nie mógł Pan wygenerować rachunku. Poprawiliśmy błąd, widzieliśmy, że wysłał już Pan rachunek który został od razu opłacony. Czy środki dotarły na konto? PS Dodatkowo dodaliśmy opcje w zakładce https://affiliate.footballteamgame.com/payouts Teraz widać jakie środki są oczekujące, a jakie środki są gotowe do wypłaty.
  2. Dzień Dobry W związku z tym, że z ostatnimi zmianami wprowadziliśmy 30 dniową weryfikację użytkowników, wszystkie środki za miesiąc listopad będą dostępne 1 stycznia. Analogicznie wszyscy użytkownicy, którzy zarejestrują się oraz będą płacić w grudniu - zostaną przekazani do wypłaty w lutym. Wypłaty za styczeń będą realizowane w marcu itd. Dlaczego tak się dzieje? Po wprowadzeniu 30 dniowego okresu oczekiwania na akceptację nastąpiło 30 dniowe przesunięcie wypłaty. Można to łatwo zobaczyć tu : https://affiliate.footballteamgame.com/transactions Transakcje oznaczone jako pending nie są jeszcze gotowe do wypłaty. Na zdjęciu przykład jak to wygląda w rzeczywistości.
  3. Program wypłaca środki regularnie, jeżeli zostały pozyskane w sposób zgody z regulaminem. Nie akceptujemy i nie chcemy współpracować z osobami, które pozyskują ruch metodami "black-hat".
  4. Prowizja zostanie zaliczona jeżeli samouczek zostanie ukończony na zasadach opisanych w regulaminie. Bez względu na to czy samouczek był robiony na raty czy nie. Informacje o prowizjach za poprzedni miesiąc dostępne są w zakładce transactions. Obecnie na polskim serwerze max stawka za użytkownika to 2.25 euro + prowizja. Wcześniej ta kwota była niższa. Cel statusu wynika z regulaminu. Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji jakości ruchu według naszych zasad. Dziękujemy za opinię o jakości naszych usług. Monitorujemy sytuację na bieżąco.
  5. Status transakcji (pending, approved, denied) można sprawdzić w panelu afiliacyjnym w zakładce dashboard lub transactions. Każdy typ transakcji (osiągnięcia kolejnych poziomów, revshare) ma status pending przez 30 dni od daty zajścia zdarzenia. Jeżeli wygenerujesz akcję 15 września to zatwierdzenie transakcji i naliczenie środków ma miejsce po 30 dniach, a nie przy następnej wypłacie. Statusy opisane są w regulaminie: 2.18. “Pending” – a status for each PPA of Users from Partner’s Structure that lasts for 30 days from the moment of completing the registration on the Game Website done through Partner’s Affiliate Link unless gets Denied status automatically or manually for not reaching the requirements or violating of the Terms and Conditions. 2.19. “Approved” – a status for each PPA of Users from Partner’s Structure that entitles for Partner’s remuneration added automatically after period of 30 days from the moment of completing registration as a result of reaching the requirements in Terms and Conditions
  6. Samouczek to kilka kroków do wykonania. Jeżeli zostanie przerwany przez użytkownika czy z innego powodu to po powrocie do gry gracz kontynuuje go od miejsca, w którym znajdował się ostatnio. Nie ma możliwości żeby rozwijać postać bez ukończenia. Zatwierdzamy i płacimy za realnych użytkowników. Na zgłoszenia mailowe odpowiadamy regularnie. Zastrzeżenia co do konkretnych przypadków wyjaśniamy przez email.
  7. Nowy regulamin to przede wszystkim wyższe stawki za rejestracje i rozwój poleconych użytkowników. Owszem część leadów będzie teraz odrzucana - mówimy tu o przypadkach wymienionych w poprzednim poście. Pozwoli nam to płacić jeszcze więcej za ruch, który realnie konwertuje. @KLM napisz maila i na pewno sprawa zostanie wyjaśniona. W FootballTeam trzeba ukończyć samouczek, żeby zacząć grać. Nie da się kupić kredytów przed ukończeniem samouczka. To samo dotyczy rozwoju konta. Cały samouczek to góra kilkanaście minut. Jeżeli pytasz o kasację konta w grze to w ustawieniach konta jest taka opcja.
  8. Użytkownicy, którzy mają status "Denied" to konta skasowane, konta z nieukończonym samouczkiem, konta które po rejestracji nie zalogowały się do gry.
  9. W związku z dużą liczbą pytań dotyczących regulaminu, dokumentacji i weryfikacji odnieśliśmy się jedynie do zasad panujących w programach CPR i przedstawiliśmy opisowo przykładowe przypadki, w których mogą występować problemy z weryfikacją. Twój przypadek został zamknięty za pośrednictwem emaila i nikt się do niego nie odnosił.
  10. Wytłumaczę Ci to prostymi słowami Każdy program partnerski oferujący rozliczenie w modelu CPL/CPR/CPI posiada warunki/zasady mające zapobiegać nadużyciom. W naszym przypadku zasady te określa regulamin, który każda osoba musi zaakceptować przed przystąpieniem do programu. Z zasad programu partnerskiego FootballTeam wynika m.in. zakaz generowania fakeleadów czy stosowania metod ogólnie uznawanych za szkodliwe i nieetyczne tzw. "black hat". Rozwiązanie to jest powszechnie stosowane w wielu sieciach afiliacyjnych. I tak dla innych produktów niezwiązanych z FootballTeam warunkami zaliczenia leada mogą być np. osoby powyżej określonego wieku, z określonej lokalizacji czy korzystające tylko z urządzeń mobilnych. W związku z powyższym, jeżeli reklamodawca płaci za rejestracje tylko z urządzeń mobilnych, a partner wygeneruje rejestracje z urządzeń desktopowych takie rejestracje zostaną odrzucone. Jeżeli warunkiem programu jest wiek powyżej 30 lat, a leady partnera w formularzu nagminnie wprowadzają 16 lat — taki ruch również zostanie odrzucony. Tak samo jest w sytuacji, kiedy reklamodawca nie płaci za fakeleady, a partner nagminnie wysyła "puste" rejestracje lub pochodzą one z jednego adresu IP — ruch zostanie odrzucony. Co za tym idzie, kiedy partner wygeneruje ruch/rejestracje, które w rażący sposób odbiegają od norm wyznaczonych przez warunki programu i są weryfikowane w porównaniu do setek innych współprac — taki ruch podlega dalszej weryfikacji i jeżeli partner nie jest w stanie przedstawić dokumentacji, czyli przekazać nam informacji gdzie promował grę, jakie strony do tego wykorzystywał, skąd wzięli się użytkownicy, co do których są zastrzeżenia — taki ruch nie może zostać zaakceptowany. Jeżeli partner nie umie określić, skąd pochodził ruch, który jest wątpliwej jakości, ani skąd pochodził ruch "konwertujący" oraz nie ma po działalności affiliacyjnej żadnego śladu w internecie — taki ruch nie może zostać zaakceptowany. Tak samo sytuacja wygląda w momencie, gdy partner wygeneruje sprzedaż za pomocą skradzionej karty kredytowej lub z naruszeniem zasad firm trzecich, które mogą nas narazić na negatywne konsekwencje. Wszystkie postanowienia, warunki i zasady zostały określone w Regulaminie Programu Partnerskiego FootballTeam, który każdy partner akceptuje. Jeżeli twierdzisz, że Twoje środki nie zostały zaakceptowane do wypłaty, oznacza to, że nie przestrzegałeś zasad. Na pewno sprawa została wyjaśniona poprzez email i dostałeś dokładną informację, dlaczego tak się stało. Zachęcam do wyciągnięcia wniosków, Jeżeli jeszcze masz jakieś merytoryczne pytania, z miłą chęcią odpowiemy. FootballTeam
  11. Wynagrodzenie z Programu partnerskiego jest wypłacane dla użytkowników przestrzegających regulamin. Zachęcamy więc do korzystania z DOZWOLONYCH praktyk marketingowych w celu przejścia pomyślnie weryfikacji ruchu. Posiadamy wielu partnerów korzystających z programu, którzy z przestrzeganiem regulaminu nie maja problemu i tym samym otrzymują środki za pozyskany ruch.
  12. Program partnerski wypłaca środki za ruch który jest zgodny z regulaminem. Najprościej jest go po prostu przestrzegać. Jeżeli użytkownik z jakichś przyczyn nie chce lub nie może udowodnić skąd pochodzi dany ruch (który de facto odbiega od naszych standardów) - nie może on zostać zaliczony. Łamanie regulaminu przy wykorzystaniu niedozwolonych praktyk pozyskiwania ruchu równa się zerwaniem umowy i zakazem korzystania z programu partnerskiego.
  13. Odpisujemy na wszystkie maile, które otrzymujemy z zapytaniami z formularza kontaktowego. Proszę sprawdzić czy aby na pewno wiadomość nie została błędnie przydzielona do folderu "oferty" na skrzynce lub spam.
  14. @fusek napisz proszę do nas PW na forum, z nazwą konta i mailem przez którego próbowałeś się z nami skontaktować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .