Skocz do zawartości

FranekDolas

Użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Nowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dostałem (2 miesiące później)
  2. Hello I participated in the app promotion and did not get the bonus What did I do wrong? Greetings swissmoney support Mar 04, 2024, 08:16 Dear Client, Thank you for your participation. We have transferred the information to our finance department and we will update you as soon as the bonus will be added to your account. It will happen within a week. Please note, to be able to receive the bonus you must have USDT wallet open on your account We appreciate your patience and understanding. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to contact us. Thank you for choosing our services. Sincerely, swissmoney Support team Minęły dwa tygodnie i nic z bonu
  3. Swissmoney bierze kilka centów za załadowanie karty więc wpłacając dokładnie 10€ potem brakuje na zakupy ( 3*3€ )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .