Skocz do zawartości

Gigabit

Użytkownik
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • Telegram
    @gigabit_ltd

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pojawiły się nowe porty z Orange. To idealny moment, żeby przetestować bez przesady najlepsze Polskie mobilne proxy E-mail: support@gigabit.ltd Telegram: https://t.me/gigabit_ltd
  2. Mamy do dyspozycji kilka wolnych portów z Orange. Przy wynajmie powyżej dwóch sztuk, chętnie udzielimy rabatu
  3. Nowe porty z Orange Akceptujemy płatności kartą, BLIKiem, przelewy24. Wystawiamy fakturę VAT. Udostępniamy proxy na test na 1 godzinę. E-mail: support@gigabit.ltd Telegram: https://t.me/gigabit_ltd
  4. Niestety w tej chwili naprawdę mamy problem z czatem tawk.to, który jest zainstalowany w panelu. Aby uzyskać szybką odpowiedź, prosimy o kontakt przez Telegram lub e-mail support@gigabit.ltd (na email zwykle odpowiadamy w ciągu 10 minut).
  5. Dodaliśmy nowe porty z Orange Pomożemy w doborze proxy do Państwa potrzeb. E-mail: support@gigabit.ltd Telegram: https://t.me/gigabit_ltd
  6. Nowe porty z Orange 😊 E-mail: support@gigabit.ltd Telegram: https://t.me/gigabit_ltd
  7. Nowe porty z T-Mobile 😊 E-mail: support@gigabit.ltd Telegram: https://t.me/gigabit_ltd
  8. Dodaliśmy nowe porty z Orange Czasami zdarza się, że podczas próby zmiany adresu IP operator przypisuje urządzeniu ten sam adres IP. Aby rozwiązać ten problem, dodaliśmy tryb pracy portu, w którym IP zmienia się, dopóki nie będzie się różnić od poprzedniego. W tej chwili włączamy ten tryb ręcznie, więc prosimy o kontakt na e-mail lub telegram w tej sprawie Od początku maja ten tryb będzie domyślnie włączony dla wszystkich portów. E-mail: support@gigabit.ltd Telegram: https://t.me/gigabit_ltd
  9. Niestety na najbliższej wieży komórkowej występują problemy, dlatego prędkość na niektórych portach może być niższa niż deklarowana. Mamy nadzieję na rozwiązanie tego problemu przed południem 28.02. Jeśli na Państwa portach problemy z prędkością na portach zostaną po 14:00, prosimy o kontakt. E-mail: support@gigabit.ltd Telegram: https://t.me/gigabit_ltd
  10. Dodano nowe zwykłe porty z Orange. E-mail: support@gigabit.ltd Telegram: https://t.me/gigabit_ltd
  11. Dodano zwykłe porty z T-Mobile. Cena hurtowa przy zamówieniu od 3 sztuk. E-mail: support@gigabit.ltd Telegram: https://t.me/gigabit_ltd
  12. Dodaliśmy nowe szybkie porty z T-Mobile. Przypominamy, że teraz można złożyć zamówienie samodzielnie za pośrednictwem panelu Klienta: https://app.gigabit.ltd Akceptujemy płatności kartą, BLIKiem, przelewy24. Wystawiamy fakturę VAT. E-mail: support@gigabit.ltd Telegram: https://t.me/gigabit_ltd
  13. Z przyjemnością informujemy, że porty z Orange ponownie dostępne. Przypominamy, że teraz można złożyć zamówienie samodzielnie za pośrednictwem panelu Klienta: https://app.gigabit.ltd Akceptujemy płatności kartą, BLIKiem, przelewy24. Wystawiamy fakturę VAT. Potrzebujesz niestandardowego rozwiązania lub po prostu masz pytania? Jesteśmy do Twojej dyspozycji przez całą dobę: E-mail: support@gigabit.ltd Telegram: https://t.me/gigabit_ltd
  14. Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy panel Klienta, w którym można wynająć proxy i zarządzać swoim zamówieniem. Obecnie dostępne są następujące formy płatności: karta, blik, przelewy24. Płatności są przetwarzane na stronie stripe.com Link do panelu jest dostępny na naszej stronie https://gigabit.ltd Kontakt: E-mail: support@gigabit.ltd
  15. Informujemy, że w ostatnich dniach listopada planujemy prace techniczne w związku z czym dostęp do proxy będzie niemożliwy przez 30-60 minut. Poinformujemy co najmniej trzy dni wcześniej o dokładnym czasie rozpoczęcia prac. Przepraszamy za utrudnienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .