Skocz do zawartości

Google Ads na NIP


Wiktorekpl

Rekomendowane odpowiedzi

Szybkie pytanie czy Google ADS/merchant, weryfikuje w jakiś sposób NIP ? Czy jeżeli wpisze z generatora to jest możliwość ze będzie blok ? Czy jest ktoś kto jest w stanie doradzic w kwestii blokady na merchant z powodu „wprowadzania w błąd „ ? 

Edytowane przez Wiktorekpl
Dodanie treści
Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

 

 

Najpierw dostałem ostrzeżenia ze muszę uzupełnić gtin, oraz miarę jednostki ceny. Zrobiłem to ale tylko na GMC, nie zmieniając pliku produktowego na stronie, ale reklama zaczęła się wyświetlać normalnie. Po jednym dniu reklamy dostałem blokadę konta właśnie z powodu wprowadzania w błąd. Przeczytałem wszystkie powody dla których mogła być blokada, pozmieniałem wszystko co moim zdaniem i ludzi którzy mi pomagagali mogło naruszać regulamin. Prosiłem o sprawdzenie ze 4 razy za każdym razem coś zmieniając lub dodając. Finalnie plik produktowy był spójny, a jedyne co różniło produkty od konkurencji była cena u mnie 115,99 a u innych 17,99 i w tytule nie ma ze to tester perfum. Teraz już dostałem bloka do 16 czerwca i zacząłem robić wszystko od nowa włącznie z nazwa, logiem i kontami ads i merchant i niechce znów popełnić jakiegoś błędu. Wiem ze to ciężko coś wymyślić bo siedze nad tym ponad miesiąc. Jedyne co mi przychodzi teraz do głowy to zrobić takie ceny jak ma konkurencja i wszystko tak jak oni maja: ceny, przeceny, nazwy, gtin. Ale może ktoś podpowie coś czego nie widzę a co jest rażącym błędem

Edytowane przez Wiktorekpl
Odnośnik do komentarza
28 minut temu, donmateo napisał(a):

Ja widzę kilka rzeczy. Po pierwsze usuń nazwę domeny ze strefy publicznej, czyli z forum. Nie pisałem, żebyś ją podał, tylko że bez jej podania będzie ciężko coś więcej napisać. Jak chcesz w przyszłości podać, zrób to najlepiej na PW. Ale już jak podałeś, to mogę chociaż napisać co jest według mnie nie tak.

1. Jeżeli sprzedajesz próbki perfum, jako perfumy, po cenie perfum, to gdybym był pracownikiem Google, mógłbym się o to przeczepić.

2. Google jest bardzo restrykcyjne. Na stronie nie widzę nazwy firmy i jej pełnych danych.

3. Strona jest nie dokończona lub jest w budowie.

Pewnie inni dostrzegą więcej. Nie analizuję na co dzień stron pod tym wzglem. To co napisałem, to do znalezienia w minutę.

4. Z oferty nie wiem do końca, co kupuję.

5. Jest promocja, a ceny są wyższe niż przed promocją?

Cena była 115zl, teraz bo blokadzie się bawiłem i zmieniałem w celach eksperymentu. Są dziesiątki innych stron które wyglądają nawet gorzej niż moja pod względem wiarygodności firmy, nawet nie ma do nich numeru telefonu.
3. Dlaczego strona jest niedokończona lub w budowie ? 

15 minut temu, paymemore napisał(a):

https://support.google.com/adspolicy/answer/176017?hl=pl 

łap powinno Ci rozjaśnić umysł

Czytałem to wszystko, ale jest przynajmniej 10 stron które maja reklamę na GMC i funkcjonują w takiej samej zasadzie od lat a nawet nie maja dyrektywy Omnibus, ze przy Promocji jest konieczne podanie ceny najniższej z ostatniego miesiąca. 

Edytowane przez Wiktorekpl
Poprawka
Odnośnik do komentarza

To nie są podróbki, narazie po prostu nie mam jeszcze firmy bo niechce się narażać na koszty, jak wystartuje ze sprzedażą z GMC i social media to dopiero założę firmę, będę mial faktury i wszystko. A są w GMC strony które działają na takiej samej zasadzie co i moja, wszystko jest takie same sposób wysyłki, płatności, brak Nipu i danych firmy. Jedyne co się różni to ze ja dałem najniższe ceny 115, gdzie oni sprzedaja po 117,99. Wiec da się odpalić reklamę na GMC z tych mechanizmem tylko pytanie co złe zrobiłem ? Teraz znalazłem ze konkurencja Nie ma dodanych producentów na stronie tylko marki perfum są jako podkategorie

Edytowane przez Wiktorekpl
Odnośnik do komentarza

 

Przykłady: nieoryginalne produkty z etykietą lub logo marki

 

https://perfumagic.pl/pl/p/Yves-Saint-Laurent-LHomme-100-ML-EDT/44  Pierwszy z brzegu- ja tu ewidentnie widzę logo producenta :D

edit: tak z ciekawości skąd cena 20zł za wysyłkę InPostem do paczkomatu? Przecież największy gabaryt, który można umieścić w paczkomacie (gab. C) to 15.99 :D

Edytowane przez paymemore
Odnośnik do komentarza
11 minut temu, paymemore napisał(a):

 

Przykłady: nieoryginalne produkty z etykietą lub logo marki

 

https://perfumagic.pl/pl/p/Yves-Saint-Laurent-LHomme-100-ML-EDT/44  Pierwszy z brzegu- ja tu ewidentnie widzę logo producenta :D

edit: tak z ciekawości skąd cena 20zł za wysyłkę InPostem do paczkomatu? Przecież największy gabaryt, który można umieścić w paczkomacie (gab. C) to 15.99 :D

To wejdź sobie na bellarose.pl testerki24.pl testerownia.pl i wiele wiele innych i jest tak samo. A 20zl za wysyłkę bo to pobranie. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .